PDA

Volledige versie bekijken : Peutertuin 2013-2014

Pagina's : [1] 2

eurowarriors
26 augustus 2013, 23:43
De Peutertuin is tijdens het seizoen 2006-2007 ontstaan en is het gevolg van sommige kinderachtige, uitlokkende replies die tegen het randje of zelfs over het randje van het aanvaardbare zijn gegaan. Alle posts die niet op het forum passen, worden daar geplaatst. Zelfs verwijderde posts. Het dient om aan te tonen welke mensen een verkeerd gedrag vertonen.

2006-2007: 4.534 replies
2007-2008: 2.320 replies
2008-2009: 898 replies
2009-2010: 2.326 replies
2010-2011: 1.572 replies
2011-2012: 1.593 replies
2012-2013: 780 replies

Dit is onze "Hall of shame":

2006-2007 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=423668)
2007-2008 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=517064)
2008-2009 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=582786)
2009-2010 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=663823)
2010-2011 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=736176)
2011-2012 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=807774)
2012-2013 (http://www.9lives.be/forum/misc.php?do=whoposted&t=873971)

Nogmaals enkele zaken op een rijtje:

we gaan niet posts naar de peutertuin blijven verplaatsen. Er zal een moment komen dat we er echt genoeg van hebben en dat vertaalt zich in infractions.

alle posts die betrekking heeft op een verhuisde peutertuindiscussie, worden gemoved, ook al is die post aanvaardbaar. Je moet dus niet reageren op peutertuindiscussies of mensen die negatieve zaken willen uitlokken. Negeren en reporten. Wij doen de rest wel.

grapjes, steekjes op bepaalde clubs of ploegen wordt getolereerd in de JL-topic. Mensen die desondanks dat niet kunnen
verdragen, mogen hun posts in de peutertuin verwachten. Om alle misverstanden te vermijden, raden we aan dat je duidelijke smilies gebruikt om een grap duidelijk te maken.

voor het overige: er zijn genoeg schommels, wipplanken en zandbakken ter beschikking. Geen ruziemaken wie waar eerst op mag! Er is genoeg plaats voor iedereen. Mensen die ruziemaken worden dan ook bestraft met strafpunten of een zitje op de strafbank!

Jack Wilshere
29 augustus 2013, 23:18
Leest gij soms uw tekst nog is na voor te posten?

puni
29 augustus 2013, 23:42
Dt-fouten hebben niets met snelheid van typen te maken. Dit geheel terzijde, voor we hier weer met z'n allen richting peutertuin vliegen.

Racing_Genk
30 augustus 2013, 00:15
Bart, de transfersthread is niet de plek om uzelf te komen ophemelen..

Rikie
30 augustus 2013, 00:24
verdomd interessant

caoimhin
30 augustus 2013, 00:45
Dt-fouten hebben niets met snelheid van typen te maken. Dit geheel terzijde, voor we hier weer met z'n allen richting peutertuin vliegen.

Ik ben gestopt met lezen bij de eerste dt-fout, dus was vrij snel klaar :woohoo:

SwagYolo
30 augustus 2013, 05:10
En Nederlands is mijn moederaal niet, dus losers die zagen over DT fouten moeten hun bakkes houden.

Jullie mogen al blij zijn dat ik moeite doe om Nederlands te schrijven/spreken.

Puur racisme is het. Had nooit mijn afkomst mogeen vermelden dan had ik nu al die dwaze commentaar niet gehad.

Ik ben hier van 2004 en heb nooit commentaar gehad om mijn afkomst gehad. Sinds ik mijn (verre) afkomst laten vallen heb krijg ik teveel kritiek gewoon omwille van mijn roots.
Respect!

Maar ook al is het van relatief verre afkomst

PROUD TO BE JEWISH

http://www.uhcg.org/graphics/Jew-flag.gif

Het is hier een nl talig forum en dan mogen wij blij zijn dat ge de moeite doet om nl te typen? :lol:

Remi
30 augustus 2013, 08:50
Ik ben hier van 2004 en heb nooit commentaar gehad om mijn afkomst gehad.
Niet dat het bij de topic hoort, maar kom... Waar woonde je dan voor 2004? Als je al gans je leven FCB supporter bent, moet je daar in't buitenland toch wel mee te maken hebben gehad? Hoe ga je anders supporteren voor een ploegje uit de Belgische competitie dat Europees eigenlijk niet echt opvalt.

Pol86
30 augustus 2013, 09:04
Niet dat het bij de topic hoort, maar kom... Waar woonde je dan voor 2004? Als je al gans je leven FCB supporter bent, moet je daar in't buitenland toch wel mee te maken hebben gehad? Hoe ga je anders supporteren voor een ploegje uit de Belgische competitie dat Europees eigenlijk niet echt opvalt.

Don't feed the troll

kwistenbiebel
30 augustus 2013, 09:20
En Nederlands is mijn moederaal niet, dus losers die zagen over DT fouten moeten hun bakkes houden.

Puur racisme is het. Had nooit mijn afkomst mogeen vermelden dan had ik nu al die dwaze commentaar niet gehad.

Ik ben hier van 2004 en heb nooit commentaar gehad om mijn afkomst gehad. Sinds ik mijn (verre) afkomst laten vallen heb krijg ik teveel kritiek gewoon omwille van mijn roots.
Respect!

PROUD TO BE JEWISH

http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?2,file=17054,filename=attentionwhore1.jpg

Misterblort
30 augustus 2013, 09:42
PROUD TO BE JEWISH

Over die -dt fouten geef ik u gelijk maar..

http://swfm.net/uploads/posts/2012-08/1344024684_israel-flag-burning.jpg

tis hier het transfer topic begot :/

Cerv.Be
30 augustus 2013, 09:45

Respect!

PROUD TO BE JEWISH

Zijt ge daar weer met u 1/118e Joodse afkomst?
Dat is zelf geen afkomst.

Cuth
30 augustus 2013, 21:59
Ik weet dat "stadia" een fase is, het boeit mij gewoon niet want stadiums is een lelijk woord. De taalunie mag lullen wat ze wil. Stadia als meervoud voor Stadium (zoals in een voetbalarena, en niet als "fase") is een vee beter woord. Breek mij de mond niet open over die pipo's van de taalunie. Een organisatie die zichzelf in stand kan houden door te grossieren in nutteloosheid.

Overigens ben je verkeerd, mijn Oxford Dictionary zegt dat 'Stadia' een correct woord is om meerdere stadiums aan te duiden (in een sportieve context voor al duidelijkheid. I'm right, you're wrong. Sorry bloke)

Toegeven, stadiums is meer in gebruik, maar beide zijn correct om meerdere voetbalarena's aan te duiden in het Engels. (En nu niet flauw doen dat we Nederlandstalig zijn ofzo, ik ben fucking 4 talig en kan een heel klein beetje Frans)

En je had bijna gelijk had gehad, maar dat laatst zinnetje "het door elkaar haspelen van verschillende talen" zorgt ervoor dat ik win jij verliest.

Want het is correct Engels en ik spreek nu eenmaal Engels, Nederlands, Duits, Catalaans en een beetje Frans. Bovendien heb ik een erg leuk Schots accent, if I do say so myself.

Ik maak echter veel schrijffouten zoals je op niet al vriendelijke manier aangaf, echter ben je compleet verkeerd betreffende jouw vermeende oorzaak. Snelheid, ok. Ik typ erg snel dat klopt en dat zorgt voor fouten. Met ontwetendheid heeft het niets te maken. Ik ken wel iets van talen, maar ik ben verre van onfeilbaar ;)

Als je mij wil "pakken" begin dan over wiskunde, ik weet niet eens meer wat een logaritme is :sad:
En toch op een of andere manier mij doorheen statistiek geworsteld :D

ah stadions

Jonas89
30 augustus 2013, 22:34
Ik weet dat "stadia" een fase is, het boeit mij gewoon niet want stadiums is een lelijk woord. De taalunie mag lullen wat ze wil. Stadia als meervoud voor Stadium (zoals in een voetbalarena, en niet als "fase") is een vee beter woord. Breek mij de mond niet open over die pipo's van de taalunie. Een organisatie die zichzelf in stand kan houden door te grossieren in nutteloosheid.

Overigens ben je verkeerd, mijn Oxford Dictionary zegt dat 'Stadia' een correct woord is om meerdere stadiums aan te duiden (in een sportieve context voor al duidelijkheid. I'm right, you're wrong. Sorry bloke)

Toegeven, stadiums is meer in gebruik, maar beide zijn correct om meerdere voetbalarena's aan te duiden in het Engels. (En nu niet flauw doen dat we Nederlandstalig zijn ofzo, ik ben fucking 4 talig en kan een heel klein beetje Frans)

En je had bijna gelijk had gehad, maar dat laatst zinnetje "het door elkaar haspelen van verschillende talen" zorgt ervoor dat ik win jij verliest.

Want het is correct Engels en ik spreek nu eenmaal Engels, Nederlands, Duits, Catalaans en een beetje Frans. Bovendien heb ik een erg leuk Schots accent, if I do say so myself.

Ik maak echter veel schrijffouten zoals je op niet al vriendelijke manier aangaf, echter ben je compleet verkeerd betreffende jouw vermeende oorzaak. Snelheid, ok. Ik typ erg snel dat klopt en dat zorgt voor fouten. Met ontwetendheid heeft het niets te maken. Ik ken wel iets van talen, maar ik ben verre van onfeilbaar ;)

Als je mij wil "pakken" begin dan over wiskunde, ik weet niet eens meer wat een logaritme is :sad:
En toch op een of andere manier mij doorheen statistiek geworsteld :D

Boring....

Weebl
6 september 2013, 07:34
Ja hallo ist weer weekend bartje? Wasda jong?!

