PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2013-2014 - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

waffel
18 augustus 2013, 23:02
We onthouden dat de toppers op speeldag 4 er totaal geen zin in hadden, maar enkel in het geval van Genk resulteerde op puntenverlies tegen Lokeren, waarvan deze laatste hun vorig seizoen meer dan bevestigen.

Jepjep
18 augustus 2013, 23:02
First.

Fella
18 augustus 2013, 23:03
Second.

Rikie
18 augustus 2013, 23:04
Wat is mich dat hier!?

OT: Wtf heeft Frank aan zijn linkeroor? :s
http://i.imgur.com/X0q3KXj.png

Jepjep
18 augustus 2013, 23:08
Dat is een extra mini-oor om alles goed te horen. Die zwarten met hun superieure genen.

waffel
18 augustus 2013, 23:09
Dat is een extra mini-oor om alles goed te horen. Die zwarten met hun superieure genen.

Nochtans evolueren die nogal slecht mee :s

NemesisBE
18 augustus 2013, 23:13
FCB olé olé :lol:

Radbraker
18 augustus 2013, 23:14
Zal Ronny ook zijn aanvallers op het matje roepen dat ze moeten scoren ipv missen ?

Misterblort
19 augustus 2013, 10:54
Kutmatch van Anderlecht, maar toch gewonnen. Wel grappig dat Proto weer nen assist geeft op de Frank :) mooi afgewerkt ook.
Weer lekkere voorzet van Tielemans, Praet moet imo toch wa beter beginnen te spelen, die blijft precies hangen in zijn evolutie..
En hopelijk komt Suarez er ook nog is door :/

edraket
19 augustus 2013, 11:05
Fak, verkeerd gelezen en op Gent gestemd :sad:

camino
19 augustus 2013, 15:35
Gent draait niet goed maar ben er van overtuigd we wel de top 6 halen al zal dat niet simpel zijn;

brugge, anderlecht, genk, standard, lokeren, waregem en dan nog gent, zijn 7 ploegen.

Cuth
19 augustus 2013, 15:49
zet daar dan nog eens Waasland-Beveren en PSG achter en dan staan er zelfs 9 ploegen in dat rijtje!!!

Sportinggboy
19 augustus 2013, 16:00
We onthouden dat de toppers op speeldag 4 er totaal geen zin in hadden, maar enkel in het geval van Genk resulteerde op puntenverlies tegen Lokeren, waarvan deze laatste hun vorig seizoen meer dan bevestigen.

Hoe? 0-3 winnen bij het oppermachtige Beveren. Gegarandeerd dat niemand dat ons gaat nadoen :unsure: ( thx BleKKie )

Nee zwakke match gisteren. Heb de verplaatsing naar Beveren op het laatste moment toch maar gemaakt. Door de winst geen spijt van. Door het belabberde spel uiteraard wel. Velen speelden onder hun niveau.

theelement
19 augustus 2013, 16:04
Gent draait niet goed maar ben er van overtuigd we wel de top 6 halen al zal dat niet simpel zijn;

brugge, anderlecht, genk, standard, lokeren, waregem en dan nog gent, zijn 7 ploegen.
Wij halen volgens mij echt geen POI. Middenveld is en blijft en probleem bij Gent, zo goed als geen infiltraties en enkel ballen naar achter/zijkant. Vorig seizoen al genoeg meegemaakt dat we tegen ploegen die komen verdedigen geen antwoord hebben, nu tegen Lierse er goed met weggekomen...

le mastre
19 augustus 2013, 17:17
Het waren solden bij Gent. Je kan niet spelers verkopen EN top 6 spelen. Overgangsjaar voor hen als je het mij vraagt.
Bedankt voor Conté. :)

ng
19 augustus 2013, 17:40
http://www.voetbalnieuws.be/news/71283/Proto_levert_opnieuw_assist:_Mooi_om_zo_een_match_ te_beslissen

En dan een geweldige reactie.

Niet moeilijk om eens een assist te geven... Proto shot op een wedstrijd misschien 20x de lange bal terwijl andere keepers zoals Köteles de opdracht krijgen achteruit te voetballen...

BleKKie
19 augustus 2013, 17:44
Hoe? 0-3 winnen bij het oppermachtige Beveren. Gegarandeerd dat niemand dat ons gaat voordoen :unsure:

Nee zwakke match gisteren. Heb de verplaatsing naar Beveren op het laatste moment toch maar gemaakt. Door de winst geen spijt van. Door het belabberde spel uiteraard wel. Velen speelden onder hun niveau.

Voordoen al zeker niet :unsure: (nadoen daarentegen)

(al twijfel ik nu wel of je dit bewust verkeerd geschreven hebt of niet :D)

stormtrooper
19 augustus 2013, 17:56
Het waren solden bij Gent. Je kan niet spelers verkopen EN top 6 spelen. Overgangsjaar voor hen als je het mij vraagt.
Bedankt voor Conté. :)

:wtf:

Ge komt een jaarke achter peis'k. Enkel Mboyo was een aderlating, voor de rest schoon ingekocht.

Het zou mij ten zeerste verbazen moest Conté ooit echt doorbreken. Doet soms geniale dingen maar scoort o zo moeilijk. Voor elke goede match speelt hij 5 slechte.

starspike
19 augustus 2013, 17:59

Die "zin" vond ik bij ons nog heel goed meevallen.

Sportinggboy
19 augustus 2013, 20:14
Voordoen al zeker niet :unsure: (nadoen daarentegen)

(al twijfel ik nu wel of je dit bewust verkeerd geschreven hebt of niet :D)

Ik moet eerlijk bekennen dat het nadoen moet zijn natuurlijk, damn wat een fout :D

Kenneke10
19 augustus 2013, 22:42
Weet er er hier iemand welke blessure blondel precies heeft ? :unsure:

Jonathan Blondel bleef voor de tweede helft van de terugwedstrijd tegen Slask Wroclaw met een aanslepende achillespeeskwetsuur noodgedwongen aan de kant. De eerste symptomen manifesteerden zich al tijdens de achtdaagse stage in Manchester. Vanaf dat ogenblik ging het van kwaad naar erger. Alleen een onbepaalde rustperiode kan aan het euvel verhelpen.

Dit staat op de site van Club zelf.

TheRedDevils
19 augustus 2013, 22:44
Achillespees zeker?

Cinnead
19 augustus 2013, 22:45
Update van medische staf over revaliderende spelers - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/16602/update-van-medische-staf-over-revaliderende-spelers)

EDIT: Meunier en Vadis zullen binnekort terug aansluiten bij de groep, hopelijk blijft er nog iets van hun over na zo'n lange blessuretijd ...

