PDA

Volledige versie bekijken : Transferthread 2013-2014 (Buitenland)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Vedeco
5 juni 2013, 11:13
gogogo

Philharmoniker
5 juni 2013, 11:32
Paul Nixon wrote:
Navas didn't score a single goal for Sevilla last season and only made 6 assists also, pretty poor stats.

To add to that, Sevilla's president said that the fee they received for Navas 'was much higher than we thought they'd offer, especially as there was only one bidder'.

:lol: City...

Idd chapeau dan van city...

Jonas89
5 juni 2013, 11:33
Liever niet eigenlijk

Wesley Sneijder keeps in contact with Chelsea manager Jose Mourinho | Chelsea News, Transfers, Fixtures, Scores | Sky Sports Football (http://www1.skysports.com/football/news/11668/8757766/Wesley-Sneijder-keeps-in-contact-with-Chelsea-manager-Jose-Mourinho)

Philharmoniker
5 juni 2013, 12:08
Gomez has been linked with Italian teams Napoli and Fiorentina but is eager to test himself in the Premier League with Manchester City or Chelsea after falling down the pecking order at Bayern Munich.

The 27-year-old striker is currently holding discussions with his agent Uli Ferber over his next move after spending his whole career in the German Bundesliga.

Ferber told Stuttgarter Zeitung that Gomez will decide between Chelsea and Manchester City “in the next three or four days.”

Runkle
5 juni 2013, 12:15
Geruchten zeggen dat Mourinho Torres en Mata zou willen verkopen, om geld vrij te maken voor andere spelers te kopen. Kwestie van dat Spaans gespuis weg te krijgen

Als ze Mata verkopen, supporter ik voor een andere ploeg.

Bubba
5 juni 2013, 12:48
Ah, ist nu Torres en Mata? De afgelopen weken was het Luiz...

Jack Wilshere
5 juni 2013, 13:18
Ik snap niet dat er niet meer ploegen op Gomez springen, dodelijk efficiënt in de 16 en als ge met deftige wingers speelt maakt die er elk seizoen wel +20.

StevenFM
5 juni 2013, 13:29
Als ze Mata verkopen, supporter ik voor een andere ploeg.

Komt van Marca, denk dat ze daar een beetje butthurt zijn en Jose een beetje willen pesten.

Wilcao
5 juni 2013, 14:12
Ik snap niet dat er niet meer ploegen op Gomez springen, dodelijk efficiënt in de 16 en als ge met deftige wingers speelt maakt die er elk seizoen wel +20.

Gomez is echt een zalige spits idd!

Roald
5 juni 2013, 15:45
De transfer van Neymar krijgt nog een staartje? De Dis Group die voor de transfer een deel van de rechten van de speler had zou niet tevreden zijn met het betaalde bedrag. Geen idee wat ze kunnen doen er tegen eigenlijk, maar goed. Overigens, het geld wordt onder drie bedrijven (DISC, TEISA, N&N) en Santos verdeeld.

Die eerder betaalde 10 mil. waar Gavin het over had, zou weldegelijk betaald zijn, want dit werd door Bartomeu bevestigd. Dit blijkt echter tegen de regels van de FIFA te gaan, als de speler nog onder contract staat. ('t Komt weer van Marca, maar die zullen wel niet liegen over regels van de FIFA zeker? :p)

Alcoholic Punk
5 juni 2013, 15:50
Klinkt wat als de situatie die wij hadden met Tevez en Mascherano.
En QPR met Faurlin.

Philharmoniker
5 juni 2013, 15:56
Hours after the several members of the British press splashed their dailies with gossip that Cristiano Ronaldo is refusing to stay at Real Madrid past 2015, contrary evidence has been produced by Spanish outlet Cadena COPE claiming the opposite is in fact true.

According to Cadena COPE, Cristiano Ronaldo has preliminary agreed to extend his Real Madrid contract until 2018.

The report claims that the Portuguese superstar has agreed to extend his current Real contract by another three years, despite a sensational approach from an unnamed French side for his services.

This unnamed Ligie 1 side, who could only potentially be PSG or Monaco, are said to have offered Ronaldo 17 million euros a season in a four year deal. In addtion, Ronaldo would have received a 50 million euro signing on bonus too.

Vedeco
5 juni 2013, 15:57
Het zou tof zijn moest je gewoon voor een link zorgen. Met gekopieerde Engelstalige stukjes kan niemand iets aanvangen

Foose
5 juni 2013, 16:00
Gomez is echt een zalige spits idd!

³. Snap het ook niet, maarsja.

Philharmoniker
5 juni 2013, 16:00
Het zou tof zijn moest je gewoon voor een link zorgen. Met gekopieerde Engelstalige stukjes kan niemand iets aanvangen
De bron staat er telkens duidelijk in. En anders update ge uw forumregels maar vriend.

Vedeco
5 juni 2013, 16:01
De bron staat er telkens duidelijk in. En anders update ge uw forumregels maar vriend.

De bron van het bericht uiteraard. Het is echt gewoon een vraag ter bevordering van de duidelijkheid.

Volgens de regels mocht je hier niet eens meer posten.

Philharmoniker
5 juni 2013, 16:08
De bron van het bericht uiteraard. Het is echt gewoon een vraag ter bevordering van de duidelijkheid.

Volgens de regels mocht je hier niet eens meer posten.
Cava geen probleem mee , uiteraard trek je die lijn voor iedereen dan door zodat dit niet te viserend overkomt? een mooie linkje bij elk nieuwtje.
Verklaar dat laatste eens dat lijkt me zo provocerend of is dat interpretatie ?

Roald
5 juni 2013, 16:12
Van waar komt het eigenlijk, die Engelstalige tekst? Ik heb het wel gevonden in het Spaans op de site van COPE.
Het bericht zou van Paco González komen, een Spaanse journalist. Iemand enig idee of dat een betrouwbare bron is?

camino
5 juni 2013, 17:13
Boze investeerders stappen naar de FIFA om Barça-transfer Neymar - VoetbalNieuws.be Mobiel (http://m.voetbalnieuws.be/news/64511/Boze_investeerders_stappen_naar_de_FIFA_om_Barça-transfer_Neymar)

Bubba
5 juni 2013, 17:26
Manchester City believed to have agreed £34m deal for Fernandinho | Manchester City News, Fixtures, Results, Transfers | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11679/8758671/Manchester-City-believed-to-have-agreed-34m-deal-for-Fernandinho)

Ze zijn goed bezig daar!

eurowarriors
5 juni 2013, 17:30
Adil Rami gelinkt met Barcelona, 10 miljoen zou de vraagprijs zijn. Zie hem graag vertrekken, maar liefst voor 12. Barcelona zit ook weer achter Mathieu, zie hem dan weer liever blijven.

Tottenham zou bereid zijn 23 miljoen neer te leggen voor Soldado. Voorzitter Salvo wil hem enkel laten gaan als de afkoopclausule betaald wordt. Die clausule bedraagt 30 miljoen.

Philharmoniker
5 juni 2013, 18:03
West Ham United Had £14.5m(17m€) Alvaro Negredo Bid Rejected (http://www.huffingtonpost.co.uk/2013/06/04/west-ham-uniteds-145m-alv_n_3383812.html?utm_hp_ref=transfer-talk)

Weebl
5 juni 2013, 18:52
Stekelenburg naar Fulham

Flawless
5 juni 2013, 19:04
Liverpool target £22m Henrikh Mkhitaryan from Shakhtar Donetsk | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2013/jun/03/liverpool-henrik-mkhitaryan-shakhtar-donetsk)

Deal zou binnen nu en enkele dagen moeten volbracht zijn. Past goed bij wat Liverpool echt nodig heeft, een link tussen middenveld en aanval voor Suarez/Sturridge.

gamer5
5 juni 2013, 19:41
Liverpool target £22m Henrikh Mkhitaryan from Shakhtar Donetsk | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2013/jun/03/liverpool-henrik-mkhitaryan-shakhtar-donetsk)

Deal zou binnen nu en enkele dagen moeten volbracht zijn. Past goed bij wat Liverpool echt nodig heeft, een link tussen middenveld en aanval voor Suarez/Sturridge.

Hangt blijkbaar af van de verkoop van Suarez. Zou niet gehaald worden als Suarez blijft

St0wned
5 juni 2013, 20:15
Hangt blijkbaar af van de verkoop van Suarez. Zou niet gehaald worden als Suarez blijft

van wat ik hoorde hing het net niet af van een transfer van Suarez

BeeLz
5 juni 2013, 20:17
Dan kan Liverpool echt geen £22mil op tafel leggen, zeker niet als je hun andere targets/transfers ook al bekijkt.

Blijkbaar zou liverpool toch een budget hebben van £30mil+verkoop van spelers maar dan nog lijkt £22mil echt veel.

mtm
5 juni 2013, 20:45
van wat ik hoorde hing het net niet af van een transfer van Suarez

De ene zegt van niet (The Guardian), de andere dan weer wel (Liverpool Echo)... Ze zijn gewoon weer aan het gissen. Ik kan me niet inbeelden dat Liverpool meer dan 20 miljoen pond gaat uitgeven aan een aanvallende versterking, terwijl de prioriteit sowieso bij defensieve versterking ligt. Ik zie hem anders wel graag komen, toppertje!

Daarnaast lijkt het me ook weinig waarschijnlijk dat Liverpool die kan betalen. Als ge ziet wat City voor Fernandinho betaalt... En Mkhitaryan was enorm bepalend voor Shaktar dus een prijsje zal Liverpool zeker niet krijgen.

Maxwell
6 juni 2013, 00:20
Bayern zou interesse hebben in L. Suarez ? Robben zou ook in de deal betrokken kunnen worden. Is daar wat van aan of schrijven ze er weer maar op los?

Wilcao
6 juni 2013, 07:49
Stekelenburg naar Fulham

De nieuwe VD Sar :cool:.

St0wned
6 juni 2013, 07:59
Bayern zou interesse hebben in L. Suarez ? Robben zou ook in de deal betrokken kunnen worden. Is daar wat van aan of schrijven ze er weer maar op los?

Denk dat er een deel van waarheid zal inzitten. De meeste topclubs gaan wel achter Suarez zitten. of er iets van waar is van Robben betwijfel ik

Mutlee
6 juni 2013, 09:04
Update: Fenerbahçe maakt miljoenenakkoord met Alves officieel (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189234)

Jonas89
6 juni 2013, 09:32
José wil duidelijk Hulk erbij hebben

Chelsea transfers: Hulk is a £35million target for Mourinho - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/chelsea-transfers-hulk-35million-target-1933650)

En deal met Schurrle is ook bijna goed al rond al we de roddelpers mogen geloven.

Hulk speelt toch niet als diepe spits ? Dus met Schurrle en Hulk terug 2 Wingers erbij ? :s

Bubba
6 juni 2013, 09:46
Zou me verbazen moesten die allebei komen. Nu, zelfs één van de twee lijkt me nutteloos, wat met KDB?

