PDA

Volledige versie bekijken : Stadion / Sports Late Night / Extra Time / La Tribune - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4

eurowarriors
7 januari 2014, 21:01
Deel 1 - Stadion / Extra Time / La Tribune / De Kleedkamer (http://www.9lives.be/forum/voetbal/807655-stadion-extra-time-la-tribune-de-kleedkamer.html)

fordjah
20 januari 2014, 18:35
Extra time kijkt terug op de 22ste speeldag in de Jupiler Pro League. Met een reportage van Sammy Neyrinck over Zulte Waregem - Racing Genk. Centrale gast is kersvers KV Mechelen-trainer Frank Vercauteren. De analisten zijn Jan Boskamp en Peter Vandenbempt.

FIRST

pablohoney
20 januari 2014, 18:37
weet iemand al waarom Joos op zijn gezicht heeft gekregen?

Bosvos
20 januari 2014, 18:55
in before onnozele opmerking over een dakloos Achter de kazerne :p

sharpshot
20 januari 2014, 18:59

Doet er toch niet toe!

Rikie
20 januari 2014, 19:02
Aléé, naar aloude traditie:

"Is Anderlecht nu een grotere ploeg dan Zulte?"

Romelus
20 januari 2014, 19:44

Hij is vorige week op reis geweest naar Rome en heeft daar de match van Radja gezien tegen Genoa. Mijn gok? In Rome rondgelopen met truitje van Totti (sowieso met rechtopstaande kraag) en een djoef ontvangen van een Lazio-supporter.

Fella
20 januari 2014, 19:55
Wie zal als hoogtepunt de hattrick van Eto'o nemen? De ploeg van Eden! En natuurlijk er bij vermelden dat het seizoen van Man U niet al te denderend is.

Jonas89
20 januari 2014, 20:00

Klop gekregen van een paar Club supporters

Rikie
20 januari 2014, 21:36
JE HEBT MAAR 1 JOKER FRANK.

fordjah
20 januari 2014, 21:37
lol

Gavin
20 januari 2014, 21:44
Ik interioriseer dat.

fordjah
20 januari 2014, 21:45
Joos zijn oogkas sta nog wa dik :lol:

NightFlyer
27 januari 2014, 19:04
van den Brom vanavond in extra time. :sleep:

Radbraker
27 januari 2014, 19:06
"John, was die tweede goal nu buitenspel ?"

Maxwell
27 januari 2014, 21:41
Odjidja een van de beste middenvelders... oké Brom !

Rubmifer
27 januari 2014, 21:42
Was nochtans een van de beste op het veld gisteren.

Maxwell
27 januari 2014, 21:44
Was nochtans een van de beste op het veld gisteren.

Inderdaad ! Maar 1 zwaluw maakt de lente niet.

Xeo Pablo
27 januari 2014, 21:44

In belgië toch. Ligt eerder aan het lage niveau van de competitie dan aan vadis maar toch.

Jepjep
27 januari 2014, 21:54
Eigenlijk zou Cyriac-Mitrovic wel een 'koningskoppel' kunnen zijn. Zijn toch vij complementair.

Cools
27 januari 2014, 21:56
Eigenlijk zou Cyriac-Mitrovic wel een 'koningskoppel' kunnen zijn. Zijn toch vij complementair.

Hebben beiden toch de kwaliteiten om samen te starten. Benieuwd of Cyriac zijn stijgende vorm kan doortrekken, want blijft toch erg wisselvallig.

J.Brown
27 januari 2014, 22:14
De kop van de steward die bij MPH stond. :lol:

fordjah
27 januari 2014, 22:20
Toch maar mottig van Rytinx (jaja verkeerd geschreven) schijnheiligen das :rofl:

Radbraker
27 januari 2014, 22:30
Kenny "Enakikkedadoen" Thompson :lol:

puni
27 januari 2014, 22:31
Toch maar mottig van Rytinx (jaja verkeerd geschreven) schijnheiligen das :rofl:

:cry:

Dat van Thompson was idd wel hilarisch. Hij had wel een punt natuurlijk, als iemand anders dat gisteren had gedaan was dat altijd rood geweest.

camino
27 januari 2014, 23:13
Saaie extra time zeg, alleen de kenny was fun.

Tuninboy
28 januari 2014, 00:01
Inderdaad ! Maar 1 zwaluw maakt de lente niet.

Nee, maar hij moet daar wel de positie van Timmy ook belopen aangezien die veel te laag speelt en aan Lestienne & Refaelov & Vazquez had hij ook geen zak. dan kan je nog de beste speler zijn in de JPL, dat kan je allemaal niet belopen. Als de rest ook eens meewou dan had hij meer kans om op een deftig niveau en constanter te spelen. Kvond hem gisteren de betere bij club, maar na 70 minuten zit die ter gewoon helemaal door omdat hij teveel werk moet verrichten dmv het falen van andere.

Radbraker
28 januari 2014, 07:58

Dat van Thompson was idd wel hilarisch. Hij had wel een punt natuurlijk, als iemand anders dat gisteren had gedaan was dat altijd rood geweest.

Hier kunt ge even goed uw cry smiley plaatsen.

Sir.Killalot
28 januari 2014, 10:49
Nee, maar hij moet daar wel de positie van Timmy ook belopen aangezien die veel te laag speelt en aan Lestienne & Refaelov & Vazquez had hij ook geen zak. dan kan je nog de beste speler zijn in de JPL, dat kan je allemaal niet belopen. Als de rest ook eens meewou dan had hij meer kans om op een deftig niveau en constanter te spelen. Kvond hem gisteren de betere bij club, maar na 70 minuten zit die ter gewoon helemaal door omdat hij teveel werk moet verrichten dmv het falen van andere.

Ik vond Vazquez nochtans goed spelen hoor. Moest die een spits met verstand voor hem hebben staan, had hij (mits een beetje overdrijven) drie assists op zijn naam kunnen schrijven.

Tuninboy
28 januari 2014, 11:57
Ik vond Vazquez nochtans goed spelen hoor. Moest die een spits met verstand voor hem hebben staan, had hij (mits een beetje overdrijven) drie assists op zijn naam kunnen schrijven.

De beste assists was van Vadis ze. Waar Jorgensen zich inhoudt..

Rubmifer
28 januari 2014, 12:17
De beste assists was van Vadis ze. Waar Jorgensen zich inhoudt..

Inhoudt? Zeg maar gerust verknoeit. Zet daar een goede spits en het staat altijd 1-1.

MilM
28 januari 2014, 12:20

idd :lol:
Glansrol voor Kenny 'Akikdadoen' Thompson in Extra Time (http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/programmas/extratime/EP_140127_Extra_Time?video=1.1851167)

Jonas89
28 januari 2014, 12:28

:sleep:

Tuninboy
28 januari 2014, 12:33
Inhoudt? Zeg maar gerust verknoeit. Zet daar een goede spits en het staat altijd 1-1.

Het was een moeilijkere bal dan gedacht (in mijn ogen), met de bots krijgt die net wat snelheid meer mee. Maar ik snap wel dat je liever daar iemand ziet die niet twijfelt. Omdat het wel een zeer goede kans was.

GemaneDude
28 januari 2014, 12:34
Sterk bezig de Kenny, en wat een inzet altijd ook!

puni
28 januari 2014, 12:39
Hier kunt ge even goed uw cry smiley plaatsen.

Ik zit er niet mee in ze, de drie punten en een rode kaart volstonden ruimschoots. :p

Ik merk enkel op dat zijn verse Gouden Schoen van een week eerder daar misschien wel meespeelt, wat eigenlijk niet zou mogen. Soit, water under the bridge.

AntiChrist7
28 januari 2014, 16:36

Moet hem maar ni als nen ballerina duiken in zijn eigen box.

Ze maken het u bij OHl wel lastig om den ergerlijksten deruit te kiezen

puni
28 januari 2014, 17:34

Ze maken het u bij OHl wel lastig om den ergerlijksten deruit te kiezen

Dat heeft wel niks te maken met dat natrappen, laat staan dat het dat goedpraat. Uw fixatie op OHL komt mij stilaan ook wel de strot uit anders. :)

Radbraker
28 januari 2014, 21:27
Ik zit er niet mee in ze, de drie punten en een rode kaart volstonden ruimschoots. :p

Ik ook niet hoor :hug:. Ik vind die zin "hij heeft een punt dat hij de ref zijn nek volschreeuwt" gewoon een vreemde constatering. Je haalt daar toch niks van voordeel uit.

:sleep:

Wat is uw probleem nu weer? Zulte-Waregem heeft verloren dus uw prono zal toch wel kloppen ?

puni
28 januari 2014, 21:29
Ik ook niet hoor :hug:. Ik vind die zin "hij heeft een punt dat hij de ref zijn nek volschreeuwt" gewoon een vreemde constatering. Je haalt daar toch niks van voordeel uit.

Das Thompson, na een tijdje neemt ge dat er gewoon bij. :p Hij heeft een punt in wat hij zei trouwens, de manier waarop was er misschien wel een beetje over. :unsure:

Jonas89
28 januari 2014, 21:48
Wat is uw probleem nu weer? Zulte-Waregem heeft verloren dus uw prono zal toch wel kloppen ?

???

Kenneke10
1 februari 2014, 00:21
Been in stadion :(zouden ze die mens niet uit zijn lijden verlossen . En herman even pronken welke namen allemaal op zen lijstje stonden en dan pollet binnenhalen had beter gezwegen .

NemesisBE
3 februari 2014, 12:13
De Mos en Soetaers gisteren tegen Courtois :D

Jepjep
3 februari 2014, 15:25
De Mos en Soetaers gisteren tegen Courtois :D

Haha vorige keer ook tegen Debruyne :D
Benieuwd wie het volgende slachtoffer is.

ShadesOfJae
3 februari 2014, 16:10
Menzo mag vanavond gaan uitleggen wat het probleem is bij Anderlecht. :unsure:

Tuninboy
3 februari 2014, 18:36
Haha vorige keer ook tegen Debruyne :D
Benieuwd wie het volgende slachtoffer is.