Kenneke10
19 augustus 2013, 22:57
Collega van mij gaat geregeld naar de training, gaan kijken in brugge ( kent daar ondertussen wel meer mensen die elke training van de partij zijn)
Die persoon wist te vertellen dat joe een aanvaring gehad zou hebben om garrido ( zou er nogal stevig aan toegegaan hebben ).
Wat hij van dat gesprek opgevangen heeft zou hij hem in de steek gelaten voelen door de ploeg , meer bepaald naar de jongere spelers.
Gretarsson heeft blondel van de training komen halen , en naar zijn bureau gebracht in de " klokke" .
Blondel is sindsdien niet meer op training van Club geweest.
Twee dagen na dat geval heeft Club , op de site gemeld dat blondel zes weken rust krijgt, met nu een update dus.

NemesisBE
19 augustus 2013, 22:58
Aha, die aanslag op Cani is nog steeds niet verteerd bij Garrido!

Rikie
19 augustus 2013, 22:58
Eindelijk weer wat drama in de JPL!

Boukreev
19 augustus 2013, 23:29
Collega van mij gaat geregeld naar de training, gaan kijken in brugge ( kent daar ondertussen wel meer mensen die elke training van de partij zijn)
Die persoon wist te vertellen dat joe een aanvaring gehad zou hebben om garrido ( zou er nogal stevig aan toegegaan hebben ).
Wat hij van dat gesprek opgevangen heeft zou hij hem in de steek gelaten voelen door de ploeg , meer bepaald naar de jongere spelers.
Gretarsson heeft blondel van de training komen halen , en naar zijn bureau gebracht in de " klokke" .
Twee dagen na dat geval heeft Club , op de site gemeld dat blondel zes weken rust krijgt, met nu een update dus.

Klinkt vrij ongeloofwaardig aangezien er niets van op BZF staat. En dat zit daar vol met mannen die elke training gaan kijken en bij de kleinste scheet een sensatieverhaal neerpennen.

Rikie
19 augustus 2013, 23:32
aaah :(

Kenneke10
19 augustus 2013, 23:46
Klinkt vrij ongeloofwaardig aangezien er niets van op BZF staat. En dat zit daar vol met mannen die elke training gaan kijken en bij de kleinste scheet een sensatieverhaal neerpennen.

Ik weet dat er op BZF niks daarover staat.

Kenneke10
19 augustus 2013, 23:48
Update van medische staf over revaliderende spelers - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/16602/update-van-medische-staf-over-revaliderende-spelers)

EDIT: Meunier en Vadis zullen binnekort terug aansluiten bij de groep, hopelijk blijft er nog iets van hun over na zo'n lange blessuretijd ...

Bij vadis wellicht een paar extra kilo :D

le mastre
20 augustus 2013, 09:30
:wtf:

Ge komt een jaarke achter peis'k. Enkel Mboyo was een aderlating, voor de rest schoon ingekocht.

Het zou mij ten zeerste verbazen moest Conté ooit echt doorbreken. Doet soms geniale dingen maar scoort o zo moeilijk. Voor elke goede match speelt hij 5 slechte.

Oké, vorig jaar was het echte overgangsjaar van Gent, maar je kan toch niet direct verwachten dat je de garantie hebt op top 6. Mijn Gentse vrienden houden alvast hun hoop niet op.

Als ik het goed voor heb dan heeft Gent nog altijd meer verkocht/verhuurd dan gekocht niet? Wat zowel positief als negatief kan zijn natuurlijk.

Wat je van Conté zegt kan waar zijn, maar hij heeft nog geen enkele slechte match gespeeld. Zowel vorig als huidig seizoen. Besides, hij kan moeilijk wisselvalliger zijn dan Berrier. :ironic:

TheRedDevils
20 augustus 2013, 11:36
Opvallende statistiek na vier speeldagen: Anderlecht krijgt maar 1 gele kaart per 41 overtredingen. Het verschil met de andere 15 ploegen uit de Jupiler League is gigantisch. De spelers van Club Brugge en Charleroi kregen tot nu toe het gemakkelijkste een geel karton onder de neus geduwd. Om de vijf gemaakte fouten hebben ze er eentje beet. De teams in de hoogste klasse hebben gemiddeld 7,35 gele kaarten gekregen. Club en Charleroi kregen er al 11.

Nja. We staan zelfs mooi aan kop met de rode kaarten, dankzij domme spelers zoals De Bock!

ToasT
20 augustus 2013, 12:12
en domme scheidsrechters zoals bij Simons.

Fella
20 augustus 2013, 12:13
Zit dat nu nog in uw hoofd, op het einde van het seizoen gaan we het nog mogen horen.

Kiiilerke
20 augustus 2013, 12:19
tis erg :/ zo zagen

pina
20 augustus 2013, 12:22
en domme scheidsrechters zoals bij Simons.

idd, zoals bij Mechele

theelement
20 augustus 2013, 12:25
Wat je van Conté zegt kan waar zijn, maar hij heeft nog geen enkele slechte match gespeeld. Zowel vorig als huidig seizoen. Besides, hij kan moeilijk wisselvalliger zijn dan Berrier. :ironic:

2 Seizoenen geleden speelde die de eerste 4 matchen voor Gent echt goed, derna niet goed meer en niet meer in het stuk voorgekomen. Hij kan echt wel voetballen maar zoals stormtrooper zegt maar heel af en toe

AlfaRomeoMito
20 augustus 2013, 12:57
Anderlecht krijgt één gele kaart op 41 fouten - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1689671/2013/08/20/Anderlecht-krijgt-een-gele-kaart-op-41-fouten.dhtml)

Ze beginnen zelf in de krant al over nen paarse bond te insinueren :D

puni
20 augustus 2013, 13:09
Bandalovski twee speeldagen geschorst, terecht. Ik ben wel benieuwd of ze Batshuayi ook gaan schorsen voor zijn smerige overtreding op onze rechtsachter (een van de redenen waarom die zo gefrustreerd was, al is dat geen excuus). Maar gezien de willekeur van de voetbalbond zal dat wel niks worden.

TazzDeMazz
20 augustus 2013, 13:22

Klinkt als een serieus cowboy verhaal.

J.Brown
20 augustus 2013, 13:52
Bandalovski twee speeldagen geschorst, terecht. Ik ben wel benieuwd of ze Batshuayi ook gaan schorsen voor zijn smerige overtreding op onze rechtsachter (een van de redenen waarom die zo gefrustreerd was, al is dat geen excuus). Maar gezien de willekeur van de voetbalbond zal dat wel niks worden.

