PDA

Volledige versie bekijken : Voetbaltransferthread '12-'13: Binnenland - Deel 2 (geen Twitter-geruchten!)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Vedeco
8 januari 2013, 14:31
Alléhup!

Jepjep
8 januari 2013, 14:34
Defour>Biglia

Chilliewillie88
8 januari 2013, 14:35
budget Anderlecht < kostprijs Defour

sharpshot
8 januari 2013, 14:36
Laterale Lucas

Tuninboy
8 januari 2013, 14:39
Laterale Lucas

:lol:

caoimhin
8 januari 2013, 14:41
Kleber op uitleenbasis naar Anderlecht?

L’attaquant du FC Porto pourrait être prêté en Belgique cet hiver.
Kléber pourrait quitter le FC Porto cet hiver. L’attaquant de 22 ans est lassé de s’asseoir le banc. Après de quelques clubs allemands, Anderlecht s’est saisi de son dossier. Le champion en titre de Belgique – bien parti pour garder sa couronne – a entamé les discussions pour obtenir le prêt du Brésilien lié au FCP jusqu’en 2016. L’actuel leader de la Jupiler League a proposé une somme avoisinant le million d’euros pour obtenir une location d’un an. Voilà deux semaines que les Mauves ont fait parvenir leur offre aux dirigeants portistes.

Joint mardi par bloGolo, Kléber confirme : « L’intérêt d’Anderlecht me plait beaucoup. C’est un club avec une excellente structure et très respecté. J’aimerais beaucoup respirer un nouvel air et sourire de nouveau sur le terrain. L’année 2012 a été difficile dans ma vie personnelle et professionnelle. J’aimerais que 2013 soit complètement l’inverse. Je crois que c’est le bon moment. Mais tout dépend de Porto. Il faut que ce soit une bonne choses pour les deux parties. »

« Le meilleur moment pour partir pour jouer »

Recruté en 2011 par le FCP, l’ancien joueur du Maritimo n’a disputé que 10 matches cette saison, un seul comme titulaire (1 but). L’explosion de Jackson Martniez (16 buts toutes compétitions confondues) n’arrange en rien ses comptes. Kléber poursuit : « Je pense que c’est le meilleur moment pour partir pour jouer. Je suis un joueur jeune qui a besoin d’évoluer et, pour évoluer, il faut que je joue. »

Les Dragons avaient aligné plus de 4M€ pour l’enrôler. Kléber était alors courtisé par le Benfica et le Sporting. Dans la foulée, en septembre 2011, il avait été appelé en équipe du Brésil par Mano Menezes pour les matches amicaux face au Costa Rica et au Mexique mais il avait dû déclarer forfait en raison d’une blessure. Il a déjà inscrit 25 pions depuis qu’il a atterri au Portugal, en 2009. A seulement 22 piges…

Rikie
8 januari 2013, 14:48
zot

NemesisBE
8 januari 2013, 14:49
Ik bevind me precies in het verleden.

Racing_Genk
8 januari 2013, 15:09
budget Anderlecht < kostprijs DefourNiet echt.. Als ze 6,5mil netto ontvangen voor Biglia kunnen ze die wel betalen

Soulwaxx
8 januari 2013, 15:13
Niet echt.. Als ze 6,5mil netto ontvangen voor Biglia kunnen ze die wel betalen

Daar heb ik dan toch mijn twijfels bij. Zie geen enkele ploeg in de JPL trouwens zo'n bedrag neerleggen.

Wijsheid
8 januari 2013, 15:14
Ten eerste kost Defour meer dan dat en ten tweede is voor een Belgische ploeg zulk bedrag uitgeven een schot in uw eigen nek.

Chilliewillie88
8 januari 2013, 15:16
Niet echt.. Als ze 6,5mil netto ontvangen voor Biglia kunnen ze die wel betalen

Ik denk niet dat 6,5 mil voldoende zal zijn?

caoimhin
8 januari 2013, 15:18
Kleber op uitleenbasis naar Anderlecht?

HLN heeft het reeds overgenomen: Kléber: "Anderlecht is een mooie club voor mij" - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/1559244/2013/01/08/Kleber-Anderlecht-is-een-mooie-club-voor-mij.dhtml)

Kenneke10
8 januari 2013, 15:20
Als ge moet kiezen zou ik altijd voor defour gaan veel meer beleving in zijn spel, beter loopvermogen..
Maar of hij zelf terug wil keren naar belgie ik vrees van niet los van zijn kostprijs.

-Steve-
8 januari 2013, 15:41
Die zever van 'Laterale Lucas' is al drie jaar achterhaald jongens, ge hebt andere argumenten nodig om Biglia af te breken.

Kenneke10
8 januari 2013, 15:41
Volgens iemand op het Cercle forum zou eidur kost wat kost naar Club willen , ook een andere club speler zou bij de deal betrokken worden ( verhuren tot eind dit seizoen ).

Of er iets van waar is :unsure:

Balsaus
8 januari 2013, 15:43
Waarom zou Defour terug naar België willen?

LaBuenaVida
8 januari 2013, 15:49
Volgens iemand op het Cercle forum zou eidur kost wat kost naar Club willen , ook een andere club speler zou bij de deal betrokken worden ( verhuren tot eind dit seizoen ).

Of er iets van waar is :unsure:

Ikke ook gelezen hebben.
Meer bepaald zou Trickovski in de deal betrokken worden en zou Club €50.000 betalen.

Maar kgeloof er de ballen van

Kenneke10
8 januari 2013, 15:52
In eidur plaats zou ik dit nog zo gek niet vinden, kan blijven wonen etc hoeft enkel de andere kant van het jan breydel stadion binnen te gaan + meer verdienen .

Jack Wilshere
8 januari 2013, 15:53
50k voor Eidur? Dan stuurde ik, Cercle zijnde, juist zijn voetbalschoenen op naar de grote broer.

Arne
8 januari 2013, 15:53
Ten eerste kost Defour meer dan dat en ten tweede is voor een Belgische ploeg zulk bedrag uitgeven een schot in uw eigen nek.
Veel meer zal het niet zijn hoor. Waarom schot in eigen nek? Als die 2 seizoenen goed speelt is die terug weg voor meer geld ze. :)

Waarom zou Defour terug naar België willen?
Omdat hij niet veel speelt bij Porto.

sharpshot
8 januari 2013, 15:54
Tricovski + geld? Dan betaal/geef je veel te veel.

caoimhin
8 januari 2013, 15:56
In eidur plaats zou ik dit nog zo gek niet vinden, kan blijven wonen etc hoeft enkel de andere kant van het jan breydel stadion binnen te gaan + meer verdienen .

Dat meer verdienen zal hem niet uitmaken, maar niet tegen degradatie moeten voetballen zal hij wel leuker vinden.

Kenneke10
8 januari 2013, 15:57
Zou om een huurcontract gaan in geval van trico.

Cinnead
8 januari 2013, 16:03
Die zever van 'Laterale Lucas' is al drie jaar achterhaald jongens, ge hebt andere argumenten nodig om Biglia af te breken.

De enige die Biglia nu echt aan't afbreken is, is hijzelf ...
HVH gaat die contractbreuk echt niet laten lopen hoor, en ik begrijp best dat hij al een paar jaar weg wilt, maar dat behaal je niet door gewoon niet op te komen dagen bij de huidige club en dan zelf uwe transfer beginnen regelen.

Vincort
8 januari 2013, 16:08
Als de geruchten van zo'n 6 miljoen kloppen voor Defour én naar het schijnt ziet hij het zelf wel zitten (God weet waarom), dan doe je dat Anderlecht zijnde toch gewoon? Defour heeft al genoeg bewezen binnen België dat je weet dat deze transfer gegarandeerd rendement haalt. Liever Defour dan Biglia (met alle respect), en wie weet haal je er nog wat winst uit (als ze iemand vinden die zot genoeg is om dat bedrag voor Biglia op tafel te smijten).

Gavin
8 januari 2013, 16:11
Witsel en Fellaini zijn niet te betalen, Dante ook niet. Marcos misschien ook nog transfereren, en Onyewu ook voor de zekerheid. Bolat best niet want Proto is beter.

Arne
8 januari 2013, 16:11
Als de geruchten van zo'n 6 miljoen kloppen voor Defour én naar het schijnt ziet hij het zelf wel zitten (God weet waarom), dan doe je dat Anderlecht zijnde toch gewoon? Defour heeft al genoeg bewezen binnen België dat je weet dat deze transfer gegarandeerd rendement haalt. Liever Defour dan Biglia (met alle respect), en wie weet haal je er nog wat winst uit (als ze iemand vinden die zot genoeg is om dat bedrag voor Biglia op tafel te smijten).

Defour is sowieso beter dan Biglia.

Tuninboy
8 januari 2013, 16:13

Witsel en Fellaini zijn niet te betalen, Dante ook niet. Marcos misschien ook nog transfereren, en Onyewu ook voor de zekerheid. Bolat best niet want Proto is beter.

Wij hebben beest Kouyate.
En Klestjan. :unsure:

Cerv.Be
8 januari 2013, 16:14
Waarom? Uitlenen hé.. Komt hij misschien nog aan spelen toe dit seizoen, want hij heeft het wel nodig.

Cerv.Be
8 januari 2013, 16:14
Waarom? Uitlenen hé.. Komt hij misschien nog aan spelen toe dit seizoen, want hij heeft het wel nodig.

Kenneke10
8 januari 2013, 16:19

Je vergeet Dalmat nog :) voor de bank warm te houden.

Rikie
8 januari 2013, 16:21
Dat deden Marcos en Dalmat al genoeg bij Brugge. :lol:

Rikie
8 januari 2013, 16:24

Voor Onyewu was er in de zomer interesse toch?

edit: hmmm, vind dat precies nergens terug.

Jepjep
8 januari 2013, 16:25
Defour naar anderlecht zou wel een enorme stap terug zijn voor hem. Ik kan me niet inbeelden dat (als hij weg wilt) geen andere mooie clubs interesse hebben.

Kenneke10
8 januari 2013, 16:25
Na al die jaren dienst voor rsca zou dit zeer respectloos zijn.

waffel
8 januari 2013, 16:27

Brick Top
8 januari 2013, 16:33

Zo'n gedrag raakt al lang mijn koude kleren niet meer. Als ie genoeg sollen opbrengt mag de Lucas wat mij betreft nen drol draaien op de middenstip van 't Astridpark. /care

Niet dat ik zo'n gedrag goedkeur, vind het namelijk ook erg respectloos maar als je als supporter zijnde zo'n fratsen tegenwoordig nog aan je hart laat komen, ga je nog vaak bedrogen uitkomen.

stormtrooper
8 januari 2013, 16:45
Zo'n gedrag raakt al lang mijn koude kleren niet meer. Als ie genoeg sollen opbrengt mag de Lucas wat mij betreft nen drol draaien op de middenstip van 't Astridpark. /care

Niet dat ik zo'n gedrag goedkeur, vind het namelijk ook erg respectloos maar als je als supporter zijnde zo'n fratsen tegenwoordig nog aan je hart laat komen, ga je nog vaak bedrogen uitkomen.