Tommeke Coninx

Cpt. Kablammo
3 februari 2014, 20:08

Ze maken het u bij OHl wel lastig om den ergerlijksten deruit te kiezenAls ik een ballerina was zou ik ook elken dag in mijn eigen doos zitten zenne!

hXs
4 februari 2014, 00:35
Tom Soetaers, toch wel veruit de beste analist sinds Wim De Coninck.

Commentator 1: 'Mujangi-Bia, dat is trouwens de neef van M'boyo'
Wim De Coninck: 'Goh ja, in Afrika zijn ze nogal snel neef van elkaar hé'

J.Brown
10 februari 2014, 20:38
Romelu Lukaku in La Tribune atm.

Romelus
10 februari 2014, 20:51
En straks in Reyers Laat.

Cpt. Kablammo
10 februari 2014, 21:00
Als er iemand nen oninteressante mens saaie antwoorden wilt zien geven, ge weet waar ge moet zijn he mannen!

Ik zou wel eens wat vragen willen stellen over zijne pa, dat zou nog een plezant interview zijn. "Seg waarom zit uwe pa wat wijven af te toeken hier en daar? Hoe krijgt die zelfs zo'n levende vrouw in ne koffer, doet die da vaker?"

Wilcao
10 februari 2014, 21:42
Oei, Joos leest hier mee.

Lilspanyol
10 februari 2014, 21:55
Oei, Joos leest hier mee.

Wat zei hij misschien? Ik schakel nu pas in.

Wilcao
10 februari 2014, 21:56

Dat er mensen waren die dachten dat Mourinho de Belgen wou boycotten (door de situatie van KDB).

Gavin
10 februari 2014, 21:59
Veel gezever.

zoals "Deze opstelling zet iedereen he, iedereen! Buiten die speler. Ok, en die ook niet."

Jepjep
10 februari 2014, 22:04
Die no-look pass van Bourabia, hoe onnatuurlijk kan je het doen :D

Cerv.Be
10 februari 2014, 22:28
Het is daar plezant in ET

Romelus
10 februari 2014, 22:29
Er moet echt dringend een goksite bets plaatsen over welke fragmenten in Extra Time verschijnen. Ik zou tonnen geld verdienen.

Stan_V
10 februari 2014, 22:29
De broers Lukaku, Romelu en Lukaku!

puni
10 februari 2014, 22:33
Fameuze blunder van Fluppe bij zijn kijk op de week. "Van Damme na een uitstekende pass van Cyriac"? :unsure:

Swagger
10 februari 2014, 22:33
Er moet echt dringend een goksite bets plaatsen over welke fragmenten in Extra Time verschijnen. Ik zou tonnen geld verdienen.

Lol

Radbraker
10 februari 2014, 22:35

Op de bus naar Ivoorkust.

Fella
10 februari 2014, 22:36
Fameuze blunder van Fluppe bij zijn kijk op de week. "Van Damme na een uitstekende pass van Cyriac"? :unsure:

En in de ondertiteling stond Ezekiel :unsure:.

waffel
10 februari 2014, 22:38
De Romme op Canvas sebiet.

Romelus
10 februari 2014, 23:04
Is de Romelu ons nu aan het vergelijken met Duitsland? :rofl:

waffel
10 februari 2014, 23:28
Als hij gelooft in God kan hij geloven in alles.

Spyronamic
10 februari 2014, 23:42
Wat een uitspraak ineens zeg... Dacht dat hij wat zou relativeren, maar komaan; tegen Duitsland gaan we echt niet winnen hoor... En zeker niet met de vorm die de meeste duivels nu hebben. Lukaku & Benteke zijn momenteel niet veel soeps...

ShadesOfJae
11 februari 2014, 18:16

En hij heeft een nieuw kapsel, dus zeker kijken!

starspike
11 februari 2014, 20:03
Ik ben oprecht verbaasd van hoe weinig kritiek er in de ET panels zit voor ons. Een club met een stadion van 24.000 man, een serieus budget, hoog uitgesproken ambities en dan zulke resultaten, zulke transfers, zulk protest, ... En dan gaan ze even ons in het belachelijke trekken en doen alsof alles goed is. Of is de boodschap gewoon dat we voor hen nog steeds een boerenclub zijn waar alles kan en niets moet? Ik zou het ze zelf niet kwalijk nemen als het dat was.

Dat er mensen waren die dachten dat Mourinho de Belgen wou boycotten (door de situatie van KDB).

Dat leest ge niet enkel hier, hoor ;)

kakmongool
11 februari 2014, 20:33
Ik ben oprecht verbaasd van hoe weinig kritiek er in de ET panels zit voor ons. Een club met een stadion van 24.000 man, een serieus budget, hoog uitgesproken ambities en dan zulke resultaten, zulke transfers, zulk protest, ... En dan gaan ze even ons in het belachelijke trekken en doen alsof alles goed is. Of is de boodschap gewoon dat we voor hen nog steeds een boerenclub zijn waar alles kan en niets moet? Ik zou het ze zelf niet kwalijk nemen als het dat was.

Dat leest ge niet enkel hier, hoor ;)

Als je zo lang zitten zeggen hebt als pers dat Genk het mooiste voetbal speelt, is het nu wat kinderachtig om alles af te geven op het bestuur. Grootste fouten zijn volgens mij in het Genkse bestuur dat er weinig nieuwe jeugd kansen krijgt terwijl er wel wat 'grote' talenten zijn.

starspike
12 februari 2014, 12:37
Twee maanden het mooiste voetbal spelen, heeft toch niets te maken met een eerlijke blik te werpen op de werking van een club? Zeker als je het over een drietal seizoenen bekijkt en duidelijke patronen herkent?
Er is overigens niets "kinderachtig" (wie gebruikt zo een term zelfs maar ivm journalisitiek???) aan je fouten toe te geven.

Ruben666
17 februari 2014, 03:24
De Mos zijn anti-vdBplaat is intussen wel gifgrijs genoeg gedraaid, tsjonge jonge :sleep:.

Alcoholic Punk
17 februari 2014, 13:12
Blijkbaar moeten de heren van de pers bij de politie gaan werken gezien zij blijkbaar al zeker zijn dat die baksteen van een Genkse supporter komt.

Romelus
17 februari 2014, 13:17
Houben heeft dat zelf meegedeeld aan de pers, dus het komt rechtstreeks van Genk AP.

Vanavond btw Timmy 'there's only one' Simons in ET.

Rikie
17 februari 2014, 13:54
Mijden als de pest, met andere woorden.

Jepjep
17 februari 2014, 13:55
Houben heeft dat zelf meegedeeld aan de pers, dus het komt rechtstreeks van Genk AP.

Vanavond btw Timmy 'there's only one' Simons in ET.

Lol. Timmy 'één in een dozijn' Simons bedoel je.

Glor
17 februari 2014, 14:26

Eén in een dozijn. Mooie uitdrukking!

Jepjep
17 februari 2014, 14:32
Inderdaad. In mijn hoofd klonk het zo juist!

Romelus
17 februari 2014, 14:47

Enkel Clubsupporters begrijpen wat ik bedoel.

sharpshot
17 februari 2014, 15:15
Inderdaad. In mijn hoofd klonk het zo juist!

Volgens mij heb je dat wel veel hé!?

BleKKie
17 februari 2014, 17:43
Veel van die standaard antwoorden vrees ik van Timmy.

Cerv.Be
17 februari 2014, 18:53
Blijkbaar moeten de heren van de pers bij de politie gaan werken gezien zij blijkbaar al zeker zijn dat die baksteen van een Genkse supporter komt.

Ik verdenk starspike!

1CEZ
17 februari 2014, 21:40
TIMMEH!!!! Doet me denken aan die van South Park ��

Romelus
17 februari 2014, 21:45
'Het ging traag, heel traag'

Degryse :rofl:

BleKKie
17 februari 2014, 21:51
'Het ging traag, heel traag'

Degryse :rofl:

Die kan dat op zo'n droge toon zeggen hé, heerlijk :p

xiempie
17 februari 2014, 22:04
"Naijolan"

Romelus
17 februari 2014, 22:05
Hoe spreekt hij Nainggolan uit :wtf:

Jepjep
17 februari 2014, 22:05
Naijolan

edit: ok, ben niet de enige :p

edit 2: Volgens Simons kan Vadis in de toekomst perfect op de 6 spelen. Hmmmmmmmmmmmmm

Romelus
17 februari 2014, 22:15
Is dat een sneer van Joos richting VTM? :p

Swagger
17 februari 2014, 22:37
Timmy toch wel fijne pee

Gavin
17 februari 2014, 22:42
(Den Timmeh wilt nog wel zien of iedereen fit is en vijf weken zijn best doet) x 5.
Top dat we ook weten dat Kompany de baas op en naast het veld is. En hij vindt Witsel bij de beste ter wereld op die positie. Genoeg zever gehoord om hem niet naar het WK te willen zien gaan.

Chance dat het een sympathieke en bescheiden kadee is, toch nog iets positief!

Tiim
17 februari 2014, 23:38
Eindelijk eens een aflevering zonder die vervelende Raes - Boskamp discussie's telkens. Was aangenamer om te kijken ook al moest Joos weer verschrikkelijk onbelangrijke vragen stellen. Meer van dit! En laat Timmy maar gewoon meegaan naar het WK, een en al wijsheid en een goed leider. ;)

Jepjep
17 februari 2014, 23:39
Eindelijk eens een aflevering zonder die vervelende Raes - Boskamp discussie's telkens. Was aangenamer om te kijken ook al moest Joos weer verschrikkelijk onbelangrijke vragen stellen. Meer van dit! En laat Timmy maar gewoon meegaan naar het WK, een en al wijsheid en een goed leider. ;)

Jammer dat het voetballend niet top is maar kom, is toch niet zo belangrijk op een wk. Met al die wijsheid en leiderschap dartelen we voorbij elke tegenstander.

