PDA

Volledige versie bekijken : Forum (Quick) Editor in PM/Thread/Post te smal [Fixed]

Frado2005
29 december 2012, 11:55
Bugs:
Zwart thema:
quick edit: http://prntscr.com/nijrh
Nieuwe thread: 'onderwerp veld' heeft witte achtergrond wanneer cursor er in geplaatst ( + witte tekst= onzichtbaar)
Posts/threads zoeken: enkel posts/threads te vinden die op nieuwe forum gemaakt zijn

---

blue thema is weg..

Frado2005
29 december 2012, 11:57
Alsook:
'reageren' knop is gewoon quick reply. zou moeten quote zijn imo.
'meer opties' klikken bij quick edit geeft een witte pagina weer

awesome
29 december 2012, 15:29
Bij edit post ook een layout bug op mijn pc en een error als je dan nog eens op bericht bewerken drukt.
Chrome Versie 23.0.1271.97 m

Cerv.Be
29 december 2012, 16:58
Zelfde probleem hier als frado. (Chrome)

Foose
29 december 2012, 20:10
Zelfde hier (Firefox 17.0.1)

Cyberkef
29 december 2012, 21:12
Quick edit breedte bug doorgegeven aan Telenet Dev (kan ik van hier uit niet aanpassen).

Dakantochnie
29 december 2012, 23:54
De body waar je zelf een antwoord of een nieuwe tekst voor een PM dient te typen, is bij mij veel breder dan de outline van de rest van het forum; de kader loopt veel meer naar rechts door dan de rechterrand van het forum.

Firefox 17.0.1

Cyberkef
30 december 2012, 00:02
Ik heb de 2e css-width gewist, de fix voor de versmalling heb ik doorgegeven.

Xtralecherus
30 december 2012, 00:24
Is gewoon met de klak naar gesmeten. Dat een telenetmedewerker van telenet zo iets vrijgeeft als een forum doet geen eer aan het bedrijf telenet en zou ik gerust niet met willen werken...

Marsmillo
30 december 2012, 01:03
Heb dat hier ook, zowel in de light als dark layout. En zogoed als op alle plaatsen waar ik iets kan typen.
Bij het typen van deze reply, bij het sturen van PM's, bij quick replys, ook via de advanced reply functie of de edit post functie,...

Kunnen jullie momenteel tot alles gefixed is niet even een default theme draaien en de andere naar behoren aanpassen tot ze goed werken. Want dit is zogoed als niet bruikbaar. Draai hier trouwens Firefox, en geen plugins (nu toch niet, aangezien ik dacht dat het daarvan kwam, maar niet dus)

Nog een edit:
- In Firefox is het heel smal
- In Google Chrome is het ietsje breder
- In Internet Explorer is het bijna normaal goed (maar toch nog niet dat)

pinoken
30 december 2012, 11:26
Wanneer ik een reactie wil ziet het venster er als volgend uit.
http://i49.tinypic.com/5aomlk.png

Dit is zo in verschillende browsers en is ontzettend storend bij het schrijven van een langere doorlopende tekst.

BeeLz
30 december 2012, 11:30
Inderdaad, wou er ook net een thread over maken, heel storend.

kakature
30 december 2012, 11:31
Dat begrijp ik niet. Je kan niet alles testen voor je live gaat, maar zo'n vervelende bug moet je toch gezien hebben

Riverdale27
30 december 2012, 11:34
Ja voila, dat heb ik dus ook. Momenteel schrijf ik in een wit vak van misschien 5 regels hoog en 10 karakters breed. Zeer vervelend.

Hetzelfde heb ik wanneer ik mijn berichten wil bewerken. Soms zelf krijg ik gewoon een wit scherm met daarop een zwart bolletje, daaronder een komma, en daaronder een horizontale lijn.

Vimeo
30 december 2012, 11:37
Om één of andere reden kan ik niet meer inloggen op TapaTalk op mijn iphone. Ook al zijn mijn inloggegevens correct. Zou de 9live change er iets mee te maken hebben ?