Gavin
6 juni 2013, 10:00
José wil duidelijk Hulk erbij hebben

Chelsea transfers: Hulk is a £35million target for Mourinho - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/chelsea-transfers-hulk-35million-target-1933650)
Ho ho ho!!!! Even dat briljant topartikel van The Mirror gelezen. Ja hoor, daaruit valt niet anders te concluderen dat José Hulk DUIDELIJK wilt!!!

Vedeco
6 juni 2013, 10:01
Ik zie Marko Marin wel de terugkeer naar Duitsland maken. Bremen en Leverkusen zoeken alleszins naarstig naar een winger.

Jonas89
6 juni 2013, 11:03
Ho ho ho!!!! Even dat briljant topartikel van The Mirror gelezen. Ja hoor, daaruit valt niet anders te concluderen dat José Hulk DUIDELIJK wilt!!!

HO HO HO ! De laatste tijd loop jij precies ERG GEFRUSTREERD rond !!!!

:scream::scream:

Ik zie Marko Marin wel de terugkeer naar Duitsland maken. Bremen en Leverkusen zoeken alleszins naarstig naar een winger.

Nooit begrepen wat ze in die jongen gezien hebben... Goede speler hé, begrijp me niet verkeerd hé. :p

butcherken
6 juni 2013, 11:05
nog eentje voor Gavvers:

Fichajes: Mourinho quiere a Ibrahimovic para su Chelsea (http://www.mundodeportivo.com/20130605/futbol/internacional/chelsea-mourinho-zlatan-ibrahimovic-fichaje_54375363169.html)

José wil er duidelijk Zlatan bij

Bubba
6 juni 2013, 11:10
Nooit begrepen wat ze in die jongen gezien hebben... Goede speler hé, begrijp me niet verkeerd hé. :p

Voor een middenmoter misschien, voor de top komt hij tekort.

Clouds&Cereals
6 juni 2013, 11:21
Piet Visser zou aanraden aan Chelsea om KDB terug te halen en zo snel mogelijk.

Gavin
6 juni 2013, 12:16
HO HO HO ! De laatste tijd loop jij precies ERG GEFRUSTREERD rond !!!!

:scream::scream:
Ge zou voor minder als ge al die knuppels hier ziet die alles klakkeloos aannemen en zich dan ook nog geroepen voelen om het verder te verspreiden en te versterken met woordjes als duidelijk.

Van Buyten heeft echt een jaar bijgetekend. :D
Dus we gaan van nul Belgen onder één van de wonderboys in voetbal naar al minstens twee. (Hazard en Van Buyten) Hopen op De Bruyne bij Dortmund en Kompany zal bij Pellegrini ook wel een heel deel opsteken. Top!!

Philharmoniker
6 juni 2013, 12:35
Paris Saint-Germain have decided to set free the coach Carlo Ancelotti, who could be so able to sign for Real Madrid within 48 hours. (http://www.transfermarketweb.com/?action=read&idsel=122296)

Romelus
6 juni 2013, 12:38
Zou me niet verbazen als we volgend jaar de terugkeer zien van Kaka onder Carlo. :cool:

Trouwens, Milan zou slechts budget van 30 miljoen euro hebben om de transfermarkt te betreden. Jeezes, hoe willen ze dan terug meestrijden met de wereldtop. Nu ja, het is wel mooi dat ze nu de kaart van de jeugd trekken (thanks to Allegri).

Drew
6 juni 2013, 18:40
Fernandinho signs for Manchester City FC - Manchester City FC (http://www.mcfc.co.uk/News/Team-news/2013/June/Fernandinho-signs-for-Manchester-City-FC)

Wilcao
6 juni 2013, 19:34
40milj lijkt ook meer standaard dan uitzondering te worden.

s.i.m.o.n
6 juni 2013, 19:50
Wtf echt :puke:

Want Garcia en Rodwell hebben, is niet genoeg. Kutploeg.

mtm
6 juni 2013, 19:54
Wtf echt :puke:

Want Garcia en Rodwell hebben, is niet genoeg. Kutploeg.

Hebt ge die dan zien spelen? Dat is zeker niet genoeg als ge voor de titel wilt spelen. Barry is nog de ergste, de kruiwagen.

Jepjep
6 juni 2013, 19:55
Is toch ook al 28, best wel prijzig.

s.i.m.o.n
6 juni 2013, 19:58
Hebt ge die dan zien spelen? Dat is zeker niet genoeg als ge voor de titel wilt spelen. Barry is nog de ergste, de kruiwagen.

Tuurlijk wel. Het enige wat bij City ontbrak, was een deftige trainer. Die hebben ze nu gevonden. Achja, 40 (of 35?) miljoen meer of minder, wat boeit het?

mtm
6 juni 2013, 20:07
Tuurlijk wel. Het enige wat bij City ontbrak, was een deftige trainer. Die hebben ze nu gevonden. Achja, 40 (of 35?) miljoen meer of minder, wat boeit het?

Meent ge dit? Een andere trainer en voor de rest zit alles snor daar?

Nasri heeft nooit goesting, Milner is geen materiaal waarmee ge ieder jaar voor de hoogste prijzen gaat, Barry is te slecht voor woorden... City wilt eens meestrijden in de CL he, niet sucken gelijk de afgelopen jaren.

Dat mensen na al die jaren nog verontwaardigd geraken van City en Chelsea... :p

Wilcao
6 juni 2013, 20:14
Dat middenveld van City is ook ondermaats, maar toch zou een trainer er meer kunnen uithalen dan Mancini deed. Hij was gewoon de verkeerde coach voor een ploeg als City.

s.i.m.o.n
6 juni 2013, 20:15
Meent ge dit? Een andere trainer en voor de rest zit alles snor daar?

Ik was serieus, ja. Andere teams zijn ook verre van perfect. Barry en Milner zijn misschien wel de kneusjes van het team, klopt, maar om dan Navas en Fernandinho voor een bom geld te gaan kopen? Nee, dat kan er bij mij (als Arsenal sup, obv) niet in.

Dat mensen na al die jaren nog verontwaardigd geraken van City en Chelsea... :p

Het went niet :sad:

vic
6 juni 2013, 23:09
Arsenal make club-record £22m bid for Everton midfielder Fellaini - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2013/06/06/4031002/arsenal-launch-stunning-22m-fellaini-bid?ICID=HP_BN_1)

onverwachts.

Weebl
6 juni 2013, 23:43
Lap zeg. Fellaini zij wijs en ga nekeer naar een ploeg die voor de prijzen speelt he.

Gavin
7 juni 2013, 02:11
Heula!!!! Sappig!!!

Een deel Spaanse bronnen (Marca, Cope, blababalbblbalblal-os) zeggen dat Wenger naar PSG rond zijn voor volgend seizoen!

Nu, wat is dat waard zult ge u afvragen, maar het rekensommetje klopt wel en met Ancelotti en Madrid bijna rond, zullen die toch wel wat over informatie beschikken. We zijn benieuwd!!! Want de FinancialFairPlay-boy gaat op zijn oude dag toch niet die Qatarploeg coachen zeker? :D

BBQezel
7 juni 2013, 03:55
Arsenal make club-record £22m bid for Everton midfielder Fellaini - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2013/06/06/4031002/arsenal-launch-stunning-22m-fellaini-bid?ICID=HP_BN_1)

onverwachts.

Op zich is dat niet veel beter lijkt me. Dan kan je beter desnoods nog even wachten en zien als een topclub je gaat halen voor die prijs. Ik zou het maar gek vinden als ie volgend seizoen nog bij Everton zit.

Jonas89
7 juni 2013, 09:08
Is toch ook al 28, best wel prijzig.

want 28 is stokoud hé ? :p

Wilcao
7 juni 2013, 09:09
Heula!!!! Sappig!!!

Een deel Spaanse bronnen (Marca, Cope, blababalbblbalblal-os) zeggen dat Wenger naar PSG rond zijn voor volgend seizoen!

Nu, wat is dat waard zult ge u afvragen, maar het rekensommetje klopt wel en met Ancelotti en Madrid bijna rond, zullen die toch wel wat over informatie beschikken. We zijn benieuwd!!! Want de FinancialFairPlay-boy gaat op zijn oude dag toch niet die Qatarploeg coachen zeker? :D

Wenger staat toch ook kort bij een contractverlenging? Of ben ik mis?

Jepjep
7 juni 2013, 09:41
want 28 is stokoud hé ? :p

Nee, maar de kans is niet echt groot dat hij wordt verkocht met winst gezien zijn leeftijd. Maar tis city, tis ni echt dat ze hun geld uit transfers moeten halen.

ts.
7 juni 2013, 09:42
Wenger staat toch ook kort bij een contractverlenging? Of ben ik mis?

Niet specifiek dacht ik. Heeft wel weer £100 miljoen ter beschikking en mag daar nu toch eens iets mee doen. Met een extra middenvelder, verdediger en keeper komt dat alvast niet goed en mag hij gerust zijn valiezen pakken volgend jaar wat mij betreft.

Edit: Arsenal chief executive Ivan Gazidis insists his club have the financial firepower to sign a player | Football News | ESPN.co.uk (http://www.espn.co.uk/football/sport/story/210817.html)Dat ze maar eens hun financiële strategie uitbuiten. Niet per sé voor Rooney, maar een klepper halen zou wel mogen.

s.i.m.o.n
7 juni 2013, 09:43

onverwachts.

Zie het niet gebeuren. Wenger die €30m gaat uitgeven aan één speler?

Heula!!!! Sappig!!!

Sappig is het wel :p Nu PSG zonder trainer zit, krijg je altijd zo een geruchten. Zeker omdat Wenger een tijd geleden al aan PSG gelinkt werd.

Niet specifiek dacht ik. Heeft wel weer £100 miljoen ter beschikking en mag daar nu toch eens iets mee doen. Met een extra middenvelder, verdediger en keeper komt dat alvast niet goed en mag hij gerust zijn valiezen pakken volgend jaar wat mij betreft.

Edit: Arsenal chief executive Ivan Gazidis insists his club have the financial firepower to sign a player | Football News | ESPN.co.uk (http://www.espn.co.uk/football/sport/story/210817.html)Dat ze maar eens hun financiële strategie uitbuiten. Niet per sé voor Rooney, maar een klepper halen zou wel mogen.

Met een goeie winger en een deftige spits ga ik al heel tevreden zijn.

Roald
7 juni 2013, 10:00
Heula!!!! Sappig!!!

Nu, wat is dat waard zult ge u afvragen, maar het rekensommetje klopt wel en met Ancelotti en Madrid bijna rond, zullen die toch wel wat over informatie beschikken. We zijn benieuwd!!! Want de FinancialFairPlay-boy gaat op zijn oude dag toch niet die Qatarploeg coachen zeker? :DDat is toch al een gerucht sinds het duidelijk is dat Ancelotti weg wil bij PSG? Het zou Wenger of Blanc worden volgens die bronnen. Al zou het natuurlijk wel grappig zijn om Wenger daar te zien staan.

