PDA

Volledige versie bekijken : F4F Super mario tanooki

junglist_clint
28 september 2013, 22:20
eerste keer dat ik zo een mooi beeld zie van mario. Nu de vraag is, ik wil hem heel graag hebben maar ben volledig groen in deze wereld. Hij kost 230 dollar (geen flauw idee hoeveel euro dat is) En dan komen er nog eens verzendkosten en duane bij vermoed ik? Moet ik hem op die site bestellen en dan krijg ik hem als hij uit komt? En is het de moeite om zo een duur beeld te kopen?

First 4 Figures (http://www.first4figures.com/component/option,com_myphp/Itemid,3/product,109/)

Alvast bedankt

junglist_clint
30 september 2013, 19:37
iemand? :) Zijn toch nog mensen hier die via f4f iets hebben gekocht? Of hoe doen jullie het?

ironhorn
24 oktober 2013, 11:24
geen ervaring met beelden bestellen, maar zag dat deze wel op volgende site in pre-order beschikbaar was: Super Mario: Tanooki Mario First 4 Figures (http://www.galaxyshop.eu/games/overige/super-mario-tanooki-mario-first-4-figures.html)

Ingis
24 oktober 2013, 13:15
Dit topic gemist.

hmz ik heb denk ik al F4F hun zelda, metroid en sonic beelden ongeveer. Heel tevreden van hun. Heel goede customer service (als je bij hun zelf besteld). Beeld zal ook vrij groot zijn. Ik heb hem in ieder geval ook besteld staan, maar bij F4F zelf. De excl versie van dit beeld is meer dan de moeite, sjaaltje rond zijn nek en extra blok met de power-up op. Of je het de moeite vind, ... ja moet je voor je zelf uitmaken. Is altijd veel geld en is iets statisch, ik vind het meer dan waard, maar sommige vinden er niks aan. Is trouwens de eerste van een lijn, zullen er nog verschillende normaal in uitkomen.

Galaxyshop is in ieder geval een heel betrouwbaar winkel, al redelijk veel daar gekocht, zeer vriendelijk en hulpvaardig.

CammoFalcon
24 oktober 2013, 13:20
Heb eerder al besteld bij Galaxyshop, zeer goede customer service. Bovendien denk ik dat je geen verzendkosten moet betalen wanneer je voor 150 EUR bestelt.

junglist_clint
24 oktober 2013, 20:30
beste bedankt voor de reacties. Maar deze is al een tijdje geleden gepreorderd ;) Kon niet wachten. Blijkbaar komt er een hele mario lijn uit dus dat wordt sparen :(

Ingis
24 oktober 2013, 20:33
ex of regular? . Ik gok dat er max twee per jaar van zullen uitkomen hoor ;)

junglist_clint
24 oktober 2013, 20:54
exclusive ;)

Ingis
24 oktober 2013, 21:48
exclusive ;)

That's the way to go :) You will not regret it :)

junglist_clint
25 oktober 2013, 20:48
kan al niet wachten tot hij er is!

KillingRaptor
12 november 2013, 19:25
Hoe zit dat eigenlijk met bestellen van F4F zelf? Hoeveel verzendingskosten komen daar nog bij? En zit je dan ook nog met douanekosten? Die Ryo Hazuki vind ik echt super namelijk en vind hem op geen enkele andere site uit België of Nederland...

Edit:
Ah crap, zie net dat ze geen Paypal aanvaarden. Heb helemaal geen creditcard ofzo.

junglist_clint
12 november 2013, 19:52
bij mij was shipping iets van een 50 dollar als ik mij niet vergis. Hoop niet dat er duane bij komt want dat hebben er mij toch mensen gezegt. En anders, heeft iemand een idee hoeveel het gaat zijn?

KillingRaptor
12 november 2013, 21:08
Heb hem gevonden in NL op Nedgame, meteen maar besteld ook. Hopelijk loopt alles ook goed af nu... Ze hadden daar ook Tanooki Mario maar ga het zelf bij Ryo houden. :)
Heb ergens gelezen dat Vyse ook in de Sega Allstars lineup komt, moest Joe Musashi van Shinobi er ook nog bijkomen zou dat het ideale setje zijn voor mij!

junglist_clint
12 november 2013, 21:58
kan ik hem beter daar ook op bestellen. Ben ik zeker dat ik geen duane krijg.

