PDA

Volledige versie bekijken : Transferthread 2013-2014 (Binnenland) - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5

eurowarriors
21 januari 2014, 10:38
Laatste post deel 1

Zou een schitterende ruil zijn, als De Zeeuw zelf wilt natuurlijk. De Zeeuw is zeker niet slecht, maar het klikt niet met Vandenbrom. Die kan op korte termijn wel van groot belang zijn voor Zulte, en nu Kums uitgevallen is...

LaBuenaVida
21 januari 2014, 11:06
Club kampioen! :unsure:

Ik ben benieuwd naar donderdag.
Kben nog amper mee, de ene keer mag hij vertrekken, de andere keer dan weer niet.

En Club mag nu wel eens afkomen met een nieuwe spits.

sharpshot
21 januari 2014, 12:06
Toch grappig dat enkele het gerucht dat Club zich zou mengen meteen als waarheid aannemen, als het dan toch geen waar blijkt of er geen aandacht meer aan gaat besteed worden staan ze hier binnen paar maanden toch terug om dan te stellen dat het wel zo was! Het zou van sommige niet hun eerste keer zijn.

Tits
21 januari 2014, 12:58
Eindelijk de topic waarin de transfer van Hazard naar RSCA officieel wordt gemaakt.

TrickY.
21 januari 2014, 15:21
http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/waarom-chelsea-zich-afzijdig-houdt-in-het-hazard-feuilleton/article-4000505064735.htm

J.Brown
21 januari 2014, 15:47
Standard heeft een contract van 4 jaar voorgesteld aan Zonathan Legear...

(komt van sudinfo, dus kan nog een kwakkel zijn)

Jack Wilshere
21 januari 2014, 15:53
Wel maf dat ze dat zouden aandurven... In zijn goeie dagen zonder twijfel den beste rechterflank van de competitie maar zo blessuregevoelig en ik heb ook geen idee hoe het met zijn conditie gesteld is de laatste jaren.

Plopperdeplop
21 januari 2014, 15:56
La Derniere Heure heeft ontkend.

J.Brown
21 januari 2014, 16:15
Idd enorm risico, prestatiegericht contract aanbieden lijkt mij de beste optie met onze snelheidsduivel. Volgens de laatste foto heeft die meer in de Russische discotheken en cafés gezeten dan in het trainingscomplex. Vreemde transfer als het er van komt, ne mauven Luikenaar. Heeft alleszins de tijd om fysiek in orde te geraken tegen de POs. Maar dan nog heeft die het IQ van een pladijs.

Kily_G
21 januari 2014, 17:10
Legear is kop in de grond en lopen, net zoals Acheampong nu doet bij Anderlecht. Technisch was hij nu ook niet de man op het veld. Voor een ploeg als Mechelen ideale transfer maar voor Belgische topclub toch niet goed genoeg.

En over De Zeeuw: een doorverhuur aan Zulte zou voor hem een grote klap in het gezicht zijn + heeft op fb en twitter duidelijk gezegd dat er toch niets van waar is en de journalisten maar wat lullen.

starspike
21 januari 2014, 18:26
Nog 10 dagen... Zouden ze bij Genk doorhebben dat er meer moet gebeuren dan enkel een ontslag van Mario Beun?

starspike
21 januari 2014, 20:16
Nog 10 dagen... Zouden ze bij Genk doorhebben dat er meer moet gebeuren dan enkel een ontslag van Mario Beun?

Geen van beide gebeurt. Been mag blijven en onze kern wordt door coach en bestuur als voldoende sterk ingeschat.

pablohoney
21 januari 2014, 20:27
reageert ge nu op uzelf? :p

LaBuenaVida
21 januari 2014, 20:27
Ach, Club heeft ook nog 10 dagen de tijd voor een spits.
Kzie ze alweer afkomen met een tweede Fatai op't einde van de week..

Fella
21 januari 2014, 20:29

Inderdaad, :lol:.

Rubmifer
21 januari 2014, 20:35
Ach, Club heeft ook nog 10 dagen de tijd voor een spits.
Kzie ze alweer afkomen met een tweede Fatai op't einde van de week..

Namen die op dit moment de ronde doen: Vetokele, De Camargo en nog steeds Pollet. Ik moet zeggen dat ik Pollet eigenlijk niet eens zo'n slechte optie zou vinden tegenover die andere namen.

Dr. Sheldon Cooper
21 januari 2014, 20:37
Tegenover die andere namen niet nee :/ Laat ze nog maar wat verder prutsen dit seizoen dan en deze zomer iemand serieus kopen.

J.Brown
21 januari 2014, 20:45
Namen die op dit moment de ronde doen: Vetokele, De Camargo en nog steeds Pollet. Ik moet zeggen dat ik Pollet eigenlijk niet eens zo'n slechte optie zou vinden tegenover die andere namen.

Schrap De Camargo maar, die vertrekt hier nooit.

Time
21 januari 2014, 20:49
Waarom Chelsea zich afzijdig houdt in het Hazard-feuilleton - Nieuws - Sportmagazine.be - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/waarom-chelsea-zich-afzijdig-houdt-in-het-hazard-feuilleton/article-4000505064735.htm)
Ewel? Waar zitten al die kenners nu met hun prietpraat dat zo'n stom huurcontractje simpel af te kopen valt? :]

Wel mooi voorbeeld van hoe weinig opties een club nog heeft wanneer je speler of zijn entourage het zo bont maakt. Dit is even erg als de soap rond Defour bij Genk toen, of het nu de speler zelf is of via zijn makelaar maakt weinig uit.
Enige verschil is dat Hazard de schijn voor de camera's schoon houdt, Defour liet zich in de pers helemaal kennen als klootzakje toen.

Soit, Als Zulte gewoon ophoudt met reageren en de ganse heisa negeert, is het niet eens mogelijk voor Anderlecht om Hazard op te stellen. Er is sowieso een akkoord nodig.

Dr. Sheldon Cooper
21 januari 2014, 20:49

Geen slechte spits maar toch ook met oog op de toekomst geen versterking imo.

Rubmifer
21 januari 2014, 20:51

Geloof me, ge moogt hem houden. :p

J.Brown
21 januari 2014, 20:55
Geen slechte spits maar toch ook met oog op de toekomst geen versterking imo.

Igor komt er wel terug door. Heeft blessure gehad + harde concurrentie met Ezekiel/Batshuayi. Zijn goal tegen Oostende was anders wel een parelke. Hoe dan ook meer dan waardige back up voor die 2.

@Rubmifer, ik denk dat gelijk welke spits nu welkom is bij Brugge. Daar zit je dan met De Sutter in de lappenmand en Fatai op de bank. Dus u neus optrekken voor Igor is vrij misplaatst.

Dr. Sheldon Cooper
21 januari 2014, 21:00
Igor komt er wel terug door. Heeft blessure gehad + harde concurrentie met Ezekiel/Batshuayi. Zijn goal tegen Oostende was anders wel een parelke. Hoe dan ook meer dan waardige back up voor die 2.

@Rubmifer, ik denk dat gelijk welke spits nu welkom is bij Brugge. Daar zit je dan met De Sutter in de lappenmand en Fatai op de bank. Dus u neus optrekken voor Igor is vrij misplaatst.

Eigenlijk is een spits niet echt hét probleem. Tegen Lierse kregen we bakken kansen maar Gudjohnsen en Lestienne lieten echt kansen liggen aan de lopende band, die ze normaal gezien met hun ogen dicht scoren. Beetje zoals bij Genk eigenlijk. Vossen en Mboyo zijn gewoon uit vorm.

Jack Wilshere
21 januari 2014, 21:10
Lestienne is een winger en Eidur heb ik altijd beter vinden renderen achter een diepe spits dan als diepste spits zelf. Een spits is echt wel een probleem bij Club op dit moment(!) maar als TDS terug komt is dat ook wel weer opgelost imo. Een Pollet zou zo geen slechte keuze zijn.

Denk dat hij op zichzelf reageerde omdat Genk tussen het plaatsen van zijn eerste post en de reactie op zichzelf met een statement naar buiten is gekomen waarin ze het vertrouwen in Been bevestigen.

Rubmifer
21 januari 2014, 21:18

Akkoord dat we een spits nodig hebben, maar De Camargo moet ik echt niet hebben. Veel liever een POllet dan.

Rikie
21 januari 2014, 21:40
Na 1 keer hadden we het ook al door hoor.

Dat forum heeft hier weer zijn jaarlijkse kuren.

J.Brown
21 januari 2014, 21:43
Kan me niet uitspreken over Pollet, echt niet gelet op hem eerlijk gezegd. Maar Club kan wel een scorende spits gebruiken. Benieuwd wat Mannaert en co. nog gaan uithalen op de transfermarkt. Het is veel te rustig bij de topclubs.

^Triplepost ftw

spronkel
21 januari 2014, 21:49
hattrick ^^

Rubmifer
21 januari 2014, 22:00
Kan me niet uitspreken over Pollet, echt niet gelet op hem eerlijk gezegd. Maar Club kan wel een scorende spits gebruiken. Benieuwd wat Mannaert en co. nog gaan uithalen op de transfermarkt. Het is veel te rustig bij de topclubs.

^Triplepost ftw

Het is nu niet dat De Camargo aan de lopende band scoort bij Standard. :unsure:

J.Brown
21 januari 2014, 22:17
Het is nu niet dat De Camargo aan de lopende band scoort bij Standard. :unsure:

Idd, helemaal niet. Maar hij speelt ook zeer weinig mede door Ezekiel/Batshuayi en de blessure die hij heeft gehad. Hij zal wel nog een belangrijke rol vervullen bij de jacht op de titel. Als spits achter het duo Ezekiel/Batshuayi is hij ideaal + hij zaagt nooit.

Fella
21 januari 2014, 22:23
El Waregem presenta una oferta por Anderson - MARCA.com (http://www.marca.com/2014/01/21/futbol/equipos/malaga/1390330346.html)

(aanvallende middenvelder...)
Malaga ligt ons blijkbaar wel.

CobraX
21 januari 2014, 22:48
Ewel? Waar zitten al die kenners nu met hun prietpraat dat zo'n stom huurcontractje simpel af te kopen valt? :]

Wel mooi voorbeeld van hoe weinig opties een club nog heeft wanneer je speler of zijn entourage het zo bont maakt. Dit is even erg als de soap rond Defour bij Genk toen, of het nu de speler zelf is of via zijn makelaar maakt weinig uit.
Enige verschil is dat Hazard de schijn voor de camera's schoon houdt, Defour liet zich in de pers helemaal kennen als klootzakje toen.

Soit, Als Zulte gewoon ophoudt met reageren en de ganse heisa negeert, is het niet eens mogelijk voor Anderlecht om Hazard op te stellen. Er is sowieso een akkoord nodig.

Elke speler kan een contract eenzijdig opzeggen mits betaling van een vergoeding. Daarvoor hoeft een speler van niemand goedkeuring te krijgen... Dus als Hazard echt wil, dan is het zitten, zwijgen en slikken voor Zulte-Waregem. En dat is maar goed ook. Stel je maar eens voor dat jij je job morgen, om welke reden dan ook, kotsbeu bent en je baas doodleuk zou kunnen zeggen: nee, je mag niet van job veranderen van mij...

Cpt. Kablammo
21 januari 2014, 23:02

Weer een spits kopen die een beetje vaardigheden heeft laten zien bij een regelrechte kutploeg waar alles naar hem wordt gestuurd om binnen te trappen? Ik heb amper iets speciaals gezien in Pollet tot nu toe. Er zit potentieel in, maar hij moet nog héél beter worden voordat hij bij Club/Anderlecht/Standard/Genk potten kan komen breken.

LaBuenaVida
21 januari 2014, 23:17
Dus u neus optrekken voor Igor is vrij misplaatst.

Vetokele? :p

Kben benieuwd, als je de BZF-geruchten mag geloven moet er een spits tegen het einde vd week er zijn (nog voor rsca-club)
Maar toch wel straf van Club, als ze tenminste bezig zijn met transfers, dat er niets lekt naar de media toe.

Xeo Pablo
21 januari 2014, 23:23

Kben benieuwd, als je de BZF-geruchten mag geloven moet er een spits tegen het einde vd week er zijn (nog voor rsca-club)
Maar toch wel straf van Club, als ze tenminste bezig zijn met transfers, dat er niets lekt naar de media toe.

