PDA

Volledige versie bekijken : Engels voetbal 2013-2014

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Vedeco
5 juni 2013, 11:17
geen dank.

s.i.m.o.n
5 juni 2013, 11:46
Arsenal kampioen!

Bubba
5 juni 2013, 11:52
Arsenal kampioen!

Dat begint hier al goed! :p

ts.
5 juni 2013, 13:16
Een Arsenal dat zich effectief nog eens met de titelstrijd kan bemoeien, dat zou al heel leuk zijn. Daarvoor kopen ze best wel nog enkele toppers, wat ik niet zie gebeuren.

EN TOCH: Gunners for League Championship!

Wilcao
5 juni 2013, 14:15
Ben benieuwd waar Lukaku volgend jaar speelt. Naar het schijnt zou Mou hem echt bij Chelsea willen.

greiver
5 juni 2013, 15:34
Hoop voor Lukaku van niet...
Die kan beter nog een jaar bij een kleiner ploeg gaan knallen... zoveel mogelijk matchen spelen.

Fella
5 juni 2013, 15:46
QPR kampioen!!

Alcoholic Punk
5 juni 2013, 15:47
Ik hoop ook dat hij nog een jaartje bij een kleinere club gaat spelen.
Indien hij blijft bij Chelsea en zijn kans krijgt zijn de verwachtingen een pak hoger van iedereen. Als hij die dan niet kan inlossen (daarom geen slecht seizoen) zal hij terug bakken kritiek krijgen en zal men zijn jaar bij WBA als een "boerenjaar" bestempelen.
Maar als hij terug zo'n seizoen kan spelen bij een kleinere ploeg bewijst hij zichzelf (wat nooit evident is) en zal men hem ook al iet meer krediet geven.

Allé zo denk ik er toch over.

Martinez trouwens voor 4 jaar naar Everton.

St0wned
5 juni 2013, 16:03
Liverpool Kampioen! (of top 4 zou ook al vrij goed zijn :p)

Philharmoniker
5 juni 2013, 16:10
Liverpool Kampioen! (of top 4 zou ook al vrij goed zijn :p)
Veel succes daarmee! Al zou het leuk zijn ze terug in de cl te zien als een begin. (wat top 4 is zeker?)

Alcoholic Punk
5 juni 2013, 16:34
West Ham voor middenmoot.

St0wned
5 juni 2013, 16:35
Veel succes daarmee! Al zou het leuk zijn ze terug in de cl te zien als een begin. (wat top 4 is zeker?)

idd dat is top 4

Jepjep
5 juni 2013, 19:25
Martinez naar Everton, was wel te verwachten.

https://pbs.twimg.com/media/BMAPhnCCUAE1Ezp.jpg:large

gamer5
5 juni 2013, 19:41
Die uit kits zijn zo verschrikkelijk lelijk van Liverpool. Man diene mens dat da heeft goedgekeurd moeten ze gwn kapot maken.

St0wned
5 juni 2013, 21:23
het valt uiteindelijk best wel mee

mtm
5 juni 2013, 21:35
Euh neen? Die moeten dat geweldig voelen aan de shirtverkoop, dat kan niet anders. Ik heb nog geen enkele persoon echt positief weten te zijn, haast iedereen vindt het een verschrikking.

En met die derde uitrusting zullen ze ook niets kunnen rechttrekken. Het enige pluspunt van dat shirt is dat het de tweede uitrusting er nog aanvaardbaar laat uitzien. Gewoon omdat het nóg lelijker is, terwijl ik op voorhand nooit had gedacht dat dat nog mogelijk was.

Ach ja, zolang de home kit in orde is, zal ik niet te rap klagen. Die mannen pompen serieus wat kapitaal in de club, dan zien ze maar wat ze doen. Als zij een risico willen nemen door zo'n jaren '90 shirt, dan moeten zij de gevolgen maar dragen.

St0wned
5 juni 2013, 22:11
Kben aan het overwegen om een away shirt te kopen. nu efkes gezien op video en blijkbaar is het nog netjes gedaan

Hekje#
5 juni 2013, 22:16
het valt uiteindelijk best wel mee

Kben aan het overwegen om een away shirt te kopen. nu efkes gezien op video en blijkbaar is het nog netjes gedaan

:lol:

St0wned
5 juni 2013, 22:18
kval dan ook rap voor retro shirts :p en ben sowieso al een fan van "mad" away shirts

Jepjep
5 juni 2013, 22:20
Die ontwerpers moeten dat toch zien dat die shirts kotslelijk zijn ??

Gavin
5 juni 2013, 22:55
kval dan ook rap voor retro shirts :p en ben sowieso al een fan van "mad" away shirts
Liverpool opgeven en voor Barcelona komen supporteren.

NemesisBE
5 juni 2013, 23:47
Ze hebben natuurlijk niet overal Dirk Bikkembergs lopen voor het design he :unsure:

http://www.lexpress.fr/pictures/983/503737_photo-34-defile-dirk-bikkembergs-automne-hiver-2013-2014.jpg

Jonas89
6 juni 2013, 10:17
Over 20 jaar Lampardinho in Europa? - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130603_00609091)

Baats
8 juni 2013, 10:46
Lukaku: "Volgend seizoen speel ik bij Chelsea" - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/64781/Lukaku:_Volgend_seizoen_speel_ik_bij_Chelsea)

Sir.Killalot
8 juni 2013, 10:50
Daar heb ik toch niet zo een goed oog op.

Lospeed
8 juni 2013, 13:06
Als ze nu Cavani ofzo gaan halen zou hij daar beter nog eens over nadenken.

Runkle
8 juni 2013, 13:11
Als ze nu Cavani ofzo gaan halen zou hij daar beter nog eens over nadenken.

Hangt er allemaal van af, spelen ze met 2 spitsen dan kan en zal er genoeg moeten geroteerd worden.

Bovendien is het nog niet zeker hoe Ba en Torres in Mourinho zijn plannen gaan passen.

Eagle`
8 juni 2013, 13:17
Lukaku: "Volgend seizoen speel ik bij Chelsea" - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/64781/Lukaku:_Volgend_seizoen_speel_ik_bij_Chelsea)

Als ik niet kan doorbreken bij Chelsea verdien ik het ook niet om naar het WK te gaan.

Prachtige citaat eigenlijk van Lukaku !

Moet hier zowat de grootste tegenstander geweest zijn van hem op dees forum, een kraan op technisch vlak zal ie nooit worden. Maar als er iets is waardoor ik hem wel zie slagen op topniveau is het zijn hoofd. En daarmee bedoel ik, het is ne gast met een super mentaliteit & werklust. Bij Anderlecht al kwam ie in interviews steeds heel nuchter over, dat ie op veel vlakken nog kon beter worden. Het is iemand die nooit gaat zweven en daarin is ie nog geen haar veranderd.

Een goeie mentaliteit is soms beter dan loepzuiver talent, voetbaltechnisch dan.

C'mon Romelu !

Gavin
8 juni 2013, 13:29
Hangt er allemaal van af, spelen ze met 2 spitsen dan kan en zal er genoeg moeten geroteerd worden.
ZIet ge Mourinho vast met twee spitsen spelen? Zeker gezien dat er spelers als Mata en Hazard in de kern zitten?

Prachtige citaat eigenlijk van Lukaku !
Dat is waar.

Langs de andere kant krijg ik er het schijt van dat hij nu WEER een jaar zal gaan proberen bij Chelsea. Net zoals hij twee jaar geleden deed. Mourinho staat nu ook niet bekend om jeugdige spelers kansen te geven maar eerder om die te gebruiken als squad stacking en voor de rest bij een heel kleine ploeg te blijven. Hij heeft wel de goede mentaliteit vor Mourinho, maar totaal niet de spelerswaarde/ervaring/... die Mourinho altijd wilt. Precies alsof hij zich weer laat vangen door de status en grootsheid van Chelsea?

Ik zweer het, ik hak Lukaku zijne kop eraf als hij dit seizoen slechts een paar matchen met inzet mag spelen terwijl dit een cruciaal seizoen gaat zijn vanwege het WK. Zoals we gisteren al zagen, kunnen we niet enkel op Benteke rekenen en moet er keiharde progressie gemaakt worden bij de spitsen. Dat hij na het WK doet wat hij wilt, maar nu moet hij ergens gaan waar hij een basisplaats heeft/werkelijk kan versieren.

Sir.Killalot
8 juni 2013, 13:39
Als hij effectief in de basis geraakt bij Chelsea, dan is dat natuurlijk wel het beste wat hem kan overkomen voor zijn progressie. Maar wat is die kans? Neem dan toch het zekere voor het onzekere en ga nog een jaartje naar een subtopper, waar je sowieso elke match zal spelen.. En kom dan het jaar daarna Mourinho overtuigen.

Runkle
8 juni 2013, 14:16
ZIet ge Mourinho vast met twee spitsen spelen? Zeker gezien dat er spelers als Mata en Hazard in de kern zitten?

Dat is waar.

Langs de andere kant krijg ik er het schijt van dat hij nu WEER een jaar zal gaan proberen bij Chelsea. Net zoals hij twee jaar geleden deed. Mourinho staat nu ook niet bekend om jeugdige spelers kansen te geven maar eerder om die te gebruiken als squad stacking en voor de rest bij een heel kleine ploeg te blijven. Hij heeft wel de goede mentaliteit vor Mourinho, maar totaal niet de spelerswaarde/ervaring/... die Mourinho altijd wilt. Precies alsof hij zich weer laat vangen door de status en grootsheid van Chelsea?

Ik zweer het, ik hak Lukaku zijne kop eraf als hij dit seizoen slechts een paar matchen met inzet mag spelen terwijl dit een cruciaal seizoen gaat zijn vanwege het WK. Zoals we gisteren al zagen, kunnen we niet enkel op Benteke rekenen en moet er keiharde progressie gemaakt worden bij de spitsen. Dat hij na het WK doet wat hij wilt, maar nu moet hij ergens gaan waar hij een basisplaats heeft/werkelijk kan versieren.

We kunnen moelijk al voorspellen hoe Mourinho gaat spelen, 2 spitsen + Mata en Hazard is best mogelijk (indien ge in een 4-2-2-2) speelt. Kans is best klein uiteraard, zeker als je kijkt naar de rest van de kern. Maar zoals ik al zei, hangt er allemaal van af wie komt, en wie vertrekt.

