PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2013-2014 - Deel 3

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

BBQezel
17 december 2013, 12:32
Ik heb Kanu anders nog niet weten moedwillig een tegenstanders blesseren zoals Ruytinx. Als Kanu zo'n fout had gemaakt had ik er geen probleem mee gehad indien hij een lange schorsing kreeg + interne straf. Het is niet omdat het een rouche is dat ik hem blind ga verdedigen. Als Kanu met een wilde tackle afkomt, ben ik de eerste om die af te keuren.

Vraag me echt af met welke regeling ze morgen gaan afkomen.

Kanu en Ben-Haim hebben toch al laten zien dat ze smerig willen "spelen" . Ben-Haim met onder andere de superman charge en het knietje tegen De Sutter. En Kanu, tja daar is ook al van geweten dat die als een stier op een speler afvliegt als hij zich gekrenkt voelt.

J.Brown
17 december 2013, 12:44
Dat het geen spelers zijn met fluwelen techniek is al bekend. Maar ik heb ze nog niet weten een speler express blesseren zoals Ruytinx.

Nog even en we kennen de sanctie van Ruytinx.

Kenneke10
17 december 2013, 14:03
6 speeldagen voorgesteld vanavond weten we wat het geworden is .

AntiChrist7
17 december 2013, 14:09
Als daar in beroep nog eens twee afgaan, vind ik dat erg weinig. Al is de kans vrij groot dat hij die met uitstel alsnog zal oplopen gezien zijn speelstijl.

Het concept "dader" en "slachtoffer" (en in zekere zin, voorbedachte rade) wordt dus niet alleen door VDbrempt doorheen gehaald blijkbaar

Cinnead
17 december 2013, 14:15
Daar gaat de geloofwaardigheid van de bond, ze vegen gewoon hun voeten aan de regels omdat de media er wat druk achter zet.
Vandenbempt heeft imo gelijk, Ruytinx is volgens het reglement al gestraft en zou eigenlijk gewoon vrijgesproken moeten worden.

Jepjep
17 december 2013, 14:20
6 duels (waarvan 2 met uitstel) voor de stier :cool:

J.Brown
17 december 2013, 14:35
Komt er nog goedkoop vanaf aangezien er het hoogstwss 4 zullen worden. Die 2 met uitstel zullen snel volgen indien hij zijn speelstijl niet gaat veranderen.

Wijsheid
17 december 2013, 14:46
Komt er nog goedkoop vanaf aangezien er het hoogstwss 4 zullen worden. Die 2 met uitstel zullen snel volgen indien hij zijn speelstijl niet gaat veranderen.

Goedkoop? Het enige terechte is 0.
Carcela, die heeft er tien te weinig gehad, die kwam er zeer goedkoop vanaf.

Dit is je reinste misdaad. De eigen regels met de voeten treden en straffen op basis van een mondbeweging.
Nee, België maakt zich oeverloos belachelijk.

Burgernfries
17 december 2013, 14:47
Uitstel, geldt dat dan voor eender welke rode kaart, of enkel een 'gelijkaardige' fout?

AntiChrist7
17 december 2013, 14:57
Goedkoop? Het enige terechte is 0.
Carcela, die heeft er tien te weinig gehad, die kwam er zeer goedkoop vanaf.

Dit is je reinste misdaad. De eigen regels met de voeten treden en straffen op basis van een mondbeweging.
Nee, België maakt zich oeverloos belachelijk.

Ik denk dat Carcela graag 10 matchen had ipv rest vh seizoen uit te zijn....Had carcela niet geslagen, had iedereen gezegd dat ruytinckx 6 weken verdiende, ondanks al een gele kaart te hebben gehad. Het begrip oorzaak-gevolg is bij sommige niet bekend denk ik. En als OHL en anderen het reglement gebruiken om geen verantwoordelijkheid op te pakken, waarom mag de bond het reglement niet gebruiken om er toch iets aan te doen?

Blijkbaar vindt iedereen dat ruytinckx straf verdient, maar zijn ze dan toch nijdig als hij ze krijgt... makes sense. Bovendien vindt iedereen het normaal dat na een rode kaart er nog extra straf mag gegeven worden, maar na een (misplaatste) gele mag dat niet? Nochtans zelfde principe. Het enige waarmee belgie zich belachelijk maakt is dat het blijkbaar elk seizoen beenhouwers vrij laat rondlopen. eerst wasylewki voor jaren, nu dit.

@burgernfries: elke rode kaart voor zover ik weet

Dr. Sheldon Cooper
17 december 2013, 15:03
Ik denk dat Carcela graag 10 matchen had ipv rest vh seizoen uit te zijn....Had carcela niet geslagen, had iedereen gezegd dat ruytinckx 6 weken verdiende, ondanks al een gele kaart te hebben gehad. Het begrip oorzaak-gevolg is bij sommige niet bekend denk ik. En als OHL en anderen het reglement gebruiken om geen verantwoordelijkheid op te pakken, waarom mag de bond het reglement niet gebruiken om er toch iets aan te doen?

Blijkbaar vindt iedereen dat ruytinckx straf verdient, maar zijn ze dan toch nijdig als hij ze krijgt... makes sense. Bovendien vindt iedereen het normaal dat na een rode kaart er nog extra straf mag gegeven worden, maar na een (misplaatste) gele mag dat niet? Nochtans zelfde principe. Het enige waarmee belgie zich belachelijk maakt is dat het blijkbaar elk seizoen beenhouwers vrij laat rondlopen. eerst wasylewki voor jaren, nu dit.

@burgernfries: elke rode kaart voor zover ik weet

't is Wijsheid, I mean...

St0wned
17 december 2013, 15:11
Blijkbaar vindt iedereen dat ruytinckx straf verdient, maar zijn ze dan toch nijdig als hij ze krijgt... makes sense. Bovendien vindt iedereen het normaal dat na een rode kaart er nog extra straf mag gegeven worden, maar na een (misplaatste) gele mag dat niet? Nochtans zelfde principe.
Tuurlijk verdient ie een straf. het reglement laat het in principe gewoon niet toe. Als er toch zoveel gezaag komt moet er maar een wijziging komen in het reglement ipv allerlei dwaze redenen te zoeken om toch nog iemand te straffen

fcberke
17 december 2013, 15:15
als ge iemand evenlang gaat schorsen voor een lachje dan voor een slag in het gezicht is het ver gekomen!

Burgernfries
17 december 2013, 15:42
"RSC Anderlecht steunt de campagne 'Rode Centjes' van de BNP Paribas Fortis Foundation. Breng ons dus snel uw rode centjes ! (Collectboxen in Fanshop & Ticketing) http://rodecentjes.be/"

Altijd 'n dubbel gevoel bij dit soort acties. 40 miljoen budget, en dan hun fans vragen om rosse centjes voor 'n goed doel. Zet er dan tenminste bij dat je't ingezamelde bedrag verdubbelt ofzo.

AntiChrist7
17 december 2013, 15:59
Tuurlijk verdient ie een straf. het reglement laat het in principe gewoon niet toe. Als er toch zoveel gezaag komt moet er maar een wijziging komen in het reglement ipv allerlei dwaze redenen te zoeken om toch nog iemand te straffen

Nogmaals: waarom sluit het ene het andere uit?

Zelfs met een wijziging in het reglement kan Ruytinckx er dan niet meer mee gestraft worden voor zijn actie. VDB zegt dan wel "voetbal is emotie", ma ge merkt dat hij nooit zelf heeft gespeeld. Wordt maar nekeer 40 minuten lang gestampt en aangepakt en geviseerd door één speler, met als onvermijdelijk resultaat da ge meerdere maanden werkonbekwaam zijt.

En hij overdrijft dan ook met zijn "precedent" gezeur. Iedereen weet dat er geschorst wordt voor het volledig gedrag, ni alleen voor dat lachje. Alleen mag dat officieel niet gezegd worden

Kenneke10
17 december 2013, 16:28
"RSC Anderlecht steunt de campagne 'Rode Centjes' van de BNP Paribas Fortis Foundation. Breng ons dus snel uw rode centjes ! (Collectboxen in Fanshop & Ticketing) http://rodecentjes.be/"

Altijd 'n dubbel gevoel bij dit soort acties. 40 miljoen budget, en dan hun fans vragen om rosse centjes voor 'n goed doel. Zet er dan tenminste bij dat je't ingezamelde bedrag verdubbelt ofzo.

Zal wel gebruikt worden om ruiz te betalen :p

GemaneDude
17 december 2013, 18:01
4 speeldagen geschorst voor een glimlach, wat een mop. :rofl:

Wilcao
17 december 2013, 18:07

En een knietje.

GemaneDude
17 december 2013, 18:18
Ja een even grote mop.

sharpshot
17 december 2013, 18:49
mop op zijn bakkes wast.

Wilcao
17 december 2013, 19:04
En nu eindelijk eens die dwaze regel aanpassen, zodat die marginale voetballers eens een terechte straf krijgen.

Maxwell
17 december 2013, 21:24
Allebei een even zware straf, man man. Schandalig.

Jepjep
17 december 2013, 21:31
mop op zijn bakkes wast.
:D

Grappig eigenlijk hoe het reglement zo voor interpretatie vatbaar is, dat er praktisch altijd achterpoortjes zijn als je wat creatief bent.

Blijft een grappig zicht.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/s261x260/1471830_10202803532839416_684161549_n.jpg

Kenneke10
17 december 2013, 22:15
Zo zie je maar weer hoe zielig de belgische voetbal bond is .

Dr. Sheldon Cooper
17 december 2013, 22:18
Zo zie je maar weer hoe zielig de belgische voetbal bond is .

:ironic:

GemaneDude
17 december 2013, 22:18
Is toch zo, je eigen vastgestelde regels en normen niet volgen, waar gaat dat heen.

AntiChrist7
17 december 2013, 22:39
Is toch zo, je eigen vastgestelde regels en normen niet volgen, waar gaat dat heen.

Hij is nochtans veroordeeld op basis van het reglement?

caoimhin
17 december 2013, 22:45
Via een achterpoortje. Moest de voetbalbond altijd zo veel moeite doen na een "hij kreeg geel maar moest eigenlijk rood gekregen hebben"-fout, er hadden er al veel meer geschorst geweest.

