PDA

Volledige versie bekijken : Forum Lelijke skins

Pagina's : [1] 2

Kennaah
29 december 2012, 12:00
Weg met die lelijke skins en het lelijk design aub.

Geef het oude gewoon terug. Deze apple look a like shit trekt op niets.

kakature
29 december 2012, 12:18
Apple look-a-like :lol:

Renegadexxripxx
29 december 2012, 12:23
ja aub,

krijg hoofdpijn van al dat wit :(

Nickjeuh
29 december 2012, 14:33
Zonder contrastverhoging is de lichte skin moeilijk te lezen voor mij.

Ik heb altijd de donkere skin verkozen maar daar is het rood op zwart moeilijk te lezen, zelfs met contrastverhoging.

Trebby
29 december 2012, 15:53
Ik vond de vorige grijze skin ook veel beter dan dit. Het witte steekt enorm af tegenover het grijze, en ook kan je sommige stukjes zeer moeilijk lezen omdat het net té grijs is. Daarnaast is het ook een pak moeilijker om snel te zien of er een nieuw antwoord in de thread is aangezien de bold tekst zeer sterk op de gewone lijkt.

De witte is dan veel overzichtelijker maar gewoonweg enorm wit en het doet pijn aan je ogen.. Zeer spijtig dat ik niet gewoon de oude grijze skin kan kiezen. Die vond ik perfect.

BraveHeart
29 december 2012, 15:58
Wit is niks, maar met dat dark is er ook niks mee aan te vangen, waarom kiezen jullie perse voor rood voor tekst, begrijp ik echt niet, het is net of ik een pagina heb waar 3/4 niks opstaat, echt het idiaal voor een kleurenblinde :s

Met het blauwe daar was nog iets mee aan te vangen.

memorexxx
29 december 2012, 16:03
wtf... wedstrijdje gedaan op een kleuterschool om een skins te designen ofzo? :D
de css is ook compleet naar de kloten als ge 'voorbeeld van bericht' klikt. De emoticons staan slecht, en de grotere zijn miniscuul.
Als je dan nog verder naar onder gaat, is het helemaal fucked up een balk van 5m met de username erin en dan lichtgrijze berichten op een iets licht grijzere achtergrond?:rofl:

Je kan de default skin van Vbullitin kiezen?... De hoofing van 9Lives is weg, en ulder reclame enz ook...
Kunnen we niet gewoon de oude skin krijgen als keuze?

Eld0
29 december 2012, 17:01
miljaar wa is me dat hier. Mijn ogen doen zeer van al da wit. Ik heb donkere skin nu en ik zie hier nog altijd wit. Wie heeft deze ommegooi op zijn weten?! Testen jullie niet eens eerst alle skins voor je ze in productie zetten?!

boy1308
29 december 2012, 17:16
ROMMEL!!!!

Geckmeister
29 december 2012, 17:57
Ik geraak er toch ook precies moeilijk aan gewoon zé...

Al 9 keer moete gaan speiven ook, mss nieuwe naam: 9speif of 9kots ofzo :D

Geckmeister
29 december 2012, 17:58

Geckmeister
29 december 2012, 18:00
LOL

Ik wou mijn post editen om het beleefder te maken. Zet hem het in een nieuw bericht en plots knalwitte background!

Thin Liz
29 december 2012, 18:01

Second :s

deathsythe
29 december 2012, 18:05
Welke genius-designer zet een donkergrijze tekst op een zwarte achtergrond?

eurowarriors
29 december 2012, 18:07
Doet me wel wa denken aan die nieuwe lay-out van YouTube om eerlijk te zijn.

MeRCeNaRy
29 december 2012, 18:12
1 woord over de nieuwe lay-out: ***

WaterRatj
29 december 2012, 18:30
OMG die nieuwe skin trekt op niets.
en die icons k'ey ugly.

Kennaah
29 december 2012, 19:07
Hebben ze de enigste deftige skin terug weg gedaan :(
Zitten we hier met boecht

deven
29 december 2012, 19:32
vorige was beter, deze is Te wit. zelfs de zwarte... Vind er weeral niks aan spijtig genoeg :(

heheheh
29 december 2012, 19:52
Ik wil telenet.games blauw terug :(.

Prime-Omega
29 december 2012, 19:55
Hoe zit het nu trouwens gaan ze het nog veranderen? Want dit is gewoon pijnlijk voor mijn ogen. :(

Muscleduck
29 december 2012, 20:08
Het enige wat mij momenteel stoort is dat die web 2.0 afbeeldingen met de tekstbalonnen op de homepage van het forum totaal niet bij de rest passen, net zoals de hele look van het snel reageren vak. Die gradient rondom en in de knoppen zijn toch echt niet meer 2012/2013.

En dat tab-enter niet meer werkt. ASAP fixen plz.

Matador
29 december 2012, 20:15
Het enige wat mij momenteel stoort is dat die web 2.0 afbeeldingen met de tekstbalonnen op de homepage van het forum totaal niet bij de rest passen, net zoals de hele look van het snel reageren vak. Die gradient rondom en in de knoppen zijn toch echt niet meer 2012/2013.

2nd. ze zouden beter gewoon verdwijnen imo. en zou het ook mogelijk zijn dat er terug een verschil is tussen de sticky's en de gewone draden.

MrCelle
29 december 2012, 20:17
Ik heb het gevoel dat dit hier gaat uitdraaien zoals het geval was met de slecht ontworpen box-art van de nieuwe Bioshock :)

Hopelijk krijgen alle negatieve berichten gehoor en zal men er iets mee doen.

En ik wil hier niemand gaan afbreken van 9Lives, al die mensen hebben het beste voor met ons de bezoekers. Er kruipt enorm veel werk in zulke zaken, helaas is het deze keer een stap achteruit ipv van vooruit.

Obs
29 december 2012, 21:36
Grijze skin terug aub, dit is verschrikkelijk

xDama
29 december 2012, 22:07

Inderdaad, ik heb uiteindelijk ook het gevoel dat er verschillende stijlen/trends door elkaar gegooid zijn in de nieuwe skins. Vooral de 2.0 elementen zijn uitermate storend in sommige gevallen. De knoppen/gradients... Het is gewoon teveel. Hetzelfde met de borders. Bij momenten gewoon geschifte contrasten. Los die 2 zaken al op, en het gaat al veel schelen.

Het 'Snel reageren-venster' in de light-skin is er een mooi voorbeeld van. 2.0 header in het rood, met licht grijze borders. Dan een blauwe border met rechte hoeken voor de buitenste container, een grijze border met ronde hoeken en dan een gradient-kader, gevuld met een shitload aan lelijke iconen.

Maak alles gewoon eens iets minder druk en wat meer basic.

Op het forumoverzicht zou ik bv. ook eens gaan opteren om het moderatoren-team op een andere manier weer te geven. Er zijn ondertussen zoveel sub-fora en zoveel moderatoren.

Monoslay
29 december 2012, 22:10
Grijze skin terug aub, dit is verschrikkelijk
qft

Son Gokou
29 december 2012, 22:56
+1 voor weeral jullie website naar de klote te doen. Idiote naam wisselingen, slechte kleuren keuze. En nu dit debakel. Wit is echt te storend.

Waarom wij deze website nog supporten is een raadsel.

j3T
29 december 2012, 23:25
+1 voor weeral jullie website naar de klote te doen. Idiote naam wisselingen, slechte kleuren keuze. En nu dit debakel. Wit is echt te storend.

Waarom wij deze website nog supporten is een raadsel.

Om de inhoud. De verpakking trekt ook deze keer weer op niks. Ik zit hier nu al een redelijke tijd en 't verbaast mij steeds wat voor toeren ze met elke "update" uithalen. Met alle respect voor de mensen die er hun tijd insteken natuurlijk. Maar als het geen verbetering is laat het dan gewoon bij het oude.

Desert
29 december 2012, 23:26
Same here terug met die oude skin tis echt spuuglelijk

Reptiel
30 december 2012, 00:00
je kan toch gewoon 9lives 2.1 Dark helemaal onderaan selecteren?

Dust14
30 december 2012, 00:02

²

Die Dark skin mogen ze wel wat herwerken qua kleuren, want dit is echt wel een ramp ^^ rood op zwart is al no-go en dan nog eens donker-grijs op nog donkerder grijs is vrijwel onleesbaar(uur van de laatste post in de meest rechtse kolom)

Xtralecherus
30 december 2012, 00:19
Grappig dat we moeten commentaar geven/reagearen op een thread in een scherm van mss 20 pixel breed. Goed bezig echt...

Crashtestdummy
30 december 2012, 01:09
ik dacht dak zat was toen dak mijn pc aanstak...
ma das jammergenoeg niet het geval :(

if it ain't broke, don't fix it!

BuYcKi
30 december 2012, 01:25
je kan toch gewoon 9lives 2.1 Dark helemaal onderaan selecteren?

Die is niet hetzelfde hé..
Is ook totaal niet afgewerkt die.
Overal zit er wel nog iets teveel wit..

Krikke
30 december 2012, 01:27
ik dacht dak zat was toen dak mijn pc aanstak...
ma das jammergenoeg niet het geval :(

if it ain't broke, don't fix it!

Ge hebt nog geluk,ik had een kater.Ben terug gaan maffen :p

Karre
30 december 2012, 10:05
Wordt er hier wel eigenlijk iets getest? Want als je een PM wilt versturen dan wordt dat onderwerp vak wit als je er in staat. Witte tekst op wit, goed hoor!

En om nog maar van het scherm van het aanpassen van je posts gesproken dan.

syndrom
30 december 2012, 11:24
Als grafisch vormgever is dees echt te pijnlijk. Welke mongool heeft dit eigenlijk goedgekeurd?

Cerv.Be
30 december 2012, 11:43
Ik zit nu op de light skin en die valt nog mee, alhoewel er nog hopelijk veel grafische updates gaan gebeuren.

