PDA

Volledige versie bekijken : De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 10

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

TheRedDevils
15 oktober 2013, 20:52
Hop!

http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.1752879!image/1996430247.jpg_gen/derivatives/landscape670/1996430247.jpg

Jepjep
15 oktober 2013, 20:53
Is het in dit topic dat België wereldkampioen wordt?

rafiki
15 oktober 2013, 20:53
Jupla!
Italie en Duitsland op achterstand... Goedgoed!

Weebl
15 oktober 2013, 21:25
fuck off trd

dacuba
15 oktober 2013, 21:25
hnmm

Vincort
15 oktober 2013, 21:42
Wereldkampioen!

KO
15 oktober 2013, 21:48
Omdat ik zo super actief ben in dit subforum verdien ik het gewoon op de eerste pagina te staan :unsure:

Vincort
15 oktober 2013, 22:04
Trouwens, die nummer 9 van ons:
-Zwakke tegenstanders = Benteke
-Evenwaardige/Sterke tegenstanders = Lukaku

En zet De Bruyne toch in die driehoek in het midden gvd!

dacuba
15 oktober 2013, 22:25
lolwhut vincort

Vincort
15 oktober 2013, 22:49
En smijt gvd Wilmots buiten, wat is dat hier

Arne
15 oktober 2013, 23:16
KAMPIOENEN!

Behalve Timmy diene mag ni mee

dweil
15 oktober 2013, 23:30
page1hoer

fordjah
15 oktober 2013, 23:35
Number 1 page! Brazil!!

zengi
15 oktober 2013, 23:40
Go holland!

Arne
15 oktober 2013, 23:41
Holland 0/9 kansloos.

sandpatt
15 oktober 2013, 23:43
Holland 0/9 kansloos.

Ik hoop het alvast :p

Tiim
16 oktober 2013, 00:06
Posting in legendary thread? :D

http://static0.hln.be/static/photo/2013/10/9/4/20131016000642/media_xll_6201439.jpg

Jepjep
16 oktober 2013, 00:32
http://i42.tinypic.com/2zf0eqa.jpg

waffel
16 oktober 2013, 01:41
Ik heb de Duivels nog nooit live een match zien winnen! :unsure:

Zoals ik al vreesde, onze backs zijn zo zwak. Je bent maar zo sterk als je slechtste schakel. Hemeltje wat gaat dat geven op het WK als we onze eigen kansen niet benutten.

Ik vond Lukaku eigenlijk heel goed spelen.. Mirallas, dat was pas een duts.

Stan_V
16 oktober 2013, 02:06
Welke thread is het nu eigenlijk :(

Anyway: geniale wedstrijd tussen Uruguay en Argentinië momenteel. Suarez krijgt net een héél licht toegekende penalty, 2-1 voor Uruguay atm. Biglia in de basis bij de Argentijnen en voorlopig enorm sterk aan het spelen

EDIT: 2-2!

Wilcao
16 oktober 2013, 02:27
Het was geen goede match, maar dat was ook te verwachten na de kwalificatie en het gefeest.

Stan_V
16 oktober 2013, 03:24
3-2 winst voor Uruguay na nog 2 niet gegeven strafschoppen en ballen op zowel paal als lat. Geniale match.

Chili en Ecuador rechtstreeks naar WK (naast Argentinië en Colombia). Uruguay moet tegen Jordanië spelen.

Gavin
16 oktober 2013, 04:23
Kroatië als slechtste tweede in de barrages trouwens, dus die lagen er gewoon bijna uit. :lol:

Romelus
16 oktober 2013, 04:44
Nederland ownt de Belgen met gemak op het WK. Het jammere is dat iedereen hier het andersom denkt. Van Gaal lacht met een kneusje als Wilmots!

greiver
16 oktober 2013, 08:10
Nederland ownt de Belgen met gemak op het WK. Het jammere is dat iedereen hier het andersom denkt. Van Gaal lacht met een kneusje als Wilmots!

Beetje heel kort door de bocht, he... hier en daar ne zwever =/= iedereen

Mss heb ik door ne paarse bril gezien, maar ik vond Lukaku toch niet zo'n ramp...
Als 1e spits zou ik eerder Benteke gaan, zeker in dit soort matchen. Maar Lukaku heeft toch wat goeds gedaan gisteren imho...

Edit: En voor de play offs: geef maar Griekenland - Zweden, en de Grieken die eruit vliegen.
Zweden naar t WK en Griekenland thuis (ik moet die ploeg niet). Win - Win !!

makila
16 oktober 2013, 08:49
Sorry hoor, het maakt niet uit welk land het beste is .. maar zet Van gaal als trainer bij de Belgen en Wilmots als trainer bij de Nederlanders, en de situatie is net hetzelfde. Nu doe je alsof Wilmots een slechte trainer is. Dat is ook een beetje kort door de bocht.

krisdw
16 oktober 2013, 08:57
Positief doen is toch blijkbaar niet voor dit forum weggelegd he?
Elke speler die eens wat misdoet krijgt hier de volle lading en is een idioot en een kutvoetballer. Deze match waren het Mirallas en Alderweireld, tegen Kroatië was het Chadli. Lukaku is ook al vaak aan de beurt geweest, net als Hazard, De Bruyne, Fellaini, en eigenlijk zowat iedereen die wel eens een mindere match heeft gespeeld. Maar als Mirallas volgende keer een goede dag heeft is hij plots weer een held en een topper. Wat een hypocriet gedoe is dat hier.

Alderweireld was in de tweede helft niet goed, akkoord. Mag gezegd worden ook! Maar kan dat niet op een deftige manier? Mirallas was ongelukkig in zijn acties maar ik zie hem toch graag spelen. Ik vind dat er altijd dreiging van uit gaat. De Bruyne werkte hard en verdiende zijn goal. Sommige passes kwamen niet aan en hier en daar balverlies, maar over het algemeen was hij naar mijn mening één van de betere op het veld.

Het was volgens jullie een kakwedstrijd, maar hoeveel kansen hebben wij niet bij mekaar gespeeld? Het gebrak ons vooral aan efficiëntie. Hmm, waar heb ik dat nog gehoord? Servië - België misschien. Toen kwamen we goed weg dankzij enkele gelukjes en een gebrek aan efficiëntie van de tegenstander en waren we bijzonder efficiënt met onze kansen. Wat werd er toen van Servië gezegd? Dat het een sterke ploeg was, en dat we geluk hebben gehad. Nu zijn wij die ploeg die zijn vele kansen niet afwerkt en zijn we plots een kakploeg en gaan er gegarandeerd in de groepsfase uitliggen in Brazilië. Waarom kan er over ons eens niet gezegd worden dat we sterk waren maar gewoon niet efficiënt genoeg in de afwerking?

De ene match pakt het goed uit, de volgende iets minder. Zo is voetbal en elke wedstrijd moet gespeeld worden. Iedereen die ervan uit gaat dat 4-0 winnen maar vanzelf moet gaan is heel naïef, al heb je een ploeg vol toppers. Jammer dat we gelijk gespeeld hebben. Verandert echter niet dat we een fantastische kwalificatie campagne achter de rug hebben en dat we voor de verandering eens fier mogen zijn op onze 26/30.

Maxwell
16 oktober 2013, 09:00
Nederland en Italië geen reekshoofd (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/WK/131016_RD_FIFA_ranking)

Zwitserland waarschijnlijk wel.

makila
16 oktober 2013, 09:21
België is zowiezo een lastige tegenstander. We scoren misschien niet véél, maar ploegen kunnen ook niet goed tegen ons scoren. In totaal amper 3 (of 4?) doelpunten tegen in de ganse campagne. En buiten die laatste wedstrijd waren we héél efficiënt. Maar je kan niet verwachten dan wanneer de helft van de ploeg nog (figuurlijk) half dronken is, wegens te véél vieren, en totaal ongeïnspireerd aan de aftrap staat.

fiqm
16 oktober 2013, 09:34
Elke speler die eens wat misdoet krijgt hier de volle lading en is een idioot en een kutvoetballer. Deze match waren het Mirallas en Alderweireld, tegen Kroatië was het Chadli. Lukaku is ook al vaak aan de beurt geweest, net als Hazard, De Bruyne, Fellaini, en eigenlijk zowat iedereen die wel eens een mindere match heeft gespeeld. Maar als Mirallas volgende keer een goede dag heeft is hij plots weer een held en een topper. Wat een hypocriet gedoe is dat hier.
Ik heb daarnet ook weer eens de reacties gelezen toen Wales de gelijkmaker scoorde. Geniaal :D Al even erg als de reacties op HLN. Wat een triestige boel. We speelden een onbelangrijke wedstrijd na drie dagen feesten, een wedstrijd die we eigenlijk makkelijk hadden kunnen winnen, gezien de kansen. Hier doen ze weer precies alsof we de kwalificatie hebben misgelopen. Nederland heeft ook punten laten liggen tegen Estland. Spanje heeft thuis punten laten liggen tegen Finland, in een match die wél belangrijk was.

Het werkt ook stilaan op mijn zenuwen dat de mensen hier ook verwachten dat België losjes de halve finales gaat halen. Sommigen verwachten zelfs dat we wereldkampioen gaan worden. Wordt toch eens wakker. We hebben een leuke ploeg, maar met heel weinig ervaring, veel van onze spelers zitten nog op de bank bij hun ploeg, en onze wingbacks zijn zeer problematisch. Op dit niveau is dit een bijzonder grote zwakke plek. Tenslotte hebben we nog steeds niet die ene beslissende speler. Hazard en De Bruyne kunnen die misschien nog worden, maar nu zijn ze er nog niet. De groepsfase moeten we inderdaad overleven. Daarna wordt het een loterij.

ng
16 oktober 2013, 09:34
Twee van de Kroaten, 1 van de Serven en gisteren 1.

Tuninboy
16 oktober 2013, 09:49

Alderweireld was in de tweede helft niet goed, akkoord. Mag gezegd worden ook! Maar kan dat niet op een deftige manier? Mirallas was ongelukkig in zijn acties maar ik zie hem toch graag spelen. Ik vind dat er altijd dreiging van uit gaat. De Bruyne werkte hard en verdiende zijn goal. Sommige passes kwamen niet aan en hier en daar balverlies, maar over het algemeen was hij naar mijn mening één van de betere op het veld.

Het was volgens jullie een kakwedstrijd, maar hoeveel kansen hebben wij niet bij mekaar gespeeld? Het gebrak ons vooral aan efficiëntie. Hmm, waar heb ik dat nog gehoord? Servië - België misschien. Toen kwamen we goed weg dankzij enkele gelukjes en een gebrek aan efficiëntie van de tegenstander en waren we bijzonder efficiënt met onze kansen. Wat werd er toen van Servië gezegd? Dat het een sterke ploeg was, en dat we geluk hebben gehad. Nu zijn wij die ploeg die zijn vele kansen niet afwerkt en zijn we plots een kakploeg en gaan er gegarandeerd in de groepsfase uitliggen in Brazilië. Waarom kan er over ons eens niet gezegd worden dat we sterk waren maar gewoon niet efficiënt genoeg in de afwerking?

De ene match pakt het goed uit, de volgende iets minder. Zo is voetbal en elke wedstrijd moet gespeeld worden. Iedereen die ervan uit gaat dat 4-0 winnen maar vanzelf moet gaan is heel naïef, al heb je een ploeg vol toppers. Jammer dat we gelijk gespeeld hebben. Verandert echter niet dat we een fantastische kwalificatie campagne achter de rug hebben en dat we voor de verandering eens fier mogen zijn op onze 26/30.

Mirallas is nu eenmaal een kutvoetballer (als hij voor Belgie speelt.) En zou hem & Mertens & Chadli altijd thuis laten, aangezien we daar wel wat beter hebben rondlopen. als een Carraso of Thorgan Hazard en dan Januzaj.

Wilcao
16 oktober 2013, 10:22
Schei toch uit. Op basis van wat? Op V. Persie en Robben na, hebben die zeer matig elftal. Die verdediging is zelfs lachwekkend, zelfs in de Eredivisie. Wij hebben zoveel meer kwaliteit.

Ik heb daarnet ook weer eens de reacties gelezen toen Wales de gelijkmaker scoorde. Geniaal :D Al even erg als de reacties op HLN. Wat een triestige boel. We speelden een onbelangrijke wedstrijd na drie dagen feesten, een wedstrijd die we eigenlijk makkelijk hadden kunnen winnen, gezien de kansen. Hier doen ze weer precies alsof we de kwalificatie hebben misgelopen. Nederland heeft ook punten laten liggen tegen Estland. Spanje heeft thuis punten laten liggen tegen Finland, in een match die wél belangrijk was.

Het werkt ook stilaan op mijn zenuwen dat de mensen hier ook verwachten dat België losjes de halve finales gaat halen. Sommigen verwachten zelfs dat we wereldkampioen gaan worden. Wordt toch eens wakker. We hebben een leuke ploeg, maar met heel weinig ervaring, veel van onze spelers zitten nog op de bank bij hun ploeg, en onze wingbacks zijn zeer problematisch. Op dit niveau is dit een bijzonder grote zwakke plek. Tenslotte hebben we nog steeds niet die ene beslissende speler. Hazard en De Bruyne kunnen die misschien nog worden, maar nu zijn ze er nog niet. De groepsfase moeten we inderdaad overleven. Daarna wordt het een loterij.

