PDA

Volledige versie bekijken : Honda crx del sol esi - p5 bijna klaar ^^

Bl3ssTheFall
12 november 2013, 13:20
Hallo :)

omdat ik eens zin had in iets anders heb ik besloten mijn civic te verkopen.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1244204_531090003632065_890006612_o.jpg

Nu heb ik me een rode del sol gekocht.

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1460108_10151995188338910_702718507_n.jpg

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1004548_10151995187788910_2146819424_n.jpg

Eerste upgrade was een Kw schroefkit;zoals je kan zien staat hij al wat lager :)

Vrij leuke plannen met deze del sol, zowel motorisch als exterieur :niceone:

citrofenwick
14 november 2013, 12:33
Hallo :)

omdat ik eens zin had in iets anders heb ik besloten mijn civic te verkopen.

Nu heb ik me een rode del sol gekocht.

Eerste upgrade was een Kw schroefkit;zoals je kan zien staat hij al wat lager :)

Vrij leuke plannen met deze del sol, zowel motorisch als exterieur :niceone:

Ziet er een goeie basis uit. Kben benieuwd naar de uitvoering van je plannen.
Hoeveel pk heeft zo'n del sol?

Mr. SLASH
14 november 2013, 12:39
de esi heeft er 125 en de vti heeft er 160 :)

Mad Max
14 november 2013, 19:26
Proper bakske.

livegamer
14 november 2013, 20:49
Nice one! Plannen?
Ikzelf rijd met een vti'ke rond:D

Brecht
14 november 2013, 21:52
ge wilt eens iets anders, en ge koopt terug een klein fwd honda'ke? :unsure:

C_X
14 november 2013, 22:10
Koopt ge nog opdrukkers voor die velgen of laat je dat zo?

xyus89
17 november 2013, 13:33
C_X , gij begaaid em toch altijd tijd hoor :)

Bl3ssTheFall
18 november 2013, 17:53
Ondertussen zitten der al EK4 velgen onder ze :D

Ben er vree tevreden van, gaat echt goed vooruit imo! Idd nog de volle 125pk, toch al een heel verschil met de civic! En die vtec is toch wel awesome, je hoort en voelt toch wel behoorlijk veel verschil. Deze is maar me 1 nokkenas maar toch... it's nice!
En dat open dakje is wel geniaal :D (al heb ik m nie op een supergeschikt moment gekocht daarvoor..)

De plannen:
Invidia gt300 catback en srs testpipe liggen klaar om te steken (ik kon het niet laten... :x)
black housing koplampen met amber corners
vti eg lipje
leuk interieur en 4 puntsgordels
spiegels in metallic zwart
ms design spoilertje!

nixie
18 november 2013, 18:02

cabrio, 2 zitter.
verschil genoeg niet? :p

nixie
18 november 2013, 18:03
Ondertussen zitten der al EK4 velgen onder ze :D

Ben er vree tevreden van, gaat echt goed vooruit imo! Idd nog de volle 125pk, toch al een heel verschil met de civic! En die vtec is toch wel awesome, je hoort en voelt toch wel behoorlijk veel verschil. Deze is maar me 1 nokkenas maar toch... it's nice!
En dat open dakje is wel geniaal :D (al heb ik m nie op een supergeschikt moment gekocht daarvoor..)

De plannen:
Invidia gt300 catback en srs testpipe liggen klaar om te steken (ik kon het niet laten... :x)
black housing koplampen met amber corners
vti eg lipje
leuk interieur en 4 puntsgordels
spiegels in metallic zwart
ms design spoilertje!

ge hebt hem eigelijkop de juiste moment gekocht prijsgewijs :p

Bl3ssTheFall
19 november 2013, 09:45
ge hebt hem eigelijkop de juiste moment gekocht prijsgewijs :p

Da zeker :)! En idd ik vind t ook een groot verschil, volledig ander chassis, totaal andere motor.