De dark skin daarentegen is gewoon niet bruikbaar, hoe afgrijselijk is dat. :|

Veel designers hier zullen ook eens goed lachen. :p

EDIT: Ik snap dat jullie graag veel rood gebruiken, maar gebruik aub HETZELFDE rood. Ik tel hier al 3-4 verschillende rood tinten.

Teknohol1c
30 december 2012, 12:09
De light skin dar ga ik mijne zonnebril gebruiken denk ik :) Neen, niks voor mij.
Ik heb het liever wat dark dus de darkskin vind ik vrij ok. Al zou ik wel opteren voor ofwel sowieso een dikkere font ALS je bij het rood blijft. En anders toch een andere letterkleur want fijn rood op zwart is erg slecht om te lezen.

smon
30 december 2012, 12:10
Ik vind het allemaal veel te druk. Er staat zo veel tekst en info rond alles dat de belangrijke zaken (threadtitels en posts) er verloren in gaan.

Mij kan het echt niet schelen op welk tijdstip een thread gemaakt is of dat ik een post in een weblog kan zetten, het zorgt er alleen maar voor dat alles er nog onoverzichtelijker uitziet.

BraveHeart
30 december 2012, 12:32

Same, en dat systeem om op een post te reageren vind ik ook bagger klote, in een kaderke.

Zat ik daar te tikken in het witte oppervlak en ik zag geen tekst, en dat kaderke in firefox is zo klein.
Dan maar proberen via safari.
:doh:

Ze hadden het beter zo gelaten gelijk het was, echt he :confused:

Muismat
30 december 2012, 12:40
Ik ben niet iemand die snel commentaar geeft op werk van vrijwilligers, want dat hoop ik toch dat de mensen die deze ‘skin’ hebben gemaakt zijn, maar eerlijk gezegd vind ik dit amateuristisch. De skin is echt lelijk, zit vol bugs en ik vraag mij af wie er om vernieuwing vroeg ? Ik typ deze post trouwens in word omdat het reply balkje een halve centimeter breed is en het onmogelijk is om een deftige reply op die manier te typen.

Persoonlijk gebruik ik alleen het forum, en de oude skin was perfect. Donkere kleuren, goed contrast met de getypte posts en fijne indeling. Nu is er plots het idee ontstaan blijkbaar dat er vernieuwd moet worden, wat voor mij alleen positief lijkt als het verbetert. De kleuren zijn vreselijk, het contrast met het wit en rood doet letterlijk pijn aan mijn ogen (= minder tijd spenderen op 9lives) en mijn goesting om nog te browsen neemt af met de dag. Dat 9lives 3-4 dagen platligt voor een update lijkt mij geen probleem, zelfs liever dat dan een half afgewerkte skin waar niemand mee is.

kakature
30 december 2012, 12:56
Ik heb eerlijk gezegd ook veel minder de neiging om 9lives op te zoeken sinds gisteren. Gewoon omdat alles zo onoverzichtelijk is. Je ziet maar half of er nieuwe posts zijn in een thread, de layout trekt op niet veel, alles is zo druk. Wat een bummer zeg.

Kelderke
30 december 2012, 13:02
Ik blijf hier ook liever weg sinds die nieuwe skin...

Phaetor
30 december 2012, 13:03
Ik sluit mij aan bij de bovenstaande comments. Het is een achteruitgang :( Sorry. Hopelijk komen er snel nog updates en/of de mogelijkheid om de oude skin terug te gebruiken

pntzi .
30 december 2012, 13:09

^ Yes please

vishnusixclix
30 december 2012, 13:29
Aangezien dat Cyberkef alles terug manueel moet fixen kan dat wel even duren.

Maar het gaat er zeker nog komen. Telenet smijt de update erop en tegen Cyberkef is het dan van "fixit".

smon
30 december 2012, 14:39
Ik heb signatures eens afgezet en dat is toch al een groot verschil. Posts in threads zijn veel duidelijker zichtbaar en het leest allemaal een pak vlotter.

Enkel de lijst met threads vind ik nog te druk en chaotisch.

Deletos
30 december 2012, 14:43
if it ain't broke don't fix it!

eerst de frontpage nieuws sectie volledig veranderd (nieuws met screenshot erbij, loved it) en nu het forum die slechter is dan voordien (nieuwe skin is fugly)

Cyberkef
30 december 2012, 14:46
Als je al meer dan tien versies achterloopt, dan zijn er dingen broken. Srsly.

Cyberkef
30 december 2012, 16:12
Ik heb mijn uiterste best gedaan om met mijn niet-zo'n-goeie CSS "skillz" het wat minder erg te maken (zolang de TN designer nog op verlof is) zowel op light als dark (waar het toch al veel minder brak is dan vanmorgen, amai...)

Indien er nog zeer foute dingen inzitten in één vd twee styles waar ik overgekeken heb, meld ze zeker maar en dan zie ik wel wat ik kan doen...

Tweak37
30 december 2012, 16:16
Dark skin is al pakken beter idd. :niceone:

Vimeo
30 december 2012, 16:19
De update van 9Lives lijkt net dezelfde te worden zoals met de update van Tweakers. Heel veel gebruikers vonden het te wit en onoverzichtelijk. Het team achter de site heeft uiteindelijk veel moeten veranderen onder druk van de Tweakers community. Hopelijk gaan de dev mensen van 9Lives ook eens vragen aan ons wat er beter kan, of het op z'n minst zelf opmerken wat er scheelt ..

Jammer, al het wit doet zeer aan mijn ogen. Nu kijk ik liever op TapaTalk via mijn iphone dan lekker te browsen op mijn desktop .. :(

Hungry®
is inderdaad een verademing tegenover gisteren, doe zo verder. :lol:

StanTem
Ik probeer iedereen zover te krijgen om samen te leggen om een standbeeld van u te laten maken :p

Tweak37
30 december 2012, 16:22
Overigens is het oranje voor de crew leden nu wel lelijk tegenover het rood van de gewone members. Maar das een detail.

glashelder
30 december 2012, 16:28
Dark skin is inderdaad al een heel stuk beter, ik schakel weer over daarop :)

Nog kleine dingetjes:
- op de hoofdpagina van het forum is het verschil tussen de blauwe icoontjes (er is iets nieuws gepost in dit subforum) en de grijze (er is nog niks nieuw gepost) wel vrij vaag. Ik zie het wel, maar niet op het eerste zicht :p Ik moet even dubbel checken, zeg maar.

- Zelfde in de subfora zelf: onderscheid tussen topics met nieuwe posts (vet) en zonder (niet vet) is niet superduidelijk. Wel beter dan gisteren heb ik de indruk, of misschien beeld ik mij dat in, haha. Maar dat bepaalde rood op dat bepaalde donkergrijs vind ik eigenlijk ook een beetje pijn doen aan mijn ogen, of ben ik hier de enige in?

- Hetzelfde probleem met moeilijke kleuren hier links van mijn post. Mijn username en mijn itrader-score doen echt pijn aan mijn ogen.

- Ik vind die icoontjes voor de post eigenlijk echt niet mooi, en in de dark skin steken die lelijk af tegenover het rode/grijze kleurschema.

Nooby4Ever
30 december 2012, 16:30
Overigens is het oranje voor de crew leden nu wel lelijk tegenover het rood van de gewone members. Maar das een detail.

Ik had niet eens door dat jullie een andere kleur hebben :p

Ik zit nu ook op de dark skin. Blijkbaar wordt er druk gewerkt want elk uur veranderd er wel iets (het wordt beter en beter)

edit: ik wou net mijn post editen en ik kwam op een blank page, vorige en dan refresh en terug proberen heeft het opgelost.

kakature
30 december 2012, 16:31
Dark skin is inderdaad al een heel stuk beter, ik schakel weer over daarop :)

Nog kleine dingetjes:
- op de hoofdpagina van het forum is het verschil tussen de blauwe icoontjes (er is iets nieuws gepost in dit subforum) en de grijze (er is nog niks nieuw gepost) wel vrij vaag. Ik zie het wel, maar niet op het eerste zicht :p Ik moet even dubbel checken, zeg maar.

- Zelfde in de subfora zelf: onderscheid tussen topics met nieuwe posts (vet) en zonder (niet vet) is niet superduidelijk. Wel beter dan gisteren heb ik de indruk, of misschien beeld ik mij dat in, haha. Maar dat bepaalde rood op dat bepaalde donkergrijs vind ik eigenlijk ook een beetje pijn doen aan mijn ogen, of ben ik hier de enige in?

- Ik vind die icoontjes voor de post eigenlijk echt niet mooi, en in de dark skin steken die lelijk af tegenover het rode/grijze kleurschema.

- Die icoontjes zijn gewoon dom, laat dat weg of maak ze kleiner. Nu zorgen ze voor meer clutter en zijn ze totaal niet duidelijk.

De dark skin heeft hier nog altijd donkergrijze tekst op lichtgrijze achtergrond. Ligt het aan mij of is dat bij iedereen zo?

glashelder
30 december 2012, 16:33
Dark skin is bij mij lichtgrijze tekst op donkergrijze achtergrond. Beetje zoals het eerst was.

Cyberkef
30 december 2012, 16:37
- Die icoontjes zijn gewoon dom, laat dat weg of maak ze kleiner. Nu zorgen ze voor meer clutter en zijn ze totaal niet duidelijk.

De dark skin heeft hier nog altijd donkergrijze tekst op lichtgrijze achtergrond. Ligt het aan mij of is dat bij iedereen zo?

Icoontjes kan ik helaas niets aan doen, toegang tot de server om die aan te passen (of andere te vinden) hebben wij (vrijwilligers) niet.

Moet anders es hard refreshen/cache clearen, nu is het idd lichtgrijze tekst op donkergrijze achtergrond.