Helemaal mee eens. We gaan als reekshoofd naar het WK, we haalden 26/30, we staan op de hoogste positie van de FIFA ranglijst en hebben, ondanks geen goede backs, amper 4 tegengoalen en toch een hoop gezaag en gezeik.

Ik kan al niet wachten op de oefenduels tegen Colombia, Japan en Ivoorkust. Als we verliezen komen ze hier hun gelijk halen en als we winnen is het maar een oefenduel.

Arne
16 oktober 2013, 10:27
We zijn het allen wel eens dat Mirallas en Chadli maximaal bankzitters mogen zijn. Hopelijk raakt De Bruyne weg bij die kutcoach in januari en hebben we voor het WK niet teveel blessure's.

Cerv.Be
16 oktober 2013, 10:29
Jongen, u plaat blijft ook serieus hangen. Gebrainwasht door u Nederlandse collega's?

We zijn het allen wel eens dat Mirallas en Chadli maximaal bankzitters mogen zijn. Hopelijk raakt De Bruyne weg bij die kutcoach in januari en hebben we voor het WK niet teveel blessure's.
Blessures gaan toch cruciaal zijn voor België. Zeker bij onze verdedigers.

Maxwell
16 oktober 2013, 11:06
Bakkali onderwerp van spot in Nederland: "Geen knikker meer geraakt" - WK voetbal - De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-voetbal/article/detail/1723673/2013/10/16/Bakkali-onderwerp-van-spot-in-Nederland-Geen-knikker-meer-geraakt.dhtml)

BeeLz
16 oktober 2013, 12:17

En 2 maand geleden moest Chadli altijd een certitude zijn volgens velen. Buiten Hazard en Debruyne zouden moeten spelen en dan moet de andere plaats ingevuld worden door Chadli, Mertens of Mirallas. De mensen die hier Carrasco of Bakkali aangeven zijn nog een pak naiever. Bakkali was gisteren nog een pak slechter als Mirallas en verdient momenteel nog lang geen plaats bij de rode duivels. Ik hoop nu dat hij vast ligt ik niet te veel zever over hem moet horen want buiten 1 degelijke match bij PSV heeft die nog niks laten tonen. Chadli, Mertens en Mirallas scoorden er op dat laag niveau ook 1 op de 2 matchen.
Enkel Duitsland, Brazilië, Spanje en Argentinië hebben echt een sterkere kern, de rest van de toplanden hebben ook een hoop kutspelers op bepaalde posities.

de boom
16 oktober 2013, 12:20
Bakkali onderwerp van spot in Nederland: "Geen knikker meer geraakt" - WK voetbal - De Morgen (http://www.demorgen.be/dm/nl/7136/WK-voetbal/article/detail/1723673/2013/10/16/Bakkali-onderwerp-van-spot-in-Nederland-Geen-knikker-meer-geraakt.dhtml)

Pure jaloezie van de noorderburen ja :D

Rikie
16 oktober 2013, 12:32
Johan Derksen

:sleep:

lol, die kerel (http://www.youtube.com/watch?v=imdp3DGRSb8)was vroeger dik. :p

insane01
16 oktober 2013, 12:34
Alderweireld was in de tweede helft niet goed, akkoord. Mag gezegd worden ook! Maar kan dat niet op een deftige manier?
.

Is toch vrij deftig gebeurd denk ik ? Kan enkel voor mezelf praten natuurlijk. Feit is gewoon dat die kerel meer in de noxx zit dan goed voor hem is. Doorheen de campagne is de rechtsback in mijn ogen de zwakste positie geweest, en wie stond daar in 90 procent van de gevallen ?

Rikie
16 oktober 2013, 12:37
Iemand die normaal op de CB speelt en als doublure Gillet heeft. Tja, dan moet je ook niet veel gaan verlangen op die positie.

mojojojo
16 oktober 2013, 12:45
Iemand die normaal op de CB speelt en als doublure Gillet heeft. Tja, dan moet je ook niet veel gaan verlangen op die positie.

Mijne kleine zal op de rb moeten spelen later, dan is de kans groter dat 'm rode duivel gaat worden.

BleKKie
16 oktober 2013, 13:08
Zien hoe Meunier evolueert natuurlijk, maar als die (zo goed als) een gans seizoen bij Club op RB speelt, mag die toch wel mee denk ik. Aanvallend is die zeker voldoende, verdedigend moet er nog wat geschaafd worden natuurlijk, afwachten hoe snel dat gaat, is alleszins een speler die snel zaken oppikt dus dat zou misschien wel kunnen lukken.

SPARTAN
16 oktober 2013, 13:18
Of Cavanda natuurlijk... een vaste waarde bij Lazio...

BleKKie
16 oktober 2013, 13:27
Ja mss, geen idee hoe die speelt, maar in de Italiaanse vijver wordt er toch niet gekeken blijkbaar dusja.

Wilcao
16 oktober 2013, 13:34
En 2 maand geleden moest Chadli altijd een certitude zijn volgens velen. Buiten Hazard en Debruyne zouden moeten spelen en dan moet de andere plaats ingevuld worden door Chadli, Mertens of Mirallas. De mensen die hier Carrasco of Bakkali aangeven zijn nog een pak naiever. Bakkali was gisteren nog een pak slechter als Mirallas en verdient momenteel nog lang geen plaats bij de rode duivels. Ik hoop nu dat hij vast ligt ik niet te veel zever over hem moet horen want buiten 1 degelijke match bij PSV heeft die nog niks laten tonen. Chadli, Mertens en Mirallas scoorden er op dat laag niveau ook 1 op de 2 matchen.
Enkel Duitsland, Brazilië, Spanje en Argentinië hebben echt een sterkere kern, de rest van de toplanden hebben ook een hoop kutspelers op bepaalde posities.

Voor mij mag Chadli zeker starten. Ik denk dat vele hem echt verkeerd inschatten en nu dat hij (nog) geen basisspeler is bij Spurs, zijn de vooroordelen natuurlijk snel gemaakt. Chadli kan echt van nut zijn en het is belachelijk om hem te beoordelen op de wedstrijd van gisteren. Hij is zonder twijfel beter dan Mirallas en Mertens. Ik zou Natuurlijk als je met KDB en Hazard gaat spelen, zal hij moeten schuiven, maar anders zou ik hem zeker laten beginnen. Alleen zal Kevin dringend wat minuten moeten maken, want die laatste 2 wedstrijden waren niet goed. Je ziet duidelijk aan zijn spel en de kansen die hij mist, dat hij zonder vertrouwen speelt.

Ik vond Bakkali eigenlijk goed invallen. Voor een jongen van 17 jaar die in een nieuwe ploeg wordt gedropt, vond ik het hem goed doen. Hij maakte soms wel verkeerde keuzes, maar zeker zeer gedreven. Ik denk trouwens ook dat hij gewoon weer bij de U21 gaat meedoen voorlopig.

Irriducibili
16 oktober 2013, 13:34
Vaste waarde ja maar rotkarakter.
Trouwens, nog veeeeeel te wisselvallig.

Pseudo
16 oktober 2013, 14:06
Stel u voor moest Wilmots op het WK starten met dezelfde opstelling als gisteren, de zeepbel van de Rode Duivels zou eindelijk barsten, op nationaal en internationaal vlak

Voor mij mag Chadli zeker starten. Ik denk dat vele hem echt verkeerd inschatten en nu dat hij (nog) geen basisspeler is bij Spurs, zijn de vooroordelen natuurlijk snel gemaakt. Chadli kan echt van nut zijn en het is belachelijk om hem te beoordelen op de wedstrijd van gisteren. Hij is zonder twijfel beter dan Mirallas en Mertens. Ik zou Natuurlijk als je met KDB en Hazard gaat spelen, zal hij moeten schuiven, maar anders zou ik hem zeker laten beginnen. Alleen zal Kevin dringend wat minuten moeten maken, want die laatste 2 wedstrijden waren niet goed. Je ziet duidelijk aan zijn spel en de kansen die hij mist, dat hij zonder vertrouwen speelt.

Nee, niet echt, hij heeft nu deze campagne +500 minuten gespeeld voor de Rode Duivels en 0 goals gescoord, zoiets speelt mee in mensen hun opinie (dat en het feit dat er even veel dreiging uit hem voortkomt als onze flankverdedigers (geen)), niet dat hij de laatste weken een paar matchen niet gespeeld heeft voor Spurs

insane01
16 oktober 2013, 14:16
Mja ik ben van oordeel dat het zinnetje ''gelijkwaardige weelde op de bank" stilaan mag vergeten worden. Het is duidelijk te zien dat als Fellaini, Kompany, Hazard, Vertongen, Defour niet starten dat het al direct een pak minder is. Galawedstrijd ok, maar als sportman zou ik toch elke match willen winnen, zeker voor een vol huis.

Jepjep
16 oktober 2013, 14:54
Ge zou bijna denken dat dit romelus is.

https://twitter.com/ElanorMemphis

@Vannieuwkerke Ja we zijn er vet mee. Ik supporter voor de Hollanders want de Belgen zijn weer van het zelfde bedje ziek. Watch and see!

@JeBuuren zegt veel over het kwaliteitsverschil. NL moest ook nl.niet maar winnen wel

En toch trekt het nog op niets. Met zo een spel halen we de 2de ronde niet. Beter of NL? Mijn gat ja... #belwal

Général Zantas
16 oktober 2013, 14:56
Mirallas al 40 caps verzameld, had ik niet gedacht dat die al zo hoog zat.

En waarom Fellaini hierboven wordt aangehaald, snap ik ook niet. Die kerel heeft al meer slechte matchen voor de Duivels gespeeld dan Alderweireld. Kan den helft van den tijd (als't niet meer is) geen eens een bal controleren, laat staan bijhouden of een deftige pass geven.

Romelus
16 oktober 2013, 15:20
Ge zou bijna denken dat dit romelus is.

https://twitter.com/ElanorMemphis

Ik heb toch zowat 750 volgers meer vriend.

BeeLz
16 oktober 2013, 15:27
Ik vond Bakkali eigenlijk goed invallen. Voor een jongen van 17 jaar die in een nieuwe ploeg wordt gedropt, vond ik het hem goed doen. Hij maakte soms wel verkeerde keuzes, maar zeker zeer gedreven. Ik denk trouwens ook dat hij gewoon weer bij de U21 gaat meedoen voorlopig.

Mirallas is ook gedreven, dat hij 17j is maakt mij geen fluit uit, hij is nog lang niet goed genoeg en heeft niets gedaan om een cap te verdienen. Ik vond hem slecht, slechte keuzes, altijd wat ronddraaien terwijl hij de bal drijgt te vergeten, slechte controlers en heeft 0,0 duelkracht. Die jongen zal wel talent hebben maar komt elk vlak nog massas te kort momenteel.

Tuninboy
16 oktober 2013, 15:36
Jaja, Mirallas zen voorzetten waren ofwel achter de man, ofwel op de rug van de tegenstander.. En als hij dan eens tijd genoeg had, ging hij de bal naar achter passen. Over slechte keuzes gesproken. Altijd dat kappen van Mirallas, daar krijgde ook het vliegend schijt van. Ik vind die 13 minuten van Bakalli toch beter dan Mirallas zen match , laat staan dat mensen nog Mertens in de ploeg willen zien staan. :lol: Als die dwerg dan toch eens de bal heeft vertraagt gij het spel zo hard dat als ik naar het toilet ga en terug kom, ik nog de actie kan zien... Om nog maar over zijn naar binnen komen te zwijgen. Precies Midget Robben. :lol:

Cerv.Be
16 oktober 2013, 15:38
Ik heb toch zowat 750 volgers meer vriend.
:rofl: :rofl: :rofl:

Wilcao
16 oktober 2013, 15:41
Mirallas is ook gedreven, dat hij 17j is maakt mij geen fluit uit, hij is nog lang niet goed genoeg en heeft niets gedaan om een cap te verdienen. Ik vond hem slecht, slechte keuzes, altijd wat ronddraaien terwijl hij de bal drijgt te vergeten, slechte controlers en heeft 0,0 duelkracht. Die jongen zal wel talent hebben maar komt elk vlak nog massas te kort momenteel.

Maar hij is geselecteerd omdat hij twijfelde voor welk land hij uit zou komen en zijn potentieel, niet basis van zijn kwaliteiten op dit moment en daarom heeft hij die cap. En ik vind het ook terecht, want we kunnen het ons op dit moment veroorloven. Als hij geen keuze hoefde te maken, was hij ook niet geselecteerd.

eurowarriors
16 oktober 2013, 15:45
Wat een tijdsverlies gisteren... pismatch. Tis dat ik zo goed in de zetel lag, anders was ik het afgestapt na tien minuten. Was al snel duidelijk dat het een afschuwelijke vertoning ging worden toen Wales de eerste drie minuten de bal rustig mocht rondspelen tussen de defensie en doelman. Zoals verwacht is de match in Kroatië voor mij de beste vertoning van de hele campagne. De negen andere matchen vond ik eigenlijk zwak, met de dubbele confrontatie tegen Macedonië op kop. Nuja, kwalificatie is binnen, dus we mogen niet klagen.