Godlessarto
19 november 2013, 12:26

Niets zinnig te zeggen? Gewoon rustig je muis en keyboard loslaten en terug met de blokskes gaan spele ;)

OT :

Vind de del sol een lelijk model... niet echt een hoogtepunt in het oeuvre van Honda. Veel plezier met het opzetten van u nieuwe auto :)

desolation
19 november 2013, 13:18
ik heb nen del sol altijd ne lelijke MX5 gevonden eerlijk gezegd
dat en de reputatie gaat nog steeds gebukt als de uber-johnnen-cabrio

maar goed rijden zalt 9/10 wel doen :)

Bl3ssTheFall
19 november 2013, 13:28
Ik vond mijn civic ook lelijk stock :D een stock esi is zeker en vast ook geen prachtding, maar komt helemaal goed ;)

livegamer
21 november 2013, 23:40
Gwn u ding doen jong, sollekes die volledig in orde staan zijn een raar zicht aant worden:D
En schoon plannen, ik zelf heb de invidia g200 eronder steken met testpipe, lekker stil tot aan vtec, dan toch iets luider:D

Dat maar rap terug zomer is:D

Bl3ssTheFall
22 november 2013, 00:15
Gwn u ding doen jong, sollekes die volledig in orde staan zijn een raar zicht aant worden:D
En schoon plannen, ik zelf heb de invidia g200 eronder steken met testpipe, lekker stil tot aan vtec, dan toch iets luider:D

Dat maar rap terug zomer is:D

Haha merci man :) Ja inderdaad je vind er alsmaar minder en minder! En het gaat inderdaad een epische zomer worden mwuahah! :D

Brecht
23 november 2013, 13:19
Niets zinnig te zeggen? Gewoon rustig je muis en keyboard loslaten en terug met de blokskes gaan spele ;)

OT :

Vind de del sol een lelijk model... niet echt een hoogtepunt in het oeuvre van Honda. Veel plezier met het opzetten van u nieuwe auto :)

Is een oprechte vraag hoor. Ga jij anders zelf maar met de blokjes spelen.

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 15:37
Is een oprechte vraag hoor. Ga jij anders zelf maar met de blokjes spelen.

Nja maar tis weer op "uw manier" hé. Lees: neerbuigend.
Whatever :) Als ge student zijt zijde sneller content zeker me een "fwd hondake"..

Brecht
23 november 2013, 15:58
scheelt dat dan eigenlijk veel int rijden? ale is da een volledig ander chassis?

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 16:44
Eigenlijk is het chassis van de civic wel steviger, die van een del sol heeft paar gebreken. Onder andere de kont waar weinig gewicht zit die kan wegschuiven en ook als het dakje eraf is, wordt chassis soepeler vanboven. Ma da valt op te lossen met bars voor extra stevigheid.

Maja motor is echt compleet anders, hoger rpm (7500rpm lukt nog net) en ja redelijk wa meer koppel en de vtec is nice!
Qua chassis het is een coupé ipv hatchback dus normaal dat het "anders" is ^^ ik vind da ge nog meer snelheid voelt dan in de civic wat wel positief is voor t rijplezier..

Mr. SLASH
23 november 2013, 16:46
cr-x is nochtans gebaseerd op het civic-chassis :)
het zal wel leuker rijden dan uwe vorige, alleen al door het verschil in pk.
spijtig dat deze fwd is, terwijl de mx-5 rwd is :)

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 16:50
Ja maar op een civic EG hé :) niet die van de EK generatie van mijn vorige. (dus5th gen ipv 6th gen)
En inderdaad.. maar ik ben niet echt fan van de looks van een mx5 en ik wil graag nog in de honda community blijven vandaar mijn keuze.. ken er veel te veel mensen :D

Brecht
23 november 2013, 16:51
zijn die zo close minded? op subaru forum zitten er redelijk wat die veranderd zijn naar nen evo, en die komen ook nog naar meetings enzo. zelfs enen met nen nissan GTR enzo

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 16:57
Honda community is nog behoorlijk close minded. Ma aangezien ik zelf ook vaak meehelp met die meetings organiseren en omdat ek echt veel maten heb die honda rijden was de keuze nogal voor de hand liggend :)
Ik sta zelf evenveel open voor andere dingen maar kvind het gezellig om daar zo middenin te zitten.