Plopperdeplop
18 februari 2014, 07:30

Wablieft? Ik heb maar de helft gezien maar daarin stelde Joos net hele interessante vragen/opmerkingen. Zoals dat het volstrekte onzin is dat je iemand moet meenemen "die toch niet speelt": je weet zoiets gewoon niet. De voorbije WK's waren er altijd maar een 2-tal veldspelers niet aan spelen toekwamen, en dat waren WK's waarop we er vroeg uitlagen. Dus als je een lang tornooi speelt moet je iedereen kunnen opstellen tegen de sterkste tegenstanders, en moet je dus ook stuk voor stuk spelers meenemen waarvan je weet dat ze het hoogste topniveau aankunnen.
Of hoe het komt dat hij tegen Turkije geen penalty durfde te trappen (was dus toch zijn eigen initiatief blijkbaar) maar dan wel nog een kwartier blijft spelen. Dat zijn van die dingen die anderen nooit durven vragen om de gast niet te schofferen, maar een beetje kritiek mag wel eens. 't Moet niet altijd van dat mouwvegen zijn.

asmo
18 februari 2014, 09:54
Dat antwoord waarom hij zich niet liet wisselen tegen Turkije: "ik kon wel nog lopen maar niet meer tegen een bal trappen". De waanzin nabij :crazy:

Jonas89
18 februari 2014, 09:58

Dan kunt ge nog ne hoop spelers meepakken die een groot pak wijheid hebben en een 'leider' zijn

Cerv.Be
18 februari 2014, 10:46
Uit de Belgische kern? Neen.

camino
18 februari 2014, 11:35
Simons opstellen op het WK zou niet slim zijn.
Ik zou die niet eens meenemen.
En waar gaan ze die dan opstellen?

En Degryse was gister ook alweer klaargekomen, nog zo ene die denkt em het voetbal heeft uitgevonden, degoutante kerel dat is zeg.

Jonas89
18 februari 2014, 12:34

die de Belgische nationaliteit hebben en profvoetballer zijn

Radbraker
18 februari 2014, 12:38
"Timmy, doen de spelers daar op het bed zaten met elkaars oren te spelen, wat deed jij toen?"

Kenneke10
19 februari 2014, 01:03
De enige rede dat timmy zou meegaan is voor de ploeggeest , en dat is ook belangrijk ook al speelt hij geen minuut . Waarom was hij alle ander matchen erbij denk je ?? . Spelen zal hij er zeker niet doen.

Pol86
19 februari 2014, 07:24
Kan Timmy niet meegaan als stafflid?

Dr. Sheldon Cooper
19 februari 2014, 11:03
Wat een dwaze vragen kwamen er richting Simons. Een WK is onvoorspelbaar, je weet nooit wie je nodig hebt voor welke reden dan ook. Ik zou persoonlijk liever Simons dan Gillet meenemen tbh. Als staflid is out of the question. Simons voetbalt volgend jaar en het jaar daarna waarschijnlijk ook nog...

"Heeft deze groep meer kwaliteit dan de groep van 2002?"
GTFO, Raes. Jesus, wat een debiele vragen :sop:

Cpt. Kablammo
19 februari 2014, 11:28
Toonbeeld van Raes zijn capciteiten en professionaliteit was toen hij scheef ging hangen en met zijn kutlach zei "laat Timmy ook eens wat zeggen" terwijl die net zijn uitleg had gegeven en totaal geen aanstalten maakte om iets te zeggen. Even een drieledig gesprek onderbroken voor niks.

Geen enkele inzichtelijke vraag ook, wat een grap is die mens toch? We hebben dringend een programma nodig met een deftige moderator die aandacht heeft voor interessante details ipv de kleur van de drinkbussen langs het veld ofzo.

Gally
19 februari 2014, 12:11
Toonbeeld van Raes zijn capciteiten en professionaliteit was toen hij scheef ging hangen en met zijn kutlach zei "laat Timmy ook eens wat zeggen" terwijl die net zijn uitleg had gegeven en totaal geen aanstalten maakte om iets te zeggen. Even een drieledig gesprek onderbroken voor niks.

Geen enkele inzichtelijke vraag ook, wat een grap is die mens toch? We hebben dringend een programma nodig met een deftige moderator die aandacht heeft voor interessante details ipv de kleur van de drinkbussen langs het veld ofzo.
Da's nu eens goed verwoord. Er valt veel meer uit zo'n talkshow te halen, zeker met een gast als Timmy Simons. Het is nochtans niet moeilijk, even kijken hoe ze het in Nederland aanpakken met zo een shows en je staat al heel wat verder.

Het viel me trouwens op hoe oprecht Timmy was in zijn antwoorden.

Of hij mee moet naar Brazilië is natuurlijk een andere zaak.

sharpshot
19 februari 2014, 12:50
Simons opstellen op het WK zou niet slim zijn.
Ik zou die niet eens meenemen.
En waar gaan ze die dan opstellen?

Alleen in de spits.

St0wned
19 februari 2014, 15:54
mee pakken. anders gaan we het ons beklagen als we in de finale staan en het komt op strafschoppen aan. COULD HAPPEN!

Klopgeest
21 februari 2014, 15:05
Schitterend :D

Wat zou dat nou kunnen zijn? - VOETBAL INTERNATIONAL - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=JC9npi4fnq4)

Plopperdeplop
21 februari 2014, 15:39

"Wijze leidersfiguren" in de kern: Kompany (jarenlang kapitein van City), Van Buyten (ancien van Bayern en kapitein geweest bij Marseille)), Vermaelen (vicekapitein van Arsenal), Vertonghen (jaren kapitein bij Ajax geweest), Alderweireld (kapitein geweest bij Ajax), Defour (op zijn 18de al leider van Standard). En dan heb ik het nog niet over de ervaren figuren gelijk Witsel, Fellaini, Hazard, De Bruyne,... die door hun inzet, winnaarsmentaliteit en kwaliteiten spelers zijn waar iedereen naar opkijkt. Zelfs Vanden Borre is zowaar een leider bij Anderlecht, moest die uiteindelijk toch meegaan. En als die niet gaat zal het misschien Gillet (kapitein Anderlecht) of Ciman (vicekapitein bij Standard) zijn. Al vind ik die niet zo wijs ;).

Bovendien is Nainggolan - waar hij mee in de weegschaal ligt - ook jarenlang kapitein geweest bij Cagliari. Hoeveel leiders hebben we eigenlijk nodig? Zouden we niet beter een zo sterk en uitgebalanceerd mogelijke kern verzamelen?

Dat verhaaltje dat hij onmisbaar is voor die sterren in de kern is toch echt wel achterhaald. Dat zitten ze al 10 jaar te verkondigen, 't is nu niet dat dat 10 jaar lang een succesverhaal geweest is. In de eerste plaats telt kwaliteit en motivatie. En ik vind het een behoorlijke belediging voor de sterren die we hebben en die wekelijks zelf moeilijke gevallen in toom houden bij buitenlandse topclubs (Kompany heeft ervaring met Balotelli van 't vechten te houden, da's nog iets anders), om daarvan te gaan denken dat ze niet zonder Simons kunnen. Dat verhaaltje wordt voortdurend naar boven gehaald omdat men weet dat de sportieve argumenten er niet zijn, en dat vind ik een triestige zaak.

Toen men hem in ET vroeg naar wat hij dan bij bracht moest hij zich in bochten gaan wringen en begon hij te wauwelen over "af en toe op training als ze eens verslappen kan ik hen aansporen, zo van die kleine dingetjes". Komaan zeg. Meunier hoorde ik na zijn eerste training ook gewoon zeggen dat hij enorm onder de indruk was van de inzet en motivatie van de spelers uit Engeland op training. Ik denk echt niet dat Simons op zo'n vlak onmisbaar is. En sportief al helemaal niet. Er is maar 1 probleem: Wilmots is goed bevriend met hem en overweegt hem uit een soort van loyauteit, in de zin van "nu kan ik hem toch niet meer thuislaten zeker en het is al zijn laatste tornooi".

Kijk, als we 20 toppers hadden en de kern aangevuld moest worden was hij misschien te verantwoorden. Maar we hebben 24-25 toppers en van onze middenvelders zijn er verschillende sleutelpionnen die nog maar weinig spelen. Je kan het gewoon niet maken om Nainggolan thuis te laten. Is totale waanzin.

Over 1 ding had Simons wel gelijk: er gaan altijd geblesseerden zijn. Voor 't zelfde geld valt hij volgende week uit en is er geen discussie meer. Of blesseren Dembele en Witsel zich zwaar. Nou ja, dan zal hij er uiteraard bijkomen.

Rikie
21 februari 2014, 15:43
Ik moest schaterlachen bij Defour.

Plopperdeplop
21 februari 2014, 15:48
Ik moest schaterlachen bij Defour.

Ik vind dat ook een idioot, maar op het veld is dat een kapitein. Kerel loodste zijn ploeg als jongste kapitein ooit in België naar de titel. Wat hij bv. in Schotland ziet zien was van grote klasse. Niet zozeer zijn veldspel, maar zijn voortrekkersrol. Als ge dat ontkent zou ik die prut uit uw ogen halen. Bovendien kan hij nog niveau halen, in tegenstelling tot Simons.

Mij doet dit heel hard denken aan de laatste jaren en discussies rond Vanderhaeghe bij Anderlecht. Die stond toen ook altijd of veel te vaak in de ploeg omdat men dacht dat hij zo onvoorstelbaar veel bij bracht door zijn jarenlange ervaring als 56-jarige dinosaurus. Wat hij bij bracht was niet duidelijk, maar het was wel belangrijk. Hij blokkeerd daardoor ook jongeren in de kern (zo mocht hij eens invallen als CV in de plaats van Derijck die daarop besloot te vertrekken).

Tot de match in de CL, toen hij eens moest opdraven tegen Kaka. Wel, zijn prestatie was behoorlijke kaka toen. Hij werd in de eerste helft nog gewisseld omdat hij afging zoals je spelers van zijn leeftijd op een veeleisende positie op het middenveld wel vaker ziet afgaan. Zo traag als een traktor, kon dat tempo gewoon niet meer aan. En toen was het eindelijk duidelijk bij Anderlecht en verpatste men hem naar Roeselare waar hij na een paar matchen ook afgeschreven werd.