Weebl
6 september 2013, 10:17
Maak uzelf toch niks wijs bart :(

Tuninboy
6 september 2013, 10:21
Kheb weer iet gaande gebracht precies.:(

Cinnead
6 september 2013, 11:03
Kheb weer iet gaande gebracht precies.:(

Gij eh! Gij zijt echt de wortel van al het slechte dat hier gebeurt!

Schaam u diep ! :naughty:

Tuninboy
6 september 2013, 11:15
Gij eh! Gij zijt echt de wortel van al het slechte dat hier gebeurt!

Schaam u diep ! :naughty:

Da weet ik. En ben er zelfs blij om, dat Bartje zo een tekst heeft geschreven voor mij. En dat ik zelfs durf zeggen. Fuck you bart, ik lees uwe wall of text NIET.

Philharmoniker
6 september 2013, 11:18
Maak uzelf toch niks wijs bart :(

Quoten is fijn, if you know what I mean...

Weebl
6 september 2013, 11:34
Terug on-topic gasten. Heb geen zin om infra's uit te delen.

tom001
14 september 2013, 17:57
Wat vinden jullie van deze streams? Football livestreams (http://sportlivestreamsz.blogspot.be/)

Rikie
15 september 2013, 23:40
voteban shiche +1

Kiiilerke
17 september 2013, 21:22
andy potter is daar weer met zijn magisch gedoe ze

tom001
19 september 2013, 19:48
Football livestreams (http://sportlivestreamsz.blogspot.be/)

tom001
20 september 2013, 20:36
Football livestreams (http://sportlivestreamsz.blogspot.be/)

deathproof
22 september 2013, 18:23
4-0 zeg :lol:

Genieten, eindelijk dat arrogant omkopersploegske uit brussel op zijn plaats gezet.

camino
26 september 2013, 10:57
Wat heeft dat nu te maken met deze fase in Elche - Real?

Dat vind ik ook.

En bovendien spelen ze ook niet echt met een B-ploeg in de competitie, en toch is het behoorlijk zwakjes.

Als ik net zie wat pique op twitter heeft gepost, die hebbe toch echt ne grote spiegel nodig.
Als er 1 ploeg is die beter zou zwijgen ivm de scheids is het barca wel.

Philharmoniker
26 september 2013, 11:02
Dat is zo ja...uhu..ja...

Kiiilerke
26 september 2013, 13:43
Voor mij was het geen penalty.
Elosporada; waarom ik barca aanhaal is omdat het niet toevallig alweer de barca fans (alsook real haterkes) hier komen janken Real een onterechte penalty kreeg maar ze zelf nikske posten een korte tijd geleden (sevilla het was alsk mij nie vergis). Daarom.
En zeker nu pique zo reageerde; hoe hypocriet kan je zijn man,ttss.

De magische Ronaldo alweer;

Heerlijk voetenwerk Ronaldo tegen Elche - Video dump - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/dump/detail/1197/heerlijk-voetenwerk-ronaldo-tegen-elche.html)
alsof gij geen barca hater zijt :')

camino
26 september 2013, 13:47
alsof gij geen barca hater zijt :')

Ik kom daar tenminste eerlijk voor uit en hang ook niet de hypocriet uit.
Eerst zelf zwijgen voor dood als je cadeaus krijg maar dan wel korte tijd later op een ander gaan bezig zitten. Grow up.
Grote/grotere ploegen, barca, real, brugge, anderlecht enz... krijgen altijd wel wat meer de scheids mee, dat is de enige juiste conclusie al krijgt de ene ze nog wat meer mee dan de andere. Zal altijd zo blijven, is al altijd zo geweest.

Ik maak er ook geen woorden meer aan vuil nu.

Gavin
26 september 2013, 14:00
Iemand nog iets anders gevonden dan cirkelredeneringen, rationalisaties en idolatrie/vijandbeelden? Hier moet toch iemand zitten met een diploma psychologie die dit kan aanvullen. Ik heb daar maar beperkt les in gehad dus ik ben toch al blij dat ik drie klassieke dingen er los uithaal.

Elosopardo
26 september 2013, 20:03
Voor mij was het geen penalty.
Elosporada; waarom ik barca aanhaal is omdat het niet toevallig alweer de barca fans (alsook real haterkes) hier komen janken Real een onterechte penalty kreeg maar ze zelf nikske posten een korte tijd geleden (sevilla het was alsk mij nie vergis). Daarom.
En zeker nu pique zo reageerde; hoe hypocriet kan je zijn man,ttss.

De magische Ronaldo alweer;

Gavin noemt die penalty belachelijk... Je geeft zelfs toe dat het geen penalty was. En direct reageer je daar enorm vijandig op. Als je wilt dat er niks wordt gezegd over Real door Barçafans ga dan naar een Real forum (ben serieus).

camino
26 september 2013, 20:16
http://i.imgur.com/FMs4i1y.png

BeeLz
27 september 2013, 00:57
Als ik me het goed herinner zeiden de barca fans hier toch dat ze best veel geluk hadden tegen Sevilla maar bij Camino is het gewoon altijd eerst vergelijken met Barcelona. Iedereen die iets zegt tegen Madrid is een Barcelona fan en Madrid hater. Elke argumentatie wordt gewoon genegeerd en een maand later wordt er een post van op HLN of voetbalnieuws gepost om alles te weerleggen.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik me aan zowat elke post van Camino mateloos erger, ofwel door de inhoud, spelling of attitude. Toch kan ik het niet laten om hem niet te ignoren, ik zou te veel leedvermaak missen.

Ik vermoed nog steeds dat Camino gewoon een troll is.

camino
27 september 2013, 01:18
Ik vermoed nog steeds dat Camino gewoon een troll is.

Die speelt bij barca.
Ik post niet op hln en lees nog zelden die reacties daar.

BeeLz
27 september 2013, 01:24
Ik zeg toch nergens dat je post op HLN? Maar zowat elke "bron" die je gebruikt op dit forum komt wel van daar...

mtm
27 september 2013, 01:36
Geen troll, gewoon minderbegaafd. Op zich niets mis mee natuurlijk, maar camino moet stoppen met zichzelf serieus te nemen dan.

Allez kom, die is opgekomen voor Vlaams Belang of wat is het? In de politiek willen gaan als je nog niet eens een zin kan schrijven zonder taalfout. Als camino conversaties voert zoals ie zijn posts typt, dan gaat een normale mens op straat daar ook geen discussie mee voeren. Dus waarom kan hij er niet tegen als hij hier uitgelachen wordt?

Het wordt eens dringend tijd dat er wat strenger gemodereerd wordt. En komende van mij wil dat al veel zeggen.

camino
27 september 2013, 01:44
Het wordt eens dringend tijd dat er wat strenger gemodereerd wordt.

Goeike dit.

Beelz; al die artikels kan je in eender welke site of taal vinden.

ng
1 oktober 2013, 22:34
Mottige klootzak, vuile zak. Sterft gewoon.

bluecadet3
2 oktober 2013, 21:56
DIT DOEN WE ONS EIGEN AAN WATAFAK IS DIT VOOR EEN PLOEG GODVERDOMME ECHT IK GA FLIPPEN WAT EEN FRUSTRERENDE MATCH ANDERLECHT WMATJMZKEJTMAKEZJMTKAZJEMTKAZJEMTAZT

bluecadet3
2 oktober 2013, 22:00
aub JOHN HAAL U FUCKING BALLENE BOVEN EN GA VOL VOOR DE AANVAL HE THUIS TEGEN OLYMPIAKOS VERLIEZEN = 4E EINDIGEN GODDAMNIT

Gavin
5 oktober 2013, 21:57
Miljaar toch, die 2-2 van Morata kon ik nog door de vingers zien omdat Morata top is en er nog steeds punten verloren werden ... maar dat die dopingbom weer de show moet stelen in de laatste seconde. :angry:

camino
6 oktober 2013, 12:36
En bespaar me dat van Armstrong, geen goed voorbeeld, grootste dopingzondaar ooit, stak het wat op zijn kanker en werd door de vingers gezien. Toch wel raar: mijn ma heeft ook kanker en zij krijgt alleen medicatie om het proberen tegen te gaan, al dat andere (verboden producten) krijgt ze niet ze en den Lance dan wel? Omdat het ne sporter is/was?

Puni; zit je nu echt met mij ma te lachen ze kanker heeft? Proficiat.

puni
6 oktober 2013, 12:44
Toch wel raar: mijn ma heeft ook kanker en zij krijgt alleen medicatie om het proberen tegen te gaan, al dat andere (verboden producten) krijgt ze niet ze en den Lance dan wel?

Ik vermoed dat uw moeder geen testosteron krijgt omdat ze geen teelbalkanker heeft. Ik kan mij altijd vergissen natuurlijk.

Général Zantas
12 oktober 2013, 20:23
Voor u mss, voor vele anderen niet.
En toch zo twijfelen voor welke ploeg ze willen spelen haha.(ik heb het vooral over deze en alsook over spelers als Strupar vroeger).
De enige die hier lult zijde gij.

We hebben het hier over Witsel, Fellaini en Lukaku he. Mogool.

camino
12 oktober 2013, 20:28

Ja en? En kan je buiten schelden nog iets anders?

Tuninboy
12 oktober 2013, 21:12

Hij zij Mogool. Is dat al schelden ? :s

ShRule
12 oktober 2013, 21:14

Mongool

Tuninboy
12 oktober 2013, 21:17
Mongool

Fellaini en Lukaku he. Mogool.

he. Mogool.

Mogool.

Rikie
12 oktober 2013, 21:19

:cry:

ot: oléé

J.Brown
12 oktober 2013, 21:35
faalbeer

Général Zantas
12 oktober 2013, 21:35

In uw geval niet nee, iets anders zijn uw posts niet waard. Ik kan nen emmer koeiestront tegen ne witte muur gooien en daar meer interessante dingen in terug vinden dan in 99% van uw posts.