Ancelotti zou de helft van zijn afkoopsom zelf willen betalen, dus dan zou het Real 2 miljoen kosten.

ts.
7 juni 2013, 10:06
Zie het niet gebeuren. Wenger die €30m gaat uitgeven aan één speler?

Sappig is het wel :p Nu PSG zonder trainer zit, krijg je altijd zo een geruchten. Zeker omdat Wenger een tijd geleden al aan PSG gelinkt werd.

Met een goeie winger en een deftige spits ga ik al heel tevreden zijn.

Winger, back en spits in mijn geval.

_lorre
7 juni 2013, 10:29
Dat is toch al een gerucht sinds het duidelijk is dat Ancelotti weg wil bij PSG? Het zou Wenger of Blanc worden volgens die bronnen. Al zou het natuurlijk wel grappig zijn om Wenger daar te zien staan.

Ancelotti zou de helft van zijn afkoopsom zelf willen betalen, dus dan zou het Real 2 miljoen kosten.

Dacht ook dat Capello aan PSG werd gelinkt

Jack Wilshere
7 juni 2013, 10:35
Winger, back en spits in mijn geval.

Als er geen van de huidige backs vertrekt hoeft een CB echt niet. Dan zit ge met Kos, Per & Vermaelen, vul dat aan met een talentje en ge zit goed. Als er één van die 3 vertrekt is het natuurlijk een andere zaak.

ts.
7 juni 2013, 11:02
Als er geen van de huidige backs vertrekt hoeft een CB echt niet. Dan zit ge met Kos, Per & Vermaelen, vul dat aan met een talentje en ge zit goed. Als er één van die 3 vertrekt is het natuurlijk een andere zaak.

CB hoeft niet meteen, LB of RB daarentegen.

Gavin
7 juni 2013, 11:04
Dat is toch al een gerucht sinds het duidelijk is dat Ancelotti weg wil bij PSG? Het zou Wenger of Blanc worden volgens die bronnen. Al zou het natuurlijk wel grappig zijn om Wenger daar te zien staan.

2014 pas voor Wenger, omdat zijn contract dan afloopt. En dat "gerucht" was enkel langs PSG kant, dat was dus niet echt een gerucht maar openlijke sollicitatie van die ploeg. Het is voor het eerst dat er bepaalde zenders melding maken van een overeenkomst tussen PSG EN Wenger. Nu enkel nog dat gat van een jaar opvullen (wat dus Ancelotti had moeten worden, dan Leonardo en nu weten ze het niet) voor dat plan.

Arsene die alle Ligue 1 tieners kan wegkopen ... HEMELS!!! Nu goed, Wenger is een hypocriet op vele vlakken, maar laten we toch nog even wachten om hem te verdenken van die stap te maken.

Foose
7 juni 2013, 11:49
2Arsene die alle Ligue 1 tieners kan wegkopen ... HEMELS!!!

:lol:

Cpt. Kablammo
7 juni 2013, 14:30
Heula!!!! Sappig!!!

Zou me verbazen, die kerel kan zeker en vast coachen, maar hij weet totaal niet hoe ge deftig moet inkopen. En PSG steunt voor een groot deel op de nieuwe inkoopjes die ze doen? Maar kan zijn dat ze met deze basis nu gaan willen focussen op thuisgekweekt talent, dan maakt het wel steek +-.

Mudi
7 juni 2013, 14:38
Zou me verbazen, die kerel kan zeker en vast coachen, maar hij weet totaal niet hoe ge deftig moet inkopen. En PSG steunt voor een groot deel op de nieuwe inkoopjes die ze doen? Maar kan zijn dat ze met deze basis nu gaan willen focussen op thuisgekweekt talent, dan maakt het wel steek +-.

http://stream1.gifsoup.com/view3/1290449/picard-facepalm-o.gif

Bubba
7 juni 2013, 14:47
Napoli, Cavani al Chelsea per 58 milioni di euro - Mercato - Sportmediaset (http://www.sportmediaset.mediaset.it/mercato/mercato/2013/articoli/1000782/napoli-cavani-al-chelsea-per-58-milioni-di-euro.shtml)

Cavani naar Chelsea voor 58m€?

rafiki
7 juni 2013, 14:51
http://img.tapatalk.com/d/13/06/07/eju9y8y8.jpg dit was te morgend...
Ondertussen weer aangepast :D

Shakez
7 juni 2013, 15:13
Napoli, Cavani al Chelsea per 58 milioni di euro - Mercato - Sportmediaset (http://www.sportmediaset.mediaset.it/mercato/mercato/2013/articoli/1000782/napoli-cavani-al-chelsea-per-58-milioni-di-euro.shtml)

Cavani naar Chelsea voor 58m€?

Zou geweldig zijn:)

Romelus
7 juni 2013, 15:19
Dan ga ik iedere wedstrijd van Chelsea volgen alvast :love:

s.i.m.o.n
7 juni 2013, 15:26
http://img.tapatalk.com/d/13/06/07/eju9y8y8.jpg dit was te morgend...
Ondertussen weer aangepast :D

So many people losing money right now :D

Bubba
7 juni 2013, 15:59
Dan ga ik iedere wedstrijd van Chelsea volgen alvast :love:

Ik ook!

:unsure:

TheRedDevils
7 juni 2013, 17:20
Zou idd leuk zijn, een beetje concurrentie voor de golden boot van RVP nu Suarez weg zal gaan!

Vedeco
7 juni 2013, 17:27
Zou idd leuk zijn, een beetje concurrentie voor de golden boot van RVP nu Suarez weg zal gaan!

Benteke en Lukaku natuurlijk.

mtm
7 juni 2013, 23:21
Higuain plots dichtbij Arsenal? Ik dacht dat dat naar Juventus zo goed als rond was?

edit: En Chelsea heeft blijkbaar 40 miljoen pond + een speler geboden in ruil voor Cavani, aldus The Times. Ze weten niet precies welke speler er dan wel in ruil zou aangeboden zijn, maar het gaat niet om Torres of Ramires alleszins. Bod werd afgewezen omdat Napoli 53 miljoen pond wil.

Maar ja, de laatste keer dat ik naar The Times refereerde i.v.m. Chelsea werd ik beticht van flauwekul of dingen die enkel in mijn kraam passen te geloven volgens ene BuBbA. Ik ben trouwens nog benieuwd naar zijn analyse van Benitez nu ze hun doelstellingen én meer bereikt hebben. Ik wacht!!!

edit2: Volgens Onda Cero (Spaanse radiozender) zou DIT de speler zijn die mee in de deal van Cavani betrokken werd:

http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/1141604/Thibaut-Courtois.jpg

Monoslay
7 juni 2013, 23:51
Higuain plots dichtbij Arsenal? Ik dacht dat dat naar Juventus zo goed als rond was?
Ik heb ergens gelezen dat Juve Tevez zou kopen, dan hebben ze Higuain niet nodig.

Philharmoniker
8 juni 2013, 00:29
uhu ergens he :)

BeeLz
8 juni 2013, 01:24
Bernard zou dicht bij Spurs staan. Leuke prospect in ieder geval. Nog niet al te veel van gezien maar toch wel een paar matchen gezien van atl. Mineiro dit seizoen en echt een leuke voetballer.

In ander nieuws zou Fenerbahce dicht bij een transfer van BAE zitten, altijd een leuke speler gevonden maar geen echte topper en Fener zal wel dik betalen en Rose heeft het vorig jaar goed gedaan bij Sunderland dus verdient wel een kans. Als vervanger zouden we sowieso ook geïnteresseerd zijn in Alex Sandro

eurowarriors
8 juni 2013, 09:39
Monaco wil Aly Cissokho kopen van Valencia. Ze zijn bereid 7 miljoen te geven. 5.5 gaat naar Valencia, 1.5 naar Lyon. Kan die Rus niet even zijn portefeuille volledig open trekken? :p

7 miljoen is een aanvaardbaar bedrag imo, Valencia recupereert zowat volledig het geld dat we vorig seizoen betaald hebben. Cissokho is technisch véél te beperkt om te slagen in Spanje. Heel goeie verdediger wel. Twee Spaanse talenten op LB op komst bij Valencia, dan kunnen zij ook beginnen door te breken als ze hun kans grijpen.

camino
8 juni 2013, 11:07
Higuain naar Arsenal, vindk geen goeie keuze van hem.

Hekje#
8 juni 2013, 11:10
Higuain naar Arsenal, vindk geen goeie keuze van hem.

Da is nog helemaal nie zeker? Gewoon gesprekken bezig...

Romelus
8 juni 2013, 11:11
Napoli zegt voorlopig neen tegen Chelsea, goed zo. Als Bale 100 miljoen euro waard is, dan is Cavani er zeker 80 waard.

Jonas89
8 juni 2013, 12:43
Napoli zegt voorlopig neen tegen Chelsea, goed zo. Als Bale 100 miljoen euro waard is, dan is Cavani er zeker 80 waard.

Ik lees nu net andere dingen op het net....

Jack Wilshere
8 juni 2013, 13:35
Napoli zegt voorlopig neen tegen Chelsea, goed zo. Als ze voor Bale 100 miljoen euro willen, mogen ze er voor Cavani ook wel 80 vragen.

Fixed!

Philharmoniker
8 juni 2013, 13:41
Ik lees nu net andere dingen op het net....

Zoals?

Sir.Killalot
8 juni 2013, 14:17
Wanneer is die persconferentie van Courtois?

Bubba
8 juni 2013, 17:09

Aangezien hij een buyout heeft zullen ze bij Chelsea nooit 80 moeten geven.

Sir.Killalot
8 juni 2013, 17:12
Thibaut blijft dus nog een jaar bij Atletico, lijkt me het beste ook.

Dr. Sheldon Cooper
8 juni 2013, 17:13
Yay!

Jonas89
8 juni 2013, 17:31
Spijtig :(

Tuninboy
8 juni 2013, 18:00
Spijtig :(

Nee. Hij doet het goed bij Atletico. En kan daar beter basis speler zijn dan op de bank te zitten bij Chelsea. Aangezien het WK volgend jaar is en ze hun normaal nu wel kunnen plaatsen is dat belangerijk voor hem. Laat hij hoge ogen vallen op het WK kan Chelsea hem niet anders dan in huis nemen.

Jepjep
8 juni 2013, 18:10
Nee. Hij doet het goed bij Atletico. En kan daar beter basis speler zijn dan op de bank te zitten bij Chelsea. Aangezien het WK volgend jaar is en ze hun normaal nu wel kunnen plaatsen is dat belangerijk voor hem. Laat hij hoge ogen vallen op het WK kan Chelsea hem niet anders dan in huis nemen.

En wat als hij hoge ogen gooit?

Goede keuze van Thibaut, speelt ook champions league volgend jaar.

Tuninboy
8 juni 2013, 18:16
En wat als hij hoge ogen gooit?

Goede keuze van Thibaut, speelt ook champions league volgend jaar.

Er is iets mis. :unsure:

Dank je voor de verbetering!