Brecht
23 november 2013, 17:03
das wel triestig eigenlijk, moest je nu nog zeggen ik wil nen golf gti kopen of iets, maar bv ook niet voor nen anderen jap? als je een honda rwd wilt moet je al naar nen nsx gaan... ofwel zijn da allemaal mannen die nie kunnen driften, en jaloers zouden worden moest er daar opeens een toekomen die nen auto heeft waar wel mee gedrift kan worden :unsure:

C_X
23 november 2013, 17:03
Ik koop wat ik zelf wil, zonder mij iets aan te trekken van wat mijn vrienden kopen.
Das gelijk 14-jarigen die allemaal dezelfde jas dragen.

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 17:09
Mwa nee ik ben zelf echt zot van honda dus waarom nie! Ne keer ik een menage enzo heb ga ik mij da ook nie allemaal meer aantrekken ze, ga ik uitkijken voor iets met turbo, dus sowieso geen honda :)
Nu heb ik daar veel aan en vtec is echt wel vet ze :D

C_X
23 november 2013, 17:13
Nekeer ge een menage hebt gaat die turbo waarschijnlijk een 1.9 TDI in een Sharan zijn. :D

Ik snap die vtec rage wel niet (is wel wat gaan liggen nu), dat geeft een duw in de rug, maar tegen dat je 100 rijdt, zit ik zonder vtec aan 180. :unsure:

Mad Max
23 november 2013, 19:11
Had er hier wat meer gemogen kwa enginetuning, dan zou je turbo kunnen steken. Overlaatst zo eens wat honda filmpjes opgezocht op youtube. 500pk uit zo'n 1.6l blokske, wel veel moeite om grip te vinden met fwd. :p

livegamer
23 november 2013, 19:23
Veel mensen snappen gewoon niet waarom iedereen graag bij Honda blijft en zelfs terugkomen naar Honda na het veranderen naar en ander merk. Ikzelf ben ook zo, heb al vanalles gehad maar uiteindelijk kies ik voor Honda.
Waarom? Omdat het een community is waar veel mensen mekaar helpen, er zoveel onderdelen zo goedkoop te verkrijgen zijn en dat geeft een gevoel van zekerheid.

Tuurlijk zal ik ook graag met een Supra rijden ofzo:D Maar imho kan niks op tegen het gevoel van Honda rijden, zeker niet met een echte Vtec, dat gevoel en geschreeuw dat zo een klein motortje maakt:D

@brechen: Der zijn een paar gevallen van honda rijders bekend die zeker niet moeten onderdoen voor een impreza hoor, en ja, zonder turbo:D

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 19:30
Veel mensen snappen gewoon niet waarom iedereen graag bij Honda blijft en zelfs terugkomen naar Honda na het veranderen naar en ander merk. Ikzelf ben ook zo, heb al vanalles gehad maar uiteindelijk kies ik voor Honda.
Waarom? Omdat het een community is waar veel mensen mekaar helpen, er zoveel onderdelen zo goedkoop te verkrijgen zijn en dat geeft een gevoel van zekerheid.

Tuurlijk zal ik ook graag met een Supra rijden ofzo:D Maar imho kan niks op tegen het gevoel van Honda rijden, zeker niet met een echte Vtec, dat gevoel en geschreeuw dat zo een klein motortje maakt:D

@brechen: Der zijn een paar gevallen van honda rijders bekend die zeker niet moeten onderdoen voor een impreza hoor, en ja, zonder turbo:D

Haha voila alle redenen opgesomd!
En die esi gaat ook goed vooruit :) deze doet effectief 8.8s naar 100 en da voelt toch wel al vlot aan als ge van een civicje komt. En ik wil inderdaad ook graag een skyline supra of mr2 of iets dergelijks. Maar da zal zijn in een goeie situatie :) bv alsk samenwoon me vriendin en als het er van af kan.. Ok nu nie direct een menage haha da van diene TDI is wel een feitje..