AntiChrist7
17 december 2013, 23:17
Via een achterpoortje. Moest de voetbalbond altijd zo veel moeite doen na een "hij kreeg geel maar moest eigenlijk rood gekregen hebben"-fout, er hadden er al veel meer geschorst geweest.

Ja en ruytinckx ontsnapte aan een deftige sanctie, dankzij dat gaatje in het reglement. Dan kan je toch niet boos zijn dat er iets aan gedaan wordt. En zijn gedrag de hele eerste helft kunde volgens de vandale (afkeurenswaardig/verwerpelijk) zeker laakbaar noemen. dat zal alleen een stekeblinde OHL fan tegenspreken. Dat de fout op een ander niveau staat dan andere dingen is hier al genoeg beargumenteerd.

Ik zou ni graag bij de bond werken: ge doet niks, tis verkeerd, ge doet iets (en eigenlijk nog te weinig), tis ook verkeerd.
Tuurlijk, die willekeur is slecht en zal eruit moeten, net zoals die domme lijn int reglement. Maar 1) da kunde ni doen midden int seizoen 2) da zou geen betrekking meer hebben op ruytinckx en 3) sommigen aangepakt is beter dan helemaal niemand aanpakken ze maar laten lopen.

Edit: de vergelijking met een maffiabaas die ge pakt op belastingsontduiking omdat ge zijn betrokkenheid in zwaardere feiten ni kunt bewijzen (maar algemeen geweten is), is overdreven natuurlijk (daarom da ik ze nog ni eerder gemaakt heb), maar wel toepasselijk. uiteindelijk wordt iedereen der beter van.

Hawk
17 december 2013, 23:35
Ruytinx voor vier matchen geschorst | VTM NIEUWS (http://nieuws.vtm.be/sport/72162-ruytinx-voor-vier-matchen-geschorst)

Bekijk die video eens, hier alvast de aandachtspunten:

- 14 sec : de tackle
- 19 sec : Ruytinx stoot zijn knie in't gezicht van C terwijl die op de grond ligt zijn voet vast te houden van de pijn
- 1 sec (komt na de knie) : na het knietje te hebben gegeven grijnst Ruytinx naar Carcela en stapt weg
- 26 sec : de beslissing van de geschillencommissie

Realistisch gezien zou een schorsing voor Ruytinx ( wegens 'ongepast gedrag' want voor de fout kan het niet meer omdat hij geel kreeg, prachtige reglementen alweer ) minstens tot aan het einde van de reguliere competitie moeten lopen, en die voor Carcela voor een maand of 2. Aangezien hij toch out is met die blessure, zal hij dan eigenlijk ook geen matchen moeten missen wegens schorsing. Maar je kan een slag natuurlijk niet onbestraft laten, ongeacht de aanleiding. Overigens zou Ruytinx tussen zijn aanslag en zijn misselijkmakende grijns ook nog eens op de hand van Carcela zijn gaan staan ( volgens Standard-spelers ).

Begin december trapte Ruytinx De Ceulaer ook al de ziekenboeg in. Heb geen Vlaamse samenvatting gezien maar op RTBf heeft men Ruytinx enige tijd terug terecht zwaar aangepakt, met een montage over zijn verleden als 'potenbreker'.

Le point sur l'affaire Carcela/Ruytinx (Partie 2) du 9 décembre 2013, Plus de Football : RTBF Vidéo (http://www.rtbf.be/video/detail_le-point-sur-l-affaire-carcela-ruytinx-partie-2?id=1876695&t=42)
Herinner me trouwens dat Ruytinx tegen STVV ook ooit rood kreeg, en pa Ruytinx rood van colère richting STVV-supporters in het aangrenzende vak op de zittribune wou; groot jolijt in het STVV-vak natuurlijk. Hij zal het dus van geen vreemden hebben, die agressieve trekjes..

En wat Pots bezielde om voor die fout geen rood te trekken, is mij een raadsel. :mad:

Ja en ruytinckx ontsnapte aan een deftige sanctie, dankzij dat gaatje in het reglement.
Het blijft natuurlijk een belachelijke constructiefout in het systeem en wat nog erger is, is dat ze 2 jaar geleden al eens hetzelfde aan de hand hadden toen Wasyl Delorge half KO sloeg met een elleboog in de zestien. Ook toen trok de ref geel, terwijl rood had gemoeten en ook toen moest het Bondsparket zich in de meest onmogelijke bochten wringen om Wasyl alsnog te bestraffen.

In tussentijd is daar dus absoluut niks aan gedaan, dat is misschien nog wel de grootste fout.

thijse
18 december 2013, 01:03
Ref 4 wedstrijden naar 4de provinciale sturen dus

Rogue
18 december 2013, 01:50
Vier, zeven of tien dagen schorsing, uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit. De echte straf komt binnen een paar weken. Wanneer hij telkens een heel stadion op zijn nek krijgt als hij een poot uitsteekt. En de boze blikken van huismoeders bij de slager natuurlijk.

BBQezel
18 december 2013, 06:13
Dan moeten ze in het vervolg altijd 6 dagen schorsen als een speler: een professionele fout maakt, een tackle doet en daarna lacht, protesteren na een fout, ... Als je dan toch moet straffen om een gezichtsuitdrukking of de intentie van iets te doen.

Als ge iemand schorst op zo'n manier is het ver gekomen. Waarschijnlijk doen ze het nu 1 keer en nooit meer. Maar ik vrees dat het in het vervolg een gevaarlijke standaard gaat zetten. Heel de wereld zal weer kunnen lachen met de incompetentie van onze bond. Moesten de rollen omgedraaid zijn en de fout door een topploeg gemaakt zijn op een middenmotor/degradatiekandidaat, zou er waarschijnlijk niks gebeurd zijn.

Radbraker
18 december 2013, 07:59
Ref 4 wedstrijden naar 4de provinciale sturen dus

Smijt er anders nog een "en maar opslag vragen" zinnetje bij. :lol:

SomeDude
18 december 2013, 08:14
Begin december trapte Ruytinx De Ceulaer ook al de ziekenboeg in. Heb geen Vlaamse samenvatting gezien maar op RTBf heeft men Ruytinx enige tijd terug terecht zwaar aangepakt, met een montage over zijn verleden als 'potenbreker'.

.

Een aantal 'fouten' volgens hun zijn er echt wel geen hoor, of zeker geen speciale maar wel die je ELKE wedstrijd wel ziet (en zeker bij Standard zelf). Bovendien spreken ze van 'dit seizoen' terwijl men dan foute op spelers laat zien die niet eens meer in België voetballen :lol:.

Laat het op een speler van pakweg WB gebeurt zijn en men zei er in La tribune wss niets over.

GemaneDude
18 december 2013, 08:40
Betrouwbare bron hoor in heel deze zaak, de RTBF :rofl:
En die fase met De Ceulaer is gewoon bad luck, Ruytinx gaat daar totaal niet zwaar in de fout zelfs. Als je zelf wat moeite had gedaan Hawk ipv zoals 90% van alle pipos die moord en brand schreeuwen de media blindelings te volgen dan had je dat geweten.

AntiChrist7
18 december 2013, 09:02
Als ge iemand schorst op zo'n manier is het ver gekomen. Waarschijnlijk doen ze het nu 1 keer en nooit meer. Maar ik vrees dat het in het vervolg een gevaarlijke standaard gaat zetten. .

Als de standaard is "ook al hebt ge geel gekregen voor een crapuleuze fout, we vinden wel een manier om u erop te pakken", by all means, ze mogen hun gang gaan. Scheidsrechters zijn mensen en zullen altijd fouten blijven maken, zeker met seniele Blatter aan het hoofd en zonder camera's. Dan is het goed dat er een instantie nog achter zit. En nogmaals: het gedrag van ruytinckx was uitzonderlijk en zeker laakbaar (net zoals dat van OHL int algemeen), dus helemaal uit de lucht gegrepen is het niet. (enja ik vind ook dat het reglement gewijzigd moet worden en nee dat gaat niet midden op het seizoen en indien wel, had ruytinckx er nog altijd mee weggekomen)

Oftewel vindt VDB da knietjes geven en uitlachen erbij hoort, of hij heeft pas gekeken na de tackle was gebeurd. De straf voor Witsel vond hij goed, maar een lichtere straf dan voor een even zwaar vergrijp met bijna even zware gevolgen is teveel. Nochtans is Witsel geen recidivist, itt Ruytinckx. Hij zei nog letterlijk van "gelukkig is door al het mediagedoe rond witsel geen overdreven zware straf buiten proportie gegeven". Zelfde mediagedoe, lichtere straf zelfs, maar toch malcontent. Das is ook twee maten en twee gewichten.

En die uitleg van ruytinckx "ik grijnsde voor ik de ernst zag". Ge hebt net ne wilde tackle gedaan, waarbij ge dichter bij de maan waart dan bij den bal, op weeral dezelfde speler. Blijkbaar is zoiets dan grappig....Ben geen psycholoog, maar die zou er misschien psychopathische trekken aan toewijzen als ge het leuk vindt om mensen bewust pijn te doen....

Als andere clubs dit nu gaan aangrijpen, zijn ze even kinderachtig als OHL, die bij hoog en laag beweren niks gezien te hebben, en kunnen we evengoed geen competitie meer houden, maar een kleutertuin.

Cerv.Be
18 december 2013, 09:58
Man, die reacties hier.
Ga aub eens naar de provinciale reeksen kijken, er zijn er daar genoeg die daar als wildemannen tackelen en er plezier in hebben. Ruytinckx is precies al een psychopaat. :rofl:

Die grijns komt even op zijn gezicht omdat hij die "klootzak" van een Carcela net eens goed gepakt heeft, dat wil niet zeggen dat hij kort erna de ernst van de situatie niet kan inzien.. Emotionele reacties en al, you know.

Heel die hype rond Ruytinckx zijn grijnsje is wel férm overdreven. Hij is nu gestraft, happy all? Tijd om verder te gaan.

@Sheldon hieronder, hoeft eigenlijk zelf niet in de lage reeks te zijn. Op hoger niveau zal je het ook genoeg terugvinden.