Bwa ik moet toegeven dat ik er toch wel wat schadenfreude aan beleef. Al die adoratie van de RSCA-supporters t.o.v. Biglia en dan lapt hij hen zoiets. Nog maar eens het bewijs dat clubliefde niet bestaat.

Kenneke10
8 januari 2013, 17:12
Deschacht beseft maar al te goed dat hij bij rsca zeer goed zit.
Echte club liefde bestaat niet meer maar uwe werkgever zo ne loer proberen draaien dat zal elke supporter raken, die spelers Moeten ook keer beseffen dat er om de twee weken 20.000 man zit om hun te steunen.

caoimhin
8 januari 2013, 17:12
Bij Deschacht is dat omdat niemand anders Deschacht wil.

Rogue
8 januari 2013, 17:13
Leuk dat Malanda zelf naar Club wil komen, zo sta je toch wat sterker in de onderhandelingen. Geen idee of hij onmiddellijk in de basis zou staan, 'k heb nog maar amper aan het werk gezien. Van De Bock ben ik meer overtuigd. Als je dan leest dat Malanda 4 miljoen moet kosten :eek:.

sharpshot
8 januari 2013, 17:13
Blondel ziet Club graag.

Kenneke10
8 januari 2013, 17:15
Biglia naar AC Milan, Defour vervanger? - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130108_013) Biglia naar Ac Milan?

Romelus
8 januari 2013, 17:16
Zou me verbazen, gaat enkel in de weg lopen van Montolivo.

Sportinggboy
8 januari 2013, 17:24
Naar wat ik opgevangen heb wil RSCA Defour en kléber aantrekken op huurbasis, zo zijn ze voldoende versterkt voor de titel en hebben ze toch tijd om een echte vervanger aan te trekken in de zomer.

SUNDERLAND HAALT JUHASZ VOOR 1,8 MILJOEN EURO
08 januari 2013Voetbalnieuws

© www.voetbalbelgie.be - DC
Volgens de Daily Star is de transfer van Roland Juhasz bijna rond. Beide clubs zouden akkoord gaan met een transferbedrag van 1,8 miljoen euro. De ploeg van Simon Mignolet was al langer op zoek naar verdedigende versterking.

Zo is (bijna) een einde gekomen aan de passage van de 29-jarige Hongaar bij RSC Anderlecht. In zeven seizoenen speelde de kopbalsterke verdediger 209 competitiewedstrijden in het paars-witte shirt. Daarin wist hij 20 doelpunten te scoren.

Jepjep
8 januari 2013, 17:32
Biglia naar AC Milan, Defour vervanger? - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130108_013) Biglia naar Ac Milan?

Van Den Brom
We zoeken iemand met ervaring, want zo veel wedstrijden zijn er niet meer. In België loopt niemand rond die Biglia nu kan vervangen’, aldus Van den Brom.

Nieuwsblad
Ook Wout Brama van FC Twente voldoet aan een aantal voorwaarden. De 26-jarige middenvelder heeft ervaring en voetbalt niet in België.

Sterk staaltje journalistiek van het nieuwsblad.

dacuba
8 januari 2013, 17:32
Even abonneren.

Kily_G
8 januari 2013, 17:37
Mbokani

Suarez Praet Kleber

:love::love::love:

Jepjep
8 januari 2013, 17:46
Mbokani

Suarez Praet Kleber

:love::love::love:

Kleber op de flank?

BleKKie
8 januari 2013, 17:52
Dat ze Eidur maar bij Cercle laten, zou getuigen van 0,0 visie. Je zou kunnen zeggen van, als hij ons kampioen maakt, oké, maar ik moet het nog allemaal zien.

En Tricko gebruiken als pasmunt (uitleenbeurt) wel, terwijl die nog maar amper kansen gekregen heeft pfft, geen voorstander van.

Tuninboy
8 januari 2013, 17:54
1.8 mil.

Meer dan niks :unsure:

Cerv.Be
8 januari 2013, 18:00
1 miljoen euro om hem een half seizoen te lenen? Damn. :)

Tuninboy
8 januari 2013, 18:11
1 miljoen euro om hem een half seizoen te lenen? Damn. :)

Bron ?

Wilcao
8 januari 2013, 18:12
Defour zou wel een enorme versterking zijn voor Anderlecht, maar ik zie het niet gebeuren.

Pols
8 januari 2013, 18:21
Defour zou wel een enorme versterking zijn voor Anderlecht, maar ik zie het niet gebeuren.

Ik ook niet. Al zou hij zelf wel nog willen komen, vooral omdat hij meer wilt spelen, maar die looneisen en een eventuele transferprijs als ze hem willen kopen zullen wel bijzonder hoog zijn.

Maar als je Biglia verkoopt en daarmee Defour terughaalt win je altijd aan kwaliteiten.

Pols
8 januari 2013, 18:21

Ik ook niet. Al zou hij zelf wel nog willen komen, vooral omdat hij meer wilt spelen, maar die looneisen en een eventuele transferprijs als ze hem willen kopen zullen wel bijzonder hoog zijn.

Maar als je Biglia verkoopt en daarmee Defour terughaalt win je altijd aan kwaliteiten.

Kenneke10
8 januari 2013, 18:47
Porto-spits Kleber ziet Anderlecht wel zitten - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130108_068)

Sir.Killalot
8 januari 2013, 18:56
Zo weinig speelt Defour ook niet hoor bij Porto. Geen titularis, maar valt wel bijna elke match in.

Jack Wilshere
8 januari 2013, 19:33
Defour naar anderlecht zou wel een enorme stap terug zijn voor hem. Ik kan me niet inbeelden dat (als hij weg wilt) geen andere mooie clubs interesse hebben.

Ja en neen maar door deze commotie zwiert hij zich wel op de markt en zijn andere ploegen op de hoogte van het feit dat hij openstaat voor een vertrek. Defour is een geweldige voetballer maar geen spek voor onze bek.

Bwa ik moet toegeven dat ik er toch wel wat schadenfreude aan beleef. Al die adoratie van de RSCA-supporters t.o.v. Biglia en dan lapt hij hen zoiets. Nog maar eens het bewijs dat clubliefde niet bestaat.

Niemand van de RSCA-supps was er van overtuigd dat Biglia uit clubliefde bij ons bleef... Snap niet goed waar je dat haalt? :wtf:

Pols
8 januari 2013, 20:01
Clubliefde is veel gezegd, maar na 6 jaar lang onder gouden omstandigheden zou wat meer respect wel op zijn plaats zijn. Clubliefde is niet alleen jarenlang voor de ploeg spelen, maar ook met respect omgaan met het bestuur, supporters,trainer,... en via de grote poort vertrekken.

Ik gun hem, zeker na al die jaren, met voorsprong het meest een transfer van Anderlecht, maar dat het op zo'n manier moet lopen is ronduit kinderachtig. Anderlecht heeft hem 6 jaar lang een stevig loon betaald, vrouw en kinderen goed verzorgd, langere vakanties gegund,... Dan is het minste dat je kan opbrengen wel een beetje loyaliteit ivm. op deze manier een mes in de rug te steken. Het is ronduit schandalig dat net hij, net de kapitein, de supporters, de spelers en de staf zo in de steek laat.

Dat hij geen (overdreven) clubliefde had was al langer duidelijk (die zat al in de zomer van 2008 te roepen dat hij wou vertrekken) maar deze manier is ronduit laf en een absoluut gebrek aan respect.

TheRedDevils
8 januari 2013, 20:06
Dat ze Eidur maar bij Cercle laten, zou getuigen van 0,0 visie. Je zou kunnen zeggen van, als hij ons kampioen maakt, oké, maar ik moet het nog allemaal zien.

En Tricko gebruiken als pasmunt (uitleenbeurt) wel, terwijl die nog maar amper kansen gekregen heeft pfft, geen voorstander van.
Inderdaad. Trickovski verdient echt meer kansen.
Also, Biglia naar Milan, komaan zeg. Dat kan je toch niet serieus nemen? Ik weet dat het minder gaat met hen maar om nu Biglia te kopen voor zo veel geld :D

stormtrooper
8 januari 2013, 20:18
Ja en neen maar door deze commotie zwiert hij zich wel op de markt en zijn andere ploegen op de hoogte van het feit dat hij openstaat voor een vertrek. Defour is een geweldige voetballer maar geen spek voor onze bek.

Niemand van de RSCA-supps was er van overtuigd dat Biglia uit clubliefde bij ons bleef... Snap niet goed waar je dat haalt? :wtf:

Dat zeg ik toch helemaal niet? Alleen werd ie hier toch wel enorm opgehemeld en dan lapt hij RSCA zoiets.

Jack Wilshere
8 januari 2013, 20:19
Volgens RTBF zou Club 2 miljoen over hebben voor Kaminski.

@stormtrooper
Je laatste zin laat toch iets anders uitschijnen, kan ook een misverstand zijn uiteraard.

Arne
8 januari 2013, 20:21

@stormtrooper
Je laatste zin laat toch iets anders uitschijnen, kan ook een misverstand zijn uiteraard.

Kassa kassa.

Rubmifer
8 januari 2013, 20:33

Geloof ik geen bal van.

Pols
8 januari 2013, 20:34
De bonnes sources, on sait que les Brugeois ont proposé 2 millions d'euros à Anderlecht pour Kaminski, la doublure de Silvio Proto. Les Bruxellois ont rejeté l'offre.
Van de website van RTBF.

Rubmifer
8 januari 2013, 20:40
Van de website van RTBF.

En dan nog geloof ik er geen bal van. :p Kom zeg, 2 miljoen voor Kaminski die zelf niet van de bank geraakt terwijl je met Dhoest een nog jonger talent hebt zitten. Als ze een keeper kopen zal het hopelijk toch iemand zijn die al wat meer ervaring heeft, anders is het gewoon achterlijk.

-Steve-
8 januari 2013, 20:46
En Anderlecht gaat Kaminski echt nooit laten gaan naar FCB e, dat weten ze daar toch ook. :s

Kenneke10
8 januari 2013, 21:40
Voor zo'n jonge keeper zoveel geld geven is idd heel dom terwijl je d'hoest hebt en coosemans ook nog al is die laatste toch beetje door de mand gevallen vorig jaar.

Kenneke10
8 januari 2013, 21:49
'De Sutter één van beste koopjes in transferperiode' - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130108_083)

Cinnead
8 januari 2013, 21:55
'De Sutter één van beste koopjes in transferperiode' - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130108_083)

Zou die een transfer zien zitten, denkt ge ?
Hij speelt niet zo vaak, maar als ge dit artikel (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/130107_tom_de_sutter) leest lijkt het er op dat hij wel bij RSCA gaat blijven.