Valt toch keer op keer op dat het grote pijnpunt op de backs liggen. Vertonghen werd 100 keer in zijn rug gepakt tegen Kroatië maar die mannen maakten daar raar genoeg amper gebruik van. Gisteren zag Alderweireld serieuze sterren. Mirallas en Chadli speelden ook als dutskes. Positioneel zat dat middenveld ook rampzalig in elkaar. Na 90 minuten wist ik eigenlijk nog niet wat nu de positie van Witsel en Dembélé was. Nog véél werk voor de boeg alleszins.

zengi
16 oktober 2013, 17:29
Bullshit much? Bakkali maakte in zijn kwartier door zijn snelheid en gedrevenheid meer dreiging dan de 70 minuten ofzo die Mirallas speelde. Zijn balcontrole was juist uitstekend, geen idee hoe je daaruit haalt dat ie de bal bijna vergeet ofzo...
Het is wel duidelijk dat em nog niet zijn medespelers goed genoeg kent. Die pass naar lukaku(die amper een bal kan controleren) terwijl debruyne vrij stond was niet echt snugger...

Jepjep
16 oktober 2013, 17:31
Ben ik de enige die denkt dat hij die bal naar Lukaku speelde om voor een verrassingseffect te zorgen? Iedereen verwachtte die bal naar Debruyne, dus ook de verdedigers van Wales.
Ik heb de fase niet herbekeken maar dat kwam in mij op toen ik het live zag.

Newboy
16 oktober 2013, 18:06

Sorry maar deze wedstrijd bewijst nog maar eens opnieuw waarom De Bruyne niet speelt bij Chelsea. Loopt en werkt veel maar heeft veel balverlies en slechte passes en voorzetten.

En als je zijn wedstrijden bij Chelsea ziet en zijn prestaties tegen Frankrijk en vorige wedstrijd in Kroatië zie je gewoon dat er bij Chelsea op dit moment betere alternatieven zijn. En die westrijd in de League Cup tegen Swindon... man, dat was de slechtste De Bruyne die ik ooit heb gezien.

Maar ja, door zijn goal is De Bruyne weer eens beslissend voor de RD en is iedereen blind voor zijn magere prestaties.

JackM
16 oktober 2013, 18:20
Toch spijtig dat het indertijd zo misgelopen is met vanden borre, ofwel was die echt kut in matchen ofwel meesterlijk. We gingen nie moeten zagen over ne RB :p

bluecadet3
16 oktober 2013, 18:37
Man... Jean Marie Pfaff in Reyers Laat, geniaal.

Gavin
16 oktober 2013, 18:37
en is iedereen blind voor zijn magere prestaties.
Just gij gaat hier komen zeggen dat mensen blind zijn voor prestaties van (bepaalde) Belgische spelers? :p

Al die negatieve reacties waren ook waarschijnlijk uitgebleven als die tegengoal niet gevallen was. Gezien het aantal bankzitters en de motivatie tegen Wales vergeleken met vorige matchen waar er wel om de knikkers werd gespeeld, vond ik dit zeker meevallen. Die eerste zeven/acht matchen waren even erg hoor, zeker omdat daar wel onze basisspelers meededen en er gewonnen moest worden. Maar ja, goede uitslag = amper kritiek. Echt, we hebben de meeste van die problemen al een hele campagne hoor.

En een goede ploeg kan één probleemgeval dragen, dat is absoluut geen probleem. Maar wij hebben er slechts één als alles goed gaat (rechtsback) en drie/vier als het wat minder gaat (rechtsback, linksback, spits/flanken). Dat is zonder blessures gerekend, die gaan zeker een rol spelen en de bank van het middenveld is niet echt complementair bijvoorbeeld. Komt er nog eens bij dat onze kwalificatiepouleteams serieus aan de platte kant waren, dus die problemen werden niet eens uitgebuit buiten bepaalde periodes (einde van Wales/Kroatië, begin van Servië bijvoorbeeld). En geluk, want dat hebben we echt met bakken gehad deze campagne vergeleken met de jaren ervoor.

Gelukkig zijn de media nog volledig mee. Ah ja, want wat een inkomen verzorgt die Rode Duivels-hype. Geen geld meer om uitzendrechten aan te kopen was het vijf jaar geleden geloof ik? Nu in "volle" crisis kan er plots een docusoapke vanaf, een quiz en zo komt ook nog zeker? Gisteren stond die dwaze kut van een Daeleman met de driekleur op haar wangen de match aan te kondigen. De bond steekt zijn zakken ook goed vol, dus iedereen heeft er natuurlijk baat bij dat de bubbel zo lang mogelijk meegaat.

En dat heeft niets met goed supporteren of positief ingesteld zijn te maken. Die problemen (en ik spreek dan nog maar over de individuele) zijn er nu eenmaal, en het is belachelijk om ze te negeren gewoon omdat er een sympathieke kadee de boel leidt en eindelijk eens wat resultaten gehaald worden die ge met zo een groep spelers moet halen. Want dat is uiteindelijk wat de voorbije twee jaar samenvat.

zengi
16 oktober 2013, 18:41
Sorry maar deze wedstrijd bewijst nog maar eens opnieuw waarom De Bruyne niet speelt bij Chelsea. Loopt en werkt veel maar heeft veel balverlies en slechte passes en voorzetten.
Als ge dat vergelijkt met Schurlle gisteren tegen Zweden..:drool:

Newboy
16 oktober 2013, 18:50
Just gij gaat hier komen zeggen dat mensen blind zijn voor prestaties van (bepaalde) Belgische spelers? :p

Juist ja. Mertens en Chadli in de basis en Hazard eruit. Tuurlijk! Omdat Chadli goed was tegen Schotland werd geopperd om Hazard altijd op de bank te laten beginnen. What?!?! Dat is de beste speler van de hele selectie. Dat is zoals bij Argentinië Messi en bij Portugal Cristiano op de bank zetten.

Tuninboy
16 oktober 2013, 19:03
Juist ja. Mertens en Chadli in de basis en Hazard eruit. Tuurlijk! Omdat Chadli goed was tegen Schotland werd geopperd om Hazard altijd op de bank te laten beginnen. What?!?! Dat is de beste speler van de hele selectie. Dat is zoals bij Argentinië Messi en bij Portugal Cristiano op de bank zetten.

Mertens & Chadli in de basis ? Gij snapt het spelleke precies niet. :lol:

Tis dat ge pas kunt uittikken als er snelheid in een actie is he. Niet dmv de bal bij te houden & het spel te vertragen.

Racing_Genk
16 oktober 2013, 19:19
Vader Adnan Januzaj boos op Marc Wilmots - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1724136/2013/10/16/Vader-Adnan-Januzaj-boos-op-Marc-Wilmots.dhtml)

Wat een zeikerd zeg, van mij moet hij niet meer komen.

Nattefrost
16 oktober 2013, 19:27
Vader Adnan Januzaj boos op Marc Wilmots - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1724136/2013/10/16/Vader-Adnan-Januzaj-boos-op-Marc-Wilmots.dhtml)

Ik zie ook niet in waarom we überhaupt de vader van Adnan Januzaj bij de ploeg wilden. :unsure:

Muismat
16 oktober 2013, 19:48

Dacht juist hetzelfde. Al dat idioot aanstelgedrag, kies toch gewoon uw land ? Op zich moet dat België of Albanië zijn, vermits zijn ouders uit Albanië komen en hij in België is geboren. Kies 1 van de twee en stop de aandachtshoer te spelen. Zeker die vader.

Re@V0r
16 oktober 2013, 21:28
beetje triest en zielig trouwens dat Januzaj zelf precies weinig in de pap te brokken heeft hieromtrent en dat zijn vader zich daar continu ligt in te moeien... wiens carrière is het uiteindelijk, de zijne of die van zijn vader

als ge ni beter zou weten zou je beginnen denken dat zijn vader aan het wachten is op de nationale ploeg die het meest geld veil heeft voor zijn zoon :s

puni
16 oktober 2013, 22:15
Ben ik de enige die denkt dat hij die bal naar Lukaku speelde om voor een verrassingseffect te zorgen? Iedereen verwachtte die bal naar Debruyne, dus ook de verdedigers van Wales.

Lukaku trok juist een of twee verdedigers mee door die loopactie te maken, waardoor de Bruyne moederziel alleen was. :p

Tuninboy
17 oktober 2013, 09:28
Nainggolan teleurgesteld in keuzes van Wilmots: 'Blijkbaar speelt naam van de club mee' (http://www.nr10.be/cups/ekwk/item/nainggolan-teleurgesteld-in-wilmots-blijkbaar-speel-de-naam-van-een-club-mee?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=donderdag)

Je kan hem geen ongelijk geven.

Jepjep
17 oktober 2013, 10:42
Hmm, of die woorden in zijn voordeel gaan spelen..

Burgernfries
17 oktober 2013, 10:59
Nainggolan teleurgesteld in keuzes van Wilmots: 'Blijkbaar speelt naam van de club mee' (http://www.nr10.be/cups/ekwk/item/nainggolan-teleurgesteld-in-wilmots-blijkbaar-speel-de-naam-van-een-club-mee?utm_source=ccb&utm_medium=newsletter&utm_campaign=donderdag)

Je kan hem geen ongelijk geven.
Hij heeft toch al minstens 2 keer mogen spelen... Herinner me vooral 1 keer dat het echt op niets trok. Toch logisch dat de club meespeelt. Hoeveel selecties heeft bvb. De Fauw gekregen? Ik ruil 'm met plezier voor Gillet hoor.
En dan nog even De Bruyne vermelden. Hoewel niet slecht bedoeld, is dat gewoon domdomdom.

DoVyTn
17 oktober 2013, 11:01
'Januzaj heeft voor Engeland gekozen' - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131017_007)

:ironic:

NemesisBE
17 oktober 2013, 11:01

Dat heeft Wilmots in de dagen voor Wales ontkend en daarom was elke supporter er 100% van overtuigd dat we Wales gingen afslachten. Eigen schuld dus dat de supporters, of toch een deel, kritisch reageerden na de 1-1.

Maar hey, we hebben Bakkali toch aan België kunnen binden, de zoveelste Marokkaanse balverliefde kutshotter :woohoo:

Tuninboy
17 oktober 2013, 11:49
Hij heeft toch al minstens 2 keer mogen spelen... Herinner me vooral 1 keer dat het echt op niets trok. Toch logisch dat de club meespeelt. Hoeveel selecties heeft bvb. De Fauw gekregen? Ik ruil 'm met plezier voor Gillet hoor.
En dan nog even De Bruyne vermelden. Hoewel niet slecht bedoeld, is dat gewoon domdomdom.

2 keer 10 minuten ? We hebben sommige spelers ook al de stenen uit de grond zien shotten. En die blijven kansen krijgen. En zelfs op de bank zitten. Terwijl ze met hun ploeg ook niet de kans krijgen zoals een Mertens. En dat Wilmots nog altijd Simons meeneemt terwijl die met een Belgische ploeg speelt... Maarja, dat is voor de kleedkamer. :ironic:

Met andere ploegen maken die oudere knarren nog het verschil op voetballend gebied. Hier moeten we zoiets meenemen voor de kleedkamer.. Voor mij mogen Cavanda, Lamah, Nainggolan,... Allemaal nog eens een kans krijgen in de oefenwedstrijden. En mij gaat het niet om de club waar ze spelen, wel om de prestaties die ze leveren.

Irriducibili
17 oktober 2013, 12:01
2 keer 10 minuten ? We hebben sommige spelers ook al de stenen uit de grond zien shotten. En die blijven kansen krijgen. En zelfs op de bank zitten. Terwijl ze met hun ploeg ook niet de kans krijgen zoals een Mertens. En dat Wilmots nog altijd Simons meeneemt terwijl die met een Belgische ploeg speelt... Maarja, dat is voor de kleedkamer. :ironic:

Met andere ploegen maken die oudere knarren nog het verschil op voetballend gebied. Hier moeten we zoiets meenemen voor de kleedkamer.. Voor mij mogen Cavanda, Lamah, Nainggolan,... Allemaal nog eens een kans krijgen in de oefenwedstrijden. En mij gaat het niet om de club waar ze spelen, wel om de prestaties die ze leveren.

Cavanda is niet klaar voor de nationale ploeg, zeker mentaal niet.
Mertens en Nainggolan moeten altijd mee met de rode duivels, al zit Mertens regelmatig op de bank bij Napoli, die zijn kwaliteiten zijn allerminst gewijzigd. Als hij speelt is het goed.

Simons out Nainggolan in.

