PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 7

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Rubmifer
7 mei 2013, 23:36
Deel 7!

dacuba
7 mei 2013, 23:39
Alé hup.

waffel
7 mei 2013, 23:41
Anderlecht kampioen in deze thread <3

LaBuenaVida
7 mei 2013, 23:53
Nee, Club Bruhhe

En @Weeble, ik bedoel het zoals TheRedDevils het zegt :d

TazzDeMazz
8 mei 2013, 00:30
Leekens: "Hoop uit de grond van mijn hart dat Club een prijs pakt" - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/61920/Leekens:_%22Hoop_uit_de_grond_van_mijn_hart_dat_Cl ub_een_prijs_pakt%22)

"Je ziet: op lange termijn krijg ik meestal gelijk", begint Leekens.

Tis toch ne geestigen de Georges. ^^

Jepjep
8 mei 2013, 00:37
In before 90% grappen.

Weebl
8 mei 2013, 08:08
Club kampioen in deel 7!!!

Jepjep
8 mei 2013, 10:29
Hou die grapjes voor de off topicthread aub.

Jonas89
8 mei 2013, 10:43
www.jupilerproleague.be: Keert Chevalier terug naar België? (http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/nieuws/article.html?Article_ID=642568)

Wilcao
8 mei 2013, 18:30
Begon nochtans goed bij RKC.

waffel
8 mei 2013, 18:38
Hou die grapjes voor de off topicthread aub.

Ejla ejla, tmag nog een beetje luchtig blijven ook. Der komt nog ne laatste lente/zomerblok aan voor mij, ik ga me hier ook wel moeten kunnen uitleven hé :s

Rikie
9 mei 2013, 11:03
Mircea Rednic was na afloop van Anderlecht - Standard vooral niet te spreken over de stilstaande fases. De Roemeense coach verlangt naar een Lucas Biglia bij de Rouches.
"Helaas hebben wij niet iemand als Lucas Biglia in ons team", reageert Rednic. "Hij kan de bal op iemands hoofd schilderen, zoals bij Guillaume Gillet. We zijn ook te veel afgeleid bij dergelijke fases. Hoe kon Gillet zo vrijstaand koppen?"

Als er nu iets een ramp is (na het vertrekken van Boussoufa) zijn het de stilstaande fases wel. :unsure::lol:
Al deed Biglia het in het seizoen na Boussoufa zijn vertrek het heel goed, tot zijn blessure gaf hij de ene na de andere assist via vrije trap.

caoimhin
9 mei 2013, 11:27
Had gisteren de documentaire over KV opgenomen, met genoeg speling en toch staat het er niet volledig op :( Als ze bij Canvas nu ook al de onnozele gaan uithangen met het niet nakomen van uitzenddata.

Thorazer
9 mei 2013, 11:32
Had gisteren de documentaire over KV opgenomen, met genoeg speling en toch staat het er niet volledig op :( Als ze bij Canvas nu ook al de onnozele gaan uithangen met het niet nakomen van uitzenddata.

Gisteren gezien en was nog eens leuk om te zien.

Altijd naast het stadion gewoond van KVM en vroeger kon je er als -12 jaar gratis binnen dus wel wat matchen gezien.

Kenneke10
9 mei 2013, 12:58
damm heb ik gemist, tonen ze het nog eens ?

Tits
9 mei 2013, 14:02
In dit deel zal de kampioen wel bekend zijn zeker?

fcberke
9 mei 2013, 14:24
tenzij we het volledig volspammen!!!

Général Zantas
9 mei 2013, 15:06
Ziet er meer en meer naar uit dat Beerschot ook niet in 3e of 4e klasse zal aantreden. Is er een thread om over 4de provinciale te discussieren? Derby's tegen den Tuub en Sparta Linkeroever verdorie!

fraaanche
9 mei 2013, 15:39
Ziet er meer en meer naar uit dat Beerschot ook niet in 3e of 4e klasse zal aantreden. Is er een thread om over 4de provinciale te discussieren? Derby's tegen den Tuub en Sparta Linkeroever verdorie!

Zolang het seizoen 2012-2013 nog niet gedaan is mag dat nog hier. :unsure:

Stamnummer 3530 lijkt in ieder geval ten dode opgeschreven.

Volgens mij ligt volgend scenario op tafel: Indien Westerlo niet stijgt via de eindronde fusioneert het met Beerschot. Stijgt Westerlo wel dan lijkt het b-plan fusioneren met KFCO Wilrijk.

Tegelijk zijn er nog grote machten aan het werk om een fusie met Antwerp erdoor te krijgen. Indien dat lukt is het c-plan voor en Beerschot én Antwerp 4e provenciale en Vanoppen en Hofmans in een kist.

fcberke
9 mei 2013, 16:10
dan verliest westerlo al zijn charme :(

Kenneke10
9 mei 2013, 16:31
En welke naam gaan ze dat dan geven ?

sharpshot
9 mei 2013, 16:33
Bah al dat fusioneren, ziek. Gewoon opdoeken dan.

João
9 mei 2013, 16:47
www.jupilerproleague.be: Keert Chevalier terug naar België? (http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/nieuws/article.html?Article_ID=642568)

Laat die maar waar hij is, hoeft écht niet naar ons te komen. Had bij ZW enkele jaren terug af en toe zijn waarde, maar zo'n te sterk karakter heeft geen plaats bij Malinwa. Denkt te hard aan zichzelf.

Jack Wilshere
9 mei 2013, 16:59
Welk voordeel kan Westerlo uit die fusie halen? Ik volg het niet op de voet en dat ontgaat me daarom ook helemaal.

Pieter3770
9 mei 2013, 17:15
Dat er eens meer volk dan een man en een paardenkop zit.
De supporters hebben er niks aan (die zullen er fel tegen zijn), maar de bestuurders...

Mooi zo van Beerschot. Eerst Germinal Ekeren misbruiken en nu is de volgende club aan de beurt!

fraaanche
9 mei 2013, 17:21
Is ook maar hypotetisch, het is wat ik denk dat er op tafel ligt. Tis moeilijk volgen hier, totale chaos. Ik ben persoonlijk wel zeker dat er gesprekken met Antwerp zijn gevoerd en met Wijnants, ook al wordt dat ontkend id pers.

Wat Westerlo wint aan een fusie: indien ze dit jaar niet stijgen via de eindronde sterven ze daar evenzeer of zakken ze naar de lagere reeksen. Vanaf volgend jaar zakken de tv-gelden daar naar 0 euro en probeer dan maar eens met uw halve man en ne paardekop id tribune op een financieel verantwoorde manier een competiteve ploeg op de been te brengen. Wijnants begrijpt zo'n dingen.

Kenneke10
9 mei 2013, 17:32
Wijnants is idd een zeer nuchter man in dit zulk zaken, maar wie slorpt dan wie op ? je kan toch moeilijk weer de naam van beerschot betrekken in een fusie.
Net zo als ze germinal laten vallen hebben na enkele jaren .

fraaanche
9 mei 2013, 18:04
Wijnants is idd een zeer nuchter man in dit zulk zaken, maar wie slorpt dan wie op ? je kan toch moeilijk weer de naam van beerschot betrekken in een fusie.
Net zo als ze germinal laten vallen hebben na enkele jaren .

Geen fusie an sich, Westerlo verandert gewoon zijn naam en kleuren en komt op het Kiel spelen. Als je de naam Beerschot laat vallen, kan je even goed niet fusioneren.

Zakelijk is het beste voor zo'n fusie zelfs dat het zo weinig mogelijk Westerlo bevat. Even mijn reactie van het beerschotforum kopieren:

Bij deze hypothetische fusie heeft men simpelweg de keuze tussen het supporterskapitaal van Beerschot en dat van Westerlo. Met een halfslachtige oplossing verliest men waarschijnlijk beide. Als je slim bent dan trek je volop de kaart van Beerschot en laat je alles vallen wat Westerlo is. Dat voelt niet correct, maar voetbal en business is dat nu eenmaal niet.

Dat je Ekerse (en dus "Antwerpse") Germinal supporters naar het Kiel kon lokken met Germinal id naam een een geel-rood streepje dat begrijp ik. Maar welke Kempense Westerlo supporter gaat drie kwartier rijden om in de stad tussen 5000 Antwerpenaars naar Westerlo-Beerschot in het paars met een gele streep te komen kijken? Niemand toch?

Let op: allemaal in de hypothese dat een fusiescenario met Westerlo op tafel ligt he

Kenneke10
9 mei 2013, 18:36
Zakelijk zal beerschot als naam altijd meer aanspreken ipv westerlo dat is een feit.

sharpshot
9 mei 2013, 18:49
Daar heeft Westerlo veel aan dan.

fraaanche
9 mei 2013, 18:52
Dat hangt ervan af of je met de term 'Westerlo' de supporters of het bestuur bedoelt :)

sharpshot
9 mei 2013, 19:11
De traditie, supporters, kleuren, geschiedenis... Opeens zou het zomaar stoppen, zelfs geen enkele aanwijzing niet meer, het enige wat overgaat is wat geld en spelers.

Kenneke10
9 mei 2013, 19:16
De traditie, supporters, kleuren, geschiedenis... Opeens zou het zomaar stoppen, zelfs geen enkele aanwijzing niet meer, het enige wat overgaat is wat geld en spelers.

2
Je kan die mensen niet zomaar links laten liggen is tenslotte beerschot dat het probleem is, je kan toch niet weer een club inpalmen.

fraaanche
9 mei 2013, 19:18

Wat gaat meer supporters trekken op het Kiel: Westerlo, Westerlo-Beerschot of Beerschot, dat is het enigste dat telt in een zakelijke context.

Ik zeg niet dat ze het zo gaan doen he, ik zeg wat zakelijk de beste optie is. Dat het qua aanvoelen niet correct is, heb ik al erkend.

Om af te sluiten: om te fusioneren moet je met twee zijn. Niemand heeft Germinal gedwongen om te fusioneren, niemand gaat Westerlo dwingen om te fusioneren.