Brecht
23 november 2013, 19:46

de subaru community is ook zo hoor :p en niets boven de schop in de kont als de turbo in mijn subaru op druk komt!
en ja, je kan dag van vandaag vrij goedkoop nen impreza turbo kopen, staat momenteel nen wrx type RA van 1993 te koop opt forum voor 2500€ !

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 20:17
Mja de subaru community is al weer een heel pak kleiner en wijder verspreid. En voor jonge gasten tot 24 is da nu ook nie ideaal om direct ne scooby te kopen... :)

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 20:25
De oude generaties van honda zijn gewoon superdik en er is zooo veel variatie :) al die vtec blokskes in die kleine autootjes zalig gewoon...! En ge kunt der zo veel mee doen qua looks!

http://l2.yimg.com/sj/2868/9089797638_8b888e5756_b.jpg

Brecht
23 november 2013, 21:03
zo nen ITR is wel nog zalig, had u beter zo een gekocht :p

Bl3ssTheFall
23 november 2013, 21:23
Nog te duur voor verzekering eigenlijk, nog effe wachten ^^

C_X
23 november 2013, 23:17
Op autoforum staat er ook een perfecte originele CRX te koop, dat is pas uniek! Vraagt ook niet veel. Voor hoeveel gaan die del sols eigenlijk?

desolation
23 november 2013, 23:24
das wel triestig eigenlijk, moest je nu nog zeggen ik wil nen golf gti kopen of iets, maar bv ook niet voor nen anderen jap? als je een honda rwd wilt moet je al naar nen nsx gaan... ofwel zijn da allemaal mannen die nie kunnen driften, en jaloers zouden worden moest er daar opeens een toekomen die nen auto heeft waar wel mee gedrift kan worden :unsure:

S2000 is ook RWD :)

josilirios
23 november 2013, 23:52
leuken auto, sowieso

ikbenben
24 november 2013, 10:38
Hier in de buurt is er ook zo'n hondakliekske. Alles wat niet Honda is is traag en stom voor hun terwijl het meestal net omgekeerd is. Niets tegen Honda (rij zelf met 1) maar sta toch tenminste open voor andere merken, is niet op u bedoeld Bl3ss maar naar de honda freaks die van niets anders moeten weten.

Brecht
24 november 2013, 10:54
S2000 is ook RWD :)

right, was ik efkes vergeten :p ma die zijn dan ook verschrikkelijk duur voor hun ouderdom en performance, die worden precies kunstmatig veel te hoog in prijs gehouden..

xyus89
24 november 2013, 13:22
Honda community etc spreekt me wel allemaal maar ik vind het echt nog steeds serieuze zuipbakken voor het geringe aantal pk's het uitperst. Overigens rij ik +30k per jaar dus niet echt rendabel voor ne naft meer.

Powernap
24 november 2013, 16:08

Nix kan op tegen het gevoel? Het is een feit dat het leuk is, maar je moet het wel in zen context zien hé! Tuurlijk zijn de onderdelen goedkoper dan voor men RB26, maar het fungehalte ligt toch ook net iets anders ;)

Bl3ssTheFall
24 november 2013, 18:24
Hier in de buurt is er ook zo'n hondakliekske. Alles wat niet Honda is is traag en stom voor hun terwijl het meestal net omgekeerd is. Niets tegen Honda (rij zelf met 1) maar sta toch tenminste open voor andere merken, is niet op u bedoeld Bl3ss maar naar de honda freaks die van niets anders moeten weten.