Dr. Sheldon Cooper
18 december 2013, 09:59
Een van de redenen waarom ze nooit topvoetballers zullen worden.

Ze hebben allebei dingen gedaan die niet kunnen op een voetbalveld, ze zijn daar allebei voor gestraft. Hopelijk leren ze allebei hun les en denken ze twee keer na in volgende matchen.

Maxwell
18 december 2013, 10:08
Frederik Vanderbiest gaat woensdagavond op bezoek bij KRC Genk in de heenmatch van de kwartfinale van de Cofidis Cup. In Het Laatste Nieuws keek de coach van KV Oostende nog eens terug, onder meer over de komst van Fernando Canesin en Jordan Lukaku.

"Lukaku en Canesin kwamen van dat spel in Neerpede, hé. Zulke ogen trokken ze hier op de Schorre. Canesin kon al bij al nog snel de knop omdraaien, maar Jordan... Hij vond geen compassie bij mij. Ik raak sowieso gefrustreerd bij alles wat van Anderlecht is (lacht)."

"Tja, ik ben een RWDM-boy. Als ik iemand zie met een shirtje van Anderlecht, steek ik de straat over om hem niet te kruisen. En dan zijn die pipo's hier komen winnen op een manier dat ik denk... ik word er nog ziek van."

Lees verder: "Ik raak sowieso gefrustreerd bij alles wat van Anderlecht is" - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/91927/Ik_raak_sowieso_gefrustreerd_bij_alles_wat_van_And erlecht_is#ixzz2nodd4TAC)

Marginaal.

sharpshot
18 december 2013, 10:12
toffe pe!

The Black Mamba
18 december 2013, 10:13
Dat de Fifa (?) die onnozele regel eens afschaft dat er na een gele kaart niet meer extra geschorst kan worden. Dan hoeven zo'n achterpoortjes niet. Moest Carcela niet geslaan hebben zou Ruytinckx nooit geschorst worden, dat is toch ridicuul? Er zijn al tal van zware tackles geweest waarbij door een gele kaart geen extra schorsing kan gegeven worden. Mocht Carcela niet gereageerd hebben was dat nu ook het geval geweest. Is dat dan rechtvaardig?

Carcela zijn reactie hoort niet maar is menselijk, dat ze dan met verzachtende omstandigheden rekening houden is uitstekend maar daar hoeft Ruytinckx dan niet het slachtoffer voor te zijn.

Hoe meer wedstrijden Ruytinckx op de bank zit hoe beter natuurlijk, dat is totaal geen voetballer. Al heb ik veel respect voor wat hij bereikt heeft met zijn beperkte kwaliteiten.

Hawk
18 december 2013, 10:55
Ga aub eens naar de provinciale reeksen kijken, er zijn er daar genoeg die daar als wildemannen tackelen en er plezier in hebben. Ruytinckx is precies al een psychopaat. :rofl:

Die grijns komt even op zijn gezicht omdat hij die "klootzak" van een Carcela net eens goed gepakt heeft, dat wil niet zeggen dat hij kort erna de ernst van de situatie niet kan inzien.. Emotionele reacties en al, you know.
Sinds die andere aanslag op hem tijdens de kampioenenmatch tegen Genk, waarbij hij o.a. een zware hersenschudding opliep, heeft Carcela niet meer op hetzelfde niveau van toen gespeeld. Na een geflopt avontuur in Rusland probeert hij nu hier bij Standard zijn niveau terug op te pakken. En na al die maanden getraind te hebben, besluit er een idioot om uw enkel over te stampen, waardoor al uw maanden hard werk tot niks hebben geleid en hij weer vanaf 0 kan beginnen. En dan komt die idioot u nog eens uitlachen ook.

Sorry hoor, maar dan moet je toch wel een heel/te goed karakter hebben om die persoon niet op zijn gezicht te slaan.

Ik begrijp dat hij een rode kaart krijgt, en dat hij geschorst moet worden. Ruytinx echter mogen ze van mij een heel seizoen schorsen, die kerel behoort tot dezelfde soort als Wasyl/Blondel en de kerels in de provinciale waar gij t over hebt. Meer slager dan voetballer.

Sent from my GT-N7100

Dr. Sheldon Cooper
18 december 2013, 11:00
In tegenstelling tot die andere twee kan Blondel wel degelijk voetballen. Maar ik ga wel akkoord dat die zijn pot veeeeeeeel te snel overkookt en dat die op het randje speelt maar ook er soms over.

sharpshot
18 december 2013, 11:08
Blondel heeft nog nooit iemand zwaar geblesseerd!

edit; weet zelf niet of hij ooit iemand geblesseerd heeft voor 1 of 2 weken.

Dr. Sheldon Cooper
18 december 2013, 11:09
Nee, maar dat is ook wel een mirakel te noemen soms :p Denk dat die wel van de club uit al waarschuwingen heeft gekregen voor sommige van zijn fouten.

AntiChrist7
18 december 2013, 11:21

Materazzi ook niet, maarja, dat zou ik niet echt een voorbeeld noemen.

Voor de rest: wat Hawk zegt.

ToasT
18 december 2013, 11:26
Ge moet geen 'slager' zijn om gruwelijke fouten te maken. Ik herinner me een speler in de PL die een tegenstander gewoon beet (http://www.youtube.com/watch?v=GopdzPxE2gk). Van dezelfde speler verwachten veel mensen dat hij een smaakmaker wordt op het WK.

BleKKie
18 december 2013, 12:51

Je moet wel beseffen dat dat eigenlijk een kwestie van tijd is. Is natuurlijk ook meer geblesseerd dan iets anders :sop:

sharpshot
18 december 2013, 13:32
dat zegt iedereen al jaren é dat maar een kwestie van tijd is!

Dr. Sheldon Cooper
18 december 2013, 13:37
Wanneer loopt die zijn contract in feite af?

St0wned
18 december 2013, 13:38
Ge moet geen 'slager' zijn om gruwelijke fouten te maken. Ik herinner me een speler in de PL die een tegenstander gewoon beet (http://www.youtube.com/watch?v=GopdzPxE2gk). Van dezelfde speler verwachten veel mensen dat hij een smaakmaker wordt op het WK.

alsof dat zo "gruwelijk" was.
akkoord, ge doet dat niet, maar gruwelijk ist nu ook weer niet

Cerv.Be
18 december 2013, 13:44
dat zegt iedereen al jaren é dat maar een kwestie van tijd is!
Wat wilt ge als ge maar 5 matchen per jaar speelt.

ToasT
18 december 2013, 13:47
alsof dat zo "gruwelijk" was.
akkoord, ge doet dat niet, maar gruwelijk ist nu ook weer niet

Nee, tuurlijk is het niet gruwelijk want er heeft geen bloed gevloeid en niemand is geblesseerd geraakt. Gelukkig was er geen stuk uit Ivanovic zijn arm en at hij het met veel smaak op. Dat zou pas gruwelijk geweest. :doh:

St0wned
18 december 2013, 13:49
Nee, tuurlijk is het niet gruwelijk want er heeft geen bloed gevloeid en niemand is geblesseerd geraakt.

inderdaad, nu hebt ge het door

puni
18 december 2013, 14:02
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0n1gRJc15c4#t=42

Ziet em lachen, de snoodaard. Wel nooit geschorst geweest ervoor natuurlijk. :unsure:

Cpt. Kablammo
18 december 2013, 14:07
Je moet wel beseffen dat dat eigenlijk een kwestie van tijd is. Is natuurlijk ook meer geblesseerd dan iets anders :sop:

Blondel heeft Cani van eens uit de match gestampt denk ik.

GemaneDude
18 december 2013, 14:13

Ziet em lachen, de snoodaard. Wel nooit geschorst geweest ervoor natuurlijk. :unsure:

Jamaar topclubs mogen dat toch :unsure:

Tuninboy
18 december 2013, 14:15

Kijkt de speler toch niet lachend aan...

puni
18 december 2013, 14:33
Neen, maar als ge dat van Ruytinx al als 'laakbaar gedrag' gaat interpreteren, hadden ze daar evengoed moeten ingrijpen. Nooit gebeurd natuurlijk. :p

Official website Oud-Heverlee Leuven (http://ohl.be/heren/nieuws/berichten/7196)

Niet meer dan terecht.

AntiChrist7
18 december 2013, 14:39
"We hebben hem 1 match gestraft, (dik tegen ons goesting) allee is da ni genoeg?" Zelfs voor rechtstreeks rood (wat hij zeker verdiende) krijgt ge meer. Zwak

puni
18 december 2013, 15:02
"We hebben hem 1 match gestraft, (dik tegen ons goesting) allee is da ni genoeg?" Zelfs voor rechtstreeks rood (wat hij zeker verdiende) krijgt ge meer. Zwak

Misschien uw persoonlijke mening nog eens opzij zetten en het persbericht herlezen. :)

Nergens in de motivatie van de bond werd vermeld dat er op de een of andere manier rekening mee werd gehouden dat Ruytinx dit weekend van de club uit al een wedstrijd had uitgezeten. Dat betekent niet noodzakelijk dat er strafvermindering moet gegeven worden, maar een signaal van de bond uit dat ze dat wel konden appreciëren leek mij toch het minste. Los daarvan is dat ook maar een miniem stuk van de redenen waarom de club in beroep gaat, maar soit.

Uiteindelijk gaat het louter om de slotparagraaf. "Het aantekenen van beroep houdt geen rechtvaardiging in voor de fout die de speler heeft gemaakt. Deze fout kan echter niet op deze manier, zonder respect voor de bestaande reglementering, bestraft worden." Daar hebben ze in mijn ogen overschot van gelijk in.

Hawk
18 december 2013, 15:05
OHL in beroep tegen schorsing Ruytinx - Voetbal - De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voetbal/article/detail/1760363/2013/12/18/OHL-in-beroep-tegen-schorsing-Ruytinx.dhtml)

ja 't is van dat! Benieuwd of ze hem zwaarder gaan straffen in beroep. :p

Uiteindelijk gaat het louter om de slotparagraaf. "Het aantekenen van beroep houdt geen rechtvaardiging in voor de fout die de speler heeft gemaakt. Deze fout kan echter niet op deze manier, zonder respect voor de bestaande reglementering, bestraft worden." Daar hebben ze in mijn ogen overschot van gelijk in.
Tja, "Wij hechten niet zo'n groot belang aan wat Ruytinx gedaan heeft en we hebben em nodig voor de volgende wedstrijden" kunt ge ook uit hun gedrag afleiden. DAT gaan ze natuurlijk niet in het verzoekschrift schrijven.