Stan_V
9 juni 2013, 02:11
Y! SPORTS (http://sports.yahoo.com/blogs/soccer-dirty-tackle/cnn-reveal-kevin-bruyne-being-linked-club-already-184826042.html)

:lol: (past hier beter dan in RD thread)

Wilcao
9 juni 2013, 12:13
'Topzaakwaarnemer Mendes rondt miljoenentransfer van Matic af' (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189490)

Lekker van Chelsea :unsure:.

Vedeco
9 juni 2013, 13:59
'Topzaakwaarnemer Mendes rondt miljoenentransfer van Matic af' (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189490)

Waaaat?! Cardozo naar Fener? :(

Lospeed
9 juni 2013, 14:06

Ze zijn weer aan het kopen om te kopen bij Chelsea. :p

Jepjep
9 juni 2013, 14:07
Mendes is wel goed zijn zakken aan het vullen.

puni
9 juni 2013, 16:26
Y! SPORTS (http://sports.yahoo.com/blogs/soccer-dirty-tackle/cnn-reveal-kevin-bruyne-being-linked-club-already-184826042.html)

:lol: (past hier beter dan in RD thread)

Be sure to check back to CNN for more breaking news like:

-Cristiano Ronaldo could join Real Madrid.

-Manchester City are a top pick to win the 2012 Premier League title.

-Qatar is a shock contender to host the 2022 World Cup!

-Leo Messi: Star of tomorrow.

:lol:

Philharmoniker
9 juni 2013, 18:56
jose-mourinho-wants-to-bring-xabi-alonso-to-chelsea-sunday-telegraph/ (http://www.101greatgoals.com/blog/jose-mourinho-wants-to-bring-xabi-alonso-to-chelsea-sunday-telegraph/)

lijkt me een gerucht met geloofwaardigheid 0

Monoslay
9 juni 2013, 19:01
Ik denk dat Mourinho even geen Spanjaarden wil zien. ;)

Philharmoniker
9 juni 2013, 19:21
Zo verzuurd zal die wel niet zijn.
Nuja het gerucht van juan m en torres die weg mogen hangt er ook nog steeds..
Die man brengt tenminste wat animo :D

BBQezel
9 juni 2013, 20:20
Zo verzuurd zal die wel niet zijn.
Nuja het gerucht van juan m en torres die weg mogen hangt er ook nog steeds..
Die man brengt tenminste wat animo :D

Tzijn die kutjournalisten die zever schrijven om maar iets te doen.
Tis ni eens meer leuk om een gerucht van Chelsea te horen omdat er zo veel rommel tussen zit.

mtm
9 juni 2013, 20:52
Tzijn die kutjournalisten die zever schrijven om maar iets te doen.
Tis ni eens meer leuk om een gerucht van Chelsea te horen omdat er zo veel rommel tussen zit.

Nochtans is City ook een koopploeg en daar valt veel minder over te lezen. Er klopt dus iets niet aan uw uitleg.

Roald
9 juni 2013, 21:06
Pellegrini is rustiger als Mourinho?

eurowarriors
9 juni 2013, 21:07

Pellegrini is een heel rustige coach. Nooit drama.

Philharmoniker
9 juni 2013, 21:21
Eric-Abidal-claims-to-have-interest-from-Bayern-Munich (http://www1.skysports.com/football/news/11890/8767192/Transfer-news-Eric-Abidal-claims-to-have-interest-from-Bayern-Munich)

Clouds&Cereals
9 juni 2013, 21:39
Matic, Cavani, Hulk, Gomez, Schurrle, Dzeko, Boateng, De Rossi, Mangala, Coentrao, Xabi Alonso, Khedira, Modric, Fellaini, Benteke. Zeker de helft mag je met een zoutvlakte nemen, typische silly season.

camino
9 juni 2013, 22:13
Pellegrini is een heel rustige coach. Nooit drama.

Saai dus, zet er nen borstel en je hebt hetzelfde resultaat :).

mtm
9 juni 2013, 22:36

Pellegrini is nog niet eens officieel trainer? Die zat in de week nog lezingen te geven etc.

Chelsea is gewoon ook altijd druk bezig op de transfermarkt, soms zelfs zonder een duidelijke visie. Bij City ligt dat dit jaar een stuk anders. Met Soriano en Begiristain hebben ze een duidelijke lijn uitgezet, en op basis daarvan zijn ze op zoek gegaan naar een coach. Bij Chelsea gaat dat net andersom in zijn werk: daar trekken ze eerst een trainer aan en daarna bekijken ze wat de plannen zijn.

Het transfergedoe rond Schürrle is daar een voorbeeld van. Chelsea zit daar nu misschien al meer dan een maand achter (of zelfs al veel eerder, want in januari was daar ook al sprake van), maar toen was nog niet eens zeker of Mourinho wel zou vertrekken bij Madrid (of toch zeker niet dat ie naar Chelsea zou gaan). Wat als Mourinho die speler niet wilde, of vond dat ie niet in zijn systeem paste? Puur hypothetisch natuurlijk, want die transfer is niet rond. Maar hetzelfde gebeurde bij Marin. Die werd gewoon aangetrokken terwijl ze daar niet eens zeker waren dat ze door wilden gaan met Di Matteo.

Chelsea laat overal zijn naam eens vallen of doet een bodje om te zien of er interesse is langs de andere kant. Iets wat ook positief kan uitdraaien want ze zijn dan uiteindelijk wel de club die het eerst interesse toonde. Bij bepaalde spelers draait dat verkeerd uit.

Bij City daarentegen moogt ge er zeker van zijn dat ze bij de onderhandelingen met Pellegrini al hebben aangegeven welke richting ze willen uitgaan en op welke posities er versterkt moet worden. En die ommekeer kunt ge toch al meteen zien bij City: Navas (als het doorgaat) en Fernandinho zijn heel gerichte versterkingen. Ge moogt er ook zeker van zijn dat die transfers gebeuren in samenspraak met Pellegrini.

Clouds&Cereals
9 juni 2013, 23:29
...

Niet dat Chelsea zo een denderende visie had/heeft maar Man City ook allerminst. Toure, Barry, Rodwell, Garcia, ge kunt ge de DM's stappelen. Idem met de spitsen: Dzeko, Tevez, Aguero, Sinclair. Onevenwichtige selectie geeft niet echt blijk van een 'visie'

BeeLz
9 juni 2013, 23:39
Dat wat Mancini zijn "beperkte" visie uiteraard. Nu vond ik Chelsea vorig seizoen ook redelijk degelijk inkopen met veel jonge spelers maar uiteindelijk heeft Marin bijvoorbeeld amper een kans gehad and dan willen ze Schürrle gaan halen terwijl ze De Bruyne en Moses ook nog hebben. Dat ze een topspits en een DM willen lijkt me noodzakelijk moesten ze voor de titel willen spelen en iets betekenen in de CL snap ik wel. De rest niet.

mtm
10 juni 2013, 00:36
Niet dat Chelsea zo een denderende visie had/heeft maar Man City ook allerminst. Toure, Barry, Rodwell, Garcia, ge kunt ge de DM's stappelen. Idem met de spitsen: Dzeko, Tevez, Aguero, Sinclair. Onevenwichtige selectie geeft niet echt blijk van een 'visie'

Ik had het wel degelijk over de visie die de club uitzet vanaf de aanstelling van Soriano en Begiristain (tip: als ge niet weet/wist wie deze heren zijn, had het dan even opgezocht alvorens te reageren). Die zijn pas in dienst bij City sinds oktober/november 2012. City heeft in januari trouwens geen transfers gedaan, dus dit is de eerste echte transferperiode onder het nieuwe bewind.

Vandaar ook dat ik nu pas over een 'visie' spreek bij City. Hughes, Mancini of Marwood hebben daar niets meer mee te maken uiteraard. Ik zeg ook niet dat ze nu de juiste weg opgaan, Begiristain heeft in zijn tijd bij Barcelona ook wat kemels geslagen bij transfers. Maar ge ziet ze voorlopig toch al wat meer gerichte aankopen doen, iets wat City in het verleden niet deed en wat ge dus - terecht - aanhaalt.

Vedeco
10 juni 2013, 10:58
Mogelijk zien we Toby Alderweireld evenmin nog terug op de Nederlandse velden. De Ajax-verdediger werd vrijdag tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Servië nauwlettend gevolgd door Rudi Völler, de technisch directeur van Bayer Leverkusen.

Voetbal International - Transferdagboek 10/06: Sneijder, Tadic & Alderweireld (http://www.vi.nl/achtergronden/Transferdagboek-1/242309/Transferdagboek-1006-Sneijder-Tadic-Alderweireld.htm?utm_source=twitter&utm_medium=twitter&utm_campaign=nieuws)

ToasT
10 juni 2013, 11:08
Ik vond hem sterk spelen vrijdag en het kan maar goed zijn voor de Duivels als hij het een stapje hogerop kan waarmaken

Weebl
10 juni 2013, 11:08
Zou een mooie stap zijn voor Toby

Jepjep
10 juni 2013, 12:56
Liverpool zou ook interesse hebben, al een tijdje.

Clouds&Cereals
10 juni 2013, 14:38
...

Had iets te snel gelezen en niet gezien dat je eigenlijk spreekt vanaf eind 2012, my bad. Nu bij Chelsea is het Emenalo die met Schurrle, Wallace & Marin afkwam. Snap niet dat die nog TD is bij ons want een visie heeft die vent niet... Maarja vertrouwenspersoon van Roman dus we zitten ermee opgescheept.

Wilcao
10 juni 2013, 18:31
?Bayern verlegt aandacht van Koscielny naar andere verdediger Arsenal? (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189570)

hmmm....

rafiki
10 juni 2013, 18:39
?Bayern verlegt aandacht van Koscielny naar andere verdediger Arsenal? (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189570)

hmmm....
Begrijpelijk denk ik. Vermaelen is een voetballende, infiltrerende verdediger die toch beenhard is in de duels. Het type speler dat Guardiola wel aanstaat. Denk zelfs dat Barcelona na zen eerste (en beste) seizoen ook al hengelde achter Vermaelen?

MrFlava-
10 juni 2013, 19:26
En wist het doel goed te vinden 2 seizoenen terug als ik me niet vergis. zeer beslissende doelpunten

Foose
11 juni 2013, 10:37
Beetje à la Puyol ja; beenhard in de duels, sterk in de lucht, kan wel ballen en... vaak geblesseerd :D

Philharmoniker
11 juni 2013, 11:34
Jose Mourinho has beaten Real Madrid to sign Edinson Cavani for Chelsea [El Mundo Deportivo] | 101GG Football news (http://www.101greatgoals.com/blog/jose-mourinho-has-beaten-real-madrid-to-sign-edinson-cavani-for-chelsea-el-mundo-deportivo/)

Zien is geloven.

Sir.Killalot
11 juni 2013, 11:36
Dat Lukaku zich dan maar snel bedenkt en terug een uitleenbeurt vraagt :)

kwistenbiebel
11 juni 2013, 11:45
Ik denk dat Lukaku best even afwacht wat de voorbereiding zegt en hoe de samenwerking met Mourinho verloopt. Als Lukaku 2de in rangorde kan zijn zal hij nog altijd 30+ matchen spelen. Als hij 3de spits is kan hij inderdaad beter uitgeleend worden.