in Honda club belgium zitten er zo een paar van die eikels. Die het leuk vinden om Volkswagen vlaggetjes te verbranden... da hebben ze dus effectief gedaan tijdens hun event ) Maar da zijn gewoon zielige mannekes en weten van nie beter ;p overgrote meerderheid doet daar ook niet aan mee ze.. Ik ben zelf zot van de community, ma kheb evenveel respect voor andere wagens... Behalve voor ford en renault :p

edit: Veel van die gasten die ik ken kopen eerst ne honda en dan daarna een s13/s14 / skyline of iets dergelijks. Tis alleen de echte harde kern dat van begin tot eind met honda blijft rijden ^^ ik denk niet dat ik tot de laatste categorie behoor!

partyboy
24 november 2013, 18:28
Elke community van eender welk merk heeft wel een groep eikels die het in slecht daglicht brengen.

Bl3ssTheFall
24 november 2013, 18:29
Op autoforum staat er ook een perfecte originele CRX te koop, dat is pas uniek! Vraagt ook niet veel. Voor hoeveel gaan die del sols eigenlijk?

Mocht het financieel niet direct lukken om iets met turbo te kopen is een crx vtec ook wel een realistische optie ^^ tegen dat ze oldtimer zijn... amai die prijzen gaan wel de lucht inschieten (denk ik) :)

livegamer
25 november 2013, 12:19
Nix kan op tegen het gevoel? Het is een feit dat het leuk is, maar je moet het wel in zen context zien hé! Tuurlijk zijn de onderdelen goedkoper dan voor men RB26, maar het fungehalte ligt toch ook net iets anders ;)
True, maar had het over het Vtec gevoel.
De juiste mods op een B-blokje en die overgang is zo luid en agressief, het heeft wel iets^^
Zeker als je weet dat sommige blokjes al 20j oud zijn:p

Nuja, heb ook al vanalles jap gehad hoor, maar met honda's maak ik me om een of andere reden minder zorgen om voluit te rijden.

Bl3ssTheFall
25 november 2013, 14:11
Gisteren volledige invidia gt300 catback met testpipe geïnstalleerd. Dayumnn... :p

C_X
25 november 2013, 17:03
Gisteren volledige invidia gt300 catback met testpipe geïnstalleerd. Dayumnn... :p

Is dat groot? Foto!

livegamer
25 november 2013, 20:49
Hoe valt het geluid mee? Kvind mijne g200 vrij stil, zelfs met testpipe.

Bl3ssTheFall
28 november 2013, 02:55
Geluid is diep, zwaar, luiiid :p
vanaf 3000 rpm gaat ie scheller en uiteraard rond de 5000 begint ge de vtec ook nog es te horen.
Fototje moet ik nog es voor zorgen :)

http://www.maxrev.de/files/2008/09/thumbs/t_invidia_gt300_1222620660.jpg dit is hem (google)

C_X
28 november 2013, 11:48
Is dat kleinere stuk een silencer die daar bij zit?

Bl3ssTheFall
28 november 2013, 12:08
Ja klopt een silencer :)

Brecht
28 november 2013, 12:20
Wa is eigenlijk een testpipe, een merk van uitlaat ofzo? Of gewoon de midpipe?

Bl3ssTheFall
28 november 2013, 12:24
Testpipe is een katvervanger maar een volledige rechte pijp :)

http://www.totalcarconcept.nl/600-1003-thickbox/srs-a.jpg
da is een verstelbare testpipe, die kunt ge monteren en dan het andere stuk eruitschuiven en vastzetten, ook handig om te monteren! Zorgt ervoor dat geluid scheller is dan bij een katvervanger (bij 3000 rpm +)

http://www.totalcarconcept.nl/606-1009-thickbox/srs-katvervanger-rvs-p-type.jpg

dit is e gewone katvervanger :)

Dus dienen beiden om katalysator te vervangen, ene ander geluid dan de andere. En de flow is ook iets beter bij een testpipe hé :)

Brecht
28 november 2013, 12:40
Ah dadde, zal dan een specifieke benaming zijn voor honda uitlaten zeker. Bij ons is da gewoon ne open midpipe. En alsof Nen Honda van zen eigen nog nie schel genoeg is :cry:

Bl3ssTheFall
28 november 2013, 13:42
Thahaha ja zo kunt ge het ook noemen :) Mwa schel nie echt met die invidia alleen :) bij me civic ws da ook totaal niet schel ze!

