PDA

Volledige versie bekijken : Schorsingen Reserven

CrazyMonkeyz
12 september 2013, 18:21
Ik ben op zoek naar de site waar je alle schorsingen kan terugvinden. Ik heb op KBVB (http://extranet.e-kickoff.com/project/publiek/vssl/html/frame_nlfoot.html) de schorsingen gevonden voor eerste elftallen, maar ik ben op zoek naar die van Reserven. Mijn broer heeft vorig weekend rood gepakt en ik vraag me dus af hoeveel weken hij heeft gekregen en wanneer deze ingaan.

.Sinister.
12 september 2013, 19:02
Dat verschijnt daar normaal gezien ook in. Maar dat zal nog moeten voorkomen, en hij zal voorlopig niet geschorst zijn dan.
Best wel eens navragen op de club :)
En ik denk dat je normaal gezien zelfs in beroep kan gaan, en het ter plekke kan gaan uitleggen, waardoor die schorsing pas over enkele weken effectief zal worden... (Ben hier wel niet zeker van)

Dit is trouwens voor rechtstreeks rood. 2x geel is sowieso 1 weekje schorsing de week erop :)

CrazyMonkeyz
12 september 2013, 21:46
Ok bedankt, het was inderdaad rechtstreeks rood. Hij mag dit weekend nog spelen :)

Hannibal
12 september 2013, 22:17
Vroeger kwam dat inderdaad ook op de site van de voetbalbond. Nu al even niet meer. Gewoon afwachten wat zijn club zegt, die zullen dat wel horen hoe lang hij geschorst is.

NemesisBE
12 september 2013, 23:32
Die commissie komt 1x/maand bijeen, dus tot dan mag hij gewoon spelen.

Klopgeest
13 september 2013, 08:52
Nieuw sinds dit seizoen:

3x geel in de reservenreeks = ook geschorst voor de komende competitiewedstrijd (ook bij de eerste ploeg)

Als je 2x geel bij de reserven en 2x geel bij de eerste ploeg hebt, kan je nog spelen, als je dan bij één van de twee teams een gele kaart pakt ben je geschorst voor beide reeksen het weekend dat volgt. De andere kaarten vervallen niet.