PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 6

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Vedeco
4 april 2013, 09:12
Een poll, omdat het kan!

Sir.Killalot
4 april 2013, 09:22
Btw, zou graag eens zoiets zien in het voetbal. Maar het moet waarschijnlijk wel lastig zijn om daar mee rond te lopen. Ook mooi om te zien hoeveel respect ze daar hebben voor de scheids. Het is eens wat anders dan met z'n vijven te gaan reclameren na iedere fout die tegen je gefloten wordt.

RUGBY HQ - REFCAM - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ur69HDsCSus#)!

Dat zou echt wel cool zijn eigenlijk.

fcberke
4 april 2013, 10:37
Een poll, omdat het kan!

khad liever een andere poll gezien, kampioenpoll was er al in het eerste deel!

Vedeco
4 april 2013, 10:39
Helaas, berke.

fcberke
4 april 2013, 10:58
kom kom, doe er iets aan!

TheRedDevils
4 april 2013, 11:05
Er moet toch iemand op Brugge stemmen hé, dan heb ik het maar gedaan.

LaBuenaVida
4 april 2013, 11:50
CLUB KAMPIOEN .... ooit

pina
4 april 2013, 11:55
Ook mooi om te zien hoeveel respect ze daar hebben voor de scheids. Het is eens wat anders dan met z'n vijven te gaan reclameren na iedere fout die tegen je gefloten wordt.

ja dat mag ook al niet meer hé, als spelers klappen voor de ref, krijgen ze een geel karton onder de neus geduwd :unsure:
en zo'n refcam zou wel cool zijn, denk dat veel spelers zich ook zullen inhouden als ze zo'n camera voor hun neus zien :rofl:
dan nog zo'n eyetracker erbij om te zien waar de pupillen van de ref staan gericht ten alle tijden (om vetzakken's te spotten natuurlijk)

puni
4 april 2013, 12:05
OHL champion!

Cinnead
4 april 2013, 14:40
Verstraete (en Almeback) terug in de selectie, met Blondel geblesseerd, vazquez geschorst en Adu die op het moment teleurstelt zou hij nog eens kunnen meespelen. Kan wel evengoed Jorgensen worden ...

pina
4 april 2013, 15:18
allé, de enige echte nummer tien mag toch niet ontbreken zeker :doc:

LaBuenaVida
4 april 2013, 15:21
Oh joy... Jepser..

--

Naar alle waarschijnlijkheid wordt *New Holland* de nieuwe hoofdsponser van Club Brugge (geruchten é)
En wat is New Holland?... Jawohl:
http://www.geotrim.fi/wp-content/uploads/2011/11/6_New_Holland_autopilot.jpg

Nuja, dat zou eigenlijk wel nice zijn :D + die hebben nog veel geld ook :)

Kily_G
4 april 2013, 15:25
RUGBY HQ - REFCAM - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ur69HDsCSus#)!

Dat zou echt wel cool zijn eigenlijk.
Ge ziet ook hoe die scheidsrechters daar alles begrijpen van het spel, das zoals een conversatie in PL horen tussen scheids en kapitein: mooie uitleg, normaal gesprek en met veel respect langs beide kanten.

Begint hier een gesprek met Nzolo en het enige dat hij doet is keer lachen, daar zijt ge als speler dus niets mee. Heb altijd al gezegd dat dat hier in JPL het grootste probleem is. De scheidsrechters voeren hier precies nooit een deftige conversatie met de spelers, ze willen enkel tonen dat ze de baas zijn en that's it.

Tuninboy
4 april 2013, 15:43
Oh joy... Jepser..

--

Naar alle waarschijnlijkheid wordt *New Holland* de nieuwe hoofdsponser van Club Brugge (geruchten é)
http://www.geotrim.fi/wp-content/uploads/2011/11/6_New_Holland_autopilot.jpg

Boeren ? :unsure:

Cuth
4 april 2013, 15:46
Ziezo, zo hebben we nog eens alle scheidsrechters over een kam geschoren en mooi in het hokje van machtsgeile onbenullen geduwd.
Een deftige conversatie moet er helemaal niet zijn omdat de scheidsrechter altijd gelijk heeft. Daar valt niet aan te tornen. En wat ga jij nu een "deftige conversatie" voeren wanneer er 5 middelmatige voetballers wat komen melken en door elkaar staan roepen?

Vedeco
4 april 2013, 15:47
Oh joy... Jepser..

--

Wat mij vooral opvalt is het overmatige gebruik van wit tegenwoordig bij Club :p Was voor een kennis wat in de fanshop aan het zien en kwam dan plots op de sjaals uit.

http://www.clubshop.be/frontend/files/products/pictures/source/1_0_sjaal_fijne_strepen.jpg

Is dat nu mijn gedacht of is er echt sprake van een witte trend? :p

Kily_G
4 april 2013, 15:51
Ziezo, zo hebben we nog eens alle scheidsrechters over een kam geschoren en mooi in het hokje van machtsgeile onbenullen geduwd.
Een deftige conversatie moet er helemaal niet zijn omdat de scheidsrechter altijd gelijk heeft. Daar valt niet aan te tornen. En wat ga jij nu een "deftige conversatie" voeren wanneer er 5 middelmatige voetballers wat komen melken en door elkaar staan roepen?
Door gewoon de kapitein te roepen en met hem te praten, wat ze overal doen. Je moet nu ook niet elke speler uitleg gaan verschaffen. En dat gaat niet over gelijk of ongelijk, gaat me eerder over hoe hij de situatie zag en waarom de beslissing is genomen.

Rivfader
4 april 2013, 16:01
Weinig mensen gokken precies op Lokeren. :unsure:

BleKKie
4 april 2013, 18:51
OHL champion!

Jammer, staat niet op de kaarrrrrrrrrrrrrrrrrt

Rikie
4 april 2013, 19:19
Geen belofteploegen in lagere klassen (http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klasse/130404_Beloften_lagere_klassen)

Kak! (http://www.youtube.com/watch?v=cQQK-Iq_g0I) :angry:

Jepjep
4 april 2013, 19:29
Wat mij vooral opvalt is het overmatige gebruik van wit tegenwoordig bij Club :p Was voor een kennis wat in de fanshop aan het zien en kwam dan plots op de sjaals uit.