Bl3ssTheFall
30 november 2013, 21:53
https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1467261_10152050271173910_1549797579_n.jpg

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1463167_10152050271273910_130159172_n.jpg

Deze vandaag eens gepast, wou gaan voor een iets sportievere look. Vind hem wel netjes, niet te overdreven :) Any thoughts?

Heb nog stuk of 4 a 5 dingen die ik volgend weekend ga monteren... post ik ineens nieuwe foto's hier.

C_X
1 december 2013, 12:23
Deftige velgen, spoiler past er op en die uitlaat lijkt me niet te groot (ik had gedacht van wel door die andere foto's). Als ge op die manier 'tuned' gaan we niet meer kunnen lachen. :(

livegamer
1 december 2013, 12:33
Testpipe wordt niet alleen in de honda community gebruikt hoor, ge hoort da overal...
Moest ge toevallig eens een filmpje willen maken van het geluid nu, ben altijd is benieuwd.
Heb soms het gedacht dat mijn G200 net iets te stil is, maar aan de andere kant wil ik dan ook weer niet met een brulpijp rondrijden:p

Brecht
1 december 2013, 12:53
meer dan da moet dat niet zijn qua uiterlijk, staat proper zo.

noobie
1 december 2013, 13:01
http://www.gamez4you.net/typeR.jpg

Bl3ssTheFall
1 december 2013, 15:14
Haha merci dudes! Er komen wel nog andere velgjes onder in de zomer namelijk deze:

http://img91.imageshack.us/img91/1887/dz001ir3.jpg

195/45/16 banden, maat van de velgen uiteraard 16" 7,5j breed ET 38. (zijn ze niet op de foto)
Dus geen camber, kassen rollen of andere ambetante toestanden :D (imo toch).
Ben wel nog aant twijfelen of ik er de center caps op laat of ervan (en dan rode lug nuts erop).
Clean tov racy look, da's nog een dilemma. Denk toch de racy look.

Ondertussen nog wat extra onderdelen gevonden en gekocht;

oem eg SiR lipje (past voor del sol)

http://jdmshit.com/parts/exterior/EG6lip/EG6lipcar1.jpg

Dit wordt meegespoten in metallic zwart

Dan moet ik deze ook nog monteren:

metallic zwarte oem spiegels
metallic zwarte oem skirts
metallic zwarte deurklinken

En in de zomer komt hij wat platter te staan (+- 1,7 cm) en komen de bovenstaande velgen eronder :)

C_X
1 december 2013, 16:38
Die centercaps zijn nog schoon als ge ze laat zitten, maar bouten in 't kleur van de lak is ook nooit verkeerd. Je moet het eens proberen eens ze er op zitten. :p

ComputerVISTA
1 december 2013, 17:34
Als Duitse auto liefhebbers mogen we wel op 1 ding jaloers zijn CX, die gasten kunnen hun wielen over de bouten schuiven en wij moeten foefelen en dan met het andere hand de bouten in draaien :p

Gelukkig heb ik nu ne pasbout om het wiel er over te schuiven, had u die laten zien zeker hé?