Ik wil zoiets aub niet meemaken op het WK waar we al zo lang naar hebben zitten uitkijken. En nee, het is geen zekerheid dat ge geen 5de middenvelder nodig hebt.

Gavin
21 februari 2014, 15:57
Zelfs Vanden Borre is zowaar een leider bij Anderlecht, moest die uiteindelijk toch meegaan.
Gij verwart hier goede spelers met leidersfiguren. Alsof er iemand luistert naar Anthonyke? Zelfs Fellaini of Witsel hebben dat niet. Zelfde voor Hazard, Alderweireld en weet ik veel wie ge daar allemaal opnoemt, die hebben nul gezag op dat vlak.

Nu dat Anthonyke toch ter sprake komt. Ik vind hem verdedigend nog altijd de zwakste van wat er in aanmerking zal komen voor die positie (ik veronderstel dat Wimots Gillet toch niet gaat meenemen :unsure:) maar hij speelt nog altijd goed en het is eind februari. Als ik op dit moment mijn selectie moest maken, zat hij erbij voor de RB. Hopen dat hij dit dan kan volhouden en alstublieft op defensief vlak nog wat gaat bijleren.

Plopperdeplop
21 februari 2014, 16:23
Gij verwart hier goede spelers met leidersfiguren. Alsof er iemand luistert naar Anthonyke? Zelfs Fellaini of Witsel hebben dat niet. Zelfde voor Hazard, Alderweireld en weet ik veel wie ge daar allemaal opnoemt, die hebben nul gezag op dat vlak.

Nu dat Anthonyke toch ter sprake komt. Ik vind hem verdedigend nog altijd de zwakste van wat er in aanmerking zal komen voor die positie (ik veronderstel dat Wimots Gillet toch niet gaat meenemen :unsure:) maar hij speelt nog altijd goed en het is eind februari. Als ik op dit moment mijn selectie moest maken, zat hij erbij voor de RB. Hopen dat hij dit dan kan volhouden en alstublieft op defensief vlak nog wat gaat bijleren.

Nee, ik verwar die niet hoor. Er zijn twee soorten leiders. De echte leidersfiguren die aanwijzingen geven en je hebt de stillere figuren die door prestaties respect afdwingen. Echte leiders in de groep zie ik er een 5-tal: Kompany, Van Buyten, Vermaelen, Vertonghen en Defour. Maar spelers gelijk Hazard of Witsel kunnen wel een ploeg meetrekken door hun prestaties.

Vanden Borre is eentje die dat bij Anderlecht wel combineert tegenwoordig. Hij gaat elke match voorop in de strijd, zit constant aanwijzingen te geven (is ook de eerste keer dat ik dit van hem gezien heb hoor, vroeger deed die dat nooit), speelt gemotiveerd, kent het huis uiteraard door en door, treedt na de match op als woordvoerder, de jonge ketten kijken gezien zijn verleden als pleintjesvoetballer uit Brussel erg naar hem op,... Geloof het of niet maar op dit moment is die bij Anderlecht de meest kapiteinwaardige (op Proto na misschien maar dat is een keeper).

Je hebt er nog een derde soort, spelers die door hun ancienniteit een beetje (door de trainer bv.) in die rol geduwd worden. En dan zie ik zo'n Gillet bij Anderlecht die daar verder geen enkele kwaliteit voor heeft, en bij de Rode Duivels is de huidige Simons (vroeger was hij een van de betere voetballers uiteraard) volgens mij zo iemand. Ik betwijfel echter de impact van die geforceerde rollen.

Soit, hij moet inderdaad blijven bevestigen want iedereen zit klaar om hem op die fouten te gaan betrappen gezien zijn reputatie. Maar dat houdt hem scherp. Hij is natuurlijk iemand die gelijk Gillet en Meunier graag naar voren trekt en dan vallen er gaten. Dat werkt enkel als hij in zijn rug goed gedekt wordt. Kompany kent hem bv. wel door en door, en bij de RD is dat denk ik beter op te lossen dan bij Anderlecht. Ciman en Alderweireld zijn verdedigers die meer achteraan blijven (met andere nadelen als gevolg), maar ik vind ze op die positie ook niet altijd verdedigend sterk, 't blijven toch CV's. De matchen van Toby tegen Kroatië en Wales waren echt rotslecht, hij werd voortdurend uitgespeeld. AVDB heeft van die matchen - maar dan moet hij er zijn kop bijhouden - dat hij verdedigend niet te passeren is. In theorie heeft hij er alles voor, hij is redelijk wendbaar en snel en een fysiek blok. Koppen kan hij niet, maar dat is niet zo belangrijk op die plaats. Enkel die concentratie he...

Tja, we zitten nu eenmaal niet in luxe op die positie.

NemesisBE
21 februari 2014, 17:25
Fellaini, Vanden Borre, Alderweireld, De Bruyne en 'leider' in 1 adem noemen :lol: het moet niet gekker worden. Dat zijn gewoon dikke meelopers die doen wat hen gevraagd wordt, maar niets meer. Of ge hebt een andere definitie van 'leider', dat kan ook.
't Is niet omdat ge ooit eens even kapitein zijt geweest van een ploeg of ff hebt uitgeblonken bij een team, dat ge automatisch een leider zijt he.
De Rode Duivels hebben enkele leiders en dat zijn: Kompany, Simons, Van Buyten, Vermaelen en Vertonghen. In die volgorde. En geen enkele andere speler komt enigszins in de buurt, hoewel over Defour nog getwijfeld kan worden.

Cools
21 februari 2014, 17:46
Plop haalt gewoon 'spelers die zichzelf goed kunnen motiveren en dat overbrengen op anderen' door elkaar met echte leiders. Lampard, Gerrard, Kompany, Simons bij Club, DAT zijn leiders. De spelers die hij opnoemt zijn goede spelers, gemotiveerd en stralen maturiteit uit, maar dat zijn stuk voor stuk spelers die totaal geen vat of invloed hebben op de groep.

Maar niet de eerste keer dat hij iets zegt mbt. de Rode Duivels dat werkelijk op niets slaagt.

Plopperdeplop
24 februari 2014, 10:34
Plop haalt gewoon 'spelers die zichzelf goed kunnen motiveren en dat overbrengen op anderen' door elkaar met echte leiders. Lampard, Gerrard, Kompany, Simons bij Club, DAT zijn leiders. De spelers die hij opnoemt zijn goede spelers, gemotiveerd en stralen maturiteit uit, maar dat zijn stuk voor stuk spelers die totaal geen vat of invloed hebben op de groep.

Maar niet de eerste keer dat hij iets zegt mbt. de Rode Duivels dat werkelijk op niets slaagt.

Ik haal dat niet door mekaar, als ge de moeite deed om mijn laatste post te lezen snapte ge eerder de redenering van het type-leiders. Dat Simons meer aanzien bij de jongere spelers geniet dan Vermaelen bijvoorbeeld, daar lach ik eens mee. Ik heb zeer directe aanwijzingen waardoor ik er 100% zeker van ben dat dat helemaal zo niet is in de kern zelf. Dat Wilmots goed met Simons kan opschieten en die als een soort hulptrainer aanschouwt is echter wel waar. En dat kan voor Wilmots ook een reden zijn om hem mee te pakken natuurlijk, maar ik vind dat geen goeie strategie.

Maar dat Clubsupporters dat in twijfel trekken hoeft ook niet te verbazen. Geen probleem, ik ga er u toch niet van overtuigen.

Rikie
24 februari 2014, 21:56
Peter :bow:

fcberke
24 februari 2014, 22:02
vandenborre is even rap als Nzolo :D

Jack Wilshere
24 februari 2014, 22:59
Fellaini, Vanden Borre, Alderweireld, De Bruyne en 'leider' in 1 adem noemen :lol: het moet niet gekker worden. Dat zijn gewoon dikke meelopers die doen wat hen gevraagd wordt, maar niets meer. Of ge hebt een andere definitie van 'leider', dat kan ook.
't Is niet omdat ge ooit eens even kapitein zijt geweest van een ploeg of ff hebt uitgeblonken bij een team, dat ge automatisch een leider zijt he.
De Rode Duivels hebben enkele leiders en dat zijn: Kompany, Simons, Van Buyten, Vermaelen en Vertonghen. In die volgorde. En geen enkele andere speler komt enigszins in de buurt, hoewel over Defour nog getwijfeld kan worden.

In Defour zie ik toch echt wel sterke leiderscapaciteiten, ik weet nog perfect toen Standard met een B-elftal op Anderlecht kwam winnen (het jaar dat Genk kampioen werd) en hij op de bank zat, zich naast D’onofrio zette en mee de ploeg begon aan te moedigen en bij sturen.
Uiteraard was dat in zijn vertrouwde omgeving maar het toont wel aan dat hij het in zich heeft.

camino
24 februari 2014, 23:23
Fellani en Van Buyten leiders? Van Blunder een leider? Ik denk het mooi niet.

Kompany en Simons is wel correct.

Cools
24 februari 2014, 23:25
Maar dat Clubsupporters dat in twijfel trekken hoeft ook niet te verbazen. Geen probleem, ik ga er u toch niet van overtuigen.

Wat heeft mijn clubvoorkeur daar nu weer mee te maken. Ik vind zelf dat Simons te zwak is om mee te gaan naar Brazilië. Zelfs te zwak voor ons, maar dat is een andere discussie. Maar waar je hem niet op kan pakken, dat zijn zijn leiderskwaliteiten binnen de groep. Dat is sterk in Brugge, en dat zal ook zo zijn bij de RD. Het is niet omdat hij bij een kleine(re) ploeg speelt als het meeste van zijn collega's, dat ze daar niet luisteren naar hem.

camino
24 februari 2014, 23:30
Sonck koud in de kakker gepakt en zit nu nen bocht van 180 graden te nemen haha. (ivm Beveren).