McGregor
30 december 2012, 16:52
Kan je dit makkelijk verwijderen: Dit bericht in weblog plaatsen lijkt me nutteloos.

Ook tussen weblog en feedback staat er een gap.

Kan je trouwens niet gewoon dezelfde kleuren gebruiken als bij de oude skin? Die zaten goed.
Of kan jij dat niet veranderen?

Anoniem04
30 december 2012, 16:52
De grootte van de achtergrond voorbehouden voor reclame, is dat verplicht door Telenet?

Mijn resolutie is zowat standaard breedbeeld en ik ga er niet ver naast zitten als ik zeg dat forum/achtergrond 50/50 is. Lijkt allemaal wat op elkaar gepakt zo.

McGregor
30 december 2012, 16:54
Mijn resolutie is zowat standaard breedbeeld en ik ga er niet ver naast zitten als ik zeg dat forum/achtergrond 50/50 is. Lijkt allemaal wat op elkaar gepakt zo.

Ik vind dat eigenlijk net tof. Want als ik op een forum zit die de volledige breedte neemt pas ik mijn window aan. Veel toffer om tekst te lezen imo

sneax
30 december 2012, 16:59
Ik vind die breedte eigenlijk perfect, wall of tekst is moeiljik te lezen anders. Ik vind de kleuren ok trouwens, ik weet niet welke skin ik heb maar den tekst is zwart op wit en das ok voor mij.

De grootte van de achtergrond voorbehouden voor reclame, is dat verplicht door Telenet?

Cyberkef
30 december 2012, 17:02
Kan je dit makkelijk verwijderen: Dit bericht in weblog plaatsen lijkt me nutteloos.
Idd, weg ermee (wordt toch door niemand gebruikt).

Ook tussen weblog en feedback staat er een gap.
Waar zie je dat precies?

Kan je trouwens niet gewoon dezelfde kleuren gebruiken als bij de oude skin? Die zaten goed.
Of kan jij dat niet veranderen?
Qua kleuren kan ik veel doen, maar ik pas enkel maar aan wat de TN webdev heeft gemaakt om het nu voor jullie niet te erg te maken, compleet alles veranderen zal zijn werk zijn :p Ik denk wel dat veel kleuren dezelfde code nog hebben steeds (net es met een oude screenshot wat html kleuren zitten uitpikken).

kakature
30 december 2012, 17:05
Blijft donkergrijze op lichtgrijze achtergrond hier op de dark skin, zelfs met enkele harde refreshes en cacheclearing :sad:

http://cl.ly/Lr1I

Cyberkef
30 december 2012, 17:08
Zo is het nu: http://i.imgur.com/CMd9E.png

McGregor
30 december 2012, 17:10
Idd, weg ermee (wordt toch door niemand gebruikt).

Waar zie je dat precies?

Qua kleuren kan ik veel doen, maar ik pas enkel maar aan wat de TN webdev heeft gemaakt om het nu voor jullie niet te erg te maken, compleet alles veranderen zal zijn werk zijn :p Ik denk wel dat veel kleuren dezelfde code nog hebben steeds (net es met een oude screenshot wat html kleuren zitten uitpikken).
Ik bedoel onder de avatar staat er een spatie tussen berichten en feedback score. Of tussen weblog en feedback.
Ook staat de datum en locatie/aantal berichten niet mooi uitgelijnd. Bij de Engelse versie is het wel mooi uitgelijnd.Bij de Nederlandse niet.

Reageren vind ik eigenlijk ook redelijk nutteloos onder elk bericht.

Cyberkef
30 december 2012, 17:18
Ik bedoel onder de avatar staat er een spatie tussen berichten en feedback score. Of tussen weblog en feedback.
Ook staat de datum en locatie/aantal berichten niet mooi uitgelijnd. Bij de Engelse versie is het wel mooi uitgelijnd.Bij de Nederlandse niet.

Ik heb de locatie van de iTrader injectie verzet van "helemaal onderaan" naar "onder postcount". Het staat niet in een tabel, dus mooi uitlijnen zal er niet inzitten vrees ik... :unsure: Ik kan er wel "iTrader" van maken ipv "Feedback Score", dan zal het wel proper zijn.

Reageren vind ik eigenlijk ook redelijk nutteloos onder elk bericht.
Dat is voor threaded thread view (iets wat we (nog) niet enabled hebben op 't forum). Dan kun je een thread visualiseren in tree-view (bvb zoals de comments bij reddit). Inwendig houdt ie het wel bij op welke post je reageert, dus afzetten zit er helaas niet in :(

Anoniem06
30 december 2012, 17:22
De namen wat groter als dat kan. Die zijn nog te onduidelijk nu imo. (Dark skin)

McGregor
30 december 2012, 17:23
Ik heb de locatie van de iTrader injectie verzet van "helemaal onderaan" naar "onder postcount". Het staat niet in een tabel, dus mooi uitlijnen zal er niet inzitten vrees ik... :unsure:

Dat is voor threaded thread view (iets wat we (nog) niet enabled hebben op 't forum). Dan kun je een thread visualiseren in tree-view (bvb zoals de comments bij reddit). Inwendig houdt ie het wel bij op welke post je reageert, dus afzetten zit er helaas niet in :(
Ah ok daarvoor dient het.
Hoe heette feedback score vroeger? Was dat niet gewoon iTrader? Dan zal hij waarschijnlijk wel mooi uitlijnen...

Staan Gebruikersinstellingen Meldingen (net onder SPEEL FORUM) daar ook niet wat ongelukkig?
Een aantal dingen staan ook nog in het Engels. Maar dat is die andere thread zeker he.

Saphira
30 december 2012, 17:23
Dark skin is voor mij grijze lettertjes op een witte achtergrond...

BLPGRN
30 december 2012, 17:27
Het wit is te fel en bij de donkere skin zijn sommige zaken moeilijk leesbaar.

Cyberkef
30 december 2012, 17:27
Hoe heette feedback score vroeger? Was dat niet gewoon iTrader? Dan zal hij waarschijnlijk wel mooi uitlijnen...

Aangepast, is ook duidelijker nu (anders is het van: "huh? feedback van wat?").

Staan Gebruikersinstellingen Meldingen (net onder SPEEL FORUM) daar ook niet wat ongelukkig?
Een aantal dingen staan ook nog in het Engels. Maar dat is die andere thread zeker he.
Ja, ik ben er ook nog niet echt content van, maar dat zijn twee verschillende templates (header en navbar) waarin de gebruikte variabelen in de ene niet noodzakelijk bruikbaar zijn in de andere, waardoor ik niet zomaar de code van 't één in 't ander kan zwieren...

Kennaah
30 december 2012, 17:28
Nu nog vragen aan Telenet dat ze al die veel te grote icoontjes weg doen voor ieder topic en het is nog een pak beter.

Rikie
30 december 2012, 17:32
Niet om te zagen ofzo, maar in verband met de Dark Skin:
- Kleur van nummer naast Itrader en Weblogartikelen is moeilijk te lezen.
- Verschil van kleur tussen mods en gebruikers is heel klein.
- Allerlei verschillende soorten rood
- En die thread-icoontjes zijn zo groot :sad:

McGregor
30 december 2012, 17:35
De namen wat groter als dat kan. Die zijn nog te onduidelijk nu imo. (Dark skin)

De nicknames zouden idd iets groter mogen, als ook een ander kleur voor de mods.
Heeft er iemand trouwens nog een screenshot van hoe het forum er enkele dagen geleden uitzag?

vloet
30 december 2012, 17:49
Ik vind heel dat kader met nick, avatar, geregistreerd, ... er echt wel voos uitzien. Precies of dat is er allemaal random ingesmeten. Teveel lege ruimte ook. Ik weet niet of ze daar nog iets mee van plan zijn? liefst wel eigenlijk :unsure:

vloet
30 december 2012, 17:51
Ik vind heel dat kader met nick, avatar, geregistreerd, ... er echt wel voos uitzien. Precies of dat is er allemaal random ingesmeten. Teveel lege ruimte ook. Ik weet niet of ze daar nog iets mee van plan zijn? liefst wel eigenlijk :unsure:

Edit: en ja, zoals je ziet werkt 'bericht bewerken' (chrome) nog steeds niet.

Ik wou nog ff melden dat mijn itrader zelfs niet meer onder m'n avatar staat. Mssn omdat die al van ff geleden zijn? (edit: net gezien dat het alleen bij nieuwe posts nog niet verschijnt. bij oudere posts dus wel)

Edit 2: In de dark skin werkt 'bericht bewerken' wel.

Bontus
30 december 2012, 17:57
Die icons/buttons zijn echt tweemaal te groot.

Oogt heel raar.

DJones
30 december 2012, 17:58
potverdekke waarom moest het weer veranderen :cry:

Kennaah
30 december 2012, 18:04
Met de itrader pagina is er ook heel wat mis.

De deals uitlijnen staat slecht, alle informatie over hoeveel deals enzo aan de rechterkant is zwarte tekst op zwarte achtergrond en dus zo goed als onleesbaar.

En wordt die verplichting van extra tekst bij het geven van itraders niet afgeschaft.
Ge moet minstens 8 tekens zetten, maar daar heeft dus niemand iets aan he.

Muscleduck
30 december 2012, 18:05
Mss nog een kleine opmerking over de drop down onderaan: vroeger kon ik daar op klikken, 'ph' tikken en ik ging direct naar 'phones en tablets' en zo zat ik direct in dat subforum. Dat werkt ook niet meer.

Anoniem04
30 december 2012, 18:19
Die grijzere tint bij de witte skin is ook al direct veel beter. Vooral veel werk aan de color balancing dus, maar het is al goed gebeterd. :)

Toffe manier om deze tijd van het jaar door te brengen, Cyberkef. :unsure:

Cyberkef
30 december 2012, 18:24
Mss nog een kleine opmerking over de drop down onderaan: vroeger kon ik daar op klikken, 'ph' tikken en ik ging direct naar 'phones en tablets' en zo zat ik direct in dat subforum. Dat werkt ook niet meer.