Krayola
30 december 2012, 11:38
Same here.

Krayola
30 december 2012, 11:39
Ja voila, dat heb ik dus ook. Momenteel schrijf ik in een wit vak van misschien 5 regels hoog en 10 karakters breed. Zeer vervelend.

Hetzelfde heb ik wanneer ik mijn berichten wil bewerken. Soms zelf krijg ik gewoon een wit scherm met daarop een zwart bolletje, daaronder een komma, en daaronder een horizontale lijn.

Exact hetzelfde hier. Door het niet kunnen editen, moet ik dus nu dubbelposten.

Cerv.Be
30 december 2012, 11:40
+1

Komaan mannen, dit is wel serieus storend he. Dit zijn geen kleine bugs, maar grote fouten.

Soms zelf krijg ik gewoon een wit scherm met daarop een zwart bolletje, daaronder een komma, en daaronder een horizontale lijn.
Hier hetzelfde, doe je post edit vlieg je op een witte pagina. Indien je toch kan bewerken is de lay-out completely fucked.

Bes86
30 december 2012, 11:52

Dit is zo in verschillende browsers en is ontzettend storend bij het schrijven van een langere doorlopende tekst.
Exact hetzelfde hier.

En bij de dark-versie kan je de tekst echt slecht lezen: rood/grijs op een donkergrijze achtergrond... wie heeft da bedacht, man?

koolcast
30 december 2012, 11:56
Is inderdaad super irritant. Je kan het alleen maar langer maken, niet breder.
En als je een bericht wil bewerken ziet het er zo uit: http://i45.tinypic.com/2ezin42.png

Yellowfield
30 december 2012, 12:01
Dat deze bug over het hoofd is gezien, snap ik toch niet :)

Teknohol1c
30 december 2012, 12:03
Mja, Hier net hetzelfde probleem en dit vind ik toch ook wel ferm irritant...
Mozilla Firefox hier...

Mikkel
30 december 2012, 12:18
Zelfe probleem hier, Firefox 17.0.1

StanTem
30 december 2012, 12:25

Gisteren was dat dus niet, nu is het inderdaad om zeep.

Saphira
30 december 2012, 12:29
Idem hier. Ik krijg er het schijt van. Haal 9lives voor een paar uur dervan en zorg tenminste dat we dan een deftige website krijgen. Gisteren viel het nog mee, nadat ik gewoon geworden was aan de veranderingen. Maar om zo'n bug te hebben... :ironic:. Kunde niet echt excuses voor verzinnen dan gewoon slecht werk.

dr.trimble
30 december 2012, 12:32
dit heb ik ook, zowel met firefox als met chrome. Super irritant. Zelf de titel van een bericht wijzigen lukt niet meer en vlieg onmiddelijk op een volledig witte pagina

Lorim
30 december 2012, 12:34
Gisteren was dat dus niet, nu is het inderdaad om zeep.

Ik heb dit al de hele tijd gehad (firefox). Idd echt wel irritant.

Tapatalk op iPhone werkt hier, maar klopt nog niet helemaal. De laatste persoon die gereplied heeft, komt niet overeen met wie echt gereplied heeft enzo.

Renegadexxripxx
30 december 2012, 12:36
Gisteren had ik dit niet.

Enige lichtpunt is dat editten nu wel lijkt te werken. Maar man man man is het pokkeirritant dat de lengte van dit invulveld niet voldoende breed in basis is gedefinieerd.

