PDA

Volledige versie bekijken : Internet Hotmail account geblokkeerd

Rogue
26 december 2012, 21:19
Hallo

Ik post dit bericht voor mijn vriendin. Toen ze een paar dagen terug wou inloggen verscheen de mededeling dat er mogelijk iemand anders gebruik maakt van haar account. Haar account is nu dus geblokkeerd. Om terug toegang te krijgen moest ze een vragenlijst invullen om te bewijzen dat zij de eigenaar is (onderwerpen laatste mails, aangemaakte groepen, enzovoort), maar dit heeft voorlopig niets opgebracht. Voor haar is het nogal vervelend omdat ze deze account quasi uitsluitend gebruikt voor haar werk.

Nu vraag ik mij af of er nog een andere manier is om hotmail te bereiken?

Exit
26 december 2012, 21:47
nope

die vragen optie doorlopen
wachtwoord reset naar 2de email, gsm, ... laten sturen

Rogue
26 december 2012, 22:11
nope

die vragen optie doorlopen
wachtwoord reset naar 2de email, gsm, ... laten sturen

Ze krijgt inderdaad ook de mogelijkheid om een telefoonnummer op te geven, maar ze staat daar tamelijk wantrouwig tegenover. In principe kan dat ook geen kwaad om haar nummer op te geven?

Skoebiedoe
26 december 2012, 23:14
Via die hotmail kunnen ze meer van haar te weten komen dan enkel van hare telefoonnr....

Exit
27 december 2012, 20:20
dat nummer wordt dan gelinkt aan de account
je kan het daarna terug aanpassen ...

Rogue
28 december 2012, 11:17
Ok, merci voor de hulp.

FluffyBeast
28 december 2012, 11:20
Ik heb iets anders gelezen.
Op facebook is er iemand die gepost heeft dat er accounts zijn gehacked.
Deze zorgen ervoor dat je profiel geblokkeerd is en sturen dan ee nvragenlijst op in naam van hotmail.
Aan de hand via die vragenlijst krijgen ze dan private gegevens van je los die ze niet zouden moeten te weten komen. Let dus op :)

't Kan zijn dat die persoon liegt en ongelijk heeft, maar voor 't zelfde geld....

Exit
28 december 2012, 11:26
checken naar welke site de lijst linkt en dan weet je wel of het goed zit of niet ...

FluffyBeast
28 december 2012, 11:32
nvm. Die gast eeft nu gezegd dat het wel degelijk hotmail is en hijzelf in de fout is. Nuja, better safe than sorry :)

kingjulie
28 december 2012, 11:35
spoor je vriendin best ook aan een sterk paswoord te kiezen met hoofdletters en cijfers. Misschien had ze dat al, maar vrouwen kennende zien ze daar het nut nooit van in ^^

Gonnor
29 december 2012, 17:03
2 dagen geleden ook gehad. Ik heb die vragenlijst ingevuld en ik kon vandaag een nieuw wachtwoord instellen. Ik heb eens gekeken naar mijn verzonden mails en in de tijd dat mijn account 'gehackt' was, is er zo'n mail naar iedereen van mijn contacten gestuurd om geld te verdienen online.

"Persoon X" check this out - I've been meaning to show you. "een site met uitleg en iemand die het gedaan heeft" it won't even cost you much to get in I have 4 months of bills paid in advance now! I can even reimburse this start up cost for you. I dont want you to miss the chance

veysiee
29 december 2012, 20:47
Eventjes iets vragen in deze topic:

Mijn iPhone trilde gisteren voortdurend, ik kijk en ik kreeg voortdurend automatisch mails terug van Hotmail dat mijn mail niet was toegekomen (post delivery failure hotmail). Nu ja ik kreeg er zo 500 :crazy: vandaag wil ik me aanmelden op pc en mijn account is geblokkeerd. 2x zo'n formulier ingevuld met 100% juiste informatie maar dat robot gedoe stuurt me terug dat ik te weinig informatie opgeef... al gezocht op internet maar daar zeggen ze blijven proberen. Weet er iemand hoe dit kan opgelost worden?

Gonnor
30 december 2012, 00:05
Ik had hetzelfde. Bij mij was mijn geboortedatum, postcode en land, onderwerpen, emailadressen en wachtwoorden voldoende om mijn account terug te krijgen.