Vroeger was het een html <option> item, daarin was dat inderdaad mogelijk. Nu ziet het er eerder een html oplijsting uit in een fancy layout, dus dat zal niet meer werken.

Cyberkef
30 december 2012, 18:25
En wordt die verplichting van extra tekst bij het geven van itraders niet afgeschaft.
Ge moet minstens 8 tekens zetten, maar daar heeft dus niemand iets aan he.

Dat zet je beter op het b&s forum zodat de mods daar hun mening over kunnen geven :)

Li1quid
30 december 2012, 18:34
De dark 'frontpage' ziet er al een PAK beter uit. chapeau voor de persoon die dat heeft gerealiseerd :)

McGregor
30 december 2012, 18:38
De reageerkolom bij dark is wel nog in het wit.
De skin ziet er inderdaad al stukken beter uit dan gisteren.

Goldrusher
30 december 2012, 18:41
Heeft er iemand trouwens nog een screenshot van hoe het forum er enkele dagen geleden uitzag?

http://gamesmirrors.telenet.be/games/images/forum1oud.jpg

En nu:

http://gamesmirrors.telenet.be/games/images/forum1nieuw.jpg

Anoniem06
30 december 2012, 18:43
Vorige lay-out met grijze tekst was toch pakken beter.

Li1quid
30 december 2012, 18:45

Kijk eens naar de nieuwe dark frontpage.

Marsmillo
30 december 2012, 18:52
K, ik heb er alle hoop in dat we er ooit wel nog zullen geraken! Ik heb vertrouwen in de staf en de vrijwilligers. Gewoon even goed omschrijven waar we fouten vinden en voorstellen doen hoe het beter kan, ik ben er zeker van dat alles ooit wel in orde komt.

4 zaken die ik tegen kwam in de DARK layout

http://dl.dropbox.com/u/270097/1254953145213654123645321/paarprob.gif

Een GIF animatie (http://dl.dropbox.com/u/270097/1254953145213654123645321/paarprob.gif) waar ik viertal kleine foutjes in aantoon.

Icoontjes zijn wat te groot en stom, en ook niet echt geschikt voor een donkere achtergrond.
Zie ik daar blauwe pijltjes staan? ook is er iets mis met de uitlijning.
Deze knoppen zijn te licht van kleur en steken af tegen de donkere achtergrond
Is het mogelijk om het wit terug wat donkerder te krijgen van kleur, steekt af tegenover achtergrond
En ook is bij mij nog niet de volle brede benut, heb rechts nog net iets meer over dan links

GETHEZ
30 december 2012, 18:56
@goldrusher : presented by coca-cola ....

ROFLMAO... nu kom ik ni meer recht... :rofl:

FurtiveDuck
30 december 2012, 19:05
fo real, what is dis shit.

SilentSpring
30 december 2012, 19:24
Hier heb ik volgend probleem bij de Dark-skin:
Ik denk niet dat het de bedoeling is om nog zo'n witte vlakken te zien in een post.

Bij het aanmaken van een post is die donkergrijze tekst op lichtgrijze achtergrond ook niet echt vlot leesbaar.
De witte skin is dan weer te wit en te fel, beiden hebben imo teveel rode tekst ook.
Een aanpassing van de vorige dark-skin naar de huidige versie van't forum zou veel beter zijn.

http://users.skynet.be/fa050746/Diversen/dark.JPG

GETHEZ
30 december 2012, 19:26
fo real, what is dis shit.

gewoon ff afwachten... ze kunnen zoals al gezegd momenteel niet aan alle opties om alles te kunnen wijzigen...

is een compleet nieuwe versie van software... had je dan een kopie verwacht? ok, oude look was heel goed en makkelijk, maar heb toch wat geduld... ik ben er zeker van dat dit nog in de positieve zin zal veranderen...

men kan 20 dezelfde berichten posten van het staat mij niet aan en geef mij die blauwe skin terug, maar dat is momenteel nog niet aan de orde als ze nog geen full access hebben om alles te kunnen wijzigen... (ja ik herhaal mijzelf om het geklaag nog eens aan te tonen...)

wat er wel kan gedaan worden is de bugs en dergelijke melden en kleine foutjes ook. Zal wel in orde komen... :)

xDama
30 december 2012, 19:55
Geen idee of het hier al aangehaald is, maar de italic-tekst in de quotes mag toch ook aangepast worden. Bij een lange quote wordt het echt onleesbaar na een tijdje.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum. Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

See what I mean? :unsure:

Minder scherpe hoek en een tikkeltje meer spacing tussen de letters.

Cerv.Be
30 december 2012, 20:11
Gaat hier stilaan de goede richting uit.. Mucho appreciated! :niceone:

vishnusixclix
30 december 2012, 20:16
Niet slecht gewerkt voor een zondag, Cyberkef! :niceone:

Furon
30 december 2012, 20:20

Ik vond de lichtgrijze tekst (die by the way ook aangenamer was om te lezen, nu is het lettertype van de threadtitels wat te fel op elkaar geplakt) op donkergrijze achtergrond ook wel aangenamer, en vooral dat nieuwe posts in een thread gemakkelijk te spotten waren doordat de threadtitels in bold te zien waren.

voor de rest ziet de 9lives 2.1 - Dark skin er toch al beter uit dan die van gisteren.

En zoals xDama al zei in #99,
alles in quote+italic ziet er nog erger uit.

Hollow
30 december 2012, 20:24
Nog heel wat finetuning te doen, ook op vlak van design want het ik vind het er echt niet goed uit zien. Wat was er mis met de vorige forum layout? Frontpage ziet er, op die aartslelijke banner bovenaan, wel een stuk beter en duidelijker uit. Zotte déja-vu met de overgang van games.telenet naar 9lives trouwens.

glashelder
30 december 2012, 20:25
Ik vond de lichtgrijze tekst (die by the way ook aangenamer was om te lezen, nu is het lettetype van de threadtitels wat te fel op elkaar geplakt) op donkergrijze achtergrond ook wel aangenamer, en vooral dat nieuwe posts in een thread gemakkelijk te spotten waren doordat de threadtitels in bold te zien waren.

²

Trebby
30 december 2012, 20:27
Ik vond de lichtgrijze tekst (die by the way ook aangenamer was om te lezen, nu is het lettetype van de threadtitels wat te fel op elkaar geplakt) op donkergrijze achtergrond ook wel aangenamer, en vooral dat nieuwe posts in een thread gemakkelijk te spotten waren doordat de threadtitels in bold te zien waren.

voor de rest ziet de 9lives 2.1 - Dark skin er toch al beter uit dan die van gisteren.

Big 2nd, al pak aangenamer vandaag dan gisteren. Keep it up.

Cyberkef
30 december 2012, 21:01
Wat was er mis met de vorige forum layout?

Met de lay-out op zich: niets. Met de software erachter? Heel veel. De nieuwe software kon niet overweg met het oude lay-out systeem, waardoor die van 0 af moest herschreven worden. Je kan niet altijd alles gewoon kopiëren helaas (in een perfecte wereld mss).

Saphira
30 december 2012, 21:04
Hoe komt het dat ik bij de dark skin, mijn tekst een witte achtergrond heeft in posts en de letters zelf grijs zijn, terwijl ik zie dat cura het oude heeft (zwarte achtergrond)?

kakature
30 december 2012, 21:11
Een bug ofzo. Ik heb het ook nog altijd. Al verschillende keren cache gecleared. Heb het in Firefox, Palemoon en Chrome. Zeer vervelend :(

SilentSpring
30 december 2012, 21:40
Een bug ofzo. Ik heb het ook nog altijd. Al verschillende keren cache gecleared. Heb het in Firefox, Palemoon en Chrome. Zeer vervelend :(Zelfde hier, net eens in IE gekeken en daar werkt die skin wel zoals het moet, dan valt het op't eerste zicht nog wel mee.

StanTem
30 december 2012, 21:44
In Chrome heb ik daar geen problemen mee.

SilentSpring
30 december 2012, 21:49
Nog vergeten te vermelden: editten van posts lukt blijkbaar niet meer, ik kom op een witte pagina waar links boven enkel een zwart bolletje staat.
Als de cursor niet in het tekstvak staat als je post is deze ook wit, eens de cursor er wel in staat is't in orde.

StanTem
30 december 2012, 21:50
Nog vergeten te vermelden: editten van posts lukt blijkbaar niet meer, ik kom op een witte pagina waar links boven enkel een zwart bolletje staat.
Als de cursor niet in het tekstvak staat als je post is deze ook wit, eens de cursor er wel in staat is't in orde.

Lukt wel, tot ge op "meer opties" klikt.

Preske
30 december 2012, 21:57
Hoe komt het dat ik bij de dark skin, mijn tekst een witte achtergrond heeft in posts en de letters zelf grijs zijn, terwijl ik zie dat cura het oude heeft (zwarte achtergrond)?

Hard refresh doen.

ctrl+f5

SilentSpring
30 december 2012, 21:58
Lukt wel, tot ge op "meer opties" klikt.Ik krijg die witte pagina direct nadat ik op "edit post" klik, ik zie m'n oorspronkelijke tekst niet eens:(

StanTem
30 december 2012, 22:04
Ik krijg die witte pagina direct nadat ik op "edit post" klik, ik zie m'n oorspronkelijke tekst niet eens:(

Strange. Hier moet ik dus eerst op die "meer opties" klikken.
Nu ja, alle meldingen worden nagekeken en zullen wel gefixt worden.