En dienen van Rc Genk; Degraen, ja man, wat een debiel zeg.

sharpshot
24 februari 2014, 23:40
dus hem blijft het zelfde denken?

Jack Wilshere
25 februari 2014, 01:38
Fellani en Van Buyten leiders? Van Blunder een leider? Ik denk het mooi niet.

Kompany en Simons is wel correct.

Je hoeft absoluut geen fan te zijn van Van Buyten maar dat denigrerende Van Blunder vind ik toch niet gepast.

asmo
25 februari 2014, 11:49
Simons een leider? Eerder een pispaal.

Tuninboy
25 februari 2014, 12:39
Je hoeft absoluut geen fan te zijn van Van Buyten maar dat denigrerende Van Blunder vind ik toch niet gepast.

Tis Camino he.

Daniel heeft de laatste jaren niemeer geblunderd, maar heeft op het (wat normaal zen toppunt is) toppunt van zen carriere wat blunders gemaakt, nu is het al beter (als hij speelt) Maarja Camino zit meestal Real te kijken op Belgacom. Hij zal het niet zien hoe Daniel het diet als hij speelt bij Bayern.

Rubmifer
25 februari 2014, 12:51
De schitterende argumenten vliegen weer in het rond.

camino
25 februari 2014, 14:09
Tis Camino he.

Daniel heeft de laatste jaren niemeer geblunderd, maar heeft op het (wat normaal zen toppunt is) toppunt van zen carriere wat blunders gemaakt, nu is het al beter (als hij speelt) Maarja Camino zit meestal Real te kijken op Belgacom. Hij zal het niet zien hoe Daniel het diet als hij speelt bij Bayern.

Ik heb geene Belgacom.
En ik heb die kerel al genoeg zien spelen, kreeg pijn aan mijn ogen.

Tuninboy
25 februari 2014, 14:17
Ik heb geene Belgacom.
En ik heb die kerel al genoeg zien spelen, kreeg pijn aan mijn ogen.

Blijf dan gewoon ma wa Real kijken...

camino
25 februari 2014, 14:21
Blijf dan gewoon ma wa Real kijken...

Als jij Van Buyten zo ne klasbak vind dan is dat uw goed recht.

SomeDude
25 februari 2014, 14:24
Iemand de stand bij Extra Time gezien? Dacht dat Bergen daar nog maar 13 punten had :lol:

AntiChrist7
25 februari 2014, 16:16
Van buyten vooral leider op de bank.

Grootste reden waarom hij nog bij bayern zit is omda hij zon dikke maatjes is me ribery

Jenthe
25 februari 2014, 16:41
Iemand de stand bij Extra Time gezien? Dacht dat Bergen daar nog maar 13 punten had :lol:

Lol, klopt nog ook: https://www.dropbox.com/s/nd30r83f3ti4jji/Screenshot%202014-02-25%2016.39.42.png

Pilatus
26 februari 2014, 00:18
http://i.imgur.com/MIev8C0.gif

Jack Wilshere
26 februari 2014, 00:39
Van buyten vooral leider op de bank.

Grootste reden waarom hij nog bij bayern zit is omda hij zon dikke maatjes is me ribery

:niceone:

Romelus
3 maart 2014, 22:46
Boskamp :cool: Heeft goed gekeken naar Milan-Atletico!

Gavin
3 maart 2014, 23:32
Ik probeer hier eens De Kleedkamer te bekijken. Wat een waardeloze boel, toch nog een gradatie erger dan Extra-Time.

Radbraker
3 maart 2014, 23:33
Klasse hoe die interviewer daar Pellé aanpakt met zijn arrogant gedrag. Ik zie het hier niemand doen!

Joos was ook weer in vorm.
"Zelfs met een gebroken been kan je nog een bal controleren!!! Alhoewel ..."

bluecadet3
4 maart 2014, 17:46
Joos zijn kinderachtige kop wanneer Boskamp zegt dat Mboyo zijn chouchou is.. man precies 12 jaar haha!

Kenneke10
5 maart 2014, 01:16

Mooie post :rofl:

Wijsheid
5 maart 2014, 01:29
Om te illustreren hoe erg het bij genk is: neem de stand sinds 1 november en genk staat allerlaatste, onder Bergen. 9 op 42.

fordjah
10 maart 2014, 21:25
Tzal wel een uur over Brommerke gaan zeker. Nie veel zin in :/

puni
10 maart 2014, 21:32
Toro slaat Raes zijn muil wel dicht als hij niet van ophouden weet!

Ahnee, wacht, das meer Carcela zijn dada. :unsure:

Rikie
10 maart 2014, 21:37
Toch niet dieje mongool hé zeg.

Het is trouwens Bjorn zonder puntjes.

Peter met zijn mexican wave. :bow:

fordjah
10 maart 2014, 22:24
Een duidelijke penalty fout op Carcela. Of niet bjorn? :lol:

Romelus
10 maart 2014, 22:31
Doet pijn om de geweldige generatie van Milan terug te zien... :(

Time
10 maart 2014, 22:41
Doet pijn om de geweldige generatie van Milan terug te zien... :(

Ik zat ook te kwijlen, de enige gouden generatie die ik bewust heb meegemaakt.

Gattuso, Shevchenko, Maldini, Rui Costa, Seedorf, Nesta, Dida, ... :drool:
Echt wreed om te zien hoe een club op enkele jaren tijd zoveel kan verliezen.

AntiChrist7
11 maart 2014, 08:36
Ik dacht eerst da Crimewatch terug was, ma blijkbaar wast toch Extra Time

NemesisBE
11 maart 2014, 09:11
Toch straf dat sommige mensen zo veranderen, eens ze gras onder hun voeten voelen he :D
Mijn stiefvader was ook altijd zo aan de kant als trainer. Rustige mens in't echte leven, maar zet em voor nen dug-out en de hel breekt los :')

Cpt. Kablammo
11 maart 2014, 18:16
Joos de moraalridder... Oh jee. Echt ne knuppel eersteklas.

BleKKie
11 maart 2014, 18:52
Bjorn is ne bridgesboy zulle!

pablohoney
11 maart 2014, 18:56
ze zullen hem toch geen contract voorgeschoteld hebben :unsure:

Romelus
11 maart 2014, 19:08
We hebben al 17 spitsen, dus ik denk het niet.

Cerv.Be
17 maart 2014, 12:21
MPH vanavond in ET.

TheRedDevils
17 maart 2014, 13:44
Mooi, ik zal nog eens kijken.

Cpt. Kablammo
17 maart 2014, 14:22
Mss houdt Raes dan zijn bek wat, uit angst voor MPH.

Jack Wilshere
17 maart 2014, 14:56
Ze kunnen beter de vrouwkes uit het publiek halen dan, voor alle veiligheid!

bluecadet3
18 maart 2014, 14:16
Gert Verheyen heeft ni veel gezegd:p

Shakez
18 maart 2014, 18:04
"Courtois doet dat in de kranten". Vond ik wel grappig van Raes :D

Kenneke10
19 maart 2014, 00:30
De rust straalt ervan af bij mph , terwijl luzon niet anders doet dan zagen , wat zit die zich te moeien dat club ook thuis begint triestig persoon .

Fella
19 maart 2014, 09:30
Want Club zaagt nooit. "Triestige club"...

Cools
19 maart 2014, 09:47
De rust straalt ervan af bij mph , terwijl luzon niet anders doet dan zagen , wat zit die zich te moeien dat club ook thuis begint triestig persoon .

Vind je? Ik snap Standard wel, om eerlijk te zijn. Hun voorsprong gehalveerd, openen tegen de (volgens de stand) moeilijkste tegenstander, waar zit dan het voordeel van 1ste te eindigen?

Club begint net ook thuis en eindigt thuis. En begint tegen een, op papier, toch makkelijkere tegenstander. Dat er dan onvrede is, is toch niet zo onlogisch? Uiteraard moet iedereen nog altijd dezelfde matchen spelen, maar er is gewoon geen enkel voordeel meer verbonden met 1ste te eindigen, en dat is in mijn ogen toch ook niet erg correct.

En dat onze MPH de rust zelve is, daar moet ik toch ook eens goed om lachen.

Plopperdeplop
19 maart 2014, 10:00
Vind je? Ik snap Standard wel, om eerlijk te zijn. Hun voorsprong gehalveerd, openen tegen de (volgens de stand) moeilijkste tegenstander, waar zit dan het voordeel van 1ste te eindigen?

Club begint net ook thuis en eindigt thuis. En begint tegen een, op papier, toch makkelijkere tegenstander. Dat er dan onvrede is, is toch niet zo onlogisch? Uiteraard moet iedereen nog altijd dezelfde matchen spelen, maar er is gewoon geen enkel voordeel meer verbonden met 1ste te eindigen, en dat is in mijn ogen toch ook niet erg correct.

En dat onze MPH de rust zelve is, daar moet ik toch ook eens goed om lachen.

Er is wel een voordeel. Als ge eerste eindigt hebt ge meer punten dan de tweede. Dat noem ik een vrij significant voordeel eerlijk gezegd.

En die volgorde zit ook alleen maar in het koppeke. Iedereen moet tegen iedereen. Hebt ge eerst een lastige match dan hebt ge daarna een makkelijkere match. Daar moet ge, als ge kampioen wilt kunnen spelen, maar mee leren omgaan.

Dat MPH rustig is, daar lach ik ook mee. Tot er volgende week weer eens iemand een schwalbe van Lestienne niet fluit, dan begint die psychopaat weer alles en iedereen aan te vallen.

Gavin
19 maart 2014, 12:42
Meer punten dan de tweede is iets waar ge als eerste zelf voor gezorgd hebt. Dat is geen voordeel dat voortvloeit uit als eerste eindigen, maar van uw goed seizoen (en top van Standard, want daar hebben ze niet over geklaagd, geloof ik?). Voor de rest is er geen verschil tussen eerste en tweede, waardoor er dus inderdaad geen enkel voordeel is om als eerste te eindigen. Integendeel, hier is het de tweede die meer voordeel krijgt.