Het zou in ieder geval geen slechte zaak zijn voor hem :)

LaBuenaVida
8 januari 2013, 22:24
Komaaaan Malanda en Gudjohnson! Papiertje tekenen!
(Blijkbaar zou Malanda dicht bij een overgang zitten en zou men geen 4mill betalen en zou men ook een andere speler bij betrekken zoals bv de jonghe(?) en nog iemand + ofcourse nog money)

pina
8 januari 2013, 23:33
Zou toch niet om Defour gaan maar om Demy De Zeeuw

Un vice-champion du monde (Demy De Zeeuw) en pole pour remplacer Lucas Biglia à Anderlecht - sudinfo.be (http://www.sudinfo.be/638319/article/sports/foot-belge/anderlecht/2013-01-08/un-vice-champion-du-monde-demy-de-zeeuw-en-pole-pour-remplacer-lucas-bigl)

Tuninboy
8 januari 2013, 23:37
Zou toch niet om Defour gaan maar om Demy De Zeeuw

Un vice-champion du monde (Demy De Zeeuw) en pole pour remplacer Lucas Biglia à Anderlecht - sudinfo.be (http://www.sudinfo.be/638319/article/sports/foot-belge/anderlecht/2013-01-08/un-vice-champion-du-monde-demy-de-zeeuw-en-pole-pour-remplacer-lucas-bigl)

In mijn ogen net iets te oud. Maar voor een tijdelijke optie. Cva nog.

Mss kan Wilcao iets meer over hem vertellen ? Vanuit zijn tijd bij Ajax ?

pina
8 januari 2013, 23:42
ja en neen want voor die positie en in het huidige systeem heb je toch wel echt een ervaren speler nodig want die positie is gewoon van cruciaal belang. Onder Jacobs was Biglia zijn rol veel defensiever en minder belangrijk dan nu.

Tuninboy
8 januari 2013, 23:45
ja en neen want voor die positie en in het huidige systeem heb je toch wel echt een ervaren speler nodig want die positie is gewoon van cruciaal belang. Onder Jacobs was Biglia zijn rol veel defensiever en minder belangrijk dan nu.

I know, Ik denk ook al aan het financiele van, wat kunnen we erna nog voor zo iemand krijgen. Als je hem nu voor een appel en een ei kunt halen, das iets anders. Maar ik ken hem niet dus wacht eerst nog wat info af voor ik een deftige mening kan geven, aan de filmkes te zien ist nog nie is zo ne slechte.

Hannibal
8 januari 2013, 23:47
De Zeeuw zou ik graag zien komen. Hoewel die nu ook wel veel poen aan het scheppen is in Rusland dus ik twijfel er sterk aan.

NemesisBE
8 januari 2013, 23:50
Demy!! Past wel bij Anderlecht, nekgewijs.

Swagger
8 januari 2013, 23:51
Wat een namen worden er genoemd bij Anderlecht, kleppers! Defour en diene Kleber...

Jepjep
8 januari 2013, 23:53
Twente zou ook interesse hebben.

'FC Twente wil impopulaire De Zeeuw terughalen naar Eredivisie' (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=178500)

NemesisBE
8 januari 2013, 23:55
Kheb altijd een slecht gevoel als er zo'n namen gelinkt worden aan Belgische clubs. Dat is voor mij een teken dat ze niet voldoen waar ze momenteel spelen en dus wordt er door die ploeg een oplossing gezocht om van hun 'afval' af te raken.
Dat het dan wel klasbakken kunnen zijn, is leuk, maar meestal zijn het dan spelers die een heel andere toekomst voor ogen hadden en nu bij een mindere ploeg aan de slag moeten gaan omdat ze bij hun huidige club niet aan de bak komen. Maw, een gedemotiveerde speler.

Svartálfar
8 januari 2013, 23:57
Kheb altijd een slecht gevoel als er zo'n namen gelinkt worden aan Belgische clubs. Dat is voor mij een teken dat ze niet voldoen waar ze momenteel spelen en dus wordt er door die ploeg een oplossing gezocht om van hun 'afval' af te raken.
Dat het dan wel klasbakken kunnen zijn, is leuk, maar meestal zijn het dan spelers die een heel andere toekomst voor ogen hadden en nu bij een mindere ploeg aan de slag moeten gaan omdat ze bij hun huidige club niet aan de bak komen. Maw, een gedemotiveerde speler.
Kunnen net evengoed supergemotiveerd zijn om zich terug in de kijker te spelen ...

Tuninboy
8 januari 2013, 23:59

Ik weet het niet hoor, er zijn er ook bij die zich daar bewust van zijn en een 2de carrierelaunch willen zoals Mbokani.. Demotiverend was het echt niet.

Swagger
9 januari 2013, 00:09
Ik weet het niet hoor, er zijn er ook bij die zich daar bewust van zijn en een 2de carrierelaunch willen zoals Mbokani.. Demotiverend was het echt niet.

Ik wou net hetzelfde posten.
En zie bv naar gudjohnsen, die is ook gemotiveerd bij cercle na zo'n carrière.

NemesisBE
9 januari 2013, 00:20
Gudjohnson is iets anders. Die heeft bereikt wat hij wilde en is nu aan het uitbollen. Hij voetbalt te graag om het niet te doen, dus probeert hij Cercle te helpen. En en passant speelt hij zich blijkbaar in de kijker van enkele Europese subtoppers.
Mbokani is inderdaad iemand die zich goed herpakt heeft, maar wees maar zeker dat niet elke speler zo is. Mbokani kende Anderlecht natuurlijk ook al.

kingjulie
9 januari 2013, 00:20
Sommige van die oude mannen en min of meer gefaalde 26-30igers spelen gewoon heel graag voetbal en winnen altijd winnen.
betaald worden die mannen toch.naast het veld is het financiële plaatje enorm belangrijk, eens op het veld primeert voor veel voetballers spelplezier denk ik.

Kenneke10
9 januari 2013, 01:03
conceicao sergio kwam hier ook zogezegd uitbollen heeft ie lekker de goeden schoen gewonnen:)

kingjulie
9 januari 2013, 03:06
1.8M is mooie cash voor iemand die zijn diensten al bewezen heeft en nu zelfs niet meer speelt. Respect voor HvH

Cpt. Kablammo
9 januari 2013, 03:06
Kijk, je wil je intelligent voordoen maar het lukt niet goed, ik begrijp dat. Je gelijk willen halen met volgende argumenten is gewoon lachen en naast de kwestie:
Sterke taal van de persoon die met "Als je al blind bent, dan stopt de discussie natuurlijk snel." uitpakte om de discussie te beslissen.

Best vies om met modder te beginnen slingeren. Een steekje bij een uitspraak ofzo is normaal, maar hoe jij nu doet is wat te laag bij de grond imo.

Ach, maar als je dan toch de bal kaatst... ;)

1. "er is zelfs een doorgewinterde Anderlechtsup die u zegt dat ge fout zit op dat vlak."

Wat een krom argument is dat? Ik ben ook een doorgewinterde Anderlechtsupporter, al vanaf ik weet wat voetbal is. Met de paplepel ingebracht. Wat maakt dan dat hij gelijk heeft en ik niet? Juist ja, gewoon omdat het in je kraam past. Wat een non-argument.

Omdat ik het voorbeeld geef van iemand die van Anderlecht houdt en Biglia constant bezig ziet. Dat is even tonen van "Als ge het van mij niet wilt aannemen, hier is iemand aan uw kant van het spectrum die u ook tegenspreekt (net als letterlijk iedereen in de gehele thread)" Is het niet logisch wat ik daar mee bedoel? Zwak om op mij te flamen en mijn intelligentie in twijfel te trekken om dan zelf zo'n punt volledig te missen.

2. "Ik ben er 100% zeker van dat de overgrote meerderheid van het forum durft te erkennen dat Defour beter is en zéker op dat vlak."

Een meerderheid heeft niet per se gelijk. Als morgen 80% van dit forum zegt dat 1 + 1 = 3, dan wil dat niet zeggen dat dat correct is. Dus weer een non-argument.

Ik zeg nergens dat een meerderheid altijd gelijk heeft. Je moet geen zaken beginnen te fantaseren om zo ook maar iets te kunnen zeggen hoor. Het is wel een feit dat de visie van velen meer autoriteit heeft dan de tegenstrijdige visie van een enkeling. En ZEKER bij dit soort zaken. Iedereen ziet Biglia spelen, zowel sups als neutrale liefhebbers en die vertellen wat zij hebben gezien. Tenzij jij het enige genie bent op vlak van spelanalyse, durf ik toch te zeggen dat het een beetje aantoont dat jij fout zit. Al ben jij nog steeds vrij om Biglia beter te vinden, daar niet van.

Maar ook dat gaat aan jouw superieure brein voorbij. Nou nou.

3. "Wegdraaien van de tegenstander en naar Proto/Kouyate passen is geen dribbel, wat bezielt u man?"

En hier verlies je het helemaal. Als Biglia wegdraait van een tegenstander, hoe kan hij dan in godsnaam Kouyaté of Proto aanspelen? Hij staat net met zijn aangezicht richting doel als hij de bal aangespeeld krijgt en wegdraait, niet omgekeerd. Hij speelt dan inderdaad niet altijd diep, maar dat hangt niet enkel van hem af. Standard is bv. een ploeg die altijd al verticaal voetbal heeft gespeeld. Zo snel mogelijk meters overbruggen. Met dieplopende mensen kan je beter vooruit spelen dan een ploeg die wil opbouwen. Zeggen dat Biglia enkel breed speelt is gewoon aangeven dat je hem amper ziet spelen.

Waanzinnige logica die je hier laat zien! Een tegenstander staat meestal tussen jou en zijn eigen doel. Dus als je wegdraait van je tegenstander die voor je staat... Sta je met je gezicht naar je eigen doel. Kijk, ik zal het op een denigrerende toon, die het begin van jouw post rivaliseert, eventjes uitleggen:

Teken een rechthoekje op een papiertje. Dat is een vierkant, maar uitgerekt naar één zijde. Teken een rood en een paars bolleke op dat rechthoekje. Het paars bolleke mag ge een blij gezichtje geven en het rode een boos. Dat rode bolleke mag zelfs een marginale geblondeerde kuif met vuile bijhorende baard krijgen. Beeld u nu even in dat het twee voetballerkes zijn. En dat paars venteke krijgt de bal. En die moet nu beginnen bewegen. Die moet natuurlijk voorbij dat rood venteke, dus hij begint naar daar te hollen! Maar, hij heeft geen dribbel in huis en niemand anders staat vrij! Hij draait weg.

Geef een eerlijk antwoord op de twee volgende vragen na dat scenario even te hebben opgenomen in uw geniale, superieure geest:

1. Was dit een dribbel? (geen ruime interpretatie van het begrip, we hebben het over een directe tegenstander uit te schakelen)
2. Naar welke goal kijkt dat paars manneke na deze actie?

Die uitleg man. Hij krijgt de bal met zijn gezicht naar doel (blijkbaar altijd? ok) dus als hij wegdraait kan hij onmogelijk opnieuw naar doel kijken. Dus hij draait weg van de tegenstander die vlak na het aannemen van de pass tussen hem en de verdediging staat of wat? Hij draait Deschacht eventjes uit? Het is onmogelijk voor hem om te beginnen lopen met de bal aan de voet in de richting van de tegenstander na die pass?

En ik zeg nergens dat Biglia enkel naar achter speelt. Nergens. Dit is voor mij ook helemaal geen discussie over het feit of dat Biglia slecht is of niet. Dat zou kort zijn, ik vind Biglia één van de beste spelers van de JPL. Maar hij is verre van de klasse van Defour. Objectief gezien heeft Lucas minder kwaliteiten. Zowel fysiek, mentaal als voetbaltechnisch. Dat is al. En dat is geen schaamte, want Defour is ondanks zijn degoutante paardenbek wel een zeer begaafd voetballer.