C_X
1 december 2013, 17:44
Ja, maar als man heb ik dat allemaal niet nodig! :unsure:

ComputerVISTA
1 december 2013, 17:47
Uhu, ik wil u op de pechstrook zo eens een wiel van uwen 190 zien vervangen, der gaat meer dan 1 vloek vallen denk ik :D

C_X
1 december 2013, 19:06
Uhu, ik wil u op de pechstrook zo eens een wiel van uwen 190 zien vervangen, der gaat meer dan 1 vloek vallen denk ik :D

Ik leg mijn wintervelgen er zelf op met niets meer dan de krik en de sleutel, dus een reservewiel steken zou me ook wel nog lukken denk ik. :p

ComputerVISTA
1 december 2013, 19:48
Jama ik kon dat ook maar makkelijk is toch iets anders hé dimi, 't is altijd een gefoefel, ma bon met zo'n pasbout erin is't super makkelijk, altijd direkt raak.

citrofenwick
1 december 2013, 20:43
Spoiler staat goed! Velgen gaan vast ook goed staan :)

Jama ik kon dat ook maar makkelijk is toch iets anders hé dimi, 't is altijd een gefoefel, ma bon met zo'n pasbout erin is't super makkelijk, altijd direkt raak.
Ik heb ze omgebouwd naar moeren ipv bouten. Is een ganse verbetering.

ComputerVISTA
1 december 2013, 20:59
Kant mij goe voorstellen makker, da gefrot op een randje van ne millimeter of 2 bij Benz en dan maken dat het goed staat en met de andere hand proberen bouten in te draaien, alles behalve snel, ik heb nu zo'n alu bout in het servicezakje van Helga liggen, die draai je in 1 van de gaten en schuift het wiel er zo op en 't zit direkt perfect.

Met die AMG Aero wielen is het het lastigste, volle wielen, dus je ziet niks en dan komen de harten serieus naar voor met heel diepe gaten, ge ziet dus echt geen kloten.

Bl3ssTheFall
1 december 2013, 22:57
Oe ja toen ik m'n lemans replica's verkocht zag ik da ook zo met die bouten. Ik dacht wtf doet die nu :D

livegamer
2 december 2013, 00:05
Spoiler saat wel goed, maar vind spoilerloos ook wel iets hebben. Heb altijd al een spoiler gehad op mijn sols en als ik naar mijn broer de zijne kijk, begin ik da knapper te vinden:p

Bl3ssTheFall
2 december 2013, 00:42
Spoiler saat wel goed, maar vind spoilerloos ook wel iets hebben. Heb altijd al een spoiler gehad op mijn sols en als ik naar mijn broer de zijne kijk, begin ik da knapper te vinden:p

Ja hé! daarom da ik hem me tek7 ga vastzetten dan kan ik hem nog der af zwieren! ;)

livegamer
2 december 2013, 23:40
Ook al aan gedacht van alles eraf te zwieren, ook de lippenkit, maar blijkt da een originele ms-design kit vrij zeldzaam is, dus late zitte:p

Mr. SLASH
2 december 2013, 23:41
leuke plannen, benieuwd naar foto's van uwe zomer-setup :niceone:
begrijp wel niet waarom zo een testpipe "scheller" klinkt dan een gewone katvervanger, mijn katvervanger is ook gewoon een rechte buis dus buiten dat ge die testpipe kunt inkorten lijkt maar daar geen verschil op te zitten dat het geluid kan beinvloeden :)

Bl3ssTheFall
3 december 2013, 17:17
Ook al aan gedacht van alles eraf te zwieren, ook de lippenkit, maar blijkt da een originele ms-design kit vrij zeldzaam is, dus late zitte:p

Ja da klopt die kits zijn redelijk wa geld waard ;)
Eens gezien in 't rood, heel netjes. Maar toch nie echt iets voor mij :)
Pöst je sol eens hier? ^^

leuke plannen, benieuwd naar foto's van uwe zomer-setup :niceone:
begrijp wel niet waarom zo een testpipe "scheller" klinkt dan een gewone katvervanger, mijn katvervanger is ook gewoon een rechte buis dus buiten dat ge die testpipe kunt inkorten lijkt maar daar geen verschil op te zitten dat het geluid kan beinvloeden :)