Is dat nu mijn gedacht of is er echt sprake van een witte trend? :p
"Voor een kennis" Jaja!

Vedeco
4 april 2013, 19:49
Stiekem verbrand ik Club-sjaals.

LaBuenaVida
4 april 2013, 22:29
Dat wit is blijkbaar de nieuwe trend, en het trekt op de ***

Wij zijn Blauw en Zwart en niet Lichtblauw met Wit en een streepje Zwart...
Ook dat nieuwe logo komt enorm veel voor. Ook teveel wit imo! Dat moet gewoon het oude blijven (rood - Blauw&Zwart).

BleKKie
4 april 2013, 23:03
Goh, ik vind dat nieuw logo wel nog iets hebben eigenlijk.

Kenneke10
5 april 2013, 00:38
ongeloofelijk hoeveel er op genk stemmen, die spelen al weken bar slecht voetbal maaar hebben mega veel geluk, blijft niet duren .
Mijn stem gaat alsnog naar anderlecht.

Kenneke10
5 april 2013, 00:40

Zit het zo diep :lol:

Rikie
5 april 2013, 01:40

Verwerpelijk

_DKsissor_
5 april 2013, 02:02
ongeloofelijk hoeveel er op genk stemmen, die spelen al weken bar slecht voetbal maaar hebben mega veel geluk, blijft niet duren .
en anderlecht speelde sinds lange tijd terug een goeie match. Wat een referentie's

TheRedDevils
5 april 2013, 09:11
#Vadis Odjidja en Carlos #Bacca worden niet vervolgd voor hun acties in de match tegen Standard.
:cool:

pina
5 april 2013, 09:19
mooi, natrappen is dus toegelaten, zolang de tegenstander niet de grond op gaat. Dat weten we dan ook weer.

starspike
5 april 2013, 10:37

Gij zijt zeker een fanatieke BZF'er? Daar doen ze ook al alsof we al JAREN niets anders dan geluk hebben ;)

Geluk is niet de enige factor. Je tegenstander die niet kan scoren is een probleem van de tegenstander. Geluk hebben is als de bal zeven keer tegen de paal vliegt er goals onterecht worden afgekeurd, ... En zelf efficiënt zijn is ook geen geluk. Uiteraard was het onverdiend in RSCA. Maar "geluk"... We hebben in de competitie eind januari nog eens verloren en sindsdien werd elke match (op RSCA na) verdiend gewonnen.
En zelfs als we het foutief zouden bekijken zoals jij doet, kan je ook net het omgekeerde zeggen. Twee matchen met een superslechte eerste helft toch winnen, kan door het vertrouwen ook net leiden naar volledig goede matchen. Ik zie dat zelf nu ook niet gebeuren, maar het is wel heel makkelijk en simpel om er maar vanuit te gaan dat we een kutploeg hebben die enkel door geluk nog aanspraak maakt op de titel en wel door het ijs zal zakken.

#Vadis Odjidja en Carlos #Bacca worden niet vervolgd voor hun acties in de match tegen Standard.

Als RSCA fan zou ik nu wel serieus pissig zijn... Wat Bacca deed was zeker niet minder dan wat Mbokani tegen ons deed.

pina
5 april 2013, 11:30
dat snap ik dan niet, duidelijk natrappen en niet vervolgd worden. Moest het nu gaan om een tackle, kan je dat nog wel interpreteren als een ongeluk of onvrijwillig etc... maar puur natrappen kan je toch niet goedpraten zeker?

Tuninboy
5 april 2013, 11:30
Gij zijt zeker een fanatieke BZF'er? Daar doen ze ook al alsof we al JAREN niets anders dan geluk hebben ;)

Geluk is niet de enige factor. Je tegenstander die niet kan scoren is een probleem van de tegenstander. Geluk hebben is als de bal zeven keer tegen de paal vliegt er goals onterecht worden afgekeurd, ... En zelf efficiënt zijn is ook geen geluk. Uiteraard was het onverdiend in RSCA. Maar "geluk"... We hebben in de competitie eind januari nog eens verloren en sindsdien werd elke match (op RSCA na) verdiend gewonnen.
En zelfs als we het foutief zouden bekijken zoals jij doet, kan je ook net het omgekeerde zeggen. Twee matchen met een superslechte eerste helft toch winnen, kan door het vertrouwen ook net leiden naar volledig goede matchen. Ik zie dat zelf nu ook niet gebeuren, maar het is wel heel makkelijk en simpel om er maar vanuit te gaan dat we een kutploeg hebben die enkel door geluk nog aanspraak maakt op de titel en wel door het ijs zal zakken.

Als RSCA fan zou ik nu wel serieus pissig zijn... Wat Bacca deed was zeker niet minder dan wat Mbokani tegen ons deed.

Waarom zouden we kwaad moeten zijn ? Het systeem klopt al een gans seizoen niet. Waarom er mij dan in opjagen. Dat de Brugge supporters nog maar eens komen zeveren als iemand in beroep gaat. Maar hier zullen ze heel blij zijn en zo weinig mogelijk woorden van reppen.

Clouds&Cereals
5 april 2013, 11:43
Bacca vrijgesproken? :lol:als er hier nu nog iemand ooit de woorden 'Mauve Bond' durft te gebruiken :p

Cinnead
5 april 2013, 11:49
Waarom zouden we kwaad moeten zijn ? Het systeem klopt al een gans seizoen niet. Waarom er mij dan in opjagen. Dat de Brugge supporters nog maar eens komen zeveren als iemand in beroep gaat. Maar hier zullen ze heel blij zijn en zo weinig mogelijk woorden van reppen.

Bacca mocht gerust een schorsing gekregen hebben van mij .. als ge zo'n fout nog gaat maken terwijl ge al een kaart hebt dan zoekt ge het gewoon zelf. Misschien dat er rekening gehouden werd dat de match van begin tot einde een slagveld vol vuile tackles was, niet dat dit zou mogen ...