En "proberen" bij Chelsea, als Mourinho zelf zegt dat hij in zijn plannen zit (dus first team en speelkansen) dan kan je toch moeilijk neen zeggen en een leenbeurt aanvragen? (ik weet niet of dit vermeld is in het artikel, maar in de krant stond het allessinds zo).

eurowarriors
8 juni 2013, 15:09
Is toch een groot risico dat Lukaku nu pakt hoor. Zit in de meest cruciale jaren van zijn carrière, heeft zich net terug op de rails gekregen bij West Brom en kan dat nu doorzetten bij een iets grotere ploeg. Maar verkiest om het weer maar eens te proberen bij een té grote ploeg naar zijn kwaliteiten, zodat al dat harde werk gewoon verkloot gaat zijn.

Voor de Duivels hoop ik eerlijk gezegd dat Vossen naar de Duitse competitie trekt, daar een jaar laat zien wat hij allemaal kan zodat hij mee mag naar het WK.

f_dieleman
8 juni 2013, 15:23

Dat is waar.

Hoeveel keuze zou Lukaku daar eigenlijk zelf in hebben? Uiteindelijk heeft Chelsea voor hem betaald, en als Mourinho beslist dat hij hem absoluut in zijn kern wilt (zelf al is het maar als invaller), kan hij daar dan nee op zeggen?

Lospeed
8 juni 2013, 16:44
Hoeveel keuze zou Lukaku daar eigenlijk zelf in hebben? Uiteindelijk heeft Chelsea voor hem betaald, en als Mourinho beslist dat hij hem absoluut in zijn kern wilt (zelf al is het maar als invaller), kan hij daar dan nee op zeggen?

Echt nee zeggen kan hij niet, maar hij kan wel zijn eigen mening/voorkeur geven he. :p

f_dieleman
8 juni 2013, 16:49
Echt nee zeggen kan hij niet, maar hij kan wel zijn eigen mening/voorkeur geven he. :p

En Mourinho is een meegaande mens zonder eigen wil? :p

NemesisBE
8 juni 2013, 17:37
We kunnen moelijk al voorspellen hoe Mourinho gaat spelen, 2 spitsen + Mata en Hazard is best mogelijk (indien ge in een 4-2-2-2) speelt. Kans is best klein uiteraard, zeker als je kijkt naar de rest van de kern. Maar zoals ik al zei, hangt er allemaal van af wie komt, en wie vertrekt.

En "proberen" bij Chelsea, als Mourinho zelf zegt dat hij in zijn plannen zit (dus first team en speelkansen) dan kan je toch moeilijk neen zeggen en een leenbeurt aanvragen? (ik weet niet of dit vermeld is in het artikel, maar in de krant stond het allessinds zo).

Moeilijk voorspellen hoe Mourinho gaat spelen?
Hij speelt altijd een 4-2-3-1 of 4-3-3 zo ge wilt met 1 diepe spits, 2 flanken, ne creatieve 10 en 2 brekers er achter. ALTIJD.

Jonas89
8 juni 2013, 17:39
Moeilijk voorspellen hoe Mourinho gaat spelen?
Hij speelt altijd een 4-2-3-1 of 4-3-3 zo ge wilt met 1 diepe spits, 2 flanken, ne creatieve 10 en 2 brekers er achter. ALTIJD.

Idd, maar tegenwoordig spelen bijna alle ploegen z'on systeem

Lospeed
8 juni 2013, 18:52
En Mourinho is een meegaande mens zonder eigen wil? :p

Dat was de vraag niet. :p

Re@V0r
8 juni 2013, 19:04
Lukaku ging sowieso de voorbereiding bij Chelsea meedoen had hij een eind geleden al gezegd
naar het einde toe kan hij nog altijd uitgeleend worden als blijkt dat er voor hem geen plaats zal zijn

Gavin
8 juni 2013, 20:18
Waarom niet? In praktijk zal dat uiteraard allemaal niet zo simpel zijn vanwege de status van Chelsea en naam van Mourinho. Tuurlijk.

Maar ge gaat me niet wijsmaken dat als een speler (en het is op dit moment gewoon een speler in de marge, laat dat duidelijk zijn) niet op zijn strepen kan staan en zijn zaak hard maken. Zeker niet in het seizoen voor een WK, en zeker niet als hij vorig seizoen al is uitgeleend.

Verder gaat Mourinho hier meer op een missie zijn dan ooit ervoor. Bij Madrid gefaald bij het behalen van het grote doel, de CL, en in zijn laatste seizoen is zijn reputatie toch erg aangetast. Dat gaat hij, bij "zijn" Chelsea, meteen willen rechtzetten. Ik kan echt niet geloven dat hij daarvoor Lukaku gaat gebruiken. We hebben het hier over een man die voor een systeem met één spits Benzema en Higuain had en er nog een wereldspits bijvroeg he. Verder is het notoir squad stacker en is jeugdige spelers niet zijn specialiteit. Daarbovenop komt nog eens dat Lukaku zelf ook geen topspeler is.

Op dat vlak is Courtois toch een pak slimmer zenne. UItleenbeurtjes netjes geregeld voor zijn vakantie, zodat hij rustig kan chillen terwijl hij weet waar hij zal spelen én de voorbereiding meepikt bij de club waar hij gaat spelen. Want ge moet toch een behoorlijk grote snul zijn om ergens de voorbereiding te gaan meepikken om dan toch nog uitgeleend te worden tegen dat de eerste match begint.

Cpt. Kablammo
8 juni 2013, 21:00
Maar Courtois zijn droom is niet om voor Chelsea te spelen. Courtois zijn droom is grietjes naar Spanje over te laten vliegen en die daar proberen te naaien.

Trebby
8 juni 2013, 21:00
Ik denk dat Lukaku de verkeerde keuze maakt. Maar goed, time will tell.

Fella
8 juni 2013, 21:08
Maar Courtois zijn droom is niet om voor Chelsea te spelen. Courtois zijn droom is grietjes naar Spanje over te laten vliegen en die daar proberen te naaien.

Hij heeft groot gelijk.

Tuninboy
8 juni 2013, 21:43

Ook al genoeg gehoord :lol: Keeper van men ploeg zijn zus ect.

Philharmoniker
8 juni 2013, 22:50
http://www.101greatgoals.com/blog/mourinho-decides-de-bruyne-is-staying-at-chelsea-belgian-wont-be-part-of-schurrle-deal-derwesten/

zou leuk zijn :)

f_dieleman
8 juni 2013, 23:06
Mourinho decides De Bruyne is staying at Chelsea, Belgian wont be part of Schurrle deal [DerWesten] | 101GG Football news (http://www.101greatgoals.com/blog/mourinho-decides-de-bruyne-is-staying-at-chelsea-belgian-wont-be-part-of-schurrle-deal-derwesten/)

Verder gaat Mourinho hier meer op een missie zijn dan ooit ervoor. Bij Madrid gefaald bij het behalen van het grote doel, de CL, en in zijn laatste seizoen is zijn reputatie toch erg aangetast. Dat gaat hij, bij "zijn" Chelsea, meteen willen rechtzetten. Ik kan echt niet geloven dat hij daarvoor Lukaku gaat gebruiken. We hebben het hier over een man die voor een systeem met één spits Benzema en Higuain had en er nog een wereldspits bijvroeg he. Verder is het notoir squad stacker en is jeugdige spelers niet zijn specialiteit. Daarbovenop komt nog eens dat Lukaku zelf ook geen topspeler is.

Als Mourinho zowel Lukaku als De Bruyne speelkansen ontneemt, wordt hij zowat de meeste gehate trainer in België neem ik aan? :p

caoimhin
9 juni 2013, 00:18
http://www.101greatgoals.com/blog/mourinho-decides-de-bruyne-is-staying-at-chelsea-belgian-wont-be-part-of-schurrle-deal-derwesten/

"Mourinho no longer wants Chelsea players loaned at other clubs"

Buiten Courtois dan, al is een doelman op dat vlak wel een speciaal geval. Maar daar ligt mss de reden waarom Lukaku bij Chelsea blijft volgend jaar.

dacuba
9 juni 2013, 00:41
Mja, Lampard met zijn contractverlening..

Milfhunter
9 juni 2013, 01:32
slechte zaak of De Bruyne moet furieus aan het nieuwe seizoen beginnen, anders jammer genoeg een gevaletje Marin (al heeft Kevin zoveel meer te bieden)

Cuth
9 juni 2013, 03:56
Als Mourinho zowel Lukaku als De Bruyne speelkansen ontneemt, wordt hij zowat de meeste gehate trainer in België neem ik aan? :p

Of dan kan geheel België zowel Lukaku als De Bruyne voor domoor uitmaken dat ze daar zijn gaan shotten.

Clouds&Cereals
9 juni 2013, 08:42
slechte zaak of De Bruyne moet furieus aan het nieuwe seizoen beginnen, anders jammer genoeg een gevaletje Marin (al heeft Kevin zoveel meer te bieden)

Geloof ik niet in. De Bruyne kan in het Chelsea van vorig jaar op 4 posities spelen (CM als type Lampard) op 10, zowel links als rechts. Marin & Moses zijn niks, Bennayoun weg. Dan heb je nog Mata, Oscar & Hazard voor de 3 posities vanvoor. De Bruyne heeft zijn plaats in deze ploeg en staat verder als Oscar als je het mij vraagt.

Wilcao
9 juni 2013, 08:53
Ik denk dat Mou ook vooral de voorbereiding afwacht en dan pas kan beslissen wie wel en niet wordt uitgeleend. Spelers hebben trouwens weinig erover te zeggen. Als Mou zegt dat ge moet blijven, dan blijf ge. Ge kunt zeker van uwe tak maken, maar of de dat de beste oplossing is betwijfel ik ten zeerste.

Jonas89
9 juni 2013, 09:44

ze moeten hun plaats verdienen hé, t'is alsof ze een paar wedstrijden niet meer spelen dat ze ineens niets meer waard zijn. Rom en De Bruyne zitten al ver genoeg in hun progressie...