Cuth
12 oktober 2013, 21:44
Dank je, ik hou ervan om gecorrigeerd te worden. Maar opzich was Mogool gewoon een typfout, en geen taalfout. Aangezien Mogool geen woord is. :unsure:

Ook dank aan Rikie voor de verbetering.

En toch ga ik het laten staan. Omdat het kan, en omdat ik niks te verliezen heb. Of werkt da hier ook met een imago enzo ? Zoja, mij precies dan eens uitschrijven uit de usersgroep. ( En ik zie sommige hun oogjes al blinken hoor. De haters)

NOBODY LIKES US WE DONT CARE

camino
12 oktober 2013, 22:01
In uw geval niet nee, iets anders zijn uw posts niet waard. Ik kan nen emmer koeiestront tegen ne witte muur gooien en daar meer interessante dingen in terug vinden dan in 99% van uw posts.

Jij moet de nieuwe bassie worden, o nee, je bent het al.
En hier laat ik het bij.

Kiiilerke
12 oktober 2013, 22:05
zo vijandig allemaal !

schumi2003
13 oktober 2013, 10:02
Och komaan. Mocht Webber zijn banden wat beter onder controle houden hadden ze ook voor een 2 stopper kunnen gaan. Moeten ze Vettel dan opzettelijk een slechtere strategie geven?

Vettel passeert Grosjean op primes, Webber raakt niet voorbij op options met Grosjean op nog veel oudere banden. Dat is het verschil.

Maar diene mof heeft wel TC he Webber niet...

Dr. Sheldon Cooper
20 oktober 2013, 19:20
Mooie goal maar dat mag hij nog 10 000 keer proberen. Doet me denken aan Leye die vorig jaar zo plots goals boven zijn niveau maakte :sop: Maar terecht iig, Club speelt geen enkele kans bij elkaar. Nu al geen zin in al die margi Kortrijk-supporters die ik ken hun FB-statussen -_-

Lode16
20 oktober 2013, 19:25
Mooie goal maar dat mag hij nog 10 000 keer proberen. Doet me denken aan Leye die vorig jaar zo plots goals boven zijn niveau maakte :sop: Maar terecht iig, Club speelt geen enkele kans bij elkaar. Nu al geen zin in al die margi Kortrijk-supporters die ik ken hun FB-statussen -_- haha margi kortrijk supporters.. Pot verwijt de ketel hier :lol:

-Steve-
23 oktober 2013, 21:45
ja want verliezen tegen PSG is echt wel onacceptabel. En als die spelers nen trainer nodig hebben om er zelf 100% voor te gaan scheelt er iets met die mannen en hun mentaliteit.

Zo een hoop zever in maar 2 zinnen, hallucinant gewoon.

Cuth
23 oktober 2013, 21:49
Zo een hoop zever in maar 2 zinnen, hallucinant gewoon.

ha Steve, ondertussen al naar Engeland verhuisd voor het voetbal?

-Steve-
23 oktober 2013, 21:51
ha Steve, ondertussen al naar Engeland verhuisd voor het voetbal?

:lol: Sterk!

Cuth
23 oktober 2013, 22:03
:lol: Sterk!
Sterker dan jouw repliek alleszinds!

Komaan, ga er inhoudelijk op in! Doe het!

dacuba
27 oktober 2013, 16:16
Voila, boerkes op hun plaats gezet. Idioot publiek ook.

Gavin
29 oktober 2013, 13:56
Ai, zo van die real life camino's in het stadion ... direct bannen die snullen. Hebt ge echt niks aan. Maar ja, in shirt en sjaal van uw ploeg naar de match gaan kijken, dan weet ge meestal al genoeg.

Blatter gaat een beetje dezelfde toer op!

http://www.youtube.com/watch?v=5sRa9tmU9Yk

Bij Madrid zijn ze er al lastig over. :lol:

camino
29 oktober 2013, 14:23
Intriest: Barça-fan slingert doodsverwensingen naar Ramos en Ronaldo - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/1731255/2013/10/29/Intriest-Barca-fan-slingert-doodsverwensingen-naar-Ramos-en-Ronaldo.dhtml)

Hier se, de Gavin, even marginaal en dom.
Het niveau vd barca supporters.

Zoals geweten;

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1731321/2013/10/29/Sepp-Blatter-Ronaldo-geeft-meer-geld-uit-aan-kapper-dan-Messi.dhtml

Weebl
29 oktober 2013, 14:43
baffe zegtij!!

Kiiilerke
29 oktober 2013, 14:46
ffkes een mopke stelen van de vorige pagina zegtem !

DeepKick
29 oktober 2013, 15:16
Intriest: Barça-fan slingert doodsverwensingen naar Ramos en Ronaldo - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/article/detail/1731255/2013/10/29/Intriest-Barca-fan-slingert-doodsverwensingen-naar-Ramos-en-Ronaldo.dhtml)

Hier se, de Gavin, even marginaal en dom.
Het niveau vd barca supporters.

Argumentum ad hominem. Kheb hier nog ne cursus argumentatieleer liggen, interesse?

Dr. Sheldon Cooper
3 november 2013, 20:16
Belangrijkste is dat je wint dat de rust weer terug komt.

echt?

Kenneke10
3 november 2013, 20:17
Neen we hadden beter verloren :doh:

Tuninboy
3 november 2013, 20:21
Neen we hadden beter verloren :doh:

Kenneke, gelieve niet full retard te gaan.

Dank je

mvg

9Lives

Kenneke10
3 november 2013, 20:34
Zal erop letten tuninboy :p

Tuninboy
3 november 2013, 20:35
Zal erop letten tuninboy :p

Tis nie voor mij ze, 9/10 van uw posts gaan full retard imo. Tis gewoon voor de rest.

Dr. Sheldon Cooper
3 november 2013, 21:00
Tis nie voor mij ze, 9/10 van uw posts gaan full retard imo. Tis gewoon voor de rest.

:')

Jepjep
3 november 2013, 21:02
Cercle komt goed weg mertens bal van de lijn gehaald .

Hou ons op de hoogte.

Babaluna
8 november 2013, 18:06
ik zou gewoon hun tractors afpakken voor een maand :)

J.Brown
8 november 2013, 18:10

azo e goeike. Ik kom niet meer bij ket.

Fella
8 november 2013, 18:12

Die mannen rijden met een mooiere auto dan jij hoor :).

Weebl
13 november 2013, 21:45
Valdes wellicht he tsjampie

camino
14 november 2013, 01:10
Valdes wellicht he tsjampie

Ja omo.

Weebl
14 november 2013, 01:15
Dat heb ik jammer genoeg moeten rapporteren. Vedeco zal het wel oplossen.

rizla +
14 november 2013, 21:42
Idd, liever geen volk dan marginale taferelen.

De dag dat er hier over voetbal gepraat wordt, maak me wakker. ;)

Tuninboy
14 november 2013, 21:44
De dag dat er hier over voetbal gepraat wordt, maak me wakker. ;)

Aha, uw teksten gaan over voetbal die ge hier neertypt ?

rizla +
14 november 2013, 21:47
Aha, uw teksten gaan over voetbal die ge hier neertypt ?

Ik richt mijn pijlen en vrijwaar een minderheid. Die namen houd ik voor mezelf. Moesten sommigen van tijd net iets minder de flauwe plezante uithangen zou ik vanzelf meer zinnige dingen typen. Sommige houdingen zijn zelfvernietigend. De eeuwige zelfspot. Ik reageer slecht op zulke dingen ja, gelijk heb je.

Soit ben ermee weg. Nog een goei matche.

puni
14 november 2013, 21:49
Ik richt mijn pijlen en vrijwaar een minderheid. Die namen houd ik voor mezelf. Moesten sommigen van tijd net iets minder de flauwe plezante uithangen zou ik vanzelf meer zinnige dingen typen. Sommige houdingen zijn zelfvernietigend. De eeuwige zelfspot. Ik reageer slecht op zulke dingen ja, gelijk heb je.

Soit ben ermee weg. Nog een goei matche.

Moest ge uw hersenspinsels hier eens neerschrijven wanneer ge niet zo stoned als een garnaal zijt, het zou al veel helpen denk ik.

rizla +
14 november 2013, 22:00
Moest ge uw hersenspinsels hier eens neerschrijven wanneer ge niet zo stoned als een garnaal zijt, het zou al veel helpen denk ik.

Puni ik zal mijn aanval wel inzetten wanneer ik daar goesting in heb. En het zal over voetbal gaan. En we zullen dan zien wie er hier last heeft van hersenspinsels. Trouwens ik reken u niet bij die namen. Dat ge uzelf aangesproken voelt of niet weet ik niet, maar het ruikt naar hersenspinsel. Ik kan er ook niet aan doen het beetje tijd dat ik heb graag nuttig te besteden.

Jij kent mij niet. Hou uw hersenspinsels omtrent mijn persoonlijkheid maar voor jezelf. Beu.

Jack Wilshere
15 november 2013, 15:38
Pfff Wesley don’t be a partypooper! :(

Philharmoniker
15 november 2013, 17:46
Pfff Wesley don’t be a partypooper! :(

Wesley? Ziet er mij zo'n kevin uit? Als is Wesley ook een passende naam voor deze mongool :)

Philharmoniker
15 november 2013, 17:47
Chelsea still paying Roberto Di Matteo £130,000 a week | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2503321/Chelsea-paying-Roberto-Di-Matteo-130-000-week.html)

't Is de Daily Mail natuurlijk, maar wel geschreven door een gerespecteerd journalist. Verklaart toch waarom Di Matteo al zolang zonder job zit.
mtm is dat eigenlijk de afkorting van mottige twitter mongool?

