PDA

Volledige versie bekijken : Software µTorrent download scherm

amdr
15 november 2013, 20:40
Hoi

Ik heb hier nogal een vreemd probleem. Tot enkele weken terug gebruikte ik een Eyefinity setup op een AMD 7970. Deze kaart is dan terug gestuurd geweest omdat de koeler defect was waardoor ik voorlopig moest gebruiken wat ik hier nog in dozen kon vinden... Welke een AMD X600 bleek te zijn :p
Uiteraard heeft deze kaart de mogelijkheid niet om 3 schermen aan te sluiten dus doe ik het momenteel met 1 scherm.
Het probleem is nu namelijk dat wanneer ik via µTorrent een torrent file open dit scherm blijkbaar ergens anders dan op... Mijn enige scherm.
Ik kan namenlijk op "Enter" drukken op men keyboard en ik zie dat de torrent wordt toegevoegd aan men downloadlijst, maar ik zie dat scherm zelf nooit wat nogal ambetant is voor bv de locatie aan te passen.
Kheb zelfs het programma al eens opnieuw geinstalleerd maar hij blijft precies die oude locatie op 1 van men andere schermen onthouden.

Kan ik hier iets aan doen?

Bedankt

'Sai
15 november 2013, 20:44
rechtsklikken op bureaublad, schermresolutie, en oftewel je primair scherm aanpassen, of alles laten dupliceren, should work.

amdr
15 november 2013, 21:03
Maar ik heb momenteel maar 1 scherm aangesloten dus ik kan niets dupliceren of als primair instellen. :p Daarom vind ik het ook zo raar dat Windows dit niet automatisch zou doen sinds er voor de rest met alle andere programmas die ik normaal op de zijschermen zetten (zoals foobar bv) geen probleem was.

Dit (http://s14.postimg.org/u0swn3owx/utorrent.jpg) scherm (niet mijn screenshot, ben niet met illegale dingen bezig) komt dus niet tevoorschijn. Het mainscherm is dan weer geen probleem

Exit
15 november 2013, 21:11
rechtsklik op het venster van dat programma in de startbalk
kies verplaatsen en klik op een pijltjes toets
nu hangt dat venster aan de muis

beweeg de muis nu tot je het venster op het juiste scherm krijgt

amdr
15 november 2013, 21:16
Dat had ik misschien even moeten vermelden want dat was uiteraard ook mijn eerste gedacht, maar blijkbaar komt dat venster niet terecht in de startbalk of in het alt-tab scherm :/

Exit
15 november 2013, 21:17
en icoontje in taakgedeelte?

amdr
15 november 2013, 21:19
Ook niet, enkel het mainscherm van µTorrent staat in mijn taak&startbalk, het icoontje in de startbalk wordt ook niet gestacked zoals zou gebeuren bij bv 2 Firefox vensters die openstaan. Enkel het hoofdscherm met de downloadlijst is zichtbaar

Exit
15 november 2013, 21:31
hmm meerdere losse vensters voor 1 prog
dan wordt het moeilijker om inderdaad 1 van die vensters terug te halen ...

als je in dat venster 'zit' mss via alt knop menu openen om te gokken met pijltjes toetsen en enter om verplaatsen te nemen (als dat deelvenster die opties heeft)

amdr
15 november 2013, 21:52
Mmm ik krijg wat het gevoel dat ik vastzit tot ik men andere kaart terug heb want zoals ge kunt zien in die screencap in mijn... 2de post zie ik daar niet meteen een menu bovenaan. En tenzij ik er vanboven op zou kunnen rechtsklikken wat duidelijk geen optie is zou ik niet weten hoe ik nog op een andere manier aan dat scherm zou kunnen geraken.

Exit
16 november 2013, 08:09
als je een download toevoegt, ga je dan autom naar dat scherm?
menu is het programma symbool links bovenaan dan als er 1 is

RealRoot
16 november 2013, 17:53
ik veronderstel windows 7/8?
probeer eens met uw windowstoets + pijltje links/rechts?

amdr
16 november 2013, 18:28
Dat is inderdaad het scherm wanneer ge een download toevoegt Exit. Dus als ik op dat scherm op de alt toest druk en dan naar beneden zou daar eenn menutje moeten uitkomen? Zal het eens proberen.

En het gaat over Win7 RealRoot, zal dat ook eens proberen.

amdr
16 november 2013, 18:47
Merci RealRoot&Exit! Ik drukte Windowsknop + rechts pijltje en het verscheen plots aan de rechterkant van mijn scherm :D