Wij gebruiken die hazard affaire als cover!

Kenneke10
22 januari 2014, 00:50

Heeft die zich goed kunnen ontwikkelen bij kopenhagen ? is weer zo een gokje .

TrickY.
22 januari 2014, 08:19
http://www.voetbal24.be/2014/01/21/marc-wilmots-probeerde-hazard-te-overtuigen-om-naar-anderlecht-te-gaan/

Plopperdeplop
22 januari 2014, 08:32
?Marc Wilmots probeerde Hazard te overtuigen om naar Anderlecht te gaan? - Voetbal24.be (http://www.voetbal24.be/2014/01/21/marc-wilmots-probeerde-hazard-te-overtuigen-om-naar-anderlecht-te-gaan/)

Ik lees daar vooral: "vanuit Brugge mee gevoede gerucht".

Alsof Wilmots het op Anderlechtspelers begrepen heeft, hij roept er zelden eentje op. Praet moest zich van hem langer bewijzen dan Bakkali, Meunier kreeg voorlopig de voorkeur op Vanden Borre, Proto mocht niet wat Van Damme wel mocht (tijdelijk afzeggen),... Bij Anderlecht spelen zal voor Wilmots niet bepaald een voordeel zijn.

Plopperdeplop
22 januari 2014, 08:36

Die is toch naar Standard gekomen om het WK nog te halen? En zit daar nu meer op de bank dan iets anders. Ik zie het niet helemaal onmogelijk, al betwijfel ik natuurlijk of Standard zou meewerken. Maar dat is iets anders.

Plopperdeplop
22 januari 2014, 08:38

Wat ewel? Wat staat er in dat artikel? Namelijk dat als Chelsea wilt, dat zo verbroken wordt. Maar dat volgens Zulte Chelsea dat niet zomaar zal willen. Om dan uiteindelijk te concluderen dat Zulte het toch niet gaat kunnen tegenhouden. Dat artikel is een en al tegenstrijdigheden. Zoals we van Sport/Voetbalmagazine ook wel gewoon zijn. En zeker als de auteur Jan Hauspie is.

Plopperdeplop
22 januari 2014, 08:43
El Waregem presenta una oferta por Anderson - MARCA.com (http://www.marca.com/2014/01/21/futbol/equipos/malaga/1390330346.html)

Zou dit verband houden met Hazard?

Jonas89
22 januari 2014, 08:59

Toch weer niet huren hé, is sinds juli maar bij Malaga

|nfected
22 januari 2014, 09:12

Zever. Arbeidsrecht. Ieder contract is eenzijdig te verbreken alleen is er schade vergoeding nodig. Ntl dat Chelsea dit niet Wilt betalen. Wat kan hun schelen waar hazard speelt voor 4 maand.

Dus Anderlecht moet akkoord zien te hebben met de prijs met Zulte.

Als je nu nog niet snapt moet je dringend eens wat opzoeken.

TrickY.
22 januari 2014, 10:02
Zou dit verband houden met Hazard?

Leert eens multiquoten.

Weebl
22 januari 2014, 10:31
:rofl:

Thorazer
22 januari 2014, 11:01
Morgen zal de heisa wel gedaan zijn over Hazard of wel blijft hij of wel gaat hij naar RSCA.

Cpt. Kablammo
22 januari 2014, 12:50
Zever. Arbeidsrecht. Ieder contract is eenzijdig te verbreken alleen is er schade vergoeding nodig. Ntl dat Chelsea dit niet Wilt betalen. Wat kan hun schelen waar hazard speelt voor 4 maand.

Dus Anderlecht moet akkoord zien te hebben met de prijs met Zulte.

Als je nu nog niet snapt moet je dringend eens wat opzoeken.Zever. Arbeidsrecht is niet het enige dat ge moet bekijken. Genoeg andere bedingen die van belang kunnen zijn ivm een eventuele overgang naar Anderlecht.

Hoe weet gij trouwens wat de voorwaarden zijn van de onderlinge contracten? En een contract van een voetballer, daar ziet ge soms wel speciale dingetjes instaan zenne.

CobraX
22 januari 2014, 15:02
Zever. Arbeidsrecht is niet het enige dat ge moet bekijken. Genoeg andere bedingen die van belang kunnen zijn ivm een eventuele overgang naar Anderlecht.

Hoe weet gij trouwens wat de voorwaarden zijn van de onderlinge contracten? En een contract van een voetballer, daar ziet ge soms wel speciale dingetjes instaan zenne.

Voetbalwetten mogen niet in strijd zijn met 'gewone' wetten (bvb arbeidsrecht). Dus ja, elke werknemer (dus ook een voetballer) kan eenzijdig een contract opzeggen.

fcberke
22 januari 2014, 15:35
maar was geen akkoord tussen de ploegen om nooit op die manier spelers aan te werven?

LaBuenaVida
22 januari 2014, 15:59
Hazard stuurt kat naar training na weigering Essevee | Belgiumsoccer.be (http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2014-01-22/hazard-stuurt-kat-naar-training-na-weigering-essevee)

LaBuenaVida
22 januari 2014, 16:00
http://i.imgur.com/hoBdcni.jpg

Plopperdeplop
22 januari 2014, 16:03
maar was geen akkoord tussen de ploegen om nooit op die manier spelers aan te werven?

Op welke manier? Dit is geen wet van '78 he. Dit is exact hetzelfde als bv. De Sutter die vorig jaar naar Club ging. De Sutter mocht vertrekken maar van Anderlecht eigenlijk niet naar Club (directe concurrent). De Sutter had al een persoonlijk akkoord en weigerde naar andere voorstellen (o.a. Gent) te luisteren. Uiteindelijk is Anderlecht dan toch maar met Club aan tafel gaan zitten en hebben ze na lang onderhandelen een akkoord gesloten.
Dat is men nu ook bezig: onderhandelen.

Hazard is vandaag trouwens niet op training verschenen en heeft in een aangetekend schrijven verzocht om met Anderlecht te gaan onderhandelen.

|nfected
22 januari 2014, 16:05
Cpt. Alles mag in een contract staan. Uiteindelijk als je voor het gerecht brengt is alleen arbeidsrecht dat telt. Waarom denk je dat belgie alleen de wet van 78 heeft.

Berke: Gentlemens agreement. Dus als er ploeg zich niet wilt aanhouden is er niemand dat daar iets kan opzeggen. Je kan in belgie nml niemand het recht onthouden om te werken.

Dus rechtsgeldig is iets anders dan onderlinge overeenkomsten. Denk dat we daar wel iets voorzichtiger moeten in zijn.

Dus als hij verbreekt dan staat dit gelijk aan 3-6 maand loon. Ik weet niet of dit het loon is dat hij krijgt van Chelsea of de vergoeding die Zulte betaalt aan Chelsea ook vorm van loon. Ik denk het eerste want in 2de geval zal dit wel niet zoveel kosten en ook niet zolang duren. Maar dat is mijn idee maar.

Swagger
22 januari 2014, 16:08
Lol, die foto, vanwaar komt die ergens?

EDIT: hier gaan we!
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140122_042

LaBuenaVida
22 januari 2014, 16:10

Komt van RSCA forum.
Ze zitten in Hobos, restaurant in Waregem

Plopperdeplop
22 januari 2014, 16:10

Zulte-supporter heeft dat op het Anderlechtforum gesmeten. Is een half uur geleden genomen of zo, ergens in het Waregemse.

't Gaat een leuke sfeer zijn vanavond op het gala van de Gouden Schoen.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140122_042

Swagger
22 januari 2014, 16:12
LOL, tegenwoordig met GSM en internet ben je toch nergens meer veilig :D

|nfected
22 januari 2014, 16:13
Hebben die nu gevraagd aan Zulte om te verbreken. Dus wederzijds dus geen vergoeding? Lol zou wel dom zijn die mannen dan

TheRedDevils
22 januari 2014, 16:14
Echt wel triestig als het zo loopt. Zulte verdient toch minstens een vergoeding :')

fcberke
22 januari 2014, 16:16
Op welke manier? Dit is geen wet van '78 he. Dit is exact hetzelfde als bv. De Sutter die vorig jaar naar Club ging. De Sutter mocht vertrekken maar van Anderlecht eigenlijk niet naar Club (directe concurrent). De Sutter had al een persoonlijk akkoord en weigerde naar andere voorstellen (o.a. Gent) te luisteren. Uiteindelijk is Anderlecht dan toch maar met Club aan tafel gaan zitten en hebben ze na lang onderhandelen een akkoord gesloten.
Dat is men nu ook bezig: onderhandelen.

Hazard is vandaag trouwens niet op training verschenen en heeft in een aangetekend schrijven verzocht om met Anderlecht te gaan onderhandelen.

De Sutter heeft zijn contract toch niet opgezegd?

LaBuenaVida
22 januari 2014, 16:17
Mooi toch, vlak voor de Gouden Schoen..

Plopperdeplop
22 januari 2014, 16:19
De Sutter heeft zijn contract toch niet opgezegd?

Omdat Anderlecht uiteindelijk op de wil van de speler is ingegaan. Zulte is daar nog niet.

Dat is een belangrijke les, Zulte heeft dat al eens geleerd met Malanda, Anderlecht heeft zijn lesje geleerd met Biglia en Aruna indertijd: als de speler wil, echt wil, dan moet je hem die stap vooruit gunnen. Anderlecht zag dit in, ook al wilde Roger Vanden Stock De Sutter heel erg graag houden en Vandenbrom ook, en was het laatste dat ze wilden hem naar Club laten gaan.

Kenneke10
22 januari 2014, 16:20
Rsca zal wel iets als wederdienst doen tov zulte denk dat ze toch wel zo fair zijn, is vooral de pers die het helemaal opklopt.

Cools
22 januari 2014, 16:20
Anderlecht zag dit in, ook al wilde Roger Vanden Stock De Sutter heel erg graag houden en Vandenbrom ook, en was het laatste dat ze wilden hem naar Club laten gaan.

Ge kunt moeilijk zelf 4 jaar met ne speler zijn kloten rammelen en dan nog moeilijk doen ook als hij effectief weg wilt. De transfer van De Sutter had Anderlecht volledig aan zichzelf te danken.

CobraX
22 januari 2014, 16:25
Ge kunt moeilijk zelf 4 jaar met ne speler zijn kloten rammelen en dan nog moeilijk doen ook als hij effectief weg wilt. De transfer van De Sutter had Anderlecht volledig aan zichzelf te danken.

Nee, wij hadden gewoon spitsen die van een ander niveau waren dan De Sutter.

sharpshot
22 januari 2014, 16:31
Heb het een beetje gehad met al die Bico's in de voetbalwereld!

Plopperdeplop
22 januari 2014, 16:31

Vorig jaar stond die in 21 matchen in competitie in de basis (Vanden Brom speelde graag met 2 spitsen) en mocht invallen in nog eens 10 matchen (vaak bij de rust). In totaal deed hij mee in maar liefst 42 matchen. Valt mee, toch? Jacobs moest hem inderdaad niet. Ook De Sutter tekende een contract met zijn volle verstand, net zoals Hazard.

Kijk, er zijn redenen dat De Sutter weg wilde, er zijn ook redenen dat Hazard weg wilt. Ook al willen de clubs niet. Je kan proberen te overtuigen en Zulte heeft dat lange tijd geprobeerd, maar als het niet meer klikt gaat het niet.

Vandenbempt zei vanmorgen dat er voor Hazard een paar serieuze tikken geweest zijn. Zulte dat Habibou verkoopt zonder problemen, dat Malanda ondertussen ook weer kwijt is. De ambitie is er weg. En vooral het feit dat Dury en Zulte alles over die kapiteinskwestie in de pers gesmeten heeft en hem op dat moment zwart aan 't maken was (dat was nergens voor nodig), zit diep. Toen al was het voor Hazard op blijkbaar.
Het feit dat Zulte dit nu op haar website smijt, ondanks de beloftes van alle gesprekken in alle sereniteit te laten verlopen, zal ook niet helpen.