Hoe moeilijk kan het zijn om de eerste het thuisvoordeel te geven van eerste/laatste thuismatch en de tegenstander te kiezen (en de tweede/derde sowieso uit te laten beginnen of eindigen)? En een goede kalender krijgen is iets meer dan enkel iets mentaals, daar kunt ge goed genoeg uw fysiek voordeel uit halen. En als het toch maar iets is dat in het koppeke zit, dan lijkt het me logisch dat dat mentale voordeel nog naar de eerste gaat.

marcel
19 maart 2014, 13:11
pff, als ge in een gewone competitie 10/11 matchen na mekaar wint, maar aan de laatste 10 matchen met maar 4 punten voorsprong begint, moet ge ook niet gaan neuten als ge een moeilijkere kalender hebt, en dààrdoor de titel verliest, imo. standard heeft 2 goei reeksen neergezet, en is dan op hun gat gaan zitten. da's hun eigen fout, niet die van de bond.

1CEZ
19 maart 2014, 13:33
de eerste in de gewone competitie gaat altijd "zagen" als de PO beginnen. en MPH is even rustig als ne crackhead die juist zijn shot gekregen heeft,wat dus rap kan keren.

Cpt. Kablammo
19 maart 2014, 13:36
Standard maakt het zichzelf moeilijk door zoveel te neuten volgens mij. Ik zou denken dat die jonge mannekes gewoon in alle rust hun spel moeten kunnen spelen, de druk is zo al torenhoog.

Mijn geld staat in ieder geval op Club. Ze hebben relatief ervaren spelers en ook genoeg talent.

Cerv.Be
19 maart 2014, 13:37
Komaan, is er een makkelijk & moeilijk schema? Als Standard onmiddelijk wint van Anderlecht zijn ze toch onmiddelijk vertrokken? En dan wordt het moeilijke schema plots een pak positiever..

Iedereen moet die 10 matchen spelen, in welke volgorde boeit toch weinig.

Plopperdeplop
19 maart 2014, 14:13
Meer punten dan de tweede is iets waar ge als eerste zelf voor gezorgd hebt. Dat is geen voordeel dat voortvloeit uit als eerste eindigen, maar van uw goed seizoen (en top van Standard, want daar hebben ze niet over geklaagd, geloof ik?). Voor de rest is er geen verschil tussen eerste en tweede, waardoor er dus inderdaad geen enkel voordeel is om als eerste te eindigen. Integendeel, hier is het de tweede die meer voordeel krijgt.

Hoe moeilijk kan het zijn om de eerste het thuisvoordeel te geven van eerste/laatste thuismatch en de tegenstander te kiezen (en de tweede/derde sowieso uit te laten beginnen of eindigen)? En een goede kalender krijgen is iets meer dan enkel iets mentaals, daar kunt ge goed genoeg uw fysiek voordeel uit halen. En als het toch maar iets is dat in het koppeke zit, dan lijkt het me logisch dat dat mentale voordeel nog naar de eerste gaat.

De tegenstander zelf mogen gaan kiezen, gaan we het nu helemaal in het belachelijke trekken? In het buitenland wordt er nu al gelachen met dit nochtans geniale competitieformat. Ik wil de reacties dan wel eens zien.

Dat mentale voordeel begrijp ik maar vind ik een drogreden. Als kampioen moet ge daarmee kunnen omgaan, anders zijt ge het niet waard om kampioen te spelen. Laten we het een extra uitdaging noemen. Een kalender is nu eenmaal een loterij - ja een loterij, geen complot (zoals De Sart insinueert) - en dan kan dat al eens tegenvallen of meevallen. Dat hoort erbij.
Bovendien start Standard thuis en eindigt het thuis. En om het met Preud'hommes woorden te zeggen: er moeten er 3 thuis starten als ge met 6 zijt. Is het dan zo vreemd dat ook de 2de dat voordeel heeft? En Standard speelt in haar laatste 4 matchen 3 keer thuis, daar kan Club ook beginnen over zagen. Ge kunt het ook anders bekijken: van de top-3 is vooral Anderlecht gekloot maar als die die eerste match stunten op Standard wordt dat ineens een groot voordeel. 't Is gewoon een kwestie van te proberen van in uw eerste matchen een tik uit te delen aan uw concurrenten en dan kunt ge vertrokken zijn.

Ik zie trouwens geen enkele reden waarom ge de eerste nog "extralegale" voordelen moet geven. Het is een voordeel omdat ge meer punten hebt. Ik sta liever eerste dan tweede of derde of zesde. Want dan wilt dat zeggen dat ge met een voorsprong start aan de minicompetitie en minder punten nodig hebt dan de concurrentie om de titel te pakken. En daar is het uiteindelijk om te doen, nergens anders om.

Plopperdeplop
19 maart 2014, 14:17
Standard maakt het zichzelf moeilijk door zoveel te neuten volgens mij. Ik zou denken dat die jonge mannekes gewoon in alle rust hun spel moeten kunnen spelen, de druk is zo al torenhoog.

Mijn geld staat in ieder geval op Club. Ze hebben relatief ervaren spelers en ook genoeg talent.

Dit is inderdaad vooral de druk. Vergelijkbaar met hoe Anderlecht vorig jaar kloeg over die halvering toen Zulte ineens dichterbij stond. Altijd hetzelfde gezever. Ze voelen op Standard dat ze de ondanks een bijna uitgemaakte zaak het toch nog lastig kunnen krijgen, en dan beginnen ze een beetje wild om zich heen te schoppen. Niks nieuws onder de zon.

Het is altijd een kwestie van te pieken naar die playoffs. Standard en Genk slaagden daar in het verleden al eens in. En nu lijkt Club daar naartoe te groeien. Dat is de sleutel, en dat maakt ook dat wie kampioen wordt dat verdient. Want 10 topmatchen op rij na een slopend seizoen er kunnen staan is niet evident. Ben benieuwd wat het wordt maar op dit moment neig ik ook eerder naar Club dan naar Standard.

Romelus
24 maart 2014, 13:35
Maes-Boskamp-Vanaken te gast.

Rikie
24 maart 2014, 17:43
Kan interessant worden!

http://www.readmylips.be/sites/www.readmylips.be/files/imagecache/colorbox-full/speaker/images/frank_raes5.jpg

Ja, laat maar.

camino
24 maart 2014, 18:53
Tzal weer plezant worden.
Nat in de broek.

Radbraker
24 maart 2014, 19:56
Tzal weer plezant worden.
Nat in de broek.
Bossie zal ongetwijfeld de Clasico kiezen als moment van de week. Een hele zwemvijver dus in de broek.

Th0mazz0
24 maart 2014, 19:59
Bossie zal ongetwijfeld de Clasico kiezen als moment van de week. Een hele zwemvijver dus in de broek.
"Nou, die kleine bleekscheet daar bij Barca deed het natuurlijk weer fantastisch, een genot om naar te kijken, joh" (Bossie's stem :p)

Romelus
24 maart 2014, 20:13
En Joos kiest de titel van Beerschot.

Rikie
24 maart 2014, 20:25
Gadverdamme, nu kijk ik zeker niet.

Romelus
24 maart 2014, 20:31
Ow ow ow, het is maar een ingeving hoor. Kan evengoed zijn dat hij pakweg de blessure van Driesje Mertens kiest of de contractverlenging van Prandelli. Take your pick.

Gavin
24 maart 2014, 22:05
Lijkt me nogal duidelijk dat Maes weg is. Dat zei den band bijna letterlijk na de bekerfinale in de dug-out.

Jepjep
24 maart 2014, 22:24
Haha Boskamp, mooi gedaan.

Raes gepikeerd: 'ik heb gewoon 2 keer de score vermeld'.

camino
24 maart 2014, 22:31
Diene joos tjonge jonge.

Exorikos
24 maart 2014, 23:16
Arme Hans. Het lijkt me echt niet aangenaam als ze de hele tijd zo over je praten terwijl je erbij zit...

Plopperdeplop
25 maart 2014, 08:57
Lijkt me nogal duidelijk dat Maes weg is. Dat zei den band bijna letterlijk na de bekerfinale in de dug-out.

Zal dan wel naar Genk zijn zeker? Ik kan me niet inbeelden dat die echt lang met Ferrera willen gaan werken.
Bij de rest van de clubs zie ik niet echt een positie vrij op dit moment, of ze moeten bij Standard van die onnozele Luzon afgeraken.

JorisBlack
25 maart 2014, 09:46
Haha, Boskamp is toch de enige reden dat dat programma plezant is om naar te kijken...

Na die goal van Rooney, Boskamp tegen Raes: ja op Beerschot is dat gemakkelijk, daar doen ze dat elke week, toch? :D

starspike
25 maart 2014, 14:33
Zal dan wel naar Genk zijn zeker? Ik kan me niet inbeelden dat die echt lang met Ferrera willen gaan werken.
Bij de rest van de clubs zie ik niet echt een positie vrij op dit moment, of ze moeten bij Standard van die onnozele Luzon afgeraken.

Volgens iemand die beweert contact te hebben met Maes zijn familie zouden ze al gesproken hebben na het vertrek van Vercauteren, maar vond Maes zich niet terug in onze structuur.
Andere bronnen beweren dan hoog bij laag dat Maes al twee maal bij Herbert Houben zijn thuis geweest is.

Gavin
25 maart 2014, 14:39
Zal dan wel naar Genk zijn zeker?
Geen idee waar, maar na die uitspraken gaat ge me niet wijsmaken dat die volgend jaar nog bij Lokeren zal zitten. Hij zei het bijna letterlijk, en terecht ook wel na vier jaar.

Lijkt me toch echt een topcoach in wording. Hopelijk krijgt die sne zijn kans bij een Belgische topclub voor een buitenlandse middenmoter hem aantrekt. :niceone:

JanVH
25 maart 2014, 17:31
KAA Gent zoekt nog een coach voor volgend jaar :)

Radbraker
25 maart 2014, 17:47
Van Lokeren naar Gent is toch een serieuze stap achteruit.

