PDA

Volledige versie bekijken : Netwerk Trage Downloadsnelheid [Origin] [BattleField 3]

UnderControl
22 augustus 2013, 11:14
Beste 9livers :)

Ik heb gisteren de Humble Origin Bundle gekocht, daar zat o.a battlefield 3 in. Deze wilde ik dus gisteren installeren alleen kreeg ik maximaal een download snelheid van 500-600 kb/sec wat heel traag is voor een spel van 20 GB want dan ben ik 13uur aan het downloaden wat gewoon gek is! Daarom ben ik vanmorgen opgestaan om 7 uur omdat dan geen enkel ander apparaat aangesloten is op internet maar nu krijg ik max 200 kb/sec. Op de site van Belgacom zeggen ze dat je een film van 1GB in 2,5 minuut kan downloaden wat ik niet merk aan deze snelheid ook als ik naar netwerkcentrum ga, dan op de Wi-Fi status druk zeggen ze dat ik een snelheid van 54 Mb/sec heb, daarna ben ik even een speedtest gaan doen op speedtest.net en daar zeggen ze dat ik maar 1.3 Mb/sec krijg, wat voor mij prima is maar dan snap ik nog altijd niet waarom Origin maar maximaal tot 600kb/sec gaat.

Graag hulp want ik wil geen 13 uur wachten voor Battlefield 3.

Mvg,
Nathan

Aap
22 augustus 2013, 19:36
Misschien is Origin traag?
Probeer bedraad.
Hoe snel is officieel je internetverbinding?
Er is ook een verschil tussen megabit per seconde en megabyte per seconde. Als je "internet" bv 8 mbit/s is, zijn je downloadsnelheden normaal.

UnderControl
22 augustus 2013, 20:26
Ik heb het geprobeerd bij een vriend daar kreeg ik rond de 8 tot 10 Mb/sec nu heb ik Battlefield 3 kunnen installeren alleen wil ik wel normaal kunnen downloaden, maar waar kan ik de megabit per seconde zien?

The Monopoly Guy
22 augustus 2013, 21:50
Ergens vanonder in je Origin client is er een pijltje dat een venster met u downloads opent
Je kan eens proberen je download te pauzeren en te resumen, na een tijd ging die bij mij ook trager

UnderControl
23 augustus 2013, 12:52
Had ik geprobeerd werkte niet -.-