Goldrusher
30 december 2012, 22:44
http://www.abload.de/img/dolank3s2w.jpg

GETHEZ
30 december 2012, 22:49
man's got a point...

profound
30 december 2012, 23:22
Dadis

Foose
31 december 2012, 01:23
Ach, ik vind het wel goed nu. Sure, tis ni gelijk vroeger but you just have to get used to it :)

Katoom
31 december 2012, 02:45
Geef dien Cyberkef eens wat liefde. Na het rechtzetten van die knoeiboel van gisteren heeft dien mens dat toch wel verdiend.

Saphira
31 december 2012, 08:18
Hard refresh doen.

ctrl+f5

Nope, werkt niet.

kakature
31 december 2012, 08:23
Nope, werkt niet.

Idd :sad:

Saphira
31 december 2012, 08:24
't rare is dat als ik dus meer opties aanklikken bij het reageren op een post, de bovenstaande post wel volledig zoals het hoort wordt weergegeven.

Cerv.Be
31 december 2012, 10:33
Misschien iets dom, maar bij snel reageren werkt tab + enter niet meer.. :(
Nu moet ik iedere keer gaan klikken op snel reageren.

Anoniem06
31 december 2012, 11:04
Zou de tekst van de topictitles nog in het grijs kunnen, net zoals de titels van de subforums dus? :) Zo was het ook voorheen, en is veel duidelijker imo.
https://www.dropbox.com/s/nz25bxmqfvvqu14/vbforumnu.jpg

Nu zijn die nog rood. Het forumoverzicht zijn de verschillende subfora ook al grijs! :)

vloet
31 december 2012, 12:10
Ik vond het op de vorige versie wel tof hoe de waardering bestond uit 9lives symbooltjes. Had toch meer eigenheid dan die gewone sterretjes op 't moment.
(details, details :unsure:)

sink
31 december 2012, 12:14
Zou de tekst van de topictitles nog in het grijs kunnen, net zoals de titels van de subforums dus? :) Zo was het ook voorheen, en is veel duidelijker imo.

Nu zijn die nog rood. Het forumoverzicht zijn de verschillende subfora ook al grijs! :)
²
die rode tekst stoort me ook enorm :)

Goldrusher
31 december 2012, 12:17

Nu zijn die nog rood. Het forumoverzicht zijn de verschillende subfora ook al grijs! :)Heb ik 44u geleden al doorgegeven. :sleep:
Ik krijg koppijn van al dat rood.

http://gamesmirrors.telenet.be/games/images/forumrood.jpg

McGregor
31 december 2012, 12:21
Dat wat Goldrusher toont is idd veel beter...

Cyberkef
31 december 2012, 12:27
Heb ik 44u geleden al doorgegeven. :sleep:

Je bent dan ook de enigste die hier dingen voor de zoveelste keer herhaald die ik direct kan oplossen! :ironic:

McGregor
31 december 2012, 12:29
Je bent dan ook de enigste die hier dingen voor de zoveelste keer herhaald die ik direct kan oplossen! :ironic:

:p zal wit trouwens default blijven?

Cyberkef
31 december 2012, 12:30
:p zal wit trouwens default blijven?

Geen idee, daar beslis ik niet over :)

Teknohol1c
31 december 2012, 13:03
't is al veel verbeterd kef. Tot nu toe slechts nog 1 puntje te gaan ma da's blijkbaar zo makkelijk niet (golds voorstel)
Want veel rode tekst op donkere achtergrond is nu eenmaal niet zo goed voor de oogjes.
No pressure, doe zo voorts!
Uiteindelijk zijn er wel schonere nieuwjaarskado's eh... :hug:

(trouwens: in het edit-venster ontdek ik net dat de berichtpictogrammen er niet staan maar wel de beschrijving ervan. Is dit normaal of foutje?)

Preske
31 december 2012, 14:58

ha, als ge alles direct kunt fixen, Ik wil vrede op aarde voor iedereen. Los dat eens op!

:unsure:

Thin Liz
31 december 2012, 15:12
Het is al beter en ik heb er alle vertrouwen in dat het weer even aantrekkelijk als vroeger gaat worden.

Maar idd, nogmaals: die rode tekst is echt afschuwelijk en die mag echt wel veranderen.

McGregor
31 december 2012, 15:30
En bij de light skinn die rode tekst ook aanklagen bij telenet :D

RSS - NIEUWSBRIEF - sitemap
Nickname- Uitloggen

Is ook lelijk, terwijl op de frontpage het in het grijs is. Veel ga je daar wss niet aan kunnen doen maar ik meld het maar even.

Saphira
1 januari 2013, 13:27
Strange. Hier moet ik dus eerst op die "meer opties" klikken.
Nu ja, alle meldingen worden nagekeken en zullen wel gefixt worden.

Blijkbaar heeft het te maken met het uitzicht van de posts/postbit. Ik had de horizontale ingesteld, waarbij de naam, aantal posts, locatie, berichten dus horizontaal boven de post worden weergegeven en daarbij is het dus zo dat de vensters een witte achtergrond hebben met grijze letters. Nu heb ik dit veranderd naar de verticale, waar ik dus gewoon de zwarte achtergrond heb.

Misschien is dit een hint voor het oplossen van dit probleem?

(want ik zou 't liefst wel terug naar de horizontale gaan)

Kennaah
1 januari 2013, 13:41
Het is al wat beter, maar de icoontjes zijn nog steeds zo lelijk als iets.

kakature
1 januari 2013, 13:44
Blijkbaar heeft het te maken met het uitzicht van de posts/postbit. Ik had de horizontale ingesteld, waarbij de naam, aantal posts, locatie, berichten dus horizontaal boven de post worden weergegeven en daarbij is het dus zo dat de vensters een witte achtergrond hebben met grijze letters. Nu heb ik dit veranderd naar de verticale, waar ik dus gewoon de zwarte achtergrond heb.

Ahja, dat zou het kunnen zijn. Hoe kan ik terug naar de verticale gaan?

Saphira
1 januari 2013, 13:47
Ahja, dat zou het kunnen zijn. Hoe kan ik terug naar de verticale gaan?

Staat bij opties (gebruikersinstellingen)... En dan ongeveer in het midden

kakature
1 januari 2013, 14:07
Super, dat werkt! Bedankt.

De bug is dus enkel bij de verticale weergave.

Cyberkef
1 januari 2013, 15:06

Aha merci voor de info, dat zijn idd verschillende templates. Ik bekijk het als ik terug thuis ben :-)

Cyberkef
1 januari 2013, 18:23

Fixed, en merci voor de hint (die ging ik toch niet gevonden hebben anders :))

Faun
1 januari 2013, 19:36
Waarom steeds nieuwe skins verzinnen wanneer de vorige nog perfect is?
Geef mij maar de grijze terug aub.

Cyberkef
1 januari 2013, 19:40
Om jullie het leven zuur te maken, nah! :tongue:

(forum software moest dringend vernieuwd worden, en de oude templates werken niet met de nieuwe software dus die moesten door de TN dev's opnieuw gemaakt worden)

Kennaah
1 januari 2013, 19:48
als ge een profiel bekijkt is er ook nog veel te veel wit. Zeker afgelopen activiteit pagina.

BraveHeart
1 januari 2013, 21:03
Niet om te zagen ofzo, maar in verband met de Dark Skin:
- Kleur van nummer naast Itrader en Weblogartikelen is moeilijk te lezen.
- Verschil van kleur tussen mods en gebruikers is heel klein.
- Allerlei verschillende soorten rood
- En die thread-icoontjes zijn zo groot :sad:

Ja dat rood moet inderdaad weg, daar valt gewoonweg niks mee aan te vangen, ik zit de hele tijd de boel te selecteren met mijn muis om de inhoud van de tekst te achterhalen voor een naam van een forum member of mod, het thema van een forum, de thread van een forum waar op dit moment op gepost wordt, en de iTrader, waarom maken ze dat gewoon niet grijs zoals de rest, wie gebruikt er nu donker op donker en licht op licht :sop:

BraveHeart
1 januari 2013, 21:12
Het is al wat beter, maar de icoontjes zijn nog steeds zo lelijk als iets.

9lives is iOS 6 niet, vergelijk het meer met Android :D

amdr
1 januari 2013, 21:54
Wat een overdrijvers over da rood, precies of ge zijt hier allemaal 80jaar oud en half blind :lol:

Het is inderdaad niet perfect maar hebt ge al is naar uwe kalender gekeken, one kef is da hier allemaal vrijwillig op nieuwjaarsdag aant doen, geeft da een week en dat komt wel stilaan inorde :)

Zolang mennen blauwe maar terug komt :unsure:

glashelder
1 januari 2013, 22:18
Ik geloof dat Cyberkef daar niet meteen toegang tot heeft.

amdr
1 januari 2013, 22:32
Ehe I know, hij heeft het al een paar keer vermeld maar kgooi het ook nog maar is bij :p

Kennaah
1 januari 2013, 22:33
9lives is iOS 6 niet, vergelijk het meer met Android :D

De icoontjes en heel de feel heeft gewoon een IOS vibe

http://3.bp.blogspot.com/-EZxuiSCE200/TffU14VwrpI/AAAAAAAAAUo/0Nr6JKlq9yI/s1600/iphone_home_screen.jpg
die app icoontjes en vergelijk die met de icoontjes voor ieder topic.

Als die nu nog eens weg zouden kunnen zou deze skin toch al een pak verbeteren.

glashelder
1 januari 2013, 22:44
Ehe I know, hij heeft het al een paar keer vermeld maar kgooi het ook nog maar is bij :p

Nee nee sorry, had het ook over die rode tekst die grijs zou moeten worden :)

Cycloon
2 januari 2013, 00:05
De upgrade techniek die hier gebruikt wordt komt wel zwaar amateuristisch over. Maar apart van dat, merci cyberkef om ook de horizontale dark layout terug leesbaar te maken :applause:

eS
2 januari 2013, 01:11
Mss in de linkerkolom met username, de term 'geregistreerd' veranderen naar 'lid sinds' of iets anders korter zodat de uitlijning niet meer verspringt (bij gebrek aan tables)?

hashtag
2 januari 2013, 01:27
Mss in de linkerkolom met username, de term 'geregistreerd' veranderen naar 'lid sinds' of iets anders korter zodat de uitlijning niet meer verspringt (bij gebrek aan tables)?