Philharmoniker
11 juni 2013, 11:56
Barcelona tried to sing varane--30m€ (http://www.101greatgoals.com/blog/barcelona-tried-to-sign-real-madrid-defender-raphael-varane-for-e30m-tv3/)
TV3: Barca tried to sign Varane but French said no
The news was revealed last night TV3 program 'Esport club'. The Catalan club had decided to pay the 30 million euros of the clause.
( source AS )

Zou epic geweest zijn!

bardok--
11 juni 2013, 13:01
Chelsea zou achter Van Ginkel van Vitesse zitten? Er zou zelfs al een akkoord zijn Report: Chelsea, Vitesse agree on Marco van Ginkel transfer fee - We Ain't Got No History (http://www.weaintgotnohistory.com/2013/6/11/4417928/report-chelsea-vitesse-agree-on-marco-van-ginkel-transfer-fee)

Wat voor een speler is dat?

dacuba
11 juni 2013, 13:03
Aanvallende middenvelder / concurrentie voor KDB. Meer heb ik er niet van gelezen.

kwistenbiebel
11 juni 2013, 13:05
Van Ginkel zou direct terug uitgeleend worden voor zover ik had gehoord ..

dacuba
11 juni 2013, 13:07
Ja terug naar Vitesse, maar waarom zouden ze die dan gaan kopen. Naja.

kwistenbiebel
11 juni 2013, 13:17
Doet Chelsea toch constant? Zelfde met De Bruyne, Lukaku, ...

Lospeed
11 juni 2013, 14:01
...

Zou epic geweest zijn!

Om niet te zeggen compleet belachelijk.

xargon1004
11 juni 2013, 14:57
Ja terug naar Vitesse, maar waarom zouden ze die dan gaan kopen. Naja.

Omdat Van Ginkel nu nog geen 10M waard is he. Na Bony was dat de meest bepalende speler van Vitesse hoor. Want Janssen heeft t wat laten afweten op t einde (stond veel te zwaar ook). Overigens is Vitesse zowat een onofficiële satelliet club van Chelsea.

eurowarriors
11 juni 2013, 15:39
Atletico wil Soldado. Die had ik niet zien aankomen.

Monoslay
11 juni 2013, 16:02
Om niet te zeggen compleet belachelijk.
Bwa, net wat ze nog nodig hebben. Ik zou er geen probleem mee hebben.

dacuba
11 juni 2013, 16:20
Doet Chelsea toch constant? Zelfde met De Bruyne, Lukaku, ...

Net na aankopen zoals Oscar / De Bruyne / Hazard en dan nog een hele resem uitgeleende middenvelders?

Omdat Van Ginkel nu nog geen 10M waard is he. Na Bony was dat de meest bepalende speler van Vitesse hoor. Want Janssen heeft t wat laten afweten op t einde (stond veel te zwaar ook). Overigens is Vitesse zowat een onofficiële satelliet club van Chelsea.

Ah ok, heb 'm niet zien spelen dus weet het niet.

Wilcao
11 juni 2013, 17:24
Chelsea zou achter Van Ginkel van Vitesse zitten? Er zou zelfs al een akkoord zijn Report: Chelsea, Vitesse agree on Marco van Ginkel transfer fee - We Ain't Got No History (http://www.weaintgotnohistory.com/2013/6/11/4417928/report-chelsea-vitesse-agree-on-marco-van-ginkel-transfer-fee)

Wat voor een speler is dat?

Daar kan Ajax, helaas, niet tegenop. Hij zou de vervanger van Doem moeten worden, maar dat lijkt nu uitgesloten. Al was dit te verwachten, aangezien Vitesse het uitstalraam is van Chelsea.

BleKKie
11 juni 2013, 18:01
Ik denk dat Lukaku best even afwacht wat de voorbereiding zegt en hoe de samenwerking met Mourinho verloopt. Als Lukaku 2de in rangorde kan zijn zal hij nog altijd 30+ matchen spelen. Als hij 3de spits is kan hij inderdaad beter uitgeleend worden.

Die "rangorde" ligt niet vast voor een volledig seizoen hé, hoogstens een maandje of 2. Als hij eens 2 weken geblesseerd is, en de spits die hem voorbijsteekt in die rangorde valt in en scoort twee keer, geraak dan nog maar eens aan de bak :s
Ik zie het niet gebeuren bij Chelsea. Is nog maar 20 jaar hé, heus geen schande om nog niet aan de bak te komen bij Chelsea, maar hij moet spelen verdomme.

Gavin
11 juni 2013, 18:24
Chelsea moet tegenwoordig de vreselijkste ploeg zijn op transfergebied.

kwistenbiebel
11 juni 2013, 20:11
Die "rangorde" ligt niet vast voor een volledig seizoen hé, hoogstens een maandje of 2. Als hij eens 2 weken geblesseerd is, en de spits die hem voorbijsteekt in die rangorde valt in en scoort twee keer, geraak dan nog maar eens aan de bak :s
Ik zie het niet gebeuren bij Chelsea. Is nog maar 20 jaar hé, heus geen schande om nog niet aan de bak te komen bij Chelsea, maar hij moet spelen verdomme.

Uiteraard ligt dat niet vast maar als Mourinho zegt aan het begin van het seizoen: "Je begint als 2de in rang met voldoende speelminuten." dan kan ik begrijpen dat Lukaku daar ja op zegt. Als hij dan niet presteert kan hij in de winter nog altijd uitgeleend worden. Ik denk dat we het best afwachten wat er nog gaat komen en wat er weg gaat bij Chelsea. We zullen de plannen van Mourinho met onze rode duivels wel snel genoeg kennen eens de voorbereiding deftig van start gaat. Ik denk dat er genoeg interesse is voor een De Bruyne en een Lukaku als ze te weinig spelen in de eerste helft van het seizoen.

Jepjep
11 juni 2013, 21:56
Sulejmani (tarnsfervrij) naar Benfica, wat heeft Ajax veel geld aan hem verloren.

Opvallend: Sulejmani is nu de 5de Serviër bij Benfica, de derde die is gehaald deze transferperiode.

Pseudo
11 juni 2013, 22:41
Ambrosini vrijgegeven door Milan na 18 jaar, Chelsea zou interesse hebben

Shakez
11 juni 2013, 22:59
Chelsea wil precies iedereen kopen... een spits en DM is genoeg imo

Bubba
11 juni 2013, 23:13
Chelsea wil precies iedereen kopen... een spits en DM is genoeg imo

Er is een groot verschil tussen Chelsea die iemand koopt of wil kopen en Chelsea die volgens de pers iemand wilt kopen. Als je ziet met wie Chelsea allemaal gelinkt is spelen ze volgend seizoen met half de Real Madrid basis...

Rocknsad
12 juni 2013, 06:45

2de in rangorde is dan nog veel te optimistisch als je ziet wat daar nog rondloopt. Stel dat je cavani hebt is dat absolute top, maar dan is er nog Demba ba en torres als zuivere spitsen

kwistenbiebel
12 juni 2013, 08:05
Denk je écht dat Torres gaat blijven? En Ba zie ik nog gerust achter Lukaku staan als Mourinho toch zo'n fan is van Lukaku (van wat ik gelezen heb). 'k Ben er niet eens van overtuigd dat Ba wel blijft. Het zou mij niet verbazen moesten ze effectief een volledig nieuwe voorhoede kopen.

Bubba
12 juni 2013, 08:18
Denk je écht dat Torres gaat blijven? En Ba zie ik nog gerust achter Lukaku staan als Mourinho toch zo'n fan is van Lukaku (van wat ik gelezen heb). 'k Ben er niet eens van overtuigd dat Ba wel blijft. Het zou mij niet verbazen moesten ze effectief een volledig nieuwe voorhoede kopen.

Torres geraak je niet kwijt. Heeft nog een dik contract van 3 jaar.

Clouds&Cereals
12 juni 2013, 08:22
Chelsea moet tegenwoordig de vreselijkste ploeg zijn op gebied van transferGERUCHTEN.

*Fixed*

Ludwig Van
12 juni 2013, 08:42
Iago Aspas naar Liverpool :sop:

Als ze dan toch 5derangs-spelers willen kopen met zero progressiemarge ipv zich te spiegelen aan Dortmund & alles op jeugd zetten,wat nog het best is voor een ploeg met financiële problemen,hadden ze beter Bendtner weer naar Engeland gehaald, die kent de competitie teminste nog.Die is zelfs nog een jaar jonger dan die Aspas.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/liverpools-brendan-rodgers-top-four-hopes-1946482

Mafkees.

kwistenbiebel
12 juni 2013, 09:00
Torres geraak je niet kwijt. Heeft nog een dik contract van 3 jaar.

Ok, denk je dan dat Mourinho met Torres zou spelen als hij Casillas al op de bank zet?

Bubba
12 juni 2013, 09:04
Ok, denk je dan dat Mourinho met Torres zou spelen als hij Casillas al op de bank zet?

Hopelijk heeft Chelsea er na de zomer een nieuwe spits bij en mag Torres (grotendeels) de bank warmhouden. Het is jammer, want het gaat sowieso speeltijd afnemen van Lukaku.

Gavin
12 juni 2013, 09:36
*Fixed*
Neen hoor. Het gaat om dat kopen (en het gaat lang niet om een speler) om dan gewoon uit te lenen. Mogen ze direct verbieden van mij.

Een professionele speler kopen = minstens een seizoen in de eerste ploeg een plaats hebben. En er mag ook dringend een knip op de grootte van een ploeg komen. 25 spelers is 25 spelers, en geen 25 spelers en honderd uitgeleende. Als ge de speler niet wilt of ge hebt een slecht contract afgesloten of weet ik veel wat, pech gehad. Beter nadenken volgende keer.

kwistenbiebel
12 juni 2013, 09:42
Hopelijk heeft Chelsea er na de zomer een nieuwe spits bij en mag Torres (grotendeels) de bank warmhouden. Het is jammer, want het gaat sowieso speeltijd afnemen van Lukaku.

Ik vrees er inderdaad ook voor maar in het slechtste geval kan Lukaku na de winter nog uitgeleend worden en dan zal hij nog klaar zijn voor het WK vind ik. Enfin, we zien wel wat er tijdens de voorbereiding uit de bus komt..

mtm
12 juni 2013, 10:56

Als ze dan toch 5derangs-spelers willen kopen met zero progressiemarge ipv zich te spiegelen aan Dortmund & alles op jeugd zetten,wat nog het best is voor een ploeg met financiële problemen,hadden ze beter Bendtner weer naar Engeland gehaald, die kent de competitie teminste nog.Die is zelfs nog een jaar jonger dan die Aspas.

Liverpool's Brendan Rodgers top-four hopes are high as he makes his summer transfer moves - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/liverpools-brendan-rodgers-top-four-hopes-1946482)

Mafkees.

Ik heb Aspas nog nooit zien spelen. Maar ik stel mij vragen bij wie de mafkees is als gij Bendtner goed genoeg vindt.