Ge mist met uw imposant intellect ook compleet wat ik bedoel! Het is toch overduidelijk dat ik eventjes ludiek zeg dat Biglia geen echte dribbel in huis heeft? Hij gaat zijn mannetje niet voorbij met een dribbel. Nou en? Is dat zo erg? Als het u beter doet voelen kan ik meteen 5 DMV's opnoemen van wereldklasse die ook amper een mannetje voorbij konden. Maar dat doet nog steeds niets aan het feit dat Defour beter is op dat vlak. Hij kan dat, hij heeft genoeg op de flank gespeeld om dat te leren, te bewijzen en te kunnen. Biglia niet. Punt.

inb4: heel de post lezen, in uw gat gebeten zijn en 'tl;dr' posten als endgame of misschien weer "hurrdurr gij zijt nen dommerik, kijk naar deze argumenten die ik uit mijn gat trek! P.S. uw argumenten zijn onbestaande, wat is logica?!?"

puni
9 januari 2013, 03:54
Dat Biglia alleen maar lateraal voetbalt, is toch echt wel achterhaald en komt voornamelijk van mensen die amper een wedstrijd van Anderlecht zien. Die kan best wel een man voorbij, hoewel dat op zijn positie niet echt nodig is. Defour is trouwens ook absoluut geen dribbelaar, dus ik snap niet waarom een (verdedigende) middenvelder daar überhaupt op wordt afgerekend.

Cpt. Kablammo
9 januari 2013, 03:59
Ik zeg nergens dat Biglia enkel lateraal of achteruit passes geeft en nergens reken ik Biglia daar definitief op af. Ik noemde het op als één van de zaken die Defour beter kan.

Nou en? Is dat zo erg? Als het u beter doet voelen kan ik meteen 5 DMV's opnoemen van wereldklasse die ook amper een mannetje voorbij konden.

Komaan he, als ik nu nog steeds niet duidelijk genoeg ben... De structuur van de zin kan wat beter, maar op dit uur na een blokdag mag ik me wat veroorloven verdomme! :unsure:

BBQezel
9 januari 2013, 06:26
Kunnen we aub die discussie stoppen? Het is duidelijk geweest en niet relevant aangezien het hier over transfers gaat en niet om twee spelers te vergelijken.

caoimhin
9 januari 2013, 08:18
Armenteros zou bij Anderlecht getekend hebben. Ik volg het Nederlands voetbal amper, dus ken hem niet.

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/heraclesalmelo/21205707/__Armenteros_kiest_Anderlecht__.html

Vedeco
9 januari 2013, 08:40
JVDB zal die wel goed kennen natuurlijk. Ik ken hem enkel van de samenvattingen op Studio Voetbal. Armentèèèèèjros

MrBrightside
9 januari 2013, 08:55
Ik zie Gudjohnsen nog rapper naar A'lecht trekken dan naar Brugge. Cercle zou waarschijnlijk zelf vragende partij zijn in ruil voor enkele spelers van RSCA. Odoi, Canesin of Reynaldo zou de vereniging graag inlijven in ruil voor een gratis vertrek van Eidur.

caoimhin
9 januari 2013, 09:15
In een interview in HLN (krant) sluit Vadis een transfer naar een andere Belgische ploeg niet uit. Spannend!

-Steve-
9 januari 2013, 09:23
Geen Kleber dan als die Armenteros komt?

Nuja:

https://www.youtube.com/watch?v=28boPk_IglA

https://www.youtube.com/watch?v=SPtnyervx8I

:drool:

caoimhin
9 januari 2013, 09:24
Armenteros zou op het einde van het seizoen transfervrij komen, dus Kleber zou nog steeds welkom zijn.

-Steve-
9 januari 2013, 09:26
Armenteros zou op het einde van het seizoen transfervrij komen, dus Kleber zou nog steeds welkom zijn.

Arme Tom.

Cerv.Be
9 januari 2013, 09:28
Ik zie Gudjohnsen nog rapper naar A'lecht trekken dan naar Brugge. Cercle zou waarschijnlijk zelf vragende partij zijn in ruil voor enkele spelers van RSCA. Odoi, Canesin of Reynaldo zou de vereniging graag inlijven in ruil voor een gratis vertrek van Eidur.
Mooie deal imho. 2-3 spelers in de plaats krijgen die ze toch absoluut nodig hebben.

Dillyracer
9 januari 2013, 09:30
Dus buitenlandse ploegen moeten Cercle niets betalen als ze Gudjohnsen willen?

Vedeco
9 januari 2013, 09:30
Geen euro.

Chilliewillie88
9 januari 2013, 09:31
Jezus god club blijkbaar 2 miljoen geboden voor Kaminski :lol:
Ze hebben de laatste jaren al veel geld langs ramen en deuren uitgesmeten, maar dit zou toch wel het toppunt zijn.
Beter voor een ervaren keeper gaan die d'hoest tenminste niet volledig afblokt. David Ospina van Nice wordt genoemd, of waarom niet gwn Bolat? :)

butcherken
9 januari 2013, 09:35
Geen Kleber dan als die Armenteros komt?

Nuja:

https://www.youtube.com/watch?v=28boPk_IglA

https://www.youtube.com/watch?v=SPtnyervx8I

:drool:

Samuel Armenteros all Goals Heracles Almelo HD - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Q-IRKpGJlu4) :)

goeie spits en Heracles speelt leuk aanvallend voetbal, dus dat is hij ook al gewoon :p

J.Brown
9 januari 2013, 09:44
Jezus god club blijkbaar 2 miljoen geboden voor Kaminski :lol:
Ze hebben de laatste jaren al veel geld langs ramen en deuren uitgesmeten, maar dit zou toch wel het toppunt zijn.
Beter voor een ervaren keeper gaan die d'hoest tenminste niet volledig afblokt. David Ospina van Nice wordt genoemd, of waarom niet gwn Bolat? :)

Omdat die naar betere competities kan dan de onze. En alles al heeft gewonnen met Standard in België.

Chilliewillie88
9 januari 2013, 09:53
Omdat die naar betere competities kan dan de onze. En alles al heeft gewonnen met Standard in België.

Maar eerder al heeft laten blijken dat die voor wat extra euro's wel te overhalen is.

Doe hem een X6 erbovenop en ze zullen wel een deal hebben :p

MrBrightside
9 januari 2013, 09:53
Mooie deal imho. 2-3 spelers in de plaats krijgen die ze toch absoluut nodig hebben.

Zijn allemaal vrij overbodig en zullen nooit een dragende kracht worden in de ploeg. Het zou trouwens over 1 van de 3 gaan ipv enkele spelers.

Misterblort
9 januari 2013, 09:54
Kaminski is ook wel ne goeie keeper e.. 2M is natuurlijk wel wa veel :)

Chilliewillie88
9 januari 2013, 09:55
Kaminski is ook wel ne goeie keeper e.. 2M is natuurlijk wel wa veel :)

Ongetwijfeld, maar club hoeft Anderlecht niet te sponsoren voor een al bij al onervaren keeper.

waffel
9 januari 2013, 10:07
"Anderlecht heeft akkoord met Zweedse spits"

Kzeg tis ni waar?! Den Ibra naar Anderlecht. Niets is minder waar :(

LaBuenaVida
9 januari 2013, 10:15
* Malanda
* Gudjohnson
* Ospina
* Duarte

* De Bock

Holy shit

caoimhin
9 januari 2013, 10:16
Anderlecht moet Kaminski ook gewoon niet verkopen, maar uitlenen. Moet nu vooral spelen, zodat ie op termijn Proto kan vervangen.

Tuninboy
9 januari 2013, 10:20

Chilliewillie88
9 januari 2013, 10:20
* Malanda
* Gudjohnson
* Ospina
* Duarte

* De Bock

Holy shit

Die Duarte, is die eigenlijk iets waard?

Romelus
9 januari 2013, 10:21
Transferpolitiek van Club is een grote grap aan het worden. 300.000 + Almeback bieden voor Gudjohnson... Waar zijt ge mee bezig, een 34-jarige wegplukken bij het kleine broertje. Best grappig dat Cercle onze blunderZweed niet moet hebben.:D
De loverboys van Almeback zijn de laatste tijd precies ook wat minder breed gezaaid hier.

Tuninboy
9 januari 2013, 10:21
Malanda & Gudjohnson, bron ?

Maxwell
9 januari 2013, 10:22

Kwas mijn truike al gaan laten drukken :(

LaBuenaVida
9 januari 2013, 10:33
Transferpolitiek van Club is een grote grap aan het worden. 300.000 + Almeback bieden voor Gudjohnson... Waar zijt ge mee bezig, een 34-jarige wegplukken bij het kleine broertje. Best grappig dat Cercle onze blunderZweed niet moet hebben.:D
De loverboys van Almeback zijn de laatste tijd precies ook wat minder breed gezaaid hier.

Why not?
Almeback zuuugt voor duizend en er is 89% kans dat Gudjohnson vertrekt op 31 januari GRATIS naar buitenland.
Zo krijgt cercle nog tenminste geld.

LaBuenaVida
9 januari 2013, 10:34
Die Duarte, is die eigenlijk iets waard?

Blijkbaar wel. Is een international en zou wellicht een contract krijgen.

Jonas89
9 januari 2013, 10:56
Habibou op weg naar Premier League | In de kijker | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=60125)

De uitverkoop is begonnen :(

Rubmifer
9 januari 2013, 10:57

Als ge gaat blijven zagen op deze manier zal er eens een dag komen dat je voor een tijdje uit het forum wordt gezet. Tegenwoordig doe je er blijkbaar alles aan om de nieuwe JurgenV te worden, met het gezaag op Almeback als toppunt. Het begint mij (en vele anderen) massaal te vervelen.

En Gudjohnson halen voor een half seizoen nu Vleminckx weg is zeker niet slecht gezien. Kan duidelijk nog shotten, en zal tov Vleminckx meer dan een meerwaarde zijn. Als we hem dan ook na zijn carrière hier proberen houden houden we er goed mogelijk nog meer aan over.

Dillyracer
9 januari 2013, 11:04
Liever een 34-jarige spits die het duidelijk nog kan dan een 33-jarige RB die het al jaren niet meer goed doet.

Cinnead
9 januari 2013, 11:06
Club biedt tevergeefs 300.000 op Gudjohnsen - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130108_101)

Cercle ziet hem liever zelf ook vertrekken naar Anderlecht in plaats van Club ..
allez Gretarsson, work your magic! :D

-Steve-
9 januari 2013, 11:08
Samuel Armenteros all Goals Heracles Almelo HD - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=Q-IRKpGJlu4) :)

goeie spits en Heracles speelt leuk aanvallend voetbal, dus dat is hij ook al gewoon :p

Zitten wel een paar goeie goals tussen.

