PDA

Volledige versie bekijken : galaxy s3 pebble blue

woodstock19
9 juni 2013, 23:41
Tekoop:
Samsung galaxy s 3 pebble blue 16gb met doos en alle accesoires. Nog ander half jaar garantie aangekocht bij coolblue. Factuur aanwezig. Toestel is in nieuwstaat, vanaf dag 1 beschermfolie op het scherm. En een bumper op de achterkant. Toestel is dus nieuw. Vraagprijs 300eur.
Dit is teveneens ook mijn vaste prijs.
Toestel kan afgehaald worden te aarschot of verstuurd worden.
Voorkeur gaat naar afhalen, daar ik niets opstuur zonder geld te hebben gehad.

Mvg

Icanus
10 juni 2013, 09:18
bij deze je meeneem van 300 indien effectief in uitmuntende staat zonder problemen.
ik ben van brugge en heb geen zin om 2 x 2u te rijden, kom je soms dichter bij brugge? Gent? Anders zal het met de post moeten gebeuren.
pm me voor afhandeling

edit, graag een antwoord voor 12u deze middag, anders ga ik op een andere bieden hier op het forum

woodstock19
10 juni 2013, 10:05
Check pm
Mvg

bij deze je meeneem van 300 indien effectief in uitmuntende staat zonder problemen.
ik ben van brugge en heb geen zin om 2 x 2u te rijden, kom je soms dichter bij brugge? Gent? Anders zal het met de post moeten gebeuren.
pm me voor afhandeling

edit, graag een antwoord voor 12u deze middag, anders ga ik op een andere bieden hier op het forum

cilgin53
10 juni 2013, 17:48
Indien nog beschikbaar, pm me.

Icanus
10 juni 2013, 18:20
Is verkocht aan mij :)

Jeuntje
10 juni 2013, 22:12
Mooie deal :)

woodstock19
11 juni 2013, 20:11
Is verkocht aan icanus deze tread mag dus dicht mod.

Icanus
5 juli 2013, 11:43
300+10 verzending betaald, gsm nooit ontvangen, veel ontwijkende berichten, refund beloofd, niks ontvangen
OP de kans gegeven tot vanavond om recht te zetten of ik haal er de politie bij

Philharmoniker
5 juli 2013, 11:49
300+10 verzending betaald, gsm nooit ontvangen, veel ontwijkende berichten, refund beloofd, niks ontvangen
OP de kans gegeven tot vanavond om recht te zetten of ik haal er de politie bij
Ge zet veel te braaf, gewoon meteen naar de politie gaan.

kloize
5 juli 2013, 12:15
Ik vond het al wat verdacht , spijtig voor jou , hoop dat het toch nog in orde komt

Icanus
5 juli 2013, 13:50
Ik trade hier al bijna 15 jaar zonder problemen. Deze dipshit zal het zich beklagen...

Icanus
6 juli 2013, 02:04
edit:

Eigenlijk triest dat je oplichters hun naam niet mag vermelden. We zouden ze aan de schandpaal moeten nagelen...

junkyjump
6 juli 2013, 11:55
Heb je je geld nu terug?

Gamer
6 juli 2013, 15:14
Geen privé gegevens posten aub, niet wettelijk.

RTC1
6 juli 2013, 16:00
Ik trade hier al bijna 15 jaar zonder problemen. Deze dipshit zal het zich beklagen...

tss ongelofelijk dat er altijd oneerlijke mensen bij zitten...
hopelijk krijgt ge u geld alsnog snel terug icanus

grtz

sui785
6 juli 2013, 21:11
Voorkeur ging toch naar afhalen?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Beta

Icanus
7 juli 2013, 01:26
Heb contact opgenomen met iemand van hier die had afgehaald, die is niet opgelicht, maar is toch ook een rare historie.
Het is omdat die andere deal blijkbaar wel OK was dat ik zo lang gewacht heb met politie.

krisse5844
7 juli 2013, 12:58

:lol:

Gunslinger_
7 juli 2013, 13:48
iemand €310 storten met 1 itrader :lol:

Icanus
7 juli 2013, 20:32
iemand €310 storten met 1 itrader :lol:

Ik lees hier "Het is uw eigen schuld."
Dat is stellen dat meisjes met korte rokken het verdienen om verkracht te worden.