Jepjep
9 juni 2013, 11:51
Meh, Debruyne moet spelen, dat is de draaischijf bij de duivels. Ik had hem liever nog een jaar uitgeleend gezien of aan Dortmund verkocht maar dat zal chelsea wel niet doen.

Jonas89
10 juni 2013, 08:59
Straks voorstelling van Mourinho aan de pers...

kwistenbiebel
10 juni 2013, 09:26
Om hoe laat? Ergens live te volgen?

Jonas89
10 juni 2013, 09:28
Om hoe laat? Ergens live te volgen?

MOURINHO CONFERENCE LIVE THIS AFTERNOON | News Article | News | Official Site | Chelsea Football Club (http://www.chelseafc.com/news-article/article/3204898/title/mourinho-conference-live-this-afternoon)

14u30

BeeLz
10 juni 2013, 10:56
De Bruyne gaat sowieso genoeg spelen bij Chelsea. Mata, Oscar, Hazard en De Bruyne zullen waarschijnlijk gewoon constant geroteerd worden.

pablohoney
10 juni 2013, 10:58
ben echt benieuwd naar de evolutie van de Belgen bij Chelsea en bij uitbreiding heel Engeland

mtm
10 juni 2013, 11:06
De Bruyne gaat sowieso genoeg spelen bij Chelsea. Mata, Oscar, Hazard en De Bruyne zullen waarschijnlijk gewoon constant geroteerd worden.

Misschien toch best even wachten tot Mourinho zijn transfers heeft gedaan. Want daar komt zeker en vast nog iets bij.

exCite
10 juni 2013, 11:36
Liverpool Light Membership weeral gekocht, nu wachten wie er mee wil/kan, wanneer welke match gespeeld wordt en voor welke match(en) we tickets gaan proberen te scoren, STRESS.

En dan wachten tot half juli om de tickets effectief te kopen (proberen te kopen).

Jonas89
10 juni 2013, 12:48
Misschien toch best even wachten tot Mourinho zijn transfers heeft gedaan. Want daar komt zeker en vast nog iets bij.

en zullen zeker nog een paar vertrekken

Alcoholic Punk
10 juni 2013, 12:48
Hopelijk krijgen Lukaku en De Bruyne dan effectief kansen.
Zeker met oog op het aankomende WK.

Zou ze liever nog een jaar zien uitgeleend worden.

Jepjep
10 juni 2013, 12:54
Oscar gaat de bank warmhouden voor De Bruyne.

Just kidding

semi serieus

dacuba
10 juni 2013, 13:00
Lampard ja.

Clouds&Cereals
10 juni 2013, 14:24
Zonder zever: De Bruyne > Oscar.

Edit: Vraag op de persconferentie van Mourinho of De Bruyne en/of Lukaku in zijn plannen passen antwoorde hij: Ze zijn klaar om deel uit de maken het 1e elftal.

caoimhin
10 juni 2013, 15:25
Mourinho gaf eerst wat een ontwijkend antwoord over De Bruyne en Lukaku, dat hij eerst met elke speler (algemeen gezien) wil spreken en kijken wat het beste is voor hem, de speler maar vooral de club. Maar specifiek naar de 2 Belgen toe kon hij wel zeggen dat hij vindt dat het zijn job is om hen beter te maken, en dat ze volgens hem klaar zijn om bij Chelsea aan de slag te gaan.

Maidrion
10 juni 2013, 15:25
Mourinho net min of meer bevestigd in zijn persconferentie dat De Bruyne & Lukaku bij Chelsea blijven dit jaar.

Jepjep
10 juni 2013, 15:29
Laat de automatismes maar komen.

Stan_V
10 juni 2013, 15:34
"We already have 60 players, because in the last few days we had 20 new buys in the media" :D

davy
10 juni 2013, 15:34
KDB kan zo meedraaien met chelsea.

Philharmoniker
10 juni 2013, 18:07
http://i.imgur.com/DJH9rPa.jpg
amai za en nog maar 20jaar he, wat een beest man.......

dacuba
10 juni 2013, 18:11
Mourinho net min of meer bevestigd in zijn persconferentie dat De Bruyne & Lukaku bij Chelsea blijven dit jaar.

Waar ergens zegt 'm da?

rafiki
10 juni 2013, 18:23
Zonder zever: De Bruyne > Oscar.

Edit: Vraag op de persconferentie van Mourinho of De Bruyne en/of Lukaku in zijn plannen passen antwoorde hij: Ze zijn klaar om deel uit de maken het 1e elftal.

Deel uitmaken van het eerste elftal klinkt nog altijd een beetje als "1 vd 18"... Ik had gehoopt op een nieuwe uitleenbeurt voor beiden. Mourinho vond/vind ik altijd al een mannetje met een verborgen agenda.

Mudi
10 juni 2013, 20:00

Met al respect, spelen voor WBA en Chelsea is wel 2 andere dingen. Tegen WBA spelen de meeste ploegen open waardoor Lukaku ruimte en tijd krijgt. Bij Chelsea is het juist andersom. Ploegen gaan dichter plakken en veel minder tijd geven om de bal aan te nemen, te draaien, te dribbelen, te schieten, ...

Kijk bijvoorbeeld wat er is gebeurd met Demba Ba: Bij Newcastle had em 13 doelpunten in 20 EPL wedstrijden, bij Chelsea 2 doelpunten in 14 wedstrijden (waarvan 3 invalbeurten).

Lukaku is zeker verbeterd ten opzichte van vorig jaar maar of hij zijn grootste zwaktes sterk heeft verbeterd om NU al te slagen bij Chelsea is een ander zaak!

Philharmoniker
10 juni 2013, 20:50
Met al respect, spelen voor WBA en Chelsea is wel 2 andere dingen. Tegen WBA spelen de meeste ploegen open waardoor Lukaku ruimte en tijd krijgt. Bij Chelsea is het juist andersom. Ploegen gaan dichter plakken en veel minder tijd geven om de bal aan te nemen, te draaien, te dribbelen, te schieten, ...

Kijk bijvoorbeeld wat er is gebeurd met Demba Ba: Bij Newcastle had em 13 doelpunten in 20 EPL wedstrijden, bij Chelsea 2 doelpunten in 14 wedstrijden (waarvan 3 invalbeurten).

Lukaku is zeker verbeterd ten opzichte van vorig jaar maar of hij zijn grootste zwaktes sterk heeft verbeterd om NU al te slagen bij Chelsea is een ander zaak!

Ik zal er int vervolg wat smillies bij plaatsen want ik was alles behalve serieus..;)

Jepjep
10 juni 2013, 20:53
Daarentegen creëert een ploeg als chelsea meer kansen per wedstrijd en heb je ook betere spelers die voor betere toevoer zorgen.

Drogba was wel nooit de meestscorende spits. Buiten 1 seizoen, heeft hij nooit +20 goals gescoord in de pl.

St0wned
10 juni 2013, 21:10
Liverpool Light Membership weeral gekocht, nu wachten wie er mee wil/kan, wanneer welke match gespeeld wordt en voor welke match(en) we tickets gaan proberen te scoren, STRESS.

En dan wachten tot half juli om de tickets effectief te kopen (proberen te kopen).

Kzou ook wel eens willen gaan maar tzal er weer niet inzitten eh vandejaar :(

mtm
10 juni 2013, 21:38

Mijn bedoeling is toch om dit seizoen 2 keer tot daar te sukkelen, dat mag normaal geen probleem zijn. En proberen om eens een away game bij te wonen, dat wordt lastiger.

MrFlava-
10 juni 2013, 23:00

Precisie aanname van de bal staat er precies niet bij ;)

psxman
10 juni 2013, 23:22
Als je ziet hoeveel wedstrijden een ploeg als chelsea op 1 seizoen kan spelen,denk ik dat lukaku en de bruyne hun kansen en minuten meer dan genoeg gaan krijgen.
Wat er sommige teveel vergeten is dat ze zich beiden toch wat mogen inwerken nog en dus lukaku niet al direct dit seizoen de number one spits moet zijn,zolang hij dicht kan aanleunen bij de topspits (die mss nog aangekocht gaat worden) is zijn seizoen geslaagd toch?
Net hetzelfde als debruyne,die gaat zeker zijn minuten krijgen en ook hij heeft tijd om te groeien door de vele wedstrijden.

Ik heb het gevoel dat het teveel beken word als een aan uit schakelaar..Ofwel aan ofwel uit,geslaagd of niet geslaagd na 1 seizoen.

Ik ben alvast benieuwd wat het gaat worden,ik zie lukaku er welk een stuk of 15 binnen knallen.
De bruyne ga ik ook wel zien groeien.
Misschien ook niet,dus intressant om te volgen.

Sir.Killalot
10 juni 2013, 23:58
Dat zou kloppen wanneer het niet het seizoen voor het WK zou zijn :). Dan moeten die gewoon zo veel mogelijk gespeeld hebben.

Hoewel het misschien ook wel kan helpen als ze niet afgepeigerd zijn van elke match te moeten gespeeld hebben :unsure:

BeeLz
11 juni 2013, 00:29
Premier League 2013-14: what won't happen next season - Telegraph (http://www.telegraph.co.uk/sport/football/competitions/premier-league/10086273/Premier-League-2013-14-what-wont-happen-next-season.html)

Jepjep
11 juni 2013, 01:19
Haha zalig, leuke stukjes.

Meanwhile, as Celtic wrap up the Scottish Premier League title with nine months remaining, manager Neil Lennon denies the division has become less competitive without Rangers. “There are no easy games in Scottish football,” he said after his side’s 14-0 win over Partick Thistle. “Now we can concentrate on our vital Champions League play-off against Viking Hafnarfjörður of Iceland.”

History is made at White Hart Lane when Tottenham and West Ham play out the first Premier League game in which every single minute of the match is marked by commemorative applause. The latest memorial is to Goldilocks, Kevin Nolan’s late pet budgie, who died at the age of just 89 days. Both sets of fans impeccably observe a minute’s applause during the 89th minute. But West Ham manager Sam Allardyce angrily condemns a minority of Tottenham “idiots” who ruin the tribute by cheering their side’s late winner. “It makes you wonder about our society,” he says.

dacuba
11 juni 2013, 10:06
November
England are 1-0 up at Wembley in a World Cup qualification play-off against Croatia when Luka Modric strikes a shot that hits the bar and bounces over the line. The referee initially waves play on, but the new technology alerts him to the fact that a goal has been scored. England go on to lose, and the backlash is savage.