BBQezel
9 januari 2013, 11:17
Die Armenteros is wel een goeie speler. Ben benieuwd of die effectief komt naar Anderlecht.

samn
9 januari 2013, 11:18
Ik snap eigenlijk niet waarom Cercle een dergelijk contract heeft afgesloten met Gudjohnson. Dit was toch te voorkomen met een contract waarbij hij bijvoorbeeld aan het einde van het seizoen opnieuw vrij is, maar midden in het seizoen.

Ook wat zwak van Vadis dat hij een transfer naar een Belgische ploeg niet uitsluit. Er zijn maar enkele ploegen die een speler van zijn soort kunnen/willen betalen. Sebiet gaat hij nog terug naar Anderlecht...

Arne
9 januari 2013, 11:23
Er zijn maar enkele ploegen die een speler van zijn soort kunnen/willen betalen. Sebiet gaat hij nog terug naar Anderlecht...

Neen bedankt.

Proim
9 januari 2013, 11:26
Ik snap eigenlijk niet waarom Cercle een dergelijk contract heeft afgesloten met Gudjohnson. Dit was toch te voorkomen met een contract waarbij hij bijvoorbeeld aan het einde van het seizoen opnieuw vrij is, maar midden in het seizoen.

Omdat hij anders niet zou willen komen waarschijnlijk?

Rikie
9 januari 2013, 11:36
Heracles bevestigt transfer Armenteros
Op zijn website heeft Heracles Almelo bevestigt dat zijn spits Samuel Armenteros deze zomer naar Anderlecht verhuist. "Hij tekent, onder voorbehoud van een aantal details en de medische keuring, een contract tot 2016 in Brussel."

Armenteros toont zich erg opgetogen met zijn transfer. "Anderlecht is een grote club, mooi om te mogen spelen", aldus Armenteros op heracles.nl. "Ze spelen veel grote wedstrijden en doen mee om het kampioenschap. Dat is voor mij weer een mooie kans om te groeien."

"Ik heb met trainer John van den Brom gesproken en daar sprak veel vertrouwen uit. Hij wil mij er heel graag bij hebben. Anderlecht is een grote club. De kans om zo'n stap te mogen maken komt niet elke dag voorbij."

Vrijdag speelt Armenteros met Heracles een oefenduel tegen Anderlecht.

99% zeker dus

CuRv3
9 januari 2013, 11:37
ik ben hier speciaal gekomen om te zeggen dat Anderlecht zich gelukkig mag prijzen met Armenteros. Fantastische voetballer en ga je nog veel plezier aan beleven. John doet dat zeer goed. Stond nog op een shortlist bij Ajax. Gerucht gaat dat demy de zeeuw ook op een lijstje staat bij John dus misschien komt die ex ajacied ook richting Brussel. Ben er altijd een fan van geweest bij Ajax, maar na die trap in z'n gezicht op WK is hij niet meer hetzelfde geweest. Hoop dat hij z'n oude vorm terug vind.

fcberke
9 januari 2013, 11:39
staat wel deze zomer?

Rikie
9 januari 2013, 11:43
staat wel deze zomer?

Komt transfervrij over in Juni.

En aub geen Gudjohnson op Anderlecht, die loopt volgend jaar op krukken. :cry:

ToasT
9 januari 2013, 12:03

En aub geen Gudjohnson op Anderlecht, die loopt volgend jaar op krukken. :cry:Ze hebben daar toch graag blessure-gevoelige spelers uit Brugge?? :p

Wilcao
9 januari 2013, 12:07
ik ben hier speciaal gekomen om te zeggen dat Anderlecht zich gelukkig mag prijzen met Armenteros. Fantastische voetballer en ga je nog veel plezier aan beleven. John doet dat zeer goed. Stond nog op een shortlist bij Ajax. Gerucht gaat dat demy de zeeuw ook op een lijstje staat bij John dus misschien komt die ex ajacied ook richting Brussel. Ben er altijd een fan van geweest bij Ajax, maar na die trap in z'n gezicht op WK is hij niet meer hetzelfde geweest. Hoop dat hij z'n oude vorm terug vind.

Voor die trap was die inderdaad een zalige voetballer. Het zou leuk zijn om hem bij Anderlecht te zien.

Nic!
9 januari 2013, 12:08
Samuel Armenteros vanaf komende zomer naar Anderlecht - 09-01-2013
Samuel Armenteros speelt vanaf komende zomer voor Anderlecht. De aanvaller tekent, onder voorbehoud van een aantal details en de medische keuring, een contract tot 2016 in Brussel. "Anderlecht is een grote club, mooi om te mogen spelen", aldus Armenteros. "Ze spelen veel grote wedstrijden en doen mee om het kampioenschap. Dat is voor mij weer een mooie kans om te groeien. Ik heb met trainer John van den Brom gesproken en daar sprak veel vertrouwen uit. Hij wil mij er heel graag bij hebben. Anderlecht is een grote club. De kans om zo'n stap te mogen maken komt niet elke dag voorbij."
Bron: | Officiële website Heracles Almelo | w w w . h e r a c l e s . n l | (http://www.heracles.nl/)

Vanaf de zomer pas dus.

Hannibal
9 januari 2013, 12:09
Joepie !
En dan nog is gratis ook.

Cerv.Be
9 januari 2013, 12:10
Sowieso dat Vadis aan het flirten is met RSCA, is de enigste Belgische club waar die naar toe zou gaan.

Rubmifer
9 januari 2013, 12:18
Paars wit kan die nooit betalen als die minstens 6 miljoen moet kosten.

Tuninboy
9 januari 2013, 12:22
Habibou op weg naar Premier League | In de kijker | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=60125)

Is Habibou nog zo belangerijk als 2 seizoenen terug voor ZW ?

Vedeco
9 januari 2013, 12:27
Gebeurt toch steeds vaker dat men even gaat polsen bij de clubs in hetzelfde stagecomplex :p

Arne
9 januari 2013, 12:28
Paars wit kan die nooit betalen als die minstens 6 miljoen moet kosten.

Paars-wit wil die zelfs nooit betalen :)

Thorazer
9 januari 2013, 12:28
Sowieso dat Vadis aan het flirten is met RSCA, is de enigste Belgische club waar die naar toe zou gaan.Geen slechte speler maar zie hem liever niet komen dus laat die maar in Brugge blijven.

Cinnead
9 januari 2013, 12:30
Paars-wit wil die zelfs nooit betalen :)

Ben jij dat, HVH ?
Zo niet, doe dan niet alsof ge weet wat die mens wilt doen :naughty:

Arne
9 januari 2013, 12:34
Ben jij dat, HVH ?
Zo niet, doe dan niet alsof ge weet wat die mens wilt doen :naughty:

Komkom, wat zou Anderlecht Vadis nu gaan terughalen? Er zijn toch wel goedkopere en tegelijk betere alternatieven zeker?

En met een onbesproken reputatie, wat je van Vadis niet kan zeggen.

caoimhin
9 januari 2013, 12:36
Vadis is altijd welkom op Anderlecht, is het type voetballer dat in het Astridpark thuishoort. Is natuurlijk niet haalbaar.

caoimhin
9 januari 2013, 12:38

En aub geen Gudjohnson op Anderlecht, die loopt volgend jaar op krukken. :cry:

Ik koop mij onmiddellijk een truitje met zijn naam op als die heerser naar Anderlecht komt. Gewoon voor 6 maanden, om ons aan een nieuwe landstitel te helpen.

Cinnead
9 januari 2013, 12:38
Komkom, wat zou Anderlecht Vadis nu gaan terughalen? Er zijn toch wel goedkopere en tegelijk betere alternatieven zeker?

En met een onbesproken reputatie, wat je van Vadis niet kan zeggen.

Ik zeg ook niet dat dat gaat gebeuren eh ;)
maar ge weet nooit wat ze van plan zijn, die geruchten over De Camargo kwamen ook zomaar uit het niks ineens.

Vadis zal trouwens naar het buitenland gaan als hij de kans krijgt (interesse vanuit engeland en rusland heb ik gelezen).

TrickY.
9 januari 2013, 12:46

Niet zo erg toch. Habibou is een klungel. Als die aan de bal komt ben je bijna zeker van balverlies. Enigste pluspunt is dat hij wel belangrijke doelpunten gemaakt heeft voor ons..

Tuninboy
9 januari 2013, 12:50
Vadis mag bij Brugge blijven. Voor die 3 matchen per seizoen dat die goed is...

-Steve-
9 januari 2013, 12:53
Laat Vadis maar naar Engeland gaan, die moet niet op ons middenveld komen sucken.

Schummi88
9 januari 2013, 12:55
sporza: Cercle keert zijn kar: Gudjohnsen mag naar Club (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/130109_gudjohnsen_cercle_werkt_mee)

Vedeco
9 januari 2013, 13:06
'een pak geld'

Nu ben ik eens benieuwd.

Booster
9 januari 2013, 13:11
niet verwacht, eerlijk gezegd

_DKsissor_
9 januari 2013, 13:17
Ik zie brugge nog kampioen spelen met al die transfers die ze nu aan het realiseren zijn/proberen te realiseren
:trollface:

Drew
9 januari 2013, 13:20
Zou Boyata lenen niks zijn voor Club in feite?

Cpt. Kablammo
9 januari 2013, 13:25
Gudjohnsen kan nog wel ballen, maar hij is al 34 jaar en te traag om echt te counteren op het tempo dat een topclub betaamt... Afwachten of dat hij zich bij Anderlecht/Club nog van nut zou kunnen maken. Ik zou Mbokani bijvoorbeeld verkiezen boven Gudjohnsen, met alle respect.

Jepjep
9 januari 2013, 13:27
Zou Boyata lenen niks zijn voor Club in feite?

Ik wil de sharpshot niet uithangen, maar ik zei voor die naar Twente al ging, dat ik het bizar vond dat geen enkele Belgische topclub interesse toonde. Nu dat hij teruggestuurd werd door twente en bij man city ook wel niet zal spelen, zou ik als Belgische topclub zijnde zeker eens polsen.

TheRedDevils
9 januari 2013, 13:31
Gudjohnsen... Zucht.
Ok, Tchité is totaal uit vorm en Bacca speelt eigenlijk ook niet meer goed dus we hebben een nieuwe spits nodig. Maar dan kan je toch gewoon Bakenga terughalen?
Of misschien kunnen ze ergens een spits lenen, zo moeilijk kan dat toch niet zijn :unsure:

Arne
9 januari 2013, 13:32
Op FM is boyata een beest :offtopic:

caoimhin
9 januari 2013, 13:35
Gudjohnsen kan nog wel ballen, maar hij is al 34 jaar en te traag om echt te counteren op het tempo dat een topclub betaamt... Afwachten of dat hij zich bij Anderlecht/Club nog van nut zou kunnen maken. Ik zou Mbokani bijvoorbeeld verkiezen boven Gudjohnsen, met alle respect.