Fella
9 mei 2013, 19:19
damm heb ik gemist, tonen ze het nog eens ?

Nu ook niet zo speciaal hoor.. wel leuk om eens te zien natuurlijk.

Veel reportages over het Belgische voetbal heb ik eigenlijk nog niet gezien, behalve gisteren die van KV Mechelen en een tijdje geleden één over de Ivorianen van Beveren.
Iemand suggesties?

Jack Wilshere
9 mei 2013, 19:36

Het komt niet vaak voor maar hier heeft deze knul toch overschot van gelijk. Ik zou mijn ploeg nog liever zien afzakken dan zien fusioneren en op het Kiel zien spelen, heb overigens absoluut geen haat/liefde verhouding met Beerschot, voel er gewoon niets bij.

fraaanche
9 mei 2013, 20:17
Het komt niet vaak voor maar hier heeft deze knul toch overschot van gelijk. Ik zou mijn ploeg nog liever zien afzakken dan zien fusioneren en op het Kiel zien spelen, heb overigens absoluut geen haat/liefde verhouding met Beerschot, voel er gewoon niets bij.

Uiteraard, lijkt me een vrij logische reflex als supporter. De vraag is of bestuursmensen ook zo denken.

Trebby
9 mei 2013, 20:28
Je moet dat ook wel in perspectief plaatsen, hé.. Het is alsof Westerlo zo'n traditie heeft, zo'n gigantische aanhang,...

Zie liever Westerlo verdwijnen, in Beerschot zit véél meer potentieel dan bij ocharme Westerlo. Al is een fusie tussen Antwerp & Beerschot (omwille van hun ligging vooral dan) veel logischer.

Kenneke10
9 mei 2013, 21:15
Dat er veel potentieel in beerschot zit hebben ze idd al bewezen, heb niks tegen beerschot en de naam is ook groter dan westel.
Maar ik vindt niet dat westerlo t kind van de rekening moet worden door geknoei bij beerschot.

Général Zantas
9 mei 2013, 21:35
Ik denk dat de meerderheid van de Beerschot-supporter ook niets ziet in een fusie met Westerlo. Maar dat wordt nu gezegd. Als het eenmaal zover is, zullen er vast een hoop weer van gedacht veranderen. Misschien niet onmiddellijk maar wrs wel na een paar maanden/jaren.

Maar goed, voor mij is het over indien het niet met 13/3530 of nieuw stamnummer in 4e provinciale is. Beslissing voor mij wordt een stukje gemakkelijker gemaakt daar ik in het buitenland woon. Spaart me alleszins een paar honderd euro per jaar uit aan abo- en merchandisingskosten.

Cerv.Be
9 mei 2013, 21:59
Eerlijk gezegd zie ik niet in wat Westerlo te winnen heeft bij een nutteloze fusie. Buiten een paar die waarschijnlijk geld ruiken en het naar de vaantjes gaan helpen.

Er is GEEN ENKELE supporter van Westerlo die (ver) gaat afzakken naar het Kiel voor een ploeg die niets meer met de zijne te zien heeft.

fraaanche
9 mei 2013, 22:04
Ik denk dat de meerderheid van de Beerschot-supporter ook niets ziet in een fusie met Westerlo. Maar dat wordt nu gezegd. Als het eenmaal zover is, zullen er vast een hoop weer van gedacht veranderen. Misschien niet onmiddellijk maar wrs wel na een paar maanden/jaren.

Maar goed, voor mij is het over indien het niet met 13/3530 of nieuw stamnummer in 4e provinciale is. Beslissing voor mij wordt een stukje gemakkelijker gemaakt daar ik in het buitenland woon. Spaart me alleszins een paar honderd euro per jaar uit aan abo- en merchandisingskosten.

Ik ben in principe niet tegen een 4e provinciale scenario. Dat lijkt echter makkelijk, maar dat is het allesbehalve, vraag maar eens aan mensen van heropgerichte Beveren in 4e provinciale hoeveel tegenkanting ze kregen van hun eigen gemeente Beveren. Wij zijn het Olympisch Stadion dan sowieso kwijt en de kans zit er dik in dat we over 100 jaar nog cafévoetbal spelen. De kans bestaat dat we terugkomen, maar het is een groot risico. Ik wil dat risico nemen, maar sta ook niet wars van een goede fusie omdat dat meer kans maakt om Beerschot terug in eerste klasse te zien.

Ivm een fusie: in wezen zijn er voor mij 5 zaken van belang om me te kunnen identificeren met mijn club: stamnummer, naam, kleuren, supportersgroep en stadion. De rest is irrelevant. Beerschot is zijn stamnummer 14 jaar geleden kwijtgespeeld, dus die bittere pil is al geslikt.

Als er morgen echter een nieuwe fusieclub komt spelen op het Kiel, ih paars-wit, met de naam Beerschot en met de Beerschot-achterban achter zich dan kan ik daar moeilijk tegen zijn. Of mijn club stamnummer 3530, 2024 of 10589 heeft raakt mijn koude kleren niet meer, tis stamnummer 13 dat telt en dat zijn we kwijt. De smet op onze geschiedenis van een fusieclub te zijn is hier 14 jaar geleden al geslikt, dus of dat nu met Germinal, KFCO Wilrijk of Westerlo is, interesseert me niet. Dus nee een nieuwe fusie maakt mij niets uit, onder de juiste omstandigheden.

Een Waasland-Beveren/Germinal Beerschot/Zulte Waregem scenario als Westerlo-Beerschot met Mauve-Geel-Blauwe kleuren, dat kan ik wel niet meer verdragen. Ik was in 1999 te jong om een fusie echt goed te kunnen kaderen, maar nu zou het wel stoppen voor mij. En ik denk bij vele Beerschotsupporters, dus indien ze het supporterskapitaal van Beerschot willen hebben, gaan ze het goed moeten doen. FC Beerschot, VC Beerschot of Beerschot United, dat maakt me niet uit, maar geen Westerlo-Beerschot en van die toestanden. Blijf dan maar weg, wij dwingen niemand om hier te komen fusioneren.

Dat de supporters van Westerlo gekloot zouden worden, dat vind ik niet correct en enorm jammer. Maar als het gaat tussen mijn club en hun club, dan heb ik snel gekozen. En ja dat is egoïstisch en fout.

Jack Wilshere
9 mei 2013, 22:10
Egoïstisch? Ja. Fout? Neen, het is eerder een logische reactie. Je wilt natuurlijk zoveel mogelijk van je eigen club redden.

de boom
9 mei 2013, 22:15
Westerlo :( De club waar ik vroeger vaak ging kijken en nog steeds zoveel sympathie voor heb. Maar moesten ze samen gaan met Beershot, mogen ze het wel vergeten qua supporters.

fcberke
9 mei 2013, 22:57
Je moet dat ook wel in perspectief plaatsen, hé.. Het is alsof Westerlo zo'n traditie heeft, zo'n gigantische aanhang,...

Zie liever Westerlo verdwijnen, in Beerschot zit véél meer potentieel dan bij ocharme Westerlo. Al is een fusie tussen Antwerp & Beerschot (omwille van hun ligging vooral dan) veel logischer.

westerlo is echt een te cool ploegske om te zien verdwijnen!

Kenneke10
9 mei 2013, 23:02
Voor hoeveel toeschouwers speelt westel eigenlijk zo doorgaans in tweede klasse ?

Général Zantas
9 mei 2013, 23:31
Ik ben in principe niet tegen een 4e provinciale scenario. Dat lijkt echter makkelijk, maar dat is het allesbehalve, vraag maar eens aan mensen van heropgerichte Beveren in 4e provinciale hoeveel tegenkanting ze kregen van hun eigen gemeente Beveren. Wij zijn het Olympisch Stadion dan sowieso kwijt en de kans zit er dik in dat we over 100 jaar nog cafévoetbal spelen. De kans bestaat dat we terugkomen, maar het is een groot risico. Ik wil dat risico nemen, maar sta ook niet wars van een goede fusie omdat dat meer kans maakt om Beerschot terug in eerste klasse te zien.

Bwa, je kan het ook té negatief zien. Ik heb op het forum ook al een voorbeeld aangehaald van een club die op minder dan 10 jaar tijd van 4e provinciaal naar 4e klasse is gegaan, en dat zelfs een stukje sneller had gekund maar soms pech kende bij de eindrondes. En dat is dan een club uit een boeregat waar voordien ook maar enkele honderden fans heen gingen (toen ze dus nog in de nationales speelden). Een Beerschot heeft 10 keer zoveel potentieel, zelfs in 4e provinciaal, dus het is echt niet onrealistisch om te verwachten dat ze snel stijgen naar de nationales.
Eenmaal in 3e/4e aanbelandt, dan beginnen de moeilijkheden weer. Maar die klif valt dan wel te omzeilen.

fraaanche
9 mei 2013, 23:50
Bwa, je kan het ook té negatief zien. Ik heb op het forum ook al een voorbeeld aangehaald van een club die op minder dan 10 jaar tijd van 4e provinciaal naar 4e klasse is gegaan, en dat zelfs een stukje sneller had gekund maar soms pech kende bij de eindrondes. En dat is dan een club uit een boeregat waar voordien ook maar enkele honderden fans heen gingen (toen ze dus nog in de nationales speelden). Een Beerschot heeft 10 keer zoveel potentieel, zelfs in 4e provinciaal, dus het is echt niet onrealistisch om te verwachten dat ze snel stijgen naar de nationales.
Eenmaal in 3e/4e aanbelandt, dan beginnen de moeilijkheden weer. Maar die klif valt dan wel te omzeilen.

Ik vind dat je over dat laatste wel zeer gemakkelijk overgaat. Dat je met Beerschot over een dikke 5 jaar terug in 3e staat en dat zoiets zeer gezellig kan zijn, akkoord he. Maar daarna heb je geen enkele garantie. 3 jaar lanterfanten in 3e klasse en uw positieve vibe is weg en je zit met een Berchem Sport scenario.

westerlo is echt een te cool ploegske om te zien verdwijnen!