Dit. De autist in mij kan die wanorde links niet aan. :p Oh, en doe die border van 1px wit weg rond die ICQ-tekens en consoorten.

Dark-template is op korte tijd enorm goed verbeterd :niceone:

Saphira
2 januari 2013, 08:16
Fixed, en merci voor de hint (die ging ik toch niet gevonden hebben anders :))

Dank je wel. Kan het trouwens zijn dat diegene die nickname veranderingen ondergaan hebben, dit niet meer staat op hun profiel bij 'Formerly known as'. Was wel handig

Proim
2 januari 2013, 10:30
Ik meen mij te herinner dat bij de vorige grote verandering de blauwe stijl ook weg was maar dat een member daar dan een scriptje voor gemaakt had tot het forum zelf afkwam met een "officiële" blauwe versie. Iemand enig idee of dat scriptje nog zou werken/waar het te vinden zou zijn? :unsure:

McGregor
2 januari 2013, 11:50
Dit. De autist in mij kan die wanorde links niet aan. :p

Uw geluid van uw pc mag waarschijnlijk NOOIT op 23 staan :D

Cyberkef
2 januari 2013, 13:24
Heb ik 44u geleden al doorgegeven. :sleep:
Ik krijg koppijn van al dat rood.

BON, na srsly wat zoekwerk heb ik toch iets gefixed gekregen. Ik heb wel niet hetzelfde grijs genomen als jouw bewerking (omdat het zeer onduidelijk was in teksten wat een link was en wat niet), maar geef gerust meningen of het beter is/kan of niet... (kleuren zijn echt niet mijn ding :p)

nTFs
2 januari 2013, 13:38
Een positieve verademing tov het rood.

Li1quid
2 januari 2013, 13:40
De kleur mag nog iets lichter zijn imo.

edit: neem de zelfde kleur als op de forum frontpage?

Cyberkef
2 januari 2013, 13:46
De kleur mag nog iets lichter zijn imo.

edit: neem de zelfde kleur als op de forum frontpage?

Dan zie je geen verschil meer tussen gewone tekst en links.

nTFs
2 januari 2013, 13:50
Héél wrs al eens aangehaald maar als je bij je gebruikersinstellingen de itrader optie aanklikt komt er een database error...

Goldrusher
2 januari 2013, 14:06
BON, na srsly wat zoekwerk heb ik toch iets gefixed gekregen. Ik heb wel niet hetzelfde grijs genomen als jouw bewerking (omdat het zeer onduidelijk was in teksten wat een link was en wat niet), maar geef gerust meningen of het beter is/kan of niet... (kleuren zijn echt niet mijn ding :p)Zie je wel dat je het kan. :p :niceone:

geef gerust meningen of het beter is/kan of niet... (kleuren zijn echt niet mijn ding :p)Test eens e5e5e5 voor threadtitels en links.

Alle witte tekst (ffffff) die vervolgens voor problemen zorgt geef je de kleur van tekst hier in berichten (999999 ?). Bvb. de tekst links in de "avatarkolom" en de beschrijvingen van fora op de "frontpage" van het forum.

glashelder
2 januari 2013, 16:26
Het is toch nog niet je dat (of ligt dat nu aan mij?). Bij een topictitel is die "started by" bijvoorbeeld veel duidelijker dan de titel zelf (misschien omwisselen? of zou die started by dan niet goed leesbaar zijn? :p). Ik weet niet of het een mogelijkheid is om hetzelfde kleurenschema aan te houden als bij de vorige versie? Niet omdat ik een "vroeger was alles beter"-type ben, maar qua leesbaarheid zat dat wel goed.

StanTem
2 januari 2013, 16:29
Het is toch nog niet je dat (of ligt dat nu aan mij?). Bij een topictitel is die "started by" bijvoorbeeld veel duidelijker dan de titel zelf (misschien omwisselen? of zou die started by dan niet goed leesbaar zijn? :p). Ik weet niet of het een mogelijkheid is om hetzelfde kleurenschema aan te houden als bij de vorige versie? Niet omdat ik een "vroeger was alles beter"-type ben, maar qua leesbaarheid zat dat wel goed.

Zat dat ook te denken, om die 2 kleuren om te wisselen. Ik heb meer de neiging om iets lichters aan te klikken, dan iets wat donker is.

Het zijn de links van de threads die moeten opvallen, maar nu verschuiven ze naar de achtergrond omdat de "randinformatie" duidelijker leesbaar is. (vb started by, aantal reacties, aantal keer bekeken...)

Tonerider
2 januari 2013, 16:59
uitlijning klopt bij mij niet: https://www.dropbox.com/s/2hnr8z54vg13uxr/9lives.png en als ik wat inzoom komt dat wel goed, maar klopt de uitlijning van de datum niet: https://www.dropbox.com/s/m1acx2ljngah20j/9lives16.png

Goldrusher
2 januari 2013, 17:20
Zat dat ook te denken, om die 2 kleuren om te wisselen. Ik heb meer de neiging om iets lichters aan te klikken, dan iets wat donker is.Zomaar die kleuren omwisselen is geen optie, want dan heb je binnen threads dezelfde kleur voor tekst en links. ;)

glashelder
2 januari 2013, 17:44
De thread voor links was vroeger toch rood?

StanTem
2 januari 2013, 17:49
De links vind ik nu niet echt duidelijk meer. Als men weet heeft dat men enkele pagina's geleden een handige link heeft gepost dan was een rode/oranje link veel duidelijker. Nu kijk je er veel te snel over.

Zoals in het crew-forum, daar heb ik een Google documentje gepost en ik vond het niet direct terug, omdat ik telkens over de link keek.

Drew
2 januari 2013, 18:35
De punten van infra's zijn verdwenen, enkel het totaal staat er nog. Is dat de bedoeling?

demon326
2 januari 2013, 19:16
Zomaar die kleuren omwisselen is geen optie, want dan heb je binnen threads dezelfde kleur voor tekst en links. ;)

hmm, via css is dit geen probleem:

div.postcontent a{
color:#DA1A21:
}

Dit voor elke state van links, bvb hover,active, visited....

Zo hebben links binnen een postbody een andere kleur dan de rest...

Cyberkef
2 januari 2013, 22:11
Zie je wel dat je het kan. :p :niceone:

Test eens e5e5e5 voor threadtitels en links.

Alle witte tekst (ffffff) die vervolgens voor problemen zorgt geef je de kleur van tekst hier in berichten (999999 ?). Bvb. de tekst links in de "avatarkolom" en de beschrijvingen van fora op de "frontpage" van het forum.

Het contrast is precies wel scherp met e5e5e5... Ik heb het wat minder scherp willen maken met d5d5d5, maar het blijft precies wat te scherp :/

glashelder
2 januari 2013, 22:14
Beter! :niceone:

StanTem
2 januari 2013, 22:17
Is veel beter. Moest Telenet naar Cyberkef luisteren zoals hij naar ons luistert, dan is het in de sacoche :p

User deleted
3 januari 2013, 00:06
Ik vind de links in de dark skin te weinig verschillen met de gewone tekst (wat kleur betreft). Ik bedoel een gewone link in een forumpost, zoals www.dezelink.com. Daarstraks was het beter. :p

Beter terug hover en de gewone a wisselen van kleur.

Niettemin is er al erg goed werk geleverd ten opzichte van het onding dat enkele dagen geleden online kwam. Waarvoor mijn appreciatie.

McGregor
3 januari 2013, 00:50
Is veel beter. Moest Telenet naar Cyberkef luisteren zoals hij naar ons luistert, dan is het in de sacoche :p

Mocht een eindredacteur mocht gebruiken...

Goldrusher
3 januari 2013, 00:52
Wellicht ben je hier iets mee, Cyberkef...
Zo was het vroeger:

in originele resolutie:

http://gamesmirrors.telenet.be/games/images/oudforum.png

ingezoomd:

http://gamesmirrors.telenet.be/games/images/oudforum2.png

http://gamesmirrors.telenet.be/games/images/oudforum3.png

Er stond ook een pak minder tekst onder een threadtitel.
Nu staat er bvb. "Started by Cyberkef, 9 december 2010 16:06", vroeger gewoon "Cyberkef".

smon
3 januari 2013, 01:53
Nu staat er bvb. "Started by Cyberkef, 9 december 2010 16:06", vroeger gewoon "Cyberkef".
Ik vind het ook overdreven. Die extra informatie is niet belangrijk en staat al bij de eerste post van een thread.

Moloch
3 januari 2013, 01:56
is het mogelijk om voor de breedte % te gebruiken ipv fixed width? breedte is nu ongeveer de helft van mijn resolutie (1920*1080), waste of space :p

en de dark skin is al pakken beter :applause:

Cyberkef
3 januari 2013, 10:29
is het mogelijk om voor de breedte % te gebruiken ipv fixed width? breedte is nu ongeveer de helft van mijn resolutie (1920*1080), waste of space :p

Dat is helaas niet mogelijk, de TN webdev gebruikt de overige ruimte om full-skinned ads op te zetten, daar kan ik niets aan veranderen :)

StanTem
3 januari 2013, 10:29
Mocht een eindredacteur mocht gebruiken...

Ben hier geen artikel voor de frontpage aan het schrijven ze ;)

Moto
3 januari 2013, 12:54
Nieuwe skin trekt op niks, leesbaarheid is fel achteruit gegaan, misschiens de volgende keer als ge de site gaat verklo.. veranderen eens een boek UX voor dummies opendoen.