Ben nog steeds gedegouteerd dat Club zich zo heeft laten meeslepen bij dat vuil spel, waren nochtans goed begonnen .. hopelijk laten ze vanavond wat beter voetbal zien.

LaBuenaVida
5 april 2013, 12:00

Hmm, die citaat herken ik ergens van :p

--

Maar staat Bacca niet op 4 gele kaarten?
EDIT: ja dus, alsook Lestienne --"
Kzie het alweer aankomen dat ze niet gaan spelen tegen Anderlecht...

En kan iemand mij een vid tonen van dat natrappen van Bacca en Vadis? Zelf heb ik het niet gezien in het stadion.

NemesisBE
5 april 2013, 12:06
Bacca staat op 8 gele kaarten ofzo.

Kily_G
5 april 2013, 12:08
Belachelijk dat Bacca niet vervolgd wordt voor die fase, die van Vadis heb ik zelf niet gezien dus kan het niet zeggen.

Kily_G
5 april 2013, 12:09
Bacca staat op 8 gele kaarten ofzo.
9, bij geel dus 2 wedstrijden geschorst.
Hoefkens, Rafaelov & Lestienne zijn de andere die op 1 kaart van schorsing staan.

fcberke
5 april 2013, 12:13
ook niet gezien in het stadion terwijl ik blondel zijn natrappen tegen genk wel gezien had!

GemaneDude
5 april 2013, 13:29
OHL champion!

Eerst Europees pakken dees jaar en dan zien we wel voor volgend seizoen!

J.Brown
5 april 2013, 14:14
Bacca mocht gerust een schorsing gekregen hebben van mij .. als ge zo'n fout nog gaat maken terwijl ge al een kaart hebt dan zoekt ge het gewoon zelf. Misschien dat er rekening gehouden werd dat de match van begin tot einde een slagveld vol vuile tackles was, niet dat dit zou mogen ...

Ben nog steeds gedegouteerd dat Club zich zo heeft laten meeslepen bij dat vuil spel, waren nochtans goed begonnen .. hopelijk laten ze vanavond wat beter voetbal zien.

Laten meespelen in het vuil spel? Standard speelde georganiseerd in blok en defensief. Jullie spelers waren meer bezig met het klagen bij de ref dan het voetballen. Jullie zijn zelf in de val gelopen van jullie eigen publiek.

Leg de oorzaak niet bij een ander, maar zoek ze in eigen rangen. Brugge heeft 1 deftige kans gehad gedurende de 90 min, nl. 1 bal tegen de paal.

Wees blij dat jullie geen verdere sancties krijgen.

Cpt. Kablammo
5 april 2013, 14:17
De bond is weer lekker consequent! :rofl:

Wat een grap alweer. :')

Vedeco
5 april 2013, 14:41
Deze middag ook uitspraak in zaak Zukanovic

EDIT: De KBVB-loterij heeft beslist! 2 speeldagen schorsing voor Zukanovic. Schorsing gaat ook pas zondag in dus hij mag nog aantreden tegen Kortrijk.

Blauwen bond!

starspike
5 april 2013, 16:29
OK. Gillet zijn schorsing na zijn zware trap op Monrose is teruggebracht naar 2 speeldagen. Nadat ze Bacca hebben "vrijgelaten", is dit misschien wel consequent ja...

Die KBVB toch....

fcberke
5 april 2013, 16:33
voor gillet is er dus niets veranderd.

thijse
5 april 2013, 16:40
Laten meespelen in het vuil spel? Standard speelde georganiseerd in blok en defensief. Jullie spelers waren meer bezig met het klagen bij de ref dan het voetballen. Jullie zijn zelf in de val gelopen van jullie eigen publiek.

Leg de oorzaak niet bij een ander, maar zoek ze in eigen rangen. Brugge heeft 1 deftige kans gehad gedurende de 90 min, nl. 1 bal tegen de paal.

Wees blij dat jullie geen verdere sancties krijgen.

Ja er was wel degelijk vuil spel van standard.
Of zijn 6 gele kaarten op 1 wedstrijd normaal voor standard?

Wij kregen er 3 waarvan 1 voor protest, en 1 om te vragen achter een kaart.
Dat we de match verloren was onze eigen domme fout.

Rbn13
5 april 2013, 16:41
herewegoagain.jpg

pina
5 april 2013, 16:43
kopstoot geven = 2 speeldagen
in iemand zijn nek spuwen = 4 speeldagen

Geef mij dan maar een goeie fluim in mijn nek :doc:

:wtf:

starspike
5 april 2013, 16:54
Zo te zien gaat het dus inderdaad over de 2 speeldagen BOVENOP zijn voorwaardelijke schorsing. Hadden ze weer mooi verwoord op VK.

BleKKie
5 april 2013, 17:08
Deze middag ook uitspraak in zaak Zukanovic

EDIT: De KBVB-loterij heeft beslist! 2 speeldagen schorsing voor Zukanovic. Schorsing gaat ook pas zondag in dus hij mag nog aantreden tegen Kortrijk.

Blauwen bond!

Op wat slaat dat toch in godsnaam, waarom pas zondag en niet gewoon vanaf de volgende match na de uitspraak :oink:

Wat heeft Bacca eigenlijk gedaan? Iets dat ze niet getoond hebben in de samenvatting neem ik aan?
Dat van Vadis had ik wel gezien in het stadion, en dat leek me zelfs vanop mijn positie al vrij gevaarlijk, dus dat mocht ook wel een schorsingske zijn imo (al zou ik het ook nog eens moeten terug zien want ook niet gezien in de samenvatting dacht ik)

Rikie
5 april 2013, 17:15
Gillet blijft dus op 4 dagen schorsing, weet niet of ik hier triest of blij moet van worden. :)

En is het nu eigenlijk zo moeilijk om vaste regels op te stellen? Voor een kopstoot x aantal dagen, voor een fluim naar speler y aantal dagen, voor natrappen z aantal dagen, etc. Voor gevaarlijke tackles zal dit wel wat moeilijker worden, maar kom.