Ik zou Mbokani ook verkiezen boven Gudjohnsen, maar Mbokani is er even niet. En gewoon op ervaring / klasse kan die heel belangrijk zijn denk ik. En sinds Jacobs weg is countert Anderlecht een pak minder, omdat ze veel hoger spelen. En de vervanger van Mbokani, Sputterke, is ook niet echt snel te noemen :)

pina
9 januari 2013, 13:35
Ik zie brugge nog kampioen spelen met al die transfers die ze nu aan het realiseren zijn/proberen te realiseren
:trollface:

ik zie niet in waarom dat zo onrealistisch is. Herinner mij nog een vijftal jaar geleden dat anderlecht met 13 punten achterstand op club de winterstop in ging en ze staken club uiteindelijk nog voorbij. En dat in een systeem zonder playoffs. En als je ziet hoe ze weer inkopen deze winter, menen ze het ook serieus met de inhaalrace. Anderlecht zal nog afzien zonder biglia.

Cerv.Be
9 januari 2013, 13:37
Biglia is nog niet weg, en voorlopig heeft Club 1 aanwinst.
Nog beetje afwachten. :)

Cpt. Kablammo
9 januari 2013, 13:41
Das waar, maar Dieu is niet zo bijster lang weg en De Sutter is in principe goed genoeg om het eventjes op te vangen, ook al is hij zelf ook blessuregevoelig. En met zo'n voorsprong is het niet echt nodig om Gudjohnsen snel te halen om de titel te verzilveren.

Jonas89
9 januari 2013, 13:44
Is Habibou nog zo belangerijk als 2 seizoenen terug voor ZW ?

nee, eigenlijk niet. verbaasd mij dat hij naar Engeland kan.... OM ook volgens Sportwereld

caoimhin
9 januari 2013, 13:46
Ik wil die heerser gewoon in het paars-wit zien spelen :$

Tuninboy
9 januari 2013, 13:49
nee, eigenlijk niet. verbaasd mij dat hij naar Engeland kan.... OM ook volgens Sportwereld

;) Dan mag je er blij van zijn dat je er vanaf geraakt bent en nog wat extra drinkgeld hebt gekregen ervoor.

Jonas89
9 januari 2013, 13:54
;) Dan mag je er blij van zijn dat je er vanaf geraakt bent en nog wat extra drinkgeld hebt gekregen ervoor.

idd, ik vind het eigenlijk niet erg...

Nieuwtje over Malanda:

Lalibre.be - Fulham met 5 millions pour Malanda (http://www.lalibre.be/sports/global/article/789155/fulham-met-5-millions-pour-malanda.html)

|nfected
9 januari 2013, 14:17
Wie is OM?
Edit: Als Zulte geluk heeft dan heeft het met 1 speler te verkopen, zijn financiele kater van de zonnekoning in 1 keer weg gewerkt. Goed bezig!

Weebl
9 januari 2013, 14:21
Ik wil de sharpshot niet uithangen, maar ik zei voor die naar Twente al ging, dat ik het bizar vond dat geen enkele Belgische topclub interesse toonde. Nu dat hij teruggestuurd werd door twente en bij man city ook wel niet zal spelen, zou ik als Belgische topclub zijnde zeker eens polsen.

Heb ik ook gezegd hoor. Zou echt wel goed zijn voor Club. Huren + aankoopoptie, doe je niks verkeerd mee.

Weebl
9 januari 2013, 14:21
Wie is OM?
Edit: Als Zulte geluk heeft dan heeft het met 1 speler te verkopen, zijn financiele kater van de zonnekoning in 1 keer weg gewerkt. Goed bezig!

Olympique Marseille....

|nfected
9 januari 2013, 14:22
Lol, ik had gelezen OM kan ook naar Engeland volgens sportwereld :p

Weebl
9 januari 2013, 14:24
Ik weet niet wat hij bedoelt, maar ik dénk dat het Marseille is :p

Jonas89
9 januari 2013, 14:24

ja, ik bedoel Marseille... Of is er nog een OM ? :p

Eigenlijk moet er toch een Winger bijkomen nudat Serwy naar Oostende is. Straks 2 als Bibou weggaat...

KV Oostende-Transfernieuws (http://www.kvo.be/news/detail.phtml?id=1489)

|nfected
9 januari 2013, 14:26

Uiteraard is Marseille, ik heb gewoon iets gezien dat er niet stond :p

NemesisBE
9 januari 2013, 14:33
Gudjohnson, dat is wel een leuke speler met leuke passjes, maar heeft Club em op dit moment echt nodig? Vazquez trapt ze nog 3x preciezer... Hetgeen we nodig hebben is nog een goalgetter voor als Bacca stilvalt. Tricko kan dat worden!
Dus, koop gewoon nog een rechterback Club, en 't is in orde. De rest in de zomer aub :)

Jepjep
9 januari 2013, 14:38
Gudjohnson, dat is wel een leuke speler met leuke passjes, maar heeft Club em op dit moment echt nodig? Vazquez trapt ze nog 3x preciezer... Hetgeen we nodig hebben is nog een goalgetter voor als Bacca stilvalt. Tricko kan dat worden!
Dus, koop gewoon nog een rechterback Club, en 't is in orde. De rest in de zomer aub :)

7 goals in 14 wedstrijden dit seizoen, en dat bij cercle.

Weebl
9 januari 2013, 14:40
Wel een stuk of vijf penalty's als'k mij niet vergis. Maar goed, dat hoort er ook bij.

TazzDeMazz
9 januari 2013, 14:46

Torosidis wordt genoemd voor de rechtsachter en ospina voor in doel.

Kben wel benieuwd wat er huis gaat komen van al die transfergeruchten. Als fullham afkomt met 5 mil voor malanda moeten we enkel hopen dat malanda persé in belgie wil blijven.
Rond defour is het precies ook stilgevallen en blijkt enkel een leuk verhaaltje te zijn dan echt iets realistisch. Die armenteros lijkt me wel een leuk spelertje dan je kan laten inlopen totdat mbokani vertrekt. Tegen dan zou die moeten klaarstaan. Vandenbrom zet duidelijk zijn stempel op het transferbeleid. Hebben blijkbaar ook 1 mil geboden op kleber wat eigenlijk lachwekkend weinig is.

Leuke transferperiode maar enige leuke transfers zijn tot nu toe Debock, armenteros en kara.

Pieter3770
9 januari 2013, 14:47
Wel een stuk of vijf penalty's als'k mij niet vergis. Maar goed, dat hoort er ook bij.
Misschien dan toch beter dat Anderlecht hem binnenhaalt! :)

Tuninboy
9 januari 2013, 14:50
Torosidis wordt genoemd voor de rechtsachter en ospina voor in doel.

Kben wel benieuwd wat er huis gaat komen van al die transfergeruchten. Als fullham afkomt met 5 mil voor malanda moeten we enkel hopen dat malanda persé in belgie wil blijven.
Rond defour is het precies ook stilgevallen en blijkt enkel een leuk verhaaltje te zijn dan echt iets realistisch. Die armenteros lijkt me wel een leuk spelertje dan je kan laten inlopen totdat mbokani vertrekt. Tegen dan zou die moeten klaarstaan. Vandenbrom zet duidelijk zijn stempel op het transferbeleid. Hebben blijkbaar ook 1 mil geboden op kleber wat eigenlijk lachwekkend weinig is.

Leuke transferperiode maar enige leuke transfers zijn tot nu toe Debock, armenteros en kara.

Kleber is een uitleenbeurt...

NemesisBE
9 januari 2013, 14:50
Waarom zou een speler van Olympiacos nr Club willen komen? :wtf:

Drew
9 januari 2013, 14:55
Om effectief een loon uitbetaald te worden? :unsure:

TazzDeMazz
9 januari 2013, 14:56
Kleber is een uitleenbeurt...

Met een aankoopoptie? Zie porto ze niet meteen een aankoopoptie geven.

Edit: http://www.voetbalnieuws.be/news/49206/Gent_heeft_met_Spanjaard_derde_trainer_van_het_sei zoen_beet

Gent heeft zijn spaanse toptrainer. Zien of die het zinkend schip nog kan redden.

Tuninboy
9 januari 2013, 15:00
Met een aankoopoptie? Zie porto ze niet meteen een aankoopoptie geven.

Ik denk niet dat er een aankoopoptie mee gemoeid is.. Aangezien Porto hem heeft gekocht, om later voor 20 mil door te verkopen. Of hij 20 mil waard zal zijn, is iets anders. Maar hij gaat echt niet voor 1mil weg. Zowel, aankopen dan. :woohoo: ;)

De prijs die FC Porto heeft betaald voor Kléber is nog niet bekend, maar naar verluidt heeft FC Porto €5 miljoen voor de spits betaald. In het contract van de spits staat dat hij alleen voor €40 miljoen of hoger mag vertrekken.

Cerv.Be
9 januari 2013, 15:03
Hetgeen we nodig hebben is nog een goalgetter voor als Bacca stilvalt. Tricko kan dat worden!
Says who? Omdat hij 2 doelpunten gemaakt heeft in het zonneke van Marbella?

Jepjep
9 januari 2013, 15:04
Ik denk niet dat er een aankoopoptie mee gemoeid is.. Aangezien Porto hem heeft gekocht, om later voor 20 mil door te verkopen. Of hij 20 mil waard zal zijn, is iets anders. Maar hij gaat echt niet voor 1mil weg. Zowel, aankopen dan. :woohoo: ;)

Als je met die 20 miljoen zijn opstapclausule in het contract bedoelt, dat doen die Portugeze clubs altijd. Defour zijn clausule is 50 miljoen euro.

TazzDeMazz
9 januari 2013, 15:04
Huren zonder aankoopoptie is ook niet echt slim lijkt me.

Dat van gent was blijkbaar al gepost in de JPL thread.

Tuninboy
9 januari 2013, 15:09

Ze zijn niet zot om een jongen van 22 die potentieel heeft te verkopen, daar heeft RSCA ook het geld niet voor om hem aan te kopen..

-Steve-
9 januari 2013, 15:09

Waarom niet? Kleber nu nog lenen om Mbokani zijn afwezigheid op te vangen, en aan het einde van het seizoen als Mbokani vertrekt, komt Armenteros GRATIS naar Anderlecht en kunnen ze nog eens cashen voor Mbokani. Wat is daar dan niet slim aan? Het is niet dat wij Kleber kunnen betalen. :lol:

enj0i^
9 januari 2013, 15:17
Bij anderlecht kan het idd nog, maar in het algemeen is huren zonder aankoopoptie toch niet echt aangeraden? Beste voorbeeld is cercle imo

-Steve-
9 januari 2013, 15:19
Bij anderlecht kan het idd nog, maar in het algemeen is huren zonder aankoopoptie toch niet echt aangeraden? Beste voorbeeld is cercle imo

Het ging dan ook over Anderlecht he...

enj0i^
9 januari 2013, 15:20
En ik probeer te nuanceren :p

Allemaal zo snel op de tenen getrapt hier

TazzDeMazz
9 januari 2013, 15:21
Kweet niet of jullie kleber nodig hebben en zijn loon gaat ook wel niet mis zijn... Julilie zitten voor het moment toch te freewheeln naar de titel. En ik dacht dat armenteros in de winter al kwam voor een transferprijs omdat er in de zomer veel interesse ging zijn voor hem omdatie gratis is. Hoedanook lijkt het een goeie deal als die kan bevestigen bij anderlecht.