Los van Beerschot, snap ik zo'n opmerkingen echt niet. Je wilt toch een mooie eerste klasse in je land met ploegen van de grote steden die zich met elkaar meten, met zo groot mogelijke stadions die afgeladen vol zitten? Met sfeervolle supporterskernen. Het arrogante Brussel in een voetbaloorlog met het vurige Luik, wauw. Maar neen een klein stadionnetje letterlijk tussen de boerenvelden naast een klein dorp dat anders niemand weet liggen, dat vinden we 'cool en sympathiek'.

Al eens persoonlijk op verplaatsing geweest daar? Een leuke vierdeklasser, meer moet daar niet zijn. Het kan zijn dat je het ook zo bedoelt ;)

puni
9 mei 2013, 23:55
Ik mis Westerlo ook wel in eerste, maar das dan omdat het een gemakkelijke verplaatsing was. :unsure:

Zoals Franche zegt, die bieden gewoon geen meerwaarde aan eerste.

Racing_Genk
10 mei 2013, 00:01
@paar posts hierboven: Heusden Zolder is in 12 jaar ofzo van 3e provinciale naar 1e klasse gegaan

Kenneke10
10 mei 2013, 00:26
Als we met Club naar westerlo gingen was dit echt aangename verplaatsing veel volk ( veel brugge supporters tussen westel volk ), dicht bij het veld zitten.
Was altijd beetje een thuismatch voor ons :)

Kenneke10
10 mei 2013, 00:29
@paar posts hierboven: Heusden Zolder is in 12 jaar ofzo van 3e provinciale naar 1e klasse gegaan

Bestaan die uberhaut nog ?

Vincort
10 mei 2013, 00:30
Ik lees hier veel over hoe fusioneren met Westel wordt aangehaald als dé oplossing voor het Antwerpse voetbal, maar tegelijkertijd stelt iedereen hier dat de naam Westerlo zowel commercieel als sportief niets voorstelt. Gaat die fusie dan de diepgewortelde problemen wegwerken, of gewoon uitstel van executie en een tijdelijke sportieve boost geven? Neen, volgens mij is er een fundamentelere oplossing nodig: fusie met Antwerp, of anders samen de dieperik in. Ik zal ze, als zo zo naast elkaar blijven klungelen en elkaars miserie blijven uitlachen, alvast beiden niet missen.

Kenneke10
10 mei 2013, 00:34
Een fusie antwerp/ beerschot zou de prefecte oplossing zijn, al is het water veel te diep tussen deze twee clubs.

fraaanche
10 mei 2013, 00:49
Het punt is dat zowel Antwerp als Beerschot op zichzelf minstens even veel mogelijkheden hebben als elke ploeg , buiten de G5, die nu in eerste klasse speelt qua achterban, sponsoring, media-aandacht, enzoverder. Dat lijkt me zelfs een understatement. Beerschot heeft sinds de bekerwinst in 2005 altijd het 6e budget gehad van eerste klasse.

Het enige wat die ploegen missen is goed beleid. Westerlo brengt Beerschot commercieel niets bij, maar daar zit wel een persoon als Wijnants. Iemand die toch al bewezen heeft over enige sportieve know-how te beschikken.

Een fusie tussen Antwerp en Beerschot kan ongetwijfeld lukken. Maar dan moet het er meteen en jarenlang bonk op zijn, want de Antwerpenaar komt niet buiten voor middenmootvoetbal, op de trouwe supporters van Antwerp en Beerschot na, en die verliezen ze met uw fusie. Wie gaat daarvoor zorgen? Vanoppen en Hofmans? Goed gelachen...

En ik laat een duizend jaar oude mythische naam als Beerschot en een prachtige geschiedenis als club niet graag verloren gaan voor iets als FC Metropool. Zeker omdat het potentieel al aanwezig is. Maar dat zal niet erg objectief klinken.

Ik begrijp een fusie wel in huidige omstandigheden. Als die er nu niet komt, komt ze er nooit. Of volgend jaar, want Antwerp gaat dan een gelijkaardig scenario als wij tegemoet. Maar het zal nooit hetzelfde zijn, je hebt maar één club en bij mij is dat Beerschot.

Tuninboy
10 mei 2013, 02:55

Inderdaad. Ik heb er veel jaren gespendeerd in de oude tijd.(ook al was ik toen al Anderlechtsupporter;)) Vanaf 2de klasse ben ik ergens anders gaan shotten, van men 6de jaar tot kadet heb ik bij HZ geshot, en woon er ook gene KM vanaf. Maar heb toen ze in 1ste klasse speelde nog een abbonement gekregen toen. Opzich geen goeie ploeg. En daarstraks nog met men pa over in een discussie. Met Heusden Zolder was het geld ook het probleem. Toen ze in 2de klasse speelde en opgingen naar 1ste hebben de mannen van het bestuur tegen hun goesting een paar tonnen gegeven. Maar toen was al duidelijk dat 1ste klasse die stap te hoog was, aangezien ze in 2de er het al moeilijk mee hadden met hun eigen stadion. Naar Genk gaan was dan ook opzich de doodsteek financieel.(sportief was het voor beide niet slecht.) Genk hun "talenten" en oude rotten konden naar daar verkast worden.. Spelers als Bailly hebben toch bij HZ veel bijgeleerd. Maar ze hebben 1 pech gehad zei ik ook. Dat een van de betere spelers (Anders Nielsen) van toen na 6 minuten speeltijd in de competitie zijn seizoen al voorbij was. Ik weet nog 2 momenten zeer goed. De winst tegen Brugge met 4-2 & de avond tegen Genk toen we terug afvielen. Maar zich was het de dag dat ze naar 2de gingen het doodsvonnis. Opzich hebben ze het nog lang kunnen houden. Maar de promotie naar 1ste heeft hun sportief en voor de fans van toen niet goed gedaan. En opzich als je ziet waar sommige mensen van toen nu zitten (Trainer Ballete bij Standard als 2de trainer. Kine/Masseur zit bij PSV.

Tijden zijn vervlogen. Maar ik heb er in men jonge jaren veel fun gemaakt.

Bestaan die uberhaut nog ?

4de provinciale. :lol: (onder ne andere naam)

Ze gingen het eerste seizoen los door de competitie spelen(zeiden ze) en zitten nog altijd vanonder.

Clouds&Cereals
10 mei 2013, 07:21
Heusden is het schoon voorbeeld van een club die te snel is gegroeid.

Jonas89
10 mei 2013, 11:54
Nu is het stadsbestuur die tegen werkt :( :(

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/945314_10201188854072216_963061980_n.jpg

Sportinggboy
10 mei 2013, 12:05
Voor hoeveel toeschouwers speelt westel eigenlijk zo doorgaans in tweede klasse ?

Ik ben een paar keer gaan kijken. Tegen Stvv dacht ik een man of 3000. Voor gewone matchen zal dat niet meer zijn dan 1500. Als je dan een 1000 abonementen hebt en wat sponsorkaarten weggeeft, weet je dat er niet veel betalende toeschouwers zijn per match. Voor Westerlo wordt dat gewoon moeilijk om te houden, zeker als ze niet naar 1ste kunnen gaan dit jaar. Nog een jaar in 2de en dan zullen de prof statuten van de spelers wel verdwijnen naar semi prof

Tuninboy
10 mei 2013, 12:06
Heusden is het schoon voorbeeld van een club die te snel is gegroeid.

Heusden had de financiele middelen niet. Waar ze bij Zulte het wel hebben. Dat was het enige verschil. Als je stadion lelijk is, maakt niks uit. Zolang het maar eersteklasse waardig is. Dat heeft Heusden genekt. De 1ste plein was echt een mooi grasmat. Alleen kan je niet uitbereiden aangezien ze nu al tegen de huizen zitten zonder tribune. Het was dan ook vrij amateuristisch qua accommodatie. Als ze deftig konden uitbereiden hadden ze nooit naar Genk moeten gaan en had het hun een hoop bespaard. Maarja. Twas toen zo. vervlogen tijden. Maar wel toffe tijden.

Kenneke10
10 mei 2013, 12:56
Herinner me het nog goed woensdag met 0-1 gaan winnen op ac milan :) en zondag met 4-2 onderuit gaan op heusden- zolder :D

Archaos
10 mei 2013, 13:12
Een fusie met Westerlo zou ik toch maar raar vinden...

Een fusie met KFCO Wilrijk lijkt me wel ok. Ligt op een boogscheut van elkaar, veel Beerschot-supporters komen uit Wilrijk.
Zijn ook nooit rechtstreekse concurrenten geweest. Zo'n fusie voelt minder 'kunstmatig' aan.
Je begint dan in 1e provenciale, das wel minder. Maar toch nog een heel stuk beter dan 4e prov ;)

Bent
10 mei 2013, 13:20
Ik ben een paar keer gaan kijken. Tegen Stvv dacht ik een man of 3000. Voor gewone matchen zal dat niet meer zijn dan 1500. Als je dan een 1000 abonementen hebt en wat sponsorkaarten weggeeft, weet je dat er niet veel betalende toeschouwers zijn per match. Voor Westerlo wordt dat gewoon moeilijk om te houden, zeker als ze niet naar 1ste kunnen gaan dit jaar. Nog een jaar in 2de en dan zullen de prof statuten van de spelers wel verdwijnen naar semi prof

Bulllshit... Heb je gezien wat voor een kern Westerlo heeft? Iachtchouk, Goor, Wilmet, Vandenbergh, Owusu,... Dan is het niet moeilijk dat je het moeilijk krijgt, terwijl die spelers duidelijk niet voor een meerwaarde hebben gezorgd. Kampioen KVO doet het met een fractie van dat budget hoor...

Die fusie is gewoon belachelijk, andermaal een ploeg die verdwijnt, puur door het wanbeleid van een andere...

Pieter3770
10 mei 2013, 14:42
Wat met het onethische dat er nog vele mensen op geld wachten dat ze nooit meer gaan terug zien, terwijl de voetbalploeg doodleuk opnieuw begint met een propere lei.
Opdoeken die handel!