Ook voor recidivisme kan je toch vaste straffen opstellen? Heb je dit seizoen al een fout van graad1 (gevaarlijke tackles ...) begaan dan krijg je 2 speeldagen extra, voor graad2 (natrappen/weetikveelwat) krijg je 3 extra speeldagen...

Dan zijn we van al dat gezeik van af, en is er eindelijk wat 'orde' in de opgelegde straffen.

J.Brown
5 april 2013, 18:00
Ja er was wel degelijk vuil spel van standard.
Of zijn 6 gele kaarten op 1 wedstrijd normaal voor standard?

Wij kregen er 3 waarvan 1 voor protest, en 1 om te vragen achter een kaart.
Dat we de match verloren was onze eigen domme fout.

Het is nogal gemakkelijk om het daarop te steken en te vergeten dat Vadis en Bacca er goedkoop vanaf kwamen. Jullie waren waardeloos de 2e helft. Geen 3 passes achter elkaar, niets. Geen wonder dat helft van het stadion leeg was na 80min.

Het falen ligt aan Club zelf, niet het "hard spel" van Standard.

Kily_G
5 april 2013, 18:44
Morgen zou Deschacht blijkbaar terug starten, weer een match vol ergernis. Ook De Sutter zou zijn plaats verliezen en Suarez zou centraal komen te staan met Jova en Iako als flanken.

LaBuenaVida
5 april 2013, 19:11
Het is nogal gemakkelijk om het daarop te steken en te vergeten dat Vadis en Bacca er goedkoop vanaf kwamen. Jullie waren waardeloos de 2e helft. Geen 3 passes achter elkaar, niets. Geen wonder dat helft van het stadion leeg was na 80min.

Het falen ligt aan Club zelf, niet het "hard spel" van Standard.

Het was een pure kakmatch. Standard speelde nu ook weer niet zo sterk, maar ze probeerde wel zoveel mogelijk kaarten aan te naaien, en Club begon dat dan na een tijd ook te doen --"

Maar, we moeten kijken naar onszelf en niet naar de anderen.
En idd, het trok op de ballen, behalve het eerste halfuur.

Benieuwd naar straks

ng
5 april 2013, 19:13
Morgen zou Deschacht blijkbaar terug starten, weer een match vol ergernis. Ook De Sutter zou zijn plaats verliezen en Suarez zou centraal komen te staan met Jova en Iako als flanken.

Serieus? Great zeg, smijt er mss nog cyriac op ofzo.

Maxwell
5 april 2013, 19:17
Serieus? Great zeg, smijt er mss nog cyriac op ofzo.

?

ng
5 april 2013, 19:32
Ge gaat mij toch niet zeggen dat gij die opstelling goed vindt?

Maxwell
5 april 2013, 19:40
Ge gaat mij toch niet zeggen dat gij die opstelling goed vindt?

Ik heb nog geen opstelling gezien maar wat valt er over Cyriac te neuten ? We hebben toch geen 2 miljoen euro gedokt om die een jaar te laten revalideren en dan te laten weg rotten op de bank he.

Thorazer
5 april 2013, 19:45
Ben benieuwd naar Club vanavond :)

Denk wel dat er een overwinning aankomt.

LaBuenaVida
5 april 2013, 19:55
Ben benieuwd naar Club vanavond :)

Denk wel dat er een overwinning aankomt.

Opstelling Club: Kujovic - Stenman, Larsen, Duarte, Meunier - Donk, Vadis, Jorgensen - Lestienne, Gudjohnsen, Bacca

Ref van dienst: Boucaut

http://www.troll.me/images/tarik-boss/nope.jpg

Maxwell
5 april 2013, 20:05
Lokeren geeft het nekschot !

Dr. Sheldon Cooper
5 april 2013, 20:06
Ik heb er zo'n hekel aan dat Club de meest dwaze beslissing genomen heeft om Meunier om te scholen naar rechtsachter -_-

Rikie
5 april 2013, 20:33
Spannend!

Dr. Sheldon Cooper
5 april 2013, 20:37
Wtf @ streams op S-L. Precies voetbal voor doven. Commentaar is uberstil

Maxwell
5 april 2013, 20:38
Donkerrood

thijse
5 april 2013, 20:39
Brugge is weer nergens voorlopig

LaBuenaVida
5 april 2013, 20:39
Donkerrood

:lol:

Dr. Sheldon Cooper
5 april 2013, 20:41
Bacca mag het van mij echt wel bollen :unsure:
Don't shoot me

Lestienne mag ook wat banken imo. Na zijn blessure veel te snel gebracht.

Rikie
5 april 2013, 20:44
Brugge gaat voor de laatste plaats? :unsure:

Maxwell
Tis gebeurd ! 1-0

Rubmifer
Zucht.

puni
5 april 2013, 20:45
De foutjes moeten eruit zeggen ze dan. Die mannen leren het toch echt nooit.

TazzDeMazz
Wtf...

LaBuenaVida
Was te verwachten...
Lestienne en Bacca gaan wel sowieso nog geel krijgen.

thijse
De 1-0 is terecht.
Blijf verder slapen anders eh

Dr. Sheldon Cooper
Kutploeg

Weebl
Harbaoui beïnvloedt de spelsituatie toch..?

Dr. Sheldon Cooper
5 april 2013, 20:47
Ik was echt vergeten dat Buysse nog bij ons speelde :unsure:

Rubmifer
5 april 2013, 20:48
Harbaoui beïnvloedt de spelsituatie toch..?

Dit, leek me toch niet reglementair.

Weebl
5 april 2013, 20:50
Alé, van mij mogen ze achterstaan hoor. Ze verdienen het. Maar ik vind toch dat Harbaoui de spelsituatie beïnvloedt door Donk af te remmen.

Rikie
5 april 2013, 20:50
Die Scholz is wel een goeie.

thijse
5 april 2013, 20:51
Spelen als kleuters bij club, hoe zwak is dat vandaag seg.