Liverpool in financiële problemen trouwens?

St0wned
12 juni 2013, 11:23

Liverpool's Brendan Rodgers top-four hopes are high as he makes his summer transfer moves - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/liverpools-brendan-rodgers-top-four-hopes-1946482)

Mafkees.

5de rangs-speler, net als Coutinho, die ook niet goed genoeg was voor de top van de Serie A. Of sturridge die al afgeschreven was bij Chelsea.
Liverpool zit niet in de problemen en Aspas heeft talent genoeg om potten te breken in Engeland.

Ludwig Van
12 juni 2013, 11:36
Ik heb Aspas nog nooit zien spelen. Maar ik stel mij vragen bij wie de mafkees is als gij Bendtner goed genoeg vindt.

Liverpool in financiële problemen trouwens?

1) Ik zei: als ze dan toch 5derangspelers willen kopen, dat was dus duidelijk sarcastisch bedoeld.Anderlecht wou Aspas.En die gast kost 9 miljoen€, veel te veel.
2) Ja, Liverpool is in financiële problemen? Al een jaar of 5.

Ludwig Van
12 juni 2013, 11:44
5de rangs-speler, net als Coutinho, die ook niet goed genoeg was voor de top van de Serie A. Of sturridge die al afgeschreven was bij Chelsea.
Liverpool zit niet in de problemen en Aspas heeft talent genoeg om potten te breken in Engeland.

Borini & Assaidi

7des geëindigd met hun sterrenelftal

Geweldige financiële cijfers:

Liverpool report debt increase of £22m and 10-month loss of £40.5m | Football | The Guardian (http://www.guardian.co.uk/football/2013/mar/04/liverpool-accounts-debt-ian-ayre)

mtm
12 juni 2013, 11:44
1) Ik zei: als ze dan toch 5derangspelers willen kopen, dat was dus duidelijk sarcastisch bedoeld.Omdat die nog gemiddeld een goal maakt om de 5 matchen.Anderlecht wou Aspas.En die gast kost 9 miljoen€
2) Ja, Liverpool is in financiële problemen? Al een jaar of 5.

Valencia wou ook Aspas. Genk wilt ook Messi. Club Brugge wilt ook Ronaldo. Wat betekent dat nu?

Van financiële problemen is al 2 jaar geen sprake meer.

Ludwig Van
12 juni 2013, 11:48
Valencia wou ook Aspas. Genk wilt ook Messi. Club Brugge wilt ook Ronaldo. Wat betekent dat nu?

Van financiële problemen is al 2 jaar geen sprake meer.

Valencia zit dan ook net als Liverpool krap bij kas :ironic:

Wat dat betekent? Een ploeg gaat enkel belangstelling tonen voor spelers die realistisch zijn & het hoogst haalbare zijn. Als die Aspas al het hoogst haalbare is, is het ver gekomen met Liverpool.

St0wned
12 juni 2013, 11:49
Borini kan je nu nog niet afschrijven, bijna gans het jaar geblesseerd geweest. De flitsen die ik al gezien heb van hem tonen toch wel een deftige speler.
Assaidi was een miskoop van het bestuur, Rodgers had er weinig inspraak in en gaf hem ook weinig kansen. blijkbaar toonde hij ook weinig op training

er is ook interesse in Henrikh Mkhitaryan. is die dan ook een 5de rangs speler?

Ludwig Van
12 juni 2013, 11:58
er is ook interesse in Henrikh Mkhitaryan. is die dan ook een 5de rangs speler?

Te duur voor Liverpool

eurowarriors
12 juni 2013, 12:01

Mafkees.

Heb je Aspas al veel zien spelen? Want als je Bendtner boven Aspas verkiest, betwijfel ik dat wel.

Als gij nu seffes replied dat ge hem al enkele matchen al hebt gevolgd, dan respecteer ik uw mening. Maar beoordeel een speler aub niet als je hem nog nooit hebt zien spelen. En dat Anderlecht hem wou, is ook geen geldig argument.

St0wned
12 juni 2013, 12:01
Te duur voor Liverpool

Zegt de man met alle interne informatie over de financiën van Liverpool :lol:

Ludwig Van
12 juni 2013, 12:19
Heb je Aspas al veel zien spelen? Want als je Bendtner boven Aspas verkiest, betwijfel ik dat wel.

Als gij nu seffes replied dat ge hem al enkele matchen al hebt gevolgd, dan respecteer ik uw mening. Maar beoordeel een speler aub niet als je hem nog nooit hebt zien spelen. En dat Anderlecht hem wou, is ook geen geldig argument.

Ik bedoelde dus dat als ze toch B-spelers kopen, ze beter goedkopere overschotjes kopen bij ander clubs dan spelers die op het toppunt van hun transferwaarde staan zoals die Aspas(omdat hij eens 12 goals maakt in zijn eerste seizoen in de Spaanse eerste klasse)

eurowarriors
12 juni 2013, 12:22
Ik bedoelde dus dat als ze toch B-spelers kopen, ze beter goedkopere overschotjes kopen bij ander clubs dan spelers die op het toppunt van hun transferwaarde staan zoals die Aspas(omdat hij eens 12 goals maakt in zijn eerste seizoen in de Spaanse eerste klasse)

Nogmaals, heb je Aspas al zien spelen dit seizoen? Het is makkelijk om statistiekskes op te zoeken op Transfermarkt en dan te concluderen dat het een B-speler is.

Michu scoorde ook eens 15 doelpunten in zijn eerste seizoen in de Spaanse eerste klasse en zat op de "toppunt van zijn transferwaarde".

Alcoholic Punk
12 juni 2013, 12:55
Ach het tussenseizoen, deels is het leuk om te lezen en horen wie er mogelijks komt en gaat maar anderzijds hoop ik toch ook telkens dat het rap gedaan is want het geen de pers soms uit zijn duim zuigt amai.

mtm
12 juni 2013, 13:11
Ach het tussenseizoen, deels is het leuk om te lezen en horen wie er mogelijks komt en gaat maar anderzijds hoop ik toch ook telkens dat het rap gedaan is want het geen de pers soms uit zijn duim zuigt amai.

Dat Carroll maar rap een akkoord vindt met West Ham. Rodgers heeft hem toch al duidelijk gemaakt dat ie nog weinig toekomst heeft bij Liverpool. Echt een goede transfer voor West Ham als het doorgaat en wij kunnen het geld goed gebruiken voor versterkingen.

Ik hoop alleen dat het niet klopt dat hij 100k per week vraagt. Dan is het echt een idioot want dat is ver, heel ver, boven zijn waarde. Ach ja, uwe eigenaar heeft gisteren toch laten weten dat de kans 75% groot is dat ie naar WH gaat.

NemesisBE
12 juni 2013, 17:10
Bruno Alves naar Fenerbahce, dat stond hier precies nog niet!

Rocknsad
12 juni 2013, 17:31
Latest Sports News, Opinion and Features (http://www.givemesport.com/?edid=351735)

Wilcao
12 juni 2013, 18:02
Latest Sports News, Opinion and Features (http://www.givemesport.com/?edid=351735)

Ik begrijp Barca hun transferpolitiek echt voor geen meter.

CisnerosIsGod
12 juni 2013, 18:06

Da gaat toch ni gebeuren zotteke.

Wilcao
12 juni 2013, 18:21
Da gaat toch ni gebeuren zotteke.

Vast niet, maar ze hebben toch al langer interesse?

Jonas89
12 juni 2013, 18:50
doen!

Lospeed
12 juni 2013, 19:02
Ik zie die echt wel nog vertrekken naar een andere topclub om daar weer aan de lopende band te scoren. :p

$uB^
12 juni 2013, 19:27
Idd .. Lijkt me zo iemand dat bij een andere club weer het ene doelpunt achter het andere maakt en zonder verklaring waarom het nu opeens wel weer lukt ... Alhoewel dat Torres toch dit seizoen toch ook al meer goals heeft gemaakt dan het jaar ervoor, niet? Wie weet komt het nog allemaal goed met die jongen :-)

eurowarriors
12 juni 2013, 19:30
Joaquín naar Fiorentina, einde contract.

Monoslay
12 juni 2013, 19:51
Een verdediger voor Barça zou ook wel leuk zijn...

Bubba
12 juni 2013, 19:54
Idd .. Lijkt me zo iemand dat bij een andere club weer het ene doelpunt achter het andere maakt en zonder verklaring waarom het nu opeens wel weer lukt ... Alhoewel dat Torres toch dit seizoen toch ook al meer goals heeft gemaakt dan het jaar ervoor, niet? Wie weet komt het nog allemaal goed met die jongen :-)

Is niet moeilijk gezien het gigantische aantal gespeelde minuten.

Philharmoniker
12 juni 2013, 20:10
Is niet moeilijk gezien het gigantische aantal gespeelde minuten.

Die vod gaat alleszins geen sportief verlies zijn voor Chelsea eerder een zware financiële kater.

mtm
12 juni 2013, 20:12
Tja, een financiële kater... Heeft hen ondertussen wel mee aan de CL geholpen en ook nog eens gescoord in de EL. Werk gedaan dan.

Wilcao
12 juni 2013, 20:19
Tja, een financiële kater... Heeft hen ondertussen wel mee aan de CL geholpen en ook nog eens gescoord in de EL. Werk gedaan dan.

Voor iemand die zoveel gekost heeft en ooit zo een grote speler was, heeft hij amper zijn werk gedaan.

Bubba
12 juni 2013, 20:21

Van overdrijven gesproken... Zijn goals zijn zelden beslissend geweest. En als je zijn cijfers van de EPL erbij neemt is het gewoon lachwekkend.

Philharmoniker
12 juni 2013, 20:25
Van overdrijven gesproken... Zijn goals zijn zelden beslissend geweest. En als je zijn cijfers van de EPL erbij neemt is het gewoon lachwekkend.

Goh de El kun je hem nog nageven hoor :) de rest ...

kwistenbiebel
12 juni 2013, 22:10
Heeft wel veel opgebracht aan merch als ik mij niet vergis.

greiver
13 juni 2013, 07:58
Laat die terug naar Atlético gaan, en ik zie die nog de pannen van 't dak spelen.

chomo
13 juni 2013, 11:05
Een beetje respect voor Torres is toch wel op zijn plaats. Ik ga niet zeggen dat hij zo goed speelt als bij Liverpool, maar daar speelde men dan ook veel meer in functie van hem. Toch ben ik niet ongoocheld in zijn prestatie het afgelopen seizoen, mss. iets te weinig gescoord in de PL maar Europees speelde hij toch wel vrij sterk & verrichte vaak toch wel aardig wat werk zonder bal. Begrijp ook niet dat sommige Chelsea fans hem dan zo hard zitten afbreken...

Bubba
13 juni 2013, 14:40
AGREEMENT REACHED FOR TRANSFER OF ANDRE SCHURRLE | News Article | News | Official Site | Chelsea Football Club (http://www.chelseafc.com/news-article/article/3208938/title/agreement-reached-for-transfer-of-andre-schurrle)

Zat er al een hele tijd aan te komen.

kwistenbiebel
13 juni 2013, 15:30
Bah, het ziet er toch slecht uit voor onze Chelsea-belgen ...