:unsure:

boozeke
25 maart 2014, 17:47
KAA Gent zoekt nog een coach voor volgend jaar :)
der is gezegd topclub...

camino
25 maart 2014, 18:08
der is gezegd topclub...

Gent is een topclub in wording.
We komen er wel.

fordjah
31 maart 2014, 22:15
Waste of time. Fucking oersaaie uitzending gvd...

marcel
1 april 2014, 17:51
t valt mij op dat Joos elke keer als hij zegt dat "alleen een kniesoor hierover valt", het over iets gaat dat alleen hij zelf zou zeggen...

Cerv.Be
1 april 2014, 19:03
Joos is zo'n betweter, zucht.

Tiim
1 april 2014, 20:00
Ze mogen ook wat meer aandacht geven aan de andere play-off 1 matchen. Saaie uitzending was dat en ze kunnen misschien een gast uitnodigen die wel mag vertellen van zijn entourage.

ZoidBerg
2 april 2014, 12:25
Wat een miserie ook altijd met hun touchscreen tafel. Bijna iedere uitzending scheelt daar iets mee of drukt diene stomme Raes op het verkeerde. Hoe moeilijk kan dat zijn om dat 1) te laten werken en 2) telkens op het juiste filmpje te klikken?

de boom
6 april 2014, 23:33
Gino van den eeklo is precies een plezante kerel!

Rikie
7 april 2014, 19:53
WTF zuipt diene Antheunis toch telkens hij in De Kleedkamer zit? Zo'n warrige mens, die iedere keer oude verhalen bovenhaald die totaal niet relevant zijn.

Tuninboy
7 april 2014, 20:10
Wat een miserie ook altijd met hun touchscreen tafel. Bijna iedere uitzending scheelt daar iets mee of drukt diene stomme Raes op het verkeerde. Hoe moeilijk kan dat zijn om dat 1) te laten werken en 2) telkens op het juiste filmpje te klikken?

Dat is het net. Dat is geen touchscreen denk ik. De regie moet die filmkes starten voor opt scherm te krijgen..

Re@V0r
7 april 2014, 21:05
waarom zit Raes dan altijd als een mongool op dat scherm te klikken... :wtf: :lol:

ShadesOfJae
8 april 2014, 00:33
Joos over de derde keeper... :sleep:

Plopperdeplop
8 april 2014, 07:12
Joos over de derde keeper... :sleep:

Heeft toch gewoon gelijk: ge moet uw sterkste spelers meenemen. Ge weet helemaal niet op voorhand op welke positie ge uw laatste optie gaat moeten nodig hebben. 1 Blessure en 1 rode kaart en ge hebt het vlaggen, en als ge lang op een tornooi wilt blijven kan dat voorvallen.

Ik vind dit soort van vriendjesredeneringen in schril contrast met het professionalisme dat men zit in te voeren. We blijven een klein landje zo hoor.
En nee, dat wilt niet zeggen dat je de grootste eikel uit het voetbal moet gaan meenemen of zo. Maar in België lopen er geen Balotelli's rond of zit je niet met ruzies tussen De Zeeuw en Donk of zo, hoewel De Bruyne en Courtois dicht in de buurt komen.

AntiChrist7
8 april 2014, 09:50
Joos, doet u research eens, die celebration van kluivert noemt tuinslang, ni machinegeweer....

Gavin
13 april 2014, 22:53
Dieje De Mos zegt toch elke week iets anders? :unsure:

Jepjep
14 april 2014, 01:51
Coninx over het brullen van Preudhomme tegen de refs: "Als ik zo brul tegen mijn baas, vlieg ik buiten."

Totaal legitieme vergelijking.

waffel
14 april 2014, 02:05
Coninx over het brullen van Preudhomme tegen de refs: "Als ik zo brul tegen mijn baas, vlieg ik buiten."

Idd.

Als we de vergelijking doortrekken: stel je voor dat je stukken meer verdient als je baas :unsure:

BleKKie
14 april 2014, 11:34

Zou het beter eens doen, dan zijn we er direct van af :unsure:

ElToroLoco
14 april 2014, 11:46

100% waar, hoe verwachten ze dat scheidsrechters bij lagere reeksen gerespecteerd worden als het zomaar toegelaten wordt in eerste klasse, kvind het zwaar erover en het is zeker niet de eerste keer dit seizoen.

Tiim
14 april 2014, 14:28
Voetbal is passie dus dat brullen hoort er gewoon bij. Achter de match is iedereen dat toch gewoon vergeten (behalve de Vlaamse pers dan) ? Het voetbal heeft al genoeg regeltjes en straffen.

Dr. Sheldon Cooper
14 april 2014, 14:30
Kvond dat de refs daar goed mee omgegaan zijn tijdens de match want let's face it, het was echt een kinderachtig spelletje tussen Michel en Dury. Hadden allebei in de tribune kunnen vliegen. Ik vind het veel erger als Preud'Homme (of eender welke andere coach) na de match nog zaagt op de refs.

ElToroLoco
14 april 2014, 14:39
Voetbal is passie dus dat brullen hoort er gewoon bij. Achter de match is iedereen dat toch gewoon vergeten (behalve de Vlaamse pers dan) ? Het voetbal heeft al genoeg regeltjes en straffen.
En met de vergoeilijking 'passie' mag je van op 10 cm keihard zitten brullen naar de scheids zodat je speeksel rechtstreeks in zijn keelholte verdwijnt? Als ik me het goed herinner mocht ik wel eens zeggen aan de scheids dat hij geen gelijk had maar voor de rest moest ik vooral rustig mijn mond houden en zeker niet te dicht bij hem komen. Als ik in de jeugdreeksen niet op de scheids mocht roepen, waarom mag dat in eerste klasse dan wel? Het heeft niets met regeltjes of straffen te maken, gewoon met een minimum aan respect, ik ken weinig sporten waar men dit nog in deze mate mag eerlijk gezegd + en waarom mogen trainers zich hierin zoveel meer permitteren? Een veldspeler zou dit ook niet moeten proberen.

BleKKie
14 april 2014, 15:42
Ik vind dat ook wel ongelooflijk onrespectvol eigenlijk. Staan daar te brullen als een wild beest, gedraag je toch eens wat zeg.

Oké de scheidsrechters maken fouten maar ik blijf ze "verdedigen" in de zin dat ze gewoon een ongelooflijk moeilijke en zware job hebben, die eigenlijk niemand wil doen en waarbij ook voor niemand goed kan doen.
Achter je tv-tje is het natuurlijk gemakkelijk om commentaar te geven, als je alles vertraagd kan zien met 10 herhalingen uit elke mogelijk hoek, het wordt mss eens tijd om eens enkele wedstrijden uit het werkelijke oogpunt van de scheidsrechters te tonen, dan zou je pas zien hoe moeilijk het allemaal is denk ik.
Het mogen dan volgens sommigen wel allemaal prutsers zijn die het niet verdienen om "op het hoogste niveau" te fluiten en ze krijgen nog opslag ook, blablabla, wat dan gezegd van (op een enkele na natuurlijk) die honderden prutsers in eerste klasse die zichzelf voetballer noemen en daarbij nog eens bakken geld verdienen ook.

Ohja, meestal wordt de scheidsrechter toch maar aangehaald om je achter weg te stoppen bij het falen van je ploeg, natuurlijk maken ze fouten, maar uiteindelijk zal dat voor iedereen wel ongeveer gelijk zijn hoor.

AntiChrist7
14 april 2014, 15:56
Een paar keer consequent en masse naar de tribune sturen en tzal beteren. nu zit er geen lijn in (zoals bij veel van de bond)

Of laat zo'n type als Luzon die een uur later nog klaagt dat zijn club geviseerd wordt (ipv dat buyens een idioot is) eens een paar matchen bij de provenciale/jeugdafdelingen fluiten en hij zal zien wa voor een moeilijke rotjob het is. En om het nog wa spannender te maken is het per foute beslissing -1 punt voor Standard

McGregor
14 april 2014, 22:00
"Het is toch goed dat hij er is" :D. I LOVE FRANK :love:

Slayer_Kev666
14 april 2014, 22:17
Dat Waregem maar kampioen speelt.

sharpshot
14 april 2014, 22:23
Of laat zo'n type als Luzon die een uur later nog klaagt dat zijn club geviseerd wordt (ipv dat buyens een idioot is) eens een paar matchen bij de provenciale/jeugdafdelingen fluiten en hij zal zien wa voor een moeilijke rotjob het is. En om het nog wa spannender te maken is het per foute beslissing -1 punt voor Standard

Pro! Lijkt me wel leuk.

Rikie
14 april 2014, 22:26
Degryse zijn achterwaartse kopstoot. :rofl:

Radbraker
14 april 2014, 22:59
Gelukkig is er nog Vandenbempt die er alweer boenk op zit (ivm het arbitrage).
En Raes die als enige Lestienne goed vond. :lol:

Jonas89
21 april 2014, 20:38
Wat doet die fucking H. Brusselsmans in "De Kleedkamer", hij zou beter eens naar de kapper gaan met z'n haar tussen zijn tanden.

Elke week maar elke week he zit hij te zagen op Dury in HLN, zuurpruim daar zuurpruim ginder....

blub
28 april 2014, 14:26
Vanavond in #extratime Jan Mulder over de titelstrijd. Marc Degryse en Wesley Sonck zijn de analisten met dienst. @canvastv om 21u30

Feest!

Fella
28 april 2014, 17:05
Sonck..

Th0mazz0
28 april 2014, 17:10
Degryse is toch altijd degene die het verneukt voor mij :/ geef mij maar Peter VDB

Tuninboy
28 april 2014, 17:44
Jan mulder.. Laat die gast aub in Nederland blijven..

Time
28 april 2014, 18:04
Ik snap niet waarom die Degryse zoveel airtime krijgt, da's gewoon een arrogante betweter.