Tuninboy
5 april 2013, 20:54
Zotte Vadis toch. :lol:

Thorazer
5 april 2013, 20:54
Ben even weg en 1-0 achter...

Maxwell
5 april 2013, 20:55
Zoveel tijd en ruimte dat die van Lokeren krijgen

Andres_
5 april 2013, 20:59
Dit had ik toch echt niet verwacht voor de PO, schrijnend..

Tuninboy
5 april 2013, 20:59
Die hollanders lachen onze scheidsen uit. :lol:

Maxwell
5 april 2013, 21:00
Kaart please

TazzDeMazz
Precies of ze geen zin hebben...

Rikie
Die hollanders lachen onze scheidsen uit. :lol:

Welke hollanders?

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:01
commentatoren.
Gelijk hebben ze

Rikie
5 april 2013, 21:02
commentatoren.
Gelijk hebben ze

Waar!?

Maxwell
Lekker schot

Tuninboy
De reporter/commentator van men stream. Die zegt dat de scheidsrechters in Belgie echt wel ondermaats zijn. :lol:

LaBuenaVida
Wat een smak

TazzDeMazz
5 april 2013, 21:03
Den eidur gaat eens een schotje placeren. ^^

Rikie
5 april 2013, 21:08
die refs :rofl:

Rubmifer
A die refs en niemand die ziet dat Larsen wordt neergetrokken....

LaBuenaVida
haha

"Ja, die scheidsrechters zien niet veel"

sharkmen
haha die harbaoui toch, "die scheids is een hopeloos geval" heerlijke commentator:)

Rubmifer
5 april 2013, 21:10
Max!

Maxwell
MAXIIIIIIIIIIMMMMMME LESTIENNNEEE

thijse
Mooi gedaan

LaBuenaVida
Mooi van Lestienne :)

TazzDeMazz
Allé, ze kunnen opnieuw beginnen. Dat is al iets.

Tuninboy
Lol Lokeren.

sharkmen
Wat een defensieve dwaling, Copa doe ook niet al teveel moeite.

Cinnead
Mooi, en nu druk zetten verdomme !

Thorazer
5 april 2013, 21:11
Ale 1-1 :)

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:11
Goed gedaan ook van Baccan, want als ie past naar Vadis ist off-side

Tuninboy
5 april 2013, 21:12
Wat een ongelofelijke koekenbakker is dit. :lol: Heerlijke commentator.

Maxwell
5 april 2013, 21:13
Amai schitterende redding

Rubmifer
5 april 2013, 21:16
Duarte!

Maxwell
5 april 2013, 21:17
KAMPIOENE

Tuninboy

Illcat
Heerser! :D

Dr. Sheldon Cooper
Duarteeeee, precies wel een toppertje die kerel

Rikie
olééééééé

sharkmen
Op een diefje, noemen ze dat dan:)

TazzDeMazz
Duarte is mij het koppertje ze. Allé brugge efkes trollen naar 1-2. ^^

Cinnead
Stream van m'n voeten .. de vrije trap was nog niet genomen toen ik hier las dat het 1 - 2 was ...

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:18
Tbegint er terug op te trekken :)
Mooie safes; hakjes; snelheid.

En leuk dat Duarte alweer scoort, toch wel een goudhaantje!

Tuninboy
5 april 2013, 21:18
Leko met een kruller. :love:

Zwak getrapt

Jonas89
5 april 2013, 21:20
Tbegint er terug op te trekken :)
Mooie safes; hakjes; snelheid.

En leuk dat Duarte alweer scoort, toch wel een goudhaantje!

En VEEEEL geluk dat het niet 2-0 stond

TazzDeMazz
5 april 2013, 21:21
Mogen blij zijn dat het 1-2 is want het was weer voor bij te wenen voor het grootste deel.

edraket
5 april 2013, 21:21
Gvd, sjansaars. Wa voor gepruts was die goal van Lestienne toch :angry:

Thorazer
5 april 2013, 21:22
Nu zien wat de tweede helft geeft want die is meestal zwakker van Club :)

TazzDeMazz
5 april 2013, 21:25
Nu zien wat de tweede helft geeft want die is meestal zwakker van Club :)

Niet als de eerste helft zwak was. ^^
Dat ze het daar vanachter maar wat dicht houden.

Kily_G
5 april 2013, 21:28
Effe tussendoor: U21 RSCA - U21 FCB 5-2

2x Najar, Acheampong, Armenteros & De Bruyn.

Wordt tijd dat Najar & vooral Acheampong eens doorschuiven, die snelheid van Acheampong kan in de laatste 20min toch veel verdedigingen pijn doen.

Cinnead
5 april 2013, 21:29
Club speelt toch maar veel te zwak hoor. Verdediging staat te slapen en middenveld moet veel dominanter zijn .. En ze moeten zwijgen tegen de scheids !

pina
5 april 2013, 21:31
Effe tussendoor: U21 RSCA - U21 FCB 5-2

2x Najar, Acheampong, Armenteros & De Bruyn.

Wordt tijd dat Najar & vooral Acheampong eens doorschuiven, die snelheid van Acheampong kan in de laatste 20min toch veel verdedigingen pijn doen.

is die kerel niet nog wat te plat voor de A-kern? Ziet er echt een dwerg uit

Gavin
5 april 2013, 21:32
Ik krijg hersenkanker van die ScoooOOOoooOOOooorekutten.

Tuninboy
5 april 2013, 21:34
Ik krijg hersenkanker van die ScoooOOOoooOOOooorekutten.

Kily_G
5 april 2013, 21:36
is die kerel niet nog wat te plat voor de A-kern? Ziet er echt een dwerg uit
Het niveau van Jova & Iakovenko is ook te plat in mijn ogen. En voor de laatste 20 min zou dat toch niet echt een probleem mogen zijn?

Rubmifer
5 april 2013, 21:37
Danku Copa.

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:38
Ja Copa jonge

sharkmen
Penalty, lekker getrapt.

Rubmifer
Schwalbeke, maar was sowieso niet slim.