-Steve-
9 januari 2013, 15:25
Kweet niet of jullie kleber nodig hebben en zijn loon gaat ook wel niet mis zijn... Julilie zitten voor het moment toch te freewheeln naar de titel. En ik dacht dat armenteros in de winter al kwam voor een transferprijs omdat er in de zomer veel interesse ging zijn voor hem omdatie gratis is. Hoedanook lijkt het een goeie deal als die kan bevestigen bij anderlecht.

Als Armenteros nu al komt, is Kleber niet meer nodig. Anders liefst wel.

pina
9 januari 2013, 15:36

verhuren met aankoopoptie vind ik eigenlijk dom. Speelt hij de pannen van het dak, ben je een speler die zijn vorm heeft gevonden, kwijt. Zuigt hij stenen uit de grond, dan krijg je extra afval in uw kern.

Tuninboy
9 januari 2013, 15:37
Als Armenteros nu al komt, is Kleber niet meer nodig. Anders liefst wel.

True, op 1 spits gokken voor 2 maanden is te risicovol. En freewheelen naar de titel ? Zo ver is het belange nog niet. Ik snap dat je als brugge supporter wilt dat we een mindere kern hebben, dat Brugge terug kan bijbenen. Maar met TDS alleen spelen zou ik echt risicovol vinden. Zeker nu Biglia er wss ook niet meer bij zal zijn. Al hoop ik het vanwel natuurlijk. Het zou een pak makkelijker zijn om hem dan onder de zomer te verkopen, tijd & geld. Maar Anderlecht moet beseffen dat ze geen 8 mil kunnen krijgen, ofwel diegene die er in de tussenweg zitten & toch hun zakken willen vullen.

greiver
9 januari 2013, 15:37
Freewheelen; het kan rap verkeren...
En bij een huur hoeft ge niet noodzakelijk zijn volledig loon te dragen he. Kan een even goed een 50/50-regeling zijn.

Voor die Armenteros: Als Anderlecht die een contract aanbiedt, kan die niet nu al tekenen? En dan overkomen in de zomer?

TazzDeMazz
9 januari 2013, 15:44
Daarom zeg ik 'tot nu toe zijn ze aan het freewheelen'maar het kan idd verkeren.
TDS heeft toch getoond dat hoewel hij niet zo geod is als mbokani hij toch een meer dan competente 2de keus is. Daarom dat ik denk dat kleber niet echt nodig is. Ook moet desutter nu toch wel bijna beseffen dat hij weinig toekomst heeft bij anderlecht als die nu al aan het zoeken zijn naar een spits. Wel een voorbeeldige bankzitter want die zuert nooit en stuurt niet aan op een vertrek.

verhuren met aankoopoptie vind ik eigenlijk dom. Speelt hij de pannen van het dak, ben je een speler die zijn vorm heeft gevonden, kwijt. Zuigt hij stenen uit de grond, dan krijg je extra afval in uw kern.

Voor de verhuurder is dat idd dom maa niet voor de huurder. En zonder aankoopoptie is het omgekeerd.

Tuninboy
9 januari 2013, 15:51
Daarom zeg ik 'tot nu toe zijn ze aan het freewheelen'maar het kan idd verkeren.
TDS heeft toch getoond dat hoewel hij niet zo geod is als mbokani hij toch een meer dan competente 2de keus is. Daarom dat ik denk dat kleber niet echt nodig is. Ook moet desutter nu toch wel bijna beseffen dat hij weinig toekomst heeft bij anderlecht als die nu al aan het zoeken zijn naar een spits. Wel een voorbeeldige bankzitter want die zuert nooit en stuurt niet aan op een vertrek.

Voor de verhuurder is dat idd dom maa niet voor de huurder. En zonder aankoopoptie is het omgekeerd.

Tuurlijk is TDS een goede backup, een zeer goede. Maar nu wedden op een paard kan het kampioenschap kosten. Als TDS het nu laat afweten(of gekwetst) & Mbokani kan met meeval ver geraken in de afrikacup kan het nog zeer spannend worden hoor. Dus een uitleenbeurt van Kleber zie ik echt wel zitten. De prijzen worden pas uitgedeeld aan de eindmeet. TDS zit imo goed bij RSCA. Waar ga je hem anders naartoe laten gaan ? Brugge ? Daar speelt hij mss meer maar Brugge is geen ploeg voor TDS imo.

-Steve-
9 januari 2013, 15:53
Huren zonder aankoopoptie doet ge met spelers die ge normaal niet kunt betalen. Ik vind dat echt niet zo dom eigenlijk. :p

Kiiilerke
9 januari 2013, 15:55
of Mbokani half lam terugkeren uit afrika... als je ziet wat ze daar allemaal uitspoken

Jepjep
9 januari 2013, 15:57
Huren zonder aankoopoptie doet ge met spelers die ge normaal niet kunt betalen. Ik vind dat echt niet zo dom eigenlijk. :p

Maar als je die huurprijs leest, 1 miljoen voor een half seizoen ??

Tuninboy
9 januari 2013, 16:02
Maar als je die huurprijs leest, 1 miljoen voor een half seizoen ??

Wie weet is er al meer afgesproken voor de toekomst als hij komt ?

Fella
9 januari 2013, 16:06
Als Malanda dan toch vertekt, dan maar naar Fulhalm, dan cashen we nog wat meer en zit hij tenminste niet bij Brugge.

Habibou onderweg naar QPR kan me eigenlijk niet schelen (degradatie-kandidaat als ik me niet vergis, nevertheless geen slechte ploeg). Het is niet omdat hij dit seizoen een aantal goede wedstrijden achter de rug heeft dat dat zijn vorige prestaties goedmaakt.

Arne
9 januari 2013, 16:14
Als iemand al gespeeld heeft bij de rode duivels jeugdelftallen, kan hij dan nog opgeroepen worden voor andere nationale ploeg wanneer hij zijn nationsliteit daarin zou veranderen eigenlijk? :) Want als Malanda al naar buitenland vertrekt.

Jepjep
9 januari 2013, 16:16
Als iemand al gespeeld heeft bij de rode duivels jeugdelftallen, kan hij dan nog opgeroepen worden voor andere nationale ploeg wanneer hij zijn nationsliteit daarin zou veranderen eigenlijk? :) Want als Malanda al naar buitenland vertrekt.

Ja tuurlijk, gebeurt constant. Carcela bijvoorbeeld speelde voor de Belgische jeugdelftallen

Arne
9 januari 2013, 16:17
Malanda bij eerstvolgende match oproepen en laatste minuten laten invallen dus!

dacuba
9 januari 2013, 16:23
Hopelijk blijft Pereira bij ons.

Balsaus
9 januari 2013, 16:24
Malanda bij eerstvolgende match oproepen en laatste minuten laten invallen dus!

Voor welk land kan malanda dan nog kiezen?

En idd , Die pereira van Man U heeft ook de mogelijkheid voor Brazilië te kiezen. Die moogt ge zeker niet laten schieten.

NemesisBE
9 januari 2013, 16:25
Says who? Omdat hij 2 doelpunten gemaakt heeft in het zonneke van Marbella?

Neen. Omdat hij vorig jaar bijzonder goed speelde bij APOEL, Macedonisch voetballer van't jaar is en gewoonweg steengoed kan voetballen. Nu bij Club heeft hij dat nog niet kunnen tonen, maar ik ben er 100% zeker van dat hij, met wat vertrouwen, de pannen van't dak kan spelen.

Arne
9 januari 2013, 16:26
Voor welk land kan malanda dan nog kiezen?

Moest hij in Engeland gaan voetballen, en uiteindelijk de Engelse nationaliteit krijgt, voor Engeland bijvoorbeeld? Allé op FM is dat toch zo :unsure:

TazzDeMazz
9 januari 2013, 16:28
Tuurlijk is TDS een goede backup, een zeer goede. Maar nu wedden op een paard kan het kampioenschap kosten. Als TDS het nu laat afweten(of gekwetst) & Mbokani kan met meeval ver geraken in de afrikacup kan het nog zeer spannend worden hoor. Dus een uitleenbeurt van Kleber zie ik echt wel zitten. De prijzen worden pas uitgedeeld aan de eindmeet. TDS zit imo goed bij RSCA. Waar ga je hem anders naartoe laten gaan ? Brugge ? Daar speelt hij mss meer maar Brugge is geen ploeg voor TDS imo.

Ksnap dat ze niet willen in de situatie komen dat desutter tegen zulte geblesseerd raakt en ze zonder spits zitten. Maar kleber lijkt me zo'n dure oplossing daarvoor hoe goed hij dan ook mag zijn.
En desutter zou gewoon naar een ploeg moeten waar hij eerste kerus is en daarom niet meteen brugge want daar zou hij ook niet meteen eerste keus zijn.

Balsaus
9 januari 2013, 16:28
Moest hij in Engeland gaan voetballen, en uiteindelijk de Engelse nationaliteit krijgt, voor Engeland bijvoorbeeld? Allé op FM is dat toch zo :unsure:

Lol , gij ziet spoken

Arne
9 januari 2013, 16:29
Lol , gij ziet spoken

Oei :(

Kenneke10
9 januari 2013, 16:33
Als hij in engeland daar de natoinalitiet aanvraagd, en hij heeft niet voor de duivels gespeeld kan hij voor engeland uitkomen.

DrVic69
9 januari 2013, 16:38
TDS heeft toch getoond dat hoewel hij niet zo geod is als mbokani hij toch een meer dan competente 2de keus is.

Wat je nu zegt moet puur subjectief zijn, want de statistieken (doelpunten, speeltijd, kaarten, assists), zeggen andere dingen.
Slaat dus op niets wat je zegt.

Tuninboy
9 januari 2013, 16:42
Ksnap dat ze niet willen in de situatie komen dat desutter tegen zulte geblesseerd raakt en ze zonder spits zitten. Maar kleber lijkt me zo'n dure oplossing daarvoor hoe goed hij dan ook mag zijn.
En desutter zou gewoon naar een ploeg moeten waar hij eerste kerus is en daarom niet meteen brugge want daar zou hij ook niet meteen eerste keus zijn.

De Bock is toch ook een dure oplossing als je al 2 LB's hebt ?

Ik snap je punt niet echt...

Cerv.Be
9 januari 2013, 16:43
De Bock gaat imho (zeker dit seizoen nog) uitgespeeld worden als CB.

Weebl
9 januari 2013, 16:44
Wat je nu zegt moet puur subjectief zijn, want de statistieken (doelpunten, speeltijd, kaarten, assists), zeggen andere dingen.
Slaat dus op niets wat je zegt.

Waarom speelt De Sutter hem er dan niet uit? :ironic:

TazzDeMazz
9 januari 2013, 16:51
Maar kleber lijkt me zo'n dure oplossing daarvoor hoe goed hij dan ook mag zijn.

Men punt staat er toch tamelijk duidelijk in.

En debock zal idd als LCV uitgespeeld worden. Maar het is idd waar dat keeper en RB(zeker deze) de grote prioriteit zijn en dat juist die 2 het minst concreet zijn van de transfer. Een gudjohnson kan zeker een meerwaarde zijn voor club maar is niet prioriteit voor mij.

TazzDeMazz
9 januari 2013, 16:52
Maar kleber lijkt me zo'n dure oplossing daarvoor hoe goed hij dan ook mag zijn.