“Our brave boys have been cheated out of Brazil 2014 by Sepp Blatter’s Fifa cronies,” reads one tabloid editorial. “Nobody in this country wanted goal-line technology. When will the Euro-crats learn to stop meddling with our game?” Roy Hodgson is sacked as manager, only to be swiftly reinstated when Steve McClaren emerges as an early favourite.

:lol: dat zou zalig zijn ja.

St0wned
11 juni 2013, 10:22
Meanwhile, Liverpool’s tour of Latin America hits a snag when Uruguay refuse to let Luis Suárez leave. It takes all of Brendan Rodgers’ powers of negotiation to broker a settlement: Suárez returns to Liverpool, while Jordan Henderson says he is “chuffed” with his new Uruguayan citizenship.

Thaha plat gaan :D

exCite
11 juni 2013, 10:44

Waarom nie?

Mijn bedoeling is toch om dit seizoen 2 keer tot daar te sukkelen, dat mag normaal geen probleem zijn. En proberen om eens een away game bij te wonen, dat wordt lastiger.

Op uweige of terug met de Flemish Reds?

St0wned
11 juni 2013, 10:49
Waarom nie?

Gaan samenwonen met vriendin, terug gaan studeren in combinatie met werken. Denk gewoon dat ik geen tijd ga hebben ervoor en dat ik het geld beter ergens anders ga kunnen gebruiken

mtm
11 juni 2013, 11:40
Op uweige of terug met de Flemish Reds?

Flemish Reds, lidgeld voor volgend seizoen is al betaald.

Komt me goedkoper uit dan alles op mezelf te regelen. Ge moet u alleen schikken naar de reizen die worden aangeboden, maar vorig seizoen waren dat er misschien 15-20 (busreizen in groep + individueel). En daar zitten ook toppers tussen.

Als de kalender goed uitvalt, zou ik graag Liverpool-Chelsea willen checken.

exCite
11 juni 2013, 12:36

Flemish Reds, lidgeld voor volgend seizoen is al betaald.

Komt me goedkoper uit dan alles op mezelf te regelen. Ge moet u alleen schikken naar de reizen die worden aangeboden, maar vorig seizoen waren dat er misschien 15-20 (busreizen in groep + individueel). En daar zitten ook toppers tussen.

Als de kalender goed uitvalt, zou ik graag Liverpool-Chelsea willen checken.

Hoeveel betaalt ge zo voor een tripke met de Flemish Reds? En welke plaatsen zijn da meestal?

Ik zit op 10 augustus net in Dublin en dan speelt Liverpool een friendly tegen Celtic. Ik ga mijn vriendin en 2 vrienden niet kunnen overtuigen denk ik.

kwistenbiebel
11 juni 2013, 12:58
Man man man ... De Belgische media ziet weeral spoken. Blijkbaar zou Torres zéker blijven terwijl dat toch nergens terug te vinden is in het interview met Mourinho.

'He's a Chelsea player, he has a contract and he expressed himself already and said he wants to stay and work hard. He deserves that respect from me and from the club especially. The respect starts with speaking to him face to face and deciding what is best for all of us. If the best for all of us is for Fernando to stay then we will help him and get the best out of him.'

Staat bij mijn weten toch nergens in dat Torres zeker blijft, het enige dat duidelijk gezegd is, is dat Mourinho er zeker mee gaat praten over zijn toekomst. Ik vermoed nog altijd dat er een dikke spits komt en dat Lukaku als 2de in rang zit, anders had hij ook al gezegd dat hij terug uitgeleend wou worden. Lukaku gaat echt niet de vergissing begaan om 3de spits te zijn (hoop ik toch :unsure: )

Jepjep
11 juni 2013, 13:26
Tis komkommertijd voor iets.

mtm
11 juni 2013, 19:37
Hoeveel betaalt ge zo voor een tripke met de Flemish Reds? En welke plaatsen zijn da meestal?

Ik zit op 10 augustus net in Dublin en dan speelt Liverpool een friendly tegen Celtic. Ik ga mijn vriendin en 2 vrienden niet kunnen overtuigen denk ik.

Laatste keer 310 in totaal betaald voor één overnachting, bus, shuttle/ferry, drank op de bus, vervoer van het hotel naar Anfield en het matchticket. Ge kunt ook individueel gaan bij een achttal wedstrijden, dan moet ge enkel het ticket betalen. Geen idee van de prijs dan.

Omdat ge met zo'n grote groep zijt, zit ge overal verdeeld in groepjes van maximaal 5. Ik zat nu in Anfield Road Lower, een deel van mijn groep heeft al verschillende keren Kop gehad. Ge weet 't nooit op voorhand aangezien ze maar telkens de pasjes verdelen de ochtend van matchday.

Rivfader
12 juni 2013, 00:05
Komende vakantie eens dat lidgeld voor de Flemish Reds betalen. Kijk er al te lang naar uit om eens een wedstrijd van Liverpool te kunnen zien.

Alcoholic Punk
12 juni 2013, 08:16
Zitten nog paar toffe mensen bij die Flemish Reds.
En de voorzitter van hen steekt er heel zeker zijn tijd en moeite in.

exCite
12 juni 2013, 08:37
Misschien wel een idee met de Flemish Reds, topwedstrijden gaan zien op uweige is al moeilijker dan Cat C matchen.
Ik heb het in november zo gedaan (LFC - Wigan):

Auto naar Schiphol (vrijdag)
Vlucht met easyJet
2 overnachtingen in YHA (Hostel, waren met 4 dus private room gepakt)
Op zaterdag match (15h, in vak ME)
Zondagmiddag Stadium Tour & Museum gedaan.
Zondagavond vlucht terug en omstreeks 24h thuis gearriveerd

Leuke aan deze manier vond ik dat we wel wa vrijheid hadden en op vrijdag en zaterdagavond op café zijn gegaan.
Prijs:
Membership Card (om tickets te kunnen kopen): 32 euro
Ticket: 50 euro
Vlucht: 70 euro
YHA Hostel: 70 euro
Stadium Tour: 19 euro
Parking Schiphol: 11 euro
Diesel: 0 euro (tankkaart)

Totaal: 220 euro (incl. Stadium Tour / excl. Membership Card, die is een heel jaar geldig en daar kan je dus ook andere wedstrijden mee gaan zien en geeft recht op 10% korting in de e-shop en gewone fanshop).

Natuurlijk ginder nog drank en eten :D.

Komende vakantie eens dat lidgeld voor de Flemish Reds betalen. Kijk er al te lang naar uit om eens een wedstrijd van Liverpool te kunnen zien.

Voor 20 juni betalen, dan krijg je voorrang op diegenen die na 20 juni betalen.

|nfected
12 juni 2013, 09:07
Wat is een suarez toch een kut persoon. Zou beter toch zijn mond houden in de pers.

exCite
12 juni 2013, 13:27
Hoe groot is de kans toch...
Ik zit van 10 tem 12 augustus in Dublin en dan speelt Liverpool blijkbaar een pre-season friendly tegen Celtic in het Aviva Stadium :D.

Marginale
12 juni 2013, 16:03
een tijdje geleden stond hier ne foto van allemaal trainers die naar Wenger "wezen" met opschrift "who has never won the CL". Kvind die ni direct terug, iemand die deze terug kan bovenhalen/terugvinden? :)

never mind.. wie zoekt die vindt en dus gevonden :)

psxman
13 juni 2013, 16:58
AGREEMENT REACHED FOR TRANSFER OF ANDRE SCHURRLE | News Article | News | Official Site | Chelsea Football Club (http://www.chelseafc.com/news-article/article/3208938/title/agreement-reached-for-transfer-of-andre-schurrle)

ik hoop dat het gene nieuwe marin word,al heeft marin ook nooit veel kansen gekregen.

Rivfader
13 juni 2013, 18:42
Voor 20 juni betalen, dan krijg je voorrang op diegenen die na 20 juni betalen.

Owla, dan moet ik snel zijn.

Gavin
14 juni 2013, 21:20
Ik ben voor Citeh dit seizoen!!!!!! Die ander twee ploegen die voor de titel kunnen spelen zijn niet zo plezant.

Kiiilerke
14 juni 2013, 22:07
En Aguero voor topschutter!

xiempie
14 juni 2013, 22:31
Pellegrini ziet er mij echt ne sympathieke piet uit. Ik kan al niet wachten tot volgend seizoen, het zal erg close zijn tussen de (huidige) grote 3, me dunkt

Gavin
16 juni 2013, 16:45
Jose Mourinho eats doughnuts at Heathrow Airport | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2340652/Jose-Mourinho-eats-doughnuts-Heathrow-Airport.html)

Ah ja.

Jepjep
16 juni 2013, 16:53
Daily Mail wordt triestiger en triestiger.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/06/12/article-0-1A482CCF000005DC-593_306x423.jpg

Stan_V
16 juni 2013, 17:02
Jose Mourinho eats doughnuts at Heathrow Airport | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2340652/Jose-Mourinho-eats-doughnuts-Heathrow-Airport.html)

Ah ja.

Ai, geen hamburger!! Slecht teken voor de toekomst van Hazard!!!!!

exCite
16 juni 2013, 23:18
Liverpool - Celtic tickets @ Aviva Dublin: CHECK! :D

Alcoholic Punk
17 juni 2013, 14:56
Nog 2 dagen en de kalender is er.
Toch eens zien welke trip ik zou kunnen doen dit seizoen. Helaas is het gedaan met minimum 1x per maand te gaan.

|steven|
17 juni 2013, 19:43
Nog 2 dagen en de kalender is er.
Toch eens zien welke trip ik zou kunnen doen dit seizoen. Helaas is het gedaan met minimum 1x per maand te gaan.
Hoezo? Privéredenen of moeilijker om tickets te bemachtigen?

Ik ben ook benieuwd, ik wel graag zo snel mogelijk mijn weekend (21/09/2013) plannen. Hoe snel kan je een ticket kopen voor matchday 3-4-5 ?

exCite
18 juni 2013, 07:34
Hoezo? Privéredenen of moeilijker om tickets te bemachtigen?

Ik ben ook benieuwd, ik wel graag zo snel mogelijk mijn weekend (21/09/2013) plannen. Hoe snel kan je een ticket kopen voor matchday 3-4-5 ?