Tis maar een vraag he , niet agressief gaan doen he vriend :hug:

Philharmoniker
15 november 2013, 17:48
Volgens Het Nieuwsblad tekent Mohamed Sissoko morgen een contract voor anderhalf jaar bij Anderlecht. De Malinees wist gisteren tegen NAC het bestuur te overtuigen. Hij won veel duels en bleef goed in positie.

We zullen morgen zien :)
Lap weer ne ne vuile neger in onze compo, alsof het in genk al niet erg genoeg is :s

Balsaus
16 november 2013, 19:47
Japan 2-2 tegen Holland en vaak zelfs de betere, allez, dat wordt weer verliezen...

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

UnitedArabEm.
18 november 2013, 23:36
Ik volg de NFL niet

UnitedArabEm.
18 november 2013, 23:41
ik gok niet

UnitedArabEm.
18 november 2013, 23:42
ik volg autosport niet

UnitedArabEm.
18 november 2013, 23:43
ik volg tennis niet meer sinds kim en justine gestopt zijn

UnitedArabEm.
19 november 2013, 03:06
ik volg golf niet

marcel
19 november 2013, 12:03
ik volg autosport niet

waarom klik je dan op een topic "algemene autosport-thread"? intressanter word je er niet door

eniac
19 november 2013, 12:24
Het is niet de enige thread waarin hij de idioot uithangt
http://www.9lives.be/forum/sport/883864-golf-4.html#post17991127
http://www.9lives.be/forum/werk-studie/942369-goedkoopste-copycenter-gent.html#post17990932
http://www.9lives.be/forum/werk-studie/942381-residentie-kot.html#post17990935
http://www.9lives.be/forum/sport/900101-tennis-2013-a-post17990913.html#post17990913

etc etc.

Weebl
19 november 2013, 22:53
Toch blijft dieje Ronaldo nen dikken homo. Up yours feggits.

camino
19 november 2013, 22:55
Toch blijft dieje Ronaldo nen dikken homo. Up yours feggits.

Zakdoek hebben? haha.

Weebl
19 november 2013, 22:58
Zakdoek hebben? haha.

Kom mij ene brengen Tjampo, ik zal mijn negervriendjes u keer wa manieren laten leren!!

Roald
20 november 2013, 00:29
En dan kwam "kunnen we niet gewoon blij zijn voor hem." :rofl:Misschien niet juist verwoord, maar dat is toch ook gewoon zo. Waarom zou ge opjagen en gefrustreerde posts neerschrijven omdat een voetballer u irriteert? Meestal negeer ik die mensen gewoon.

Pseudo
20 november 2013, 00:42
Misschien niet juist verwoord, maar dat is toch ook gewoon zo. Waarom zou ge opjagen en gefrustreerde posts neerschrijven omdat een voetballer u irriteert? Meestal negeer ik die mensen gewoon.

Kerel toch, hetgeen wat ik bedoel gaat duidelijk een tikkeltje te diep voor u, volgende keer toch maar opteren om mij te negeren want iedereen op dit forum zit u hier uit te lachen

daarnet nog gesproken met de mods hier en ze zeggen ook van: "haha dieje roald zit daar toch niet op zijn plaats eh, waar haalt die trouwens het lef om u te quoten?"

mtm
20 november 2013, 11:46
Kerel toch, hetgeen wat ik bedoel gaat duidelijk een tikkeltje te diep voor u, volgende keer toch maar opteren om mij te negeren want iedereen op dit forum zit u hier uit te lachen

daarnet nog gesproken met de mods hier en ze zeggen ook van: "haha dieje roald zit daar toch niet op zijn plaats eh, waar haalt die trouwens het lef om u te quoten?"

Hoe belachelijk :lol:.

waffel
22 november 2013, 00:10
Haha prachtig vind ik dit, een nikker tegen een makkak. Ik weet niet voor wie ik moet zijn.

Weebl
24 november 2013, 13:31
Zolang we AVDB maar de kans geven, niewaar kutjoden?

Cuth
25 november 2013, 13:36
zijn toch ook zandnegers

UnitedArabEm.
25 november 2013, 18:22
Nee inderdaad na nieuwjaar een De Bruyne bij Hoffenheim aub

UnitedArabEm.
25 november 2013, 18:22
Nee inderdaad na nieuwjaar een De Bruyne bij Hoffenheim aub

wat is jullie tacktiek?

Rikie
25 november 2013, 18:35
voteban +1

J.Brown
25 november 2013, 18:45
voteban +1

+2

Weebl
25 november 2013, 18:48
En ik maar repkes willen uitdelen aan dieje wijzen

J.Brown
25 november 2013, 20:42
En ik maar repkes willen uitdelen aan dieje wijzen

waar was den tijd

UnitedArabEm.
25 november 2013, 20:48
voteban +1
?

UnitedArabEm.
26 november 2013, 14:08
:sleep:

+1

Tuninboy
28 november 2013, 10:42
Terechte rode kaart, slecht verdedigd en moet z'n handen thuis houden.
En de match trekt op nikske. Aanvallend komt er ook maar weinig, bewijst nog eens hoe belangrijk Ronaldo is, en nog geen beetje.

Real mee 10 man en 4-1 voor, zonder echt hard door te duwen :).

Dwaas.

Rikie
1 december 2013, 19:46
Verdomme he, zo passief verdedigen van Cercle en dan nog die ******** die scoort

http://images.ridemonkey.com/index.php?size=full&src=http://thechive.files.wordpress.com/2011/02/fap.gif

SwagYolo
8 december 2013, 15:51
Mehdi Carcela-Gonzalez (Luik, 1 juli 1989) is een Marokkaans-Spaans-Belgische voetballer
We moeten het al niet verder zoeken

SwagYolo
8 december 2013, 16:23
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/p480x480/1005084_275671602570606_1635609809_n.jpg

Clouds&Cereals
8 december 2013, 16:25
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/p480x480/1005084_275671602570606_1635609809_n.jpg

Kerel u provocerend gedrag begint me echt te storen. We kennen u mening ondertussen.

SwagYolo
8 december 2013, 16:26
Kerel u provocerend gedrag begint me echt te storen. We kennen u mening ondertussen.

Leuk te zien dat je er weer op moet reageren :)

starspike
8 december 2013, 16:26

Het niveau van die foto past wel bij het niveau van uw nick.

ng
8 december 2013, 17:19
Dus Ruytinx zegt dat hij Carcela nog zal pakken (volgens een standardbron dus niet helemaal zeker) omdat Cerigioni een (terechte) rode kaart krijgt voor een fout op hem? Of heeft Carcela zelf ook een fout gemaakt? (Heb alleen de tweede helft gezien.)

Bij mijn weten heeft Carcela niets gedaan, dat kieken van leuven vliegt er gewoon langs achteren op. En vervolgens moest de neanderthaler zich "moeien".

Squadra
8 december 2013, 23:16
Puni en diene Yolo hier, haal keer de stront uit jullie ogen en te geilen op Ruytincx macho-gedrag. Jullie posts slaan nergens op.

Tuninboy
8 december 2013, 23:17
Aan u reactie te zien kent ge er niks van.. Da hoort bij voetbal uitdagen en jennen. Da ziet ge wekelijks op elk voetbalveld. Ik kan genoeg spelers opnoemen die dat doen: Van Damme in de eerste plaats! Ik keur Ruytinx zijn overtreding helemaal niet goed vandaag. Ja ne non-voetballer die wel al 7 potten heeft gemaakt dit seizoen! ;-) Dus bakkes toe kerel en ga op een ander zever verkopen!

Bol af gast. :lol:

Black
8 december 2013, 23:29
En die buffel, marginale kutaap!
Sucken thuis in een vol huis, en dan nog doodleuk anderen kaarten gaan aansmeren.
En dan nog klagen dat ge niet in de selectie zit van de rode duivels, grapjas.
Dat ze zone irritante kansloze mongool maar thuislaten.

ja ik koester echt een haat naar die kerel toe, zo'n degoutant spelerke dat zichzelf beter dan Messi en Ronaldo samen waant.

mtm
8 december 2013, 23:41
Neen, ik geef gewoon mijn mening op een deftige en beschaafde manier. Als Standardfan zijt gij trouwens ook niet echt neutraal in deze zaak, dus dat argument kunt ge denk ik wel achterwege laten.

Man toch. Geef jezelf nog wat medailles.

Gavin
9 december 2013, 00:08
Bolt gij hem dan maar af als ge niks deftig te zeggen hebt als verder antwoord!! :-)

Ik lees hier: El toro is gene voetballer. Schande van België.. en Ruytinx is Geen prof voetballer, ma ne vent da ergens moet gaan straatvechten, zal er nooit geraken., op beide zeg ik hier: Bjorn Ruytinx is er al, als ge hem kende van in de tijd dat hij in Halen speelde zou ge weten dat Bjorn altijd hard de duels aangaat en er vol voor gaat, nu was hij immers te laat en dat kan gebeuren, mijn steun heeft hij, ook krijgt hij van mij veel respect voor zijn reactie die iedereen heeft kunnen horen op stadion, zelfs hij zegt dat de bond rekening moet houden voor de schorsing van Carcella omdat hij zelf(Bjorn) in de fout ging. Toon daar maar eens respect voor. Blijkbaar zijn de supporters in de tijd accident Witsel - Wasyl vergeten. Ok, Bjorn was te laat en zou er rood voor moeten krijgen maar hij zou nooit de intensie gehad hebben om Carcella te blesseren. Bjorn heeft immers jaren zelf gevochten om in 1ste te komen en dat is hem gelukt, hij zal dan ook de laatste zijn om iemand dit proberen af te pakken.http://wordincarnate.files.wordpress.com/2008/08/jesus-wept.jpg

Stampt wel twee man op rij van het veld en trapt op alles wat beweegt, maar geen intentie hoor. Neen. Echt alles eraan doen om het beeld van een verloren gelopen chiroclubje met enkel ingeweken zatte studentjes als fans te bevestigen.