Swagger
100% schwalbe

TazzDeMazz
:D Die commentator. 'Copa, wat doe je nou jongen!'

Rikie
Scwhalbe, maar zo dom van Copa. :')

puni
Danku Copa.

Danku Boucaut!

Rubmifer
5 april 2013, 21:39
Dik getrapt! 1-3

Rikie
Dit Brugge is een titelkandidaat!

Weebl
DA GEZIEN ANDERLECHT !!!

Cinnead
Jammer voor Copa, vindt dat nog wel een sympathieke keeper.

Odjidja ! Wat een pracht van een penalty !

Swagger
Dit Brugge is een titelkandidaat!

Je neemt mij de woorden uit de mond, ik kijk al uit naar het filmpje!

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:40
Dat is toch geen scwhalbe? (raakt em toch?)
Mooi binnengetikt!

En om zulke dingen te vermijden moet gewoon die ene scheids aan deze kant staan ipv de kant van de lijnrechter

waffel
Jammer voor Copa, vindt dat nog wel een sympathieke keeper.

Odjidja ! Wat een pracht van een penalty !

Wie vindt er dat?

caoimhin
Wat een schwalbe, schorsen!

Jonas89
En Lokeren was zo sterk bezig....

Sloth
5 april 2013, 21:41
Mooi binnengetikt!

En om zulke dingen te vermijden moet gewoon die ene scheids aan deze kant staan ipv de kant van de lijnrechter

hij raakt hem toch totaal niet?

Rubmifer
Kujo, lekkere save na een blundertje!

Tuninboy
Ma goed da Kujo in de goal staat.

puni
Club toch wel veel chance vandaag, amai.

sharkmen
5 april 2013, 21:42
Goed rechtgezet van Kujo.

Rubmifer
Hoe goed komen we hier weg! :lol:

Jonas89
GVD! Nu de paal

Cinnead
Wie vindt er dat?

Ik :unsure: .. Op vlak van keepen eh, zet "normaal gezien" meestal een sterke prestatie neer.

LaBuenaVida
hij raakt hem toch totaal niet?

Kzou het toch nog es moeten zien, want als ze zo filmen langs achter leek het toch dat ie hem (lichtjes) aanraakt.
Nuja, kan er wel mee leven :)

En alweer is Kujo belangrijk!

ng
Mooi binnengetikt!

Hij raakt 'm niet. Maar, 't is moeilijk te zien. Zeker als ge ziet hoe Copa komt geknald.
Moedig van Copa, maar ja.

En verdomme zenne, konden al 3-3 staan.

Rikie
Kampioenengeluk

sharkmen
Brugge mag zijn pollekes kussen:)

puni
5 april 2013, 21:43
Club maakt het zichzelf wel moeilijk, hoe slecht schuiven die op bij balverlies? Een diepe bal en het ligt elke keer opnieuw open.

Thorazer
5 april 2013, 21:43
Nu ist toch over en uit voor Lokeren denk ik.

Andres_
5 april 2013, 21:44
Tot nu toe toch al minstens 3 van de 4 wedstrijden in POI beïnvloed door de scheidsrechters, netjes! :')

Thorazer
5 april 2013, 21:45
Tot nu toe toch al minstens 3 van de 4 wedstrijden in POI beïnvloed door de scheidsrechters, netjes! :')En dan zijn ze nog met 6 echt ni te doen :)

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:45
nene, Club moet nog eens scoren, want twee doelpunten voorsprong is niet genoeg...

Rubmifer
5 april 2013, 21:47
nene, Club moet nog eens scoren, want twee doelpunten voorsprong is niet genoeg...

Het is ver gekomen als we dit moeten zeggen.

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:47
Ik weet het...

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:50
En voila, de NL-commentator deelt mijn mening, gewoon die ene scheids aan de andere kant zetten en niet naast de lijnrechter dus

Cinnead
5 april 2013, 21:50
En die commentator maar kappen op de belgische arbitrage :D

Andres_
5 april 2013, 21:51
En dan zijn ze nog met 6 echt ni te doen :)

Die commentator heeft het ook al na minder dan 1 wedstrijd door, waarom staan die mannen aan de achterlijn in godsnaam aan dezelfde kant als de lijnrechters? Is hier ooit een verklaring voor gegeven?

Tuninboy
5 april 2013, 21:51
En die commentator maar kappen op de belgische arbitrage :D

Terecht.

Rubmifer
5 april 2013, 21:53
En dan geeft ie wel geel. Boucaut, wat een kerel ook. :lol:

Cinnead
5 april 2013, 21:53
Miljaar eh .. verdediging trekt op niks. Als we zo tegen Anderlecht gaan spelen worden we afgeslacht .

Thorazer
5 april 2013, 21:54
Miljaar eh .. verdediging trekt op niks. Als we zo tegen Anderlecht gaan spelen worden we afgeslacht .Ja natuurlijk het is omdat wij vlot scoren :unsure:

Cinnead
5 april 2013, 21:55
Ja natuurlijk het is omdat wij vlot scoren :unsure:

Als ge voor 10de keer vlot over onze verdediging walst, zal daar wel eens een doelpunt tussenzitten eh..

Rubmifer
5 april 2013, 21:56
Vadis, lekker!

LaBuenaVida
Ik ben aangenaam verrast van Jesper
die kan wel degelijk ballen

puni
Onrechtvaardigheid troef, amai.

hawkeye_bel
Vadis :D

Kiiilerke
5 april 2013, 21:57
Lokeren precies niet veel goesting eh

sharkmen
Allokes Vadis, lekker.

Jonas89
Gelukkig is er nog Machete op 2be :)

Rikie
AllTogetherNow!!!!! olééééééééééé

(wat een overdreven cijfers :lol:)

TazzDeMazz
Vadis toont zich ook nog even. Lekker gedaan. ^^

Thorazer
Vadis met de 1-4

Tuninboy
Onrechtvaardigheid troef, amai.

Wel al 2 weggeef goals he..