Hangt er vanaf, naar welke stad ga je (welke ploeg wil je dus zien spelen)?

Alcoholic Punk
18 juni 2013, 08:35
Tickets is nooit geen probleem voor mij, zowel thuis als away.
Maar dit jaar de keuze gemaakt om op eigen benen te gaan staan en dan zijn er helaas een pak rekeningen die betaald moeten worden.

Het is raar om zeggen maar enerzijds ga ik het nu ook niet zo ferm missen. Sfeer trekt op niks tegenwoordig in de PL (ook bij wh, tenzij nu en dan away). Als ik meega met een supportersclub zijn er tegenwoordig meer toeristen die eens in het jaar weg mogen van de vrouw des huizes en het dan nodig vinden om zich te profileren als "alpha" mannetje en dus gewoon enorm irritant zijn.

De keren dat ik nog ga is het gewoon in de auto met enkele vrienden en liefst een away game.

Wilcao
18 juni 2013, 10:39
@Alcoholic Punk, hoe komt het eigenlijk dat je voor WH bent?

Alcoholic Punk
18 juni 2013, 15:55
Heb familie in Londen (wel Crystal Palace supporter) en toen ik e jaar of 10 was waren we daar op bezoek en was het West Ham - Man United.

Mijn neef heeft me daar naar meegenomen (eerlijk is eerlijk omdat ik wel eens die vedetten van Man U wou zien) en ja kwas gewoon onder de indruk van West Ham, het stadion, de sfeer,...
Sindsdien West Ham blijven volgen.

Had die mij toen bv naar Spurs, Chelsea of zelfs Millwall meegenomen was ik nu waarschijnlijk voor 1 van die clubs.

Philharmoniker
18 juni 2013, 15:57
Heb familie in Londen (wel Crystal Palace supporter) en toen ik e jaar of 10 was waren we daar op bezoek en was het West Ham - Man United.

Mijn neef heeft me daar naar meegenomen (eerlijk is eerlijk omdat ik wel eens die vedetten van Man U wou zien) en ja kwas gewoon onder de indruk van West Ham, het stadion, de sfeer,...
Sindsdien West Ham blijven volgen.

Had die mij toen bv naar Spurs, Chelsea of zelfs Millwall meegenomen was ik nu waarschijnlijk voor 1 van die clubs.
Hoeveel spijt hebde nu van dat laatste? :D

|steven|
18 juni 2013, 18:54
Hangt er vanaf, naar welke stad ga je (welke ploeg wil je dus zien spelen)?
Londen. Alcoholic Punk had ik hier wel eens gemeld dat hij ook wil zien om ticketje te bemachtigen voor mij (als dat nog steeds geldt ;) voor West Ham). Arsenal zou ik het liefst willen zien (meeste sympathie voor) maar thuis lijkt dat een kerkhof. En Spurs thuis wordt ook moeilijk, maar Fulham, Crystal Palace of West Ham zie ik wel zitten. Bereikbaarheid is ook wel belangrijk, ik zou op en af met de eurostar en metro willen doen, op 1 dag.

Tickets is nooit geen probleem voor mij, zowel thuis als away.
Maar dit jaar de keuze gemaakt om op eigen benen te gaan staan en dan zijn er helaas een pak rekeningen die betaald moeten worden.

Het is raar om zeggen maar enerzijds ga ik het nu ook niet zo ferm missen. Sfeer trekt op niks tegenwoordig in de PL (ook bij wh, tenzij nu en dan away). Als ik meega met een supportersclub zijn er tegenwoordig meer toeristen die eens in het jaar weg mogen van de vrouw des huizes en het dan nodig vinden om zich te profileren als "alpha" mannetje en dus gewoon enorm irritant zijn.

De keren dat ik nog ga is het gewoon in de auto met enkele vrienden en liefst een away game.
Sfeer zo slecht, dat is minder. Nu, als ik nu voor de 1ste keer zou gaan is het ook gewoon om eens te zien wat het precies is, hoe anders het is dan pakweg hier in België, hoe 'anders' het voetbal is, de beleving, etc. Ik wil het wel eens meegemaakt hebben (ook al stelt het misschien niet zo heel veel voor). En als het meevalt ben ik misschien maandelijks wel eens weg :)

mtm
18 juni 2013, 19:00
Emirates een kerkhof noemen is ook sterk overdreven. Toen ik ben gaan kijken bij de League Cup wedstrijd tegen City was het best aangenaam. Als ge echt sfeer wilt, moet ge gewoon naar een wedstrijd uit een lagere klasse.

Bij de rest van de ploegen is dat gewoon af en toe eens een liedje en masse zingen, om dan weer een minuut of 10 stil te zijn. Als een ploeg aan het drukken is of veel kansen creëert, gaat dat volume natuurlijk ook de lucht in. Maar voor de rest is het vrij plat, zelfs in Liverpool tegenwoordig.

Philharmoniker
18 juni 2013, 19:37
Emirates een kerkhof noemen is ook sterk overdreven. Toen ik ben gaan kijken bij de League Cup wedstrijd tegen City was het best aangenaam. Als ge echt sfeer wilt, moet ge gewoon naar een wedstrijd uit een lagere klasse.

Bij de rest van de ploegen is dat gewoon af en toe eens een liedje en masse zingen, om dan weer een minuut of 10 stil te zijn. Als een ploeg aan het drukken is of veel kansen creëert, gaat dat volume natuurlijk ook de lucht in. Maar voor de rest is het vrij plat, zelfs in Liverpool tegenwoordig.

Waar is Torres heen? :(

Rivfader
18 juni 2013, 22:45
Waar is Torres heen? :(

Chelsea :unsure:

Jepjep
19 juni 2013, 00:22
:D

Video: Newcastle's Joe Kinnear ridiculed for bumbling 'Yohan Kebab' radio interview - Telegraph (http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/10126847/Newcastles-Joe-Kinnear-ridiculed-for-bumbling-Yohan-Kebab-radio-interview.html)

Alcoholic Punk
19 juni 2013, 08:49
Hoeveel spijt hebde nu van dat laatste? :D

Geen ;)
Onlangs nog bewezen door een nieuwe WH gerelateerde tattoo te laten zetten.

@Steven
Als je België gewoon bent zal een eerste keer PL wel leuk zijn maar als je al jaren gaat merk je gewoon hoe het er op achteruit gaat. Als ik mensen meeneem die nog nooit zijn meegeweest merk ik wel dat ze enorm positief zijn terwijl ik het soms echt niks vond qua sfeer.
Voor mij is het leukste aan een trip tegenwoordig alles rond het voetbal. De vrienden, op café zitten en zingen,...
1 van de leukste trips was thuis tegen Millwall vorig jaar. We zaten vast in Calais en zijn dan via streaming de match gaan volgen in een internetcafé te midden het shopping centrum. Die keken maar aardig zo'n 70 man rond enkele pc'kes die zaten te zingen en doen. Legendarische trip.

Bubba
19 juni 2013, 10:16
Fixture list for 2013/14 Barclays Premier League (http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/2013-14/jun/fixture-list-for-2013-2014-season-released.html)

Mourinho mag openen tegen Hull City en direct daarna al op bezoek op Man U! :p

Sir.Killalot
19 juni 2013, 10:18
Toch ook wel benieuwd hoe ManU zal spelen/presteren post-Ferguson :)

Jonas89
19 juni 2013, 10:22
Fixture list for 2013/14 Barclays Premier League (http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/2013-14/jun/fixture-list-for-2013-2014-season-released.html)

Mourinho mag openen tegen Hull City en direct daarna al op bezoek op Man U! :p

We zetten Moyes direct op zijn plaats :cool:

Alcoholic Punk
19 juni 2013, 10:31
Beginnen met een 12 op 12 :)

rafiki
19 juni 2013, 10:36
Beginnen met een 12 op 12 :)

En arsenal met minstens 27/30... :D

TheRedDevils
19 juni 2013, 10:54
Toch ook wel benieuwd hoe ManU zal spelen/presteren post-Ferguson :)

Lastig begin alvast, hopelijk kan Moyes de druk aan. :p Ik sta alleszins achter hem!

psxman
19 juni 2013, 11:59
Ik vraag mij af hoeveel Moyes er toegevoegd zal worden in de eerste helft van het seizoen....Volgens mij word Ferguson zeker dit overgangsseizoen ne serieuze waakhond.

Jepjep
19 juni 2013, 13:55
United wel moeilijk begin.

Ik kijk echt uit naar volgend seizoen, alle ingrediënten zijn er om een leuk en spannend seizoen te worden. 3 nieuwe trainers bij de topclubs, chelsea en city die zich weer aan het versterken zijn. Liverpool lijkt ook goede aankopen te gaan doen, arsenal dat misschien eens geen topspelers gaat laten gaan en goed ingespeeld aan het seizoen gaat beginnen (+als die Higuain of Jovetic kunnen binnenhalen gaan die er sterk op vooruit in de aanval),...

Alcoholic Punk
19 juni 2013, 13:58
Ik vraag mij af hoeveel Moyes er toegevoegd zal worden in de eerste helft van het seizoen....Volgens mij word Ferguson zeker dit overgangsseizoen ne serieuze waakhond.

Inderdaad, sowieso dat Ferguson achter de schermen nog wel wat in de pap te brokken zal hebben.
Indien niet ben ik vooral benieuwd hoe Moyes met dat transfergeld zal omgaan. Is gewoon van met een krap budget te werken. Zal ie dat doortrekken naar Man U of onbezonnen teveel spenderen aan spelers die meer iets voor Everton zouden zijn?

Bubba
19 juni 2013, 14:12
Inderdaad, sowieso dat Ferguson achter de schermen nog wel wat in de pap te brokken zal hebben.
Indien niet ben ik vooral benieuwd hoe Moyes met dat transfergeld zal omgaan. Is gewoon van met een krap budget te werken. Zal ie dat doortrekken naar Man U of onbezonnen teveel spenderen aan spelers die meer iets voor Everton zouden zijn?

Moest hij de club verlaten hebben zou er misschien kans toe zijn, maar hij heeft gewoon een andere titel. Zal zich sowieso nog genoeg moeien.