En Sonck past in het lange rijtje 'in het voetbal zelf moeten ze me niet hebben dus zal ik maar doen of ik er iets van ken als analist'-sukkelaars. Degryse ook eigenlijk.
Steek er nog Soetaers bij en 't is helemaal feest. :lol:

Radbraker
28 april 2014, 22:53
Die laatste 5 minuten van Heracles vs Ajax. Wtf man ... :lol:

Tiim
4 mei 2014, 23:06
Stadion, precies een gossip-programma vandaag.

chomo
4 mei 2014, 23:40
Hoe kunt ge een programma nog serieus nemen als die Soetaers daar zo maar wat los in het wild mag liggen lullen. Ik moet huilen van die kerel zijn gezeik, echt waar...

camino
5 mei 2014, 21:55
Leuk ze het in extra time laten zien hebben;

https://www.youtube.com/watch?v=P1xH3cyl2XM

Rikie
5 mei 2014, 22:29
Moest toch ff'kes lachen met Raes zijn "manke okapi". :lol:

Fella
5 mei 2014, 22:29
Zou maar raar zijn mochten ze het niet gezien hebben hé.

Le seul
6 mei 2014, 10:04
Jan mulder.. Laat die gast aub in Nederland blijven..

Idd, ik erger me ook altijd aan die man. Hoewel ik het doorgaans wel redelijk heb op Nederlanders die voetbal analyseren, toch zeker vergeleken met Vlaamse journalisten want die zondigen nogal vlug tegen kontkruiperij, is Mulder mij er vaak te veel aan. Mulder junior valt dan weer beter mee.

Plopperdeplop
6 mei 2014, 10:08
Idd, ik erger me ook altijd aan die man. Hoewel ik het doorgaans wel redelijk heb op Nederlanders die voetbal analyseren, toch zeker vergeleken met Vlaamse journalisten want die zondigen nogal vlug tegen kontkruiperij, is Mulder mij er vaak te veel aan. Mulder junior valt dan weer beter mee.

Mulder is dan ook geen typische analist maar een romanticus. Dat is een literair man die in alles overdrijft, uit liefde voor het spelletje en voor Anderlecht. Hij verwoordt alles poëtisch. Als iets goed is, noemt hij dat het mooiste dat hij ooit gezien heeft en als iets slecht is zal hij er van walgen.
Je kan hem eens een keertje erbij hebben als gast gezien zijn enorme voetbalverleden (de meeste voetballers hebben niet meer te vertellen) maar je moet daar geen analist in zien gelijk zijn zoon, Joos, Degryse, Vandenbempt... Wat niet wilt zeggen dat die laatsten er meer van kennen (hoe belachelijk vaak zit Peter Vandenbempt er wel niet naast), maar ze nemen hun antwoorden serieuzer op.

Plopperdeplop
6 mei 2014, 10:10
Hoe kunt ge een programma nog serieus nemen als die Soetaers daar zo maar wat los in het wild mag liggen lullen. Ik moet huilen van die kerel zijn gezeik, echt waar...

De Mos - Soetaers is zo erover dat het grappig wordt. Hoe Soetaers daar dan weer iets dom verkondigt, en De Mos zijn arm vastpakt. Of De Mos die op elke evidente vraag het tegengestelde antwoordt om speciaal te doen. Daar nog Tom Coninckx bij, ik vind dat pure kolder. Beter dan In De Gloria.

Pegasus
6 mei 2014, 11:01
Mulder is dan ook geen typische analist maar een romanticus. Dat is een literair man die in alles overdrijft, uit liefde voor het spelletje en voor Anderlecht. Hij verwoordt alles poëtisch. Als iets goed is, noemt hij dat het mooiste dat hij ooit gezien heeft en als iets slecht is zal hij er van walgen.
Je kan hem eens een keertje erbij hebben als gast gezien zijn enorme voetbalverleden (de meeste voetballers hebben niet meer te vertellen) maar je moet daar geen analist in zien gelijk zijn zoon, Joos, Degryse, Vandenbempt... Wat niet wilt zeggen dat die laatsten er meer van kennen (hoe belachelijk vaak zit Peter Vandenbempt er wel niet naast), maar ze nemen hun antwoorden serieuzer op.

Perfect verwoord!
het boek met verzameling van zijn columns is ook leuk leesvoer trouwens (link) (http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/6/4/1/1/1001004006541146.jpg)

fraaanche
6 mei 2014, 14:06
De Mos - Soetaers is zo erover dat het grappig wordt. Hoe Soetaers daar dan weer iets dom verkondigt, en De Mos zijn arm vastpakt. Of De Mos die op elke evidente vraag het tegengestelde antwoordt om speciaal te doen. Daar nog Tom Coninckx bij, ik vind dat pure kolder. Beter dan In De Gloria.

Ik geniet ook enorm van 'Aad en Tom' op zondagavond. Pure satire. Maar eigenlijk is het echt triest dat dat onze match of the day is...

McGregor
19 mei 2014, 11:54
Extra time kijkt terug op de laatste speeldag van de play-offs en de ontknoping van de titelstrijd. Anderlechttrainer Besnik Hasi is de studiogast vandaag. Jan Boskamp en Marc Degryse zijn de analisten met dienst.

Dr. Sheldon Cooper
19 mei 2014, 11:56
Boskamp, man, ben die kerel zo moe als koude pap

lordfett
19 mei 2014, 12:37
vind hem nog vermakelijk :) + hij geeft die andere zeveraars van tijd nog is een patat :D

sharpshot
19 mei 2014, 12:57
Ja want dat begint ook niet irritant te worden!

camino
19 mei 2014, 13:00
vind hem nog vermakelijk :) + hij geeft die andere zeveraars van tijd nog is een patat :D

Tgohja, zonder bossie ist meestal maar saaie en dode boel in extra time zeker als diene Joos weer eens debiel zit te doen of mensen zit te onderbreken, nog zo ene die denkt em het voetbal heeft uitgevonden.

kakature
19 mei 2014, 22:16
Het is moeilijk om op dit moment als Club-support iets goed te zeggen over Anderlecht, maar toch zeer veel respect voor Hasi. Simpel, voetjes op de grond, geen arrogante kwal à la van den Brom :niceone:

Cools
19 mei 2014, 22:19
Het is moeilijk om op dit moment als Club-support iets goed te zeggen over Anderlecht, maar toch zeer veel respect voor Hasi. Simpel, voetjes op de grond, geen arrogante kwal à la van den Brom :niceone:
Dit. Of hij tactisch echt goed is weet ik niet, maar als persoon wel de juiste man op die plaats. Benieuwd of hij volgend seizoen kan bevestigen, als hij echt op de proef gesteld wordt.

camino
19 mei 2014, 22:43
Wat een saaie boel zeg in extra time.

CobraX
20 mei 2014, 02:48
Vond het wel een leuke aflevering. Hasi, zoals gewoonlijk, zeer nuchter in z'n uitspraken.

Edit: ik vond John van den Brom trouwens nooit echt arrogant. En al helemaal niet voor een Nederlander te zijn. Louis van Gaal, dat is pas een arrogante Nederlander.

Plopperdeplop
20 mei 2014, 08:46
Dit. Of hij tactisch echt goed is weet ik niet, maar als persoon wel de juiste man op die plaats. Benieuwd of hij volgend seizoen kan bevestigen, als hij echt op de proef gesteld wordt.

Als hij zegt dat Tielemans altijd speelt en het spel moet maken, een speler zoekt om in zijn dienst te spelen naast hem, Mitrovic juist aanpakt, Nuytinck belangrijk maakt, vooral hard hoopt op Suarez en AVDB de beste transfer in jaren vindt, dan ziet hij toch de juiste dingen. Zijn wissels zijn doorgaans ook zeer geslaagd. Ik zou echt niet weten wat die andere trainers in Belgie meer hebben. Beter kijken wat je al in huis hebt dan te denken dat het elders altijd beter is, zowel qua spelers als qua trainer.

Kan me wel inbeelden dat deze afleveringen voor niet-Anderlechtsupporters saai was.

Rub1nho
20 mei 2014, 12:18
Frank maakte het op 't einde helemaal goed...rood voor Persoons was terecht zegt 'm. :lol:

Re@V0r
20 mei 2014, 21:02
kouyaté op het middenveld zetten was imo geen uitvinding van Hasi, herinner mij nog een CL-match dat VDB hem daar ook gezet had en hij daar imo beestig speelde... toont ook wel aan hoe VDB vooral blindelings zat te roteren en stront in zijn ogen had op dat moment
zeker als je snor en Gillet vaak zag zwalpen op dat middenveld

toont langs de andere kant wel aan dat Hasi het gelukkig wel zag en toepaste, met als voordeel dat je zo Nuytinck ook terug in de ploeg krijgt en je zo ook al je centraal duo voor volgend jaar hebt met Mbemba-Nuytinck

Rikie
20 mei 2014, 21:49
kouyaté op het middenveld zetten was imo geen uitvinding van Hasi, herinner mij nog een CL-match dat VDB hem daar ook gezet had en hij daar imo beestig speelde... toont ook wel aan hoe VDB vooral blindelings zat te roteren en stront in zijn ogen had op dat moment
zeker als je snor en Gillet vaak zag zwalpen op dat middenveld

toont langs de andere kant wel aan dat Hasi het gelukkig wel zag en toepaste, met als voordeel dat je zo Nuytinck ook terug in de ploeg krijgt en je zo ook al je centraal duo voor volgend jaar hebt met Mbemba-Nuytinck

Kouyaté heeft mss 2 volle seizoenen op de CB gespeeld, al de rest was op het middenveld.

Jonas89
4 augustus 2014, 13:58
Vanavond opnieuw #extratime met Frank Raes en Filip Joos. Zij ontvangen Marc Degryse, Wesley Sonck en Geert De Vlieger. @canvastv om 21u35.

http://img.ffffound.com/static-data/assets/6/41afc8421867c22cab881dd34025630eed777ff7_m.gif

stormsurfer21
4 augustus 2014, 14:05
Kijk er al naar uit. Vooral naar Filip Joos dan :ironic:

TazzDeMazz
4 augustus 2014, 14:08
Kunnen ze een kwartier palaveren over Axelle en haar swag...