Klacht ingediend bij politie, onderzoek loopt, ik post update als ons traag gerecht zijn werk doet...

Gunslinger_
7 juli 2013, 20:51
Ik lees hier "Het is uw eigen schuld."
Dat is stellen dat meisjes met korte rokken het verdienen om verkracht te worden.
Ik ga ook niet op mijn oprit €100 leggen met een kaartje erbij "niet aanraken" en dan 's anderendaags klacht neerleggen bij de politie omdat het weg is.

the JaCkAl
8 juli 2013, 11:14
Heb contact opgenomen met iemand van hier die had afgehaald, die is niet opgelicht, maar is toch ook een rare historie.
Het is omdat die andere deal blijkbaar wel OK was dat ik zo lang gewacht heb met politie.

Beter terug contact opnemen met die iemand en adresgegevens vragen. :)
Wat je zelf doet, doe je meestal beter...

sui785
8 juli 2013, 15:32
Beter terug contact opnemen met die iemand en adresgegevens vragen. :)
Wat je zelf doet, doe je meestal beter...

Klopt, beter zelf eens een bezoekje brengen.

Icanus
12 juli 2013, 09:21
Het gaat blijkbaar om een zigeuner die gekend staat voor tientallen feiten van internetoplichting.
Misschien best dat ik niet zelf langsgeweest ben, zo ene tref je nooit alleen en het zijn meestal geen doetjes...

Ik wilde hier eerder al zijn naam en adres delen zodat hij niet hetzelfde flikt met een nieuwe nickname maar de mods wistten dat bericht. Wie het alsnog wil weten of weet hoe ik dat legaal kan verspreiden, laat het mij weten!

sui785
12 juli 2013, 10:21
Maar hoe is het voor jou afgelopen? Politie gecontacteerd?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk 4 Beta

Icanus
12 juli 2013, 10:36
klacht ingedient bij politie, de lokale van ginder gaat die een bezoekje brengen
parket vindt dit soort zaken leuk, kunnen ze niet verliezen
na de veroordeling krijg ik dan mijn centen terug
al bij al ben ik tevreden (als het allemaal goed verloopt), maar ik zal wel maanden op mijn geld moeten wachten

junkyjump
12 juli 2013, 12:32
Normaal maken ze daar idd wel hun werk van. Had eens iets gelijkaardigs meegemaakt!

Bjaar0202
17 juli 2013, 21:59
Vertel...

Icanus
20 juli 2013, 23:13
Vandaag nog eens gebeld, ze wachten het parket af.
Tzal weer op z'n Belgisch zijn...

Kenneke10
21 juli 2013, 00:54
Ook al duurt het wat langer je krijgt mss je centen terug das toch psitief.

Murugan
22 juli 2013, 09:44
Ik wacht al meer dan een jaar op het parket en nog altijd niets gehoord....zou eens willen informeren maar ik denk dat ik het antwoord weet.

Ceekay01
22 juli 2013, 10:14
klacht ingedient bij politie, de lokale van ginder gaat die een bezoekje brengen
parket vindt dit soort zaken leuk, kunnen ze niet verliezen
na de veroordeling krijg ik dan mijn centen terug
al bij al ben ik tevreden (als het allemaal goed verloopt), maar ik zal wel maanden op mijn geld moeten wachten

Zal wel langer zijn dan maanden. Hier gaat alles traag.

Icanus
23 juli 2013, 08:52
Ik wacht al meer dan een jaar op het parket en nog altijd niets gehoord....zou eens willen informeren maar ik denk dat ik het antwoord weet.

Welke zaak? Hier op het forum opgelicht?

Murugan
23 juli 2013, 09:52
Yup hier een laptop gekocht die gestolen bleek te zijn. Verkoper is hier nog altijd aktief en ging het zelf evt terugbetalen maar hij ging/gaat eerst wachten op een uitspraak van het parket omdat hij ook (zogezegd) niet wist dat hij gestolen was.
Ondertussen is dat al meer dan een jaar, mssch zelfs 2, geleden.
Ik zou eens moeten bellen naar de Federale of het parket want sindsdien niets meer van gehoord.

Icanus
23 juli 2013, 19:02
Belgisch gerecht is waarlijk om van te kotsen...