Er zijn er hier nog velen die zeggen 'wat heeft Westerlo eraan'.
Wel, de supporters niks, die zouden gewoon afhaken.
De bestuurders krijgen mogelijks geld, overleven en krijgen een postje.
Westerlo heeft alles op alles gezet dot jaar. Het gaat niet lukken zo lijkt, wel dan is 't volgend jaar gedaan daar. Vaak niet meer dan 1200 man in de tribune, weinig sponsors. Kijk naar STVV, die hebben 3x of 4x zoveel supporters en hebben hun eigen ploeg in de winterstop moeten afslanken tot een jeugdploeg om niet failliet te gaan. Als je dan kijkt wat Westerlo nog deed in de winter...

Glor
10 mei 2013, 16:45
2 Club-spelers genomineerd voor Profvoetballer van het Jaar (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/130510_profvoetballervhjaar_genomineerden)

Een terechte shortlist denk ik.

Racing_Genk
10 mei 2013, 16:47
@tuninboy: in 1e prov zit het oude heusdne zolder, die zijn gefusioneerd met berkenbos. :p

Die in 4e prov waren toen nieuw opgericht

sharpshot
10 mei 2013, 17:02
Mag wel max worden dan!

Fella
10 mei 2013, 17:53
Jos legt de schuld bij de spelers - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0to0LTlMGgs)

Kenneke10
10 mei 2013, 18:09
Mag wel max worden dan!

Zijn swalbe zal hem wel nekken denk ik van enkele weken geleden, zal wel jelle vossen worden.

Tuninboy
10 mei 2013, 18:31
@tuninboy: in 1e prov zit het oude heusdne zolder, die zijn gefusioneerd met berkenbos. :p

Die in 4e prov waren toen nieuw opgericht

Nee hoor. Hier is altijd de uitstalkraam geweest. Wie het hoogste speelt, mag de naam van de gemeente dragen. Toen Heusden Zolder failliet is gegaan. Was Berkenbos de hoogste club van de gemeente, en daarom hebben die dus de naam Heusden Zolder gekregen. ;) Er is niet veel volk van Heusden naar Berkenbos gegaan hoor. Niet financieel & niet sportief. Maar Berkenbos is ook 99.9% dood.. :) Zal binnenkort wel ook helemaal gedaan zijn. Op voetbalvak is het hier een circus hoor. :lol:

Nu heb je nog Heusden 06 (het vroegere Heusden Zolder) en die spelen nog altijd op de grote plein van vroeger. En ik moet toegeven. Mooie pleinen wel. Alleen wat veel pleinen (4 in totaal en dan nog een appart pleintje voor de klein mannen) als 4de provinciale.

Maar op dat vlak doet HZ veel te kort. We hebben ook een mooie atletiekpiste 1.5 KM van het complex van HZ, waar ze wel heel wat konden uitbreiden. Maarja, ik maak er mij niet druk in. Overal waar ik shot gaan ze toch failliet. :unsure: :D eerst HZ & toen Genenbos.

Duffman-
10 mei 2013, 20:03
Westerlo :( De club waar ik vroeger vaak ging kijken en nog steeds zoveel sympathie voor heb. Maar moesten ze samen gaan met Beershot, mogen ze het wel vergeten qua supporters.
Dikke second.
Handen af mijn Westerlo.:(

Weebl
10 mei 2013, 20:09
Zoals Zottegem :cry:

Schone zaak, nu zijn wij nog altijd ploeg van't stad.
Volgend seizoen spelen we zelfs op 't stadion ;)!

Wilcao
10 mei 2013, 20:14
Volgend seizoen spelen we zelfs op 't stadion ;)!

Ook niet evident :unsure:.

Weebl
10 mei 2013, 20:56
Spijtig dat Strijpen in einderonde op hun kloten gekregen heeft of we hadden nog een derby bij :(

Maar best dat die pottestampers niet zijn overgegaan. Nu ja, niet dat derde of vierde mij nog interesseert :p.

Dr. Sheldon Cooper
10 mei 2013, 21:06
Zijn swalbe zal hem wel nekken denk ik van enkele weken geleden, zal wel jelle vossen worden.

Dan mag je Vossen, Bacca en Mbokani ook wel al van dat lijstje schrappen :') Wat een dwaze redenering

caoimhin
10 mei 2013, 21:28
Spijtig dat Strijpen in einderonde op hun kloten gekregen heeft of we hadden nog een derby bij :(

Tegen Zwart-Wit zeker? Jammer dat wij Strijpen niet geloot hebben, waren we ook over :-(

Weebl
10 mei 2013, 21:57
Wit-Zwart is anders ook maar een kutploeg ze :p

Duffman-
10 mei 2013, 22:30
Ik vind het wel belachelijk dat de laatste 3 wedstrijden van de playoffs worden samengeperst in 1 week... Vooral voor Genk is dit zeer nadelig wegens de beker...

Kenneke10
10 mei 2013, 23:01
Dan mag je Vossen, Bacca en Mbokani ook wel al van dat lijstje schrappen :') Wat een dwaze redenering

Bij lestienne hebben ze er in de pers niet over gezwegen, dat gaat het stem gedrag bij spelers wel beinvloeden maar dat snap jij wellicht niet.

Dillyracer
10 mei 2013, 23:19
Oh snapples.

Cuth
10 mei 2013, 23:49
Bij lestienne hebben ze er in de pers niet over gezwegen, dat gaat het stem gedrag bij spelers wel beinvloeden maar dat snap jij wellicht niet.

Jap, want dat is waar die voetballers zich door laten beïnvloeden.

Het zou je niet misstaan wat minder uit de hoogte te doen. Ik denk dat we daar allemaal baat bij zouden hebben.

pina
11 mei 2013, 00:32
Nu is het stadsbestuur die tegen werkt :( :(

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/945314_10201188854072216_963061980_n.jpg

belachelijk dat een investering van ochot 500.000 euro al een probleem oplevert... Dat is nu nog eens de zoveelste reden waarom het hier blijft achteruit gaan.

Kenneke10
11 mei 2013, 01:11
Jap, want dat is waar die voetballers zich door laten beïnvloeden.

Het zou je niet misstaan wat minder uit de hoogte te doen. Ik denk dat we daar allemaal baat bij zouden hebben.

Die actie van hem was pure matennaaien, dat blijft toch wel hangen bij voetballers onderling. Er zijn er vele andere die het hem voor gedaan hebben maar bij max hebben ze het echt dik in de pers uitgesmeerd.

Puur op prestaties zou hij hem wel echt verdienen natuurlijk. speelt de afgelopen maanden op een heel hoog niveau als hij dit kan doortrekken naar volgend seizoen zie ik hem als een topkandidaat voor de gouden schoen allesinds ( als hij blijft natuurlijk )

Tuninboy
11 mei 2013, 02:03
Die actie van hem was pure matennaaien, dat blijft toch wel hangen bij voetballers onderling. Er zijn er vele andere die het hem voor gedaan hebben maar bij max hebben ze het echt dik in de pers uitgesmeerd.

Puur op prestaties zou hij hem wel echt verdienen natuurlijk. speelt de afgelopen maanden op een heel hoog niveau als hij dit kan doortrekken naar volgend seizoen zie ik hem als een topkandidaat voor de gouden schoen allesinds ( als hij blijft natuurlijk )

Over zijn prestaties niks anders dan lof. Maar het is goed dat schwalbes meer in de media gaan komen. Week geleden ook nog gezegd. Niks is zo irritant als je laten vallen.

Kenneke10
11 mei 2013, 02:07
Over zijn prestaties niks anders dan lof. Maar het is goed dat schwalbes meer in de media gaan komen. Week geleden ook nog gezegd. Niks is zo irritant als je laten vallen.

Toch iemand die dit begrijpt ;)

Cerv.Be
11 mei 2013, 09:29
Ik vind het wel belachelijk dat de laatste 3 wedstrijden van de playoffs worden samengeperst in 1 week... Vooral voor Genk is dit zeer nadelig wegens de beker...
Nadeel.. Ik ben toch eens benieuwd, zeker na hun overwinning. Dit kan hun net juist een serieuze mentale boost geven voor de laatste 3 wedstrijden, en dan is het voor alle andere nadelig.

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 09:31

Komende van de man die zelfs schwalbe nog niet juist kan schrijven.

Spelers gaan echt wel niet zeggen: Wow, die Lestienne heeft zich toch eens laten vallen twee maanden geleden? Dan stem ik wel lekker op iemand anders!

:ironic:

Dat net jij zo'n felle bek moet opzetten is ook wel het toppunt. :')

Jonas89
11 mei 2013, 10:46
Boze Jos: "De spelers hebben Beerschot kapotgemaakt" (http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/130511_jos_boos_op_beerschot_spelers)

Jack Wilshere
11 mei 2013, 11:27
Komende van de man die zelfs schwalbe nog niet juist kan schrijven.

Spelers gaan echt wel niet zeggen: Wow, die Lestienne heeft zich toch eens laten vallen twee maanden geleden? Dan stem ik wel lekker op iemand anders!

:ironic:

Dat net jij zo'n felle bek moet opzetten is ook wel het toppunt. :')

Doe ff rustig kerel en speel het niet zo persoonlijk, alsof jij nog nooit een typefout gemaakt hebt.

Jepjep
11 mei 2013, 12:01
Zo veel vijandigheid weer de laatste tijd.

Tuninboy
11 mei 2013, 12:05
Zo veel vijandigheid weer de laatste tijd.

Als ge in het heetste van de strijd zit, is dat het ergste. Er kunnen nog 5 ploegen kampioen spelen, en iedereen wilt dat zijn ploeg kampioen speelt. Tuurlijk gaat het er dan wat erger aan toe, dan in het begin. En ik spreek ook voor men eigen.

fraaanche
11 mei 2013, 12:23
Boze Jos: "De spelers hebben Beerschot kapotgemaakt" (http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/130511_jos_boos_op_beerschot_spelers)

Betaal die maar als laatste bij een vereffening/faillissement. Jammer genoeg zal dat volgens de wet nogal moeilijk zijn :)

Kenneke10
11 mei 2013, 12:46
Denk de spelers ?

fraaanche
11 mei 2013, 13:20
De Jos werkte hier gratis ;)

ng
11 mei 2013, 13:36
belachelijk dat een investering van ochot 500.000 euro al een probleem oplevert... Dat is nu nog eens de zoveelste reden waarom het hier blijft achteruit gaan.

rofl mijn zuster haar huis was al ergens een 180 000. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn om te betalen?