Kan niet meer geschorst worden, kreeg al geel.

puni
20 augustus 2013, 14:03
Batshuayi heeft geen geel gepakt tegen OHL. :)

Booka Shade
20 augustus 2013, 15:00
Inderdaad, heeft geen geel gepakt. Zowel tegen OHL als 2de helft Genk een zwak Standard gezien, hopelijk herpakken we ons snel. Erg om te zeggen wel als je 12/12 hebt.. :p

Jack Wilshere
20 augustus 2013, 15:14
Twee speeldagen is eigenlijk nog redelijk weinig voor zo’n smerige tackle, hadden er gerust 4 mogen zijn.

J.Brown
20 augustus 2013, 15:24
Batshuayi heeft geen geel gepakt tegen OHL. :)

Vreemd ik las nochtans een artikel waarin stond dat Michy niet geschorst kon worden. Nu ik de herhaling zie, idd vieze fout. Dat been kon zomaar gebroken zijn.

Booka Shade
20 augustus 2013, 16:23
Waar staat die herhaling?

J.Brown
20 augustus 2013, 17:43
Waar staat die herhaling?

Standard - OHL (1-0) : Le résumé du 18 août 2013, Studio Foot : RTBF Vidéo (http://www.rtbf.be/video/detail_standard-ohl-1-0-le-resume?id=1846539) Check vanaf min 5

Beloften van Standard trouwens met 4-1 gewonnen van Genk!

Cinnead
20 augustus 2013, 17:49
Vadis op het trainingsveld (20 augustus 2013) on Vimeo (http://vimeo.com/72721591#at=0)

Hij ziet er maar dunnekes uit zuh :D

Jonas89
20 augustus 2013, 17:50
Godeau zeker 3 weken out, klierkoorts

Gavin
20 augustus 2013, 18:00
Standard - OHL (1-0) : Le résumé du 18 août 2013, Studio Foot : RTBF Vidéo (http://www.rtbf.be/video/detail_standard-ohl-1-0-le-resume?id=1846539) Check vanaf min 5
En daarvoor moeten ze Batshuayi schorsen?

puni
20 augustus 2013, 18:08
Als ze consequent zijn toch, ja. Als ge Simons rood geeft en een week schorst terwijl die zich duidelijk inhield, dan is dit er toch ook een paar waard.

Booka Shade
20 augustus 2013, 18:17
Ja, maar het verschil is dat Simons rood heeft gekregen, Michy heeft niks gekregen. Maar het is een smerige fout, hoeft niet zo'n zaken op een veld.

Lospeed
20 augustus 2013, 19:18
Vadis op het trainingsveld (20 augustus 2013) on Vimeo (http://vimeo.com/72721591#at=0)

Hij ziet er maar dunnekes uit zuh :D

Zo nonchalant zijn oefeningen doen. Bij de miniemen kregen wij daarvoor onder ons voeten. :p

BleKKie
20 augustus 2013, 19:31
Zo nonchalant zijn oefeningen doen. Bij de miniemen kregen wij daarvoor onder ons voeten. :p

Idd, vond dat ook wel opvallend. Is natuurlijk wel wat zijn "stijl", was ook echt pas zijne eerste baltraining denk ik dusja, ook niet forceren natuurlijk.

TheRedDevils
20 augustus 2013, 19:48
Hoefkens is naar Lierse :unsure:

https://pbs.twimg.com/media/BSIRKDzCYAAqBLI.jpg

Gavin
20 augustus 2013, 19:54
Als ze consequent zijn toch, ja. Als ge Simons rood geeft en een week schorst terwijl die zich duidelijk inhield, dan is dit er toch ook een paar waard.
Het is niet eens een tackle, of zelfs duel.

Hij wilt die bal naar buiten kappen, die van Leuven tikt de bal weg en Batshuayi raakt die dan verkeerd. Stom ongeluk, fout voor fluiten, niks aan de hand om te schorsen.

1CEZ
20 augustus 2013, 22:44
No way dat fcb POI haalt dit seizoen

Rubmifer
20 augustus 2013, 22:49
Bedankt voor deze scherpzinnige opmerking alweer.

caoimhin
20 augustus 2013, 23:02
Het is niet eens een tackle, of zelfs duel.

Hij wilt die bal naar buiten kappen, die van Leuven tikt de bal weg en Batshuayi raakt die dan verkeerd. Stom ongeluk, fout voor fluiten, niks aan de hand om te schorsen.

Vind ik dus ook. Begrijp niet dat er hier zo veel zijn die dat een smerige fout vonden, was gewoon een ongelukkig voorval.

Radbraker
20 augustus 2013, 23:07

No way ! (http://www.youtube.com/watch?v=vEEHlC-3HnQ)

waffel
20 augustus 2013, 23:40

gast, zelfs met slecht spelen halen ze veel punten
of je het nu wilt of ni, ze halen POI

No way ! (http://www.youtube.com/watch?v=vEEHlC-3HnQ)

Ik denk daar ook altijd aan als ik of iemand no way zegt :D

Jepjep
20 augustus 2013, 23:48
Ik ook. Wat een marginaal is dat eigenlijk :D

Rikie
20 augustus 2013, 23:59
Hoe dat die kerel A3 bij de arm vastgrijpt. :sad::angry:

waffel
21 augustus 2013, 00:04
LBgG28PzQ_M

Rogue
21 augustus 2013, 00:06
Noooit gebeurd Pol.

NemesisBE
21 augustus 2013, 00:34
Fak, nachtmerries krijg ik er van. Misschien wel de beste match in de JPL van de afgelopen 5-10 jaar.

Kenneke10
21 augustus 2013, 01:33
LBgG28PzQ_M

Bedankt om even op te frissen , btw heerlijke goals van kevin :drool:, al staat colin daar soms ook voor piet snot bij :)

Tuninboy
21 augustus 2013, 01:45
Bedankt om even op te frissen , btw heerlijke goals van kevin :drool:, al staat colin daar soms ook voor piet snot bij :)

Kon alleen aan die eerste iets doen. En dan nog, was ne fameuze kegel.

puni
21 augustus 2013, 01:48
Kon alleen aan die eerste iets doen. En dan nog, was ne fameuze kegel.

Bij die laatste moest hij ook niet gelijk een halve zot uit zijn kot komen. Hoewel Vazquez bij beide doelpunten eigenlijk veel meer boter op het hoofd heeft, twee keer lullig balverlies op een moment dat het echt niet mag.

