PDA

Volledige versie bekijken : Software avast antivirus : aan te raden ? ook voor mobiele apparaten?

GETHEZ
9 september 2013, 20:55
ok, ik wil dus verbinding maken met een VPN verbinding voor het werk...

deze ondersteund courante anti virus programma's zoals mcaffee, norton, avg, avast en kaspersky en nog 1 of 2 andere...

nu ik heb altijd gehoord dat avast een goede keuze is en ook vaak gebruikt wordt door bedrijven...

het is voor persoonlijk gebruik...

jullie mening? goede keuze of niet? ik wil meteen eentje aanschaffen voor 3 jaar dus moet wel goed zijn...

bij de antivirus staat volgende :

Beheer avast! op al uw apparaten
Uw AVAST-accountportaal is uw persoonlijke map voor al uw aan avast! gerelateerde gegevens, voor al uw vaste en mobiele apparaten. Elke maand stellen wij een beveiligingsrapport voor u op dat een overzicht biedt van de belangrijkste details (zoals het aantal geblokkeerde geïnfecteerde websites).

betekent dit dat ik op mijn smartphone ook bescherming krijg? en hoe verloopt dit concreet?

en nog praktisch : moet ik mijn huidige antivirus eerst oninstalleren? of hoe verloopt dat... (avira)

wow, had de sticky niet gezien... waarvoor mijn excuses...

Exit
9 september 2013, 22:09
oude altijd best eerst wissen
soms zal de nieuwe setup aangeven dat er een andere AV op de pc staat

er bestaat kans dat je pc vastloopt bij opstarten als je AV's hebt staan

GETHEZ
9 september 2013, 22:15
oude altijd best eerst wissen
soms zal de nieuwe setup aangeven dat er een andere AV op de pc staat

er bestaat kans dat je pc vastloopt bij opstarten als je AV's hebt staan

thx, ondertussen staat hij er al op... (ik en mijn geduld...)

heb wel eerst de oude verwijderd... :p

thread mag dicht, maar heb nog 1 vraagje : heb maar voor 1 pc besteld en nu blijkt dat ik meerdere nodig heb (dus voor 3 PC's)

heb al een mailtje gestuurd, maar gaan ze dit toestaan? of zeggen dat je gewoon opnieuw moet kopen...?

Exit
9 september 2013, 22:26
soms heb je versies voor meerdere pc's (goedkoper per pc dan)

GETHEZ
9 september 2013, 22:31
soms heb je versies voor meerdere pc's (goedkoper per pc dan)

awel t'is da da ik wou... ik heb dus mailtje gestuurd naar klantendienst... hopelijk kunnen ze het nog omzetten en dan betaal ik nog een stuk bij...

GETHEZ
10 september 2013, 20:32
kleine update: heb iets anders twv de 40 euro die ik nog bij moest betalen voor die 3 PC's bijgekocht en de klantendienst zal dit dan "mergen".

hopelijk komt dit dus goed...

timdd
11 september 2013, 08:43
Van avast ben ik persoonlijk geen voorstander, ik draai eigenlijk al jaren met Panda. Ik begrijp wel dat iedereen zijn eigen keuze heeft in AV.

Mijn schoonfamilie zweert dan ook weer bij Avast ....