Pieter3770
19 juni 2013, 14:24
Zal ie dat doortrekken naar Man U of onbezonnen teveel spenderen aan spelers die meer iets voor Everton zouden zijn?
Als hij Vadis koopt voor 8miljoen kunnen we sowieso al uitgaan van 't tweede. :)

BeeLz
19 juni 2013, 14:44
Denk ook niet dat Moyes zoveel funds krijgt dit seizoen. 1ste seizoen bij Man U die vorig seizoen los kampioen zijn gespeeld en uitgeschakeld zijn door Real Madrid met wat pech. Dus zoveel hebben ze niet nodig en het zou raar zijn moest Moyes dan ineens veel geld krijgen om te spenderen terwijl hij daar nog niks bewezen heeft.

Alcoholic Punk
19 juni 2013, 15:28
Voor moyes is alles veel geld vergeleken met Everton.

Philharmoniker
19 juni 2013, 19:43
Henrik Mkhitaryan Pronunciation by H.G.91202 on SoundCloud - Hear the world?s sounds (http://soundcloud.com/h-g-91202/henrik-mkhitaryan)

:unsure:

gamer5
19 juni 2013, 19:54
Content van de kalender van Liverpool. Geen top 6 ploeg buiten United tot en met November. Nu nog wat goede transfers doen en we komen er wel :D

Jepjep
20 juni 2013, 14:18
Goed nieuws jongens, Lukaku heeft beslist om te stoppen met het spelen als een jongen, hij gaat nu spelen als een man!!!

mtm
20 juni 2013, 17:09
In de rand: Chelsea 't minst geliefde team volgens een onderzoek bij de fans van alle PL-ploegen.

Infographic: League of love (and hate) | Infogram (http://infogr.am/League-of-love-and-hate)

bardok--
20 juni 2013, 17:12
Nog minder geliefd als Stoke :sad:

Rivfader
20 juni 2013, 17:59
De kalender van Liverpool ziet er inderdaad erg goed uit! Hopelijk kunnen we die eerste wedstrijd eens winnen, wat denk ik maar 1x gebeurd is sinds 2008.

psxman
20 juni 2013, 19:14
In de rand: Chelsea 't minst geliefde team volgens een onderzoek bij de fans van alle PL-ploegen.

Infographic: League of love (and hate) | Infogram (http://infogr.am/League-of-love-and-hate)

ZALIG!!!

Stan_V
20 juni 2013, 19:44
City staat daar verrassend hoog!

Cuth
20 juni 2013, 19:57
Het is niet omdat ze hier graag shitty zeggen(zeiden) dat dat ook effectief een zeikclub is. City geeft weinig aanleiding tot "haat". Die doen weinig verkeerd en zijn eigenlijk best wel sympathiek. Die hebben bijvoorbeeld geen Ferguson rondlopen.

Alcoholic Punk
20 juni 2013, 21:32
We staan hoger dan ik dacht :)

Stan_V
21 juni 2013, 01:21
Het is niet omdat ze hier graag shitty zeggen(zeiden) dat dat ook effectief een zeikclub is. City geeft weinig aanleiding tot "haat". Die doen weinig verkeerd en zijn eigenlijk best wel sympathiek. Die hebben bijvoorbeeld geen Ferguson rondlopen.

Mja, ik zou denken dat hun oliesjeik-imago voor negatieve gevoelens zou zorgen onder het Engelse publiek. Ik heb zelf ook niks tegen City

Jonas89
21 juni 2013, 09:06

YESSSSS!!!! SCHITTEREND :D

http://stream1.gifsoup.com/view/401992/v-valdes-vs-mourinho-o.gif

stungunner
21 juni 2013, 09:10
ondertussen heeft Mourinho gebeld met De Bruyne en hem verteld dat hij niet weg mag bij Chelsea.

Ik hoop maar dat zowel Lukaku als Kevin voldoende speelminuten gaan krijgen, anders ziet het er voor hen niet goed uit met het oog op Brasil 2014.

caoimhin
21 juni 2013, 09:10
De Bruyne volgend seizoen bij Chelsea!

Jack Wilshere
21 juni 2013, 09:23
De Kev gaat daar flitsen en titsen!

Wilcao
21 juni 2013, 09:27
YESSSSS!!!! SCHITTEREND :D

http://stream1.gifsoup.com/view/401992/v-valdes-vs-mourinho-o.gif

ZALIG!!!

Dus jullie vinden het schitterend dat Chelsea het minst geliefd is van de EPL, maar als hier iemand Chelsea bekritiseerd, is het kot hier weer te klein.

rafiki
21 juni 2013, 09:50
De Bruyne volgend seizoen bij Chelsea!

Pfffff... Men geld op een uitleenbeurt in Januari ;)

Philharmoniker
21 juni 2013, 09:55
Dus jullie vinden het schitterend dat Chelsea het minst geliefd is van de EPL, maar als hier iemand Chelsea bekritiseerd, is het kot hier weer te klein.

http://www.mobielvlaanderen.be/figs/convenants/MOB11850F01.jpg

kwistenbiebel
21 juni 2013, 10:10
^^ virtueel repke +1

Pfffff... Men geld op een uitleenbeurt in Januari ;)

Ideaal dan toch? Niet volledig opgeblust aan het einde van het seizoen en nog lekker fris voor het WK ;)

Bubba
21 juni 2013, 10:27

Snap de reacties "zalig" en "schitterend" ook niet, iets als "who cares?" lijkt me eerder op zn plaats.

Jonas89
21 juni 2013, 11:44
Was dan ook sarcastisch bedoeld. :p

Anyway, toch leuk dat we nu iets meer zekerheid hebben voor KDB. Speelt toch nog altijd een beetje in zijn halve thuisstad...

Kiiilerke
21 juni 2013, 11:52
jaja straks verkloot de mo onze aanval voor het wk door ze allemaal ( buiten hazard ? ) op de bank te zetten met af en toe invalbeurten

hXs
21 juni 2013, 12:06
Over De Bruyne maak ik me weinig zorgen. Die is gewoon te goed om op de bank zitten.
Door het hoge ritme aan matchen en het feit dat hij zo polyvalent is (links, rechts, centraal (aanvallend of meer box-to-box of eventueel zelf meer verdedigend) zal die sowieso veel speelminuten krijgen, zelf al is hij niet meteen onbetwist titularis.

Jonas89
21 juni 2013, 12:16
jaja straks verkloot de mo onze aanval voor het wk door ze allemaal ( buiten hazard ? ) op de bank te zetten met af en toe invalbeurten

Alsof ze een paar wedstrijden op de bank gaan zitten hun krachten/waarden gaan kwijt zijn :wtf: Maar kun je anders bekijken ook hé; stel dat ze gans het seizoen elke minuut spelen (wat niet waar zal zijn) kunnen ze tegen het WK pompaf zijn :p

Maar als je eerlijk bent, het niveau is normaal hoger dan WBA of Werder. Is voor Rom' en KDB een duidelijk stapje hoger. Nu aan hen om zich te bewijzen...

Want z'on superbank hadden we dit seizoen ook niet, als je Benayoun moet inbrengen is het maar triestig gesteld. (met alle respect voor Yossi natuurlijk)

Anoniem04
21 juni 2013, 12:17
Over KDB gesproken!

Kevin De Bruyne rapt aan zwembad Astrid - De Standaard (http://www.standaard.be/cnt/DMF20130621_00631197?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dso-snelnieuws+%28De+Standaard+Online%3A+Snelnieuws%29 )

Rappen?

dacuba
21 juni 2013, 12:38
Tis ne rappen ja.

de boom
21 juni 2013, 13:18
Over KDB gesproken!

Kevin De Bruyne rapt aan zwembad Astrid - De Standaard (http://www.standaard.be/cnt/DMF20130621_00631197?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+dso-snelnieuws+%28De+Standaard+Online%3A+Snelnieuws%29 )

Rappen?

Klopgeest
21 juni 2013, 13:28

Dat is dat vriendje van Kevin 'Kenny G', rapper van den Aldi.

bardok--
25 juni 2013, 17:51
Schurrle krijgt nummer 14. Dat was toch de nummer van De Bruyne?

dacuba
25 juni 2013, 17:54
Schurrle krijgt nummer 14. Dat was toch de nummer van De Bruyne?

Hoezo? KDB speelt toch meestal met 6 / 7 / 10, heb die nog nooit met 14 gezien.

Jepjep
25 juni 2013, 17:59
Toch echt een overbodige transfer vind ik.

Gavin
25 juni 2013, 18:00
Schurrle vandaag, en Cavani begint ook meer en meer werkelijkheid te worden. Wordt tof voor Lukaku! Zeker blijven!!!!

bardok--
25 juni 2013, 18:00
Speelde vorig jaar in de voorbereiding met het nummer 14, stond ook zo op de website.

ShRule
25 juni 2013, 23:33
Mignolet naar Liverpool.. Op zich een mooie club maar spelen niet eens Europees. Wenger is een idioot btw :)

psxman
26 juni 2013, 00:15
Wenger niet alleen volgensmij,ik heb heel de soap niet gevolgd maar als je als mignolet kan kiezen tussen arsenal en liverpool dan kies je toch arsenal?
Nu gaat hij tegen een reina moeten opboksen die al zoveel jaar gevestigd is bij de club.
Terwijl ze bij arsenal toch niet echt een nr 1 hebben he?

Gavin
26 juni 2013, 00:36
https://twitter.com/HLNinEngeland

Heula, this guy his English is as well not very good for in London to live.

Stan_V
26 juni 2013, 00:38

|nfected
26 juni 2013, 07:25
Is MTM_DV dezelfde MTM as de "onze" hier? Want dien gaf daar ook commentaar dat zijn Engels suckt :)

mtm
26 juni 2013, 09:19
Is MTM_DV dezelfde MTM as de "onze" hier? Want dien gaf daar ook commentaar dat zijn Engels suckt :)

Wat denk je zelf? :)

|nfected
26 juni 2013, 09:20
Super! X

NemesisBE
26 juni 2013, 09:25
Ik was eerst :tongue:

https://twitter.com/jroelnalist/status/332111985535766528

|nfected
26 juni 2013, 09:27
Ok we kunnen dus duidelijk concluderen dat Gavin een dikke meeloper is!