Weebl
21 augustus 2013, 08:54

Yes, nog nen topper erbij :woohoo:

Rikie
21 augustus 2013, 19:06
Ariël Jacobs krijgt zijn ontslag bij Kopenhagen (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/130821_jacobs_ontslagen)
:sad:

Fella
21 augustus 2013, 20:55
SV Zulte-Beveren

Eerste JMG-speler boven water bij Zulte Waregem - Voetbal nationaal - Nieuws - Sportmagazine.be (http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-nationaal/eerste-jmg-speler-boven-water-bij-zulte-waregem/article-4000377859534.htm)

Jack Wilshere
21 augustus 2013, 20:59
Fak, nachtmerries krijg ik er van. Misschien wel de beste match in de JPL van de afgelopen 5-10 jaar.

Mbark says no!

http://www.youtube.com/watch?v=rGQkmZFfzns

Time
21 augustus 2013, 21:57
LBgG28PzQ_M

Was dat de match die Koster zijn kop kostte?
Als je daar nu op terugkijkt stijgt de sympathie voor Koster alleen maar tbh. Ik mis die enorm.

Kenneke10
21 augustus 2013, 22:52
Jep dag erna ontslagen.

waffel
22 augustus 2013, 02:41
Was dat de match die Koster zijn kop kostte?
Als je daar nu op terugkijkt stijgt de sympathie voor Koster alleen maar tbh. Ik mis die enorm.

Jep, ging over Koster en moest direct aan die match denken. Samen met de 4-4 tegen Standard een van de meest memorabele matchen van Club die ik gezien heb.

Jonas89
23 augustus 2013, 08:59
Hier sé, jullie vriendin

Marianne laat favoriete Club-spelers op haar rug vereeuwigen - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130822_00704157)

Kiiilerke
23 augustus 2013, 09:02
wat een simpele geit :')en tzijn allemaal negers! zijn de blanke niet goed genoeg ofso ? racist :unsure:

Weebl
23 augustus 2013, 09:18
Neenee, da's dedie da zotloopt van alle negers van brugge :D
Die is vrij bekend ze..

TheRedDevils
23 augustus 2013, 09:26
Meer dan zomaar de neef van Lukaku - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/16606/meer-dan-zomaar-de-neef-van-lukaku)
Ik denk dat hij het wel goed zal doen op de LB. Alhoewel, zijn positiespel trekt eigenlijk op niet veel...:unsure: Is eerder een flankaanvaller die het van zijn snelheid moet hebben :p

Maar het meest keek ik op naar Ryan Donk. Op mijn eerste training probeerde ik me eens te laten gelden en zette ik op volle snelheid mijn gewicht tegen Ryan. Ik viel gewoon op de grond! Ryan lachte eens en zei: Hier lukt dat niet, kleintje!'
Ik hoor het hem zo zeggen, Ryan :(

Re@V0r
23 augustus 2013, 09:59
Hier sé, jullie vriendin

Marianne laat favoriete Club-spelers op haar rug vereeuwigen - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20130822_00704157)

zag het ook net :lol:

oh lord...
'mijn zoontje ziet Tchité als een vaderfiguur'
tis dat é :D

Fella
23 augustus 2013, 12:15
man man man

Rubmifer
23 augustus 2013, 13:04
Had zich zelf onlangs geregistreerd op BZF. Wat een fucking marginaal geval.

Re@V0r
23 augustus 2013, 13:22
als ze zo elke zwarte voetballer die bij Club de revue passeert op haar rug schikt te zetten...

edraket
23 augustus 2013, 13:37
Oei, de Verbist mag et afbollen bij Sirkul.

Zyklon
23 augustus 2013, 14:52
Dat is nog niet officieel hoor. Misschien heeft Bram Verbist een andere ploeg gevonden waar hij zeker is van zijn plaats als eerste doelman?

De nieuwe keepertrainer zal er ook wel voor iets tussen zitten.

Rikie
23 augustus 2013, 14:58
Wat heeft Adu eigenlijk al bewezen dat hij op haar rug mag staan?
En waarom alleen 'Adu' en niet met de voornaam gelijk al de rest?

Re@V0r
23 augustus 2013, 15:03

zat mij dat ook af te vragen, maar wou dat zelfs nog niet zeggen... (dat 1e dan)
tot op heden heeft Adu mij nog niet weten te overtuigen eigenlijk, lijkt me zelfs sterker dat die het tegen volgend seizoen alweer mag afbollen

zelfde trouwens voor Bolingoli... krijgt nu wel af en toe zijn kans, maar voor hetzelfde geld blijkt die te licht te zijn en mag em volgend seizoen andere oorden opzoeken

ToasT
23 augustus 2013, 15:03
Om zeker niet te missen tussen Eric Addo en Enock Adu?

Weebl
23 augustus 2013, 15:06

Gij moogt anders ook mijne rug op ze

waffel
23 augustus 2013, 15:06

Dat zal iets persoonlijker zijn he. Ik weet van vrouwelijke kennissen dat die voetballers wel redelijk sociaal kunnen doen tegen hun, zelfs in het echte leven, en ze zal daar waarschijnlijk wel leuke momenten mee gemaakt hebben. Akpala is bv. ook een schat van een vent irl, wat hij ook presteert op het grasmat doet er weinig toe voor de "irl-fans".

Niet dat je daarom hun namen moet tatoeëren, maar bon :unsure:

Kiiilerke
23 augustus 2013, 15:10
gewoon omdat het negers zijn godverdomme zo simpel ist

Re@V0r
23 augustus 2013, 15:11
Dat zal iets persoonlijker zijn he. Ik weet van vrouwelijke kennissen dat die voetballers wel redelijk sociaal kunnen doen tegen hun, zelfs in het echte leven, en ze zal daar waarschijnlijk wel leuke momenten mee gemaakt hebben. Akpala is bv. ook een schat van een vent irl, wat hij ook presteert op het grasmat doet er weinig toe voor de "irl-fans".

als ze maar in vrouwelijke fans hun broekje kunnen geraken :D

waffel
23 augustus 2013, 15:18
als ze maar in vrouwelijke fans hun broekje kunnen geraken :D

Zo kan je het ook formuleren :D

Ja, 'die' sloeg een beetje op negers :$

Tuninboy
23 augustus 2013, 15:19
Die heeft gewoon al veel negers in haar gehad... Zoals een Tchite & Adu.. Niemand snapt welke meerwaarde die namen ooit hebben gehad. :lol:

Re@V0r
23 augustus 2013, 15:22
Zo kan je het ook formuleren :D

gast ja, is toch gewoon zo :D
tis ni dat haar kleine Tchité als een vaderfiguur zal aanzien omdat ie telkens na de training een babbeltje komt slaan over de voetbal en het mooie weer é... :p

waffel
23 augustus 2013, 15:24
gast ja, is toch gewoon zo :D
tis ni dat haar kleine Tchité als een vaderfiguur zal aanzien omdat ie telkens na de training een babbeltje komt slaan over de voetbal en het mooie weer é... :p

Nee ik bedoel letterlijk, zo kan je het ook formuleren. Ik blijf gewoon zo subtiel mogelijk met te zeggen "ze zal daar waarschijnlijk wel leuke momenten mee gemaakt hebben" :p

Weebl
23 augustus 2013, 15:32
negers

Rikie
23 augustus 2013, 15:47
Gij moogt anders ook mijne rug op ze

Ik ben hetero. :)
Maar toch bedankt voor het aanbod.

