PDA

Volledige versie bekijken : Netwerk gamen met apple airport extreme

attimos
22 december 2012, 14:33
Hoi allen,

Ik heb sinds enige tijd een apple airport extreme in het bezit. Tot voor kort speelde ik enkel dota online en had ik geen problemen met lag, ik kon ook vlot zelf games hosten zonder dat iemand lag had.
Wanneer ik nu echter fifa 13 online tracht te spelen, heb ik steeds onspeelbaar veel lag. De status van mijn firewall blijft ook steeds op restricted staan terwijl fifa 13 is toegestaan door mijn firewall (norton antivirus security). Het probleem situeert zich dus wss bij mijn router. Mijn vraag luidt nu: moet ik poorten openstellen voor fifa 13 online te kunnen spelen, en zoja, hoe gaat dat in zijn werk met apple airport extreme?

ALvast hartelijk dank !

neox387
22 december 2012, 16:04
komt ervan met een apple product. :D ook norton is maar ... , poorten openen donno je kan al online spelen dus lag gaat dat niet verhelpen denk ik.

Flumbooze
22 december 2012, 16:06
komt ervan met een apple product. :D ook norton is maar ... , poorten openen donno je kan al online spelen dus lag gaat dat niet verhelpen denk ik.

Wat heeft dat er nu mee te maken...

Inderdaad, je poorten openen.

attimos
23 december 2012, 14:31
En heeft iemand een idee welke poorten ik moet openen voor fifa 13?

Aap
23 december 2012, 14:52
En heeft iemand een idee welke poorten ik moet openen voor fifa 13?

Ik denk dat je dat zeer gemakkelijk zult vinden via fifa fan websites of via je favoriete zoekmachine.