Kenneke10
11 mei 2013, 13:57
Geselecteerd: Vladan Kujovic, Bojan Jorgacevic, Tom Høgli, Michael Almebäck, Fredrik Stenman, Thomas Meunier, Laurens De Bock, Oscar Duarte, Enock Adu, Jesper Jørgensen, Victor Vazquez, Birger Verstraete, Lior Refaelov, Maxime Lestienne, Ivan Trickovski, Eidur Gudjohnsen, Carlos Bacca, Brandon Mechele.

Selectie voor de match morgen op standard, stenman is er terug bij, tchite is ziek.

Duffman-
11 mei 2013, 14:11
Nadeel.. Ik ben toch eens benieuwd, zeker na hun overwinning. Dit kan hun net juist een serieuze mentale boost geven voor de laatste 3 wedstrijden, en dan is het voor alle andere nadelig.

Good point. Zo had ik het nog ni bekeken.:)

Muismat
11 mei 2013, 15:55

België is op dat gebied van investeren in infrastructuur toch een ontwikkelingsland ze. Veel van die anti-voetbal politici vinden dat "het voetbal al geld genoeg krijgt" maar denken geen 5 minuten na dat al die supporters ook zich verplaatsen (met openbaar vervoer bv) en lokale horecazaken bezoeken of dat een gloednieuw stadion (vb AA Gent) ook extra werkgelegenheid biedt. Onbegrijpelijk dat Club Brugge, Anderlecht en zelfs Standard in zo'n verouderd stadion blijven spelen. Alleen Genk en binnenkort ook Gent hebben een goed stadion.

Jonas89
11 mei 2013, 16:04

idd, vind ik ook triestig. Iedereen bij de club (voorzitter, supporters, ...) snakken naar een upgrade van het stadion. Maar ligt niet in de handen van de club zelf. Stad Waregem heeft duidelijk de sleutel in handen van de toekomst van het stadion...

Dan hoop ik dat we Europees spelen dit seizoen, dan MOETEN ze wel. En dan is het direct gedaan met de piste (verbreden plein, dus ook dug-outs die achteruit moeten en t'is direct bye bye piste)

Tuninboy
11 mei 2013, 16:31
België is op dat gebied van investeren in infrastructuur toch een ontwikkelingsland ze. Veel van die anti-voetbal politici vinden dat "het voetbal al geld genoeg krijgt" maar denken geen 5 minuten na dat al die supporters ook zich verplaatsen (met openbaar vervoer bv) en lokale horecazaken bezoeken of dat een gloednieuw stadion (vb AA Gent) ook extra werkgelegenheid biedt. Onbegrijpelijk dat Club Brugge, Anderlecht en zelfs Standard in zo'n verouderd stadion blijven spelen. Alleen Genk en binnenkort ook Gent hebben een goed stadion.

Voor die paar matchen op een seizoen dat het tot de nok vol zit bij al die grote ploegen ? Daarvoor ga je geen miljoenen inversteren. De stadions zijn mss oud, maar ze renderen nog, aangezien het zelden tot de nok volzit. Daarvoor is Belgie te klein.. om elke week in elk stadion een vol huis te hebben..

stormtrooper
11 mei 2013, 16:48
Voor die paar matchen op een seizoen dat het tot de nok vol zit bij al die grote ploegen ? Daarvoor ga je geen miljoenen inversteren. De stadions zijn mss oud, maar ze renderen nog, aangezien het zelden tot de nok volzit. Daarvoor is Belgie te klein.. om elke week in elk stadion een vol huis te hebben..

De bouw van een nieuw stadion trekt juist volk aan. Dat zie je heel goed bij Gent nu.

puni
11 mei 2013, 17:13

OHL krijgt normaalgezien ook een nieuw stadion als ze nog 2-3 jaar kunnen bevestigen in de hoogste afdeling. :unsure:

Soit, nekeer afzakken naar Den Dreef, hopelijk niet voor de laatst keer dit seizoen! :woohoo:

caoimhin
11 mei 2013, 17:14
Geef bv. Anderlecht een stadion van 40.000 en laat ze hun abonnementen herzien, en die kunnen zeker gemiddeld 35.000 per wedstrijd halen.

Jack Wilshere
11 mei 2013, 17:17
Geef bv. Anderlecht een stadion van 40.000 en laat ze hun abonnementen herzien, en die kunnen zeker gemiddeld 35.000 per wedstrijd halen.

En wees nu eens eerlijk, geloof jij dat als Anderlecht een groter stadion heeft hun prijzen zal verlagen? Ik alvast niet.
Ik heb het er de laatste tijd ook niet meer voor over om 40 EUR voor een afzonderlijke match te betalen en dan nog eens vervoer erbij rekenen, dan loopt het al snel op.
Op de Westland is het tegenwoordig ook betalen zeker? En als je in de straten rond het stadion parkeert riskeer je wel eens dat je terug naar huis kan rijden met een ruit of 2 minder.
En als het niveau dan nog aanvaardbaar zou zijn maar zelfs dat is de laatste jaren soms huilen met de pet op. Dan betaal ik liever 8 EUR om hier in Vosselaar naar een 4de klasser te gaan zien en dan kan ik in de kantine daar ook via Sporting Telenet de match volgen.

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 17:18
Anderlecht, Club en Standard kunnen idd wel meer volk trekken als, zoals Caoimhin en Stormtrooper zeggen, alles wat herbekeken zou worden en er nieuwe stadions gezet worden.

Tuninboy
11 mei 2013, 17:19
De bouw van een nieuw stadion trekt juist volk aan. Dat zie je heel goed bij Gent nu.

Omdat het iets nieuw is. En iets nieuw trekt altijd volk idd. Maar blijven ze komen, als ze een slecht seizoen spelen ? Het volk moet blijven komen he.

Vincort
11 mei 2013, 18:00
Precies of de club van een stad als Brussel niet het potentieel heeft om een stadion van 40k te vullen...

Stan_V
11 mei 2013, 18:03
Ruytinx die op een paar weken tijd mijn woorden zit tegen te spreken met z'n prestaties. Ok, dat mag :p

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 18:11
Is daar eigenlijk een stream voor? :unsure:

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 18:31
BAM 1-1 :p
Ik hoop dat RSCA Mboyo koopt :$

Jack Wilshere
11 mei 2013, 18:35
Bailly :lol:

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 18:36
Bailly is echt zo'n sukkel he. Voor elke wereldsave maakt die wel een blunder

Cpt. Kablammo
11 mei 2013, 18:40
Bailly heeft voor OHL wel degelijk gespeeld hoor, een meer anoniem seizoen dan anders.

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 18:48
Mwa, ik volg OHL nu wel wat omdat ik neffe het stadion woon (Niet zo erg als Puni) en ik vind Bailly toch wel aan zijn top zitten bij Leuven.

Rubmifer
11 mei 2013, 19:19
Lag er daar nu 3 man op de grond bij ohl in de 16? :lol:

Rubmifer
11 mei 2013, 19:23
Geeft ie daar rood voor? Boucaut is het kwijt...

Rikie
11 mei 2013, 19:23
Wat een circus. :rofl:

Rubmifer
11 mei 2013, 19:25
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/293/590/6f6.gif

camino
11 mei 2013, 19:25
Wat een slechte scheids zeg, typisch belgisch, bailly moest rood hebbe gekregen.
En de rode kaart voor die speler van leuve vondk gewoon een gele kaart.

Rikie
11 mei 2013, 19:26
Die Robson had toch geen enkele intentie om de bal te spelen? Rood kan je wel verdedigen imo

stormtrooper
11 mei 2013, 19:26
http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.1626697!image/1210407634.jpg_gen/derivatives/landscape390/1210407634.jpg

Ruytinx heeft altijd van die rare foto's :unsure:

Rubmifer
11 mei 2013, 19:27
Die slag van kage was toch bewust? Je zag hem toch echt een beweging maken.

stormtrooper
11 mei 2013, 19:30
Joos zit bezig over sfeer terwijl er constant "voile zwette" wordt gezongen :unsure:

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 19:37
Arbitrage in België is weer topnotch vandaag :p

camino
11 mei 2013, 19:40
1-4 Buffalo ole ole

Kenneke10
11 mei 2013, 19:41
Over en uit gent maakt zijn favorieten rol waar.

Rubmifer
11 mei 2013, 19:51
Ngolok, dat been :rofl:

Rikie
11 mei 2013, 19:52
Dat noemen ze dan in de lucht trappen zeker?

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 19:57
Terugmatch een maat voor niks :p
Finale = 1 match imo.

GemaneDude
11 mei 2013, 20:01
Enfin, het was duidelijk wie moest winnen vandaag. Boucault lachertje en Flupke Joos vond het allemaal zeer goed.

camino
11 mei 2013, 20:11
Enfin, het was duidelijk wie moest winnen vandaag. Boucault lachertje en Flupke Joos vond het allemaal zeer goed.

Gent was veel sterker en in de 1ste helft trok de scheids een aantal gele kaarten aan beide kanten niet en Bailly moest rood hebben gekregen, scheids was aan beide kanten een ramp.

GemaneDude
11 mei 2013, 20:15
Gent was veel sterker en in de 1ste helft trok de scheids een aantal gele kaarten aan beide kanten niet en Bailly moest rood hebben gekregen, scheids was aan beide kanten een ramp.

Ik zeg niet dat Gent onverdiend heeft gewonnen. En ja Bailly verdiende rood. Maar Robson was geen rood en het was geen penalty. En aan VDB zijn goal ging een fout vooraf.