BleKKie
23 augustus 2013, 16:40

toch iemand die het zegt :D

Sportinggboy
23 augustus 2013, 17:34
zag het ook net :lol:

oh lord...
'mijn zoontje ziet Tchité als een vaderfiguur'
tis dat é :D

Benieuwd wat ze zou doen moest nu Donk volgend seizoen bij ons of Standard tekenen. Kan ze lasertherapie gaan volgen :lol:

Gavin
23 augustus 2013, 17:38
Gewoon laten inspuiten in plaats van lasertherapie. Lijkt me de beste oplossing voor iedereen.

waffel
23 augustus 2013, 18:22
Gewoon laten inspuiten in plaats van lasertherapie. Lijkt me de beste oplossing voor iedereen.

Met groepsverkrachtingen als gevolg? Neen, ze hebben zo'n vlees nodig om hun kalm te houden.

fraaanche
23 augustus 2013, 19:30
Ohnee niet weer over Mboyo :ironic:

Rikie
23 augustus 2013, 19:35
't Is nochtans jij die er nu over begint.

Kenneke10
23 augustus 2013, 23:17

2, die voetballers zijn ook maar mensen en ze zal zich aangetrokken voelen tot haar eigen ras.
Wil haar rug niet zien binnen 20 jaar als er nog wat negers bij Club gespeeld hebben :D

Philharmoniker
23 augustus 2013, 23:36
Nou..:wtf::lol:
https://pbs.twimg.com/media/BPz-WLVCIAIToGX.jpg

fordjah
24 augustus 2013, 00:22
LOL. Da ne mongool serieus :rofl:

Booka Shade
24 augustus 2013, 10:17
"We zijn de laatste jaren uitgegroeid tot een stabiele topclub in België. We hebben misschien niet de traditie van de grote clubs, maar ik heb wel het gevoel dat we stilaan op gelijke voet staan met Anderlecht en Club Brugge. Wij hebben nu meer middelen dan vroeger en de transfer van Mboyo is het mooiste voorbeeld", zegt Houben in Het Laatste Nieuws.

Ik krijg gewoon kriebels van zo'n uitspraken. Denken die van Genk nu ineens dat ze Standard voorbij zijn geschoten..

Weebl
24 augustus 2013, 10:42
Maar neen samson

ToasT
24 augustus 2013, 11:16
Club heeft zijn eerste prijs van het seizoen al beet en geen onbelangrijke imo (http://blue-army.com/nieuws/2013/08/club-brugge-tapt-de-beste-jupiler) :cool:

Re@V0r
24 augustus 2013, 12:03
zo winnen ze toch eens iets na al die jaren :unsure:

Tuninboy
24 augustus 2013, 12:14
Prijzen voor dit seizoen zijn al genomen, op naar het volgende seizoen.

IB4 Brugse metten en langste sjaal. :lol:

Racing_Genk
24 augustus 2013, 12:24
Nu sports livez niet meer bestaat, wat zijn de beste sites voor JPL steams?

Fella
24 augustus 2013, 12:26
Bestaat wel nog.
Sports-Livez (http://sports-livez.blogspot.be/)

Wijsheid
24 augustus 2013, 12:55
Ik krijg gewoon kriebels van zo'n uitspraken. Denken die van Genk nu ineens dat ze Standard voorbij zijn geschoten..

Dat is al lang zo... We zijn de na Anderlecht de meest succesvolle club van de laatste 15 jaar... Het is niet omdat je in 30 jaar eens twee keer kampioen speelt, dat je ook naast Club en Anderlecht staat. Alleja, enkel naast Anderlecht :scream:

Tuninboy
24 augustus 2013, 13:18
Nu sports livez niet meer bestaat, wat zijn de beste sites voor JPL steams?

First row (alleen de topploegen) vind ik een zeer degelijke site.

stungunner
24 augustus 2013, 13:23

euh, ja.....

Prijzen RC Genk sinds hun oprichting (1988)
3x landskampioen
4x beker van België
1x supercup

Prijzen Standard Luik sinds 1988
2x landskampioen
2x beker van België
2x supercup

en beide ongeveer hetzelfde budget (rond 20milj euro), zelfde aantal abonnees en zelfde aantal toeschouwers

starspike
24 augustus 2013, 13:38

Qua naam: nee, maar dat is maar een drogreden want met een naam koop je niets tenzij die naam RSCA is.
Qua prestaties de laatste 25 jaar: uiteraard, de feiten zijn er.

All in all zitten we momenteel met eeuwige uitschieter RSCA en dan een trio FCB, Genk, Standard.

Kenneke10
24 augustus 2013, 14:01
Zo veel mensen zonder sporting telenet ? is toch echt waar voor je geld dat je krijgt .

waffel
24 augustus 2013, 14:01
Ik krijg gewoon kriebels van zo'n uitspraken. Denken die van Standard nu ineens dat ze Anderlecht voorbij zijn geschoten..

Paar jaar terug kon ik dan dit zeggen :p

Kenneke10
24 augustus 2013, 15:02
Op gebied van palmares zal wellicht nooit iemand anderlecht voorbij gaan, rsca is al 40-50 jaar de constantste club in belgie.

Cinnead
24 augustus 2013, 15:47
Monteiro, Jorgensen en Odjidja staan in de selectie voor morgen.
Vraag me wel af wie we nu op LB gaan uitspelen (of op RB als Hogli links speelt) ... dan hadden we Vlachos toch kunnen laten spelen hoor, waarom staat die trouwens weer niet in.

Kenneke10
24 augustus 2013, 16:39
Garrido zal wel een meester plan hebben :evil:

TazzDeMazz
24 augustus 2013, 18:44
Vraag me wel af wie we nu op LB gaan uitspelen (of op RB als Hogli links speelt) ... dan hadden we Vlachos toch kunnen laten spelen hoor, waarom staat die trouwens weer niet in.

Boli zal wel op de LB staan. Vadis zie ik nog geen speelminuten krijgen. Benieuwd wat hij doet met jorgensen en ook benieuwd of die monteiro van de bank komt dan zien we ook eens wat die kan.

bardok--
24 augustus 2013, 19:50
Farssi op de bank! EINDELIJK!