LaBuenaVida
5 april 2013, 21:58
Me content.
toeme, beter toch meegeweest naar Lokeren

puni
5 april 2013, 21:58
Uiteraard, ik heb het eerder op het feit dat Lokeren op basis van de kansen een gelijkspel verdient. Nuja, als ge ze zelf niet maakt en ge geeft zo'n cadeaus, dan krijgt ge zo'n monsterscore. :)

Cinnead
5 april 2013, 21:59
Allez Garrido, gooit Verstraete nog eens op't plein !

LaBuenaVida
5 april 2013, 22:00
Bacca en Lestienne wisselen aub!
Om schorsingen te vermijden

Rubmifer
5 april 2013, 22:08
Boucaut :lol:

ng
5 april 2013, 22:09
Rofl, dikke flater ref. Dikke flater.

Kiiilerke
man man man ....

puni
En nu geeft hij geel voor een schwalbe. :lol:

thijse
Wa een ref, dat kan toch niet geel zijn want er is contact.
Wij hebben toch wel geluk vandaag :D

Rikie
"Nauwelijks fouten met 2 extra man"

:rofl:

TazzDeMazz
:D Die boucaut zit gewoon lokeren ferm te trollen.
Die hollander heerst wel met zen commentaar. 'Boucault is een clown vna een scheidsrechter.' Zegt tenminste hoe het is.

Cinnead
Quote van de commentator : "Het is gewoon een absolute clown, die Alexandre Boucaut"

puni
5 april 2013, 22:10
Boucaut is trouwens fluit altijd wel op dit niveau. Als die OHL moet fluiten is het ook altijd van dat. Precies altijd zo gebrand op niet voor de thuisploeg te fluiten dat hij het omgekeerde begint te doen.

Cinnead
Is dat Nzolo ! :oink:

ng
En nu moet 'm nog eens z'n incompetentie laten blijken.
Twee penalty's niet gegeven.

Gavin
5 april 2013, 22:11
Jammer, ik vond Boucaut wel een goede ref! In mijn ogen gewoon omdat Nzolo bij het scheidsrechterlijk team is op dit moment, die verknalt veel.

puni
5 april 2013, 22:11
Jammer, ik vond Boucaut wel een goede ref! In mijn ogen gewoon omdat Nzolo bij het scheidsrechterlijk team is op dit moment, die verknalt veel.

Dan ziet ge hem echt wel weinig fluiten hoor, Gavvers.

Cinnead
5 april 2013, 22:12
Ongelofelijk .. het is gewoon hallucinant hoe simpel Lokeren door onze verdediging raakt ...

thijse
5 april 2013, 22:14
En nu moet 'm nog eens z'n incompetentie laten blijken.
Twee penalty's niet gegeven.

Overdrijf anders eens

puni
5 april 2013, 22:15
Overdrijf anders eens

Tis waar, een strafschop niet gegeven en eentje onterecht wel gegeven. Eigenlijk 2-3 dus vandaag! :unsure:

ng
5 april 2013, 22:16
Overdrijf anders eens

Wel hij moest er toch twee geven? Doet hij niet.

Juist zoals dat geel voor Vadis. "overdreven protest", deed eigenlijk niets.

LaBuenaVida
5 april 2013, 22:16
Die missers van Lokeren
Wij hebben echt enorm veel chance

Cinnead
5 april 2013, 22:18
Meunier is imo toch nog niet klaar voor RB te spelen, ik zie geen enkele reden om Meunier boven Hogli te kiezen op het moment. Dan nog liever Hoefkens !

Rikie
5 april 2013, 22:19
Ze fluiten op Lestienne, Joos. -_-

TazzDeMazz
5 april 2013, 22:20
Tis waar, een strafschop niet gegeven en eentje onterecht wel gegeven. Eigenlijk 2-3 dus vandaag! :unsure:

Strafschoppen moet je nog altijd binnen schieten é. Vraag maar aan anderlecht.
En met hoe ze lokeren erin slaagt om te missen vandaag zie ik ze ook nog een strafschop missen.
3 punten binnen maar voor de rest een match om te vergeten. En die scheidsrechters da gaat er ook niet op verbeteren. Maar dan hebben we wel allemaal een reden om te zeggen waarom onze ploegen de respectievelijke doelstellingen niet haalde. :ironic:

puni
5 april 2013, 22:22
En met hoe ze lokeren erin slaagt om te missen vandaag zie ik ze ook nog een strafschop missen.
3 punten binnen maar voor de rest een match om te vergeten. En die scheidsrechters da gaat er ook niet op verbeteren. Maar dan hebben we wel allemaal een reden om te zeggen waarom onze ploegen de respectievelijke doelstellingen niet haalde. :ironic:

Het is Anderlecht niet eh. Met Maric hebben ze ook een specialist op het veld staan die amper strafschoppen mist.

pepepepe
5 april 2013, 22:23

Is samen met Nzolo de meest incompetente scheids in Belgie, en dat wil echt veel zeggen.

Cinnead
5 april 2013, 22:23

Is samen met Nzolo de meest incompetente scheids in Belgie, en dat wil echt veel zeggen.

Dat zegt juist totaal niks, hebben we uberhaupt nog wel een competente scheids ?

Rikie
5 april 2013, 22:24
De kampioen is gekend zeker!?

TazzDeMazz
5 april 2013, 22:24
Allé hopen op 2 gelijke spelen morgen en overmorgen.

Tuninboy
5 april 2013, 22:25

Het is precies elke week een match om te vergeten, kunde nog een match herinneren van dit jaar ? :lol:

ng
Dat zegt juist totaal niks, hebben we uberhaupt nog wel een competente scheids ?

Wel kijk naar play off 1.
Denk niet dat er al één match is geweest zonder belachelijke fouten.

Nu ja, in de CL staan ook gatapen te fluiten.

TazzDeMazz
De kampioen is gekend zeker!?

Ja zulte ;)

LaBuenaVida
5 april 2013, 22:26
Bon, kben content :D
Leuke score, geen geel voor Bacca/Lestienne
Jesper die toch een beetje kan ballen
Kujo en Duarte alweer belangrijk!