Jonas89
13 juni 2013, 17:44
Bah, het ziet er toch slecht uit voor onze Chelsea-belgen ...

waarom dat ?

1. Schurrle is een winger, geen centrumspits zoals Rom'
2. Veel kans dat Torres en Ba weggaan.

Bubba
13 juni 2013, 17:45
waarom dat ?

1. Schurrle is een winger, geen centrumspits zoals Rom'
2. Veel kans dat Torres en Ba weggaan.

Waarschijnlijk bedoeld hij voor KDB. Toch weer extra concurrentie voor een plaats.

Logos
13 juni 2013, 18:07
Zou KDB en Rom zijnde toch eieren voor mijn geld kiezen en opnieuw uitgeleend willen worden. Basisplaatsen veroveren lijkt mij moeilijk in zo'n kern. 't Is niet dat Mourinho erom bekend staat met jeugd te werken en ze een degelijke kans te geven.

dacuba
13 juni 2013, 18:16
Moet voor KDB toch wel ergens steken, neem ik aan. Schurrle binnen, Lampard contractverlening, Fellaini die evt komt. Allemaal posities waarin hij zou kunnen spelen.

Nuja De Bruyne zou De Bruyne niet zijn moest 'm "fuck ze allemaal, ik ga mezelf in de basis spelen" denken. Die z'n interviews ook soms :D. Denkt echt dat 'm de held van het team is maar dat maakt hem zo geweldig. We zien wel.

camino
13 juni 2013, 18:25
'Cavani in gesprek met Engelse en Spaanse grootmacht' - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/65352/Cavani_in_gesprek_met_Engelse_en_Spaanse_grootmach t)

Mag komen.

Stan_V
13 juni 2013, 19:13

Barcelona set to move for Chelsea's Fernando Torres - Graham Hunter | Barcelona Football News, Fixtures, Results, Table | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11833/8773998/Barcelona-set-to-move-for-Chelsea-s-Fernando-Torres-Graham-Hunter)

Graham Hunter heb ik al regelmatig over Barca beziggezien, geen idee of die heel betrouwbaar is?

Philharmoniker
13 juni 2013, 19:17
Barcelona set to move for Chelsea's Fernando Torres - Graham Hunter | Barcelona Football News, Fixtures, Results, Table | Sky Sports (http://www1.skysports.com/football/news/11833/8773998/Barcelona-set-to-move-for-Chelsea-s-Fernando-Torres-Graham-Hunter)

Graham Hunter heb ik al regelmatig over Barca beziggezien, geen idee of die heel betrouwbaar is?

Die is zeer betrouwbaar (https://www.youtube.com/watch?v=b-CW4UeOdDc) ja ...

Reverz
13 juni 2013, 19:19
Moet voor KDB toch wel ergens steken, neem ik aan. Schurrle binnen, Lampard contractverlening, Fellaini die evt komt. Allemaal posities waarin hij zou kunnen spelen.

Nuja De Bruyne zou De Bruyne niet zijn moest 'm "fuck ze allemaal, ik ga mezelf in de basis spelen" denken. Die z'n interviews ook soms :D. Denkt echt dat 'm de held van het team is maar dat maakt hem zo geweldig. We zien wel.
Steken? Pfff, het is Schurrle hé, geen Götze of Reus... De Bruyne is véél beter dan Schurrle. Lampard das iets anders maar dan nog. Concurrentie is er wel natuurlijk maar enkel Mata & Hazard komen kwa talent in de buurt imo.

En Fellaini naar Chelsea... ik wil dat eerst nog zien. Daarbij komt nog dat Fellaini bij Chelsea eerder voor de verdediging zou gaan spelen lijkt mij. De Bruyne kan daar puur theoretisch gezien ook spelen maar dat is gewoon doodzonde, hij is zoveel beter als aanvallende middenvelder.

Enfin, ik vind het allemaal goed. Hoe meer van dit soort stommiteiten ze uitsteken bij Chelsea (want dat is het wel degelijk), hoe groter de kans dat De Bruyne volgend jaar in het Westfalenstadion speelt :)

dacuba
13 juni 2013, 20:33
Dat is ieders wens natuurlijk. :)

butcherken
13 juni 2013, 21:17
Lens naar Kiev, Mbokani zn transfer door de neus geboord?

NemesisBE
13 juni 2013, 21:27
Lens is toch geen targetspits?

greiver
14 juni 2013, 08:05

Muh?
Dat heb ik nog niet gemerkt, eerlijk gezegd...
Die minimaliseert vaak zijn eigen prestratie zelfs. (media training enzo waarschijnlijk, maar toch...)

Ofwel versta ik uw post verkeerd, maar ik vind hem alvast niet zo arrogant overkomen :s

Gavin
14 juni 2013, 09:48
Dries Mertens in gesprek met Napoli? Italië is het verloren land voor Rode Duivels dus top!

Weebl
14 juni 2013, 10:31
Toptransfer!

Balsaus
14 juni 2013, 11:06
Gaat die daar wel een basisplaats kunnen veroveren?

eurowarriors
14 juni 2013, 12:15
Gisteren bekende TD Braulio in een interview met een lokaal radiostation dat er weer enkele boden zijn binnengekomen voor Soldado. Tottenham belde ook om te informeren, tweede jaar op rij. Braulio verwees hen naar de afkoopclausule van 30 miljoen, zoals elk team dat te horen kreeg. Ook Atletico heeft wel degelijk serieuze interesse. Soldado zelf wil liefst bij Valencia blijven.

Zal héél moeilijk zijn om Soldado te vervangen als het toch zou uitmonden op een vertrek. Na Messi en Lewandowski de beste chance conversion rate in Europa, 24 doelpunten. Sportief is het al zwaar. Maar net nu het project van de nieuwe voorzitter is gestart, waarbij Valencianismo een belangrijk onderdeel van is, en dan Soldado verkopen? Geen goed idee. Hij is ook de aanvoerder.

Als vervanger zie ik slechts enkele mogelijkheden, waarvan er slechts een écht haalbaar is en dat is Gameiro die weg mag bij PSG. Verschillende spitsen van dat niveau zijn gewoon veel te duur.

NemesisBE
14 juni 2013, 12:24
Villa terugkopen verdomme!

eurowarriors
14 juni 2013, 12:32
Dat zou wel zalig zijn, kan die eindelijk terug in vorm komen voor het WK ook. Maar blijkbaar gaat die door een clausule in zijn contract volgend seizoen 11 miljoen verdienen bij Barcelona. Die zal Valencia zien komen met een loontje van 1.8 miljoen.

Wilcao
14 juni 2013, 12:38
Is Alcacer nog niet klaar voor het grote werk?

eurowarriors
14 juni 2013, 12:41
Is Alcacer nog niet klaar voor het grote werk?

Niet echt. Heeft wel het potentieel om een spits als Soldado te worden, maar is nog maar 19, je kan niet verwachten dat die jongen komend seizoen Soldado gaat vervangen, zeker niet na zo'n topjaar van Soldado.

Hij keert alleszins wel terug naar Valencia, dus tweede of derde spits wordt hij zeker. Kan hij zo doorgroeien naar een eventuele basisplaats in een jaar of twee.

BeeLz
14 juni 2013, 16:02
Gisteren bekende TD Braulio in een interview met een lokaal radiostation dat er weer enkele boden zijn binnengekomen voor Soldado. Tottenham belde ook om te informeren, tweede jaar op rij. Braulio verwees hen naar de afkoopclausule van 30 miljoen, zoals elk team dat te horen kreeg. Ook Atletico heeft wel degelijk serieuze interesse. Soldado zelf wil liefst bij Valencia blijven.

Zal héél moeilijk zijn om Soldado te vervangen als het toch zou uitmonden op een vertrek. Na Messi en Lewandowski de beste chance conversion rate in Europa, 24 doelpunten. Sportief is het al zwaar. Maar net nu het project van de nieuwe voorzitter is gestart, waarbij Valencianismo een belangrijk onderdeel van is, en dan Soldado verkopen? Geen goed idee. Hij is ook de aanvoerder.

Als vervanger zie ik slechts enkele mogelijkheden, waarvan er slechts een écht haalbaar is en dat is Gameiro die weg mag bij PSG. Verschillende spitsen van dat niveau zijn gewoon veel te duur.

Zowel Tottenham als Atletico kunnen normaal gezien geen 30 mil neerleggen dus niet te hard panikeren :p

camino
14 juni 2013, 16:55
'Ronaldo weigert levenslang Real-contract en zet deur naar United open' - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/65437/Ronaldo_weigert_levenslang_Real-contract_en_zet_deur_naar_United_open)

Terug naar Man U, zo lijkt het er meer en meer op.

Tuninboy
14 juni 2013, 18:02
Worde dan Man Und supporter ?

Vedeco
14 juni 2013, 18:05
Gij hebt duidelijk last van 'zware geheugenverlies' (sic).

eurowarriors
14 juni 2013, 18:42
Adil Rami alsmaar dichter bij Napoli. Valencia wil Tiago Ilori als zijn vervanger, 20-jarige Portugees van Sporting Lissabon!

puni
14 juni 2013, 20:04
Zowel Tottenham als Atletico kunnen normaal gezien geen 30 mil neerleggen dus niet te hard panikeren :p

Atletico heeft net de jackpot gewonnen met Falcao, dus zelfs als bijna de helft van dat bedrag naar derden vloeit kunnen die dat wel. :p

dacuba
14 juni 2013, 20:11
Niet echt hé, ze houden daar zelf weinig van over. Trek daar nog transfersom van Porto + loonkosten vanaf en financieel doen ze met Falcão geen wonderzaak. Geen idee over marketinginkomsten.

Jepjep
14 juni 2013, 20:11
En hebben die geen torenhoge schulden die ze moeten afbouwen?

dacuba
14 juni 2013, 20:17
En hebben die geen torenhoge schulden die ze moeten afbouwen?

Da's niet meer speciaal tegenwoordig.

puni
14 juni 2013, 20:21
Good point, ik heb niks gezegd. :p

Didierke10
14 juni 2013, 20:53
Adil Rami alsmaar dichter bij Napoli. Valencia wil Tiago Ilori als zijn vervanger, 20-jarige Portugees van Sporting Lissabon!

Liverpool volgt die naar verluidt ook.

Gavin
14 juni 2013, 21:03
Cristiano terug naar United? Nooit.

mtm
14 juni 2013, 21:07
Liverpool volgt die naar verluidt ook.

Ik wou het al zeggen. Heula eurowarriors, stop eens met ons te beconcurreren?!!!

Stan_V
14 juni 2013, 22:01
Alderweireld senior: "Leverkusen is de club waarmee we het verst zijn" - VoetbalNieuws.be Mobiel (http://m.voetbalnieuws.be/news/65459/Alderweireld_senior:_Leverkusen_is_de_club_waarmee _we_het_verst_zijn)

Eigenlijk wel een mooie ploeg voor Toby, vind ik persoonlijk

Wilcao
14 juni 2013, 22:53
Veel hoger moet hij ook niet mikken tbh.