BraveHeart
30 december 2012, 12:39
Firefox, IE en Safari, maakt niks uit, hetzelfde resultaat :)

BleKKie
30 december 2012, 13:47
Moest ik jullie zijn zou ik die opties om het font aan te passen er ook uit halen :)

Nu waarschijnlijk moet dit toch nog serieus aangepast worden zeker?
Gisteren, rond 11h30 werkte dit trouwens ook nog goed

Vimes
30 december 2012, 13:54
Zelfde probleem hier (Firefox 17.0.1)

Cyberkef
30 december 2012, 13:57
Yeh sorry voor de miserie, maar niemand van de TN mensen is bereikbaar om het echte probleem op te lossen, dus moet ik hier proberen via-via een oplossing te forceren zonder nòg meer kapot te krijgen :(

*edit* Heb kunnen een CSS injectie doen vlak na het laden van die globale 9lives css files (waar wij niet aankunnen) om die breedte terug te resetten. Hier ziet de breedte er terug goed uit in light/dark.

McGregor
30 december 2012, 14:11
Idd is terug in orde. Bedankt :niceone:

glashelder
30 december 2012, 14:16
Nice, meest irritante bug is gefixt. Thanks.

demon326
30 december 2012, 14:17
Yeh sorry voor de miserie, maar niemand van de TN mensen is bereikbaar om het echte probleem op te lossen, dus moet ik hier proberen via-via een oplossing te forceren zonder nòg meer kapot te krijgen :(

*edit* Heb kunnen een CSS injectie doen vlak na het laden van die globale 9lives css files (waar wij niet aankunnen) om die breedte terug te resetten. Hier ziet de breedte er terug goed uit in light/dark.

Kunt ge eventueel ook deze css toevoegen voor de code blocks voor webdev gedeelte:
<code>
{ .bbcode_container div.bbcode_code, .bbcode_container pre.bbcode_code
background: none repeat-x scroll 0 0 #4B4B4B !important;
}
</code>

Dan is het terug leesbaar :)
Bedankt voor de moeite & tijd die ge erin steekt.

demon326
30 december 2012, 14:18

Kunt ge eventueel ook deze css toevoegen voor de code blocks voor webdev gedeelte:
[code]
{ .bbcode_container div.bbcode_code, .bbcode_container pre.bbcode_code
background: none repeat-x scroll 0 0 #4B4B4B !important;
}
[code]

Dan is het terug leesbaar :)
Bedankt voor de moeite & tijd die ge erin steekt.

vloet
30 december 2012, 14:22
Is idd opgelost. Doet al veel, merci ^^

Saphira
30 december 2012, 14:26
Dank je wel lieve moderators

Renegadexxripxx
30 december 2012, 14:38
merci,

deze oplossing helpt al veel.

Lorim
30 december 2012, 15:27
applaus voor cyberkef

koolcast
30 december 2012, 15:48

Marsmillo
30 december 2012, 18:19
Hehe, zo dat is al veel beter nu!

Best vervelend dat jullie administratoren niet aan de bestanden kunnen en zo'n achterdeur technieken moeten gaan gebruiken om problemen op te lossen. Zou het niet gemakkelijker zijn mochten jullie wel die toegang krijgen? Bedoel, Cyberkef jij bent hier toch al lang Administrator, als ze jou niet zouden vertrouwen, wie vertrouwen ze dan wel !?

Nu, het is nog niet helemaal in orde, nog niet de volle breede wordt bij mij benut, maar het is in ieder geval wel bruikbaar nu. Merci! Nu nog de 99 andere zaken aanpassen en een deftige dark skin en we zijn helemaal blij!

Cyberkef
30 december 2012, 18:28
Zou het niet gemakkelijker zijn mochten jullie wel die toegang krijgen? Bedoel, Cyberkef jij bent hier toch al lang Administrator, als ze jou niet zouden vertrouwen, wie vertrouwen ze dan wel !?

We vragen er waarschijnlijk al 4 of 5 jaar om. Geen werknemer van Telenet == geen toegang. Ik kan zonder problemen een dump maken van alle e-mailadressen en verkopen voor een schoon prijsje, maar files mogen/kunnen aanpassen? Ho maar, stel dat we iets doen dat misloopt (itt hun perfecte zaken)! :doh:

We blijven proberen :)