PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Bootschijf in andere PC gestoken / hoe data kopieren?

Barbarossa
1 oktober 2013, 21:38
Hello

Ik heb vandaag een SSD in de pc van een maat gestoken en windows geinstalleerd.
De gewone HD die in zijn PC stak had twee partities en de bedoeling is om deze terug te formatteren en terug naar 1 partitie te gaan en daarna voor data te gebruiken.

De schijf heeft een partitie met data en een bootpartitie.

Mijn PC heeft een extern sata slot en heb de schijf daar ingestoken met de bedoeling alles even naar mijn schijf te kopieren.

De data partitie ging zonder probleem, de boot partitie krijg ik niet volledig gekopieerd.
Er staat voor 80 gb aan gegevens op en krijg maar 10 gb overgezet.
Ik wil die schijf kopieren just in case, die wordt niet meer gebruikt om te booten maar zou alle data vooraleer te formatteren willen bijhouden, er staan nog een aantal saves van games etc op.

Ik heb geprobeerd om die schijf alle machtigingen te geven maar krijg nog steeds meldingen dat er tot bepaalde mappen geen toegang is.

Weet er iemand hoe ik die volledige schijf kan kopieren, of bestaat er daar een programma voor?

Alvast bedankt.

Barbarossa
1 oktober 2013, 22:59
Via Ease US Todo BackUp heb ik een backup van de bootpartie kunnen maken en ben die nu naar een map op mijn schijf aan t restoren. Nu nog hopen dat alles goed afloopt. :)

Barbarossa
2 oktober 2013, 12:09
hmmm blijkbaar is alles niet meegekomen.
oa de windows mappen.

Iemand een idee hoe ik die toch kan kopieren?

Exit
2 oktober 2013, 13:31
neem een image met bvb reflect

Barbarossa
2 oktober 2013, 22:34
Thanks, zal me daar eens in verdiepen.