Thatn
22 januari 2014, 16:43
Toen Hazard deze zomer bewust terugkeerde naar Waregem mocht Habibou ook al weg, en was Malanda ook al vertrokken. Dus beetje serieus blijven toch, gewoon een vuil spel van Anderlecht die z'n hoofd op hol brengt (zoals ze eerder oa. met Vargas deden) plus een walgelijke figuur als Bico die op een of andere manier nog steeds zijn "werk" mag doen. Nuja bij voetballers kun je uiteraard geen intelligentie verwachten maar van clubs liggen mijn verwachtingen toch iets hoger.
Alsook vergelijken er hier nu serieus mensen die situatie De Sutter met die van Hazard? Kom zeg :lol:

Cools
22 januari 2014, 16:48
Nee, wij hadden gewoon spitsen die van een ander niveau waren dan De Sutter.
Zeker en vast, maar dan moet je ook niet moeilijk gaan doen als hij wilt vertrekken.

Vorig jaar stond die in 21 matchen in competitie in de basis (Vanden Brom speelde graag met 2 spitsen) en mocht invallen in nog eens 10 matchen (vaak bij de rust). In totaal deed hij mee in maar liefst 42 matchen. Valt mee, toch? Jacobs moest hem inderdaad niet. Ook De Sutter tekende een contract met zijn volle verstand, net zoals Hazard.

En wanneer speelde die? Als Mbokani geschorst was of tegen de kleinere ploegen, in toppers stond die amper op het veld. Dat zijn toch de matchen waar je als prof voor leeft?

Mbokani mocht nog zo slecht spelen, die startte altijd. Niet onbegrijpelijk gezien zijn kwaliteiten, maar als je nooit als volwaardige basisspeler wordt beschouwd is het niet meer dan logisch dat je wenst te vertrekken.

TheRedDevils
22 januari 2014, 16:50
Toen Hazard deze zomer bewust terugkeerde naar Waregem mocht Habibou ook al weg, en was Malanda ook al vertrokken. Dus beetje serieus blijven toch, gewoon een vuil spel van Anderlecht die z'n hoofd op hol brengt (zoals ze eerder oa. met Vargas deden) plus een walgelijke figuur als Bico die op een of andere manier nog steeds zijn "werk" mag doen. Nuja bij voetballers kun je uiteraard geen intelligentie verwachten maar van clubs liggen mijn verwachtingen toch iets hoger.
Alsook vergelijken er hier nu serieus mensen die situatie De Sutter met die van Hazard? Kom zeg :lol:

Het is hier idd erg geworden, die Anderlecht fans toch! Alles goedpraten :D
'maar Brugge deed dat ook met TDS hé, en toen was er geen kritiek!'

Plopperdeplop
22 januari 2014, 16:55
Zeker en vast, maar dan moet je ook niet moeilijk gaan doen als hij wilt vertrekken.

En wanneer speelde die? Als Mbokani geschorst was of tegen de kleinere ploegen, in toppers stond die amper op het veld. Dat zijn toch de matchen waar je als prof voor leeft?

Mbokani mocht nog zo slecht spelen, die startte altijd. Niet onbegrijpelijk gezien zijn kwaliteiten, maar als je nooit als volwaardige basisspeler wordt beschouwd is het niet meer dan logisch dat je wenst te vertrekken.

De Sutter heeft zijn topmatchen ook gespeeld, hij stond ook in 6 playoffmatchen in de ploeg. Maar Mbokani was eerste keuze ja, dat wel. Die is dan ook stukken beter.

Jonas89
ESSEVEE - SV Zulte Waregem - OFFICIEEL COMMUNIQUé (http://www.essevee.be/nieuws.php?Article=165)

Thorgan Hazard was vandaag niet op training. Wij betreuren ten zeerste dat Thorgan zich op die manier laat beïnvloeden door zijn entourage.

LaBuenaVida

Dit.
Dus Anderlecht is nu ineens de grote verlosser?
Tjeezes, Zulte staat even hoog als RSCA en als Club; tweede plaats en dat zonder Habibou en Malanda (oke 1 wedstrijd maar toch)
Je kan deze situatie perfect vergelijken met die andere Judas.

En oja, dit stond in SVM:

Bico geeft nog mee dat de transfer juridisch is afgehandeld door Laurent Denis , zijn advocaat bij White Star en tevens vriend aan huis op Anderlecht, maar ook een van de 32 beklaagden die over twee weken terecht staan in de grootste corruptiezaak uit de geschiedenis van het Belgische voetbal - het omkoopschandaal rond gokchinees Ye Zheyun . Zelf noemt Bico zich de 'raadgever' van Hazard, nu hij als trainer van White Star officieel geen makelaar meer mag zijn.

fcberke
22 januari 2014, 16:57

het ergste was dat als De Sutter de wedstrijd volledig deed kantelen hij gewoon de week erna terug op de bank zat!

Plopperdeplop
22 januari 2014, 16:57

In plaats van smileys te zetten moogt ge mij het effectieve verschil eens uitleggen. Echt, leg mij eens uit wat nu het fundamentele verschil is. Achter de rug om, eerst een akkoord met de nieuwe club, niet willen blijven, niet willen luisteren naar een vernieuwd voorstel, naar de concurrentie willen,... Het was er bij De Sutter ook allemaal bij hoor.

Ik ken 1 verschil: het gaat hier om Anderlecht.

Plopperdeplop
22 januari 2014, 16:58
Dit.
Dus Anderlecht is nu ineens de grote verlosser?
Tjeezes, Zulte staat even hoog als RSCA en als Club; tweede plaats en dat zonder Habibou en Malanda (oke 1 wedstrijd maar toch)
Je kan deze situatie perfect vergelijken met die andere Judas.

En oja, dit stond in SVM:

Altijd zo onnozel het andere uiterste gaan stellen. Zeg ik dat Anderlecht "de Verlosser" is? Djeezes, wat een kleuterniveau.

Nee, Anderlecht wilt Hazard en Hazard wilt naar Anderlecht. Dat is alles.

Fella
22 januari 2014, 16:59
Vandenbempt zei vanmorgen dat er voor Hazard een paar serieuze tikken geweest zijn. Zulte dat Habibou verkoopt zonder problemen, dat Malanda ondertussen ook weer kwijt is. De ambitie is er weg. En vooral het feit dat Dury en Zulte alles over die kapiteinskwestie in de pers gesmeten heeft en hem op dat moment zwart aan 't maken was (dat was nergens voor nodig), zit diep. Toen al was het voor Hazard op blijkbaar.
Het feit dat Zulte dit nu op haar website smijt, ondanks de beloftes van alle gesprekken in alle sereniteit te laten verlopen, zal ook niet helpen.

Is Habibou een verlies? Dat is het eerste dat ik daar van hoor.
Malanda weg, correct, maar onze vervangers voor die positie zijn niet de minste. (NDiaye & Skulason).
Ambitie weg? Zegt wie?

Plopperdeplop
22 januari 2014, 17:01
Is Habibou een verlies? Dat is het eerste dat ik daar van hoor.
Malanda weg, correct, maar onze vervangers voor die positie zijn niet de minste. (NDiaye & Skulason).
Ambitie weg? Zegt wie?

Vandenbempt zegt dat Hazard dat zo aanvoelt, dat was de verklaring die er vanmorgen in Hautekiet uitgebreid werd gegeven.

Sir.Killalot
In plaats van smileys te zetten moogt ge mij het effectieve verschil eens uitleggen. Echt, leg mij eens uit wat nu het fundamentele verschil is. Achter de rug om, eerst een akkoord met de nieuwe club, niet willen blijven, niet willen luisteren naar een vernieuwd voorstel, naar de concurrentie willen,... Het was er bij De Sutter ook allemaal bij hoor.

Ik ken 1 verschil: het gaat hier om Anderlecht.

Het verschil is de status van de speler bij de betreffende club. Belangrijkste speler van de ploeg tov een wisselspeler die door de helft van de supporters van zijn ploeg werd uitgelachen. Plus dat Club effectief een spits nodig had toen, terwijl Anderlecht met Hazard eigen talent op de bank gaat moeten zetten.

En dan ook nog eens dat het toen in de zomer was, en je als ploeg dan makkelijker een vervanger kan zoeken.

SPARTAN
degoutant dat dit op de dag van de gouden schoen moet gebeuren.

Plopperdeplop
22 januari 2014, 17:02
het ergste was dat als De Sutter de wedstrijd volledig deed kantelen hij gewoon de week erna terug op de bank zat!

Dat is dus absoluut niet waar. Vanden Brom staat ervoor bekend dat hij zijn ploeg vaak omgooit op basis van de vorige match. Als De Sutter het goed deed na een invalbeurt, mocht hij blijven staan. Hij vloog er dan terug uit als hij stond te prutsen.

Sportinggboy
22 januari 2014, 17:03
Mooi toch, vlak voor de Gouden Schoen..

Ideaal moment he. Ik weet van maandag dat Hazard het alsnog bikkelhard ging spelen als de onderhandelingen deze week niet tot een akkoord gingen leiden. Bij Waregem waren ze ervan overtuigd dat Hazard zulke stappen niet ging durven zetten. Ik vrees dat Waregem wel zal moeten buigen. Ik weet wat Bico nog achter de hand heeft tegenover Chelsea, en ik kan jullie zeggen dat ze daar enorm veel bang voor hebben in Londen.

SPARTAN
22 januari 2014, 17:05
Ik weet wat Bico nog achter de hand heeft tegenover Chelsea, en ik kan jullie zeggen dat ze daar enorm veel bang voor hebben in Londen.
Hoe bedoel je?

Plopperdeplop
22 januari 2014, 17:05
Het verschil is de status van de speler bij de betreffende club. Belangrijkste speler van de ploeg tov een wisselspeler die door de helft van de supporters van zijn ploeg werd uitgelachen.

En dan ook nog eens dat het toen in de zomer was, en je als ploeg dan makkelijker een vervanger kan zoeken.

Zomer-Winter, ik snap dat wel. Maar fundamenteel gaat het hier gewoon om twee legale transferperiodes. Als Zulte zich niet zo star had opgesteld had het nog ruim de tijd gehad om goeie vervangers te zoeken. Nu is die tijd er ook nog in feite.
Maar dat is het systeem he. Er zijn nog al genoeg spelers geweest die vertrokken in de winter waarbij men die eigenlijk niet wilde verkopen. Voor mijn part schaffen ze dat af. Maar dan echt afschaffen, dus De Bruyne moet dan maar zijn tijd uitzitten in de tribunes bij Chelsea, en als je blessures wilt opvangen moet je dat maar met je jeugd doen. Alleen, zolang het systeem is wat het is, mag dat. Zulte heeft ook pas 2 spelers aangeworven.

De status, tja. Dat vind ik eigenlijk niet bepaald relevant. De status bij het bestuur van Anderlecht van De Sutter was erg hoog. Bij de technische staff ook. Als ik zie hoe men in Waregem praatte over Habibou voor hij vertrok en nadat hij vertrok, verwacht ik dat Hazards verdiensten volgende week ook wel helemaal geminimaliseerd zullen worden.

Tuninboy
22 januari 2014, 17:07

Niet iedereen over dezelfde kam scheren TRD.

Hoe bedoel je?
Bico is ook de manager van Eden ? Dus het zal wel iets met Eden te maken hebben. (Want Chelsea interesseert Thorgan eigenlijk nog niet zo heel veel)

Sportinggboy
22 januari 2014, 17:08
Hoe bedoel je?

Laat ons zeggen dat het over "Big" Hazard gaat :)

SPARTAN
22 januari 2014, 17:10
Laat ons zeggen dat het over "Big" Hazard gaat :)

Heeft toch een contract tot 2017?

GemaneDude
22 januari 2014, 17:12
Joenge Sportinggboy als ge A zegt moet ge ook B zegge he, nu ben ik curieus.

Tuninboy
22 januari 2014, 17:14
Heeft toch een contract tot 2017?

Bico doesnt give a shit. Zie je nu toch ook ? :lol:

LaBuenaVida
22 januari 2014, 17:17
Dit is dus het onprettig gedeelte?
Ze konden toch gewoonweg wachten achter de GS..

Sportinggboy
22 januari 2014, 17:18
Zulte-Waregem cède sous la pression: Hazard ira à Anderlecht après son Soulier d'Or - RTL Sport (http://www.rtl.be/sport/football/footballbelgique/265691/hazard-rejoint--salement--anderlecht)

Kily_G
22 januari 2014, 17:20
Das toch simpel wat Sportinggboy bedoelt? Eden staat in belangstelling van PSG, Chelsea gaat Bico niet tegenwerken uit schrik om hem te verliezen.