SomeDude
18 december 2013, 15:31

Ja maar hij wou de tegenstander dan ook niet op een brancard leggen hé!

thijse
18 december 2013, 15:44
OHL in beroep tegen schorsing Ruytinx - Voetbal - De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voetbal/article/detail/1760363/2013/12/18/OHL-in-beroep-tegen-schorsing-Ruytinx.dhtml)

ja 't is van dat! Benieuwd of ze hem zwaarder gaan straffen in beroep. :p

Tja, "Wij hechten niet zo'n groot belang aan wat Ruytinx gedaan heeft en we hebben em nodig voor de volgende wedstrijden" kunt ge ook uit hun gedrag afleiden. DAT gaan ze natuurlijk niet in het verzoekschrift schrijven.

In beroep houden ze enkel rekening met de regels en de opgelegde strafmaat.
Verbaas u niet als hij geen enkele speeldag krijgt, gezien de regels zopas uit hun duim gezogen zijn om hem te kunnen straffen.

ToasT
18 december 2013, 16:01
Ja maar hij wou de tegenstander dan ook niet op een brancard leggen hé!Hij heeft nochtans meer dan genoeg zijn best gedaan: https://www.youtube.com/watch?v=UhLU3uhtm4w

BleKKie
18 december 2013, 17:17
Wanneer loopt die zijn contract in feite af?

Jonathan Blondel verlengt contract bij Club Brugge tot 2016 - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20121226_087)
2016 dus blijkbaar

Blondel heeft Cani van eens uit de match gestampt denk ik.

Ja, idd, niet meer aan gedacht.

AntiChrist7
18 december 2013, 17:28
Misschien uw persoonlijke mening nog eens opzij zetten en het persbericht herlezen. :)

Nergens in de motivatie van de bond werd vermeld dat er op de een of andere manier rekening mee werd gehouden dat Ruytinx dit weekend van de club uit al een wedstrijd had uitgezeten. Dat betekent niet noodzakelijk dat er strafvermindering moet gegeven worden, maar een signaal van de bond uit dat ze dat wel konden appreciëren leek mij toch het minste. Los daarvan is dat ook maar een miniem stuk van de redenen waarom de club in beroep gaat, maar soit.

euh boeien? Zolang OHL de shizofreen blijft uithangen waarbij er respect moet zijn voor de rechtsgang maar niet voor fairplay, fysieke integriteit, de spelregels int algemeen of zelfs maar de simpele oorzaak-gevolg relatie, heeft het nul krediet en mag het nog blij zijn dat ze nog gehoord worden.

Een straf daarvoor (al was het maar van nen symbolische euro) zou ook ni misstaan

GemaneDude
18 december 2013, 17:42
euh boeien? Zolang OHL de shizofreen blijft uithangen waarbij er respect moet zijn voor de rechtsgang maar niet voor fairplay, fysieke integriteit, de spelregels int algemeen of zelfs maar de simpele oorzaak-gevolg relatie, heeft het nul krediet en mag het nog blij zijn dat ze nog gehoord worden.

Een straf daarvoor (al was het maar van nen symbolische euro) zou ook ni misstaan

Je hebt toch echt geen besef van hoe de wereld in elkaar zit he.

puni
18 december 2013, 18:52

Ik vraag mij echt af waar gij de voorbije tien jaar hebt gezeten. Honderden fases zoals dit gepasseerd, maar nu zit de media er eindelijk eens op en dan komen ze hier even OHL en Ruytinx aan de schandpaal nagelen. Heeft RSCA Wasyl ooit vanuit de club geschorst voor al zijn smeerlapperij? Of Standard Kanu? Of Club Blondel? Schepens heeft het ooit geopperd over Cendros (niet eens een belangrijke speler bij Gent op dat moment) en zelfs die werd een paar dagen later teruggefloten door het bestuur. Wat OHL doet is helaas de gang van zaken. Het is jammer dat ze de ethische weg niet kiezen, maar ze daarvoor aan de schandpaal nagelen terwijl de voorbije jaren andere clubs gewoonweg hetzelfde deden en iedereen toen in alle talen zweeg hoeft ook niet. Meer zelfs, het gaat hier om de topschutter van OHL, waar ze met drie andere spitsen zitten die dit seizoen samen twee keer hebben gescoord. In Leuven weten ze goed genoeg dat als ze naar tweede zouden zakken, ze nooit meer terugkomen. In die vergeetput wil niemand belanden.

BleKKie
18 december 2013, 19:03
Idd Puni, waarom zou je in godsnaam in je eigen vel snijden, als de andere ploegen het ook nooit van zinnens (zullen) zijn. Je moet niet heiliger zijn dan de paus op dat vlak. Ge zou dwaas moeten zijn om één van je beste spelers zelf te schorsen, ook al is hij over de schreef gaan, marginaal, agressief, dat doet niet terzake imo.
Ikzelf zou het waarschijnlijk ook niet willen dat Blondel intern geschorst wordt door Club, tenzij hij bijvoorbeeld toch bijna niet aan spelen aankomt, maar dan maakt het ook geen zak uit.

Kenneke10
18 december 2013, 19:12
Toen witsel geschorst was en standard ook de feiten betreurde , speelde hij wel mee in de CL een club zal een speler bijna nooit intern schorsen.

AntiChrist7
18 december 2013, 19:23
Ge moet ook ni schorsen. Ik heb het over de actie veroordelen. Geef desnoods een alternatieve straf van jeugdwerking of cursus volgen voor de schijn. Ni het licht van de zon ontkennen waar iedereen bijstaat en jammeren dat ruytinckx het slachtoffer is terwijl het echte slachtoffer vorige week op krukken naar de bond moest komen.

En maar blijven roepen van "de ander deden dat ook niet", dan gaat er echt verandering komen....Doe zelf iets, andere clubs zullen zich dan moreel verplicht beginnen voelen als het gemeengoed wordt.

sharpshot
18 december 2013, 19:26
In het begin heeft Club Lestienne is een gestrafd (en niet in beroep gegaan bij een overdreven straf) toen hij in de beker een domme tackle deed, als signaal naar een jonge speler dat het met wat minder ook kon!

Gavin
18 december 2013, 19:34
Dieje woordvoerder van Leuven ... Al even erg als het niveau van de spelerskern. :lol:

Op dat vlak hebben ze waarschijnlijk nog het hardst geblunderd, zo amateuristisch dat die hebben gereageerd in de media.

BleKKie
18 december 2013, 19:47
Ge moet ook ni schorsen. Ik heb het over de actie veroordelen. Geef desnoods een alternatieve straf van jeugdwerking of cursus volgen voor de schijn. Ni het licht van de zon ontkennen waar iedereen bijstaat en jammeren dat ruytinckx het slachtoffer is terwijl het echte slachtoffer vorige week op krukken naar de bond moest komen.

En maar blijven roepen van "de ander deden dat ook niet", dan gaat er echt verandering komen....Doe zelf iets, andere clubs zullen zich dan moreel verplicht beginnen voelen als het gemeengoed wordt.

Een kleine club als Leuven moet daar mijn inziens heus niet voortouw in nemen, integendeel zelfs. Grote(re) clubs moet dat doe, want zij zijn (in principe) niet zo afhankelijk van één speler.

puni
18 december 2013, 19:48

Er is al genoeg gezegd (ook door OHL) dat het gewoon rood had moeten zijn. Ruytinx doet, los van dit alles, trouwens al redelijk wat op dat vlak. Is een maand ofzo geleden zelfs nog bij ons op de club (lokale tweedeprovincialer) geweest om een training met de U15 mee te doen.

En wat uw laatste paragraaf betreft, hebt ge ergens gelijk. Maar dan nog vind ik het belachelijk dat iedereen hier Leuven opeens verketterd vanwege haar houding, terwijl elke club hetzelfde zou doen.

Stan_V
18 december 2013, 20:04
Vorig jaar zelfs nog enkele keren half samengewerkt met Ruytinx toen hij geblesseerd was en zich bezig hield met de "Kids Club". :p

Ik geef Gavin trouwens wel gelijk dat op media-gebied OHL het zeker niet perfect heeft aangepakt, en dan vooral die eerste reacties op zondag/maandag.

GemaneDude
18 december 2013, 21:39
Vorig jaar zelfs nog enkele keren half samengewerkt met Ruytinkx toen hij geblesseerd was en zich bezig hield met de "Kids Club". :p

Ik geef Gavin trouwens wel gelijk dat op media-gebied OHL het zeker niet perfect heeft aangepakt, en dan vooral die eerste reacties op zondag/maandag.

Stan joengel, zelfs gij schrijft z'n naam nog altijd verkeerd. :p

Kunde met uw connecties ginder geen communicatiejob daar vastkrijgen? :p

Stan_V
18 december 2013, 21:49
Wow, sorry, ik heb echt 5 minuten naar mijn scherm zitten staren tot ik die "k" zag :wtf:

Wilcao
18 december 2013, 21:59
Wow, sorry, ik heb echt 5 minuten naar mijn scherm zitten staren tot ik die "k" zag :wtf:

Maakt niet uit, alsof Ruytinx zelf zijn naam zonder fout kan schrijven...

GemaneDude
18 december 2013, 22:36

Tis u vergeven :hug:

Weebl
19 december 2013, 10:35
Maakt niet uit, alsof Ruytinx zelf zijn naam zonder fout kan schrijven...

Haha de willy doet mij lachen, primeurke. :lol:

Pieter3770
19 december 2013, 10:46
Haha de willy doet mij lachen, primeurke. :lol:

Heel zelden overkomt mij dat ook bij hem.
Altijd gevolgd door het serieus in vraag stellen van mezelf.

fcberke
19 december 2013, 15:28
ik kan wel begrijpen waarom er vaak supporters van uitploegen in de gentvakken zitten. Der is maar plaats voor 906 uitfans!

puni
20 december 2013, 20:11
Ruytinx krijgt flinke strafvermindering - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131220_00897181)

:)

Hannibal
20 december 2013, 20:16
Incoming shitstorm !