Swagger
11 mei 2013, 20:15
BAM 1-1 :p
Ik hoop dat RSCA Mboyo koopt :$

Aub niet, laat maar waar hij is.

stormtrooper
11 mei 2013, 20:17
Dat hij nog maar een seizoentje bij Gent blijft heersen.

camino
11 mei 2013, 20:17
Ik zeg niet dat Gent onverdiend heeft gewonnen. En ja Bailly verdiende rood. Maar Robson was geen rood en het was geen penalty. En aan VDB zijn goal ging een fout vooraf.

Zoals ik al zegde; scheids was een ramp aan beide kanten maar ik had Leuven toch sterker verwacht, en nu nog naar gent, zelfs al was het maar 1-2 ofzo vandaag, Leuven zou het niet halen, Gent is beetje sterker.

Kenneke10
11 mei 2013, 20:20
Dat hij nog maar een seizoentje bij Gent blijft heersen.

Hadden ze geen mondelinge overeenkomst als hij dit seizoen bleef dat hij aan het einde van het seizoen zijn transfer zou krijgen ?
Tijdens de winterstop kon hij naar norwich dacht ik .

stormtrooper
11 mei 2013, 20:23
Hadden ze geen mondelinge overeenkomst als hij dit seizoen bleef dat hij aan het einde van het seizoen zijn transfer zou krijgen ?
Tijdens de winterstop kon hij naar norwich dacht ik .

Als er een goed bod komt mag hij inderdaad weg, maar hij heeft wel aangegeven om niet weigerachtig tegenover een extra seizoen te staan.

Rikie
11 mei 2013, 20:33
Spannend!

ééntje tegen null, ambiance!

Fella
gtvd

Rubmifer
1-0 Lokeren. Wat was Bossut daar van plan? :p

Kenneke10
11 mei 2013, 20:35
Penalty kalm omgezet.

puni
11 mei 2013, 20:42
Zoals ik al zegde; scheids was een ramp aan beide kanten maar ik had Leuven toch sterker verwacht, en nu nog naar gent, zelfs al was het maar 1-2 ofzo vandaag, Leuven zou het niet halen, Gent is beetje sterker.

Aan beide kanten zegtem. :lol:

Boucaut is gewoon een partijdige klootzak die elke thuiswedstrijd van OHL de kant van de tegenstander kiest.

- Overtreding bij de 1-3
- Belachelijke rode kaart voor Robson
- Strafschop nog een duidelijk schwalbe

Met twaalf is het natuurlijk een pak makkelijker voetballen. Bailly en Kagé (denk toch dat hij het was) hadden trouwens allebei moeten gaan douchen bij die fase.

Kenneke10
11 mei 2013, 20:43
2-0 lokeren

Rubmifer
11 mei 2013, 20:43
2-0 Lokeren. Tis gedaan voor Zulte.

Rikie
11 mei 2013, 20:44
zwei gegen null, ambiance!!

Fella
11 mei 2013, 20:44
ja fuck it

Muismat
11 mei 2013, 20:48
Mooie goal zeg van Lokeren

Dr. Sheldon Cooper
11 mei 2013, 20:49
Zulte gaat zoals verwacht kraken. Wel chapeau dat het nog zo lang uitgebleven is

Fella
11 mei 2013, 20:50
wij gaan hier nog naast Europees grijpen
spijtig

camino
Aan beide kanten zegtem. :lol:

Boucaut is gewoon een partijdige klootzak die elke thuiswedstrijd van OHL de kant van de tegenstander kiest.

- Overtreding bij de 1-3
- Belachelijke rode kaart voor Robson
- Strafschop nog een duidelijk schwalbe

Met twaalf is het natuurlijk een pak makkelijker voetballen. Bailly en Kagé (denk toch dat hij het was) hadden trouwens allebei moeten gaan douchen bij die fase.

Neutraliteit is bij u ook altijd ver zoek; in de 1ste helft moest die scheids aan beide kanten paar keer duidelijk geel hebben getrokken zeker de fout op cage die express onderuit werd gehaald en bailly moest rood hebbe gekrege en ik heb zelf gezegd dat die rode kaart voor de leuven speler geel moest zijn. Ook meerdere keren buitenspel fases slecht beoordeeld.
Denkt gij nu echt man dat Leuven Gent er zou gaan uitknikkeren, keep on dreaming, Gent was duidelijk beter en sterker dan dit Leuven en zoals ik al zei; al bleef het 1-2, het zou niks veranderen.

Weebl
Jammer dat Zulte zo'n mooi seizoen nu een beetje in mineur moet eindigen. Had er nog net iets meer van verwacht in de play-offs. Nog steeds een weergaloze prestatie hoor, alle respect voor die mannen.

Rikie
11 mei 2013, 20:52
Clubtje moet maar zorgen dat ze finishen achter Zulte!

Thorazer
11 mei 2013, 20:53
Amaai 2-0 al jammer voor Zulte...

Kenneke10
11 mei 2013, 20:54
spijtig

Een europees ticket zouden jullie dubbel en dik verdienen dit seizoen zal net 5 speeldagen te lang zijn vrees ik.

Cinnead
11 mei 2013, 21:00
Match is nog niet gespeeld..
Ben wel pas beginnen kijken op het einde van de 1ste helft, zijn ze echt zo slecht bezig ?

Time
11 mei 2013, 21:03
Zulte gaat nog voorlaatste worden in die PO1.

puni
11 mei 2013, 21:08
Neutraliteit is bij u ook altijd ver zoek; in de 1ste helft moest die scheids aan beide kanten paar keer duidelijk geel hebben getrokken zeker de fout op cage die express onderuit werd gehaald en bailly moest rood hebbe gekrege en ik heb zelf gezegd dat die rode kaart voor de leuven speler geel moest zijn. Ook meerdere keren buitenspel fases slecht beoordeeld.
Denkt gij nu echt man dat Leuven Gent er zou gaan uitknikkeren, keep on dreaming, Gent was duidelijk beter en sterker dan dit Leuven en zoals ik al zei; al bleef het 1-2, het zou niks veranderen.

Het verschil is wel dat die twee gele kaarten niet wedstrijdbeslissend zijn. Die niet gefloten overtreding bij de 1-3, de rode kaart en die strafschop zijn dat wel.

Uw redenering slaat trouwens nergens op. In POII was KVM duidelijk de betere bij ons en won met 0-3. Ge weet toch wat we in Mechelen gaan doen zijn? Met 1-2 op het bord is alles nog te spelen.

EDIT: Gij zijt wel de laatste die het woord neutraliteit in de mond moeten nemen ze, makker. :lol:

Kenneke10
11 mei 2013, 21:14
2-1

ng
11 mei 2013, 21:16
De ref laat de wedstrijd niet ontaarden. Ja want vuil dat ze aan het spelen waren.

Rikie
11 mei 2013, 21:18
Persoons :rofl:

Cinnead
11 mei 2013, 21:19
Foei foei, wat een tackles ...

ng
11 mei 2013, 21:20
OK ze gaan erin vliegen zo te zien.

camino
11 mei 2013, 21:25
Het verschil is wel dat die twee gele kaarten niet wedstrijdbeslissend zijn. Die niet gefloten overtreding bij de 1-3, de rode kaart en die strafschop zijn dat wel.

Uw redenering slaat trouwens nergens op. In POII was KVM duidelijk de betere bij ons en won met 0-3. Ge weet toch wat we in Mechelen gaan doen zijn? Met 1-2 op het bord is alles nog te spelen.

EDIT: Gij zijt wel de laatste die het woord neutraliteit in de mond moeten nemen ze, makker. :lol:

Jaja, want wij zijn mechelen :-/. Gent is duidelijk de sterkste ploeg in po2.
Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, scheids was dus maar slecht aan 1 kant, oke, dat weten we alweer.

puni
11 mei 2013, 21:27
Neen, scheids was slecht tout court, maar de beslissingen in ons nadeel waren gewoon wedstrijdbepalend (en hij floot hoofdzakelijk verkeerd in het nadeel van Leuven).

puni
11 mei 2013, 21:31
2-2. :lol:

Cinnead
Match was inderdaad bijlange nog niet gespeeld :)

Rubmifer
Hoe belachelijk geeft Lokeren dit allemaal weg zeg?

puni
11 mei 2013, 21:32
Persoons wil precies graag al gaan douchen.

In het rijtje achterlijke tweets kan deze wel tellen trouwens: yves_m_ Hopelijk een gepaste boete voor die racistische spreekkoren in het plattelandsdorp Leuven. #ohlgnt"

Omdat we de laatste twintig minuten regelmatig het alom gekende 'vuile zwette' hebben bovengehaald.

TrickY.
11 mei 2013, 21:33
Komaaaan pls 3 punten. Wel enorm zwak pfff

Thorazer
Hehe 2-2

TrickY.
Jaaaaaaa

Rubmifer
2-3 :')

Kenneke10
2-3 amai

puni
11 mei 2013, 21:34
Lokeren. :lol:

Cpt. Kablammo
11 mei 2013, 21:34
Lazic :')

Rubmifer
11 mei 2013, 21:35
Lokeren. :lol:

Eerder Lazic, die heeft nog geen fluit gedaan vandaag.

caoimhin
Crap.

Thorazer
Omg Lokeren :/ 2-3

Rikie
11 mei 2013, 21:36
Wtf is dit? Ik kijk 5 minuten niet en het gaat van 2-1 naar 2-3. :cry:
Blijkbaar door vliegenvanger Lazic? Wat een sul zeg.

Jepjep
11 mei 2013, 21:37
Persoons wil precies graag al gaan douchen.

In het rijtje achterlijke tweets kan deze wel tellen trouwens: yves_m_ Hopelijk een gepaste boete voor die racistische spreekkoren in het plattelandsdorp Leuven. #ohlgnt"

Omdat we de laatste twintig minuten regelmatig het alom gekende 'vuile zwette' hebben bovengehaald.