Anderlecht rekent er zelf al hele tijd op dat Hazard kan (en zal) spelen tegen Brugge, Hazard zou dat natuurlijk ook zelf super vinden wat is er als "Anderlechtspeler" zaliger dan te debuteren tegen Brugge? Beide willen ze het daarom zo snel mogelijk afronden, vermoedelijk zal dit dan donderdag gebeuren.

Sportinggboy
22 januari 2014, 17:22
Das toch simpel wat Sportinggboy bedoelt? Eden staat in belangstelling van PSG, Chelsea gaat Bico niet tegenwerken uit schrik om hem te verliezen.

Anderlecht rekent er zelf al hele tijd op dat Hazard kan (en zal) spelen tegen Brugge, Hazard zou dat natuurlijk ook zelf super vinden wat is er als "Anderlechtspeler" zaliger dan te debuteren tegen Brugge? Beide willen ze het daarom zo snel mogelijk afronden, vermoedelijk zal dit dan donderdag gebeuren.

Sure, een ploeg als PSG maakt er weinig uit om het resterende contract af te kopen. Bico heeft daar een officieel voorstel van binnen gekregen.

Tuninboy
22 januari 2014, 17:25

http://oi42.tinypic.com/2mha9hk.jpg

Sorry, kon het niet laten.

Plopperdeplop
22 januari 2014, 17:26

Nee, het onprettige gedeelte is dat Hazard via Chelsea het contract gewoon zelf opzegt. Maar dat zou morgen pas gebeuren. Die mail van gisteren was een laatste drukkingsmiddel/signaal om Zulte eindelijk te laten luisteren naar de voorstellen van Anderlecht.

Sportinggboy
22 januari 2014, 17:31
Nee, het onprettige gedeelte is dat Hazard via Chelsea het contract gewoon zelf opzegt. Maar dat zou morgen pas gebeuren. Die mail van gisteren was een laatste drukkingsmiddel/signaal om Zulte eindelijk te laten luisteren naar de voorstellen van Anderlecht.

Yep, morgen moet het gebeuren. Anderlecht wilt Hazard zondag laten debuteren.

Benieuwd naar vanavond als hij de schoen wint en er nog geen witte rook is te bespeuren. Ik heb me laten vertellen dat hij dan openlijk nogmaals gaat bevestigen dat hij naar Anderlecht wilt. Vanaf dan zou het heel hard worden gespeeld.

TazzDeMazz
22 januari 2014, 17:31
Ik vraag me eigenlijk af wat dat voor een effect zal hebben voor de positie van Hazard in de spelersgroep van Anderlecht. Hazard zal toch door al deze heisa een speciaal statuut krijgen. Tel daar nog eens bij dat hij meteen in de basis wordt gedropt, dan vraag ik me af hoe de andere spelers van Anderlecht daarnaar gaan kijken.

LaBuenaVida
22 januari 2014, 17:32
foto

Haha :p, kon je toch wel beter photoshoppen :p

Ah bon.
Jammer dat dit eigenlijk zo moet eindigen.

Sportinggboy
22 januari 2014, 17:37
Ik vraag me eigenlijk af wat dat voor een effect zal hebben voor de positie van Hazard in de spelersgroep van Anderlecht. Hazard zal toch door al deze heisa een speciaal statuut krijgen. Tel daar nog eens bij dat hij meteen in de basis wordt gedropt, dan vraag ik me af hoe de andere spelers van Anderlecht daarnaar gaan kijken.

Dat is meestal met alle transfers he. Als je deze winter iemand haalt is het voor je ploeg te versterken en gaat die speler ongetwijfeld spelen. Mocht Anderlecht morgen iemand als Defour kunnen halen staat die hier ook meteen de eerste match aan de aftrap. Bij De Zeeuw was dat ook. Al ging die er snel terug uit :D

Plopperdeplop
22 januari 2014, 17:37

Er zal er eentje sneuvelen (Praet?) maar zowat alle Belgische jongeren hebben Hazard al uitvoerig welkom geheten. Bruno en Praet kennen hem ook goed van bij de beloften, dat klikt heel goed. Enig probleem is dus dat ze eigenlijk met 4 zijn voor 3 posities (Najar die uitstekend speelt, Bruno als certitude en Praet in mindere doen). Zondag zal Hazard misschien nog op de bank starten. Doorheen het seizoen is dat niet erg, als die allemaal 75% van de matchen spelen en voor de rest rust krijgen zal er niemand klagen.
Idealiter zouden Hazard en Praet gewoon in een driehoek op het middenveld voor Tielemans staan. Dan zou je pas iets zien. Maar bon, Gillet, Kljestan,... pfff.

Jack Wilshere
22 januari 2014, 17:48
Praet is gewoon een 10 en absoluut geen flank, iedereen ziet het buiten JVDB die Bruno daar maar wat laat dalken de laatste tijd.

GemaneDude
22 januari 2014, 17:50
Hopelijk is het voor zondag in orde, dan geen Hazard tegen OHL :p

Jonas89
22 januari 2014, 17:51

zaterdag

Jack Wilshere
22 januari 2014, 17:52
Stel je voor: Hazard een assist op Mitrovic en OHL wint tegen Zulte!
Dan is het hek helemaal van de dam!

Jepjep
22 januari 2014, 17:54

Verandert vrij weinig aan de winstkansen van ohl.

Rikie
22 januari 2014, 17:54
Praet is gewoon een 10 en absoluut geen flank, iedereen ziet het buiten JVDB die Bruno daar maar wat laat dalken de laatste tijd.

Ongelooflijk toch. :)
En dan zijn interview voor de wedstrijd. "Ik zei tegen die 3 van voor: 'doe maar wat!'" :')

Plopperdeplop
22 januari 2014, 18:06
Ongelooflijk toch. :)
En dan zijn interview voor de wedstrijd. "Ik zei tegen die 3 van voor: 'doe maar wat!'" :')

Heeft die dat zo gezegd? :D

Bruno centraal heeft eens een halve minuut goed uitgepakt en ineens is dat dan weer de opstelling. Vanden Brom heeft echt geen visie, doet zo maar wat. De ene week dit, dat loopt dan weer niet, dan weer dat,... Praet moet centraal, op de 10 of op de 8, daar wil ik nog vanaf zijn.

TrickY.
22 januari 2014, 18:22
Die van Anderlecht alles op alles om toch de gouden schoen te winnen dees jaar. Topclub :unsure:

starspike
22 januari 2014, 18:26
Ik vraag me eigenlijk af of Hazard dan niet gewoon langer bij RSCA zou blijven. Want dit allemaal voor een half seizoen?

SPARTAN
22 januari 2014, 18:27
Ik vraag me eigenlijk af of Hazard dan niet gewoon langer bij RSCA zou blijven. Want dit allemaal voor een half seizoen? ¨*minder dan een half seizoen.

Kily_G
22 januari 2014, 18:27
Heb al eens gezegd dat er al hele tijd sprake was van 12 tot 18 maand, hoor er wel de laatste tijd niet veel meer van.

Gavin
22 januari 2014, 18:28
Want een huurcontractje met Hazard en entourage is dan ook echt veel waard, zoals Anderlecht zelf weet.

SPARTAN
22 januari 2014, 18:35
Volgend jaar speelt die niet meer in België hoor. Ik denk eerder Vitesse (zullen hoogstwss ook Champions League spelen), oftewel een Franse subtopper (of Championship/PL in de UK).

Jonas89
22 januari 2014, 18:41
Stel je voor: Hazard een assist op Mitrovic en OHL wint tegen Zulte!
Dan is het hek helemaal van de dam!

provincieclubjes onder elkaar hé met OHL en wij

Fella

Tgohja, eigenlijk was er ook geen Hazard tegen Genk, die wedstrijd hebben we ook gewonnen :p. Was wel thuis natuurlijk.

Fella

Tgohja, eigenlijk was er ook geen Hazard tegen Genk, die wedstrijd hebben we ook gewonnen :p. Was wel thuis natuurlijk.

Sportinggboy
Op radio 1 zeiden ze net dat ze Hazard niet verwachten op de gouden schoen.

Fella
22 januari 2014, 18:43
Ik denk dat hij zo ook wel in veel mensen hun achting daalt, al dan niet door zijn "eigen" acties.
Maar bon, dat is onbelangrijk voor een voetballer.

Sportinggboy
22 januari 2014, 18:44
Geen idee of dat waar is he :)

TazzDeMazz
22 januari 2014, 18:50
Zo wordt het gala voor de gouden schoen mss nog eens interessant dit jaar. Lekker veel drama!

Cpt. Kablammo
22 januari 2014, 18:53
Zo wordt het gala voor de gouden schoen mss nog eens interessant dit jaar. Lekker veel drama!

Georges Leekens vorig jaar was toch mooi, vol emotie en zeer goed bedacht?

Thorazer
22 januari 2014, 19:03
Die van Anderlecht alles op alles om toch de gouden schoen te winnen dees jaar. Topclub :unsure:
Is toch niet waar Zulte zal met Hazard de gouden schoen winnen.

Morgen zal hij bij ons spelen al is het allemaal nog ni zeker ;)

TazzDeMazz
22 januari 2014, 19:14
Georges Leekens vorig jaar was toch mooi, vol emotie en zeer goed bedacht?

Oh ja, nu je het zegt. ^^ Dat was idd wel geestig met Georges en Francois.

BleKKie
22 januari 2014, 19:15

Zou wel lachen zijn :)

Re@V0r
22 januari 2014, 19:16
zat er wel enigszins aan te komen dit gezien die aanslepende soap en het feit dat Zulte het been stijf bleef houden

een speler die weg wilt in het moderne voetbal gaat gewoon weg, of je dat nu wilt of niet...

LaBuenaVida
22 januari 2014, 19:18

Lol.
Normaal bellen ze de winnaar op zodanig hij zeker aanwezig zou zijn.

Alé, kan al niet wachten :)

squalleke123
22 januari 2014, 19:21
Volgend jaar speelt die niet meer in België hoor. Ik denk eerder Vitesse (zullen hoogstwss ook Champions League spelen), oftewel een Franse subtopper (of Championship/PL in de UK).

Komt hij al niet uit een ploeg uit Ligue 1?

CobraX
22 januari 2014, 19:25
Lol.
Normaal bellen ze de winnaar op zodanig hij zeker aanwezig zou zijn.

Alé, kan al niet wachten :)

Mbokani was toch ook niet aanwezig? :p

Kiiilerke
22 januari 2014, 19:26
Dat was omdat Mbokani niet kon omdat het africa cup was

LaBuenaVida
22 januari 2014, 19:27
Mbokani was toch ook niet aanwezig? :p

Idd, maar hij kon wel live-reageren, nog steeds iets anders :p

SPARTAN
22 januari 2014, 19:27
Komt hij al niet uit een ploeg uit Ligue 1?
Lens, 2de klasse :D

CobraX
22 januari 2014, 19:29
Dat was omdat Mbokani niet kon omdat het africa cup was

Weet ik wel. :)

Idd, maar hij kon wel live-reageren, nog steeds iets anders :p

Maar niet aanwezig is nog altijd niet aanwezig. :p

Rikie
22 januari 2014, 19:32
Mbokani: "De cirkel rondmaken bij Anderlecht"
Dieumerci Mbokani is momenteel op stage met Dynamo Kiev in Marbella. De voormalige Anderlechtspits voelt zich goed bij de Oekraïense ploeg, maar hoopt op een grotere competitie alvorens terug te keren naar Anderlecht.

"Ik beschouw mijn verblijf bij Dynamo Kiev als een springplank naar een ander land. Ik droom nog altijd van een grote club in een nog hoger aangeschreven competitie. Mijn voorkeur gaat daarbij uit naar Engeland. Daarna wil ik echter mijn carrière beëindigen bij Anderlecht. Ik heb nog veel contact met Anderlecht, en het is bij Anderlecht dat ik de cirkel rond wil maken", zegt de Gouden Schoen van 2013.

Euw, euw, euw!