Dr. Sheldon Cooper
24 augustus 2013, 19:53
Zo veel mensen zonder sporting telenet ? is toch echt waar voor je geld dat je krijgt .

Meh, ik kan niet elke keer naar de wedstrijd kijken en meestal boeit enkel Club mij. Durf wel eens RSCA of OHL bekijken als ik niks te doen heb en ze op een ander uur dan Club spelen maar dan nog.

Rubmifer
24 augustus 2013, 19:56
Omdat Vlachos nog altijd niet van Club is. Zijn nog steeds aan het wachten op het failliessement van AEK denk ik.

Rubmifer
24 augustus 2013, 19:56
Omdat Vlachos nog altijd niet van Club is. Zijn nog steeds aan het wachten op het failliessement van AEK denk ik.

Dr. Sheldon Cooper
24 augustus 2013, 19:58
Is idd niet van Club. Zou die Monteiro graag eens zien starten, wat is die zijn ideale plaats?

Cinnead
24 augustus 2013, 20:28
Is idd niet van Club. Zou die Monteiro graag eens zien starten, wat is die zijn ideale plaats?

Centrale verdediger.

bardok--
24 augustus 2013, 20:51
Pfff waarom komt WB nu in godsnaam met een dubbele muur spelen op Lierse?
Hopelijk verliezen wij hier geen punten tegen want dit is gewoon zielig!

Balen van die bal op de lijn :(

edraket
24 augustus 2013, 21:19
Hamdi :applause:

Booster
24 augustus 2013, 21:22
komaan kv, voorsprong vasthouden.

Rits sterk bezig

Dr. Sheldon Cooper
24 augustus 2013, 21:23
Woohoo Ngolok!

bardok--
24 augustus 2013, 21:26
Eindelijk die 1-0!

Kenneke10
24 augustus 2013, 21:33
2-1 voor OHL .

Dr. Sheldon Cooper
24 augustus 2013, 21:35
Azevedo :love: Hoop dat die dit seizoen ook eens ontploft.

Kenneke10
24 augustus 2013, 21:37
Meh, ik kan niet elke keer naar de wedstrijd kijken en meestal boeit enkel Club mij. Durf wel eens RSCA of OHL bekijken als ik niks te doen heb en ze op een ander uur dan Club spelen maar dan nog.

Kijk ook redelijk veel naar PL matchen en veel uit onze JPL dus voor mij is dit wel een meerwaarde, en kijk niet graag via streams naar voetbal.

Dr. Sheldon Cooper
24 augustus 2013, 21:40
Kijk ook redelijk veel naar PL matchen en veel uit onze JPL dus voor mij is dit wel een meerwaarde, en kijk niet graag via streams naar voetbal.

Graag kijk ik ook niet naar streams maarja. Premier league streams zijn meestal wel deftig imo.

Gavin
24 augustus 2013, 21:51
Ik denk dat ik mijn Monsobsessie ga laten varen en resoluut ga antisupporteren tegen OHL. Vreselijke ploeg, zo rap mogelijk naar tweede.

Jepjep
24 augustus 2013, 21:52
Welkom bij de club.

Swagger
24 augustus 2013, 21:53
Wat een zeikmatch in Lier, niveau moet toch wel hoger kunnen dan dag zeg v

Kenneke10
24 augustus 2013, 21:53
Plus als ik sporting telenet aanschafte kreeg ik een blijvende korting van 50%.

edraket
24 augustus 2013, 21:54
Lokeren echt zwak vandaag en dan nog wat kutvoetbal erbij van OHL, 90 minuten weggesmeten dus.

J.Brown
24 augustus 2013, 21:54
WE ARE OHL

Dr. Sheldon Cooper
24 augustus 2013, 21:55
Ziet er weer niet goed uit voor mijn prono. Kortrijk verloren, Lierse gewonnen en OHL gewonnen :/

Stan_V
24 augustus 2013, 21:55
Ik denk dat ik mijn Monsobsessie ga laten varen en resoluut ga antisupporteren tegen OHL. Vreselijke ploeg, zo rap mogelijk naar tweede.

:(

bardok--
24 augustus 2013, 21:57
Eindelijk die 3 punten! maar wat een kutploeg is waasland-beveren wel niet?!
Mag ook meteen naar 2de als die zo een heel seizoen gaan spelen.

Kenneke10
24 augustus 2013, 22:00
Alsof lierse zo een topper is :lol:

fordjah
24 augustus 2013, 22:01
:sad:

Time
24 augustus 2013, 22:02
Ik heb het laatste half uur zitten supporteren voor Beveren voor het gelijkspel. Dan moeten er aan die twee kutploegen maar 2 ipv 3 punten verspild worden.

Manman, in tweede klasse zijn ze beter.

GemaneDude
24 augustus 2013, 22:03
E viva el torooooooooooo

bardok--
24 augustus 2013, 22:34
Alsof lierse zo een topper is :lol:

Dat zeg ik ook niet ;)
Natuurlijk is Lierse geen topper, meer een degradatiekandidaat, maar als je al een dubbele muur komt optrekken bij een ploeg als Lierse heb je geen plaats in 1ste imo. Lierse speelt op zich niet zo'n slecht voetbal (Standard niet meegerekend) maar ze hebben niet de kwaliteiten om muren te slopen...

Kenneke10
24 augustus 2013, 22:38
Als je uw start mist slaan veel trainers al in paniek, en dan stellen ze een dubbele muur op waar dan ook om toch maar niet te verliezen.

Terwijl ik denk dat WLB toch over een mooie ploeg beschikt .

puni
24 augustus 2013, 22:43

Wat denkt ge, dat we na 1 op 12 tegen een van de best voetballende ploegen van het moment alles open gaan smijten en ons laten kapotcounteren?

Lokeren echt zwak vandaag en dan nog wat kutvoetbal erbij van OHL, 90 minuten weggesmeten dus.

Het was inderdaad niet mooi, maar ge gaat mij niet horen klagen. Op karakter en met de steun van de supporters er nog overgegaan. Ondanks de belachelijke beslissingen van de ref en een van de lijnrechters.

Ik heb geen stem meer. :(

bardok--
24 augustus 2013, 22:45
Als je uw start mist slaan veel trainers al in paniek, en dan stellen ze een dubbele muur op waar dan ook om toch maar niet te verliezen.

Terwijl ik denk dat WLB toch over een mooie ploeg beschikt .

Hebben op papier ook een leuke ploeg.