Het enige wat achterlijk is, is deze post van jou. Over minimaliseren gesproken.

ng
11 mei 2013, 21:38
Als ge uw armen niet uitsteekt kunt ge de bal niet pakken.

_DKsissor_
11 mei 2013, 21:39
Zulte-Waregem gaat nog voorlaatste worden in PO1...

puni
11 mei 2013, 21:39
Het enige wat achterlijk is, is deze post van jou. Over minimaliseren gesproken.

Ik vrees dat ge niet mee zijt, jepjep. Denk er nog eens rustig over na. :)

Ik zal u een hint geven: Vuile zwarte heeft niets met huidskleur te maken. Er liep vanavond nog iets zwarts over het veld.

TheRedDevils
11 mei 2013, 21:40
Zulte gaat zoals verwacht kraken. Wel chapeau dat het nog zo lang uitgebleven is

spijtig

Jammer dat Zulte zo'n mooi seizoen nu een beetje in mineur moet eindigen. Had er nog net iets meer van verwacht in de play-offs. Nog steeds een weergaloze prestatie hoor, alle respect voor die mannen.

Zulte gaat nog voorlaatste worden in die PO1.

Niet te vroeg conclusies trekken! Voorlopig staan ze aan kop.

Rikie
11 mei 2013, 21:44
Tot dat Lokeren 2 keer scoort in de blessuretijd. :p (let it be :cry:)

Fella
11 mei 2013, 21:45
Speelt Waregem goed (in de 2e helft)?
Tweede helft niet gezien..

puni
11 mei 2013, 21:47
Ik denk dat Berrier volgende week gewoon op de bank zit.

TrickY.
11 mei 2013, 21:47
Speelt Waregem goed (in de 2e helft)?
Tweede helft niet gezien..

Neen nie echt :(

Fella
11 mei 2013, 21:48
Neen nie echt :(

Ben al blij dat we van de 0-2 terugkomen!

pina
11 mei 2013, 21:49
kan alleen maar toejuichen dat gent de finale gaat spelen voor het EL-ticket. Al is het wel onverdiend als ze hem effectief pakken tov wie op plaats 4 eindigt.

Fella
11 mei 2013, 21:50
kan alleen maar toejuichen dat gent de finale gaat spelen voor het EL-ticket. Al is het wel onverdiend als ze hem effectief pakken tov wie op plaats 4 eindigt.

Als Cercle Europees pakt is het ook onverdiend hé..

Booster
11 mei 2013, 21:52
leuke PO1 :)

Rubmifer
11 mei 2013, 21:53
Lazic moet een van de belachelijkste keepers zijn in eerste klasse. De manier waarop hij naar die vrije trap dook, alsjeblieft zeg. Deed niet eens moeite om zijn armen te strekken.

McGregor
11 mei 2013, 21:53
PO zijn spannend, maar hebben we al goed voetbal gezien?

Gavin
11 mei 2013, 21:56
Ik denk dat Zulte-Waregem gewonnen heeft omdat de Telenetcommentator letterlijk "Lokeren zal de scherprechter van de titel worden" heeft gezegd. Onnozelaar.

McGregor
11 mei 2013, 21:57
Ik denk dat Zulte-Waregem gewonnen heeft omdat de Telenetcommentator letterlijk "Lokeren zal de scherprechter van de titel worden" heeft gezegd. Onnozelaar.

Wie was het?

Thorazer
11 mei 2013, 22:00
Had liever een draw gezien vanavond.

Rikie
11 mei 2013, 22:00
Ik gok op Lambert.
edit: hmmm, kan niet die zit in de studio. Dan gok ik op euh.... die andere dork.
edit2: Tim Wielandt!
edit3: Of mss ook niet!? Geluid stond voor tactische redenen uit. ;)

Stan_V
11 mei 2013, 22:05
Wie was het?

Die Floris Geerts ofzoiets, denk dat die kerel normaal NBA doet?

thijse
11 mei 2013, 22:07
De Witte: "Nu graag tegen Club Brugge"

"Europees voetbal in ons nieuwe stadion zou mooi zijn. Ik zou nu graag tegen Club Brugge spelen. Tegen hen komt er altijd een mysterieuze kracht in ons stadion."

Wat een arrogante blaaskaak blijft dat seg :puke:

Duffman-
11 mei 2013, 22:09
En gezien uw signature en picture denk ik dat ge een loss voor Zulte Waregem ook niet erg had gevonden.:P

pina
11 mei 2013, 22:10
Wat een arrogante blaaskaak blijft dat seg :puke:

alle bon, als een mens al niet eens mag hopen...

Jonas89
11 mei 2013, 22:17
Nooit gedacht dat we de 2-0 achterstand gingen ombuigen naar een winst, donderdag alweer een belangrijke wedstrijd tegen Club.

Ik denk dat Berrier niet meer zal spelen dit seizoen, de rotte appel in de groep momenteel....

Rubmifer
11 mei 2013, 22:38
Morgen winst van Club en Genk graag. Top 4 is dan Club en Zulte met 43 punten, Anderlecht en Genk met elk 42 punten. :x

NemesisBE
11 mei 2013, 22:50
Ik heb m'n ticket voor Club-Genk alvast :cool:

Jepjep
11 mei 2013, 23:15
Morgen winst van Club en Genk graag. Top 4 is dan Club en Zulte met 43 punten, Anderlecht en Genk met elk 42 punten. :x

Er is gewoon een reële kans dat Club morgen aan de leiding staat :o
Als ze morgen winnen en anderlecht verliest of speelt gelijk, dan zou club weleens stiekem met de hoofprijs kunnen gaan lopen. Moeten dan nog uit op zulte en thuis tegen genk wat niet onmogelijk is.

Kiiilerke
11 mei 2013, 23:18
hopelijk wint anderlecht en al de rest een gelijkspel:unsure:

Kenneke10
11 mei 2013, 23:23

Als Club morgen zou winnen zal het wel direct uitverkocht huis zijn :D

Thorazer
11 mei 2013, 23:37

Nee dank u :)
Hebben al genoeg geluk gehad dus mag stoppen morgen hèhè

Kenneke10
12 mei 2013, 00:06
Nee dank u :)
Hebben al genoeg gelul gehad dus mag stoppen morgen hèhè

Een weekje kan er nog wel bij :p

TheRedDevils
12 mei 2013, 00:22

Ik wacht tot zondagavond. Hopelijk zijn er dan nog voldoende tickets beschikbaar in Noord boven:unsure:

caoimhin
12 mei 2013, 01:00
Morgen wint Club, Anderlecht verliest en volgende speeldag speelt Club gelijk tegen Zulte en Anderlecht wint. Laatste speeldag wint Anderlecht van Zulte en Club van Genk.

Nah, Club verliest morgen en Anderlecht gelijk.

Kenneke10
12 mei 2013, 01:01
Ik wacht tot zondagavond. Hopelijk zijn er dan nog voldoende tickets beschikbaar in Noord boven:unsure:

Denk dat er veel de match van morgen afwachten en wat rsca doet s'avonds.

Cpt. Kablammo
12 mei 2013, 01:12
Ojo even in de kranten gaan zagen dat Beerschot hem nog een 'klein appartementje' aan loon moet, een bedrag "waar normale mensen 6-7 jaar voor moeten werken". En die jongen vraagt zich af waarom ze hem nergens graag hebben. :')

Dat een club bereid was om honderden duizenden euros aan die debiel uit te geven is hallucinant.

Kenneke10
12 mei 2013, 01:14
Heb dit ook gelezen, is tergelijk even spotten met de gewone werkmens :puke:

CisnerosIsGod
12 mei 2013, 01:21

gelijkspel*

puni
12 mei 2013, 01:49
Ojo even in de kranten gaan zagen dat Beerschot hem nog een 'klein appartementje' aan loon moet, een bedrag "waar normale mensen 6-7 jaar voor moeten werken". En die jongen vraagt zich af waarom ze hem nergens graag hebben. :')

Dat een club bereid was om honderden duizenden euros aan die debiel uit te geven is hallucinant.

Neemt natuurlijk niet weg dat-ie wel een punt heeft als dat in zijn contract staat. De manier waarop hij dat verkondigt is uiteraard behoorlijk wansmakelijk.

Weebl
12 mei 2013, 09:34
Daaraan ziet ge natuurlijk ook hoe goed die mannen weten bij welke ploeg ze tekenen he..

Cerv.Be
12 mei 2013, 09:36
Damn, wie wil nu nog 4e eindigen (of hoe zit het nu met Genk?) en tegen AA Gent spelen? Al weken zitten chillen in POII, rustig matchkes uitspelen, spelers sparen, ... De rest zit daar met de druk & spanning van POI. Méh, denk dat het Europees ticket voor het grijpen ligt voor Gent.

Lol, moet toch wel even serieus lachen met die comments die hier werden gepost tijdens de match van Zulte. :rofl:

Balsaus
12 mei 2013, 09:53
Naar wie gaat het 5de europees ticket dan? Cercle?

puni
12 mei 2013, 10:11
Ik was trouwens nog eentje vergeten uit het blunderboek van Boucaut. Wel typisch dat ze dat blijkbaar alleen op de site van Sportwereld hebben gezien, op Sporza leest ge er niks over.

28'
Fout op Cerigioni Alessandro Cerigioni zet zich door maar wordt onderuit getrokken door Pau Cendrós López. Ref Boucault ziet er geen graten in en laat gewoon doorspelen.

Alleen op weg naar doel bij een 1-2 stand. Was altijd rood want de laatste man. Ik voel mij echt een beetje fiqm na gisteren. :(

Sportinggboy
12 mei 2013, 10:12
Winst voor Zulte of niet, RSCA moet gewoon winnen in Genk. Dat was voor Zulte speelde zo en dat is nu ook het geval. En simpel zal het zeker niet worden.

Over Standard - Brugge denk ik dat Brugge hoogstens daar een punt kan gaan pakken. Ik vind Standard thuis vrij sterk en het is hun laatste kans. Zonder Donk en Odjidja op het middenveld zal het moeilijk zijn tegen Vainquer.

