PDA

Volledige versie bekijken : Software elke snelkoppeling is adobe reader icoon :s

kick4yerbutt
28 februari 2013, 21:20
De titel zegt het al volgens mij.
Het ging dus als volgt: Ik kwam thuis van school, mijn broer had ondertussen al heel de dag mijn pc gebruikt , mega veel troep gedownload voor alles en nog wat,gewoon alle dingen gedaan die ik hem liever niet zie doen/ verbied te doen op mijn pc.
Nu ik kom dus thuis en ik zie dat bijna alle programma's dus het icoontje van adobe reader hebben gekregen, dus ze starten allemaal ook zogezegd op via Adobe reader.
Ik heb dan adobe reader gedeïnstalleerdt en daarna was alles weer normaal.
Nu moet ik wel telkens wel Adobe reader terug instaleren /downloaden als ik een pdf bestand wil openen ( wat eiggenlijk niet zo vaak gebeurt) en daarna terug wegdoen zodat de icoontjes weer normaal worden.

Weet iemand hier een oplossing voor zodat ik gewoon adobe reader kan laten staan op mijn pc en dat alle icoontjes gewoon terug normaal blijven ?

Grtz kick4yerbutt

Aap
28 februari 2013, 21:45
Gebruik foxit reader, geen zo'n bloatware zoals abobe pdf reader. Voer een ook complete viruscontrole uit met anti virus programma. Gebruik malwarebytes (of geluikwaardig) voor te controleren op malware.

Exit
28 februari 2013, 21:51
welke extensies zijn allemaal anders?

welke windows versie?
alle nodige extensies dan herstellen naar de default

kick4yerbutt
28 februari 2013, 21:51
Heb antivirus,alleen voer ik bijna nooit een scan uit naar virussen :s, zou dat wel eens moeten doen eigg.
Bedankt voor het voorstellen van foxit reader, heb het net geinstalleerd en alles lijkt prima ^^.

Grtz kick4yerbutt

The Monopoly Guy
28 februari 2013, 22:02
Als het nog nodig is kan je de icon cache rebuilden en kijken of dat geholpen heeft (google)