Cyberkef
3 januari 2013, 13:26
Wellicht ben je hier iets mee, Cyberkef...
Zo was het vroeger:

Dat ga ik zelf wel niet doen. Vroeger was dat met tabellen en kon je daar nog redelijk simpel iets mee doen, maar nu is dat met div's en eens je daaraan begint foefelen is dat direct pure chaos (bij mij toch :p).

Zo'n aanpassingen in de templates maakt het voor toekomstige upgrades ook altijd weer moeilijker :( (en 't is nu al zo moeilijk :p)

Anoniem04
3 januari 2013, 13:29
Nieuwe skin trekt op niks, leesbaarheid is fel achteruit gegaan, misschiens de volgende keer als ge de site gaat verklo.. veranderen eens een boek UX voor dummies opendoen.

Commentaar zoals dit is toch ongelooflijk waardeloos.

Ruben666
3 januari 2013, 13:54
Dan zie je geen verschil meer tussen gewone tekst en links.

Ik zie dat verschil momenteel anders ook nauwelijks hoor.
Of zoals StanTem het formuleert:

De links vind ik nu niet echt duidelijk meer. Als men weet heeft dat men enkele pagina's geleden een handige link heeft gepost dan was een rode/oranje link veel duidelijker.

Cyberkef
3 januari 2013, 15:02
Of zoals StanTem het formuleert:

Start anders es een polleke om te zien wie het meeste stemmen zou halen :p Es zien wat de democratie teweeg kan brengen!

glashelder
3 januari 2013, 15:40
Start anders es een polleke om te zien wie het meeste stemmen zou halen :p Es zien wat de democratie teweeg kan brengen!
100% zeker dat men de links in het rood wil, en de threadtitels zoals ze nu zijn (in dat lichter grijs) :p

ChunWai.
3 januari 2013, 15:46
Ik vind het nu ideaal. Goed werk, Cyberkef! Kleuren mogen voor mij zo blijven op dark skin.

Goldrusher
3 januari 2013, 15:50
Start anders es een polleke om te zien wie het meeste stemmen zou halen :p Es zien wat de democratie teweeg kan brengen!Zet links anders gewoon terug in het oude 9lives-rood (http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/155/594/yesitis2.gif?1318992465) (eb4024).

Anoniem04
3 januari 2013, 15:55
Links in dat rood lijken mij ook duidelijker. :)

StanTem
3 januari 2013, 16:21
Ik ben ook voor, zoals ik eerder al laten merken heb! :p

Shadowfox
3 januari 2013, 17:12
Die skins lijken gewoon op de default skin met wat aangepaste kleuren.
Waardoor de iconen niet meer in het geheel passen, sommige tekst bijna onleesbaar is, vette en niet vette tekst kan je bijna niet onderscheiden, ...

Ik had toch een betere skin verwacht, want dit is voor mij absoluut geen verbetering.

Cyberkef
3 januari 2013, 17:24
Ik heb links in de postbody in #eb4024 gezet en alle andere links (nicknames, itraders, threads, ...) gelaten zoals het was (zodat het rood niet te fel domineert overal).

ChunWai.
3 januari 2013, 17:29
Ik heb links in de postbody in #eb4024 gezet en alle andere links (nicknames, itraders, threads, ...) gelaten zoals het was (zodat het rood niet te fel domineert overal).

Ga je de lange 'Gestart door ..., datum' regeltjes ook verkorten of blijft het zo? Het lijkt vrij chaotisch als je alle threads zo ziet staan.

Cyberkef
3 januari 2013, 17:40
Ga je de lange 'Gestart door ..., datum' regeltjes ook verkorten of blijft het zo? Het lijkt vrij chaotisch als je alle threads zo ziet staan.

Dat is iets te moeilijk voor mij. Kleurtjes aanpassen tot daar aan toe. Die div's door elkaar beginnen werpen en het niet nog chaotischer maken dan dat het nu al is, is niet aan mij besteed vrees ik (programmeur, geen designer ^.^).

Ruben666
3 januari 2013, 18:09

Wat een verademing, gedaan met turen :music:,
waarvoor dank.

glashelder
3 januari 2013, 18:09

Zo. Ik ben tevreden. Ik stop met zagen. :D

mythe
3 januari 2013, 18:47
Met alle respect, maar ik vind het design van het forum en de homepage onder alle pijl. Precies gedesigned door studenten 1ste jaar Devine ofzoiet. Hoewel de topstudenten daar al beter kunnen.

User deleted
3 januari 2013, 19:46

:niceone:

xDama
3 januari 2013, 20:25
De skins beginnen er stilaan beter uit te zien, good job Cyberkef!

Maar ik ben precies 1 van de enigen die de tekst in de quotes echt slecht vind? Ik zie amper of niemand daar iets over zeggen, maar qua leesbaarheid vind ik het lettertype/italic/letter-spacing echt verschrikkelijk vermoeiend.

Alsook, op de light-skin: waarom is de background-color van de quote-velden en van het user-gedeelte, in zo'n lichtblauwe tint? Vloekt ook immens imo. Ik zou daar ook gewoon een gebroken wit/grijs kleur in plaatsen.

Roedi
3 januari 2013, 20:35
Vind de skins er nu ook goed uit zien. Zeker de darkskin, vind het ook wat weg hebben van windows 8 (veel rechte hoeken enzo, ziet er top uit!).

deven
3 januari 2013, 21:04
Vind de skins er nu ook goed uit zien. Zeker de darkskin, vind het ook wat weg hebben van windows 8 (veel rechte hoeken enzo, ziet er top uit!).

inderdaad, dark skin is voor mij al in orde tot nu toe.

amdr
3 januari 2013, 21:24
En nu is alles grijs in die darkskin lol

En doe aub iets aan dat "Snelle navigatie" menu, compleet zinloos nu :p

glashelder
3 januari 2013, 22:10
Maar ik ben precies 1 van de enigen die de tekst in de quotes echt slecht vind? Ik zie amper of niemand daar iets over zeggen, maar qua leesbaarheid vind ik het lettertype/italic/letter-spacing echt verschrikkelijk vermoeiend.
Voor mij is het ok. Allez, misschien dat hele lange stukken tekst lezen in die quotes wel vermoeiend is voor de ogen, maar dat doe ik toch nooit.

User deleted
3 januari 2013, 22:27
Als je bij de dark skin naar iemands gebruikersprofiel surft, is links onderaan de lijst van de 10 gebruikers die het profiel laatst bezochten (nagenoeg) onleesbaar vanwege de kleur.

glashelder
3 januari 2013, 22:30
Als je bij de dark skin naar iemands gebruikersprofiel surft, is links onderaan de lijst van de 10 gebruikers die het profiel laatst bezochten (nagenoeg) onleesbaar vanwege de kleur.

Dat is in het rood voor mij? Op een lichtgrijze achtergrond. Perfect leesbaar dus.

Shadowfox
3 januari 2013, 22:56
Heb er trouwens op gelet dat sommige paragrafen 'wazig' worden weer gegeven, tot ik een stuk van die paragraaf selecteer en dan zie ik de tekst letterlijk minder wazig (scherper dus) worden.

Enkel op 9Lives, Firefox.

Edit:
Heb even een animated GIF gemaakt waarin je kan zien wat ik bedoel.
http://i.imgur.com/5IerS.gif

User deleted
3 januari 2013, 23:04
Dat is in het rood voor mij? Op een lichtgrijze achtergrond. Perfect leesbaar dus.

Bij mij is dat zeer lichtgrijs, op een witte achtergrond.

Ik bedoel de tekst:

De laatste 10 bezoekers van deze pagina waren:
coldplayke, d_rise, KO, koen3950, Li1quid, Lulukai, Orchidee, Subai, User deleted, Wonkelrijm

Of toch de gebruikersnamen hierin.

glashelder
3 januari 2013, 23:26
Bij mij ziet dat er dus zo uit: http://i50.tinypic.com/3465dg9.jpg

Cyberkef
3 januari 2013, 23:36

Aan die profielen ben ik nog aan het werken, die achtergrond moet ook nog verdonkeren :)

kRa
4 januari 2013, 00:20
Heb hier zelf ook de dark skin wat aangepast

- https://dl.dropbox.com/u/4224739/forums.png
- https://dl.dropbox.com/u/4224739/threads.png
- https://dl.dropbox.com/u/4224739/posts.png

Te gebruiken met firefox en greasemonkey
- 9lives.be Dark forum skin for Greasemonkey (http://userscripts.org/scripts/show/155596)

Huxley
4 januari 2013, 02:47
Is die 'view new posts' weg?

Adrei
4 januari 2013, 03:53
Ik ga niet klagen, ik wil zeggen dat het nu allemaal terug heel goed is! Dezelfde kleuren als de zwarte skin in een nieuw jasje!
In het begin was het een beetje irritant met dat felrood en felwit, maar nu is het zeer deftig. Goed werk!

Marsmillo
4 januari 2013, 05:19
K, ik heb er alle hoop in dat we er ooit wel nog zullen geraken! Ik heb vertrouwen in de staf en de vrijwilligers. Gewoon even goed omschrijven waar we fouten vinden en voorstellen doen hoe het beter kan, ik ben er zeker van dat alles ooit wel in orde komt.

4 zaken die ik tegen kwam in de DARK layout

http://dl.dropbox.com/u/270097/1254953145213654123645321/paarprob.gif

Een GIF animatie (http://dl.dropbox.com/u/270097/1254953145213654123645321/paarprob.gif) waar ik viertal kleine foutjes in aantoon.