Jepjep
15 juni 2013, 00:15
Alderweireld op weg naar Leverkusen, Mertens zou naar Napoli kunnen, Chadli gaat ook een mooie transfer maken, Timmy Simons naar Club. Toch weer een aantal Belgen die een grote transfer maken deze transferperiode.

Overigens zie ik net dat Mertens in de eredivisie voor psv 37 (uit 62! en dit als linksbuiten) goals heeft gescoord en 17 assists gegeven.

mtm
15 juni 2013, 00:37
Simmy Timons naar Club een grote transfer noemen, het deed me oprecht glimlachen jeper.

puni
15 juni 2013, 00:57
Idd, zeker in dat lijstje. :p

hXs
15 juni 2013, 01:04
Alderweireld op weg naar Leverkusen, Mertens zou naar Napoli kunnen, Chadli gaat ook een mooie transfer maken, Timmy Simons naar Club. Toch weer een aantal Belgen die een grote transfer maken deze transferperiode.

Overigens zie ik net dat Mertens in de eredivisie voor psv 37 (uit 62! en dit als linksbuiten) goals heeft gescoord en 17 assists gegeven.

Gaat vooral interessant zijn hoe bepaalde verhoudingen bij de Rode Duivels meteen gaan veranderen door transfers. Als Nainggolan bv nu ook een transfer krijgt naar een grotere ploeg dan is het bij de nationale ploeg meteen Nainggolan IN, Simons OUT. Nog voor ze ook maar één wedstrijd hebben gespeeld bij hun nieuwe werkgever.
Chadli is voor mij persoonlijk al incontournable, maar die moet ook naar een betere competitie om dat in de ogen van voetbalminnend België te worden.

De Nederlandse competitie is tegenwoordig echt triestig geworden. Als je ziet hoe die kleinere ploegen zich naar het einde van het seizoen tegen de groten naar de slachtbank laten leiden. Dergelijke statistieken haalt Mertens nooit van zijn leven in de Jupiler Pro League. Spelers als Mertens & Alderweireld moeten daar best snel weg als ze vooruit willen. Ben absoluut geen fan van beiden, maar wil wel eens zien hoe ze het in een betere competitie doen.

ToasT
15 juni 2013, 03:50
Als Nainggolan bv nu ook een transfer krijgt naar een grotere ploeg dan is het bij de nationale ploeg meteen Nainggolan IN, Simons OUT.Ik denk dat je hier een beetje te gemakkelijk over Simons heen gaat, eigenlijk moet je hem zowat beschouwen als de T3 bij de rode duivels. Plus, als je er zo iemand uit laat voor het WK terwijl hij de volledige voorronde er bij was, heeft dit ook zijn effect op het team.

Irriducibili
15 juni 2013, 07:06
Als Nainggolan bv nu ook een transfer krijgt naar een grotere ploeg dan is het bij de nationale ploeg meteen Nainggolan IN, Simons OUT. Nog voor ze ook maar één wedstrijd hebben gespeeld bij hun nieuwe werkgever.

Simons is volgens Wilmots broodnodig NAAST het plein dus zal niet zo snel out zijn (is ook al 100x gezegd geweest)

On-topic:
- Cavanda dicht bij transfer naar Sunderland.
Lotito zal blij zijn dat hij er vanaf is, volgens vele ook een rot-karakter.
- Hernanes blijft, dat is toch de beste transfer in mijn ogen.

Wilcao
15 juni 2013, 08:31
Gaat vooral interessant zijn hoe bepaalde verhoudingen bij de Rode Duivels meteen gaan veranderen door transfers. Als Nainggolan bv nu ook een transfer krijgt naar een grotere ploeg dan is het bij de nationale ploeg meteen Nainggolan IN, Simons OUT. Nog voor ze ook maar één wedstrijd hebben gespeeld bij hun nieuwe werkgever.
Chadli is voor mij persoonlijk al incontournable, maar die moet ook naar een betere competitie om dat in de ogen van voetbalminnend België te worden.

De Nederlandse competitie is tegenwoordig echt triestig geworden. Als je ziet hoe die kleinere ploegen zich naar het einde van het seizoen tegen de groten naar de slachtbank laten leiden. Dergelijke statistieken haalt Mertens nooit van zijn leven in de Jupiler Pro League. Spelers als Mertens & Alderweireld moeten daar best snel weg als ze vooruit willen. Ben absoluut geen fan van beiden, maar wil wel eens zien hoe ze het in een betere competitie doen.

Dat de kleintjes vaak overrompeld worden en ook soms stunten tegen de grote heeft alles te maken met de aanvallende mentaliteit van de Eredivisie. In de JPL graven de kleintjes zich vaker in en daardoor wordt hier minder gescoord. Heeft totaal niks met triestig te maken. Sterker nog, het is altijd zo geweest in de Eredivisie, dus niks nieuws.

dacuba
15 juni 2013, 10:04
Blijven toch mooie cijfers.

mtm
15 juni 2013, 10:42
Liverpool zou hun plannen om Mkhitaryan naar Anfield te halen toch willen doorzetten, alvorens de toekomst van Suarez te weten. Die mag zeker komen, toppertje.

Geen enkele nationale krant heeft erover bericht, maar vandaag staat te lezen in 2 lokale kranten uit Sunderland dat Mignolet dicht bij Liverpool staat. Ik vraag me wel af in hoeverre dat waar kan zijn want het lijkt erop dat Reina toch bij Liverpool zal blijven (aangezien Valdes zijn contract zou uitdoen bij Barça).

xargon1004
15 juni 2013, 10:53
Liverpool zou hun plannen om Mkhitaryan naar Anfield te halen toch willen doorzetten, alvorens de toekomst van Suarez te weten. Die mag zeker komen, toppertje.

Geen enkele nationale krant heeft erover bericht, maar vandaag staat te lezen in 2 lokale kranten uit Sunderland dat Mignolet dicht bij Liverpool staat. Ik vraag me wel af in hoeverre dat waar kan zijn want het lijkt erop dat Reina toch bij Liverpool zal blijven (aangezien Valdes zijn contract zou uitdoen bij Barça).

In het belang van Limburg stond dat gisteren al :p ondanks de oplage is dat natuurlijk wel geen nationale krant te noemen! Ik vraag me af wie Duchatelet nog gaat halen. Want daar moet op het middenveld centraal toch echt wat bij...

eurowarriors
15 juni 2013, 11:00
Ik wou het al zeggen. Heula eurowarriors, stop eens met ons te beconcurreren?!!!

Als jullie Chirivella proberen weg te pikken, gaan wij voor toch voor Ilori zeker! :applause:

mtm
15 juni 2013, 11:10
In het belang van Limburg stond dat gisteren al :p ondanks de oplage is dat natuurlijk wel geen nationale krant te noemen! Ik vraag me af wie Duchatelet nog gaat halen. Want daar moet op het middenveld centraal toch echt wat bij...

Ik bedoel natuurlijk de Engelse nationale kranten. HBvL ligt hier thuis ook en wat daar van tijd over buitenlandse transfers wordt geschreven tart elke verbeelding. Dus daarop afgaan is niet meteen iets wat ik doe. :p

Drew
15 juni 2013, 12:57
https://twitter.com/BBCSport/status/345851998719078400
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22919112
BBC meldt het ook, zal wel iets van aan zijn dan.

hXs
15 juni 2013, 13:21
Dat de kleintjes vaak overrompeld worden en ook soms stunten tegen de grote heeft alles te maken met de aanvallende mentaliteit van de Eredivisie. In de JPL graven de kleintjes zich vaker in en daardoor wordt hier minder gescoord. Heeft totaal niks met triestig te maken. Sterker nog, het is altijd zo geweest in de Eredivisie, dus niks nieuws.

Heeft daar eigenlijk niet zoveel mee te maken. Niveau van verdedigen op zich is daar gewoon zeer laag. Als ik zie hoe daar wordt verdedigd op mannen als Pellé of Bony (zonder iets af te doen van deze spelers hun kwaliteiten). Gewoonweg ondenkbaar dat er in België zou zo worden verdedigd op pakweg M'bokani hoor.

hXs
15 juni 2013, 13:26
Ik denk dat je hier een beetje te gemakkelijk over Simons heen gaat, eigenlijk moet je hem zowat beschouwen als de T3 bij de rode duivels. Plus, als je er zo iemand uit laat voor het WK terwijl hij de volledige voorronde er bij was, heeft dit ook zijn effect op het team.

Met die Chiromentaliteit gaat er natuurlijk nooit iets worden bereikt. Als Cavanda volgend seizoen in de basis staat bij een team van de PL, dan gaan we heus niet met Alderweireld of Gillet op de rechtsback naar het WK hoor.

En als Nainggolan een transfer versiert naar pakweg Juventus, dan gaat Wilmots echt niet een 37jarige die aan het uitbollen is bij Club Brugge blijven oproepen.

Re@V0r
15 juni 2013, 14:16
laten we hopen dat dit ook Wilmots zijn gedachtengang is :p

Weebl
15 juni 2013, 15:32
Wie heeft radja hier veel zien spelen? En tis niet omdat volder zegt dat ne goeien is, dat da effectief zo is. Wat ik van heb gezien bij de Duivels was bijzonder ondermaats, dus mij laat het voorlopig nog koud of hij er bij hoort of niet.

dacuba
15 juni 2013, 15:33
Wel jammer toen 'm in Luik erin kwam (onder applaus) en zijn eerste baltoets fout afliep waardoor Albanië of wat wast bijna scoorde.

Jepjep
15 juni 2013, 15:44
Als Volderke zegt dat hij goed is, moeten we dat geloven.

Stan_V
15 juni 2013, 15:45
Hoeveel minuten heeft die nog maar meegedaan? Tegen Roemenië (denk ik) is die toen ook ingevallen om na een kwartier met een spierblessure d'r al terug af te moeten.

Balsaus
15 juni 2013, 16:02
Bij een WK selectie worden er dan niet meer spelers opgeroepen dan bij een tweeluik van interlands? Dus zowel Simons als Nainggolan kunnen er dan bij zijn? Alé ik zou toch meer spelers oproepen aangezien dat het voor een hele maand is en ge weet nooit wat er gebeurt als ge met geschorste en geblesseerde zit op het middenveld

$uB^
15 juni 2013, 16:03
Heb Nainggolan ook maar aan het werk gezien met de Duivels en dat was toch ook niet alles ..

boozeke
15 juni 2013, 16:46
Bij een WK selectie worden er dan niet meer spelers opgeroepen dan bij een tweeluik van interlands? Dus zowel Simons als Nainggolan kunnen er dan bij zijn? Alé ik zou toch meer spelers oproepen aangezien dat het voor een hele maand is en ge weet nooit wat er gebeurt als ge met geschorste en geblesseerde zit op het middenveld
dacht mij te herrineren datter 30 of 32 mochten opgeroepen worden ja