Jack Wilshere
12 mei 2013, 10:14
Doet Club het meestal niet vrij goed op Standard?

Sportinggboy
12 mei 2013, 10:15

Vorige keer gewonnen daar. Voor de rest in 10 jaar bijna geen enkele zege. In 2004 was de laatste keer dacht ik

Cuth
12 mei 2013, 10:17
Nee sorry, jij bent een beetje teveel successupporter om fiqm te zijn.

Gij zijt nene intelligente gast etc maar wanneer gij over OHL of Barca begint ist gewoon alt+f4.

NemesisBE
12 mei 2013, 10:25
Garrido is de eerste coach die won op Standard sinds Sollied denk ik. Mag dat kunstje nog wel eens overdoen natuurlijk :p

Weebl
12 mei 2013, 10:29
Zeven spelers van de basisploeg van toen, spelen wel niet meer, maar kom :p

NemesisBE
12 mei 2013, 10:30
Maar de vervangers doen het goed! Bacca en Lestienne gaan weer goed de ruimte in de rug gebruiken, ik voel het!

Jack Wilshere
12 mei 2013, 10:33
T’is te hopen dat Standard met Batshuayi & Ezekiel speelt, daar kunnen die statische verdedigers van Club het wel is moeilijk mee hebben.

Arne
12 mei 2013, 10:40
Heb eens de goals bekeken van Zulte gisteren. Nu, om alles op Lazic te gaan steken.. Die eerste goal kan hij al niets tegen beginnen, wordt van heel dichtbij binnengekopt. Dan moet ge al een superreflex hebben. Die tweede goal was eigenlijk wat gelijkaardig, ook weer van dichtbij. Die mandekking bij Lokeren is vooral triestig slecht.

De derde goal zag hij waarschijnlijk niet komen, maar die had hij misschien moeten hebben.

fiqm
12 mei 2013, 10:43
Naar wie gaat het 5de europees ticket dan? Cercle?
Volgens mij is het zo dat als Genk in de top twee eindigt, het 5de Europese ticket naar Cercle gaat. Als ze derdes of vierdes eindigen, krijgt Genk zogezegd het Europa League ticket van de beker, en schuiven de laatste twee Europese plaatsen een beetje op. Dan mag de nummer 5 tegen Gent spelen. En als Genk vijfdes wordt, verandert er niks. Dan speelt de nummer 4 gewoon tegen Gent.

Ik denk toch dat het zo is, zeg me gerust als ik verkeerd ben, want ik ben ook wel benieuwd.

TheRedDevils
12 mei 2013, 11:02
Winst voor Zulte of niet, RSCA moet gewoon winnen in Genk. Dat was voor Zulte speelde zo en dat is nu ook het geval. En simpel zal het zeker niet worden.

Over Standard - Brugge denk ik dat Brugge hoogstens daar een punt kan gaan pakken. Ik vind Standard thuis vrij sterk en het is hun laatste kans. Zonder Donk en Odjidja op het middenveld zal het moeilijk zijn tegen Vainquer.

Vainqueur speelde erg zwak tegen Anderlecht, deed echt niets goed met de bal. Hopelijk speelt hij vandaag nog eens zo, dan zit de overwinning er wel in. Van Batshuayi moeten we ook oppassen, gevaarlijke speler.
Hopelijk drawt Genk tegen Anderlecht. Die spanning van de play-offs :crazy:

J.Brown
12 mei 2013, 11:23
Er moet gewonnen worden van Brugge willen we nog kans maken op ticket voor Europees voetbal. Ik verwacht een zeer offensief Standard vandaag, vanaf de start. Las deze morgen in de krant dat Standard nog geen enkele goal heeft binnengekregen op Sclessin gedurende de POs, mooie statistiek. Hopelijk kunnen we dit behouden.

En tegen Anderlecht was er niemand goed op Mpoku na. Enigste die er voor ging.

Het ideale moment om Brugge thuis te ontvangen zonder Vadis en Donk. Toch niet van de minste.

Les compositions probables :

STANDARD : Kawashima - Van Damme, Ciman, Kanu, Opare - Buyens, Vainqueur, Mpoku, Bulot - Batshuayi, Ezekiel
Banc : Moris, Diabaté, Marquet, Cissé, Ono, Koc, Nagai, Tucudean, Reza

NemesisBE
12 mei 2013, 11:36
Volgens mij is het zo dat als Genk in de top twee eindigt, het 5de Europese ticket naar Cercle gaat. Als ze derdes of vierdes eindigen, krijgt Genk zogezegd het Europa League ticket van de beker, en schuiven de laatste twee Europese plaatsen een beetje op. Dan mag de nummer 5 tegen Gent spelen. En als Genk vijfdes wordt, verandert er niks. Dan speelt de nummer 4 gewoon tegen Gent.

Ik denk toch dat het zo is, zeg me gerust als ik verkeerd ben, want ik ben ook wel benieuwd.

Dat is helemaal correct!

fcberke
12 mei 2013, 11:43
Er moet gewonnen worden van Brugge willen we nog kans maken op ticket voor Europees voetbal. Ik verwacht een zeer offensief Standard vandaag, vanaf de start. Las deze morgen in de krant dat Standard nog geen enkele goal heeft binnengekregen op Sclessin gedurende de POs, mooie statistiek. Hopelijk kunnen we dit behouden.

En tegen Anderlecht was er niemand goed op Mpoku na. Enigste die er voor ging.

Het ideale moment om Brugge thuis te ontvangen zonder Vadis en Donk. Toch niet van de minste.

Le composition probable :

STANDARD : Kawashima - Van Damme, Ciman, Kanu, Opare - Buyens, Vainqueur, Mpoku, Bulot - Batshuayi, Ezekiel
Banc : Moris, Diabaté, Marquet, Cissé, Ono, Koc, Nagai, Tucudean, Reza

je meervoud was een beetje fout!

J.Brown
12 mei 2013, 12:01
je meervoud was een beetje fout!

Opstelling van Brugge stond eronder, ma dat is niet relevant ahja

mes excuses le plus sincères fcbeerke

fordjah
12 mei 2013, 12:18
Was weer te denken da we het uit handen zouden geven. Stront 2de helft. Op naar volgend seizoen :doh::doh::doh::doh::doh::doh:

Dr. Sheldon Cooper
12 mei 2013, 12:26
Zal wel weer tien jaar ouder worden na de matchen vandaag. Gaat spannend worden.

Thorazer
12 mei 2013, 12:34
Zal wel weer tien jaar ouder worden na de matchen vandaag. Gaat spannend worden.Idd ben benieuwd hoe we het gaan doen op Genk en hoe zij voor de dag gaan komen na de beker winst.

Dr. Sheldon Cooper
12 mei 2013, 12:39
Deze play-offs toont iedere ploeg elke match een ander gezicht heb ik de indruk. Zwakke kampioen sowieso dit jaar want niemand is onverslaanbaar.

Tuninboy
12 mei 2013, 12:43
Deze play-offs toont iedere ploeg elke match een ander gezicht heb ik de indruk. Zwakke kampioen sowieso dit jaar want niemand is onverslaanbaar.

Inderdaad. Maar als de competitie al gespeeld was voor de PO. Had het ook geen zin. Maar dit is net iets te spannend. :unsure:

Rikie
12 mei 2013, 12:44
Suarez: "Ik wil een Anderlechticoon worden" - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-11/suarez-ik-wil-een-anderlechticoon-worden) :love:

nuja... 'words are wind'

Dr. Sheldon Cooper
12 mei 2013, 12:45
Vorige match had ik gewoon zin om men laptop dicht te doen en een uur later online te lezen hoe het afgelopen was :')

Dwaze Suarez met zijn hypocriet gedoe, bah.

Kenneke10
12 mei 2013, 12:54

Op voetbal gebied spelen we altijd een goede match in luik, nuja in december wonnen we er wel nadat het in de eerste helf al 2 a 3-0 kon geweest zijn.
Brugge zal heel goed moeten zijn vandaag om daar punten te pakken, feit is de laatste maanden halen we betere resultaten als we op de counter spelen ( op genk, thuis tegen rsca ).

Boukreev
12 mei 2013, 13:30
Standard: Kawashima, Opare, Ciman, Kanu, Van Damme, Koc, Buyens, Vainqueur, Mpoku, Tucudean, Ezekiel

Club: Kujovic, Hogli, Almeback, Meunier, Duarte, Adu, Jorgensen, Vazquez, Refaelov, Lestienne, Bacca

Wie is Koc?

J.Brown
12 mei 2013, 13:58
Komt uit de jeugd, enkele maanden terug prof contract getekend. Flankspeler die enorm vinnig is normaal gezien. Bulot zelf niet op de bank, vreemd. Tegen Anderlecht was hij wel rampzalig.

TheRedDevils
12 mei 2013, 14:01
Komt uit de jeugd, enkele maanden terug prof contract getekend. Flankspeler die enorm vinnig is normaal gezien.
Bulot zelf niet op de bank, vreemd.

Geen Batshuayi, mooi zo! Wel jammer dat De Bock weer niet start, nu moet Hogli weer op links staan.

Dr. Sheldon Cooper
12 mei 2013, 14:07
Geen Batshuayi, mooi zo! Wel jammer dat De Bock weer niet start, nu moet Hogli weer op links staan.

Is beetje kiezen tussen de pest en cholera. Mij weten ze allebei niet te overtuigen eigenlijk.

J.Brown
12 mei 2013, 14:08

Zal wel invallen kort na de rust. Benieuwd naar Tucudean, heeft leuke invalbeurten gehad tot nu toe.

Ons bank is echt wel piepjong met Cissé, Marquet, Morris en Batshuayi

Bulot ziek blijkbaar.

Cpt. Kablammo
12 mei 2013, 14:13
Is beetje kiezen tussen de pest en cholera. Mij weten ze allebei niet te overtuigen eigenlijk.

Wtf man, De Bock speelt echt wel degelijk en Hogli doet eigenlijk ook zijn ding op de backs meestal. Zelfs als ie op links moet staan doet ie het niet slecht.