GemaneDude
20 december 2013, 20:20
Ruytinx krijgt flinke strafvermindering - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131220_00897181)

Rikie
20 december 2013, 20:23
Mocht dan ook geen schorsing gekregen hebben. Hoe ergerlijk die kerel ook is.

thijse
20 december 2013, 20:23
Graag een reactie van Degryse nu :D

Sportinggboy
20 december 2013, 20:25
Dat beroepscomité en de Bond spreken zich toch ook altijd tegen :lol:

Al snap ik eerlijk gezegd niet dat Leuven hiervoor in beroep is gegaan. Als je zelf niet inziet dat je eigen speler hier echt wel een straf verdiend ben je niet goed bezig. Maar het zal wel meer zeggen over Leuven zeker als je zo een "voetbalspeler" echt niet kunt missen.

Kerel gaat waarschijnlijk vanaf nu toch overal uitgefloten worden. Ook de pers en media die er vol gaan opzitten bij elke fout hij nog gaat maken. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.

Cartek
20 december 2013, 20:25
Spijtig, ruytinx verdiende straf Witsel maal 10. gewoonweg omdat het opzettelijk was + dat knietje dan nog.

Bovendien heb ik nog eens plaatsvervangende schaamte voor leuven dat die zelfs maar durven beroep aantekenen en hun speler in bescherming nemen..
Hopelijk 2e klas voor die mannen.
hup W-B!

Cinnead
20 december 2013, 20:34
Spijtig, ruytinx verdiende straf Witsel maal 10

Dat meent ge toch niet serieus eh :wtf:
Wat een volslagen belachelijke opmerking...

Rubmifer
20 december 2013, 20:41
Larsen weer geblesseerd uitgevallen. :lol:

TheRedDevils
20 december 2013, 21:09
Grappig hoor.
Ik vind het eerder jammer.

Cerv.Be
20 december 2013, 21:53
Iemand zin om te lezen?
Open brief Bart Verhaeghe aan Belgische voetbalbond - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/17315/open-brief-bart-verhaeghe-aan-leden-van-het-uitvoerend-comit-kbvb)

Rikie
20 december 2013, 22:23
Ik wil dan ook een oproep doen aan alle clubs om vol vertrouwen aan de weg te
(blijven) timmeren en voluit in te zetten op (ver)nieuw(d)e stadioninfrastructuur. Als
grootste club van het land met de grootste mogelijkheden en het grootste budget kan
RSC Anderlecht daarin een voorbeeldfunctie vervullen door zelf en op eigen kracht
een nieuw stadion te realiseren, zodat Anderlecht niet als “gastploeg” in een nationaal
stadion hoeft te spelen, maar de nationale ploeg op geregelde tijdstippen te gast kan
zijn in het Anderlechtstadion.

Bartje zit met de poepers. Ik dacht dat Standard het grootste budget had?

thijse
20 december 2013, 22:27
Bartje zit met de poepers. Ik dacht dat Standard het grootste budget had?

Uit een maffiawereldje wel te verstaan dan?

NightFlyer
20 december 2013, 23:58
Uit een maffiawereldje wel te verstaan dan?

Standard had het grootste budget. Tot Duchatelet zich 20 miljoen liet uitbetalen. Hierna niet meer dus.
Dus u belachelijke opmerking moogt ge voor uzelf houden! ;)

Over de schorsing van Ruytinx. Voor zijn tackle verdiende hij veel meer speeldagen!
Maar aangezien hij niet voor zijn tackle geschorst werd kon hier moeilijk een andere uitkomst van komen.

Boukreev
21 december 2013, 00:43
Standard had het grootste budget. Tot Duchatelet zich 20 miljoen liet uitbetalen. Hierna niet meer dus.
Dus u belachelijke opmerking moogt ge voor uzelf houden! ;)

Waar haal je dat vandaan? RSCA heeft altijd al ruim het grootste budget gehad. Ik vind nu ff alleen recente cijfers, maar ik heb ze ooit allemaal gehad vanaf jaren 90. En in de jaren 90 en vroege 2000 had RSCA makkelijk het dubbele van Standard (en Club). Die laatste 2 zijn dan wat beginnen bijbenen en nu hebben we RSCA met 45M budget en Standard en Club elk 30M (nog steeds een duidelijk verschil).

Je verwart wsl met eigen vermogen, dat was idd het grootst bij Standard tot RD 20M weghaalde, maar dat is iets helemaal anders dan budget.

Kenneke10
21 december 2013, 00:57
Wat bartje zegt , kan ik hem geen ongelijk in geven . Waarom is de witte opgestapt om net belangen vermenging te verkomen, terwijl dien" collin daar nog steeds zit bij de kbvb .

Jack Wilshere
21 december 2013, 01:26
http://djsbag.com/uploads/posts/1345383202_calimeros-du-bist-wie-die-sterne-so-schoen.jpg

Sportinggboy
21 december 2013, 09:39
Wat bartje zegt , kan ik hem geen ongelijk in geven . Waarom is de witte opgestapt om net belangen vermenging te verkomen, terwijl dien" collin daar nog steeds zit bij de kbvb .

Geloof me, iedereen in de NV RSC Anderlecht wil die Collin weg. Die zit daar enkel nog omdat het neef van is.

Die Verhaeghe van Brugge is toch echt wel gefrustreerd dat zijn Uplace project niet kan doorgaan. Dat is de enige reden dat hij zo doet. Als het nieuwe stadion wordt gebouwd mag zijn project de vuilbak in. Ze gaan nooit zijn shoppingpark goedkeuren naast het nieuwe stadion, de ring kan het verkeer nu al niet aan.

En eigelijk vergeet Bart precies wel dat Club Brugge in 2000 een volledige renovatie van zijn stadion heeft gekregen zonder dat RSCA daar over klaagde.

stijnd
21 december 2013, 10:22
http://djsbag.com/uploads/posts/1345383202_calimeros-du-bist-wie-die-sterne-so-schoen.jpg

http://img.tapatalk.com/d/13/12/21/uja2eges.jpg
Dit is al de 2de week op rij dat rsca ook naar de ref verwijst, mag eens gedaan zijn met dat calimero-gebash op club alleen.

Jack Wilshere
21 december 2013, 11:16
Club heeft daar toch ook voordeel uit gehaald? Klagen en zagen als het in hun nadeel uitkomt maar als ze er voordeel uit halen reppen ze er met geen woord over, begint gewoon echt afgezaagd te worden. Enorm ergerlijk ook dat zoiets uit de mond van een voorzitter komt, precies of alle voorzitters zijn gewoon randdebielen de laatste tijd. (Verhaeghe, VdS, de Rolle, ...)

@stijnd
Als je zoiets post wilt ge dan zo vriendelijk zijn om het ganse artikel te posten en niet enkel een klein stukje? Ik zie hier een hoofding maar verder in het stukje tekst geen verwijzing meer hier naar, blijkbaar eraf geknipt of...?

stijnd
21 december 2013, 11:35
Alstublieft.
http://img.tapatalk.com/d/13/12/21/7ena6y7a.jpg

Veel mensen vergeten ook dat rsca hun gloednieuw trainingscomplex (waar ze overal mee pronken) volledig gekregen heeft van het brussels hoofdstedelijk gewest.

NightFlyer
21 december 2013, 11:39
Waar haal je dat vandaan? RSCA heeft altijd al ruim het grootste budget gehad. Ik vind nu ff alleen recente cijfers, maar ik heb ze ooit allemaal gehad vanaf jaren 90. En in de jaren 90 en vroege 2000 had RSCA makkelijk het dubbele van Standard (en Club). Die laatste 2 zijn dan wat beginnen bijbenen en nu hebben we RSCA met 45M budget en Standard en Club elk 30M (nog steeds een duidelijk verschil).

Je verwart wsl met eigen vermogen, dat was idd het grootst bij Standard tot RD 20M weghaalde, maar dat is iets helemaal anders dan budget.

Klopt idd wat je zegt! my bad! :)

Jack Wilshere
21 december 2013, 11:45
Alstublieft.

Veel mensen vergeten ook dat rsca hun gloednieuw trainingscomplex (waar ze overal mee pronken) volledig gekregen heeft van het brussels hoofdstedelijk gewest.

Zegt hier imo weinig verkeerd, gewoon dat Standard een fysieke ploeg is en dat de ref bepaald hoe ver ze daar in mogen gaan... Standard is altijd al een fysieke ploeg geweest en speelt vaak met het mes op de keel in de toppers. Anderlecht moet dit niet gaan proberen want daar heeft het de spelers niet voor, of zie jij een Tielemans of een Praet al een Vainqeuer omver proberen te bonken? Redelijk ridicuul om dit erbij te sleuren als tegen argument op hetgeen ik gepost had.

Ivm met dat verkregen trainingscomplex ben je ook leugens aan het vertellen, RSCA heeft idd geld gekregen voor de bouw, 6 miljoen EUR om correct te zijn, de overige 9 miljoen EUR hebben ze uit eigen zak betaald.

stijnd
21 december 2013, 11:55
Mijn excuses, 'volledig gekregen' was idd verkeerd, neemt niet weg dat ze toch een schone cadeau hebben gehad.

Het gaat er niet over dat hij zegt dat standard een fysieke ploeg is, wél dat hij zegt dat de ref bepaalt hoever ze hierin mogen gaan. Uiteraard is dit juist, maar hij zegt dit om de ref er op te wijzen in de hoop dat hij sneller zal fluiten zodat standard niet in hun spel kan komen. Maar dat zal je wel niet willen toegeven :)

caoimhin
21 december 2013, 12:14
Als je het verschil niet kan zien tussen wat VDB zegt of wat Club heeft gezegd net voor de wedstrijd tegen Standard, dan houdt het al snel op, dan heeft discussiëren geen zin.

stijnd
21 december 2013, 12:41
Ik zie het verschil wel, Club was veel extremer inderdaad. Hetgeen ik alleen maar wil aantonen is dat rsca hier nu ook al 2 weken op rij mee bezig is, alleen veel subtieler.