*edit. ff uitgeteld. Mijn beeld kost evenveel zonder postage (nedgame) dan bij f4f met verzending naar BE, maar dan wel zonder duane, dus nu mijn vraag komt er nog duane bij? En hoeveel denk je?

mvg Clint

KillingRaptor
13 november 2013, 13:52
Iemand die ik ken heeft wel eens douanekosten moeten betalen voor een statue van F4F, hij zei dat het aardig veel was maar weet het precieze bedrag wel niet. Moet wel zeggen dat verzendkosten van Nedgame niet veel zijn, heb maar €3 extra ofzo moeten betalen voor Ryo.

Ingis
13 november 2013, 15:33
uhm, voor F4F beelden, direct van henzelf, betaal je geen douane kosten omdat ze een verdeelcentrum hebben hier in Europa.

En Nedgame is een winkel waar wij nooit meer zouden kopen en wij zijn niet de enige die er problemen mee hebben (gehad). Alles is koek en ei als alles goed gaat maar zodra er een probleem voordoet trekken zij alle verantwoordelijkheid terug.
Hier is onze review van ons eerste en enige aankoop bij Nedgame.nl: Nedgame Beoordeeld door Wes & Lien (http://www.trustpilot.nl/review/www.nedgame.nl/4cdac90b000064000205fd86)

Op het einde betalen we ietsje meer via F4F zelf maar dan heb je wel A) de exclusive en B) beter customer service bij het mislopen (mislopen van betaling, defecten, ...). Er zijn maar twee winkels waar wij merchandise bij kopen: La Cite des Nuages en Galaxyshop.

KillingRaptor
13 november 2013, 17:06
Kan sowieso niet bestellen via F4F zelf omdat ik geen credit card heb. Maar ik zal wel zien hoe het afloopt met Nedgame nu, blijkbaar is het al verzonden. Benieuwd hoelang het gaat duren eer het aankomt.
Ken ook mensen die wel heel tevreden zijn over Nedgame dusja...

junglist_clint
13 november 2013, 20:29
ah merci. Dan hou ik het wel bij f4f zelf. Nu nog een paar maanden wachten :)

KillingRaptor
14 november 2013, 14:05
Ben benieuwd of ze ook Bowser gaan doen in de Mario line up, dan wordt het heel gevaarlijk voor mij. :p

Edit:
M'n Ryo is al aangekomen van Nedgame, was nog mooi sealed en ook heel snel aangekomen (twee dagen na de bestelling ervan). Hij is echt super!

junglist_clint
14 november 2013, 20:19
Heeft er iemand een idee hoeveel beelden zo een line up gaat zijn? Want ik kan al serieus gaan beginnen met sparen denk ik :D

Ingis
15 november 2013, 18:15
Wel als het goed loopt ... veel :p
Hun sonic lijn heeft al classic sonic, modern sonic, tails, knuckles, metal sonic, super sonic en shadow staat in bestelling.
Maar er komt mss 1 of 2 beelden per reeks uit per jaar. Valt dus mee als je niet al hun reeksen volgt.

KillingRaptor
15 november 2013, 19:14
De één is ook duurder dan de andere natuurlijk, moesten ze ooit Bowser doen zal die waarschijnlijk een pak duurder zijn dan Mario. Kijk maar naar Ganondorf uit hun Zelda line up.

Ingis
15 november 2013, 20:38
Ganandorf zit in qua prijs toch in buurt van de rest van de master arts reeks? Ze hebben twee zelda lijnen eh.

junglist_clint
21 juni 2014, 15:45
Even terug mijn oud topic omhoog halen :). Heb mijn beeld deze week aangekregen en uitgepakt. What a beauty!
Ogen richten op de volgende uit de lijn :D

Maar nog een vraag. Game mania verkoopt ook die beelden (de regular). Die kosten 150, kosten die nu minder dan rechtstreeks via f4f? Want heb mijne toch een pak meer betaald. Iemand een uitleg ofzo?

nervevar
21 juni 2014, 15:48
Geen idee meestal is het het omgekeerde bij Game mania.. Ofwel hebben ze ergens geblunderd sinds het verboden is die producten goedkoper te verkopen dan de aankoopprijs? (niet zeker over dit laatste)

LouGarou
21 juni 2014, 21:29
Kan ook een partnershipdeal zijn.

Kenneke10
28 juni 2014, 19:34
Even terug mijn oud topic omhoog halen :). Heb mijn beeld deze week aangekregen en uitgepakt. What a beauty!
Ogen richten op de volgende uit de lijn :D

Maar nog een vraag. Game mania verkoopt ook die beelden (de regular). Die kosten 150, kosten die nu minder dan rechtstreeks via f4f? Want heb mijne toch een pak meer betaald. Iemand een uitleg ofzo?

Heb hem vandaag ook zien staan in GM, heel mooi stuk moest ik nog mario verzamelen was dit instant buy.