Men punt staat er toch tamelijk duidelijk in.

En debock zal idd als LCV uitgespeeld worden. Maar het is idd waar dat keeper en RB(zeker deze) de grote prioriteit zijn en dat juist die 2 het minst concreet zijn van de transfer. Een gudjohnson kan zeker een meerwaarde zijn voor club maar is niet prioriteit voor mij.

Drew
9 januari 2013, 16:52
Als hij in engeland daar de natoinalitiet aanvraagd, en hij heeft niet voor de duivels gespeeld kan hij voor engeland uitkomen.
Ik dacht het niet, die hebben daar een speciale regeling. Zie bvb: BBC SPORT | Football | Internationals | Deal ends Novo's Scotland hopes (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/7702704.stm)

Thorazer
9 januari 2013, 16:58
Geen schrik jongens waarom zou je voor een ander land spelen als je voor een ploeg als België kan spelen?

Toch zeker met deze lichting zouden veel meer de keuze maken om voor België uit te komen dan andersom :)

DrVic69
9 januari 2013, 17:06
Waarom speelt De Sutter hem er dan niet uit? :ironic:

Als ik naar de stats kijk en als ik ze zie spelen, vind ik ze minstens evenwaardig. De speelkansen is hun beslissing en heeft niets te maken met wat ik vind. Dus dat is nogal een stomme vraag om te stellen aan iemand die hier gewoon z'n mening komt geven...

Weebl
9 januari 2013, 17:18
Je zegt dat het op niks slaat dat hij zegt dat De Sutter "niet zo goed" is als Dieu.
Hoe kan je dat nu zeggen, man.

TazzDeMazz
9 januari 2013, 17:18
Als ik naar de stats kijk en als ik ze zie spelen, vind ik ze minstens evenwaardig. De speelkansen is hun beslissing en heeft niets te maken met wat ik vind. Dus dat is nogal een stomme vraag om te stellen aan iemand die hier gewoon z'n mening komt geven...

Dus mbokani=desutter? o.0 Ik zie een discussie ontstaan...

Kenneke10
9 januari 2013, 17:29
Ik dacht het niet, die hebben daar een speciale regeling. Zie bvb: BBC SPORT | Football | Internationals | Deal ends Novo's Scotland hopes (http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/internationals/7702704.stm)

Wist ik niet, dan maar belgie :)

DrVic69
9 januari 2013, 17:39
Dus mbokani=desutter? o.0 Ik zie een discussie ontstaan...

RSCA heeft in de wedstrijden dat ze zonder DMB speelden en dus met TDS, bewezen dat ze ook zonder hem kunnen.

Kily_G
9 januari 2013, 17:57
RSCA heeft in de wedstrijden dat ze zonder DMB speelden en dus met TDS, bewezen dat ze ook zonder hem kunnen.
Een maand op De Sutter kijken is voor mij een ramp! Na een kwartier loopt die al te puffen alsof hij 50km heeft lopen sprinten. En 2de optie is dat je hem hele wedstrijd niet ziet. Je gaat me toch niet zeggen dat een Mbokani perfect vervangbaar is door een De Sutter?

Tuninboy
9 januari 2013, 18:04
Een maand op De Sutter kijken is voor mij een ramp! Na een kwartier loopt die al te puffen alsof hij 50km heeft lopen sprinten. En 2de optie is dat je hem hele wedstrijd niet ziet. Je gaat me toch niet zeggen dat een Mbokani perfect vervangbaar is door een De Sutter?

Kom kom, ook niet overdrijven. Tom blijft ook wel lopen. Toont inzet & scoort. Maar Mbokani heeft die klasse die Tom minder heeft.

Pieter3770
9 januari 2013, 18:19
Ik kan niet begrijpen dat er hier sommigen alweer zeggen dat Anderlecht de prijs van Biglia maar wat naar beneden moet doen!
Zo ver is het dus al gekomen!
De spelers zijn er altijd als de kippen bij om een verbeterd en verlengd contract te tekenen, blijkbaar zelfs met zware clausules erin.
Wanneer ze zich dan blesseren of volledig door het ijs zakken dan spelen ze het spel hard en gaan ze desnoods 4 jaar in de b-kern geld scheppen. Dan verplichten ze de club zich eraan te houden.
Wanneer ze zich echter te goed voelen, of zich daadwerkelijk kunnen verbeteren, dan is datzelfde contract ineens niks meer waard en zou de club maar water bij de wijn moeten doen.

Ik zou zeggen, als er iets van dat vastgelegde bedrag af moet, dan moet Biglia zijn zaakwaarnemers maar overtuigen wat in te binden.

Een belachelijk rot wereldje!

Kily_G
9 januari 2013, 18:29
Kom kom, ook niet overdrijven. Tom blijft ook wel lopen. Toont inzet & scoort. Maar Mbokani heeft die klasse die Tom minder heeft.
Ja, ik geef toe dat ik beetje overdrijf maar een TDS tegen Standard dat zie ik totaal niet zitten. Hij is in te veel matchen onzichtbaar. Heeft dat ook niet in zich om een match met 1 actie te beslissen.

Edit: Jup idd, Boussoufa zijn makelaars hebben ook moeten inbinden. Als ze hem perse bij nieuwe club willen dan moeten zij maar opofferingen doen.

LaBuenaVida
9 januari 2013, 18:56
"Het is een groot dilemma en een erg moeilijke situatie voor Cercle. Een transfer van een sterke speler doet veel pijn. Zeker naar de buur, daar worden we niet vrolijk van."

Alé, Bakenga dan maar terughalen zeker? :unsure:

Kenneke10
9 januari 2013, 19:56
Cercle altijd maar zeuren, dat bakenga nog voor 90% door Club betaald wordt daar hoor je hun niet over roepen.

Pols
9 januari 2013, 19:58
Cercle altijd maar zeuren, dat bakenga nog voor 90% door Club betaald wordt daar hoor je hun niet over roepen.

Dat Mannaert niet kan onderhandelen is niet de schuld van Cercle natuurlijk.

Trebby
9 januari 2013, 20:00
300 000 euro voor een 34 jarige die amper een half seizoen heeft gespeeld bij de laatste in België die voordien meer dan een jaar uit was met een zeer zware blessure? Slim van Club Brugge. Hoe meer ze daar voortdoen hoe meer ik moet kotsen. Wat een miserabel beleid wordt daar gevoerd zeg.

Hopelijk komt die transfer er echt niet.

Kenneke10
9 januari 2013, 20:03
Wat heeft dit met onderhandelen te maken? Club maakt daar toch helemaal geen punt van.

Pols
9 januari 2013, 20:07
Wat heeft dit met onderhandelen te maken? Club maakt daar toch helemaal geen punt van.

Dat 90% (indien het waar is, natuurlijk) van het loon zelf betalen gewoon geen sterk staaltje onderhandelen is. Maar dat je niet ten huize Mannaert en Verhaeghe moet zijn voor sterke onderhandelingen was al langer duidelijk.

En waarom zou Cercle daar een punt van maken? Bij de zaak Bakenga was het voor zowel Club als Cercle een win-win-situatie, nu kan Cercle met Gudjohnson enkel en alleen maar verliezen.

Rogue
9 januari 2013, 20:10
Dat 90% (indien het waar is, natuurlijk) van het loon zelf betalen gewoon geen sterk staaltje onderhandelen is. Maar dat je niet ten huize Mannaert en Verhaeghe moet zijn voor sterke onderhandelingen was al langer duidelijk.

En waarom zou Cercle daar een punt van maken? Bij de zaak Bakenga was het voor zowel Club als Cercle een win-win-situatie, nu kan Cercle met Gudjohnson enkel en alleen maar verliezen.

Zo ongebruikelijk is dat nochtans niet.

Pols
9 januari 2013, 20:12
Zo ongebruikelijk is dat nochtans niet.

Dan moet daar ook niet over gezaagd worden.

Kenneke10
9 januari 2013, 20:13
Tis niet omdat Club hun buur is dat men niet mag informeren naar een speler van hen, als Club het bedrag betaald dat zij willen ...

Rogue
9 januari 2013, 20:14
Dan moet daar ook niet over gezaagd worden.

Of andere conclusies uit getrokken worden.

Rubmifer
9 januari 2013, 20:32
300 000 euro voor een 34 jarige die amper een half seizoen heeft gespeeld bij de laatste in België die voordien meer dan een jaar uit was met een zeer zware blessure? Slim van Club Brugge. Hoe meer ze daar voortdoen hoe meer ik moet kotsen. Wat een miserabel beleid wordt daar gevoerd zeg.

Hopelijk komt die transfer er echt niet.

Wie moeten ze volgens jou dan wel gaan halen? Voor een half seizoen is Gudjohnson gewoon een goede optie vind ik. Hou hem tevreden hier tot het einde van zijn carrière, en je hebt er nadien ook heel veel aan denk ik aangezien die wel contacten genoeg zal hebben.

Sportinggboy
9 januari 2013, 20:57
Kléber heeft vandaag de match van Porto aan zich voorbij laten gaan. Ik heb gehoord dat er bijna een (huur)akkoord is met RSCA met een optie op een bijkomend seizoen.

RSCA zou 2 nieuwe spelers nog op de winterstage willen krijgen, maar dan zullen ze toch snel moeten zijn ...

Thorazer
9 januari 2013, 21:15
Kléber heeft vandaag de match van Porto aan zich voorbij laten gaan. Ik heb gehoord dat er bijna een (huur)akkoord is met RSCA. Er zou zelfs een aankoopoptie aan vasthangen.

RSCA zou 2 nieuwe spelers nog op de winterstage willen krijgen, maar dan zullen ze toch snel moeten zijn ...

Zou mooi zijn als het waar is :)

Sportinggboy
9 januari 2013, 21:16
Zou mooi zijn als het waar is :)

yep maar zou geen aankoopoptie zijn maar een optie voor een bijkomend siezoen.

Benieuwd of het waar is, als dat is moeten we er morgen wel wat over horen :)

starspike
9 januari 2013, 21:34
Duchâtelet wil Pocognoli en Van Damme verkopen | Voetbalnieuws | Voetbal België | Online voetbalnieuws : België en Internationaal (http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=60158&fb_action_ids=4779621562282&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%224779621562282%22%3A5186307 98169597%7D&action_type_map=%7B%224779621562282%22%3A%22og.lik es%22%7D&action_ref_map=%5B%5D)

Jawadde.

Genk-speler legt medische testen af bij Heerenveen - VoetbalNieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/49251/Genk-speler_legt_medische_testen_af_bij_Heerenveen)

Rubmifer
9 januari 2013, 21:40
Zou wel eens kunnen dat Gudjohnson medische tests heeft afgelegd voor Club. Normaal post ik zulke geruchten niet, maar de bron is een lid op bzf die in het ziekenhuis werkt waar Club hun medische tests aflegt en in het verleden al meermaals betrouwbaar bleek te zijn. Maar ik durf het dus nog niet met zekerheid zeggen.

Ik ben hier waarschijnlijk wel de enige die hem heel erg graag ziet komen. :p

Thorazer
9 januari 2013, 21:44
Zeer slechte zet als ze Van Damme willen laten vertrekken...