PDA

Volledige versie bekijken : FACTS 2013

VictorVonDoom
13 oktober 2013, 13:55
ik ga allesinds met mijn neef, moeder laat verstek gaan deze keer door ziekte en door vermoeidheid.

tip voor een volgende versie, kom wel telaat ermee :
1) zorg aan de inkomst halte dat de mensen weten waar ze kaartgames vinden en comics
2) handig zou zijn dat mensen niet met mond openvallen als je vraagt waar deze leverancier is en zeggen ga zelf gaan zoeken
3) duidelijk banners ophangen en wegbewijzering is ook helpvol.
4) een brocure waar alleen maar opstaat hier vind je de press, teken en comic ruimte en daar komen zus en zo tekenen is een beetje uit de boze. De folder mag iets dikker en duidelijker zijn
5) wil wel 15 euro betalen als je die moeite allemaal doet of moet ik vragen voor begeleiding de volgende keer dan breng ik een buddy mee :p

mijn moeder zat maar te zitten en naar de cosplay te kijken dus moest ik zelf zoeken naar leveranciers
beter is om iets te doen aan de punten hierboven anders wordt het noppes voor mij voor volgende week
of allesinds mensen huren die er iets van kennen aan de inkomstbalie

ShirEPanjshir
18 oktober 2013, 10:17
Ik zal alvast 1 dag aanwezig zijn op FACTS :) voor 't eerst heb ik in feite nog geen verlanglijstje opgesteld ... Vrees ook dat het er niet meer zal van komen.

Xylan
18 oktober 2013, 12:57
Ik ga zaterdag aanwezig zijn met de vriendin, verlanglijstje, goh niet perse, ik kom vooral voor de sfeer, misschien dat ik eens ga zien voor Compendium 2 van The Walking Dead en misschien als ik wat goedkope paperbacks kan vinden van bepaalde Star Wars series als Vector etc.

Zal vanavond wel is te goei zien voor een verlanglijstje :)

ironhorn
18 oktober 2013, 13:07
heb mij deze keer tijdig aan mijn verlanglijstje gewerkt (moet het alleen nog wat ordelijk samenvoegen). Hopelijk dit jaar wat single issues (maar ik vrees ervoor, gezien deadpool overdreven populair is tegenwoordig) en goedkope trades. En natuurlijk heel wat obscure actie figuren :)

Marginal0
18 oktober 2013, 16:56
Ga op zaterdag met Kingjulie en nog ne non-forummember.

Heb wel een verlanglijst, maar de paperback-productie van de New 52 gaat echt zaaddodend traag. De Vol2's zijn nog altijd niet verschenen. Beetje schrijnend. Ravine vol2 ook nog niet. Dan maar proberen Excalibur vast te krijgen. Dien pee die da tekent komt normaal af. Hopelijk pakt hem wa boekskes mee.

T'is precies vrij stil rond de beurs op't forum. Maar 't staat mss bij anime.

Lav
18 oktober 2013, 17:38
Brainfreeze op F.A.C.T.S. (http://www.brainfreeze.be/2013/10/18/brainfreeze-op-f-a-c-t-s-2013/)

Passeer zeker de brainfreeze stand en probeer Thor's hamer op te tillen :D Ikzelf ga er 2 dagen zijn

VictorVonDoom
19 oktober 2013, 16:28
ik ga een dag , morgen :) met een neef