Jonas89
26 juni 2013, 09:31

Ik was eerst :tongue:

https://twitter.com/jroelnalist/status/332111985535766528

eeeuh, ik snap hem niet... :s :( :p

TheRedDevils
26 juni 2013, 10:33
Die kerel kan geen Engels en Gavin komt dat hier posten maar Nemesis had het eerder op twitter vermeld. (een maand geleden zelfs al :unsure:)

mtm
26 juni 2013, 10:34
Super! X

Wel vies dat ik nu ontmaskerd ben. :s

Gavin
26 juni 2013, 10:43
Ok we kunnen dus duidelijk concluderen dat Gavin een dikke meeloper is!
Altijd geweest.

Maar toch dwaas dat dat lulletje nu zijn brood verdient met iets wat hij totaal niet kan. Moet ik ook vinden!!!

dacuba
26 juni 2013, 10:46

"Economics. Music. Sports. Liverpool FC."

Maxwell
26 juni 2013, 10:47
Zo'n zalig jobke voor iemand met zo'n belabberd Engels...

Romelus
26 juni 2013, 10:48
Cavani naar Chelsea Gavin? Hoho, United en City gaan zich mogen reppen want de Blues pakken die titel.

mtm
26 juni 2013, 10:53
"Economics. Music. Sports. Liverpool FC."

Zowaar een exponentiële stijging van mijn aantal followers.

Jepjep
26 juni 2013, 11:16
Ik heb nu ook gavin en eurowarriers gevonden op twitter. Hihihi.

dacuba
26 juni 2013, 11:18
Ik heb nu ook gavin en eurowarriers gevonden op twitter. Hihihi.

Da's ni moeilijk.

Gavin
26 juni 2013, 11:21
Cavani naar Chelsea Gavin? Hoho, United en City gaan zich mogen reppen want de Blues pakken die titel.Zoals eerder al gepost ging dit een supertransferzomer worden, en iedereen lijkt wel goede transfers te doen. Enige echt stomme van een grote club in Europa lijkt mij Thiago, maar de rest is allemaal goed tot nu toe. Het is nog vroeg natuurlijk en de echte paniekaankopen moeten nog komen.

BeeLz
26 juni 2013, 14:42
Die komen ongetwijfeld van Spurs. Ik pronostikeer op Gary Hooper op transferdeadline day. ( wij zijn natuurlijk ook geen grote club )

Paulinho lijkt na de confed cup officieel gemaakt te worden maar je weet nooit met Spurs en Brazilianen.

Voor de rest zijn we blijkbaar geïnteresseerd in vorig Roma target Tin Jedvaj, een 17 jarige CV van Dinamo Zagreb met de allures van Hummels. Ook Arsenal zou eraan gelinked worden.

Tevez blijkbaar voor amper £10mil naar Juventus, goede deal lijkt me. Zal wel te maken hebben met zijn hoog loon, maar £10mil is echt wel een peulschil voor een speler met zijn kwaliteiten.

Virus of Life
27 juni 2013, 13:11
Tot nu toe blijft het weer verdacht stil bij Arsenal. Veel geruchten maar niks concreet.
Wel goed dat we van het contract van Arshavin verlost zijn.

Higuain zijn transfer is het ook stil de laatste dagen...
Ze spreken toch hun ambitie uit om voor de titel te gaan. Met de huidige kern heb ik daar mijn twijfels bij.

mtm
29 juni 2013, 12:51
Tripjes voor volgend seizoen zijn in orde.

Het wordt Liverpool - Man Utd in augustus en Liverpool - Sunderland in maart '14. Mijn eerste hate game. :)

TheRedDevils
1 juli 2013, 22:27
http://therepublikofmancunia.com/wp-content/uploads/2013/07/transfers2.png

Jepjep
1 juli 2013, 22:37
Toch wel knap van arsenal.

Sir.Killalot
1 juli 2013, 22:59
Chelsea :')

BeeLz
1 juli 2013, 23:44
Toch wel knap van arsenal.

Dat wel, anderzijds betalen ze wel £50mil meer aan lonen per jaar dan bijvoorbeeld Tottenham. Wel 20 minder dan Man Utd , 30 minder dan Chelsea en 50 minder dan City.

ShRule
2 juli 2013, 00:00
Bwa ze hebben al te lang geen prijzen gepakt. Een ploeg als arsenal moet gewoon meer halen. Dus dan zijn ze er vet mee met weinig betalen..

BeeLz
2 juli 2013, 00:01
Interessant filmke trouwens

http://www.youtube.com/watch?v=IpDfN2cH3fE#at=190

Philharmoniker
2 juli 2013, 10:07
http://www.youtube.com/watch?v=1wZYUvOiZEU

chomo
2 juli 2013, 10:18
Chelsea :')

Niet vergeten dat er 5 jaar zit tussen de overname van CFC en MC. City is pas fameus beginnen uitgeven vanaf 2008...

BeeLz
2 juli 2013, 11:13
Geleakte Spurs kits. Lijken me echt. 1ste en 3de kit vind ik mooi, 2de gaat er een beetje over met dat enorm HP logo

http://cdn0.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/15620481/kits.0_standard_730.0.png

Mudi
2 juli 2013, 11:24
Bwa ze hebben al te lang geen prijzen gepakt. Een ploeg als arsenal moet gewoon meer halen. Dus dan zijn ze er vet mee met weinig betalen..

http://www.youtube.com/watch?v=IjfyvR2IZEg

Philharmoniker
2 juli 2013, 11:28
http://www.youtube.com/watch?v=IjfyvR2IZEg

Ja en mudi?

We hebben net de cl gewonnen, dat ge gelijk ne pater hebt moeten leven is geen excuus.

BeeLz
2 juli 2013, 11:31
Neville heeft gelijk maar het is wel zo dat Arsenal nu gaat moeten investeren want anders gaan ze voeling met de top 3 kwijt geraken vrees ik. Nu, het ziet er wel naar uit dat Arsenal eindelijk bereid is om stevig te investeren en ze hebben er zeker het geld voor maar dat leek begin vorig jaar ook al zo, en toen vertrok Van Persie :p

Mudi
2 juli 2013, 15:19
Ja en mudi?

We hebben net de cl gewonnen, dat ge gelijk ne pater hebt moeten leven is geen excuus.

Werd wel eens tijd of niet? Bayern heeft het afgelopen 2 jaar (11/12 en 12/13) ongeveer 115 miljoen euro netto gespendeerd!!! Wil je nu de zaak van Bayern met die van Arsenal vergelijken? Dan kunnen we idd mooi eens de cijfers vanaf 2003 eens gebruiken!

03-04: Transfer revenue: 4.500.000 € - Transfer expenditures: 27.000.000 € = -22.500.000 €
04-05: Transfer revenue: 1.025.400 € - Transfer expenditures: 25.750.000 € = -24.724.600 €
05-06: Transfer revenue: 7.050.000 € - Transfer expenditures: 11.200.000 € = -4.150.000 €
06-07: Transfer revenue: 2.500.000 € - Transfer expenditures: 24.000.000 € = -21.500.000 €
07-08: Transfer revenue: 36.150.000 € - Transfer expenditures: 88.200.000 € = -52.050.000 €
08-09: Transfer revenue: 10.900.000 € - Transfer expenditures: 0 = +10.900.000 €
09-10: Transfer revenue: 22.950.000 € - Transfer expenditures: 74.700.000 € = -51.750.000 €
10-11: Transfer revenue: 6.000.000 € - Transfer expenditures: 17.000.000 € = -11.000.000 €
11-12: Transfer revenue: 5.000.000 € - Transfer expenditures: 49.600.000 € = -44.600.000 €
12-13: Transfer revenue: 500.000 € - Transfer expenditures: 70.300.000 € = -69.800.000 €
Bron: transfermarkt.de

Mensen vergeten blijkbaar dat Arsenal voor de komst van Wenger gewoon een subtopper was. Enkele succesvolle jaren maakten de ploeg niet ineens groot! We konden ons nog steeds niet meten met grote machten als Real, Barca, Manchester, Bayern, Juventus, Milan, ... Maar nu (eigenlijk vanaf 2014) heeft Arsenal een zeer sterke en stabiele basis om bij die top te horen terwijl enkele al af te dwalen.

Nu nog enkele topspelers en we doen weer mee voor de prijzen.

Philharmoniker
2 juli 2013, 15:30
Werd wel eens tijd of niet? Bayern heeft het afgelopen 2 jaar (11/12 en 12/13) ongeveer 115 miljoen euro netto gespendeerd!!! Wil je nu de zaak van Bayern met die van Arsenal vergelijken? Dan kunnen we idd mooi eens de cijfers vanaf 2003 eens gebruiken!

Mensen vergeten blijkbaar dat Arsenal voor de komst van Wenger gewoon een subtopper was. Enkele succesvolle jaren maakten de ploeg niet ineens groot! We konden ons nog steeds niet meten met grote machten als Real, Barca, Manchester, Bayern, Juventus, Milan, ... Maar nu (eigenlijk vanaf 2014) heeft Arsenal een zeer sterke en stabiele basis om bij die top te horen terwijl enkele al af te dwalen.

Nu nog enkele topspelers en we doen weer mee voor de prijzen.

Neen het lijkt mij alsof dat het stadion als excuus gebruikt wordt/werd, zal het prolly wel verkeerd interpreteren. Iets dat Bayern nu toch ook aan het afbetalen is, ook al is de schijf nog maar 30m€..

Mij lijkt het alsof de mooie financiële resultaten die Arsenal nu al een poos neerlegde gewoonweg voor de club zelf, ik zeg niet de supps he, voldoende is. En dat ge zotte uitgaven pas moogt verwachten als daar plots een zwak jaar tussen zit.
Nu lijkt het alsof ze nog steeds niet moeten.

BeeLz
2 juli 2013, 16:23
Bayern is altijd al de grootste club van Duitsland geweest. Het zou me ook verbazen dat ze met het WK toen niet een serieuze sponsoring hebben gekregen van de overheid. Bovendien was het Emirates stadion ook nog wel een stukje duurder voor een club die een lagere turnover heeft. Dus is het logisch dat het voor hen langer duurt en het zwaarder is om dat stadion te betalen.