Weebl
24 augustus 2013, 23:00
Fokking puni vint

puni
24 augustus 2013, 23:02
Fokking puni vint

Dimmen, maat!

Weebl
24 augustus 2013, 23:04
Dimmen, maat!

Supporter dan eens voor een club die ne verstandelijke vlaming wel kan uitstaan! Uitschot!

puni
24 augustus 2013, 23:06
Supporter dan eens voor een club die ne verstandelijke vlaming wel kan uitstaan! Uitschot!

Hypocriet!

J.Brown
25 augustus 2013, 10:53
Vainqueur is terug fit. Hij traint terug mee met de kern maar de match van deze avond zal nog te vroeg zijn. Ook Ozturk zit niet in de kern voor vnv aangezien de Guy blijft roteren.

Indien fit zie ik een middenveld Vainqueur - Ozturk wel zitten.

Weebl
25 augustus 2013, 10:58
Wat is het consensus nu over die Luzon in Luik?

J.Brown
25 augustus 2013, 12:37
al zijn competitie- en EL matchen gewonnen tot nu toe, kunnen enkel blij zijn ahja

John1307
25 augustus 2013, 13:11
Wat is het consensus nu over die Luzon in Luik?

Dat die veel geluk heeft? Zie maar dat hij zijn superkern niet kapot roteert.

puni
25 augustus 2013, 13:17
Dat die veel geluk heeft? Zie maar dat hij zijn superkern niet kapot roteert.

Inderdaad, twee keer op rij (punten) verliezen en het spel zit daar volgens mij gewoon op de wagen. Dat roteren is plezant voor wie normaal op de bank zit, maar uw vaste waarden blijven dat volgens mij niet pikken.

J.Brown
25 augustus 2013, 13:28
Tot nu toe is iedereen tevreden met die rotaties, spelers beseffen ook wel dat ze niet met 11 de competitie beker en EL kunnen spelen. Ik vind het goed dat hij roteert, zo hou je ook heel de kern scherp. En hij heeft een type elftal voor de competitie hoor.

Weebl
25 augustus 2013, 13:43
Opstelling Club: Ryan- Hogli, Mechele, Duarte, Bolingoli - Simons, Verstraete, Wang- Lestienne, De Sutter, Refaelov

Kan even goed de opstelling van Mechelen zijn of zo.. Hilarisch.

TazzDeMazz
25 augustus 2013, 13:48
Vooral dat middenveld... Duarte is terug dat is al iets. Zolang ze winnen is er geen vuiltje aan de lucht zeker?

Rubmifer
25 augustus 2013, 13:50
Driehoek Simons-Verstraete-Wang. :rofl:

Radbraker
25 augustus 2013, 13:51
Vooral dat middenveld... Duarte is terug dat is al iets. Zolang ze winnen is er geen vuiltje aan de lucht zeker?

Nu niet de Wenger gaan uithangen é !

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 13:52
Dat middenveld is echt om te wenen. Enkel onze aanval is de top van België waardig. Hopelijk vindt Refaelov zijn draai snel terug, zo'n heerlijke speler als het er eens uit komt.

In het middenveld zit ge met een trage breker, een gast van 20 jaar die een slechte aanname heeft en geen body. Verstraete 18 jaar en zo mogelijk nog minder body :sop:

puni
25 augustus 2013, 13:52
Tot nu toe is iedereen tevreden met die rotaties, spelers beseffen ook wel dat ze niet met 11 de competitie beker en EL kunnen spelen. Ik vind het goed dat hij roteert, zo hou je ook heel de kern scherp. En hij heeft een type elftal voor de competitie hoor.

Ik denk eerder dat er niemand klaagt omdat ge tot nu toe altijd wint. Een trainer die zijn ploeg zeges doet pakken heeft altijd gelijk. Vandaar dat ik zei dat ik het nog wel eens wil zien na een verliespartij of twee.

Voetballend vermogen: Nul.

Weebl
25 augustus 2013, 13:53

Ik voorspel nen terugval van Duarte zoals bij Larsen. Heb die dit seizoen echt al een paar enorm domme dingen zien doen.

TazzDeMazz
25 augustus 2013, 14:02
Ik voorspel nen terugval van Duarte zoals bij Larsen. Heb die dit seizoen echt al een paar enorm domme dingen zien doen.

Dat is geen topper voor mij maar wel betrouwbaar. Hij is sterk en doet geen fantasietjes zoals donk soms durfde. En met de kop is hij ook sterk en heeft zo al een paar keer gescoord op stilstaande fases.

@Sheldon: Maar als refa niet zijn draai vindt is dat één van de meest frustrerende spelers om naar te kijken hoe hij zich keer op keer te pletter loopt op de verdediging met zijn dribbels vant vierde knoopsgat.

Rogue
25 augustus 2013, 14:07

mo how zeg :/

Romelus
25 augustus 2013, 14:28
De Birger niet onderschatten he!

Maar goed, een mens zou bijna blij worden met de terugkeer van Vadis.

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 14:29
Dat is geen topper voor mij maar wel betrouwbaar. Hij is sterk en doet geen fantasietjes zoals donk soms durfde. En met de kop is hij ook sterk en heeft zo al een paar keer gescoord op stilstaande fases.

@Sheldon: Maar als refa niet zijn draai vindt is dat één van de meest frustrerende spelers om naar te kijken hoe hij zich keer op keer te pletter loopt op de verdediging met zijn dribbels vant vierde knoopsgat.

Beetje zoals Jova vorig jaar :p Is idd irritant om naar te kijken

Racing_Genk
25 augustus 2013, 14:31
Opstelling Club: Ryan- Hogli, Mechele, Duarte, Bolingoli - Simons, Verstraete, Wang- Lestienne, De Sutter, Refaelov

Kan even goed de opstelling van Mechelen zijn of zo.. Hilarisch.:lol: Sorry maar hier buiten Lestienne, Ryan, Duarte en Refaelov is dit echt pure middelmaat

Anoniem04
25 augustus 2013, 14:33
Zwakste opstelling dat ik in jaren gezien heb van Club.

Romelus
25 augustus 2013, 14:35
Dus als ik het goed begrijp staat er bij ons een jongen op LB die zelfs op zijn juiste positie nog niet heeft weten te overtuigen? En die jongen is slechter dan zijn neef Jordan, die op zijn beurt bij de grote concurrent soms zelfs slechts op de tribune zit?

Ok ik snap plots het verschil in kwaliteit tussen beide teams.