Ruben666
9 december 2013, 01:30
U mening is fout.

Uw 'u' ook ;').

Tuninboy
10 december 2013, 13:06
Geen discussie over de rode kaart van Cerigioni, alleen al voor domheid moet hij rood pakken. Leg mij eens uit hoe je voor de bal gaat als je een speler langs achter tackelt?
Wat Bjorn betreft, dit was geen tackle maar zijn voet zetten op de enkel, mag niet hé. Sorry, OHL-supporter of niet, hiervoor gaat een mens niet naar de voetbal. Het was een welbewuste actie, maar ik geloof hem als hij zegt dat hij geschrokken is van de gevolgen. Geel is goedkoop, maar de propagandamachine van pers en Standard die hem en bij uitbreiding gans OHL met alle zonden van Babylon beladen; een sterk staaltje van kortetermijngeheugenverlies en verregaande hypocrisie.
Wat Carcela doet is welbewust een karateslag verkopen, dat kan niet anders als met de bedoeling schade te berokkenen en weerwraak te nemen, jezelf boven de wet stellen en het recht in eigen handen nemen. In het filmpje op de Standardwebsite waarin het afsmeken van goodwill afdruipt, excuseert hij zich tegenover alles en iedereen maar niet tegenover zijn slachtoffer, heel geloofwaardig.
Heel opvallend is ook dat zowel op vtm als rtbf geen enkele fout van Standard in de samenvatting zit.
De haat in de ogen van Carcela of de grijns van Ruytinckx...

:lol:

Een karateslag zegtem. :lol:

Anoniem04
10 december 2013, 13:56
Een karateslag. :lol:

Ik ga voor de debiel optie.

kimme1975
10 december 2013, 15:18
Een karateslag. :lol:

Ik ga voor de debiel optie.

Typische lowlife reactie man man man as ge niks beter kunt verzinnen ;-)

Jepjep
10 december 2013, 21:16
Flikker eens op met uw el toro. Friemelt ge soms aan uw sjarel terwijl ge naar de poster van die stier boven uw bed kijkt.

pablohoney
10 december 2013, 21:23
Da gaat er in ulle dovemansoren niet in ...

de goeie die spreekt

Fella
10 december 2013, 21:49
Deze laatste pagina's, niet te doen :lol:.

"Kimme1975", ik veronderstel dat je van 1975 bent, waar zit je verstand?

kimme1975
10 december 2013, 21:51
Flikker eens op met uw el toro. Friemelt ge soms aan uw sjarel terwijl ge naar de poster van die stier boven uw bed kijkt.

Lowlife praat :lol:.. Weet je wat kom het liever recht in mijn gezicht zeggen ipv hier op 9lives as ge dan toch op de man wilt spelen. Uwe praat zal dan heel wa minder zijn! ;)

Maxwell
10 december 2013, 22:01
Nu sta je daar hé Jepjep.

Jepjep
10 december 2013, 22:03
Lowlife praat :lol:.. Weet je wat kom het liever recht in mijn gezicht zeggen ipv hier op 9lives as ge dan toch op de man wilt spelen. Uwe praat zal dan heel wa minder zijn! ;)

KOM DAN JONGE KOM DAN, IK SLAAG JE HELEMAAL KAPOT

Fella
10 december 2013, 22:03

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/baxter-cain-baseketball-gif-disgust.gif

kimme1975
10 december 2013, 22:07
KOM DAN JONGE KOM DAN, IK SLAAG JE HELEMAAL KAPOT

De primitieve drang komt bij die jongen naar boven drijven ocharme toch.... wie weet wordt ge dan ook geschorst? :D

Wilcao
10 december 2013, 22:22

http://img.tapatalk.com/d/13/12/11/uqehupet.jpg

Rikie
10 december 2013, 22:27
http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/12/my-body-is-ready1.gif

Re@V0r
10 december 2013, 22:30
oh lord...
deze discussie haalt echt wel de marginaliteit in sommige mensen naar boven :lol:
e-thugs still exist :sad:

het is trouwens inderdaad omdat hij bij een kleinere club speelt dat iedereen hem aan de schandpaal wilt nagelen :lol:

NemesisBE
10 december 2013, 22:48
Weer een uitnodiging om het irl te gaan uitvechten! Wiebel, ga je weer gaan?

NemesisBE
13 december 2013, 18:26
Sidney Kargbo, uitvinder van de negertackle zoals we die tegenwoordig kennen!

Kiiilerke
16 januari 2014, 10:56
http://i.imgur.com/O1zDJ.gif

Gavin
18 januari 2014, 22:23
Zou Geraerts zijne lelijke bek nu uitgeblutst zijn?

waffel
18 januari 2014, 22:24
Zou Geraerts zijne lelijke bek nu uitgeblutst zijn?

Hahahahaha.

Oh amai, efkes luidop lachen.

Jack Wilshere
19 januari 2014, 11:50
Ik zal blij zijn als de soap met dat provincieclubje gedaan is, de lol is er nu wel af.

Fella
19 januari 2014, 13:06
Maar wel met Hazard ;)

Wauw, wat een leuke opmerking.

Tuninboy
19 januari 2014, 13:23

Hij is de Camino van Anderlecht..

Jack Wilshere
19 januari 2014, 13:33

Wat zegt hij verkeerd dan?

AntiChrist7
19 januari 2014, 13:36
Kerel, da's gewoon een ongelukkige botsing. François werd ook niet eens vol geraakt en stond gewoon weer recht.

Proficiat, u wint een bon om terug te gaan naar het eerste leerjaar waar ge kunt leren lezen.

Ik zei, tuurlijk glijdt hij door, maar als ge u noppen zo hoog houdt, is rood ni onterecht.

GemaneDude
19 januari 2014, 13:40
Proficiat, u wint een bon om terug te gaan naar het eerste leerjaar waar ge kunt leren lezen.

Ik zei, tuurlijk glijdt hij door, maar als ge u noppen zo hoog houdt, kunde ni klagen da ge rood krijgt.

Proficiat, u wint een plaats op mijn negeerlijst. Gij zijt toch echt een van de grootste zeveraars op dit forum.

Thorazer
19 januari 2014, 13:50
Wauw, wat een leuke opmerking.Snap niet wat ik er verkeerd mee zeg?
Er is nog niets officieel dus jullie hebben Hazard nog das toch enkel goed nieuws? :/

Hij is de Camino van Anderlecht..Met iemand met verstand van een bloemkool is het eigenlijk nutteloos om op te reageren.

Dus best zwijgen in plaats van domme opmerkingen te geven want zie niet in wat ik hier verkeerd zou gezegd hebben???

AntiChrist7
19 januari 2014, 14:03
Proficiat, u wint een plaats op mijn negeerlijst. Gij zijt toch echt een van de grootste zeveraars op dit forum.

haha nen echte OHL'er. Liever het zonlicht ontkennen en gewoon niks zeggen ipv een deftig argument te geven

Tuninboy
19 januari 2014, 14:06
Met iemand met verstand van een bloemkool is het eigenlijk nutteloos om op te reageren.

Dus best zwijgen in plaats van domme opmerkingen te geven want zie niet in wat ik hier verkeerd zou gezegd hebben???

:lol: Daar reageer ik zelfs niet op.

Thorazer
19 januari 2014, 14:07
:lol: Ik heb zoveel goesting om een paar quotes van u boven te halen. Spijtig dat ik zodadelijk weg moet.Nee jij moet stoppen met mij belachelijk te maken snap niet goed waarom?

Zie niet in wat ik verkeerd heb gezegd met te zeggen dat het goed is voor Zulte dat Hazard nog bij hun speelt.

Man man wat een triestig gedoe allemaal :doh:

Jack Wilshere
19 januari 2014, 14:13
Niets.

Tuninboy
19 januari 2014, 14:18
Niets.

Even nog proberen de Zulte fans te jennen dat het Hazard zen laatste matchke zal zijn voor Zulte... (wat iedereen al weet)

Cools
19 januari 2014, 14:26
Sorry hoor maar laat mij niet belachelijk maken.

Dan kunt ge maar beter stoppen met posten.

Pieter3770
28 januari 2014, 18:15
OHL...gewoon een bende marginalen bijeen. Heb ze bij de prono op 't werk als zakker opgegeven. Hopelijk komt 't uit...

Xeo Pablo
28 januari 2014, 19:14
OHL...gewoon een bende marginalen bijeen. Heb ze bij de prono op 't werk als zakker opgegeven. Hopelijk komt 't uit...