Kenneke10
22 januari 2014, 19:33
Hij is er blijkbaar nog niet , volgens vtm :unsure:

Sportinggboy
22 januari 2014, 19:34
Hazard is er wel degelijk :)

Kenneke10
22 januari 2014, 19:35
En nu blijkbaar wel :lol:

CobraX
22 januari 2014, 19:36
Euw, euw, euw!

Heb ik geen bezwaar tegen. Klasbak en te goed voor de Belgische competitie. Heb hem altijd als een Anderlecht speler gezien, ook al heeft hij "tussendoor" bij Standard gespeeld. :)

sharpshot
22 januari 2014, 19:38
Eigenlijk krijgt da manneke nog maar weinig kak over hem heen, nu begint hij de diva uit te hangen en komt hij niet meer na een training.

Hopelijk blijft Zulte zolang mogelijk moeilijk doen tot ze hem daar weghalen, nu hij weg wil hebben ze toch niets meer te winnen of verliezen, met wat Anderlecht aanbied gaan ze ook niet ver raken

Re@V0r
22 januari 2014, 20:40
volgens mij gaan ze er op deze manier helemaal niks aan overhouden?

sandpatt
22 januari 2014, 20:49
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1551556_10202254676961297_564913643_n.jpg

Edit: Fake blijkbaar, dom vanmij :doh:

Rubmifer
22 januari 2014, 20:51
Mannekes, vooraleer de brandende fakkels en hooivorken worden bovengehaald, het is fake.

le mastre
22 januari 2014, 21:21
Ik was hier effe in shock. Good one! :D

Toch verdorie spijtig dat Hazard niet naar de training kwam. Zou er los van moeten staan.

Ik zie voor onze club gewoon geen andere uitweg dan het been stijf houden. Ik heb er respect voor, zelfs al weten we dat we dit niet kunnen winnen. Zo geven we tenminste een signaal dat we het niet zomaar pikken. Zeker nu de grote clubs niet meer zo happig zijn om spelers aan ons te verhuren nu het zo goed draait. We hebben geen keus.

Toen iemand onze voorzitter vroeg of er onderhandeld wordt met Van Holsbeeck dan zei hij: "Nee, we hebben geluisterd naar Van Holsbeeck.". Het is duidelijk dat de "compensatie" niet voldoende is.

Kily_G
22 januari 2014, 21:24
Echt zalig hoeveel er op fb al zijn ingetrapt en hun belachelijk hebben gemaakt door het te delen incl verwijten richting Hazard :D

Re@V0r
22 januari 2014, 21:48
hoe fucking naïef kan je zijn trouwens
precies alsof er ook maar iemand in zo'n flashy paars kostuum naar de gouden schoen zou gaan :lol:

Re@V0r
22 januari 2014, 21:48
precies alsof er ook maar iemand in zo'n flashy paars kostuum naar de gouden schoen zou gaan :lol:

chomo
22 januari 2014, 21:56

edit: fuck die link werkte ni :p Bon > remember Messi @ Gouden Bal ;)

Xeo Pablo
22 januari 2014, 23:24

Tom Coninx zijn kostuum was niet veel beter :p

TrickY.
23 januari 2014, 07:22
http://m.hln.be/hln/m/nl/1324/Gouden-Schoen/article/detail/1779500/2014/01/23/Haakt-Anderlecht-af-voor-Gouden-Schoen-Hazard.dhtml?originatingNavigationItemId=1

:sleep:

WolCoM
23 januari 2014, 08:06
Janboel, arrogantie en waar is het respect? - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140122_00943158)

Plopperdeplop
23 januari 2014, 08:19
Janboel, arrogantie en waar is het respect? - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20140122_00943158)

Waar is het respect van Zulte om dat allemaal op haar website te smijten? Moet dat? Dat maakte deel uit van de onderhandelingsstrategie en niemand moest dat in principe weten.

Anderlecht bood dus 1 miljoen euro plus 4 spelers (Heylen en Dendoncker op langere termijn, plus de keuze uit o.a. Vargas en De Zeeuw voor enkele maanden). Dat is meer dan voldoende. Zulte heeft het recht om daar nee op te zeggen, maar dan moeten ze ook niet in de media verkondigen dat ze een speler niet willen blokkeren en de wil van de speler willen respecteren. Ik ben blij dat ze nee gezegd hebben, want dit is belachelijk veel. Hazard (enkele maanden huren) is dat niet waard, niet voor Anderlecht en ik vind dat ook niet voor Zulte. Het gaat hier om Thorgan he, niet om Eden.

Benieuwd wat Bico en Hazard hier nu mee doen, en of ze er zich gaan bij neerleggen. Voor Anderlecht zal dit het ultieme bod geweest zijn, vanaf nu is het de speler zelf die moet beslissen of hij nog wilt blijven of niet. Indien niet zal Zulte een pak minder krijgen.

Dr. Sheldon Cooper
23 januari 2014, 08:45
Waar is het respect van Zulte om dat allemaal op haar website te smijten? Moet dat? Dat maakte deel uit van de onderhandelingsstrategie en niemand moest dat in principe weten.

Anderlecht bood dus 1 miljoen euro plus 4 spelers (Heylen en Dendoncker op langere termijn, plus de keuze uit o.a. Vargas en De Zeeuw voor enkele maanden). Dat is meer dan voldoende. Zulte heeft het recht om daar nee op te zeggen, maar dan moeten ze ook niet in de media verkondigen dat ze een speler niet willen blokkeren en de wil van de speler willen respecteren. Ik ben blij dat ze nee gezegd hebben, want dit is belachelijk veel. Hazard (enkele maanden huren) is dat niet waard, niet voor Anderlecht en ik vind dat ook niet voor Zulte. Het gaat hier om Thorgan he, niet om Eden.

Benieuwd wat Bico en Hazard hier nu mee doen, en of ze er zich gaan bij neerleggen. Voor Anderlecht zal dit het ultieme bod geweest zijn, vanaf nu is het de speler zelf die moet beslissen of hij nog wilt blijven of niet. Indien niet zal Zulte een pak minder krijgen.

Omdat Zulte er natuurlijk ook baat bij heeft dat iedereen weet wat RSCA aan het doen is... Die Bico is ook zo'n smet op het voetbal, bah.

Cinnead
23 januari 2014, 08:46
Zulte heeft ook niet echt een andere manier om zich te verzetten tegen Anderlecht.

Plopperdeplop
23 januari 2014, 08:51
Zulte heeft ook niet echt een andere manier om zich te verzetten tegen Anderlecht.

Omdat Zulte er natuurlijk ook baat bij heeft dat iedereen weet wat RSCA aan het doen is... Die Bico is ook zo'n smet op het voetbal, bah.

Anderlecht, Anderlecht,... zucht.
Die vraag en mail kwam van Hazard, via zijn persoonlijke advocaat. En niet van Anderlecht. Als reactie daarop heeft Zulte toegegeven en Anderlecht toch maar ontvangen om ermee te gaan spreken. Uiteraard zal dat allemaal wel doorgesproken zijn, maar als er beslissingen genomen worden om het vuil te spelen is dat finaal Hazard die daarover beslist en niemand anders.

Jonas89
23 januari 2014, 08:57
Als nieuwkomer hier kun je het al goed uitleggen Plop...

Plopperdeplop
23 januari 2014, 09:13
Als nieuwkomer hier kun je het al goed uitleggen Plop...

Ja sorry, maar ik heb een probleem met dat soort van goedkope en niet-aanwijsbare toogpraat. Mag ik daar geen argumenten tegenaan smijten? Of is het hier enkel toegelaten om te kakken op Anderlecht, dan had dat bij de registratie in de forumregels mogen staan. Ik heb altijd geleerd om het in discussies bij feiten te houden of op zijn minst te vermelden dat het om geruchten gaat als je beschuldigingen uit.

Ik blijf altijd beleefd en hou het bij inhoud, waar ik zie dat als ik argumenten tegen dat soort van verwijten smijt ik hier nogal vlot een antwoord op de man terug krijg en men op die posts niet meer ingaat.

TrickY.
23 januari 2014, 09:35
't Is ondertussen wel duidelijk dat je geen slecht woord over Anderlecht kan verdragen. Hoe jij er over spreekt is Zulte de slechterik en Anderlecht het slachtoffer. Ben blij dat ons bestuur hun been stijf houdt, signaal dat ze niet alles pikken van mannetjes à la Bico. Misschien wel niet de beste oplossing (nu konden we er nog blijkbaar een mooi bedrag voor vangen, binnen 4 maand is hij gratis weg + samenwerking met Chelsea zal nu ook wel wat minder zijn?), maar ik kan er me zeker in vinden.

Thorazer
23 januari 2014, 09:47
't Is ondertussen wel duidelijk dat je geen slecht woord over Anderlecht kan verdragen. Hoe jij er over spreekt is Zulte de slechterik en Anderlecht het slachtoffer. Ben blij dat ons bestuur hun been stijf houdt, signaal dat ze niet alles pikken van mannetjes à la Bico. Misschien wel niet de beste oplossing (nu konden we er nog blijkbaar een mooi bedrag voor vangen, binnen 4 maand is hij gratis weg + samenwerking met Chelsea zal nu ook wel wat minder zijn?), maar ik kan er me zeker in vinden.

Snap dat Zulte niet toegeeft en hun volkomen recht ook natuurlijk.

Maar wat voor situatie ga je krijgen met een speler die niet meer wil blijven hopelijk blijft het dan niet te lang in het jonge kopke van Thorgan spelen als zijn transfer misloopt of jullie zullen er ook ni veel plezier meer aan beleven.

Nu voor mij maakt het weinig uit hij is zeker en vast welkom maar moest het mislopen dan is het ook zo.

Voor Zulte zullen er wel dingen jammer genoeg veranderen zeker tegenover RSCA in de toekomst.

Of ze daar wakker van liggen twijfel ik maar als iets kleinere club moet je soms toch op de grotere rekenen om spelers te huren of als ze bv Europees spelen het gebruik maken van infrastructuur.

Laat ons hopen op duidelijkheid vandaag zodat we allemaal weten waar we staan.

TrickY.
23 januari 2014, 10:04
Snap dat Zulte niet toegeeft en hun volkomen recht ook natuurlijk.

Maar wat voor situatie ga je krijgen met een speler die niet meer wil blijven hopelijk blijft het dan niet te lang in het jonge kopke van Thorgan spelen als zijn transfer misloopt of jullie zullen er ook ni veel plezier meer aan beleven.

Nu voor mij maakt het weinig uit hij is zeker en vast welkom maar moest het mislopen dan is het ook zo.

Voor Zulte zullen er wel dingen jammer genoeg veranderen zeker tegenover RSCA in de toekomst.

Of ze daar wakker van liggen twijfel ik maar als iets kleinere club moet je soms toch op de grotere rekenen om spelers te huren of als ze bv Europees spelen het gebruik maken van infrastructuur.

Laat ons hopen op duidelijkheid vandaag zodat we allemaal weten waar we staan.

Het is sowieso al moeilijk geworden voor ons om spelers van "topclubs" te huren daar we al 2 seizoenen bovenin meedraaien.

Indien Thorgan echt zo graag meewil naar het WK zal hij moeten blijven presteren.

Volgens mij zal da geen probleem zijn en amuseert hij zich hier wel hoor. Het zou allemaal niet zo uit de hand gelopen zijn zonder Bico (waarmee ik niet ontken dat hij een transfer naar Anderlecht wel ziet zitten e).

Dr. Sheldon Cooper
23 januari 2014, 10:21
Ja sorry, maar ik heb een probleem met dat soort van goedkope en niet-aanwijsbare toogpraat. Mag ik daar geen argumenten tegenaan smijten? Of is het hier enkel toegelaten om te kakken op Anderlecht, dan had dat bij de registratie in de forumregels mogen staan. Ik heb altijd geleerd om het in discussies bij feiten te houden of op zijn minst te vermelden dat het om geruchten gaat als je beschuldigingen uit.

Ik blijf altijd beleefd en hou het bij inhoud, waar ik zie dat als ik argumenten tegen dat soort van verwijten smijt ik hier nogal vlot een antwoord op de man terug krijg en men op die posts niet meer ingaat.

