PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Lacie --- partitie ---- lost data

digital
10 maart 2013, 09:58
Goedemorgen iedereen,

Ik zit met het volgende probleem.... Gisteren heb ik per ongeluk alle data van mijn Lacie gewist door een partitie uit te voeren. Nu had ik op mijn harde schijf enkele (Cubase)bestanden staan die niet in een mapje stonden en dus gewoon (naakt) op mijn Lacie stonden. Als ik een data recovery doe vindt deze blijkbaar alleen de mappen die op de HD stonden met daarin alle bestanden. Is het dus mogelijk dat ik mijn cubase files kwijt ben omdat ze niet in een map stonden op mijn HD.

Ik heb ze namelijk echt nodig :(

Wat kan ik het beste doen?

Hartelijk bedankt

Exit
10 maart 2013, 10:00
die moeten ook gewoon gevonden worden
maar naar gelang het gebruikte recovery programma worden deze eventueel ook in een map getoond ...

digital
10 maart 2013, 10:05
Hoi Exit

Bedankt voor je reactie!

Denk je dat mijn files hoe dan ook nog terug te vinden zijn?

Groetjes

Exit
10 maart 2013, 10:09
als er niets gedaan is geweest moeten ook die files perfect te vinden zijn

welk program heb je gebruikt?

recuva, getdataback, ...?

digital
10 maart 2013, 10:11
Hoi Exit

Ik heb Stellar Phoenix gebruikt om mijn bestanden terug te vinden... Ken jij mss een aan te raden programma? (Voor een MAC)

Thnx!

digital
10 maart 2013, 10:34
Ik heb eveneens al eens gekeken naar de Lacie data recovery bijstand maar die is wel erg duur zie ik :(

Onze interventieprocedures

We passen vaste prijzen toe voor apparaten met één enkele schijf en niet-beveiligde apparaten.

Logisch probleem: € 399 excl. btw

Exit
10 maart 2013, 11:48
met mac geen ervaring

How To Undelete Files in Mac OS X [MacRx] | Cult of Mac (http://www.cultofmac.com/67472/how-to-undelete-files-in-mac-os-x-macrx/)
anders op mac subforum zien of men daar tools kent
of ik verzet dit topic naar daar ...