Icoontjes zijn wat te groot en stom, en ook niet echt geschikt voor een donkere achtergrond.
Zie ik daar blauwe pijltjes staan? ook is er iets mis met de uitlijning.
Deze knoppen zijn te licht van kleur en steken af tegen de donkere achtergrond
Is het mogelijk om het wit terug wat donkerder te krijgen van kleur, steekt af tegenover achtergrond
En ook is bij mij nog niet de volle brede benut, heb rechts nog net iets meer over dan links

Even mezelf quoten omdat ik denk dat het beetje verloren gegaan is. Of ik heb er toch op zijn minst geen bericht van gekregen dat het op een to doe list staat. Metname puntje 4 zou ikzelf wel graag asap aangepast zien. Dat wit venster opeens in die dark skin is knap vervelend voor mijn ogen. Maar weet ook dat jullie er mee bezig zijn, je ziet dag na dag verbeteringen!

GETHEZ
4 januari 2013, 07:18
Inderdaad, ik dacht dat dat vak vroeger dezelfde kleur had dan de andere achtergrond... bij het reply-scherm dus...
Ik snap ook niet goed waarom dat wit moet bljven ineens want dit steekt een beetje af tegen de andere kleurensets.(bij de dark skin)

En komt dat apart replyscherm er eigenlijk wanneer je op de knop "reageren op discussie" klikt?
Nu dient alles via snel reageren en dan meer opties te gaan...
En nog iets anders hierover: als je dus eerst klikt op reageren op discussie daatna op meer opties kan ik alleen maar het laatst geposte bericht zien onder het vak waar je je bericht dan aan het opstellen bent, terwijl dit vroeger de laatste 20 berichten waren... althans hier toch en je kon daar ook in scrollen dacht ik..

Tonerider
4 januari 2013, 08:29
nieuwe berichten is verdwenen? heb activity stream als oplossing, maar dat leest niet vlot.

Liquid Li0n
4 januari 2013, 08:40
ik vind die animated gif wel goed, daarin zie je echt dat het nog donkerder kan.

- 9lives.be Dark forum skin for Greasemonkey (http://userscripts.org/scripts/show/155596)

bestaat deze ook voor chrome, want deze is pas ECHT donker tov de standaard donker van nu

================

en dan nog een laatste vraag: waarom moest het forum aangepast worden, was toch goed zoals het was.

El Shampo
4 januari 2013, 10:51
Ik weet niet echt goed waar ik dit moest posten.

Sinds de update van het forum werkt tapatalk iets minder goed. Vooral het stuk waar je de gesprekken kan zien waar je zelf aan deel hebt genomen is foutief of verdwijnt gewoon.

Bij andere forums heb ik hier op het eerste zicht geen problemen mee.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Cyberkef
4 januari 2013, 10:53
Ik weet niet echt goed waar ik dit moest posten.

Sinds de update van het forum werkt tapatalk iets minder goed. Vooral het stuk waar je de gesprekken kan zien waar je zelf aan deel hebt genomen is foutief of verdwijnt gewoon.

Bij andere forums heb ik hier op het eerste zicht geen problemen mee.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Komt doordat de searchindex nog aan het rebuilden is (al een paar dagen, zie ook topic over de search).

eS
4 januari 2013, 12:49
Thx om 'geregistreerd' te veranderen in 'lid sinds', mss dat hetzelfde kan gebeuren met 'weblogartikelen'->'weblogs' ofzo.

smon
4 januari 2013, 13:22

Bedankt hiervoor, posts zien er al veel beter uit. Enkel de thread- en forumtitels vind ik iets te donker.

El Shampo
4 januari 2013, 13:37
Komt doordat de searchindex nog aan het rebuilden is (al een paar dagen, zie ook topic over de search).

Owkey, had ik niet gezien. Thx voor de info!

Utred
4 januari 2013, 14:09
Die dark skin ziet er al immens veel beter uit. Ik was uit pure miserie overgeschakeld naar de light skin, maar dat vind ik sowieso echt niet mooi. Nu kan ik al terug de donkere gebruiken zonder koppijn te krijgen. Gj Cyberkef!

kakature
4 januari 2013, 14:36

Dit is super, bedankt. Zo zou het er moeten uit zien imo :p

Li1quid
4 januari 2013, 14:40

Dat ziet er verdomd goed uit. Enkel verkies ik witte topic titels.

Mss kan cyberKef hier een voorbeeld aan nemen?

smon
4 januari 2013, 16:02
Dat ziet er verdomd goed uit. Enkel verkies ik witte topic titels.

Mss kan cyberKef hier een voorbeeld aan nemen?
Je kan de kleur van titels zelf aanpassen door de hex-kleurcode in de volgende lijn te veranderen:

addGlobalStyle('#breadcrumb a, .threadtitle a, .userinfo_extra a, .forumtitle a { color: #F56764 !important; }');
Ik zelf heb er een iets lichter rood van gemaakt.

Muscleduck
4 januari 2013, 19:52

- 9lives.be Dark forum skin for Greasemonkey (http://userscripts.org/scripts/show/155596)Dat 'mattere' rood is echt machtig icm het grijze. Het rood nu steept mij iets te veel af tegenover het donkere. Ook de rode bar bovenaan en grijze onderaan een post is schitterend. Simpele verandering, maar het maakt de individuele posts veel duidelijker.

EDIT: geen zin om een apart topicske ergens te maken? Kwestie van dat we suggesties kunnen doen? 'k Zou collaboreren maar ik ken niks van die scriptjes. Ik heb wel ideeën, maar geen idee hoe ik ze uitvoer. Verder dan was basis HTML raak ik niet :sad:

Li1quid
4 januari 2013, 20:20
Dat matte rood is inderdaad geweldig.

De top van het forum is ook opgekuist zie ik. Veel minder plaatsverspilling :)

KO
4 januari 2013, 20:51
Dit werkt prima in combinatie met Kwoothulpje trouwens.

http://i47.tinypic.com/154ygp3.png

McGregor
4 januari 2013, 20:59
De Quote Notification via email doet het trouwens niet meer.

u4ea
5 januari 2013, 20:56
Past ook perfect me mijn background scriptje.
https://dl.dropbox.com/u/12829219/Knipsel.PNG

Die blauwe pijltjes zouden wel nog een andere kleur mogen worden in de dark skin imo.

FLT
6 januari 2013, 21:18

Heel nice gedaan! Op basis van jouw werk ben ik nog iets verder gegaan om het nog meer naar mijn zin te krijgen:

http://cedricz.be/stuffz/9l_forum.png

Li1quid
6 januari 2013, 21:20
deel :drool:

BraveHeart
7 januari 2013, 00:07
Die dark skin is nu perfect, light vind ik gewoon te druk om daar uren aan te zitten.

Enige wat nog rood oogt zijn de links, maar dat is minder storend, even mijn cursor op de link houden en mijn browser vertelt waar ik op klik, geen probleem meer met die kleuren :niceone:

User deleted
7 januari 2013, 00:32
Kan de dark skin niet als de standaard ingesteld worden?

Telkens op een andere pc of na het wissen van de cookies moet je dat opnieuw op dark instellen. Bovendien lijkt me dat ook aantrekkelijker voor mensen die dit forum voor de eerste keer bezoeken.

sinterklaazz
7 januari 2013, 00:38
Yep sorry 9lives maar ik wil terug de donkere versie! Leest zelfs een pak makkelijk. Ik vind deze kleuren te steriel :)

Rikie
7 januari 2013, 01:19

Prachtig :love:
Dat is nu eens repkes-materiaal!!

Nu zelf nog wat aanpassingen maken. :cool:

u4ea
7 januari 2013, 10:51
Wel spijtig da da hier zo nen halve second later laad als den officiële in greasemonkey. Nu ziet ge da zo altijd verspringen. :(

McGregor
7 januari 2013, 12:30
Is de rode tekst blijvend voor de light skin?

Cyberkef
7 januari 2013, 13:42
Is de rode tekst blijvend voor de light skin?

Welke rode tekst?

McGregor
7 januari 2013, 15:30
Welke rode tekst?

De titels van de verschillende forums op 9lives, de titels van topics binnen een welbepaalde forum, user van het laatste bericht staat ook in het rood, de actieve gebruikers,...
Bij de dark skin is dit geen rood meer.

Ook vind ik locatie eigenlijk beter dan stad. Want sommige mensen kiezen er voor om bv enkel hun provincie te vermelden. Bovendien is Woumen moeilijk een stad te noemen :unsure:

Cyberkef
7 januari 2013, 23:48
De titels van de verschillende forums op 9lives, de titels van topics binnen een welbepaalde forum, user van het laatste bericht staat ook in het rood, de actieve gebruikers,...
Bij de dark skin is dit geen rood meer.
Ik heb het meeste werk in dark gestopt, en dan light wat laten liggen inderdaad :sad:

Ook vind ik locatie eigenlijk beter dan stad. Want sommige mensen kiezen er voor om bv enkel hun provincie te vermelden. Bovendien is Woumen moeilijk een stad te noemen :unsure:

:tongue: (maar wel terug rechtgezet)

Shivte
7 januari 2013, 23:55
Eerst de frontpage, nu het forum da nimeer aan te zien is. rofl
Wit met rood, hoe haalde het in uwe kop.

User deleted
8 januari 2013, 00:37
Locatie is wel degelijk met een 'c':

Woordenlijst Nederlandse Taal - Officiële Spelling (http://woordenlijst.org/zoek/?q=locatie&w=w)

W!mpix
8 januari 2013, 01:13
Ere wie ere toekomt, dark ziet er al MASSA'S beter uit vergeleken met het begin! :p
Nu nog de profile page en dergelijke, dan is het helemaal af

FurtiveDuck
8 januari 2013, 02:04
Locatie, plaats, stad... nu lokatie?

Cyberkef
8 januari 2013, 09:40
Locatie is wel degelijk met een 'c':

Woordenlijst Nederlandse Taal - Officiële Spelling (http://woordenlijst.org/zoek/?q=locatie&w=w)

Ai ai ai, mea culpa... Het was gisterenavond precies niet mijn beste avond ^.^

hashtag
8 januari 2013, 09:58
kom kom, dichterlijke vrijheid van cyberkef! maak er ineens 'lidt sinds' van. :p