PDA

Volledige versie bekijken : Wie verandert van shirt 2013-2014

Kenneke10
13 april 2013, 01:06
man city wordt nike

Club brugge nike

Engeland zou ook naar nike gaan

Nike is in onderhandeling met de rode duivels om contract van burda over te nemen met oog op het Wk

Thorazer
13 april 2013, 01:15
Nike is in onderhandeling met de rode duivels om contract van burda over te nemen met oog op het WkWist niet dat daar al sprake van was om over te stappen?

Cuth
13 april 2013, 01:16
Ik ben ne zure mens.

Kenneke10
13 april 2013, 01:17
Nike zou de rode duivels graag weer overnemen , nu belgie echt hot is en het wk inzicht.

Kenneke10
13 april 2013, 01:19
voor sommige mensen zijn dit toch leuke weetjes ?

Fixed in beginpost , mijn excuses .

Mensen die ander weetje weten moge deze altijd posten .

Cpt. Kablammo
13 april 2013, 01:31
Adidas zou ons wel zeer stoere shirtjes kunnen geven. Kruising tussen Duitsland en Spanje. vooral die zwarte shirts van Duitsland zijn altijd ZO vet. Damn.

Nike zou ook wel mooie dingen kunne leveren, maar meer mooi en clean dan stoer. Maar de laatste Nike shirts die we hadden waren wel de mooiste imo.

Als we Puma zouden hebben zouden we met onze kleuren echt zo een Afrikaanse vibe uitstralen. :D

Kenneke10
13 april 2013, 01:35
Ooit gelezen dat ze in de kleine competitie's maar 1 club willen in dit geval Anderlecht .

J.Brown
13 april 2013, 09:24
ergens een artikel te vinden mbt Nike en de Rode Duivels?

Burda is echt te lelijk imo

Jepjep
13 april 2013, 10:46
Hopelijk gebeurt het, zijn we eindelijk van die afgrijselijke cha-cha shirts af.

ViezeFreddyyy
13 april 2013, 11:55
Zolang nike er maar geld kan aan verdienen tss -.-' , sad. Ik vond die shirts van burda anders wel deftig!

Kenneke10
13 april 2013, 12:11
ergens een artikel te vinden mbt Nike en de Rode Duivels?

Burda is echt te lelijk imo

Nee is ook maar een gerucht, een winkelhandelaar in voetbalshirts wist me dit te vertellen via zijn nike makelaar.

Club zijn home shirt zou de standaard shirt worden die ze nu al gebruiken met zo een kraagje, derde trui zou met de kleuren al la west ham zijn bordaux met zo een bleek blauw hoop dat dat laatste niet klopt allesinds.

Lilspanyol
13 april 2013, 12:13
Vooral dat grote buiklogo van de KBVB laat het truitje er zo kitscherig uitzien imo.
Hopelijk snel Nike!

BTW: BRON?!

Kenneke10
13 april 2013, 12:25
Zie mijn post erboven is wel een gerucht dat gaat.

LaBuenaVida
13 april 2013, 12:25
Club zijn home shirt zou de standaard shirt worden die ze nu al gebruiken met zo een kraagje, derde trui zou met de kleuren al la west ham zijn bordaux met zo een bleek blauw hoop dat dat laatste niet klopt allesinds.

Hmm, waarvan haal je dat? Ik denk dat ze eerder een nieuw ontwerp gaan maken voor Club.
Maar normaal gaat Club eind deze maand een nieuw truitje tonen en de rest op de fandag

Wilcao
13 april 2013, 12:39
Hopelijk krijgen de RD Nike of gewoon iets anders, want Burrda is echt een gedrocht! Twente liet hun contract al na 1 jaar ontbinden omdat de kwaliteit van die shirts om te huilen zijn.

BleKKie
13 april 2013, 12:47
Kunnen anders voor patrick gaan fzo :)

NemesisBE
13 april 2013, 12:49
Da's al voor Anderlecht he :unsure:

Kenneke10
13 april 2013, 13:40
Hmm, waarvan haal je dat? Ik denk dat ze eerder een nieuw ontwerp gaan maken voor Club.
Maar normaal gaat Club eind deze maand een nieuw truitje tonen en de rest op de fandag

Sport winkel houders krijgen meestal de collectie al te zien januari/ februari zodat ze kunnen inschatten wat ze intrekken in hun winkel en wat niet.
En ik ken die baas echt goed dus die gaat er niet om liegen.

De nike spullen van club hebben ze enkel de voorbeelden gezien omdat de deal nog maar net gemaakt is, ze vonden het al raar dat puma nog niks kon laten zien ivm Club voor volgend seizoen.

http://www.customkit.com/kit/58480/football-shirts/inter-stripe-iii-game-jersey-varsity-red/royal-blue.htm op deze trui zou ons home shirt gebaseerd zijn

LaBuenaVida
13 april 2013, 14:24
Sport winkel houders krijgen meestal de collectie al te zien januari/ februari zodat ze kunnen inschatten wat ze intrekken in hun winkel en wat niet.
En ik ken die baas echt goed dus die gaat er niet om liegen.

De nike spullen van club hebben ze enkel de voorbeelden gezien omdat de deal nog maar net gemaakt is, ze vonden het al raar dat puma nog niks kon laten zien ivm Club voor volgend seizoen.

Nike Inter Stripe Iii Game Jersey University Red Royal Blue Football Shirts (http://www.customkit.com/kit/58480/football-shirts/inter-stripe-iii-game-jersey-varsity-red/royal-blue.htm) op deze trui zou ons home shirt gebaseerd zijn

Alright!
Hebben ze al iets vrijgegeven over hun nieuwe sponser? wss niet

Kenneke10
13 april 2013, 14:25
Volgend seizoen is dit nog gewoon belfius, is pas 2014-2015 dat ze stoppen.

LaBuenaVida
13 april 2013, 15:27
Aahzo

Alcoholic Punk
13 april 2013, 15:56
Geruchten dat West Ham van Macron naar Adidas zou gaan maar ik reken daar niet op.
Zou wel nice zijn, kunnen ze terug shirts maken zoals WH had begin de jaren 80.

BleKKie
14 april 2013, 13:53
Volgend seizoen is dit nog gewoon belfius, is pas 2014-2015 dat ze stoppen.

Zeker? Ik dacht dat dit het laatste seizoen was van Belfius?

Kenneke10
25 april 2013, 15:05
Nee is ook maar een gerucht, een winkelhandelaar in voetbalshirts wist me dit te vertellen via zijn nike makelaar.

Zit er toch niet ver naast :) enkel dat bleek blauw vindt ik niet terug .