Ik ook echt nie haha :D ma een katvervanger is toch ewa anders ze :) Maar vraag mij nie hoe da werkt..

livegamer
4 december 2013, 15:19
Had al ergens is ne foto gepost hoor maar hier is em nog eens:p

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/834/mg2v.jpg (http://imageshack.com/i/n6mg2vj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/401/wa72.jpg (http://imageshack.com/i/b5wa72j)

En het ex karretje, dat ondertussen ergens in stukjes ligt:(

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/846/img0506di.jpg (http://imageshack.com/i/niimg0506dij)

partyboy
4 december 2013, 18:47
All aboard the vtec train :unsure: , zal hem hier ook is tussen smijten :p
(zal op voorhand al zeggen dat hij origineel wit was :) )
http://i425.photobucket.com/albums/pp336/UlquiorraBE/IMG_0158_zps646637cd.jpg (http://s425.photobucket.com/user/UlquiorraBE/media/IMG_0158_zps646637cd.jpg.html)

Voor de rest komt dat hier wel inorde met de sol :niceone:

C_X
4 december 2013, 21:31
Vandaag een blauwe me veel roest gezien in Nederland. Dat was wel mijn stijl niet.

Bl3ssTheFall
4 december 2013, 23:31
Had al ergens is ne foto gepost hoor maar hier is em nog eens:p

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/834/mg2v.jpg (http://imageshack.com/i/n6mg2vj)
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/401/wa72.jpg (http://imageshack.com/i/b5wa72j)

En het ex karretje, dat ondertussen ergens in stukjes ligt:(

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/c/846/img0506di.jpg (http://imageshack.com/i/niimg0506dij)

Aii jammer van de s2k.. :(
Wel ne hele properen del sol zeg en idd de ms design body kit nice :goed:
Dat kleur is origineel zeker hé van je sol?

http://i425.photobucket.com/albums/pp336/UlquiorraBE/IMG_0158_zps646637cd.jpg (http://s425.photobucket.com/user/UlquiorraBE/media/IMG_0158_zps646637cd.jpg.html)

Voor de rest komt dat hier wel inorde met de sol :niceone:

oeeh phoenix yellow, wat een zalig kleur voor ne itr :) ziet er goed uit man! en thx.. =]

Katoom
4 december 2013, 23:51

Voor de rest komt dat hier wel inorde met de sol :niceone:Nog niet zien rijden :p Ge zijt nochtans van dees kanten.

partyboy
5 december 2013, 19:18
oeeh phoenix yellow, wat een zalig kleur voor ne itr :) ziet er goed uit man!

Thanks, het was een gewaagde keuze maar vind het ook wel geslaagd :).

Nog niet zien rijden :p Ge zijt nochtans van dees kanten.

Het laatste anderhalf weinig mee gereden maar daarvoor was het 3 jaar men daily dus nooit een witte voorbij zien rijden ? :p. Nu is het een weekend wagen.

livegamer
8 december 2013, 13:17
Mijn kleur is origineel idd, samba green:D

Bl3ssTheFall
30 april 2014, 16:56
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31.0-8/10257718_10152379480778910_342733679739907089_o.jp g

kheb m ondertussen klein beetje veranderd :D

Brecht
30 april 2014, 17:59
geen fan van die velgen, veel te diepe rand.

Mad Max
30 april 2014, 18:20
'T is dik. En een breed velgske mag een diepe rand hebben.

livegamer
1 mei 2014, 19:27
Sta perfect zo.

Bl3ssTheFall
3 mei 2014, 21:51
Thanks! :D

Godlessarto
15 juni 2014, 10:50
Sta weer dik he. Gooi er ff b16a in ofzo om het af te maken :D

Bl3ssTheFall
15 juni 2014, 21:04
Haha damn ja of een B18.. Maar ja aangezien we in een apenland wonen spaar ik nu door voor een integra :(