De magische NV7
30 januari 2014, 17:30
Altijd maar uitvluchten zoeken zeg die uefalona successos.. Zelfs nu alles zwart op wit staat van neymar gaan ze het nog gaan ontkennen. 9 miljoen voor een oefenmatch haha wat een lachertje, ze laten zich altijd betalen voor een oefenmatch en nu gaan ze opeens 9 miljoen gaan geven om tegen het grote santos te spelen. En 10 miljoen om eerst te mogen praten met 3 scholieren.. Tja dat heeft uiteraard helemaal niks te maken met neymar.. Man man hoe zielig die successos toch zijn. Neymar koste 95 miljoen zo simpel is dat. En die late uren? Lol zitten hier serieus veel kenners blijkbaar. Nog nooit gehoord van de siesta in spanje? Die mensen zijn dat gewoon om zo lang op te blijven. Altijd maar excuses en uitvluchten zoeken die uefalonas man toch om van te kotsen. Nu gaan ze wss nog zeggen ze een zwaardere loting hadden in de beker. Laat ons hopen het een faire arbieter is tegen city en dat ze een pandoering à la bayern vorig jaar krijgen. Benieuwd ook of messike weer op de bank zal blijven als het in etihad al 3 of 4-0 wordt?

stormtrooper
30 januari 2014, 17:35
Altijd maar uitvluchten zoeken zeg die uefalona successos.. Zelfs nu alles zwart op wit staat van neymar gaan ze het nog gaan ontkennen. 9 miljoen voor een oefenmatch haha wat een lachertje, ze laten zich altijd betalen voor een oefenmatch en nu gaan ze opeens 9 miljoen gaan geven om tegen het grote santos te spelen. En 10 miljoen om eerst te mogen praten met 3 scholieren.. Tja dat heeft uiteraard helemaal niks te maken met neymar.. Man man hoe zielig die successos toch zijn. Neymar koste 95 miljoen zo simpel is dat. En die late uren? Lol zitten hier serieus veel kenners blijkbaar. Nog nooit gehoord van de siesta in spanje? Die mensen zijn dat gewoon om zo lang op te blijven. Altijd maar excuses en uitvluchten zoeken die uefalonas man toch om van te kotsen. Nu gaan ze wss nog zeggen ze een zwaardere loting hadden in de beker. Laat ons hopen het een faire arbieter is tegen city en dat ze een pandoering à la bayern vorig jaar krijgen. Benieuwd ook of messike weer op de bank zal blijven als het in etihad al 3 of 4-0 wordt?

Jeetje, gij gaat ook een geweldige toevoeging zijn aan het Sport-forum. Ik kijk er al naar uit! :unsure:

Kiiilerke
30 januari 2014, 17:44
die kerel is de beroemde hln troll :unsure:

camino
30 januari 2014, 17:45
Jeetje, gij gaat ook een geweldige toevoeging zijn aan het Sport-forum. Ik kijk er al naar uit! :unsure:

Ja want de anderen zijn beter niewaar, partijtrekker, of zoals op het Gent forum waar 90% vd vriendenkliek geen zier van voetbal kent. Na Genk was rednic ne goeie, nu opeens weer ne slechte. Ze roepen sollied buiten, nu zitte die bezig Sollied top was en het stom was ze hem hebbe buiten gegooid, ja gij, altijd maar op anderen afgeven maar op die anderen die telkens draaien mee de wind als het hen goed uitkomt dan hoor ik mensen als u nooit.

Op sporting telenet durft er dan nog ene zegge Neymar niet meer gekost heeft dan 57M euro terwijl nu wel meer dan duidelijk is die een serieus stukske meer gekost heeft, echt jongens, altijd maar die oogkleppen en die uitvluchten, echt erg.

kiilerke; er zit zo'n troll van barca ook op hln maar dat post je dus weer niet, gertje bal en er zijn er nog zo'n 2 tal + den nv7 hier post niet meer op hln, is iemand anders ;).

Kiiilerke
30 januari 2014, 17:47
Ja want de anderen zijn beter niewaar, partijtrekker, of zoals op het Gent forum waar 90% vd vriendenkliek geen zier van voetbal kent. Na Genk was rednic ne goeie, nu opeens weer ne slechte. Ze roepen sollied buiten, nu zitte die bezig Sollied top was en het stom was ze hem hebbe buiten gegooid, ja gij, altijd maar op anderen afgeven maar op die anderen die telkens draaien mee de wind als het hen goed uitkomt dan hoor ik mensen als u nooit.

Op sporting telenet durft er dan nog ene zegge Neymar niet meer gekost heeft dan 57M euro terwijl nu wel meer dan duidelijk is die een serieus stukske meer gekost heeft, echt jongens, altijd maar die oogkleppen en die uitvluchten, echt erg.

kiilerke; er zit zo'n troll van barca ook op hln maar dat post je dus weer niet, gertje bal en er zijn er nog zo'n 2 tal + den nv7 hier post niet meer op hln, is iemand anders ;).

die troll van barca zit niet op 9lives dus wat boeit mij dat

camino
30 januari 2014, 17:49
die troll van barca zit niet op 9lives dus wat boeit mij dat

De persoon op wie jij het hebt nu op hln is nv7 niet.
Blijkbaar is lezen weer moeilijk.

dacuba
30 januari 2014, 17:51
Is dat niet gewoon een dubbelaccount van camino? Ofja, triple-account?

camino
30 januari 2014, 17:51
Is dat niet gewoon een dubbelaccount van camino? Ofja, triple-account?

Nope, ik post al lange tijd niet meer op hln. En maar goed ook.

De magische NV7
13 februari 2014, 16:02
Hij zegt toch gwn de waarheid? Uefalona is gwn het anderlecht van spanje. No corruption no glory. Het toppunt blijft toch de disgrace op the bridge waar chelsea maar liefst 5 duidelijke penalties niet kreeg, ik heb zelfs nog geen 1 successo dit weten ontkennen. En serieus wat zit die bezig over deportivo :d who the fuck is deportivo? Dat is hetzelfde als over boussu dour beginnen in een artikel over playoff 1.. Je schijt gewoon je broek vol omdat er ook hier zoveel successos zitten. Niet doen zijn toch allemaal pussies. Of je bent op zoek naar vriendjes?

Lilspanyol
13 februari 2014, 16:03
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

NemesisBE
13 februari 2014, 16:05
Ow boy. Volgens mij een cafémakker van Tjampie!

Jepjep
http://i.imgur.com/WjWef.jpg

Black
Hij zegt toch gwn de waarheid? Uefalona is gwn het anderlecht van spanje. No corruption no glory. Het toppunt blijft toch de disgrace op the bridge waar chelsea maar liefst 5 duidelijke penalties niet kreeg, ik heb zelfs nog geen 1 successo dit weten ontkennen. En serieus wat zit die bezig over deportivo :d who the fuck is deportivo? Dat is hetzelfde als over boussu dour beginnen in een artikel over playoff 1.. Je schijt gewoon je broek vol omdat er ook hier zoveel successos zitten. Niet doen zijn toch allemaal pussies. Of je bent op zoek naar vriendjes?

Zijt gij nu helemaal gedesillusioneerd of doet ge alsof ?
Uw naam doet me vermoeden dat ge een epic troll zijt.

Ik denk dat we gemakkelijk kunnen zeggen dat zowel Barcelona als Real Madrid altijd worden bevoordeeld.
Nog een feit is dat doorheen de geschiedenis Real het meest is bevoordeeld op tal van situaties (dus niet enkel op het veld).

Als er 1 supporter zijn bek moet dichthouden over 'vriendjespolitiek' en dergelijke is het de Real supporter wel

camino
13 februari 2014, 16:07
een epic troll

Hoe kan dat nu? Die zit in uwe ploeg.

Lilspanyol
13 februari 2014, 16:07
Ondertussen weet ik nog altijd niet welke speler NV7 is.

Black
13 februari 2014, 16:10
Ik dacht dat er enkel naar het 'nu' gekeken wordt ?
En begin niet met filmpjes en loze sites te gooien, ge weet evengoed als ik dat voor elk filmje van barcelona er 5 van Real te vinden zijn.

@ Camino: wie dan ?

De magische NV7
13 februari 2014, 16:12
Lol die blackie is toch duidelijk een successo eerste klasse. Zelfs een blinde ziet dat uefalona de laatste jaren elke match de arbieter in de pocket heeft. Denken die eigenlijk dat dat niet opvalt? Zo stom kunnen die toch ook niet zijn. Kabouters doperen, 40 miljoen verduisteren voor een duiker, arbieters omkopen idd mes que un club..

camino
13 februari 2014, 16:20
In feite grappig; ik post een link over iets recents, dat ook gewoon de waarheid is, de feiten zijn, het is geen Real speler die dat zegt ofzo maar dan nog maar eens terug van een andere club en ze staan hier op hun achterste pootjes.
En dan komt het terug naar boven bij sommige, ze kunnen zich niet inhouden en dan merk je terug ik gewoon gelijk heb in hetgeen ik heb gepost over dat vh ene wel dan posten en het andere niet.
Het verschil is ook; ik geef ook iets toe als het zo is, dat is iets wat Barcelona fans niet kunnen, altijd maar ontkennen en aan goedpraterij doen.
Je post dat van Chelsea of die laatste matche barca-real waar zelfs boskamp zegde het zuivere penalty is, op talloze topics overal krijg je dan te lezen, niks aan de hand, het waren geen 2 penaltys en maar uitvluchten zoeken, echt erg.
Dat bestaat niet jong dat Barca cadeaukes krijgt.
Iedere ploeg krijgt wel zeker eens de scheids mee, ik ontken dat niet en het is gewete de grotere ploege altijd wel wat meer voordeel krijgen maar zo erg de laatste jaren als bij Barca? Nee, zeker niet.

Black
13 februari 2014, 16:25
Camino is ne zot olé olé

Serieus, laat u nekeer nakijken jong.
Het is inderdaad 1 groot complot tegen u hier opt forum en tegen Real, de grootste underdog uit de geschiedenis in alle competities.

Kan niet wachten op de reactie van Gavin, ga de zakdoeken al klaarleggen. :lol:

camino
13 februari 2014, 16:26
Camino is ne zot olé olé

Serieus, laat u nekeer nakijken jong.
Het is inderdaad 1 groot complot tegen u hier opt forum en tegen Real, de grootste underdog uit de geschiedenis in alle competities.

Kan niet wachten op de reactie van Gavin, ga de zakdoeken al klaarleggen. :lol:

Oei, heb je uw vriendje nodig, lukt het niet meer? Je kan het niet meer halen en begint dan maar te schelden.

De magische NV7
13 februari 2014, 17:50
Odds aan 1.12 dat betekent dat het wel zeer waarschijnlijk is.. :lol:

camino
13 februari 2014, 17:52
Odds aan 1.12 dat betekent dat het wel zeer waarschijnlijk is.. :lol:

2

De magische NV7
13 februari 2014, 18:25
Lol die flipt echt helemaal he met zijn deportivo :p Wel wat jammer dat wij 32 titels en 9cl's hebben gewonnen en deportivo net niet.. Ik ben trouwens van mijn 7de supporter van de magiers. :bow::bow:

Cuth
18 februari 2014, 19:02
;)

En? Niemand is geïnteresseerd in jullie incestschaatswereldje.

Cuth
19 februari 2014, 05:15
Niemand behalve de wereldpers.

Wees een brave jongen en huil maar stilletjes verder.

Fijn dat je er zelf in gelooft. Om het met Poekie's woorden te zeggen; Ignorance is bliss.
En om het met m'n eigen woorden te zeggen; hou je bek, irrelevante flikker

camino
22 februari 2014, 20:36
Is 1-1 ma nie verdiend ze.

Veel net buiten de grote baklijn scoren.

Goals scoren zoals Bale vandaag en CR7 en zlatan zoals tege anderlecht, nope.

Ik zaag niet, ik ben aant genieten.

waffel
7 maart 2014, 13:27
ha!

waffel
7 maart 2014, 13:27
ha!

waffel
7 maart 2014, 13:28
ha!

waffel
Staying alive

waffel
Staying alive

Cools
19 maart 2014, 20:32
Ik stop met lopen na het lezen van dit topic...
3,2% VP, 16km/h zonder training...

Echt he. Iedereen weet toch dat elke beginner vlot tegen de 18km/h per uur kan lopen, GEMIDDELD. Wat een noob, die student93.

Cools
20 maart 2014, 05:47
Tijdens de El heeft standard ook niet altijd zen sterkste elftal opgesteld , moet Club daar ook over zagen ? . Opdat gebied is mpd veel kalmer geworden naast het veld ,op het veld slaan ze stoppen wel nog eens door :)

Wat, in godsnaam, zou Club daar nu over te zagen hebben? Fuck zeg Kenneke, is't weer zuipen om half 2?

Tuninboy
22 maart 2014, 12:55
Kenneke is toch full retard aant gaan tegenwoordig hoor. Bestaat daar geen oplossing voor ?

Gavin
23 maart 2014, 21:58
Hahahaha dieje dwergenmongool in het publiek met die armbewegingen na de goal van Madrid. :rofl:https://vine.co/v/MMtg1DFiL3w

Zalig.

camino
23 maart 2014, 21:59
https://vine.co/v/MMtg1DFiL3w

Zalig.

Proficiat kleuter, u zit te lachen met een mens die duidelijk een handicap heeft.
Maar zo kennen we u alweer.
Grow up, zelfs ik val alweer zo laag niet.

puni
23 maart 2014, 22:02
Ik heb ook luidop moeten lachen toen ik het live zag, maar zo kennen we mij alweer. :$

$uB^
23 maart 2014, 22:02
Ik heb geen Vine account dus ik kan niet meelachen zeker .. ? :(

puni
23 maart 2014, 22:03
Ge kunt dat zonder toch ook zien? :p

$uB^
23 maart 2014, 22:06
Ge kunt dat zonder toch ook zien? :p

Ik kom op de pagina terecht met 'Vine, create & share ...' en 'Get it for Android, Apple, ..' maar kan nergens doorklikken naar iets anders .. :/

Gavin
29 maart 2014, 18:36
Wanneer gaan ze dieje toch eens uit de user group gooien? Elke speeldag opnieuw dat trollen en threads verzieken met gezever, voor niemand plezant, zelfs niet voor Madridfans.

camino
29 maart 2014, 18:38
Wanneer gaan ze dieje toch eens uit de user group gooien? Elke speeldag opnieuw dat trollen en threads verzieken met gezever, voor niemand plezant, zelfs niet voor Madridfans.

Dan moesten ze u er al veel langer uitgegooit hebben + ik geef een correcte analyse vd match, we zitten op een forum waar iedereen zijn mening mag posten.

Kiiilerke; dat je er het niet mee eens ben, tja, meningen gaan altijd verschillen.

Kiiilerke
29 maart 2014, 18:38
correcte analyse zegtem :unsure:

Gavin
29 maart 2014, 18:49
En dan dat taalgebruik. :x:s

"Taal is het voertuig waarin onze gedachten rondrijden" zeggen ze dan. We zitten hier verdomme met ene uit de Bewel in een Dacia Lodgy.

Thorazer
8 april 2014, 23:21
Meestertacticus please... Meer dan 100 miljoen uitgegeven en nog slechts virtueel derde in de PL.

Och hier Liverpool staat nog eens eerste na zoveel jaar en ze krijgen ne grote mond :)

Cuth
9 april 2014, 04:33
Ik heb geprobeerd mezelf nen bj te geven na het lezen van de laatste pagina's hier. Yolo

Cpt. Kablammo
12 april 2014, 18:19
Assist is een term gebruikt bij verschillende sporten. Zowel in het voetbal, basketbal, ijshockey en veldhockey spreekt men van een 'assist'. De term wordt gebruikt in een situatie waarbij de speler hulp geeft, bijvoorbeeld een pass, waar een doelpunt uit voortkomt. Een 'assist' geldt alleen als zodanig als er direct een doelpunt uit voortvloeit.

Sterke prestatie natuurlijk, maar hoe sommigen overdrijven.. :)
Ben wel fan van KDB.

Een assist wordt inderdaad enkel dan in de tabellen opgenomen. Maar als je geen half mislukte mongool bent dan snap je wat iemand bedoelt.

Sorry om het zo grof te verwoorden, maar ik begin het een beetje beu te worden hoe sommige mensen vasthangen aan definities en niet naar context kijken.

Cpt. Kablammo
12 april 2014, 18:32
Je weet wat hij er mee bedoelt, dan moet je niet de belachelijke mierenneuker komen uithangen.

Terry_Bogard
12 april 2014, 18:55
Je weet wat hij er mee bedoelt, dan moet je niet de belachelijke mierenneuker komen uithangen.

Wat is daar belachelijk aan?
Is gewoon terecht dat hij hem duidelijk maakt wat het verschil is tussen normale passes en assists.

Cpt. Kablammo
12 april 2014, 18:58
Alsof die mens dat verschil zelf niet kende! :rofl:

Als je weet wat hij bedoelt en je beseft dat hij die uitdrukking gebruikt bij gebrek aan beter/inspiratie... Jullie doen precies alsof je dat hier nog nooit hebt gelezen. :')

Terry_Bogard
12 april 2014, 19:41
Alsof die mens dat verschil zelf niet kende! :rofl:

Als je weet wat hij bedoelt en je beseft dat hij die uitdrukking gebruikt bij gebrek aan beter/inspiratie ... Jullie doen precies alsof je dat hier nog nooit hebt gelezen. :')

Een 'uitdrukking' dat effectief iets anders betekent.

Gavin
12 april 2014, 20:22
Ik zweer het, als ik dieje hoerenzoon van een Alex Song ooit ergens tegenkom, ik ram hem tegen de vloer en stamp zijne kop vaneen op de stoep. Achterlijke kutzak.

Cpt. Kablammo
12 april 2014, 20:47

Een 'uitdrukking' dat effectief iets anders betekent.

Kijk, elke mongool kan zien wat hij bedoelde. Bijna elke mongool toch. Ga je blijven zagen over de werkelijke term? Gaat het daar om trouwens? Neen, want iedereen weet wat een assist is. Er zijn enkel een paar rukkers die pietje precies moeten doen zonder dat het enig nut heeft. Je weet wat hij bedoelde en in die context worden 'should be'-assists vaak meegerekend. Het is ook overduidelijk dat hij dit bedoelde. Als je dat verschil niet zelf kan maken en begrijpen om vervolgens ook nog te gaan zagen over de klaar en duidelijke definitie van een assist zoals die in de tabellen terecht komt... Jezus, waar ben je dan mee bezig? Die knul gebruikte het als een verzamelterm, zoals vaker wordt gedaan en daar mee uit. Klaar. Heel knap van je dat je weet wanneer een assist in de tabellen terecht komt, ik ben heel trots op je.

En ik dacht dat ik alles had gezien toen die ene aap kwam vertellen dat logisch redeneren niet bestaat. :')

Echt, een beetje interpreteren en wat minder zagen en je komt een stuk verder dan een nutteloze discussie over een definitie die bovendien naast de kwestie is. Verder valt er niet meer aan vuil te maken.

Terry_Bogard
12 april 2014, 22:33
Schijt aan, dat staat er niet.

Terry_Bogard
13 april 2014, 01:36
"Strooit met de assists"

2 assists

Niet elke kans wordt afgemaakt.

Juist ja, en nu optiefen.

Cpt. Kablammo
13 april 2014, 04:21
Juist ja, en nu optiefen.

Ja wat heb je aangetoond als ik vragen mag? Dat ik begreep dat het niet om alle afgemaakte kansen ging? Nu nog een postje quoten waar jij aantoont dat je niet snapt waar het eigenlijk over gaat en je hebt de discussie samengevat. Bedankt om aan te tonen dat ik, net zoals de rest van het forum, begreep wat OP bedoelde en dat jij het daar blijkbaar bijzonder moeilijk mee hebt.

