PDA

Volledige versie bekijken : Audio software gezocht die u laat kiezen tss headset en boxen

jacky_boy
24 september 2013, 16:40
Beste,

ik heb onlangs een CM Storm Sirus (http://www.cmstorm.com/en/products/audio/sirus/) headset gekocht en had al boxen van logitech x-230 en draai windows 7 64-bit

nu heb ik het volgende probleem:
ik slaag er nu niet meer in om geluid uit mijn boxen te krijgen tenzij ik de usb aansluitingen van mijn headset uit trek. als ik bij control panel -> sound -> playback kijk zegt hij dat het geluid uit men boxen komt maar die zouden nu sirus zijn en aangesloten op de aansluiting waar men boxen zitten. mijn logitech boxen zelf ziet hij niet meer.

is er enige software die mij toelaat om te kiezen tss headset en boxen?

ik heb de drivers en software van mijn headset al gedownloade en geïnstalleerd maar die geven mij die keuze niet.

hopenlijk ben ik duidelijk genoeg.

mvg Bas

Exit
24 september 2013, 17:09
windows zelf moet die optie toelaten
standaard afspeel app aanpassen naar welke je wilt EN prog waarmee je afspeelt daarna opstarten pas (anders blijft dat als nog op de usb uitsturen)

jacky_boy
24 september 2013, 18:03
mmmmm beetje omslachtig maar sava,

mercie

Exit
24 september 2013, 18:52
omslachtig ... tis gewoon de manier

dat het blijft spelen om de andere uitgang ligt aan het 'programma' zelf
dat start je en dat neemt de standaard uitgang
steek je dan usb in dan zal windows dat als standaard instellen MAAR alle progs behouden 'de standaard uitgang die het was'
die veranderen niet mee

dus verander je daarna zelf de uitgang moet je de progs herstarten zodat deze de andere nemen