Kenneke10
21 december 2013, 13:34
Waarom vergeet iedereen cercle ? die gebruiken JB ook en betalen er dan nog eens bijna niks voor. Scoreborden, dugouts ledboards worden allemaal door Club betaald + het veld hebben ze ook enkele malen op eigen wijze zelf bekostigd .

Sportinggboy
21 december 2013, 14:03
Alstublieft.

Dikke zever. Anderlecht heeft liefst 11 miljoen euro ! Uit zijn eigen zak betaald. Velen vergeten ook dat Anderlecht hier de enige ploeg is die hun stadion met eigen middelen heeft bekostigd.

En dat Anderlecht een paar miljoen heeft gekregen van het gewest is ook logisch als je ziet dat scholen in het Brusselse daarvan gebruik maken. Zelfs onze nationale ploeg gebruikt Neerpede.

Cinnead
21 december 2013, 14:22
In verband met de open brief van Verhaeghe, ik vind het ook wel een beter idee om geld te besteden aan de stadions van de clubs in plaats van één enorme som te betalen voor een nationaal stadion. Duitsland doet dit toch ook niet, naar mijn weten .. die spelen toch ook gewoon in de stadions van de ploegen.

J.Brown
21 december 2013, 14:24
Ik kan de bouw van een nieuw stadion enkel maar toejuichen. Het is al triestig genoeg qua voetbalstadions in België. Sclessin is ook toe aan een opknapbeurt, vooral de omgeving.

En man ik kijk uit naar morgen! Heb de supporters (en spelers) zelden met zoveel vertrouwen gezien. Beide ploegen zijn in vorm, dus ik hoop itt tot de heenmatch, een echte topper te zien. Nu hopen dat de ref de match goed zal leiden. Watniet het geval was tijdens de heenmatch, toen kreeg Vainqueur onterecht een rode kaart.

Vukomanovic (de T2): "In Anderlecht kregen we een erg lichte rode kaart te slikken voor Vainqueur. We gaan deze week ook al eens oefenen op het spelen met tien man"

Sportinggboy
21 december 2013, 14:35
In verband met de open brief van Verhaeghe, ik vind het ook wel een beter idee om geld te besteden aan de stadions van de clubs in plaats van één enorme som te betalen voor een nationaal stadion. Duitsland doet dit toch ook niet, naar mijn weten .. die spelen toch ook gewoon in de stadions van de ploegen.

Bij Brugge vergeten ze dat deze grote som wel van Anderlecht en privé-Investeerders moet komen. Als men morgen overal stadions gaat bouwen gaat dat toch nooit komen van de mensen die dit willen financieren zeker. De KBVB heeft al gezegd dat ze 0 euro gaan betalen.

Verhaeghe wilt enkel zijn U Place projectje redden, die weet goed genoeg dat Anderlecht niets zal krijgen maar mee moet betalen. Net zoals ze zelf zullen moeten betalen als ze iets gaan bouwen.

Als het u bekent is wilt Verhaeghe dit realiseren : Uplace - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Uplace). Parking C zou als parking daarvoor dienen. Als er daar een stadion wordt gezet kunnen zijn plannen de vuilbak in. Das het enige waar die mee inzit. En ik vind het best zielig om dit zo allemaal via de media gaan te doen. Hopend dat hij steun gaat krijgen. In mijn ogen is zo iemand echt geen voorzitter waard van een ploeg.

Kenneke10
21 december 2013, 18:16
1-0 cercle ;)

Thorazer
21 december 2013, 18:25
1-0 cercle ;)Daar gaat mijn eerste prono al :D

Clouds&Cereals
21 december 2013, 18:25
Monrose kan geen volledige match aan, Been laat em starten.
Walsh krijgt zelfs met al de blessures geen kans want we schuiven Hyland gewoon naar achter.
Kan tellen qua vertrouwen.

coldplayke
21 december 2013, 18:49
Sinds wanneer is het voor spelers van cercle toegelaten om bij inworpen met de bal in het veld te lopen en dan pas te gooien?

McGregor
21 december 2013, 19:05
Leuke match?

GemaneDude
21 december 2013, 19:15
Ogunjimi staat gewoon weer in de basis :rofl:
Fuck you Ronny

puni
21 december 2013, 19:19
Fuck you Ronny

Als hij met twee spitsen wil spelen, heeft hij door de schorsing van Cerigioni en Ruytinx wel geen alternatief natuurlijk. Hoewel ik eigenlijk Dehond graag meer kansen zou zien krijgen, en die zit zelfs niet in de kern.

Was dat daarnet geen strafschop voor Genk? Op die trap van Hyland blokt de verdediger de bal toch duidelijk met de arm?

GemaneDude
21 december 2013, 19:20
Als hij met twee spitsen wil spelen, heeft hij door de schorsing van Cerigioni en Ruytinx wel geen alternatief natuurlijk. Hoewel ik eigenlijk Dehond graag meer kansen zou zien krijgen, en die zit zelfs niet in de kern.

Alles is beter dan jimi

puni
21 december 2013, 19:21
Das waar. :p

camino
21 december 2013, 19:26
Diene Snelders zeg: altijd mee zijn snuiven. Denk die al heel z'n leven verkouden is, manman. Irritant zeg.

J.Brown
21 december 2013, 19:41
Genk op weg naar een 3/18 en volgende week ontvangen ze Charleroi...

Nog 5min reguliere speeltijd.

Kenneke10
21 december 2013, 19:43
Genk weer mooi resultaat :wtf: sinds dat men sprak dat ze het beste voetbal van belgie brachten loopt het ginder vierkant .

puni
21 december 2013, 19:46
Fantastische wedstrijdleiding, amai.

J.Brown
21 december 2013, 19:48
Ze spelen echt verschrikkelijk slecht. Zit niets van snelheid, creativiteit en lijn in hun spel.

Slayer_Kev666
21 december 2013, 19:50
Goeie wedstrijdleiding wel vandaag, mag ook eens gezegd worden.

SwagYolo
21 december 2013, 19:50
Prachtige wedstrijdleiding weer

J.Brown
21 december 2013, 19:52
Been zal ook binnenkort gaan vliegen zeker?

coldplayke
Ze spelen echt verschrikkelijk slecht. Zit niets van snelheid, creativiteit en lijn in hun spel.

Niet overdrijven aub. Cercle verdiende over de hele wedstrijd gezien absoluut niet meer dan een punt.

puni
Goeie wedstrijdleiding wel vandaag, mag ook eens gezegd worden.

Sarcastisch toch? Camus onterecht afgevlagd (nipt, maar onterecht), handsbal van Cornelis niet gefloten in het strafschopgebied, die onrechtstreekse vrije trap was gewoon onterecht en viel uit een fase waar er geen buitenspel gevlagd wordt, een belachelijke gele kaart voor Staelens Junior...

coldplayke
21 december 2013, 19:54
Sarcastisch toch? Camus onterecht afgevlagd (nipt, maar onterecht), handsbal van Cornelis niet gefloten in het strafschopgebied, die onrechtstreekse vrije trap was gewoon onterecht en viel uit een fase waar er geen buitenspel gevlagd wordt, een belachelijke gele kaart voor Staelens Junior...

²
Om nog maar niet te spreken van voor wat voor onbenulligheden hij wel fluit.

J.Brown
21 december 2013, 19:54
Tom Soetaers @TomSoetaers
Genk moet toch proberen winnen om de drie punten te pakken. #cergnk

Wat een inzicht heeft die man toch.

puni
21 december 2013, 19:55
Fuck you Ronny

Ik vind het trouwens een pak erger dat hij Wijns op de bank zet, die jongen was gewoon enorm goed bezig.

Slayer_Kev666
21 december 2013, 19:56
Mij maak je niet wijs dat je zonder een herhaling duidelijk zag dat het handsbal was. Er waren geen grote fouten zoals bij de laatste 2 wedstrijden van Gent.

GemaneDude
21 december 2013, 19:56

:rofl:

@Puni: ja das ook waar!

puni
21 december 2013, 20:13
Hai Zulte toch.

SwagYolo
21 december 2013, 20:16
Oostende gaat voor PO 1 dedju

Kenneke10
21 december 2013, 20:22
Oostende gaat voor PO 1 dedju

Outsider voor de titel ja.

J.Brown
21 december 2013, 20:28
Prachtige aanval net van ZW met Hazard als dirigent.

Hannibal
21 december 2013, 20:31

Tom Soetaers
@TomSoetaers
Ik zou kunnen zeggen dat dit best wel een parodie-account is

Dat is een troll. :p

J.Brown
21 december 2013, 20:33
Tom Soetaers
@TomSoetaers
Ik zou kunnen zeggen dat dit best wel een parodie-account is

Dat is een troll. :p

Oh, pak van mijn hart. Goeike wel :unsure:

Stan_V
21 december 2013, 20:36
Fuck you Ronny

En straks in de tweede helft Kostovski eraf voor Gislason, eender wat de stand is.

Time
21 december 2013, 20:44
Zulte KVO serieuze reclame voor het voetbal, zalige match. Weer niet toevallig. :)

puni
21 december 2013, 20:46
Harej. Beveren voor, Oostende voor, Bergen voor, Leuven achter.

SwagYolo
21 december 2013, 20:46
Die commentator bij kvm-kvk :lol:
"Ze zijn allemaal zo opgewonden, en dat in tijden van kerstmis" En hij zegt dat dan gelijk ne pastoor.
"Bijna was het goal, maar bijna heeft nog nooit een koers gewonnen"

GemaneDude
21 december 2013, 20:52
Buysens zei in de gazet dat de ploeg de supporters een vroeg kerstcadeau wilde geven. Kerstcadeau voor die van Lokeren zeker. :crazy:

Ik word echt depressief van deze ploeg, zit echt niks in he.

puni
21 december 2013, 20:54
Buysens zei in de gazet dat de ploeg de supporters een vroeg kerstcadeau wilde geven. Kerstcadeau voor die van Lokeren zeker. :crazy:

Ik word echt depressief van deze ploeg, zit echt niks in he.

Gewoon een gefaald transferbeleid. Buiten Messoudi (en bij momenten Wijns) zijn alle inkomende transfers gebuisd. Als ge dan nog Chuka, Pouga en Ibou laat gaan, tsja..