ToasT
17 oktober 2013, 12:04

Met andere ploegen maken die oudere knarren nog het verschil op voetballend gebied. Hier moeten we zoiets meenemen voor de kleedkamer.. Voor mij mogen Cavanda, Lamah, Nainggolan,... Allemaal nog eens een kans krijgen in de oefenwedstrijden. En mij gaat het niet om de club waar ze spelen, wel om de prestaties die ze leveren.Spreek je jezelf hier nu niet tegen??

Wilcao
17 oktober 2013, 12:13
Maar hey, we hebben Bakkali toch aan België kunnen binden, de zoveelste Marokkaanse balverliefde kutshotter :woohoo:

Want we willen alleen maar "echte" belgen he.:doh:

Stan_V
17 oktober 2013, 12:32
De sfeer is hier weer even goed als toen we geen tornooien haalden :unsure:

Tuninboy
17 oktober 2013, 12:42
Spreek je jezelf hier nu niet tegen??

Nee. Want ik vind niet dat Simons voetballend niks bijbrengt, waarom met je hem dan oproepen ? Ook al speelde hij nog in Duitsland.... Als hij dan toch zo belangerijk is voor de kleedkamer, maak hem dan staff ofzo. Maar als je voetballend niks kan bijbrengen, en je laat iemand daarvoor thuis die het potentieel heeft om wel iets bij te brengen. Dan vind ik dat sneu.

Jepjep
17 oktober 2013, 13:27
Tactical case study: Marc Wilmots and les diables rouges (http://scoutaficionado.tumblr.com/)

insane01
17 oktober 2013, 13:45
reekshoofd is mooi ok, maar we kunnen wel eventjes Nederland of Italie in de eerste ronde loten.

Jepjep
17 oktober 2013, 13:53
'Januzaj heeft voor Engeland gekozen' - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20131017_007)

:ironic:

Volgens 'daily mail'.
Het tegendeel zal dus waarschijnlijker zijn.

Ook 'toevallig' dat dit een dag na dat bericht van de woedende Januzaj senior uitkomt.

NemesisBE
17 oktober 2013, 14:08
Want we willen alleen maar "echte" belgen he.:doh:

Ja, want dat is vooral wat ik bedoel :lol:

Wilcao
17 oktober 2013, 14:09
Nee. Want ik vind niet dat Simons voetballend niks bijbrengt, waarom met je hem dan oproepen ?

en je laat iemand daarvoor thuis die het potentieel heeft om wel iets bij te brengen. Dan vind ik dat sneu.

Nu doet ge het weer :unsure:.

asmo
17 oktober 2013, 14:23
Cavanda is niet klaar voor de nationale ploeg, zeker mentaal niet.

Dat mag je toch is gaan uitleggen.

TrickY.
17 oktober 2013, 14:36

Dit.

Ge zag de linksachter van Wales al (bijna) anticiperen. Debruyne was vanzelfsprekend. De pass naar Lukaku was niet onaardig en bij een betere controle stond ie alleen voor doel.

Cuth
17 oktober 2013, 14:42
en daar zijn onze Serie A kenners weer! Zaterdag allemaal present voor Cagliari - Catania? En zondag is het Atalanta-Lazio, ik kijk al uit naar jullie uitgebreide verslagen.

En welke pipo komt hier in hemelsnaam met Roland Lamah af :'(

Tuninboy
17 oktober 2013, 14:51
en daar zijn onze Serie A kenners weer! Zaterdag allemaal present voor Cagliari - Catania? En zondag is het Atalanta-Lazio, ik kijk al uit naar jullie uitgebreide verslagen.

En welke pipo komt hier in hemelsnaam met Roland Lamah af :'(

Mertens Lover ? :ironic:
Tis nie omdat uw vriendin die midget nekeer wilt binnendoen dat het ne goeie voetballer is he.

En, ik kijk geen Serie A, maar moet iedereen daar naar kijken om een kans te krijgen bij de RD ? :lol:

Dan zou KDB geen kans moeten krijgen aangezien hij in de tribune zit..

Irriducibili
17 oktober 2013, 15:18

En, ik kijk geen Serie A, maar moet iedereen daar naar kijken om een kans te krijgen bij de RD ? :lol:

Neen maar je moet er wel naar kijken voor je iets over hun voetballend vermogen kan vertellen.
In uw posts heb je Mertens nog niet beoordeeld op zijn voetbal maar op zijn lengte... RACIST! ;).

Tuninboy
17 oktober 2013, 15:28
Neen maar je moet er wel naar kijken voor je iets over hun voetballend vermogen kan vertellen.
In uw posts heb je Mertens nog niet beoordeeld op zijn voetbal maar op zijn lengte... RACIST! ;).

Oh, dat heb ik wel al gedaan, Een voetballer die 9 op 10 naar binnen komt met dezelfde actie en het spel zo vertaagd dat zelfs Johan Boskamp nu hem zelfs kan volgen.

Cuth
17 oktober 2013, 15:39
Tis nie omdat uw vriendin die midget nekeer wilt binnendoen dat het ne goeie voetballer is he.

Dan zou KDB geen kans moeten krijgen aangezien hij in de tribune zit..

Ik zeg nergens iets over Mertens. Mijn vriendin kent Mertens niet eens, helaas voor jouw stelling.

Ge moet niet zozeer naar de Serie A kijken dan wel er in spelen. Anders zouden we Romelus ook een kans moeten geven.
Ik wil maar zeggen dat gij zowat namen zit op te noemen die ge eigenlijk nooit ziet spelen. Daardoor kunt ge geen gefundeerd oordeel vellen over de perikelen rond de niet-selectie van onze vrienden in de Serie A. Je dribbelt gewoon rond het feit heen dat gij die mannen eigenlijk niet kent.
Je vergelijking met KDB raakt kant noch wal.

Irriducibili
17 oktober 2013, 16:06
Oh, dat heb ik wel al gedaan, Een voetballer die 9 op 10 naar binnen komt met dezelfde actie en het spel zo vertaagd dat zelfs Johan Boskamp nu hem zelfs kan volgen.

In het verleden in Nederland en nu in Italië is dat toch niet hetgeen hij 9/10 doet.
Dus iets zegt mij dat dit een opdracht van de coach was.
Aan mij geef je toch vooral de indruk dat je Mertens niet in de nationale ploeg wil omdat ge hem niet moet hebben (u goed recht trouwens, het accent waarmee hij spreekt is hatelijk).

Newboy
17 oktober 2013, 17:43
Mertens & Chadli in de basis ? Gij snapt het spelleke precies niet. :lol:

Tis dat ge pas kunt uittikken als er snelheid in een actie is he. Niet dmv de bal bij te houden & het spel te vertragen.

Ik denk dat je mij serieus verkeerd begrijpt. Of ik jou niet...

Ik wil Mertens en Chadli juist niet in de basis (of toch niet op de plaats van Hazard). Eden Hazard moet voor mij altijd spelen.

rizla +
17 oktober 2013, 19:16

Echt he. Heb dat zelden anders geweten. Goed andere generatie maar toch geen ander melkwegstelsel? Soit veeleisend zijn heeft er altijd ingezeten. Denk dat ik in mijn binnenste over meer dingen nog veel kritischer zijn kan maar zonder relativeren sta je nergens. Dan wordt het al snel onredelijk.

Belgium fans chanting before Scotland cane at Hamp - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ylYy1Hahoj0)

Weet niet wie er naar Schotland ging en of het al gezien is maar vond dit op youtube. Je moet blijven kijken, vind het geweldig. :)

Re@V0r
17 oktober 2013, 20:03

echt hé :p

de vreugde om de kwalificatie is alweer weg getrokken, tzal nu tot volgende zomer gezeik zijn over de selectie :D

fordjah
17 oktober 2013, 20:57
Belgium fans chanting before Scotland cane at Hamp - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ylYy1Hahoj0)

Weet niet wie er naar Schotland ging en of het al gezien is maar vond dit op youtube. Je moet blijven kijken, vind het geweldig. :)

Haha, zo nice :crazy:

asmo
17 oktober 2013, 21:36
Dat mag je toch is gaan uitleggen.
Ik heb hier nog altijd geen antwoord op gekregen. Wat is er mis met zijn mentaliteit? Een basisspeler van Lazio op een positie waar we momenteel gewoon niets hebben hoort altijd bij de kern van de rode duivels te zitten.

Irriducibili
18 oktober 2013, 13:55
Ik heb hier nog altijd geen antwoord op gekregen. Wat is er mis met zijn mentaliteit? Een basisspeler van Lazio op een positie waar we momenteel gewoon niets hebben hoort altijd bij de kern van de rode duivels te zitten.

Cavanda is gewoon Vanden Borre II.
Volgens Lazio fans loopt hij er toch graag de kantjes vanaf en is hij een moeilijk karakter.
Ook Wilmots heeft duidelijk gemaakt dat hij er niet klaar voor is (wat de manager van Cavanda heeft bevestigd).

Re@V0r
18 oktober 2013, 22:26
als hij effectief constant blijft presteren op het veld, kan mij dat eerlijk gezegd weinig schelen dat het Vandenborre II is
liever een klasbak dan iemand die binnen de lijntjes kleurt maar een pak minder is

*edit*

Januzaj: 'Mijn vader kiest het land'

Adnan Januzaj, het Belgisch-Kosovaarse wonderkind van Manchester United, heeft een interview gegeven op de Kosovaarse televisie. Hij sprak over zijn club, maar kwam ook even terug op de kwestie rond zijn toekomstige nationale ploeg. "Het is mijn vader die kiest voor welk land ik uitkom, dus ik luister naar hem", aldus de 18-jarige Belg met Kosovaarse ouders.

zal dus wel geen België worden vrees ik
met alle respect maar als het zo'n pussy is die niet eens zijn eigen keuzes kan/wil maken, laat maar weg dan

Irriducibili
18 oktober 2013, 23:07
als hij effectief constant blijft presteren op het veld, kan mij dat eerlijk gezegd weinig schelen dat het Vandenborre II is
liever een klasbak dan iemand die binnen de lijntjes kleurt maar een pak minder is

Klasbak, met momenten denk ik echt: wow, die speelt niemand uit de nationale ploeg.
De week nadien is het dan weer helemaal omgekeerd. Nog wat wisselvallig.

Wilmots is nu niet bepaald een fan van spelers met zijn mentaliteit.

Ben er wel zeker van dat het nog goed komt met Cavanda.

Xeo Pablo
19 oktober 2013, 13:06
ik wil nog wel eens zien dat het nog altijd kosovo blablabla is als hij op het einde van het seizoen een uitnodiging voor onze wk selectie krijgt

rizla +
19 oktober 2013, 15:23
ik wil nog wel eens zien dat het nog altijd kosovo blablabla is als hij op het einde van het seizoen een uitnodiging voor onze wk selectie krijgt

Na afgelopen week lijkt me dat ge papa Januzaj der moet bijpakke en dat weet ik nog zo niet. Troubles ahead.. Moest die jongen voor België kiezen zou ik dat gezien z'n kwaliteiten geweldig vinden, maar dan zou de staff er op een of andere manier moeten in slagen vooral papa aan banden te houden vrees ik. Ik zie het zo gebeuren dat ie zich gaat bemoeien moest zijn zoon een keer niet spelen ofzo.. Lijkt me gene gewone. Balkanees..wie weet waar die allemaal is doorgegaan.. Zoon welkom ok, maar grote muil en eisen vati thuislaten. Anders gewoon thuisblijven.

Général Zantas
19 oktober 2013, 15:37
Tijd genoeg, voor Engeland komt hij pas in aanmerking over 5 jaar en Kosovo wordt voorlopig toch niet erkend. Laat die maar beetje uitrazen, voor het WK hebben we hem toch niet nodig.

Lilspanyol
19 oktober 2013, 17:36
Komen er nog nieuwe shirts eigenlijk?

ariane
19 oktober 2013, 17:41
Komen er nog nieuwe shirts eigenlijk?

Ja, een maand (ofzoiets) voor het WK begint komen de nieuwe shirts uit.. Als je er nog geen hebt, zou ik nog gewoon wachten..

MvP
19 oktober 2013, 18:05
Ja, een maand (ofzoiets) voor het WK begint komen de nieuwe shirts uit.. Als je er nog geen hebt, zou ik nog gewoon wachten..
Hebt ge daar een bron van?

ariane
19 oktober 2013, 18:05
ni direct ma das toch altijd zo ? zelfde met voetbalschoenen etc

edit: dit was voor 4 jaar geleden, normaal doet elke kledingsponsor dat

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1072718/2010/02/26/Nike-levert-WK-shirts-uit-gerecycleerd-plastic.dhtml

Wilcao
19 oktober 2013, 18:13
En hopelijk geen Burrda, want dat contract loopt af in juni volgend jaar geloof ik?

Newboy
19 oktober 2013, 18:14

*edit*

zal dus wel geen België worden vrees ik
met alle respect maar als het zo'n pussy is die niet eens zijn eigen keuzes kan/wil maken, laat maar weg dan

Sorry maar als het zo is bij uw thuis... Mij werd altijd geleerd respect voor uw ouders. Adnan zelf zal ook wel zijn mening hebben en als hij die van zijn vader wil volgen, het zij zo.