Je bent gewoon heel naïef. Denk je dat RSCA hier geen rol speelt. Bij feiten houden :')

stijnd
23 januari 2014, 10:23
John Troost zijn reactie op een artikel over HvH van voetbalkrant.com (fb)

Beste mensen...heb eind vorig seizoen gewerkt voor Anderlecht als genoemde mental coach op weg naar de onverwachte titel door 10 uit 4 laatste wedstrijden. Heb gewerkt met en in opdracht van HvH. Je krijgt wat je geeft...karma.. ik durf 100% zeker te beweren met feitelijk bewijs dat HvH verre van eerlijk is en inderdaad gevaarlijke spelletjes speelt...extreem zelfs. Naast zijn aantoonbare goede management kwaliteiten is hij NIET een man van zijn woord en gebruikt daarin gevaarlijke praktijken. Zuid Italie lijkt me een goede plek voor zijn volgende job. Eer en geweten zijn geen onderdeel van zijn moraal. Gr John Troost

:D

Plopperdeplop
23 januari 2014, 10:30
Je bent gewoon heel naïef. Denk je dat RSCA hier geen rol speelt. Bij feiten houden :')

Zaken alweer omdraaien. Ik zeg er letterlijk in dat het wellicht doorgesproken is. Mijn punt is echter dat dat wel altijd met het volle verstand en in opdracht van Hazard zelf komt. Er gebeurt niks dat die jongen niet wilt. Hij is degene die aanstuurt op wat er gebeurd is. En dat vergeten er velen vaak.

Enfin, dat zijn de enige feiten. Zelfs Dury gaf gisteren toe dat hij Anderlecht niks verweet en dat die ook het beste met Hazard voor hebben. Als hij dat al zegt.

En ik heb van in het begin toegegeven dat ik perfect begrijp dat Zulte dat niet leuk vindt dat Anderlecht een speler probeert weg te halen, in de winterstop. En dat Anderlecht wellicht van elke stap op de hoogte was. Maar ik lees hier eerder het omgekeerde: in alles wat er gebeurt, 't is altijd de schuld van Anderlecht. En als ze dan een naar mijn mening belachelijk hoog bod uitbrengen voor die 4 maanden, dan zijn ze nog altijd niet correct bezig. Mja.

Plopperdeplop
23 januari 2014, 10:31
Volgens MNM komt er sewes een persconferentie met Dury en Hazard zelf, dan zal hij er zich bij neergelegd hebben vermoed ik.

Thorazer
23 januari 2014, 10:38
Volgens MNM komt er sewes een persconferentie met Dury en Hazard zelf, dan zal hij er zich bij neergelegd hebben vermoed ik.

Dan zal hij idd wel bij Zulte blijven.

J.Brown
23 januari 2014, 10:55
RD zou deze week aan tafel gezeten hebben met Mpoku. Blijkbaar heeft hij hem zeer aantrekkelijk voorstel gedaan, Mpoku zou aangenaam verrast zijn en vroeg nog enige bedenktijd. RD begint het eindelijk te snappen. Met dit elftal spelen we voor de titel en kunnen we mss iets forceren Europees.

Jonas89
23 januari 2014, 11:05

gwn de day after persconferentie ?

BBQezel
23 januari 2014, 11:24
RD zou deze week aan tafel gezeten hebben met Mpoku. Blijkbaar heeft hij hem zeer aantrekkelijk voorstel gedaan, Mpoku zou aangenaam verrast zijn en vroeg nog enige bedenktijd. RD begint het eindelijk te snappen. Met dit elftal spelen we voor de titel en kunnen we mss iets forceren Europees.

Dan hoop ik wel dat ze tenminste iets willen doen Europees. Vond het echt verschrikkelijk dat Standard precies geen moeite wou doen om iets te bereiken in een zeer doenbare groep. Ik hoop echt dat ze dan volgend seizoen met een andere instelling daar aan beginnen. Zelfde met Club, dat mag ook eens beteren als ze Europees spelen.
Zo'n clubs hebben Europees spelen als doel en geven het al meteen op. Om het schijt van te krijgen.

sharpshot
23 januari 2014, 11:28
Allez Hazard traint weer mee, het kindje heeft hem kunnen uitleven, hopelijk blijft hij nu ook gewoon en stopt hij en Bico met hun belachelijk gedrag.

SomeDude
23 januari 2014, 11:33
Allez Hazard traint weer mee, het kindje heeft hem kunnen uitleven, hopelijk blijft hij nu ook gewoon en stopt hij en Bico met hun belachelijk gedrag.

Je mag dan ook maar 1 dag afwezig zijn van het werk zonder doktersbriefje :lol:

J.Brown
23 januari 2014, 11:39
Dan hoop ik wel dat ze tenminste iets willen doen Europees. Vond het echt verschrikkelijk dat Standard precies geen moeite wou doen om iets te bereiken in een zeer doenbare groep. Ik hoop echt dat ze dan volgend seizoen met een andere instelling daar aan beginnen. Zelfde met Club, dat mag ook eens beteren als ze Europees spelen.
Zo'n clubs hebben Europees spelen als doel en geven het al meteen op. Om het schijt van te krijgen.

Klopt, het was een schande dit jaar. Maar RD wil geen EL spelen, daar verdien je niets aan. Hij zou blijkbaar nog interesse hebben in Lille en nog een Italiaanse club... Wa ne keirel toch de Roland.

Cinnead

Hoop er maar niet te veel op, ik zie hem nog voor het einde van deze week verhuizen naar RSCA.

Tuninboy
Als Anderlecht nu ernaast vist. Wat een gezichtsverlies zou Herman dan lijden. :lol: Heerlijk.

Klopt, het was een schande dit jaar. Maar RD wil geen EL spelen, daar verdien je niets aan. Hij zou blijkbaar nog interesse hebben in Lille en nog een Italiaanse club... Wa ne keirel toch de Roland.

Ooit gaat die toch eens met 4 ploegen van zich in een EL poule samen zitten. :unsure:

Cools
23 januari 2014, 11:56
HVH die voor de zoveelste keer door de mand valt, niks nieuws dus.

Met dit elftal spelen we voor de titel en kunnen we mss iets forceren Europees.

Ja, da's wel gebleken dat. Salzburg, Esbjerg en Elfsborg likken nog steeds hun wonden.

Dr. Sheldon Cooper
23 januari 2014, 12:05
Ja, da's wel gebleken dat. Salzburg, Esbjerg en Elfsborg likken nog steeds hun wonden.

:') haha

Swagger
23 januari 2014, 12:08
Den Herman heeft het hier blijkbaar weer verkorven. T is nog geen 31 januari, pas dan kunnen we oordelen.

Tuninboy
23 januari 2014, 12:14
Den Herman heeft het hier blijkbaar weer verkorven. T is nog geen 31 januari, pas dan kunnen we oordelen.

Ik zei als, ik geloof ook pas dat Hazard "van Anderlecht is" als hij met zen truike in zen handen sta.

J.Brown
23 januari 2014, 12:14
HVH die voor de zoveelste keer door de mand valt, niks nieuws dus.

Je moet er mij niet aan doen herinneren dat het een miserabele campagne was dat ze nooit serieus hebben genomen. RD wil geld, en dat zit niet in de EL helaas. Voor de club alleen al moet je altijd met je sterkste elftal aantreden in Europa.

sharpshot
23 januari 2014, 12:38
Je mag dan ook maar 1 dag afwezig zijn van het werk zonder doktersbriefje :lol:

Aha daardoor!

Rubmifer
23 januari 2014, 13:00
Brujas de Bélgica ofrece US$ 4 millones por 70% del pase de Nicolás Castillo | Emol.com (http://www.emol.com/noticias/deportes/2014/01/23/641102/brujas-de-belgica-ofrece-us-4-millones-por-70-del-pase-de-nicolas-castillo.html)

Club zou zo goed als rond zijn met Castillo, schijnbaar een groot talent. Afgaand op hetgeen dat ik er van lees over die speler en de youtube filmpjes (ja, I know) zou het toch een vrij straffe transfer zijn. Ik zeg geen nee.

sharpshot
23 januari 2014, 13:01
Als rub al geen nee zegt staat er niets meer in de weg! Welkom Castillo!

Cpt. Kablammo
23 januari 2014, 13:06
John Troost zijn reactie op een artikel over HvH van voetbalkrant.com (fb)

Beste mensen...heb eind vorig seizoen gewerkt voor Anderlecht als genoemde mental coach op weg naar de onverwachte titel door 10 uit 4 laatste wedstrijden. Heb gewerkt met en in opdracht van HvH. Je krijgt wat je geeft...karma.. ik durf 100% zeker te beweren met feitelijk bewijs dat HvH verre van eerlijk is en inderdaad gevaarlijke spelletjes speelt...extreem zelfs. Naast zijn aantoonbare goede management kwaliteiten is hij NIET een man van zijn woord en gebruikt daarin gevaarlijke praktijken. Zuid Italie lijkt me een goede plek voor zijn volgende job. Eer en geweten zijn geen onderdeel van zijn moraal. Gr John Troost

:D

John Troost is boos, want sinds hij op de uitkering moet leven ipv op de kap van Anderlecht heeft hij niet veel redenen meer om te dansen. Hij heeft al 3 maand geen lelijk hemd meer kunnen kopen zelfs!

Brujas de Bélgica ofrece US$ 4 millones por 70% del pase de Nicolás Castillo | Emol.com (http://www.emol.com/noticias/deportes/2014/01/23/641102/brujas-de-belgica-ofrece-us-4-millones-por-70-del-pase-de-nicolas-castillo.html)

Club zou zo goed als rond zijn met Castillo, schijnbaar een groot talent. Afgaand op hetgeen dat ik er van lees over die speler en de youtube filmpjes (ja, I know) zou het toch een vrij straffe transfer zijn. Ik zeg geen nee.

Ze dachten "Anderlecht heeft ne jonge ultramarginale kerel met talent gekocht, nu moeten wij ook ene hebben!"?

Hoe komt dat al die strandjanetten met een dergelijk kapsel zo vreselijk inconsistent zijn, domme kaarten pakken en vaak hun talent verschijten?

bull`
Thorgan Hazard maakt seizoen af bij Zulte Waregem - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1779716/2014/01/23/Thorgan-Hazard-maakt-seizoen-af-bij-Zulte-Waregem.dhtml)

:)

elarto
Thorgan Hazard maakt seizoen af bij Zulte Waregem - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1779716/2014/01/23/Thorgan-Hazard-maakt-seizoen-af-bij-Zulte-Waregem.dhtml)

De transfersoap rond Thorgan Hazard is ten einde. De kersverse Gouden Schoen maakt het seizoen af bij Zulte Waregem. Dat heeft zijn raadgever John Bico zonet meegedeeld.
(later meer!)

sharpshot
23 januari 2014, 13:08
Best dat we hier toch een insider hadden!

Thorazer
23 januari 2014, 13:15
Ale hij gaat dan toch blijven jammer voor Thorgan en RSCA hopelijk voor Zulte draait het goed uit.

Succes.

Cools
23 januari 2014, 13:20
Wat een gezichtsverlies voor HVH.

stijnd
23 januari 2014, 13:21
Genieten dit.

Tuninboy
23 januari 2014, 13:24

Heerlijk. :D

Andy91
23 januari 2014, 13:26
smittn XD

Thorazer
23 januari 2014, 13:26

Dat vooral :)

Aan de andere kant mss ook goed om het toch niet te ver laten drijven.

SPARTAN
23 januari 2014, 13:29
Mogen we nu (eventjes) lachen met Anderlecht dan? (voor de verandering) :lol:
Fijn dat dit de uitkomst is.

Cpt. Kablammo
23 januari 2014, 13:31
Die aanvaller die Zulte heeft aangetrokken, is die wat waard? Toevallig een fan die via via wat heeft gehoord op die al op training heeft zien spelen?

Tuninboy
23 januari 2014, 13:31
Mogen we nu (eventjes) lachen met Anderlecht dan? (voor de verandering) :lol:
Fijn dat dit de uitkomst is.

Mag je elke dag hoor.

TrickY.
23 januari 2014, 13:35
Ideaal moment he. Ik weet van maandag dat Hazard het alsnog bikkelhard ging spelen als de onderhandelingen deze week niet tot een akkoord gingen leiden. Bij Waregem waren ze ervan overtuigd dat Hazard zulke stappen niet ging durven zetten. Ik vrees dat Waregem wel zal moeten buigen. Ik weet wat Bico nog achter de hand heeft tegenover Chelsea, en ik kan jullie zeggen dat ze daar enorm veel bang voor hebben in Londen.