GemaneDude
21 december 2013, 20:58
Ik begin zowaar terug te snakken naar Ibou

We hebben te weinig creatieve spelers. Enfin, we hebben er ene, Messoudi, maar als die er niet is, niemand. Ja Azevedo maar die speelt bekans nooit.

puni
21 december 2013, 21:03
Ik begin zowaar terug te snakken naar Ibou

We hebben te weinig creatieve spelers. Enfin, we hebben er ene, Messoudi, maar als die er niet is, niemand. Ja Azevedo maar die speelt bekans nooit.

Die Maia zou dat ook moeten kunnen, maar krijgt zijn kans nooit. En dat was een speler die Ronny echt per se moest hebben om de een of andere reden. Azevedo is te plat voor eerste klasse in mijn ogen, en veel te vaak gekwetst.

GemaneDude
21 december 2013, 21:08
De keren dat die Maia eens heeft mogen spelen was het ook gene vette dacht ik. En Azevedo, tja, ik geloof nog in die jongen. Laat die maar eens een paar matchen na elkaar spelen. Maar ja, te vaak geblesseerd idd.

GemaneDude
21 december 2013, 21:13
Wat mist Lokeren hier zeg. Van Goethem met zijn schijtcorners altijd.

En weer rood ffs

Stan_V
21 december 2013, 21:15
Uiteraard rood voor Buysens. Petterson (denk ik) had daar ook nog rood kunnen krijgen.

Onkunde.

GemaneDude
21 december 2013, 21:16
Das nu echt bekans elke match rood, jongens jongens toch

puni
21 december 2013, 21:19
Kan wel eens gebeuren als ge uw best spelende rechtsback ineens op de bank zet om een centrale verdediger op die rechtsachter te droppen. Merci voor alle kerstcadeaus, Buysens. Schlemiel. Acht rode kaarten dit seizoen..

SwagYolo
21 december 2013, 21:31
Wtf kvm

puni
Kortrijk wordt afgeslacht.

Stan_V
Zat Hamdi nog maar bij ons :(

puni
21 december 2013, 21:34
Deprimerende zaterdagavond, amai. Dat ge verliest in Lokeren tot daar, maar de manier waarop.. Ge kunt even goed forfait geven.

GemaneDude
21 december 2013, 21:35
Stilaan opmaken voor PO3

Ogunjimi zowaar gewisseld

Rikie
21 december 2013, 21:35
Oostende mist reuzekansen en Zulte scoort de 2-2. :p

puni
21 december 2013, 21:37
Stilaan opmaken voor PO3

Ogunjimi zowaar gewisseld

Dat had hij beter vorig weekend gedaan.

Kenneke10
21 december 2013, 21:53
Zowel bergen als beveren aan het winnen t zal stilaan heet beginnen worden bij ohl.

marcel
21 december 2013, 22:40
KVM 5-2, Bob Peeters die wint, Bergen van t zelfde? watskeburt?

Booster
21 december 2013, 22:42
KVM 5-2, Bob Peeters die wint, Bergen van t zelfde? watskeburt?

er zit een chinees in ons land!

starspike
21 december 2013, 22:57
Been zal ook binnenkort gaan vliegen zeker?

Helemaal niet. Er is voor ons bestuur niks aan de hand. Als iedereen terug is en de winterstop voorbij is, gaan we weer vlammen en iedereen kapot spelen.

Zucht... Die gasten kijken echt niet verder dan hun neus lang is.
OK, vandaag had ge eigenlijk meer verdiend. Maar als ge zoveel matchen verkloot door uiteindelijk een slecht transferbeleid en een tactische nul als coach, komt zo een nederlaag dubbel zo hard aan.

puni
21 december 2013, 22:58
Van Geneugden vond ons niet slecht spelen blijkbaar. Die man is de laatste weken echt alle zin voor realisme kwijt. Als ge vandaag krijgt wat ge verdient, verliest ge met zeven of acht doelpunten verschil. Schrijnend.

Jepjep
22 december 2013, 00:02
Ohl maar 2 puntjes boven play off 3. Zou het dan toch kunnen gebeuren.

GemaneDude
22 december 2013, 00:10
Zolang Ronny trainer blijft moet ge geen verbetering verwachten natuurlijk

puni
22 december 2013, 00:15
Zolang Ronny trainer blijft moet ge geen verbetering verwachten natuurlijk

Het enige wat ge hem eigenlijk kunt aanwrijven zijn zijn wissels de laatste weken (en de opstelling van vandaag). In quasi alle wedstrijden stond het er wel en hadden we meer verdiend, maar als ge spitsen aantrekt die op twintig wedstrijden geen doelpunt gemaakt krijgen en afhankelijk zijt van een aanvaller die eerst te min was (Ruytinx) en één speler voor de aanvoer (Messoudi), dan stopt het natuurlijk snel. Als we dit jaar overleven, graag eens met de grove borstel door de selectie. Van Goethem, Geraerts, Gislason, Jimi, Buysens, Azevedo,... Allemaal bij het groot huisvuil aub. Komen een voor een tekort.

fordjah
22 december 2013, 00:25
Deprimerende zaterdagavond, amai. Dat ge verliest in Lokeren tot daar, maar de manier waarop.. Ge kunt even goed forfait geven.

:hug: Het was weer een leuk avondje uit voor mij @ Daknam :p :D

Kenneke10
22 december 2013, 01:45
We zullen jullie een plezier proberen doen om op gent te winnen :D

puni
22 december 2013, 01:49
:hug: Het was weer een leuk avondje uit voor mij @ Daknam :p :D

Buysens sprak op voorhand over een kerstcadeau voor de supporters, ik denk alleen dat hij die van Lokeren en Leuven door elkaar geslagen heeft. :unsure:

fordjah
22 december 2013, 02:02
We zullen jullie een plezier proberen doen om op gent te winnen :D

Oh please :) Come on Bridges! :drool:

J.Brown
22 december 2013, 09:19
D DAY!

Thorazer
22 december 2013, 09:33
D DAY!Idd ben benieuwd wat RSCA kan brengen tegen Standard :)

travis.bickle
22 december 2013, 10:46
Mijat Maric-Scholz, wat een duo! Tijd om te cashen voor Taravel.

Général Zantas
22 december 2013, 11:29
SUPER CLASSICO TIME WAJOOOOOOW

JanVH
22 december 2013, 11:36
Buffalooooooooooo!

Hopelijk geen rellen straks in't stadion, eens benieuwd welke maatregelen er getroffen zijn n.a.v. vorige week.
Berke, u weze gewaarschuwd :-)

J.Brown
22 december 2013, 12:17
Idd ben benieuwd wat RSCA kan brengen tegen Standard :)

Zal hevige match worden, Sclessin sold-out. Hopelijk kan ik nog een ticket fixen straks. Had niet gedacht in België te zijn op dit moment en had dus geen ticket besteld...

Standard : Kawashima, Opare, Kanu, Ciman, Van Damme, Mujangi Bia, Vainqueur, De Sart, Mpoku, Ezekiel, Batshuayi.

Anderlecht : Proto, Deschacht, Mbemba, Kouyate, Vanden Borre, Tielemans, Milivojevic, Gillet, Najar, Bruno et Mitrovic.

Gillet gaat weer de match van zijn leven spelen vnv.

Thorazer
22 december 2013, 12:20
Zal hevige match worden, Sclessin sold-out. Hopelijk kan ik nog een ticket fixen straks. Had niet gedacht in België te zijn op dit moment en had dus geen ticket besteld...

Standard : Kawashima, Opare, Kanu, Ciman, Van Damme, Mujangi Bia, Vainqueur, De Sart, Mpoku, Ezekiel, Batshuayi.

Anderlecht : Proto, Deschacht, Mbemba, Kouyate, Vanden Borre, Tielemans, Milivojevic, Gillet, Najar, Bruno et Mitrovic.

Gillet gaat weer de match van zijn leven spelen vnv.Zijn altijd matchen op het randje zolang we er maar niet over gaan ben ik al tevreden en een leuke match uiteraard :)

Al zie ik toch weer ergens een rode kaart vallen :D

Re@V0r
22 december 2013, 12:26
Deschacht erin voor N'Sakala ofwa? :wtf:

Thorazer
22 december 2013, 12:31
Deschacht erin voor N'Sakala ofwa? :wtf:Oei had ik nog niet gezien laat ons hopen van niet...

Cools
22 december 2013, 12:49
Oei had ik nog niet gezien laat ons hopen van niet...

Verder is ook Olivier Deschacht opnieuw beschikbaar. De linksachter was even out met een enkelblessure, maar trainde nu probleemloos mee. ‘Olivier heeft de ervaring en in de heksenketel van Standard is dat belangrijk’, liet John van den Brom weten.
Super Sunday: wat u moet weten voor AA Gent-Club Brugge en A... - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131221_00898821)

En had ook gelezen in diezelfde krant dat N'sakala wat in mindere doen was. Ik zou het echter onbegrijpelijk vinden moest Deschacht opnieuw starten eigenlijk.

chomo
22 december 2013, 13:31
Kan iemand een tof caféke aanraden in centrum Gent om de match te volgen om 18u? Ga sebiet na daar de winkels en xmarkt doen en zou graag de match om 18u daar ergens volgen. Weet dat daar een pub is aan die brug, heb daar vorige keer CFC gezien ma weetni of die Belgische matchen uitzenden. cheers

sandpatt
22 december 2013, 13:37
https://pbs.twimg.com/media/BcFvAuXIQAA2eLg.jpg

Cinnead
22 december 2013, 13:44

Duarte terug in de basis, dus Simons schuift een rij vooruit :)

attimos
22 december 2013, 13:49
iemand met een goeie stream?

boozeke
22 december 2013, 13:54
zullen er wel staan op sport-livezz...

TazzDeMazz
22 december 2013, 13:57

Toch wel een verrassende opstelling met Duarte er terug in, simons weer cvm en tchité in de spits. MPH heeft duidelijk een plan. Nu hopelijk nog de 3 punten want die buffalo's hebben iets te veel vertrouwen gekregen de laatste weken naar mijn gedacht.

