PDA

Volledige versie bekijken : Seat Ibiza FR 1.4 Tsi Dsg 7

Céderieck
13 juni 2013, 18:23
edit

Céderieck
13 juni 2013, 18:25
edit

xplosive
24 juni 2013, 22:28
Ik denk da die optie Xenon met dagrijverlichting (bijna) NOOIT word genomen op nen Ibiza.. echt nog nooit zien rondrijden hahaa

Céderieck
29 juni 2013, 21:41
Ik denk da die optie Xenon met dagrijverlichting (bijna) NOOIT word genomen op nen Ibiza.. echt nog nooit zien rondrijden hahaa

op een cupra en fr cup is dat altijd zo model 2013 dan (:

daimand
29 juni 2013, 22:09
Leuk gedaan die plastidip!

Alleen mocht het voorste embleem precies nog wat zwarter ni? Of da's de lichtingval. Achteraan komt het ook beter uit omdat het afsteekt op het rood denk ik.

Céderieck
30 juni 2013, 12:43
Leuk gedaan die plastidip!

Alleen mocht het voorste embleem precies nog wat zwarter ni? Of da's de lichtingval. Achteraan komt het ook beter uit omdat het afsteekt op het rood denk ik.

Komt met de licht in val en slechte camera dus als eens tijd heb maak wel eens duidelijker foto's (:
+ velgen en zo moet ook nog dippen dus maar is voor na mijn vakantie !

xplosive
4 juli 2013, 00:04
Heb zelf de Leon 2007... Ik heb ondertussen er dagrijlichten opgezet... verder steekt er een sub in, rode FS-remklauwen (maar deze zaten er al op toen ik hem kocht, waren deze nu fabrieks-af met een of andere sport optie of heeft de vorige eigenaar dit zelf veranderd da weet ik niet), aftermarket xenon (komt nog niet in de buurt qua uitstraling van fabriek xenon maar goed) heb er overlaatst een armsteun ingezet...
Zou graag andere body hebben maar dan word het te duur naar men zin... Nieuwe spoiler kan er mss nog wel inzitten :-)