En het is nu niet zo dat Adan daar zo slecht is van geworden om de beslissingen van zijn vader te volgen. Op 18 jarige leeftijd basisspeler van Man U en net een dik contract van 5 seizoenen getekend.

J.Brown
19 oktober 2013, 18:17
Ik droom nog steeds van Adidas truitjes voor de Rode Duivels. De huidige truitjes zijn hoogwss de lelijkste truitjes ooit.

Fizmo
19 oktober 2013, 18:55
Ik vind de huidige truitjes net mooi. Beste die we gehad hebben. Heb me er zelf vorige week één aangeschaft omdak vrees dat de volgende veel minder zullen zijn!

ariane
19 oktober 2013, 19:03
Ik droom nog steeds van Adidas truitjes voor de Rode Duivels. De huidige truitjes zijn hoogwss de lelijkste truitjes ooit.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, van de huidige kern zijn enkel witsel en Gillet (mss Van Buyten ook maar volgens mij niet meer persoonlijk want die draagt nog schoenen van enkele seizoenen terug) gesponsord door Adidas.
Dit terwijl Nike "dé" hofleverancier van de rode duivels is: buiten Kompany, Fellaini (Warrior) en Pocognoli (Puma) draagt de rest allemaal Nike schoenen. Ik hoop dus ook echt op Nike :p

Re@V0r
19 oktober 2013, 19:44
Sorry maar als het zo is bij uw thuis... Mij werd altijd geleerd respect voor uw ouders. Adnan zelf zal ook wel zijn mening hebben en als hij die van zijn vader wil volgen, het zij zo.

En het is nu niet zo dat Adan daar zo slecht is van geworden om de beslissingen van zijn vader te volgen. Op 18 jarige leeftijd basisspeler van Man U en net een dik contract van 5 seizoenen getekend.

mij werd ook altijd geleerd respect te hebben voor mijn ouders en dat heb ik ook... maar wat ik in mijn carrière doe is mijn zaak en mijn keuze
of zegt uw vader waar ge moet gaan werken en welke keuzes je moet maken?

er is trouwens nog altijd een verschil tussen respect hebben voor uw vader en luisteren naar wat zijn mening is... en gewoon niks te zeggen hebben en moeten doen wat hij zegt

denk je trouwens dat zijn vader er slechter van geworden is door dat nieuw contract te tekenen? ;)
het is dan wel zijn zoon en ik twijfel er niet aan dat hij het beste met hem voor heeft, maar vergeet ook niet dat hij in die zaak gewoon zijn manager is en er gerust ook dik zijn zakken mee vult

rizla +
19 oktober 2013, 22:53
En hopelijk geen Burrda, want dat contract loopt af in juni volgend jaar geloof ik?

O no.. :D De adidas modellen met dat burlington motief ('84) waren ongenaakbaar op dat vlak, samen met die van USA '94. Nu komt 2014 wat ook eindigd op een '4 :cry:

Ik vind de huidige truitjes net mooi. Beste die we gehad hebben. Heb me er zelf vorige week één aangeschaft omdak vrees dat de volgende veel minder zullen zijn!

Burrda was in het begin steenlelijk, maar de huidige modellekes zijn (idd) toch mooi? Passen op een of andere manier ook goed bij het elftal en haar 'periode'. De zwarte uitrusting werd door supps uit de hele wereld zelfs een keer uitgeroepen tot mooiste dacht ik.. . (sommigen vinden Lukaku in het zwarte tenue helemaal angstaanjagend worden :p).

Zelf was ik altijd voorstander van adidas omdat ik dat gewoon een heel erg mooi merk vind. Maar in feite maakt het niets uit. Nike, burrda, als ze maar mooi zijn. Sober vind ik mooi, dus eigenlijk wel straf dat ik de huidige knap vind :/. Alleen het oversized embleem pikt een beetje. Van mij mag het iets worden als dacuba hier liet zien onlangs. Met de oeroude Brabantse leeuw als embleem.. maar helaas.. . Hoe dan ook, over smaken valt niet te discussiëren natuurlijk. Wat voor de ene mooi is zal een ander maar niets vinden.. Maar dat er nieuwe komen lijkt wel zeker. (ook zonder bron, gwn de traditie)

Thorazer
19 oktober 2013, 23:00
Respect voor mijn ouders zal ik altijd hebben maar mijn leven laten commanderen?

No way , je bent zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt ik je leven.

Ouders mogen raad geven maar dwingen om een keuze te maken dat hun uitkomt kan ik nooit goedkeuren.

Als hij zelf kiest voor Kosovo of een ander land dan zij het zo maar het moet wel zijn keuze zijn.

ariane
20 oktober 2013, 00:28
Je hebt gelijk maar in kosovo en die landen is er ook een andere cultuur op dat vlak.
Daar is het van te luisteren of anders krijgt ge een pak rammel denk ik..
Die pa zal hem altijd kort gehouden hebben en hij is zijn pa dankbaar voor alles, bijgevolg ook zijn manager. Veel heeft hij ni te zeggen vrees ik.
Vandaag toch weer een opvallende match gespeeld + basisplaats.. Daar was het toch altijd om te doen.
We zullen bij de oefenmatchen in november het wel te weten komen, niemand heeft een idee wat er in dat koppeke zich afspeelt

SPARTAN
20 oktober 2013, 09:18
Eventjes terzijde. Op Albanese forums zijn er ook heel wat stemmen te horen die het gedrag van vader Januzaj helemaal afbreken wegens zijn arrogantie en piraatgedrag. Naart schijnt maakt die vader er echt opbodgevecht van.

Tuninboy
20 oktober 2013, 11:32
Ach, Wilmots heeft een signaal gegeven. Nu is het aan hem of zijn vader. Meer hoeft er niet meer over gezeverd worden. Als hij naar het WK wil,na een goed seizoen bij Man Und, heeft hij natuurlijk weinig keuze meer.

J.Brown
20 oktober 2013, 15:11
Ferreira-Carrasco heeft zonet 2 doelpunten gemaakt in 6 minuten tijd.

SPARTAN
20 oktober 2013, 15:22
Ferreira-Carrasco heeft zonet 2 doelpunten gemaakt in 6 minuten tijd.

Zit echt wel serieus te duwen naar een selectie. Enig idee op welke posities hij uitgespeeld kan worden?

Stan_V
20 oktober 2013, 15:24
Zit echt wel serieus te duwen naar een selectie. Enig idee op welke posities hij uitgespeeld kan worden?

Linker- en rechterflank. Hij is ook redelijk tweevoetig. Heb hem nog niet in het midden zien spelen, maar met zijn snelheid moet ge 'm sowieso op de flank zetten.

MrBrightside
20 oktober 2013, 15:24
Speelt als flankaanvaller op rechts volgens wedstrijdblad. Concurrentie voor Mirallas en DeBruyne

J.Brown
20 oktober 2013, 15:29
Bij de nationale beloften komt hij van links

MrBrightside
20 oktober 2013, 15:36
Klasse flankspelers zijn altijd welkom.

Gavin
20 oktober 2013, 15:48
Ik zou eigenlijk wel willen zien dat Januzaj voor Kosovo of wat dan ook kiest, gewoon om de reactie van de media en die successo's van de nationale ploeg te ervaren. Het zal rap gedaan zijn met de superlatieven dan, als hij nog aandacht zou krijgen.

Sir.Killalot
20 oktober 2013, 23:25
Och gij.

greiver
21 oktober 2013, 08:06
Over Januzaj... Die vader zal wel genoeg binding met Kosovo voelen he...
Nu ja, bij Kosova zou zo iemand DE held zijn, bij een ploeg als Belgie (deze generatie) of Engeland eerder 'een van de'.
Van mij mag hij komen, als hij al dat gezever van zijn pa achterwege kan laten.
Maar als hij niet voor Belgie kiest, hebben we nog wel alternatieven genoeg.

Voor mijn part mag het WK gerust met Burrda truitjes gespeeld worden. Ben ze nu zo gewoon voor deze campagne.
Nu dat de RD hot zijn, zullen alle merken wel ineens interesse hebben...
Voor t WK Burrda, en achteraf zien we wel... (imo)

Burgernfries
21 oktober 2013, 12:30
Over Januzaj... Die vader zal wel genoeg binding met Kosovo voelen he...
Nu ja, bij Kosova zou zo iemand DE held zijn, bij een ploeg als Belgie (deze generatie) of Engeland eerder 'een van de'.
Van mij mag hij komen, als hij al dat gezever van zijn pa achterwege kan laten.
Maar als hij niet voor Belgie kiest, hebben we nog wel alternatieven genoeg.

Voor mijn part mag het WK gerust met Burrda truitjes gespeeld worden. Ben ze nu zo gewoon voor deze campagne.
Nu dat de RD hot zijn, zullen alle merken wel ineens interesse hebben...
Voor t WK Burrda, en achteraf zien we wel... (imo)
De Burrda-truitjes hingen in de United Brands op Nike-kapstokken. For what it's worth...

Romelus
21 oktober 2013, 13:20
Om 14u live op Eurosport de loting voor de WK-barrages. Hopelijk treft Zw... Zlatan een haalbare tegenstander.

SPARTAN
21 oktober 2013, 13:40
In b4 Portugal/Frankrijk die Ijsland loten.

Iemand met link naar livestream?

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=9zxpXVw7fUM#t=988

dadash
21 oktober 2013, 14:11
Portugal - Zweden

;( geen Ronaldo of Ibra dus op het WK.

Romelus
21 oktober 2013, 14:12
Godverdomme tegen Portugal. Zlatan tegen Ronaldo :( Onmogelijk om heel die ploeg alleen op te rollen voor Ibra.

Frankrijk-Oekraine

Griekenland-Roemenie: Die gaan dus weer naar het WK he die Grieken, ongelooflijk.

Ijsland-Kroatie, wordt leuk!

pablohoney
21 oktober 2013, 14:13
Frankrijk heeft nog geluk

dadash
21 oktober 2013, 14:13
Portugal - Zweden

Oekranie - Frankrijk

Griekenland - Roemenie

Ijsland - Kroatie

Stan_V
21 oktober 2013, 14:14
Griekenland, hoeveel fucking sjance kunde hebben keer op keer. FFUUUUUU

boozeke
21 oktober 2013, 14:15
damn,ijsland heeft toch een moeilijke loting...spijtig,had ze graag op het wk gezien.

dadash
21 oktober 2013, 14:15
Portugal, Zweden, Frankrijk en Kroatie had ik het liefst zien doorgaan. Ik wil de toppers op het WK aan het werk zien met een rijke geschiedenis met alle respect voor Ijsland.

Nu gaan we weer op die dwaze Grieken moet zien, sinds 04' kan ik die echt niet zien.

boozeke
21 oktober 2013, 14:17
Portugal, Zweden, Frankrijk en Kroatie had ik het liefst zien doorgaan. Ik wil de toppers op het WK aan het werk zien met een rijke geschiedenis met alle respect voor Ijsland.

Nu gaan we weer op die dwaze Grieken moet zien, sinds 04' kan ik die echt niet zien.
boh pas op, roemenië kan mss nog iets doen, hoop ik toch op...had allesinds graag ijsland-griekenland gezien

dadash
21 oktober 2013, 14:19
Zijn niet de ploegen die ik zie doorgaan hé zijn de ploegen die ik het liefst op het WK had gezien, van de 8 die vandaag geloot werden.

Ronaldo, Ibra, Ribery en Modric horen gewoon thuis op een WK.

Bubba
21 oktober 2013, 14:20
damn,ijsland heeft toch een moeilijke loting...spijtig,had ze graag op het wk gezien.

Ze komen toch nog redelijk goed weg? Kroatië zit in een serieuze dip. Ze hadden toch veel zwaarder kunnen loten met Frankrijk/Portugal/Zweden.

Wanneer zullen die matchen gespeeld worden?

camino
21 oktober 2013, 14:30
Stront zeg: ibra of ronaldo er uit manman.
Heel jammer.
De beste ter wereld (Ronaldo) moet er sowieso bij zijn.

xiempie
21 oktober 2013, 14:32
Dan zie ik nog liever Ibra op het WK, die presteert meestal wel op grote toernooien

Gavin
21 oktober 2013, 14:32
Komaan IJsland!! In Kroatië zit toch niet veel zoals we het afgelopen jaar gezien hebben, dan liever zo een klein land die er echt voor gaan (en zelfs nog drie/vier bekende namen hebben!à)

Romelus
21 oktober 2013, 14:34
Stront zeg: ibra of ronaldo er uit manman.
Heel jammer.
De beste ter wereld moet er sowieso bij zijn.

Ik hoop inderdaad ook dat Zlatan er bij zal zijn.

camino
21 oktober 2013, 14:42
Dan zie ik nog liever Ibra op het WK, die presteert meestal wel op grote toernooien

Ronaldo speelde heel goed EK + heeft al eens een finale behaalt, helaas onverdient verloren toen.
Ibra is meer voor zijne show ;).

Jepjep
21 oktober 2013, 14:46
Pff geen Ibra op het wk. Het hoeft al niet meer voor mij.

kAstAr
21 oktober 2013, 14:48
Ze komen toch nog redelijk goed weg? Kroatië zit in een serieuze dip. Ze hadden toch veel zwaarder kunnen loten met Frankrijk/Portugal/Zweden.