Cinnead
22 december 2013, 13:59
Toch wel een verrassende opstelling met Duarte er terug in, simons weer cvm en tchité in de spits. MPH heeft duidelijk een plan. Nu hopelijk nog de 3 punten want die buffalo's hebben iets te veel vertrouwen gekregen de laatste weken naar mijn gedacht.

En Hogli op links ipv De Bock ? Gaan trouwens moeten opletten met die Soumahoro..

J.Brown
22 december 2013, 14:02
Kan iemand een tof caféke aanraden in centrum Gent om de match te volgen om 18u? Ga sebiet na daar de winkels en xmarkt doen en zou graag de match om 18u daar ergens volgen. Weet dat daar een pub is aan die brug, heb daar vorige keer CFC gezien ma weetni of die Belgische matchen uitzenden. cheers

Dat is enkel PL en CL voetbal denk ik in The Irish Pub. Op het einde van de Veldstraat, rechtover het oud justitie paleis daar kan je naar de Buffalos gaan kijken normaal gezien.

Cerv.Be
22 december 2013, 14:02
TCHITE GAAT SCOREN

Slayer_Kev666
22 december 2013, 14:05
C'mon BUFFALOOOOOOOOOOOOO

sandpatt
22 december 2013, 14:05
iemand met een goeie stream?

Wiziwig.tv | Belgium Jupiler League | Watch live and free: AA Gent vs Club Brugge KV (http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=236786&part=sports)
Staat alvast een acestream tussen ook. :applause:

attimos
22 december 2013, 14:06
Wiziwig.tv | Belgium Jupiler League | Watch live and free: AA Gent vs Club Brugge KV (http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=236786&part=sports)
Staat alvast een acestream tussen ook. :applause:

thx!

TazzDeMazz
22 december 2013, 14:07
En Hogli op links ipv De Bock ? Gaan trouwens moeten opletten met die Soumahoro..

Juist, hogli was ik nog vergeten. Nu ja, als club wint is MPH een genie en als hij verliest wordt hij er wrs op afgerekend. Hopelijk een leuke match met winst voor club.

ToasT
22 december 2013, 14:08
Staat alvast een acestream tussen ook. :applause:Meestal staat er wel een acestream tss, jammerlijk genoeg heb ik die nog niet werkend gekregen onder Ubuntu

sandpatt
22 december 2013, 14:23
Meestal staat er wel een acestream tss, jammerlijk genoeg heb ik die nog niet werkend gekregen onder Ubuntu

'Ace Player HD' downloaden en installeren.
Ga naar die Wiziwig website
klik op 'play now' in de eerste regel van de acestream. Dan opent een nieuw tabblad en vraagt ie om de applicatie te starten.
Bevestigen en dan speelt ie gewoon af in Ace Player HD.

Althans zo krijg ik het aan de praat op windows 8.1 :)

Sportinggboy
22 december 2013, 14:25
Dat is enkel PL en CL voetbal denk ik in The Irish Pub. Op het einde van de Veldstraat, rechtover het oud justitie paleis daar kan je naar de Buffalos gaan kijken normaal gezien.

Ik denk dat hij naar Standard - Anderlecht wilt kijken ;)

J.Brown
22 december 2013, 14:32
Ik denk dat hij naar Standard - Anderlecht wilt kijken ;)

Ow idd, te snel gelezen. Normaal zou je die match daar ook kunnen checken.

Gavin
22 december 2013, 14:40
Wat is Vadis toch weer bezig? :lol:

Oliedomme speler.

Xeo Pablo
22 december 2013, 14:44
BAM

J.Brown
wat een verdediging zeg

gek om die centraal te geven, ik had die altijd rechts gegeven

Rubmifer
Jaaaaa

TheRedDevils
22 december 2013, 14:45
Sobota!!! Nu nog Tchité eentje en ik ben content.

fordjah
lol 1 kans en goal. faal verdediging...

TazzDeMazz
Jupla, 0-1. ^^

Jepjep
Mooi van Vazquez.

sandpatt
wat een verdediging zeg

²

Dr. Sheldon Cooper
22 december 2013, 14:46
Heerlijk van Vazquez :love:

fcberke
22 december 2013, 14:47
wat een verdediging zeg

daarom dat vazquez op de velden loopt en wij hier achter de computer zitten.

SwagYolo
22 december 2013, 14:47
Moogt ge hier nu 'Jaaaaaaa' posten als het over u eigen ploeg gaat, maar niet tégen een andere ploeg, of hoe zit dat? :unsure:

J.Brown
22 december 2013, 14:48
daarom dat vazquez op de velden loopt en wij hier achter de computer zitten.

Klopt.

attimos
22 december 2013, 14:57
Halve penalty, volgende fase gaat hij op de stip.

Dr. Sheldon Cooper
22 december 2013, 14:58
Mannekes Lepoint, overdrijver :sop: Kan mss wel pijn doen maar was toch nooit bewust van Tchité :s
Toch ook maar een marginaal geval, no offence.

attimos
Tchité kijkt duidelijk naar de bal, dom maar niet opzettelijk.

Sportinggboy
Brugge toch makkelijk baas.

sharpshot
Lepoint was wel grappig

puni
22 december 2013, 14:59
Mannekes Lepoint, overdrijver :sop: Kan mss wel pijn doen maar was toch nooit bewust van Tchité :s
Toch ook maar een marginaal geval, no offence.

Dat kan Lepoint natuurlijk niet weten, aangezien die geen ogen in zijn rug heeft. Ik zou ook kwaad zijn als er ene zo op mijn achillespees trapt, bewust of niet. :p

TazzDeMazz
22 december 2013, 14:59
Die aanvallen van club komen er bij momenten toch goed uit. Al moet wel gezegd worden dat gent ons wel de ruimte daarvoor geeft.

Gavin
22 december 2013, 15:00
Lepoint was wel grappig
Dat is gelijk Bossut gisteren. Liggen kermen van de pijn tot iemand hem komt zeggen dat die van Oostend egeel heeft gekregen, hij sprong zonder problemen recht en we konden weer verder. :D

Edit: Vadis de hele tijd fouten aan het maken om de boel te ontregelen, maar als iemand dan aan hem gaat hangen, gaat ie niet neer om die een gele kaart aan te smeren. Die slaapt gewoon op het veld, gewoon te stom om middenvelder te zijn. Speelt enkel op het middenveld vanwege zijn fysieke kwaliteiten.

BBQezel
Der gaan nog kaarten vallen deze match :')

Dr. Sheldon Cooper
Dat kan Lepoint natuurlijk niet weten, aangezien die geen ogen in zijn rug heeft. Ik zou ook kwaad zijn als er ene zo op mijn achillespees trapt, bewust of niet. :p

Da's meteen uitgaan van het slechtste he :s Als iemand dan zijn excuses komt aanbieden...

Dr. Sheldon Cooper
22 december 2013, 15:04
Preud'homme mag toch eens trainen op defensief uitvoetballen. Is nu al de vierde of de vijfde keer dat ze die bal gewoon naar voor poeieren zonder kijken terwijl het echt niet zo gevaarlijk is op die moment...

Sportinggboy
Mooie goal

TheRedDevils
Aiai. Slecht verdedigd. Wel mooi afgewerkt.

puni
Pedersen, wat een doelpunt.

J.Brown
22 december 2013, 15:05
wat een goal zeg

Kiiilerke
lekkere goal!

BBQezel
Duarte die moest Pedersen toch in het oog houden...

Dr. Sheldon Cooper
Mooie goal van Gent, mag wel gezegd worden :) Wel zwak van Engels to be honest. Vraag me ook af waarom Duarte/Simons Pedersen niet in het oog houden.

edit: qua uitvoetballen is het wel een ramp vandaag bij ons :s

Zorba
22 december 2013, 15:06
Prachtige afwerking, alles behalve makkelijk, kwam zeer strak voor.

J.Brown
22 december 2013, 15:07
Leuke match tot nu toe. Gent is goed bezig, zetten goed druk.

camino
Come on gantoise.

marcel
ambetant, ik zit op mijn werk, (bijna) niks te doen, en ik kan geen stream kijken :(

Dr. Sheldon Cooper
22 december 2013, 15:12
Club is zo snel gepanikeerd... Bal afnemen en een vlam naar Tchité. Ze moeten meer counteren via Vazquez/Vadis imo.

BBQezel
22 december 2013, 15:18
Moeten ze de bal ni teruggeven?

sharpshot
22 december 2013, 15:22
Moeten ze de bal ni teruggeven?

Bal werd buitengetrapt in duel en niet voor de blessure, leek me toch duidelijk.

BBQezel
22 december 2013, 15:23
Bal werd buitengetrapt in duel en niet voor de blessure, leek me toch duidelijk.

Maar Lepoint wees ook meteen naar Soumeharo bij het uittrappen. Dacht dat Club ze dan normaal ging afgeven

spronkel
22 december 2013, 15:23
Die bal was niet met opzet buitengetrapt, die speler van Gent merkte pas erna dat z'n ploeggenoot daar lag volgens mij...

Slayer_Kev666
22 december 2013, 15:25
Onsportief gedrag wel weer op het einde van club. Sterke laatste 20 min van Gent. Goal van club buitenspel?

Dr. Sheldon Cooper
22 december 2013, 15:25
eerste kwart was voor Club, het tweede voor Gent. Ging gelijk op vond ik. Niet altijd even aangenaam voetbal maar toch, mij nog niet zitten vervelen. Basisplaats komt wel te vroeg voor Tchité imo. Wat was er onsportief op het einde? Dat Gent een bal terug wou die ze onbewust hadden buiten getrapt? Ja hoor :p Was ook totaal geen buitenspel.

Kenneke10
22 december 2013, 15:27
Onsportief gedrag wel weer op het einde van club. Sterke laatste 20 min van Gent. Goal van club buitenspel?

Totaal geen buitenspel.

J.Brown
22 december 2013, 15:28
Gent toch baas imo. Club niet veel laten zien op de goal na.

Dr. Sheldon Cooper
22 december 2013, 15:29
Gent toch baas imo. Club niet veel laten zien op de goal na.

Mwa, vond dat we tot de 25e minuut ofzo wel aan het domineren waren. Daarna teveel achteruit willen leunen en zoiets mogen we niet doen natuurlijk.