PDA

Volledige versie bekijken : Software Er is geen e-mail programma gekoppeld ...

goands
13 oktober 2013, 00:08
Hallo allemaal,

Ik heb een heel vreemd probleem.
Ik heb office 2007 staan en ik gebruik hier ook outlook van.
Onlangs was er een update van adobe reader (zoals er zoveel zijn) maar deze keer moet er toch iets speciaals zijn. Want sinds de laatste updates kan ik geen pdf's meer openen die ik ontvang als bijlage in een mail. Dan komt er telkens een melding "Er is geen e-mail programma gekoppeld om de gevraagde actie uit te voeren. Installeer een e-mailprogramma. Maak een koppeling in de Standaardprogramma's in het Configuratiescherm als er al een e-mail programma geïnstalleerd is."
Echter als ik de pdf opsla en daarna open lukt het wel. Maar ik zou graag weer de pdf openen zoals vroeger en dus zonder deze telkens weer opnieuw te moeten opslaan.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Lenny-G
16 oktober 2013, 14:01
Je kan de outlook cache legen. Dacht dat dit het probleem eens opgelost heeft bij mij.

Volgende stappen zouden voldoende moeten zijn:
"1. Clear the contents of ‘TEMP’ folder and check if you are able to open the attachments
Click on Start > All Programs > Accessories > Run, copy and paste the following command line in the open text box and press Enter
%temp%

2. Clear the contents of outlook TEMP folder in the following location:
Click on Start > All Programs > Accessories > Run, copy and paste the following command line in the open text box and press Enter

%userprofile%\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temp orary Internet Files\Content.Outlook\

Note: Don’t delete the folder only delete the contents in the folder
Close and restart Outlook and check if you are able to open the attachments"

Cannot open preview of .Pdf attachment in Outlook mail - Microsoft Community (http://tinyurl.com/3dv3mgt) (weet niet als dit toegelaten is. Is een link naar ms kb)