15/11 en 19/11.

$uB^
21 oktober 2013, 14:56
Ibra is meer voor de show? Juist, Ronaldo niet he .. :-)

Ik lees hier trouwens dat Griekenland weer geluk heeft maar Roemenie is toch zo slecht niet? Het is mss niet meer de ploeg van vroeger (Hagi, Popescu, Stelea ..) maar ik geef ze toch evenveel kans als Griekenland eigenlijk. Net als in de andere matchen trouwens .. Enkel Ijsland geef ik minder kans ...

E_wout
21 oktober 2013, 15:10

't is nu niet dat Kroatië tegenwoordig de pannen van het dak aan het spelen is. Zie ze eerlijk gezegd nog een kans maken om daarna hier te kunnen lezen dat België in de veruit gemakkelijkste poule zat en bijgevolg een beetje minder euforisch mag zijn, als zelf IJsland al wint van de rechtstreekse concurrent.

eurowarriors
21 oktober 2013, 16:07
Hopen op Ijsland voor mij! Voor de rest maakt het mij geen reet uit wie doorgaat.

rizla +
21 oktober 2013, 16:20
Komaan IJsland!! In Kroatië zit toch niet veel zoals we het afgelopen jaar gezien hebben, dan liever zo een klein land die er echt voor gaan (en zelfs nog drie/vier bekende namen hebben!à)

Ongeloofelijk he? Ja man, als ik u was ik zou snel naar de winkel lopen.

't is nu niet dat Kroatië tegenwoordig de pannen van het dak aan het spelen is. Zie ze eerlijk gezegd nog een kans maken om daarna hier te kunnen lezen dat België in de veruit gemakkelijkste poule zat en bijgevolg een beetje minder euforisch mag zijn, als zelf IJsland al wint van de rechtstreekse concurrent.

We gaan na 12 jaar weer naar dat wk met een mooie reeks, en bijgevolg zouden we ook gewoon een beetje tevreden mogen zijn? ;)

camino
21 oktober 2013, 16:39
Ibra is meer voor de show? Juist, Ronaldo niet he .. :-)

Ik lees hier trouwens dat Griekenland weer geluk heeft maar Roemenie is toch zo slecht niet? Het is mss niet meer de ploeg van vroeger (Hagi, Popescu, Stelea ..) maar ik geef ze toch evenveel kans als Griekenland eigenlijk. Net als in de andere matchen trouwens .. Enkel Ijsland geef ik minder kans ...

Ik heb me fout uitgedrukt: ik bedoelde vooral zijn show goals ;).
Of dat van vorige keer met chevo ;).

mp4me
21 oktober 2013, 17:57
Stel je voor magier en tovvenaar die er niet bij zijn!

Archaos
21 oktober 2013, 18:41
Ik heb het gevoel dat Zweden het toch gaat halen :)

Heel jammer iig, deze twee landen hadden beiden moeten doorgaan. Niemand zit te wachten op Griekenland of Roemenië.

Stiekem hoop ik toch ook wel een beetje op Ijsland :)
Maar het zal voor het EK 2016 zijn, denk ik.

Weebl
21 oktober 2013, 19:20
Stel je voor magier en tovvenaar die er niet bij zijn!

http://i.imgur.com/OLb7aSt.gif

Kiiilerke
21 oktober 2013, 19:21
haha zalig gifke =D

fordjah
21 oktober 2013, 19:39
http://i.imgur.com/OLb7aSt.gif

Maar alle zo cute :love:

En kzou Zweden nog nie afschrijven. Portugal is toch ook maar middelmatig?

Jepjep
21 oktober 2013, 19:43
Wat stelt Zweden nu voor buiten ibra. Portugal heelt de laatste jaren bijna elke toernooi via de barrages, die weten hoe ze dit varkentje moeten wassen.
En Portugal middelmatig noemen? Als je een ploeg hebt met Ronaldo, Nani, Moutinho kan je al niet van middelmatig spreken. Centraal duo met Pepe en Alves zou ik ook niet tegenover mij willen hebben.

Chilliewillie88
21 oktober 2013, 19:49

Zweden zwaarder dan Kroatie? Wait......whut?

En wat heeft iedereen hier met ijsland, wie wil er nu fucking ijsland zien op het wk :) tenzij je hoopt om op die manier er makkelijker wk te krijgen voor de duivels is dat toch maar een kansloze situatie ze :) geef mij maar kroatie, anytime!

Cuth
21 oktober 2013, 19:52
Oekraïne moet doorgaan en dan gaat Shevchenko ne comeback maken!!! Vingers gekruist

En natuurlijk moet IJsland zich kwalificeren. Altijd leuk als er zo eens wat "exotische" landen bijzijn op het WK. Een van de leuke pluspunten van een WK is de verscheidenheid aan landen. Als er dan een landje van 300k inwoners zich voor het eerst ooit plaatst is dat leuk. Als degelijk voetbal uw enigste bekommernis is dan kunt ge op andere plekken aan uw trekken komen.

$uB^
21 oktober 2013, 20:00
Idd .. Zoals Jamaica in '98, of Trinidad & Tobago in '06 .. Absoluut geen toplanden maar tis keer iets anders :-)

Stan_V
21 oktober 2013, 20:24
En met Sigurdsson (Spurs), Gunnarsson (Cardiff), Sightorsson (Ajax), Finnbogason (Heerenveen) zitten daar ook gewoon coole spelers bij.

GETHEZ
21 oktober 2013, 20:33
ik ken da allemaal ni ze die barrages..., maar heeft spanje zoiezo geen ticket op zak als WK?

toch hebben ze de voorrondes meegedaan... :unsure: (en gewonnen)

Chilliewillie88
21 oktober 2013, 20:42
ik ken da allemaal ni ze die barrages..., maar heeft spanje zoiezo geen ticket op zak als WK?

Nee

Cuth
21 oktober 2013, 20:46

Elk land, met uitzondering van het gastland, moet voorrondes spelen.

Jepjep
21 oktober 2013, 21:02
En met Sigurdsson (Spurs), Gunnarsson (Cardiff), Sightorsson (Ajax), Finnbogason (Heerenveen) zitten daar ook gewoon coole spelers bij.

Voor een land met 300.000 inwoners hebben die best een leuke ploeg.

Weebl
21 oktober 2013, 21:26

Wa zou je gaan willen, da's daar gemiddeld 0 graden ofzo :unsure:

Archaos
21 oktober 2013, 21:59
Vroeger was dat toch niet geloof ik

Is nog maar zo sinds het WK2006 in Duitsland volgens mij.

Jack Wilshere
21 oktober 2013, 22:58
Geen idee, weet wel dat België (samen met Nederland) in 2000 ook rechtstreeks geplaatst was als gastland

Cuth
22 oktober 2013, 13:55
Wa zou je gaan willen, da's daar gemiddeld 0 graden ofzo :unsure:

:)

Gavin
22 oktober 2013, 18:38
Ongeloofelijk he? Ja man, als ik u was ik zou snel naar de winkel lopen.
En wat, legaal verkrijgbaar natuurlijk want ik ken u, moet ik u meebrengen? Eén korreltje zout?

Weebl
23 oktober 2013, 10:47
Ne woordenboek of het groene boekje misschien!

Anoniem04
23 oktober 2013, 12:41
En wat, legaal verkrijgbaar natuurlijk want ik ken u, moet ik u meebrengen? Eén korreltje zout?
:lol:

Geniaal.

Cuth
23 oktober 2013, 13:41
:bow:

Jepjep
23 oktober 2013, 15:22
Wie heeft er tickets kunnen bemachtigen?

Er zijn alleen nog tickets voor Colombiaanse fans beschikbaar, ik ben aan het twijfelen :unsure:

Klopgeest
23 oktober 2013, 15:43
De helt van de zijlijn zal wel weer vol zitten met vrijkaarten van sponsors, viel me enorm op de laatste wedstrijd dat ik ben gaan kijken. Die mensen hebben geen sfeerattributen met zich mee, zingen niet, het 'zitten & zwijgen' principe precies..

Tah_b00nz0r
23 oktober 2013, 15:47
Daarom da k ook tickets achter de goal heb genomen ;-)

Stan_V
23 oktober 2013, 15:54
Ik heb er twee voor Japan, voor mijn vader en mezelf.

Newboy
23 oktober 2013, 17:07

Sinds het WK 2006 is enkel en alleen het organiserende land automatisch geplaatst, in dit geval Brazilië. Vroeger was het wel zo dat ook de wereldkampioen automatisch geplaatst was maar sinds 2006 is dit dus niet meer het geval.

Het argument van de Fifa was dat de wereldkampioen gedurende twee jaar geen wedstrijd meer speelt op topniveau (daartussen zijn nog europees, aziatisch, afrikaans en amerikaans landenkampioenschap), dus enkel vriendschappelijk wedstrijden en daardoor benadeeld word. Want geef nu toe, als je werelkampioen bent dan wil de hele wereld tegen je spelen en dan kan het soms zijn dat je tegen beduidend mindere tegenstanders voetbalt.

Baats
23 oktober 2013, 18:54
Wie heeft er tickets kunnen bemachtigen?

Er zijn alleen nog tickets voor Colombiaanse fans beschikbaar, ik ben aan het twijfelen :unsure:

Wij hebben met een groepje vrienden 10 tickets kunnen bemachtigen. Max 5 per persoon dus we zitten wel in 2 verschillende vakken, ma bon.

Tevens mijn eerste match van de Rode Duivels live! Hoe streng zijn ze daar eigenlijk, ga ik mijn plastieken drietand kunnen meenemen? :p

Newboy
23 oktober 2013, 19:56
Wij hebben met een groepje vrienden 10 tickets kunnen bemachtigen. Max 5 per persoon dus we zitten wel in 2 verschillende vakken, ma bon.

Tevens mijn eerste match van de Rode Duivels live! Hoe streng zijn ze daar eigenlijk, ga ik mijn plastieken drietand kunnen meenemen? :p

Ik mocht toen geen blikje frisdrank binnen. Afgeven en daarna mocht ik het wel komen ophalen. Had toen een Reflex fototoestel en videocamera in mijn rugzak mee en mocht zonder problemen mee. Was vriendschappelijk tegen Montenegro.

BleKKie
23 oktober 2013, 20:40
Ik mocht toen geen blikje frisdrank binnen. Afgeven en daarna mocht ik het wel komen ophalen. Had toen een Reflex fototoestel en videocamera in mijn rugzak mee en mocht zonder problemen mee. Was vriendschappelijk tegen Montenegro.

Tjah, nogal logisch, dat is een potentieel wapen ;-)

dacuba
24 oktober 2013, 13:30
Stamp een blikje kapot op de grond en ge kunt iemand fameus verwonden met die scherpe randen, best begrijpelijk.

Cpt. Kablammo
24 oktober 2013, 13:33
zelfs ni kapotstampen, gewoon leegdrinken en verwringen tot het in twee scheurt, kunt ge los iemand zijn keel mee oversnijden.

Weebl
24 oktober 2013, 13:39
Of gewoon een vol blikske los tegen ene zijne ketel smijten!!!
Wie weet nog trukskes?

Klopgeest
24 oktober 2013, 14:03
Onze supportersclub heeft 450 kaarten voor de wedstrijd tegen Japan, op het gemakje regelen hoe en wat we het gaan doen dus!

Jepjep
24 oktober 2013, 14:07
Boeeee, alle kaarten opkopen zodat de arme particulieren niks hebben.

Just kidding

Burgernfries
24 oktober 2013, 15:10
De helt van de zijlijn zal wel weer vol zitten met vrijkaarten van sponsors, viel me enorm op de laatste wedstrijd dat ik ben gaan kijken. Die mensen hebben geen sfeerattributen met zich mee, zingen niet, het 'zitten & zwijgen' principe precies..
Ik start op wedstrijddag altijd met werken (in het stadion) rond 16u00. De 2 roze vakken in tribune 1 zijn sowieso VIP, en daarboven zit pers. Dat VIP-vak loopt wel breder dan aangeduid, dus pak maar dat 1-D er ook bij zit. Vak 1-A zit heel wat volk v stad Brussel, en ben vrij zeker dat ook 1-F gebruikt wordt voor iets gelijkaardigs. Betekent dus wel dat van Tribune 1 in de onderste ring quasi de helft niet-verkochte tickets zijn.

http://www.kaagent.be/admin/uploads/pages/boudewijnstadion_stadionplan_small(1).jpg

Tegen Wales waren er enorm veel vips/guests. Bij de andere wedstrijden vond ik dat zeer goed meevallen. Ik zit standaard in vak 1-A, en daar 'profiteren' we toch vooral van de sfeer uit tribune 4.

Weebl
25 oktober 2013, 16:44
Romelu Lukaku football freestyle: Everton striker skills video | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2474910/Romelu-Lukaku-football-freestyle-Everton-striker-skills-video.html)
technisch wonder!

