PDA

Volledige versie bekijken : XBOX 360 Hardware xbox 360 arcade 25€

jimbo1986
28 december 2013, 16:56
Hierbij verkoop ik een xbox 360 arcade 20GB, juist de console zonder bekabeling, zonder controllers
25€

console zelf verkeerd ion uitstekende staat, slechts 20x op gespeeld (reserveconsole)
Geen doos of garantie meer

enkel af tehalen omg vl

chosen_1
28 december 2013, 16:59
Als het met HDMI is en niet te ver voor af te halen koop ik hem.

Waar is het ergens juist

jimbo1986
28 december 2013, 17:02
Als het met HDMI is en niet te ver voor af te halen koop ik hem.

Waar is het ergens juist

aarschot, ik kan tot het station komen,het is een a/v geen hdmi

chosen_1
28 december 2013, 17:04
is hij ook nooit opengeweest? aarschot is niet zo ver, pm je adres maar door

jimbo1986
28 december 2013, 17:08
is hij ook nooit opengeweest? aarschot is niet zo ver, pm je adres maar door

pm

chosen_1
28 december 2013, 19:02
Heel leuk!!!! Een in uitstekende staat console verkopen. Ik probeer hem en hij heeft RROD!

Dit is echt OPLICHTING en ik ga er ook alles aan doen om je dit betaald te zetten!! succes

Dr. Sheldon Cooper
28 december 2013, 19:04
Ga gewoon die console terug brengen?...

chosen_1
28 december 2013, 19:06
Nee ik ga niet nog eens 80km rijden, sorry zo zot ben ik niet

Jessed
28 december 2013, 22:38
Indien bewust gedaan, zou het wel erg grof zijn. Ik hoop dat het allemaal in orde komt voor chosen_1.

kefienator
28 december 2013, 22:48
hy is pas lid geworden... wat d8 je zelf? daar hoor je nix meer van

Darksfever
29 december 2013, 08:44
De lafaard !!! zal je wss niets meer van horen & prive adres zal je wss ook niet hebben (om de politie langs te laten gaan :( ) schandalig !!!

CookieDoeh
29 december 2013, 12:39
Volgens mij is dit dezelfde persoon als gamer1986 en xboxfreak1986. Zoek maar naar de respectievelijke topics, allebei oplichters. Het is gewoon iemand die voortdurend nieuwe accounts maakt en mensen op 9lives oplicht.

jimbo1986
29 december 2013, 18:53
Re: xbox
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chosen_1
Heel leuk een xbox met RROD verkopen!!!

Dat had hy daarstrax niet, ik zal het geld terug storten zonder fout, dat was zeker niet gewenst of de bedoeling zo te verkopen, wilt u het op uw rekening of liever cach?

pay pal : je stort nu onmiddellijk of ik maak hier werk van!

ik heb geen pay pall
blijf eens redelijk,

maak er dan maar werk van, ik vroeg of u het op uw rekening wilt of cach?
wat kan ik nog meer doen,

Re: xbox
25 euro en 8 euro voor de verloren benzine op BE39 7xxxx xxxxx xx
wnr verstuurd u de console terug op dan?

CoolPaul
29 december 2013, 19:13
Moest jimbo de 25 euro terug betalen ,( eerst zien en dan geloven ) dan is dit correct. Extra's vragen voor de benzine is erover want als hij wil terug betalen zal hij het niet opzettelijk kapot hebben verkocht.

chosen_1
29 december 2013, 19:51
Hij zal zeker niet terug betalen, hij geeft geeneens zijn adres niet.
Zijn echte naam is Ronny, dat weet ik al. De rest zal ik ook wel vlug weten :)
Allereerst morgenvroeg een klacht indienen tegen oplichting.

Siezemore
29 december 2013, 20:24
Zou je niet eerst 3 dagen wachten en zien dat dat geld misschien toch op je rekening staat? Je geeft die mens ook geen tijd om het probleem op te lossen he. Console is gisterenavond verkocht geweest en vandaag sta je al te roepen dat ge morgen een klacht gaat indienen, terwijl de verkoper toch binnen een redelijke termijn voorstel heeft gedaan om het op te lossen? Geld duurt tot 3 werkdagen om op een rekening aan te komen. Vandaag telt dus al niet mee. Bovendien vraag je ook nog te betalen voor je verplaatsing, wat onredelijk is.

LouGarou
29 december 2013, 20:27
Persoon liegt gewoon, want een reservetoestel dat mss maar 20x heeft aangestaan kan geen RROD hebben als je hem opstart. Ik zou er zelf alleszins geen medelijden mee hebben, maar het is wel toch een opluchting dat het hier 'maar' over 25 euro gaat.

CoolPaul
29 december 2013, 20:58
Als je zijn advertentie goed leest, dan vraag je gewoon om opgelicht te worden:
1- de 20gb versie is de versie waar bijna alle consoles rrod kregen
2- zonder draden en controllers = niet testen
3- slechts 20X op gespeeld ...

Op zich zou ik ook geen genade hebben, maar kijk toch ook eerst even naar je eigen fouten.
Je moet trouwens geen 3 dagen wachten, hij kan je perfect via mail of pb een bewijs van de overschrijving opsturen.
( maar dat geld ga je nooit meer zien, wat je ook doet )

vhw
29 december 2013, 23:17
Ik vind dat die 2gasten samen met een moderator (daarvoor dienen ze toch ook??) dit moeten oplossen "achter de schermen" in plaats van dat iedereen hier zijn mening komt spuien. Dit is in niemands voordeel op deze manier en zeker niet in dat van Chosen_1.
Een moderator moet hier oplossingen voordragen vind ik, maar daar hoor je maar weinig van precies....als ze het zich al aantrekken

chosen_1
30 december 2013, 16:26
Ik heb een klacht ingediend, zijn volledige gegevens heb ik. (alsook zijn adres)
Eind deze week als ik geen bedrag ontvangen heb word deze persoon aangetekend in gebreke gesteld.

Dr. Sheldon Cooper
30 december 2013, 16:28
Waarom zou je iemand in het zak zetten als hij het komt afhalen... Denk dat je toch wel wat overreageert.