Ze zijn in hun broek aant schijten. Vant lachen. Dan toch geen masterzet met Eden.

Genieten dit.

En nu hopen dat dit niet als een boomerang terug in mijn gezicht komt :lol:

Jonas89
23 januari 2014, 13:36
Die aanvaller die Zulte heeft aangetrokken, is die wat waard? Toevallig een fan die via via wat heeft gehoord op die al op training heeft zien spelen?

Olinga ?

Swagger
23 januari 2014, 13:36

De transfersoap rond Thorgan Hazard is ten einde. De kersverse Gouden Schoen maakt het seizoen af bij Zulte Waregem. Dat heeft zijn raadgever John Bico zonet meegedeeld.
(later meer!)

Pas op 1 februari zullen we zekerheid hebben.
De pers klopt heel deze zaak zo hard op.

Swagger
23 januari 2014, 13:37

Nog te vroeg om nu te oordelen.

CobraX
23 januari 2014, 13:38
Bwa, ik vind dit geen gezichtsverlies. HvH heeft het geprobeerd op een nog redelijk propere manier. Ik heb gehoord dat Bico aan eenzijdige contractbreuk dacht, maar hier wou HvH niet aan meedoen. Ik heb liever dat ze telkens voor een "dikke vis" gaan en dan regelmatig mislukken, dan dat ze 3 miljoen euro betalen voor een speler à la De Bock.

Ik vraag mij trouwens af of Bico het achterste van zijn tong al heeft laten zien. Voor hetzelfde geld is die nu zo pissed dat hij op 1 februari zegt: hier Zulte-Waregem eenzijdige contractbreuk en nu kunt ge geen vervanger meer halen...

Sir.Killalot
23 januari 2014, 13:39
De prijs voor het meeste drama op één seizoen gaat toch wel naar Zulte zeg, amai. Eerst die soap rond Decuyper, dan rond Malanda, dan Hazard, ...

TrickY.
23 januari 2014, 13:39
De prijs voor het meeste drama op één seizoen gaat toch wel naar Zulte zeg, amai. Eerst die soap rond Decuyper, dan rond Malanda, dan Hazard, ...

Nog 1, merci!

SPARTAN
23 januari 2014, 13:41
Ik heb liever dat ze telkens voor een "dikke vis" gaan en dan regelmatig mislukken, dan dat ze 3 miljoen euro betalen voor een speler à la De Bock.
Aub zeg hypocriet, hoeveel hebben jullie voor Milivojevic moeten betalen? Minstens even triestig.

StNd
23 januari 2014, 13:43
Dus het is officieel? Of gaat iedereen uit van het bericht in HLN (!) die dit als enige verkondigen?

Wacht anders op een mededeling van Waregem zelf, die zetten die graag op hun website.

Romelus
23 januari 2014, 13:44
In beide gevallen moeten we nog afwachten. De Bock en Milivojevic zijn nog jong en kunnen misschien nog uitgroeien tot een meerwaarde volgend seizoen. Suarez had het ook lastig in zijn eerste jaren bij Anderlecht.

Thorazer
23 januari 2014, 13:44
Aub zeg hypocriet, hoeveel hebben jullie voor Milivojevic moeten betalen? Minstens even triestig.

Das waar we hebben ook al wat geld weggesmeten maar halen nog prijzen dat kunnen jullie niet zeggen ;)

Thorazer
23 januari 2014, 13:46
Dus het is officieel? Of gaat iedereen uit van het bericht in HLN (!) die dit als enige verkondigen?

Wacht anders op een mededeling van Waregem zelf, die zetten die graag op hun website.

Zal wel waar zijn hè daar ga ik toch vanuit.

J.Brown
Das waar we hebben ook al wat geld weggesmeten maar halen nog prijzen dat kunnen jullie niet zeggen ;)

Zo rancuneus sinds kort man.

Goeie beslissing van Hazard. Zag hem ook liever niet bij Anderlecht, had hen zeker kunnen helpen bij de jacht op de titel.

Romelus
Het is nu officieel!

ESSEVEE ‏@ESSEVEELIVE 1m
LIVE - Thorgan Hazard: "Ik blijf tot het einde van het seizoen voetballen voor Zulte Waregem"

https://pbs.twimg.com/media/BeqlGzjIQAEk4yk.jpg

:lol:

Kiiilerke
23 januari 2014, 13:48
eindelijk ! gedaan met al die zever

TrickY.
23 januari 2014, 13:49
Nu nog een topspits halen en kampioen :cool: :unsure:

Thorazer
23 januari 2014, 13:49
Zo racuneus sinds kort man.

Goeie beslissing van Hazard. Zag hem ook liever niet bij Anderlecht, had hen zeker kunnen helpen bij de jacht op de titel.

Bwa nee toch?
Helemaal niet maar er word overal veel geld weggesmeten wat iedere club niet graag ziet gebeuren maar als je dan toch nog een prijs pakt is het iets gemakkelijker aanvaardbaar.

Nu dan toch officieel succes Thorgan ;)

J.Brown
23 januari 2014, 13:50
Bwa nee toch?
Helemaal niet maar er word overal veel geld weggesmeten wat iedere club niet graag ziet gebeuren maar als je dan toch nog een prijs pakt is het iets gemakkelijker aanvaardbaar.

Nu dan toch officieel succes Thorgan ;)

Ik doelde vooral op het feit dat je wild zit rond te schoppen. Voor niets nodig.

Al die commotie voor een snotaap van 20 die naar Anderlecht kon/wou voor nog geen half seizoen op huurbasis, te zot voor woorden.

Cerv.Be
23 januari 2014, 13:51
Slimme beslissing Thorgan.

Zalig om dit te lezen wel. Insiders ftw! :rofl:

Jepjep
23 januari 2014, 13:52
Zulte Waregem-anderlecht: 1-0

Nu wachten voor een anderlecht supporter afkomt met 32-0.

chomo
23 januari 2014, 13:53
Sportingboy en zijn bronnen :D

Pieterjan94
23 januari 2014, 14:00
Dit is het zaligste nieuws sinds het begin van de transferperiode
eindelijk gedaan met dat gezaag!
Ik weet niet wat te doen met mijn geluk :)

Nu gaan de doelwitten van Brugge etc misschien eens naarboven komen, lijkt mij ook wel nog interessant :unsure:

TheRedDevils
23 januari 2014, 14:02
Ik ben blij voor Zulte.:)

Cpt. Kablammo
23 januari 2014, 14:03
Olinga ?

Ik dacht het wel. Integreert die snel in de groep enzovoort?

caoimhin
23 januari 2014, 14:03
Lijkt me logische beslissing van Hazard, met al die heisa rond deze transfer had hij met zo'n immense druk gespeeld bij Anderlecht dat de kans op falen te groot geworden was. Nu nog enkele maanden de stenen uit de grond zuigen bij Zulte en dan naar RSCA :D

Xeo Pablo
23 januari 2014, 14:06
Goed nieuws van hazard

Ik hoop dat club nog een spits haalt. Voor de rest zou ik ze nog graag een linksback zien halen maar dat is waarschijnlijk te veel gehoopt (als die spits al niet te veel gehoopt is), oussalah zou ik nog graag bij club zien eigenlijk.

Cpt. Kablammo
23 januari 2014, 14:07
Oussalah zit perfect op zijn plek eerlijk gezegd. Die valt sowieso hopeloos door de mand op Europees niveau (waar Club af en toe op moet trachten te spelen)

J.Brown
23 januari 2014, 14:08
Dus geen Defour, Ruiz en/of Hazard? Benieuwd wie ze nu gaan halen.

Cools
23 januari 2014, 14:11

Batshuayi he.

Neen maar, dikke flop dusver de transferperiode van Anderlecht. Onbegrijpelijk wel van HVH, eerst zitten verkondigen dat ze kost wat kost een VM moeten halen, om dan 3 weken te verliezen in het al dan niet halen van Hazard, tevergeefs nu blijkt.

Defour is de enige optie die nog open ligt, maar dat zal ook wel een njet worden. Alé, de mauven met de voeten op de grond :woohoo:

Xeo Pablo
23 januari 2014, 14:11
Oussalah zit perfect op zijn plek eerlijk gezegd. Die valt sowieso hopeloos door de mand op Europees niveau (waar Club af en toe op moet trachten te spelen)

De Bock valt op belgisch niveau al door de mand :unsure: Oussalah is ook maar de eerste betaalbare optie die ik kan bedenken, gewoon een deftige linksback hebben we nodig :p

puni
23 januari 2014, 14:14
Batshuayi he.

Neen maar, dikke flop dusver de transferperiode van Anderlecht. Onbegrijpelijk wel van HVH, eerst zitten verkondigen dat ze kost wat kost een VM moeten halen, om dan 3 weken te verliezen in het al dan niet halen van Hazard, tevergeefs nu blijkt.

Defour is de enige optie die nog open ligt, maar dat zal ook wel een njet worden. Alé, de mauven met de voeten op de grond :woohoo:

HvH zal inderdaad wel drie weken aan een stuk met alleen maar de transfer van Hazard bezig geweest zijn. :ironic:

Cerv.Be
23 januari 2014, 14:15
Lijkt me logische beslissing van Hazard, met al die heisa rond deze transfer had hij met zo'n immense druk gespeeld bij Anderlecht dat de kans op falen te groot geworden was. Nu nog enkele maanden de stenen uit de grond zuigen bij Zulte en dan naar RSCA :D
Zou me helemaal niet verbazen dat die volgend seizoen bij RSCA zit.

Ik vraag mij trouwens af of Bico het achterste van zijn tong al heeft laten zien. Voor hetzelfde geld is die nu zo pissed dat hij op 1 februari zegt: hier Zulte-Waregem eenzijdige contractbreuk en nu kunt ge geen vervanger meer halen...
Ja jong, Chelsea & co zullen dit allemaal ok vinden. Contractbreuk komt niet van Thorgan & Bico maar nog altijd uit Londen. Ik geloof nooit dat er maar één iemand bij Chelsea wakker ligt waar T.Hazard de komende 6 maanden speelt.

Swagger
23 januari 2014, 14:15
Bwa, ik vind dit geen gezichtsverlies. HvH heeft het geprobeerd op een nog redelijk propere manier. Ik heb gehoord dat Bico aan eenzijdige contractbreuk dacht, maar hier wou HvH niet aan meedoen. Ik heb liever dat ze telkens voor een "dikke vis" gaan en dan regelmatig mislukken, dan dat ze 3 miljoen euro betalen voor een speler à la De Bock.

Toch nog eene met gezond verstand. Helemaal akkoord.

Booka Shade
23 januari 2014, 14:16
Defour komt niet naar Anderlecht, over my dead body :p

Tuninboy
23 januari 2014, 14:16

Eden.

Thorazer
23 januari 2014, 14:19

Ik denk niemand om eerlijk te zijn.

Kopen om te kopen hoeft niet dan moet deze groep het maar bewijzen.
Al zal het moeilijk zijn om dit Standard te kloppen dit seizoen.

Cools
23 januari 2014, 14:20
HvH zal inderdaad wel drie weken aan een stuk met alleen maar de transfer van Hazard bezig geweest zijn. :ironic:

Zou mij niet verbazen, wetende dat hij de eerste week nog op congé was ook :lol:. En waar zeg ik '3 weken aan een stuk met alleen maar die transfer bezig'?

Ik zei dat hij 3 weken verloren heeft aan een speler die toch niet komt, geen idee waarom gij dat nu weer ligt te verdraaien. De realiteit is echter dat ze nog 1 week hebben voor al hun transfers af te ronden. Maar geen probleem, want als we u mogen geloven was hij nog met tal van andere haalbare dossiers bezig. :)

Fella
23 januari 2014, 14:22

Olinga is dus met aankoopoptie, flankaanvaller.
Staat bekend als een talent, ik denk dat Eurowarriors (die de competitie daar toch volgt), gereageerd heeft dat het idd geen slechte speler is.

Normaal komt Anderson ook nog van Malaga, een aanvallende middenvelder.
Veel meer weet ik er eigenlijk niet over.