Bubba
25 oktober 2013, 17:28
Onze supportersclub heeft 450 kaarten voor de wedstrijd tegen Japan, op het gemakje regelen hoe en wat we het gaan doen dus!

Toevallig club De Bemvoort? :p

attimos
25 oktober 2013, 19:06
Romelu Lukaku football freestyle: Everton striker skills video | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2474910/Romelu-Lukaku-football-freestyle-Everton-striker-skills-video.html)
technisch wonder!

Dit is wel schandalig slecht. Dat je geen duizend trucjes kan als prof lijkt me logisch, echt functioneel is dat toch niet. Maar dat je de basistechniek ontbreekt om de bal degelijk een gecontroleerd hoog te houden is gewoon te gek voor woorden.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Gavin
25 oktober 2013, 19:24
technisch wonder!

http://abload.de/img/lukxjjqo.gif

Wilcao
25 oktober 2013, 19:36
Ik had ook niet verwacht dat Lukaku dat zou kunnen, al zijn het wel niet de moeilijkste trucjes.

Weebl
25 oktober 2013, 19:59
Wie jongleert nu zonder zijn voet op de grond te zetten met zijn goeie voet? Dit is gewoon erbarmelijk slecht :D.
Die kadeekes staan wel élke dag met een bal aan hun voet he..

Wilcao
25 oktober 2013, 20:02
Wie jongleert nu zonder zijn voet op de grond te zetten met zijn goeie voet? Dit is gewoon erbarmelijk slecht :D.

Dat is wel degelijk een "truc". Om uw voet waar ge mee jongleert niet op de grond te zetten tijdens het jongleren.

Weebl
25 oktober 2013, 20:06
Nee, da is lomp zijn.

Philharmoniker
25 oktober 2013, 20:09
ahzo

Stan_V
25 oktober 2013, 20:11
Interessant nieuws.

Jepjep
25 oktober 2013, 20:21
technisch wonder!

Beschamend om te zien.

waffel
25 oktober 2013, 20:25
Dat is toch niet zo slecht? Natuurlijk kan hij niet goochelen met de bal als een Neymar oid. Er zijn mensen die niet voetballen die veel beter kunnen jongleren. In basket moet je aan Shaquille ook niet vragen om een vrije worp te schieten, ondanks hij elke dag van zijn leven basket heeft gespeeld :p

Wilcao
25 oktober 2013, 20:31
Nee, da is lomp zijn.

Raar dat Wilshere dan exact hetzelfde doet in het filmpje eronder.

mtm
26 oktober 2013, 02:30
Dat is toch niet zo slecht? Natuurlijk kan hij niet goochelen met de bal als een Neymar oid. Er zijn mensen die niet voetballen die veel beter kunnen jongleren. In basket moet je aan Shaquille ook niet vragen om een vrije worp te schieten, ondanks hij elke dag van zijn leven basket heeft gespeeld :p

Niet slecht... :lol: Dat is gewoon niet kunnen. In uw basketvoorbeeldje neemt ge er ook weer eentje uit. Een center die amper FG's probeert te scoren en waarbij finesse totaal niet van belang is. Een spits zonder balbehandeling is een stuk dramatischer.

Nu niet dat dit filmpje zo een ramp is, boeit ook vrij weinig. Doe die een paar voetbalschoenen aan en zet 'm op een veld, en dat lukt waarschijnlijk wel. Maar Lukaku doet dat zo houterig. Vertonghen deed dezelfde beweging in de week, en dat ging toch een stuk vlotter. 't Is ocharme ne verdediger... Instagram (http://instagram.com/p/fu8AUqN9lY/)

Jepjep
26 oktober 2013, 03:01
De andere is niet veel beter wat houterigheid betreft :unsure:

http://www.youtube.com/watch?v=5M5wNKL0X54

Thatn
26 oktober 2013, 03:12
Echt afschuwelijk Lukaku, ik wist dat het erg was, maar zo dramatisch... :wtf:

waffel
26 oktober 2013, 04:35
Niet slecht... :lol: Dat is gewoon niet kunnen. In uw basketvoorbeeldje neemt ge er ook weer eentje uit. Een center die amper FG's probeert te scoren en waarbij finesse totaal niet van belang is. Een spits zonder balbehandeling is een stuk dramatischer.

Nu niet dat dit filmpje zo een ramp is, boeit ook vrij weinig. Doe die een paar voetbalschoenen aan en zet 'm op een veld, en dat lukt waarschijnlijk wel. Maar Lukaku doet dat zo houterig. Vertonghen deed dezelfde beweging in de week, en dat ging toch een stuk vlotter. 't Is ocharme ne verdediger... Instagram (http://instagram.com/p/fu8AUqN9lY/)

Khad maar heel begin gezien en dan doorgespoeld tot sec 50 en had dus erger verwacht, nu ik het helemaal herbekijk is het eigenlijk wel redelijk dramatisch ja :p super veel bal gevoel kan hij niet hebben dus

Weebl
26 oktober 2013, 09:03
Voila, zielig dus

Wilcao
26 oktober 2013, 10:48

Dat het een verdediger is, is natuurlijk geen goed argument he. Die trucjes kunt ge gewoon leren.
Dit kan ook niet elke voetballer:
1somzNJ0DxA

BleKKie
26 oktober 2013, 14:00
Het komt niet over, maar het is niet omdat je trucjes kan dat je een goeie voetballer zijt hé :)

Jepjep
26 oktober 2013, 14:04
Het is toch geen verrassing dat Vertonghen technischer, verfijnder is dan Lukaku. Is ook geen schande.

mtm
26 oktober 2013, 14:22
Veel verdedigers die technisch begaafder zijn dan aanvallers zijn er thans niet.

BeeLz
26 oktober 2013, 14:44
Inderdaad, maar heb wel de indruk dat veel mensen vaak denken dat overstapjes en wat jongleren het summum is van techniek.

Cpt. Kablammo
26 oktober 2013, 14:54
Lukaku moet gewoon nog een pak bijleren. Vooral mentaal heeft hij nog een heel lange weg te gaan. Hij denkt niet snel genoeg na, hij is te nerveus aan de bal, is niet koelbloedig genoeg. Die heeft nog een jaar of twee-drie nodig voordat hij een echte machine kan worden. Vooral die eerste baltoets moet beter, hij heeft zelfs ruzie met de bal als hij op zijn gemakje zijn ding kan doen. Dat kan toch echt niet op dat niveau?

Jepjep
26 oktober 2013, 15:00
Veel verdedigers die technisch begaafder zijn dan aanvallers zijn er thans niet.
Akkoord maar zo raar is dit toch niet? Vertonghen is technisch bovengemiddeld voor een verdediger. (en Lukaku voor een aanvaller wss ondergemiddeld)

Lukaku moet gewoon nog een pak bijleren. Vooral mentaal heeft hij nog een heel lange weg te gaan. Hij denkt niet snel genoeg na, hij is te nerveus aan de bal, is niet koelbloedig genoeg. Die heeft nog een jaar of twee-drie nodig voordat hij een echte machine kan worden. Vooral die eerste baltoest moet beter, hij heeft zelfs ruzie met de bal als hij op zijn gemakje zijn ding kan doen. Dat kan toch echt niet op dat niveau?

Inderdaad. Ik heb bij Lukaku altijd dat als er een pass(zelfs een simpele pass zonder echt druk op hem) naar hem gaat je nooit op voorhand weet of hij die goed gaat controleren of niet.

Cpt. Kablammo
26 oktober 2013, 15:29
Het heeft ook wat te maken met zijn kopje hoor, je ziet gewoon dat hij niet vastbesloten is in zijn spel. Hij weet niet wat hij gaat doen, tot de moment van de actie zelf. Toen hij daar niet zo lang geleden te laat kwam op die bal van De Bruyne in een interland bijvoorbeeld. Akkoord dat Kevin met links moest inspelen, maar Lukaku was niet aan het anticiperen, hij zat niet écht in de actie mee verwoven, hij stond gewoon helemaal voorovergebogen te zwaaien gelijk een debiel kind op de speelplaats. "Speel speel speel!!!"

Als hij nu gewoon perfect had klaargestaan en met de juiste vastberadenheid zijn rol had gespeeld in die actie, dan had hij volgens mij op tijd zijn been kunnen uitsteken en was er geen discussie over met welke voet De Bruyne had gepasst.

Dat is nu één actie, maar zo dingen zie ik vaak terug in zijn spel. Lukaku heeft zijn momenten als hij veel ruimte heeft en wanneer de scheidsrechter veel toelaat op fysiek vlak. Maar veel verder gaat het helaas nog niet.

En die jongen is wel een absoluut toptalent, begrijp me niet verkeerd he. Maar hij moet slimmer worden, beter nadenken en volgens mij denkt hijzelf al dat zijn mentale sterkte reeds op punt staat. Ik heb het gevoel dat hij zich zuiver toelegt op het technische, omdat iedereen daar op focust. Maar slim en sterk staan in het hoofd (wat nodig is om koelbloedig af te werken en goed in het kader van een team te spelen, zeker op Engels topniveau waar je bliksemsnel speelt), dat is meer dan weten wat je wel of niet moet zeggen in een interview met een random journalist. Ik denk dat hijzelf daar nog moet achterkomen, zijn meest recent verwijderde tweet spreekt ook boekdelen op dat vlak. Zijn broer is ook in hetzelfde bedje ziek, die kerel is ook totaal niet matuur genoeg in de bovenkamer om echt top te spelen.

Ik denk dat papa Roger iets te weinig aandacht heeft gestoken in die aspecten, maarja die oude mens is zelf ook duidelijk nog wat onbezonnen op zijn leeftijd aangezien hij zijn vriendinnen klappen verkoopt en in zijn koffer steekt af en toe. Hopelijk vinden ze voor de Romelu een iets betere begeleider.

Ik ben er wel redelijk zeker van dat Lukaku niet onze rots in de branding gaat zijn op het WK. Het volgende EK... Misschien.

Pseudo
26 oktober 2013, 15:49
Het heeft ook wat te maken met zijn kopje hoor, je ziet gewoon dat hij niet vastbesloten is in zijn spel. Hij weet niet wat hij gaat doen, tot de moment van de actie zelf. Toen hij daar niet zo lang geleden te laat kwam op die bal van De Bruyne in een interland bijvoorbeeld. Akkoord dat Kevin met links moest inspelen, maar Lukaku was niet aan het anticiperen, hij zat niet écht in de actie mee verwoven, hij stond gewoon helemaal voorovergebogen te zwaaien gelijk een debiel kind op de speelplaats. "Speel speel speel!!!"

Als hij nu gewoon perfect had klaargestaan en met de juiste vastberadenheid zijn rol had gespeeld in die actie, dan had hij volgens mij op tijd zijn been kunnen uitsteken en was er geen discussie over met welke voet De Bruyne had gepasst.

Dat is nu één actie, maar zo dingen zie ik vaak terug in zijn spel. Lukaku heeft zijn momenten als hij veel ruimte heeft en wanneer de scheidsrechter veel toelaat op fysiek vlak. Maar veel verder gaat het helaas nog niet.

En die jongen is wel een absoluut toptalent, begrijp me niet verkeerd he. Maar hij moet slimmer worden, beter nadenken en volgens mij denkt hijzelf al dat zijn mentale sterkte reeds op punt staat. Ik heb het gevoel dat hij zich zuiver toelegt op het technische, omdat iedereen daar op focust. Maar slim en sterk staan in het hoofd (wat nodig is om koelbloedig af te werken en goed in het kader van een team te spelen, zeker op Engels topniveau waar je bliksemsnel speelt), dat is meer dan weten wat je wel of niet moet zeggen in een interview met een random journalist. Ik denk dat hijzelf daar nog moet achterkomen, zijn meest recent verwijderde tweet spreekt ook boekdelen op dat vlak. Zijn broer is ook in hetzelfde bedje ziek, die kerel is ook totaal niet matuur genoeg in de bovenkamer om echt top te spelen.

Lukaku een toptalent noemen terwijl hij technisch en qua voetbalintelligentie zwaar ondermaats is vind ik er toch ook maar over. Dus nee, ik ben van mening dat ge een kat een kat moet noemen en een franchipan een franchipan, in Lukaku zijn geval is hij dus gewoon ne sterke snelle neger

Cpt. Kablammo
26 oktober 2013, 15:59
Hij is nog maar 20 jaar en is al productiever dan topspitsen van 27-28, op het allerhoogste niveau. ALs ge dan geen toptalent zijt, weet ik het ook niet meer. Het is ook niet dat hij aan het einde van zijn groei zit. Er zijn veel 'sterke snelle negers', maar er zijn er niet veel die zijn resultaten halen.

GemaneDude
26 oktober 2013, 16:42
Lukaku geen toptalent, 9lives strikes again

mdconcept
26 oktober 2013, 16:53
Ik had in de eerdere topic een vraagje over fake Belgisch shirts.
ik heb ze hier gevonden.
Red Hazard shirt Belgium nr. 10 (http://en.belgoshop.com/Red-Hazard-shirt-Belgium-nr-10-p-88-c-2.html)

is wel veel geld voor een fake truitje, kent iemand een goedkopere plek?

thx

Jepjep
26 oktober 2013, 16:55
Hazard, the Belgian wonderboy. Everybody loves his impredictable dribbles. Wear his shirt and you'll be dribbling like him!

40 euro voor een fake shirt, haha.

Gavin
26 oktober 2013, 16:58
Neem zijn fysieke capaciteiten weg en er schiet bitterweinig over. Kan geen bal controleren, spelinzicht van een dode walvis, gebrekkig op korte ruimte, ... lopen, beuken en trappen vat hem redelijk samen. Dat ge daarmee succesvol kunt zijn in Engeland is geen verrassing, maar dat wilt niet zeggen dat ge een toptalent zijt.

Vier jaar geleden ja, toen hij bij Anderlecht doorbrak, toen zag het er geniaal uit en kunt ge er nog toptalent aanhangen. Vier jaar later heeft die nog exact dezelfde problemen. Hoe oud moet hij zijn voordat dat eindelijk erkend wordt dat hij die dingen gewoon niet kan? 25? 30? De boot van toptalent is al lang gaan varen, ik zou niet weten wat voor label ge op echte wereldtalenten als Götze of Neymar moet plakken.

Geen idee waarom de Kablammo nog zo een Lukakuhomer is na al doe jaren, dieje zit toch genoeg voetbal en heeft toch verstand genoeg om het ondertussen wel te beseffen? :p

Rikie
26 oktober 2013, 17:29
Het Belgische wonderkind scoort opnieuw!

WAT NU GAVIN!?

Gavin
26 oktober 2013, 17:32
Goede goal, niets op aan te merken.

Wilcao
26 oktober 2013, 18:09
Het dan ook maar de Premier League he.

Re@V0r
26 oktober 2013, 18:49

allé... er wordt zo'n filmpje online gezet die eerder als fun bedoeld is en direct vliegen de hongerige wolven er op en ontstaan er weer 3 pagina's Lukaku-gebash :lol:
zorgwekkend trouwens dat enkel de kenners hier zien dat hij eigenlijk waardeloos is, maar al die mensen bij Anderlecht, Chelsea, West Brom, Everton, nationale ploeg dat gewoon niet inzien en hem maar blijven opstellen :(

grappige is dat jullie waarschijnlijk wel keihard voor hem zaten te cheeren toen hij 2x scoorde tegen Kroatië...?

Pseudo
26 oktober 2013, 19:11
Hij is nog maar 20 jaar en is al productiever dan topspitsen van 27-28, op het allerhoogste niveau. ALs ge dan geen toptalent zijt, weet ik het ook niet meer. Het is ook niet dat hij aan het einde van zijn groei zit. Er zijn veel 'sterke snelle negers', maar er zijn er niet veel die zijn resultaten halen.

Soms moet ge afgaan op hetgeen wat ge ziet, en niet afgaan op statistieken. Vorig jaar maakte El Sharaawy iets van een 15 goals in 17 matchen in de eerste helft van het seizoen als 20-jarige in de Serie A. Iedereen zwaar onder de indruk van deze statistieken, onder andere omdat het geleden was sinds godweetwanneer dat een 20-jarige zulke cijfers kon voorleggen in de Serie A. Met als gevolg, dat ik hem al ging plaatsen naast Neymar qua talent, ook al wist ik dat El Sharaawy ne slechte passer en dribbelaar was. Maar hij werkte wel zijn kansen op een verschrikkelijk efficiënte manier af, en had dus geweldige statistieken. 1 maand later valt dat weg en ge krijgt een betere versie van Kevin Mirallas. Nu, zet Lukaku tegen een verdediging die laag en compact verdedigt (gelijk men meestal tegen topploegen speelt), en wtf gaat die kerel kunnen forceren? (retorische vraag, u hoeft hierop niet te antwoorden, het antwoord is sowieso "niks")

pablohoney
26 oktober 2013, 19:18
sommige overschatten hun eigen voetbalkennis toch zwaar ze denk ik. wij zien toch belange niet alles van al die voetballers? 1 match om de week, als je al alle matchen kijkt

Pseudo
26 oktober 2013, 19:25
(Sommigen? vlak na een post van mij? hij verwijst vast naar iemand anders dan mijzelf, oef.)

pablohoney
26 oktober 2013, 19:31
niet specifiek op u neen

mtm
26 oktober 2013, 20:09
grappige is dat jullie waarschijnlijk wel keihard voor hem zaten te cheeren toen hij 2x scoorde tegen Kroatië...?

Euh? Als fokking Paul Konchesky een paar jaar geleden voor Liverpool had gescoord, zou ik ook gejuicht hebben. Daarom hoef ik dat geen goede speler te vinden. Ik supporter voor een ploeg of land, niet voor een speler.

NemesisBE
28 oktober 2013, 19:50
Euh? Als fokking Paul Konchesky een paar jaar geleden voor Liverpool had gescoord, zou ik ook gejuicht hebben. Daarom hoef ik dat geen goede speler te vinden. Ik supporter voor een ploeg of land, niet voor een speler.

Gavin
30 oktober 2013, 13:13
Een ander systeem dan de FIFA-ranking: World Football Elo Ratings (http://www.eloratings.net/world.html)

We staan er veertiende van de wereld, achtste van Europa. Uitleg over berekening: World Football Elo Ratings: Rating System (http://www.eloratings.net/system.html)

Cpt. Kablammo
30 oktober 2013, 14:52
Neem zijn fysieke capaciteiten weg en er schiet bitterweinig over. Kan geen bal controleren, spelinzicht van een dode walvis, gebrekkig op korte ruimte, ... lopen, beuken en trappen vat hem redelijk samen. Dat ge daarmee succesvol kunt zijn in Engeland is geen verrassing, maar dat wilt niet zeggen dat ge een toptalent zijt.

Vier jaar geleden ja, toen hij bij Anderlecht doorbrak, toen zag het er geniaal uit en kunt ge er nog toptalent aanhangen. Vier jaar later heeft die nog exact dezelfde problemen. Hoe oud moet hij zijn voordat dat eindelijk erkend wordt dat hij die dingen gewoon niet kan? 25? 30? De boot van toptalent is al lang gaan varen, ik zou niet weten wat voor label ge op echte wereldtalenten als Götze of Neymar moet plakken.

Geen idee waarom de Kablammo nog zo een Lukakuhomer is na al doe jaren, dieje zit toch genoeg voetbal en heeft toch verstand genoeg om het ondertussen wel te beseffen? :p
Ik heb al heel veel spelers pas later zien openbloeien. Die eerste baltoets is inderdaad een zwaar probleem, maar dat kan wel degelijk nog verbeteren. Zoals ik al zei, hij is nog maar 20. En het feit dat hij zo blijft scoren toont gewoon aan dat er wel meer in zit dan enkel wat beuken en lopen. Er lopen zo duizenden negers rond in het voetbal die enkel fysieke kwaliteiten hebben, maar die er gewoonweg niet geraken. Dat argument dat zoiets enkel lukt in de EPL is gewoonweg belachelijk. Als hij dit seizoen weer kan stoppen met 17-20 goals op de teller kan je niet om zijn scorende kwaliteiten heen. En hij is al goed op weg om dat doel te bereiken.

Lukaku mist maturiteit, zoals ik al zei. Hij ontbreekt ervaring en hij ontbreekt het besef dat hij totaal nog niet volwassen is. Niet op het veld en ook niet naast het veld. Het enige wat hij goed kan is interviews geven. Maar hij is nu nog steeds vaak een onbezonnen en ongeduldig straatvoetballertje op het veld. Maar daartegenover staat dat hij wel degelijk al een paar keer vista heeft laten zijn, dat hij vaak ook de juiste keuze maakt in zijn runs. Dat zijn dingen die gaandeweg beter zullen worden en dat zal mede komen via de bakken kritiek die hij op bepaalde momenten zal moeten verduren.

Benteke is tegen 300% gaan ontwikkelen toen hij als wisselgeld werd getransfereerd tussen Genk/Standard/Mechelen/Kortrijk. Moet ik u er aan herinneren hoe hopeloos Benteke werd gezien door iedereen? Die jongen had schijnbaar geen greintje techniek en ramde gewoon op elke bal die hij zag, Mpenzastyle. Hij was toen ook al 19-20 jaar, maar is toen keihard gaan beginnen werken en is gaan beginnen groeien op het veld. En sorry maar Benteke, dat leek echt te gaan afstevenen op een regelrecht fiasco, hoe dom en onefficiënt die kerel speelde 80% van de tijd... Hebt ge die mens bij momenten zien vechten met de bal? Maar hij is wel véél beter geworden van zijn 20 tot 22 jaar.

Het is achterlijk om Lukaku nu al te verguizen en om die te zien als een afgewerkt product. Ik zeg zelf al dat ik hem niet zie als onze basisspits op het komende WK, waar ik mee wil zeggen dat hij nog niet top is. Maar die jongen heeft nog letterlijk 8-10 jaar progressie voor zich he! En ik betwijfel of zowat elke topploeg in de wereld +10 miljoen op tafel wou leggen voor de zoveelste snelle sterke neger zonder andere kwaliteiten. Zijn grote idool Didier Drogba (die ook pas technische hoogstandjes liet zien op latere leeftijd) brak pas door op hoger niveau rond zijn 25ste. Lukaku zit nog perfect op weg om een regelrechte topspits te worden en de enige die dat zou kunnen beletten is hijzelf.

Nogmaals, ik zie Lukaku niet als een topspits, maar iemand definitief afschrijven op zijn 20 terwijl hij nu keihard zijn scorende kwaliteiten aan't bevestigen is... Dat is een beetje hallucinant.

Jepjep
30 oktober 2013, 15:39
Mooi relaas, ik sluit me erbij aan. Ik erger me vaak dood aan Lukaku, maar hij heeft nog genoeg groeimarge en wat hij nu al laat zien qua scorend vermogen in de sterkste competitie ter wereld is niet mis.

Jenthe
30 oktober 2013, 15:42
Inderdaad, sommigen schijnen te vergeten hoe Benteke aanzien werd op de leeftijd dat Lukaku nu heeft. Wat een ontwikkeling heeft die doormaakt zeg. Lukaku doet het nu zelfs beter dan Benteke op die leeftijd, dus er is geen enkele redenen waarom hij ook niet nog kan evolueren.

Sir.Killalot
30 oktober 2013, 16:10
². Hoeveel spelers zijn er die op zijn leeftijd al zulke statistieken (hebben) kunnen voorleggen?

Op zijn 19de zesde in de topscorer stand in de PL met 17 goals en 7 assists EN met ongeveer 900 a 1000 minuten minder gespeeld te hebben als de top 5. Die 1000 minuten minder gespeeld kan je minstens ter compensatie inbrengen tegen 't feit dat het maar bij WBA was, waar hij meer ruimte krijgt als bij een topploeg.
Dit seizoen, nog altijd maar twintig jaar, opnieuw al 5 goals en een assist op 7 matchen.

Je gaat me niet horen zeggen dat hij nu al een wereldspeler is. Ik zeg zelfs niet dat hij dat ooit gaat worden, maar als je nog maar twintig bent, dan wilt dat meestal wel zeggen dat je nog heel wat progressie kan maken.

Baats
3 november 2013, 21:57
Effkes een praktisch vraagske: wij gaan volgende week met een hoopke vrienden voor het eerst naar de Rode Duivels (eindelijk eens tickets kunnen bemachtigen..). Is dat doenbaar met de auto uit Gent (is er genoeg parking?) of zijt ge beter af met de trein (zijn er nog treinen terug na de match?)

Jepjep
3 november 2013, 22:05
Ik zou met de auto gaan, dan kunt ge nog nagenieten van de overwinning daar. Anders ga ge rekening moeten houden met de trein, laatste trein naar gent is om 00.30. Als ge die mist is het pas om 06.00 te doen. Parkeren kunt ge normaal gewoon op parking c.

Bontus
6 november 2013, 12:51
https://www.facebook.com/Anthony4Rio

Joinen aub

Weebl
6 november 2013, 12:58
gtfo gast

Jack Wilshere
6 november 2013, 13:01
stfu gast

Arne
6 november 2013, 13:08
Gilletforrio

Poepoei
6 november 2013, 13:30
Ciman4life

waffel
6 november 2013, 14:13
Azo men Lukakutje blijven bashen :(

fcberke
6 november 2013, 15:51
ze zouden beter meunier meepakken!

SPARTAN
6 november 2013, 15:52
In: Thorgan/FerreiraCarrasco/Meunier

't is toch vriendschappelijk. Mag je met wat grotere bank spelen.

CisnerosIsGod
6 november 2013, 17:36
World Cup jerseys gelekt: Leaked WC Jerseys so far - Imgur (http://imgur.com/a/clecN)

SPARTAN
6 november 2013, 17:43
World Cup jerseys gelekt: Leaked WC Jerseys so far - Imgur (http://imgur.com/a/clecN)

Zouden ze eigenlijk verandering ondergaan? Ik kan me inbeelden met die blakende zon, en warme temperaturen dat spelen in een zwart tenuetje wel minder zal zijn.