Tuninboy
25 augustus 2013, 14:41
Hoezo gade daar een vrije trap nemen met 3 man achter de bal ? :lol:

Thorazer
Daar had Pedersen meer mee moeten doen.

puni
Het was al bijna prijs. Wie ging daar zo onder die bal door? :')

Dr. Sheldon Cooper
Club wel goed begonnen vond ik maar had nu echt wel prijs kunnen zijn

J.Brown
25 augustus 2013, 14:42
maar enfin

puni
Lestienne, daar schaamt ge u stilaan toch kapot voor. :lol:

Dr. Sheldon Cooper
Maar enfin Refaelov. Lestienne heeft sinds die transferperikelen toch echt wel een dikke nek gekregen. Zo egoïstisch.
Was trouwens Chop Choy die onder de bal ging :sop:

Thorazer
En nu kon Club scoren :)

Romelus
Wat een idioot toch, de Lior.:doh:

Rikie
25 augustus 2013, 14:43
Lestienne, daar schaamt ge u stilaan toch kapot voor. :lol:

Wat deed hij?

Booster
refa :')

Rubmifer
Tommeke!

Dr. Sheldon Cooper
Wat deed hij?

Afvallende bal richting E40 trappen

puni
Wat deed hij?

Tegen een centrale verdediger van Gent lopen, gaan liggen alsof hij net onder het gras gestopt is, rechtstaan omdat Refa doorspeelt en dan als de fase gedaan is terug gaan liggen. :')

Thorazer
25 augustus 2013, 14:44
Mooie goal en dat tussen zoveel spelers van Gent...

Booster
knappe goal

Kenneke10
Daarsie den tom :D

Dr. Sheldon Cooper
Amai, mooie goal! Hogli dan nog begot :p

Kiiilerke
tzal po2 worden voor gent

Romelus
Knappe counter. Hogli die scoort :lol:

TazzDeMazz
25 augustus 2013, 14:45
Mooi doelpunt. Gz voor club, doe zo voort. ^^

Dr. Sheldon Cooper
De Sutter bewijst zijn verdedigend nut vandaag echt wel. Altijd zalig hoe hard die werkt.
Toch altijd verbazend hoeveel ruimte Lestienne bij iedereen krijgt :/

AlfaRomeoMito
iemand een linkje, mag ook via PM indien je het hier niet mag posten :)

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 14:46
iemand een linkje, mag ook via PM indien je het hier niet mag posten :)

Club Brugge KV vs AA Gent Live Stream Online (http://firstrownow.eu/watch/203221/1/watch-club-brugge-kv-vs-aa-gent.html)

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 14:50
Misschien anders eens met 6 achter de bal staan?

puni
25 augustus 2013, 14:51
Knap gevlagd wel.

ng
25 augustus 2013, 14:52
Buitenspel vlagt die pipo. Maar alle jong.

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 14:53
Wel domme beslissing... Chance dat Jerome de fout dan gaf.

Hoe dom van Asare :')

puni
Asare. :lol:

Rikie
Wat een uil.

Kiiilerke
kieken

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 14:54
Nog 70 minuten waar hij geen fout meer mag maken tegen Lestienne :/
Ligt daar precies wel glad voor het doel van Gent, je ziet er daar veel wegschuiven.

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 14:56
Dat ze in het nieuw stadion maar een extra grote ziekenboeg bouwen, godverdomme zeg :s
Loopt blijkbaar per ongeluk tegen Pedersen ofzoiets?

Damn, bijna 2-0. Zou ongeveer dezelfde goal geweest zijn :p

Weebl
25 augustus 2013, 14:58
:lol: Sorry maar hier buiten Lestienne, Ryan, Duarte en Refaelov is dit echt pure middelmaat

Wa zeg ik juist mss?

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 15:00
Wat is die dep nu met die stream aant doen :sop:

Booster
godver, mijn stream is weg. Enkel geluid, maar geen beeld :(

TazzDeMazz
Iedereen stream kwijt en alleen geluid?

sandpatt
hier ook :(

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 15:01
godver, mijn stream is weg. Enkel geluid, maar geen beeld :(

http://livetv.ru/en/eventinfo/184900_bruges_gent/

Tuninboy
Ik denk overal waar Joos & Marckske te horen zijn..

En tis back.

Romelus
Ik geef mijn goeie stream niet vrij sorry. :s

Booster
25 augustus 2013, 15:02
tis al terug in orde

Rikie
Wat een kutploeg is Gent geworden zeg.

Dr. Sheldon Cooper
Stream is terug maar zit altijd een minuut achter :sad:

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 15:04
Al die fouten bij Gent :s
Bolingoli kan me wel bekoren als linksachter. Lijnrechter ook niet aan zijn beste match bezig :/

ng
25 augustus 2013, 15:06
En weeral. Er is iemand toch dik gebuisd zenne.

Drew
25 augustus 2013, 15:06
Al een geluk dat ik nog Yelo (http://www.youtube.com/watch?v=QEzhxP-pdos) heb!

TazzDeMazz
25 augustus 2013, 15:07
Zalig spelerke toch die lestienne tot aan het shot natuurlijk.

Dr. Sheldon Cooper
Die assist is ook het enige goede dat Lestienne al gedaan heeft vandaag :sop:

Tuninboy
Gent moet is leren voetballen ipv die lange bal..

MrBrightside
Al 2 keer dat Gent in de kakker wordt gepakt door diene blinde lijnrechter :wtf:

Romelus
25 augustus 2013, 15:08
Zucht De Sutter...

Kiiilerke
geef die bal anders eens af ofso

Dr. Sheldon Cooper
Gent is achteraan nog slechter dan wij. Was wel scherp voor Tom, goed uitgekomen van boeckx.

Booster
25 augustus 2013, 15:11
die voorzetten van gent trekken toch op ni veel

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 15:11
Diogo mag wel eens geel krijgen

Booster
25 augustus 2013, 15:13
al die fouten :')

MrBrightside
25 augustus 2013, 15:14
Tijd voor premier league voetbal! Al die vallende vliegen, pfff

Thorazer
Haha wat een duik zeg onterecht geel :/

puni
Knappe schwalbe van Refa.

Tuninboy
25 augustus 2013, 15:15
Rafaelov binnenkort in de "De Grote Sprong" op VTM.

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 15:15
Twee schwalbe's op 10 seconden ofzo :p
Asare en Refaelov

puni
25 augustus 2013, 15:16
En dat fluit hij dan niet. Allez man. :')

ng
Goal

Thorazer
1-1 Pedersen

Dr. Sheldon Cooper
25 augustus 2013, 15:17
En dat fluit hij dan niet. Allez man. :')

Dejaeghere was zijn bal al kwijt imo.
Club gaat moeten oppassen voor die boulevard die staat op links vrij ligt.

Booster
pedersen!

AlfaRomeoMito
YES 1-1

Kiiilerke
hupla !