Eventjes Eurowarriors zijn quote gepost.
"Ken die mannen wel redelijk goed. Fabrice Olinga is écht wel een talentje. Ik herinner mij nog begin vorig seizoen, eerste speeldag, eerste match. Malaga op verplaatsing 0-0, de 16-jarige Olinga komt het veld op en scoort na enkele minuten. Uiteindelijk nog enkele keren zien spelen en die jongen kan wel voetballen.

Roberto Chen ook enkele keren bezig gezien, onder meer tegen Valencia. Geen slechte verdediger, maar te min voor Primera denk ik. Heeft wel nog groeimarge.

Mooie aankopen!"

CobraX
23 januari 2014, 14:26
Batshuayi he.

Niks met de voeten terug op de grond. HvH heeft zelf gezegd dat het directe versterkingen (lees: dikke vissen) moesten zijn of dat ze anders niks gingen kopen deze transferperiode. Liever zo dan rommel in huis halen waar je amper vanaf geraakt. Dat hebben we vroeger genoeg gedaan. Ga je voor dikke vissen, dan mislukt dat regelmatig. Maar het lukt ook af en toe (bvb Polak, De Zeeuw, Mitrovic).

Sir.Killalot
23 januari 2014, 14:29
Ik ben blij voor Zulte.:)

²

Eigenlijk vooral content voor het Belgisch voetbal. Toch veel leuker wanneer er verschillende clubs toffe spelers hebben, dan wanneer één ploeg ze allemaal probeert op te kopen.

Cools
23 januari 2014, 14:29
Je vergeet haast nog sterkhouder Samuel Armenteros.

CobraX
23 januari 2014, 14:41
Ja jong, Chelsea & co zullen dit allemaal ok vinden. Contractbreuk komt niet van Thorgan & Bico maar nog altijd uit Londen. Ik geloof nooit dat er maar één iemand bij Chelsea wakker ligt waar T.Hazard de komende 6 maanden speelt.

Contractbreuk kan van eender waar komen. Elke partij kan een contract éénzijdig opzeggen, dus ook Hazard. Niet dat ik denk dat hij dat zal doen, want ik vind dat hij te weinig ruggegraat heeft daarvoor (kerel is veel te braaf). Maar als Bico hem vanalles toefluistert, weet je natuurlijk nooit. Mensen zoals Bico zijn overigens rotte appels in het voetbal. Ik zie trouwens enkel maar verliezers in deze soap.

1) Hazard die openlijk toegaf dat hij naar Anderlecht wou, maar "mentaal" gegijzeld werd door Zulte-Waregem.
2) HvH die zijn dikke vis niet kon binnenhalen.
3) Zulte-Waregem dat moet afwachten hoe het met de motivatie van Hazard zit en dat waarschijnlijk ook geen "koopjes" of "vriendendiensten" meer moet verwachten van Anderlecht in de toekomst.

Gavin
23 januari 2014, 14:55
Euh, als dit de wederdiensten voor die vriendendiensten zijn, zou Anderlecht mijne dikke zak kunnen opblazen. Triestige affaire.

Jack Wilshere
23 januari 2014, 15:03
Je vergeet haast nog sterkhouder Samuel Armenteros.

Heeft HvH u vriendin afgepakt ofzo? De frustratie druipt er bij u ook serieus vanaf ze klet.

On:
Jammer maar het is nu zo, hopelijk richt hij zich nu (eindelijk) op het werkelijke pijnpunt in deze ploeg en dat is een VM.

Rikie
Jammer, had hem graag zien komen. Als er deze periode geen deftige VM meer binnenkomt, heeft den Herminator gefaald.

edit: Wat den Jack zei dus. :')

StNd
Hazard heeft gewoon gelijk dat-ie blijft waar ie zit. Hij kent de club, staat elke week op het veld, kan zijn stempel op matchen drukken en is bepalend genoeg. Voor een gastje van 20 is dat toch ideaal? Hij kan daarna op een ietwat deftigere manier afscheid nemen van Waregem dan nu het geval zou geweest zijn.

Alleen had hij 1 ding niet moeten doen: bevestigen dat hij naar Anderlecht wil (nog dit seizoen), en dat als eerste statement na weken van zwijgen. Eerlijk, toen hij dat zei dacht ik dat het over and out was voor ZW, en ik denk ik niet alleen.

Nu is het hopen dat hij geen Vadis-je doet: na een afgeknapte transfer geen deftige match meer spelen, of toch bijna, en er precies zichtbaar tegen zijn zin lopen.
Hoewel ik wel de indruk heb dat Hazard daar beter mee om kan (lees: het zich niet zo fel aantrekt).

CobraX
23 januari 2014, 15:10
Hazard blijft bij Zulte Waregem

De kogel is door de kerk, de soap eindelijk gedaan: Thorgan Hazard maakt het seizoen vol bij Zulte Waregem. Dat vertelde hij vanmiddag zelf tijdens een druk bijgewoonde persconferentie. "Het werd tijd dat de heisa stopte."

"Ik blijf tot het einde van het seizoen voetballen voor Zulte Waregem", vertelde Gouden Schoen Hazard. "Ik wilde naar Anderlecht gaan, maar de clubs vonden helaas geen akkoord. Ik wil dat de hele soap stopt. Ik was gisteren niet op training omdat ik ziek was van het hele gedoe. Ik sprak met mijn familie en zij vinden het beter dat ik bij Zulte Waregem blijf."

Ook Hazards raadgever John Bico legt zich hierbij neer. Ook hij melde aan de redactie van Het Laatste Nieuws dat Hazard bij Zulte Waregem blijft."

Bron: Anderlecht-Online (http://www.anderlecht-online.be/article.php?id=28990&lang=ned)

Cools
23 januari 2014, 15:11
Heeft HvH u vriendin afgepakt ofzo?

Neen, HVH vist er liever naast.

Jonas89
23 januari 2014, 15:12
Had zondag al via via gehoord dat zijn ouders en vriendin/vrouw liever hebben dat hij de komende maanden bij ons afwerkt...

sharpshot
23 januari 2014, 15:14
insiders!

Jonas89
23 januari 2014, 15:29
insiders!

:cool:

ik hechtte daaraan niet veel waarde, blijkbaar is er iets van waar zoals in dat artikel op de vorige pagina

LaBuenaVida
23 januari 2014, 15:35
Slimme zet van Hazard!

Plopperdeplop
23 januari 2014, 15:47
Ik denk niemand om eerlijk te zijn.

Kopen om te kopen hoeft niet dan moet deze groep het maar bewijzen.
Al zal het moeilijk zijn om dit Standard te kloppen dit seizoen.

Inderdaad. Tenzij ze tegen Club verliezen, dan zie ik ze nog een paniektransfer doen. Hopen dat dat niet nodig is, want van die middelmaat hebben we de laatste 10 jaar genoeg gehad.

BBQezel
23 januari 2014, 15:59
AA Gent neemt afscheid van El Ghanassy, Kola en Cendros - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/2725/AA-Gent/article/detail/1779608/2014/01/23/AA-Gent-neemt-afscheid-van-El-Ghanassy-Kola-en-Cendros.dhtml)

Gent maakt wel wat ruimte vrij in hun salaris.
En van El Ghanassy gaan we niks meer horen. Die gaat gewoon cashen en geen reet meer doen daar

Cpt. Kablammo
23 januari 2014, 16:24
De Bock valt op belgisch niveau al door de mand :unsure: Oussalah is ook maar de eerste betaalbare optie die ik kan bedenken, gewoon een deftige linksback hebben we nodig :p

Mjah, het aankoopbeleid moet bij elke club gericht zijn op verbetering, een Oussalah zou niets opleveren. Vroeger werd er gelachen met backs zoals Priske of Kluko, maar dat waren de laatste echte goede backs van Club. Stenman was ook goed, maar die heeft 3 wedstrijden op niveau kunnen spelen dusja.

Ik zou De Bock ook nog niet opgeven. Op een bepaald moment komt dat goed met die kerel, het is ook niet dat hij voetbalt bij een ploeg met veel kracht en steun op het middenveld en voor zijn neus speelt Lestienne, die helpt ook niet bij het verdedigen. Laat staan dat er al iets wordt gedaan met een voorzet indien die goed valt, want De Sutter werkt af tegen 10% en alle andere spitsen tegen 5%. Ze gebruiken de ruimtes ook totaal niet goed dus ge kunt als back niet eens mikken naar de plek waar de spits normaalgezien zou moeten staan, hij staat er nooit.

Club is een brandend wrak over de volledige centrale as van de ploeg. De centrale verdedigers zijn jong en onervaren, wat je cash betaalt in het betaald voetbal. Zo bijster goed zijn die twee ook niet, dus verwacht er geen wonderen van. Timmy Simons is lachwekkend, al dat gezever met dat hij nog meekan op zijn leeftijd... Ja hij is te oud om alles dicht te lopen dus elke keer er een back mee oprukt ligt Club helemaal open op de counter want Timmy kan niet het centrum en de flank goed in het oog houden. Dan hebt ge daar centraal Vadis nog rondfladderen. Ik zeg bewust fladderen want hij staat nooit op de positie waar hij moet staan en moet blijven staan, gewoon een controlerende middenvelder met beperkte offensieve taken. Als hij nog niet buiten adem is, dan hebt ge Vazquez, waarschijnlijk iemand die de gouden schoen zou opeisen... Als hij 90 minuten kon volmaken in minstens 75% van de matchen. Helaas moeten we het doen met 60 minuten over 20 matchen ofzo. En dan hebt ge daar de spitspositie. Allemaal trage spelers die geen timing hebben. Dus Vazquez is er geen klote mee en de twee naar binnen snijdende middenvelders ook niet.

Wat een dikke ramp. En er wordt geen fluit aan gedaan. Die nieuwe spits van Brugge kan dus maar beter razend snel zijn en moet goed kunnen afwerken, anders wordt het heel het seizoen lang op de tanden bijten.

Enorm belachelijk, ze hadden daar het geld én het platform om de laatste twee jaar de beste ploeg van de JPL samen te stellen. De aanpassingen die nodig waren, waren in principe redelijk voor de hand liggend en niet zo ingrijpend. Ze hebben echt gewoon stuk voor stuk transfers doorgevoerd om ter plekke stil te blijven staan. Ze zijn ook kampioen in hun eigen transfers te doen falen. De Bock en Adu zijn in principe versterkingen voor elke JPL ploeg, maar die mannen hun vertrouwen is helemaal zoek. Compleet opgebrand door de club en de negatieve aandacht die de club aantrekt door wanbeleid.

En dan van die geruchten zoals Pollet en Vanaken... Het blinkt in het binnenland, dat is weer gespaard op de scouting haahaaahaaaaaaa!

Olinga is dus met aankoopoptie, flankaanvaller.
Staat bekend als een talent, ik denk dat Eurowarriors (die de competitie daar toch volgt), gereageerd heeft dat het idd geen slechte speler is.

Normaal komt Anderson ook nog van Malaga, een aanvallende middenvelder.
Veel meer weet ik er eigenlijk niet over.

Eventjes Eurowarriors zijn quote gepost.
"Ken die mannen wel redelijk goed. Fabrice Olinga is écht wel een talentje. Ik herinner mij nog begin vorig seizoen, eerste speeldag, eerste match. Malaga op verplaatsing 0-0, de 16-jarige Olinga komt het veld op en scoort na enkele minuten. Uiteindelijk nog enkele keren zien spelen en die jongen kan wel voetballen.

Roberto Chen ook enkele keren bezig gezien, onder meer tegen Valencia. Geen slechte verdediger, maar te min voor Primera denk ik. Heeft wel nog groeimarge.

Mooie aankopen!"

Een weekje afwachten Hoe Zulte/Hazard het drame en de gouden schoen verwerken en dan misschien terug beginnen wedden op die mannen dus. :unsure:

Babaluna
23 januari 2014, 16:51
Zou den Herman nog iets uit zene hoed toveren?:-)

Rikie
23 januari 2014, 16:58
Wat plukken haar en schilfers, maar voor de rest niets waarschijnlijk.

Thorazer
23 januari 2014, 16:58
Zou den Herman nog iets uit zene hoed toveren?:-)

Zou er niet op rekenen ;)

Zijne hoofdvogel is gaan vliegen.