Anderzijds kan ik je wel vinden. De laatste jaren was de boodschap van uit het bestuur dat een top 4 plaats een succes is, wat dan wel verkeerd is voor een club als Arsenal. Ondanks dat ze financieel niet kunnen concurreren met Chelsea, City en United kan de rest van de PL dat ook niet met Arsenal. Dat ze niet elk jaar voor de titel meespelen kan dus in principe niet als je ze vergelijkt met de concurrentie, maar de laatste jaren was het gewoon te zwak en dat zie je aan het team ook.
Voor Arsenal was top 4 ook wel echt belangrijk, daar niet van, moesten die de CL een paar keer misgelopen zijn zouden ze echt niet meer meekunnen met de top 3.

Het lijkt me nu echt wel het jaar van de waarheid voor Wenger, serieuze loonlasten die wegvallen, een mooi transferbudget. Hopelijk voor hun fans geeft hij dat niet allemaal aan 2de rangspelers uit de Ligue 1. Hopelijk voor ons wel :D

psxman
4 juli 2013, 11:49
BBC Sport - Marco van Ginkel: Chelsea set to complete deal for midfielder (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23148099)

Philharmoniker
4 juli 2013, 11:57
http://www.101greatgoals.com/wp-content/gallery/gimages/the-new-liverpool-third-kit-is-hideous.jpg

Ocharme Liverpool :puke:

Tuninboy
4 juli 2013, 12:36
Zo valt het nog goed mee.

psxman
4 juli 2013, 12:41
http://www.101greatgoals.com/wp-content/gallery/gimages/the-new-liverpool-third-kit-is-hideous.jpg

In wat circus treed die op?

Sir.Killalot
4 juli 2013, 13:02
Fuck da's mottig.

Jepjep
4 juli 2013, 14:49
Kwestie van de Benteke-Lukaku discussie nog eens op te rakelen.

https://pbs.twimg.com/media/BN3GAbFCAAIjNls.jpg:large

waffel
4 juli 2013, 15:13
Nog een kleine aanvulling:

22 jaar - 20 jaar
1,90m - 1,93m

Is Lukaku écht zo groot? Benteke wist ik al, met zijn lengte en sprongkracht is hij wereldtop in zijn sport.

Shakez
4 juli 2013, 15:20
Btw enig nieuws of Benteke nu bij Aston villa blijft of hij een trapje hogerop gaat?

Jepjep
4 juli 2013, 15:30
Is lukaku nog maar 19 jaar? En nu al zo goed, waar gaat het eindigen met die jongen.

waffel
4 juli 2013, 15:38
Ik vind juist de lengte van benteke opmerkelijk. Hij oogt kleiner vind ik (geen 1m70 natuurlijk)... Lukaku is echt een beer van een vent, daar verschiet ik niet van, van zijn lengte. Maar ik zou benteke een max 10cm kleiner schatten.

1,93 met zijn postuur is wel érg groot. Dat is NBA materiaal (alhoewel mensen op zijn positie, power forward, die hij wss zou bekleden meestal minstens 2m zijn :p).

Ik verschiet er wel van dat je de lengte van Benteke opmerkelijk vindt. Als ik die op het veld zie lopen heb ik altijd de indruk dat hij een van de grootste op het veld is. In de spits is hij zelden de kleinste, en daar lopen toch meestal de grootste mannen van de tegenstanders.

mojojojo
4 juli 2013, 15:41
Is lukaku nog maar 19 jaar? En nu al zo goed, waar gaat het eindigen met die jongen.

hoe doet ie het toch?!

mojojojo
4 juli 2013, 15:41
dubbel

Jepjep
4 juli 2013, 15:47
Ik heb dat ook soms bij sommige spelers. Ik was enorm verrast toen ik te weten kwam dat Tevez maar 1.73 was.

NemesisBE
4 juli 2013, 16:08
Brammeke Verbist is 1m78! Straf he!

Drew
4 juli 2013, 16:19
Goh, als ze daar een trainingspak van maken is dat meteen een scouse bestseller!

edit:

Giggs en Phil Neville in de nieuwe Man U coaching staff.

psxman
6 juli 2013, 13:01
Chelsea houd het nog zeer netjes deze transfer periode ;-)
Nu dat de Cavani deal niet door gaat,zal er niet veel uitgegeven zijn op het einde van deze transfer periode.

BeeLz
6 juli 2013, 13:40
Er zal nog wel wat bijkomen. Anderzijds vind ik €30+mil voor een rotatiespeler en een speler die eventueel binnen een paar jaar bij Chelsea gaat spelen niet niks. Een DM sowieso want Mikel moet niet te veel rekenen op spelen bij Mourinho en denk ook niet dat Essien nog heel seizoen zal blijven spelen.

Rubmifer
8 juli 2013, 17:53
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/08/article-2358276-1AB7B12B000005DC-917_634x460.jpg

Mooi gevalletje 'hoe kan een sponsor een mooi shirt verneuken'.

Kiiilerke
8 juli 2013, 17:58
fuck das lelijk

dacuba
8 juli 2013, 18:05
Beter dan da van liverpool in ieder geval.

Kiiilerke
8 juli 2013, 18:18
Bij liverpool is dat truitje lelijk bij tottenham dat logo

Jack Wilshere
8 juli 2013, 18:29
Wat een drakenshirt... Wel is benieuwd naar het onze! Stond vandaag nog op het punt om hier in Bangkok het afgeprijsde shirt van dit jaar te halen, uiteindelijk toch maar gelaten, mss gewoon nog eens geld tegen het nieuwe aangooien!

NemesisBE
8 juli 2013, 18:38
Het uit shirt is in elk geval spuuglelijk geel exo!

Jonas89
8 juli 2013, 19:35
Valt toch mee van de Spurs ?

Alcoholic Punk
8 juli 2013, 20:29
Ja lap, ik zoek mij een nieuwe werkgever.

mtm
8 juli 2013, 20:37
Valt toch mee van de Spurs ?

Ik vind het eigenlijk ook niet lelijk. Dat logo van HP steekt gewoon vreselijk af tegen de kleuren van het truitje, zowel dat lichtblauw als de ronde vorm. Maar daar kunt ge als club niets aan doen denk ik. Ze hebben er nog het beste van gemaakt door het voor de rest vrij sober te houden, plus die kraag is nog wel cool.

Shakez
8 juli 2013, 21:02
Lukaku: "Ik wil belangrijk worden voor Chelsea" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Engeland/130708_Lukaku_training)

Jaar van de waarheid voor Lukaku bij Chelsea. Hij zal dit jaar wel zijn kansen krijgen aangezien Cavani nu toch niet komt. Met Torres en Demba Ba als concurrentie zou hij zichzelf toch ook moeten kunnen handhaven.

Belangrijker voor onze nationale ploeg is natuurlijk hoeveel De Bruyne zal kunnen spelen met Oscar als voornaamste concurrent op zijn positie, hopelijk laat ie zich wat opmerken tijdens de pre season tour nu dat Oscar extra rust krijgt! Maar Kevin kennende twijfel ik daar niet aan:)

ShRule
8 juli 2013, 22:14
Zijn eigenlijk mooie shirts maar idd dat hp logo maakt het stuk minder.

BeeLz
8 juli 2013, 22:21
Goh, idd een beetje zonde van het logo maar toch liever dit dan de meeste shirts van Nike en Adidas van de laatste paar jaren.

|nfected
9 juli 2013, 12:16
De nieuwe van Fulham zijn wel vet

psxman
10 juli 2013, 11:39
BBC Sport - Mark Schwarzer joins Chelsea after leaving Fulham (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23250248)

|steven|
11 juli 2013, 19:36
Ja lap, ik zoek mij een nieuwe werkgever.
Alcoholic Punk, al eens aan mijn pm gedacht?

Stan_V
11 juli 2013, 20:35
Belgische teambuilding!

Video by rlukaku • Instagram (http://instagram.com/p/boZecdnts9)

Zelfs al spelen ze allebei niet veel, plezier hebben ze iig gehad :unsure:

TheRedDevils
12 juli 2013, 16:46
Marnick Vermijl has signed a new contract with Manchester United until 2016

:woohoo:

Alcoholic Punk
12 juli 2013, 18:09
Alcoholic Punk, al eens aan mijn pm gedacht?

Sorry, had er niet op gelet. Ik kijk meteen.

psxman
13 juli 2013, 02:50
BBC Sport - Fulham: Mohamed Al Fayed sells club to Shahid Khan (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23297785)

GO Fulham GO!!!

Alcoholic Punk
13 juli 2013, 09:49
Hopelijk laat die als eerste werk dat lelijk standbeeld verwijderen.

ShRule
13 juli 2013, 12:17
BBC Sport - Fulham: Mohamed Al Fayed sells club to Shahid Khan (http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23297785)

GO Fulham GO!!!

Die man is echt een gek! Heeft al meerdere absurde dingen verteld..

psxman
13 juli 2013, 14:53
Hopelijk laat die als eerste werk dat lelijk standbeeld verwijderen.

vervangen met iets wat wel met fc fulham te maken heeft zou mooi zijn.

dacuba
13 juli 2013, 14:59
Marnick Vermijl has signed a new contract with Manchester United until 2016

:woohoo:

Wat zijn die zijn kansen eigenlijk?

TheRedDevils
13 juli 2013, 15:35
Wat zijn die zijn kansen eigenlijk?

Ik zie hem wel slagen ;)
United is nu aan het spelen, onder de indruk van Januzaj!
stream (http://www.sportlemon.tv/20130712/vv51e062d21c7c41.89102558-603556.html)

Welbeck mist weer alles :unsure:

Rubmifer
13 juli 2013, 16:05
Is die Januzaj nu eigenlijk een Belg of niet?

TheRedDevils
13 juli 2013, 16:13
Tuurlijk, geboren in Brussel. Is wel van Albanese afkomst en hij weet nog steeds niet voor welke nationale ploeg hij wil spelen...

dacuba
13 juli 2013, 16:33
Saaie boel hoor.

Stan_V
13 juli 2013, 17:05
Tuurlijk, geboren in Brussel. Is wel van Albanese afkomst en hij weet nog steeds niet voor welke nationale ploeg hij wil spelen...

Nog geen enkele match voor onze jeugd gespeeld geloof ik? Dacht ergens gelezen te hebben dat zijn vader hem veel liever bij Albanie ziet.