Heel knap, je kan zelf 'optiefen'. Of misschien kan je nog eens een definitie oprakelen om aan te tonen dat je blijkbaar te achterlijk bent om tussen de lijnen te kunnen lezen. Vervolgens kan je nog wat posts quoten die dat bevestigen. Blijf gerust denken dat er hier mensen zijn die niet weten wat een assist is en dat dat de kern van de zaak is. :')

Mijn god wat zijn er toch echt ronduit achterlijke mensen op deze aardkloot. Hopelijk zijn mijn vrienden in het bijzonder onderwijs geen leugenaars en krijg ik toch veel liefde en voldoening van jou wanneer ik jou help iets nieuws te leren. Vanaf morgen beginnen we met jou aan te leren om dingen correct te interpreteren. Met wat tekeningetjes, rijmpjes en liedjes denk ik wel dat ik je minstens een basis kan meegeven om zeker één van de essentiële elementen om ons probleem hier te begrijpen. Waar wil je mee beginnen? Begrijpen wat het verschil is tussen wat mensen zeggen en de woorden die ze daarvoor soms gebruiken? Hoe irritant het is wanneer mensen onnodig komen mierenneuken? Of zullen we starten met hoe debiel Hollandse woordenschat zoals 'optiefen' is?

Ik en de rest van het forum snapten wat Plop bedoelde. Jij en die andere kerel blijven debiel en bekrompen vasthangen aan een definitie en gaan mierenneuken alsof die Plop niet begrijpt wat een assist is. Newsflash: de kennis van het gemiddelde forumlid is gene vette maar ik kan met enige zekerheid garanderen dat iedereen weet wat een assist is zoals die in de tabellen verschijnt. Heel erg knap, je bent geniaal dat je zo iemand cheap terechtwijst oh mijn god, internetheld!!! Echt de enige twee die iets niet snappen zijn jullie hoor.

inb4 meer gezever over een definitie en geen enkel greintje begrip en inzicht, wat een absolute onzin toch :')

123vier
13 april 2014, 09:55
he mad

Terry_Bogard
13 april 2014, 09:57
Jij en heel het forum huh? :')

Overigens is mierenneuken eveneens een 'Hollands' woord, dus wat zei je ook alweer?

Verder is het grappig hoe jij je altijd probeert te verantwoorden met lappen tekst zonder dat je daadwerkelijk iets zegt.

Ontopic:

Ajax vandaag eventueel kampioen. Vandaag naar Amsterdam of tijdens de huldiging?

Sir.Killalot
16 april 2014, 21:25
Verplaats dit maar naar de peutertuin :')

Je blijft verbazen camino! Helaas niet in de goede zin.

DeepKick
16 april 2014, 23:03
"Slappe vod" is de nieuwe "magiër". #YOLO

Energised
21 april 2014, 19:31
Bah bah bah.. Mottige omgekochte klotescheidsrechters, ok anderlecht moet kampioen worden, maar laat da ni ZO fel opvallen aub..

Altijd hetzelfde tegen die vuile brusselaars

Kiiilerke
Bah bah bah.. Mottige omgekochte klotescheidsrechters, ok anderlecht moet kampioen worden, maar laat da ni ZO fel opvallen aub..

:wtf:

puni

Luzon, is that you?

Maxwell

Hey Guy !

Edit: Verdoemme punani

Thorazer
21 april 2014, 19:34

Hahahahahahaha

Splitr
25 april 2014, 00:03
psxman doe keer ni zo paranoia gast. Alsof de fbi hier zit mee tlezen ofzo met u topics laten vrwijderen en code taal

psxman
25 april 2014, 00:59
psxman doe keer ni zo paranoia gast. Alsof de fbi hier zit mee tlezen ofzo met u topics laten vrwijderen en code taal

Ok dan ;)
Ik ging hier toch niet meer al teveel posten.
Ik moest er vroeger ook eens goe mee lachen,maar ze lezen hier idd WEL mee!Niet den FBI nee...
Doe er mee wat je wilt,gun ze het gewoon niet ;) Ik weet wel beter sinds een paar dagen.

Cools
25 april 2014, 01:31
:lol:

Echt. :lol:

Splitr
25 april 2014, 10:21
Ok dan ;)
Ik ging hier toch niet meer al teveel posten.
Ik moest er vroeger ook eens goe mee lachen,maar ze lezen hier idd WEL mee!Niet den FBI nee...
Doe er mee wat je wilt,gun ze het gewoon niet ;) Ik weet wel beter sinds een paar dagen.
ze zullen u toch ni vinden aangezien uw locatie Stamford Bridge is

de boom
25 april 2014, 12:21
Die psxman. :')

Fella
27 april 2014, 14:37
Laster en eerroof? ooit al van gehoord?

20 jarige wicht wat zich eens wou laten gelden door de zoon van de voorzitter die uitzonderlijk aanwezig was omdat die zelf op Lokeren moest spelen niet in de neutrale zone te laten. Sowieso dat daar meer gebeurd is dan aan de arm tegenhouden eh zeg, dan zal er idd wel een kleine schermutseling geweest zijn, wat dan gigantisch opgeblazen wordt door datzelfde wicht onder druk van de mama wat die heeft geld geroken.

http://i.imgur.com/psu515W.gif

Rikie
27 april 2014, 15:17
Als ge alleen met zo'n achterlijke gif kunt reageren, reageert ge beter niet.

http://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2010/10/DANCING_BABY.gif

fordjah
27 april 2014, 15:22
Als ge alleen met zo'n achterlijke gif kunt reageren, reageert ge beter niet.

http://i62.tinypic.com/ion9rk.gif

Tuninboy
27 april 2014, 20:02
Mor allé, gij verandert ook rap van gedacht.
Na de vorige speeldag ging Anderlecht nooit maar dan ook nooit kampioen spelen, het was finito.

Laat Thorazer alone

Hij heeft het Kenneke syndroom..

Kenneke10
27 april 2014, 20:17
Laat Thorazer alone

Hij heeft het Kenneke syndroom..

Ma jongens toch :lol: zet mij op uw negeerlijst dan moet ik u dwaze commentaar niet lezen, veel meer dan uitdagen doet ge toch niet .

Cpt. Kablammo
4 mei 2014, 19:12
Beweging maken is rood, leer het regelement. Tmoet niet altijd een dodenschop zijn om rood te krijgen hoor. Da kunde krijgen op heel wat andere manieren.

Ik heb geen nood aan blinde kakfanboys die wat fars moet komen doen omdat ik zie dat het gewoon even hoofdjes tegen elkaar was waarbij dan eentje van hen 'toegaf'. Niet doen alsof het echt een kopstootbeweging was. Dit is iets wat bijna elke match gebeurd. Ik zeg nog expliciet dat Mitro dom was om er aan toe te geven.

Dit is iets waar ge rood voor kunt geven maar waarvoor het niet nodig is.

Ik zal het reglement gaan leren als een mong, ook al ken ik het goed genoeg en dan moogt gij mijn post eens begrijpend lezen.

Babaluna
4 mei 2014, 20:44
allee DEN RB van de Rode Duivels heeft gescoord zie ik hahaha

sorry kon het ni laten

Fella
4 mei 2014, 20:45

sorry kon het ni laten

Er posten hier verschillende debielen, maar jij bent toch één van de uitschieters.

Dr. Sheldon Cooper
4 mei 2014, 20:47
sorry kon het ni laten

Vraag me toch echt af waarom er hier überhaupt een usergroup is...

psxman
5 mei 2014, 01:35
Paraderen met prijzen van de afgelopen jaren en dan Liverpool-fans verwijten dat ze over hun 'history' bezig zijn. Chelsea FC en haar supporters... :scream:

Mooi gezegd!
Het is idd belachelijk om al liverpool supporter te moeten beginnen over de afgelopen jaren en wanneer ze nog eens een prijs gehaald hebben...
Vandaar net dat je als Chelsea supporter daar eens super lekker mee kan lachen,onze kast staat vol met allerlei soorten verschillende van de laatste jaren.

Je weet zelf ook wel natuurlijk dat het totaal geen steek houd,jullie bekers zijn al bijna weg gerot natuurlijk...

Dus nogmaals,wat begrijpt ge niet aan mijne post waarop ge antwoordde...

Wereldploeg of ni..Het zijn de prijzen die tellen!!En net die hebben we de afgelopen jaren wel talrijk binnengehaald

Ga nog wa met uw vlaggen zwaaien op anfield road:D:rofl:
Of ga je nu zeggen dat ook wij dat net goed kunnen:p

psxman
5 mei 2014, 01:37
Omdat het hier tegenwoordig vol fanboys zit zoals u die hun ploeg enkel goedpraten en ophemelen. Elke kritiek daarop,vaak volkomen juist en terecht, wordt met klem ontkend.

En dan lachen met andere ploegen in engeland om het compleet te maken.

En ja ik vind Mourinho een debiel, maar da's al langer geweten.

Sent from my XT1032 using Tapatalk

Het is wel redelijk debiel om Mourinho nen debiel te vinden...Tenzij ge zelf meer dan een miljoen of 10 per jaar in uwe pocket steekt zonder u vuil te maken....

psxman
5 mei 2014, 01:38
En nu ga ik wachten om verder te posten,anders doe ik weer van die double posts of hoe noemt men dat...

Even editen:
XH0FAhoFolI

Cools
5 mei 2014, 02:02
Smijt da geval hier gewoon eens buiten zeg.

Bubba
5 mei 2014, 22:55
Ge-wel-dig. Ook wel grappig dat Mignolet daar op het einde nog even op zn dooie gemak de bal gaat leggen in plaats van die naar voor te rammen.

CisnerosIsGod
5 mei 2014, 23:12
Ghahaha Liverpool. Suarez die al wenend het veld af stapt. Zo blij ben ik al lang niet meer geweest. Wat een absoluut diep intriest figuur toch. Gerechtigheid. Wat kan sport toch bloedmooi zijn.

Bubba
5 mei 2014, 23:12
Ghahaha Liverpool. Suarez die al wenend het veld af stapt. Zo blij ben ik al lang niet meer geweest. Wat een absoluut diep intriest figuur toch. Gerechtigheid. Wat kan sport toch bloedmooi zijn.

Mooiste beelden van dit seizoen. :lol: