PDA

Volledige versie bekijken : Software Programma dat uw pc tot het uiterste test om hardware fouten te detecteren

Antares
25 november 2013, 13:47
Beste

Bestaat er een programma dat uw computer (elke component, I/O-poorten, ...) test tot zijn limieten?
Mijn pc crasht namelijk vaak, wat vervelend is, en ik zou willen nagaan welke component dit evt veroorzaakt. (volgens mij is het mijn muis, heb deze vervangen en nu zowat aan het wachten of dit het zal oplossen)

groet, Alain
ps: Ik bedoel met dit programma niet om de performantie te kennen (mag natuurlijk wel) van de pc, maar components gewijs heel mijn systeem laten afgaan en zien waar de pc zal crashen... o.i.d.

moloko
25 november 2013, 16:19
Passmark BurnInTest 7.1 build 1017 - Computer - Nieuws - Tweakers (http://tweakers.net/meuktracker/31357/passmark-burnintest-71-build-1017.html)

Aap
25 november 2013, 16:22
en ik zou willen nagaan welke component dit evt veroorzaakt.

Kun je nagaan door te kijken in de dagboeken en/of minidump bekijken via extern programma zoals bluescreenview van nirsoft.

Antares
25 november 2013, 17:36
Heb deze BurnInTest laten lopen, en alle componenten deden het goed. Dit bevestigt mijn vermoeden van een kapotte muis. Heb ondertussen een vraag geopend bij Logitech Support.

Dank!