Benieuwd naar volgende week tegen RSCA.
Ik zal er allesinds bij zijn. Hopen dat de sfeer en voetbal goed gaan zijn

TazzDeMazz
Het is precies elke week een match om te vergeten, kunde nog een match herinneren van dit jaar ? :lol:

Kan ik ook aan jouw vragen. ;)

pepepepe

Als je de allerslechtste bent van 20 oppermongolen, wil dat toch juist wel wat zeggen? :D

Rubmifer
5 april 2013, 22:27
Overmeire :lol:

Rikie
5 april 2013, 22:28
Ja zulte ;)

Ahzo, ik dacht eerder aan Club, ma kom waarom niet een keer zot doen!?

Haha, Overmeire :D

Thorazer
5 april 2013, 22:28

Oh die tegen Club ben ik niet vergeten hoor :p

Al zal het volgende week wel wat anders zijn vrees ik :(

Cinnead
5 april 2013, 22:29
Oh die tegen Club ben ik niet vergeten hoor :p

Al zal het volgende week wel wat anders zijn.

Vreemd, ik zie net een 2de slachtpartij aankomen :(

Tuninboy
5 april 2013, 22:30

Er is nog geen deftige match gespeeld van Anderlecht dit jaar. Waarom kaats je de bal dan terug zonder te antwoorden ?

Rikie
5 april 2013, 22:30

Slachtpartij? 't Is maar in oktober offerfeest hoor!

Thorazer
5 april 2013, 22:33

Nee zo'n vaart zal het zeker niet lopen , zal al een wonder zijn moesten we iets rapen morgen in Luik.

edraket
5 april 2013, 22:40
5 arbiters helpt ook niet echt, zwak niveau in PO1. Eerste helft goed gespeeld, 2e helft was uitermate zwak. En dan moet Copa weer iets doen waarvoor hij bekend staat. Score geeft vertekend beeld, want Brugge was brst zwak. Alleen Lokeren nóg zwakker in 2de helft.

puni
5 april 2013, 22:40
Nee zo'n vaart zal het zeker niet lopen , zal al een wonder zijn moesten we iets rapen morgen in Luik.

Bwa, als we voetballen zoals vorige week maak ik mij niet zo veel zorgen.

Kenneke10
5 april 2013, 22:42
match niet gezien fases wel , 1-3 absoluut geen penalty wel mooi binnen getrapt van vadis voor de rest wel knappe goals

Rubmifer
5 april 2013, 22:42
Ik krijg het altijd lastig van die videobeelden te tonen bij die interviews.

The Dictator
5 april 2013, 23:08
We hebben FIFA scheidsrechters, maar jammer dat we het vertrouwen verliezen in hun.

Ze zitten eenmaal aan de top van de arbitrage
dus veel kan je er niet aan doen.

NemesisBE
5 april 2013, 23:10
Overdreven score, maar wel een terechte overwinning denk ik dan.
Overmeire z'n interview na de match was wel geniaal :D

Jack Wilshere
5 april 2013, 23:11
Bwa, als we voetballen zoals vorige week maak ik mij niet zo veel zorgen.

Met Sputter moet je je altijd zorgen maken.

pepepepe
5 april 2013, 23:34
Overmeire held, en echt alles wat hij zegt is waar.

Die ploeg van Club is een lachertje hoor, die worden gewoon 4de en verliezen dan tegen Gent.

edraket
5 april 2013, 23:35
Waarom staan die doellijn-mongols eigenlijk aan dezelfde kant als lijnrechters? Compleet van de pot gerukt.

LaBuenaVida
5 april 2013, 23:41

Die ploeg van Club is een lachertje hoor, die worden gewoon 4de en verliezen dan tegen Gent.

Rubmifer
5 april 2013, 23:53

Kunt ge mij ook eens de euromilions combinatie van volgend week geven?

TheRedDevils
6 april 2013, 00:08
Dacht wel dat Club het ging rechtzetten. Match wel niet gezien dus ze hebben blijkbaar chance gehad.
Morgen zenden ze de match opnieuw uit op Telenet, eens opnemen. Staat nog niets op de site van stadion :(

Edit :
http://www.rtbf.be/sport/football/belgique/jupilerproleague/detail_lokeren-fc-bruges-resume-video-direct-audio?id=7963424

Tweede fragment met gesprek tussen Copa en Lestienne :D

puni
6 april 2013, 00:20

Of OHL! :unsure:

Kenneke10
6 april 2013, 00:39
Verliezen we zitten ze te lachen winnen we is club een lachertje.. tja .

Dat het geen penalty is is zeker waar , maar niet vergeten dat Club toch nog drie andere mooie goals scoort, en ook het doelkader getreft heeft, en op het einde van de match als ze het goe uitspelen er nog twee kunne binneprikken.

thijse
6 april 2013, 00:43
Valsspeler Lestienne ook matchwinnaar - De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130405_088)

Wat is dat nu voor een titel?
Nooit zo'n koppen gelezen als dit bij een ander gebeurde.

Kenneke10
6 april 2013, 00:49
Bous was ook een duiker eersteklas idem voor suarez maar daar lees je nooit iets van hoor, en overmeire zo een blijter doet mij beet terug denken aan fred dupre :lol:

Tuninboy
6 april 2013, 00:51
Verliezen we zitten ze te lachen winnen we is club een lachertje.. tja .

Dat het geen penalty is is zeker waar , maar niet vergeten dat Club toch nog drie andere mooie goals scoort, en ook het doelkader getreft heeft, en op het einde van de match als ze het goe uitspelen er nog twee kunne binneprikken.

Maar 1-2 of 1-3 is nog altijd een ander mentaal gevoel bij de match. Maar Lokeren heeft het hun eigen aangedaan, geef ze ander direct ne strik voor hun cadeaukes. Maar die penalty is echt een lachertje. Het belachelijkste nog van Lestienne. Moet zoiets ons voetbal in het buitenland gaan brengen ? Belachelijk Maxime, hoop dat de volgende penaltyfout wanneer zoiets gebeurt u nog is ne sjot bijgeven zoals Pepe. :unsure: