PDA

Volledige versie bekijken : Engels voetbal 2012-2013 - Deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Vedeco
9 december 2012, 18:11
Hopsa!

dacuba
9 december 2012, 18:11
Vroeg mij al af waar het topic was.

Mudi
9 december 2012, 18:12
By the way, wat speelt Liverpool inspiratieloos ...

Vincort
9 december 2012, 18:15
By the way, wat speelt Liverpool inspiratieloos ...

Wat een verassing :s

Wilcao
9 december 2012, 18:16
Zo hebben we al bij al toch twee leuke wedstrijden gehad.

dacuba
9 december 2012, 18:24
Ongelofelijk wat slecht van Tottenham. Bij de 1-1 had Caulker hoe dan ook naar zijn keeper moeten luisteren en was de wedstrijd gespeeld geweest. Bij de 2-1 was Gallas, zoals gewoonlijk, weer ergens anders met zijn hoofd. In plaats van gewoon mee te lopen met Jelavic gaat hij zijn arm opsteken van buitenspel en stilstaan. Wat een drama en vooral Gallas moeten we zo snel mogelijk zien te lozen. Wat is die man ongelofelijk slecht zeg. Arsenal lacht zich de ballen uit de broek als ze hem zien spelen.

Hmm..

Alcoholic Punk
9 december 2012, 18:33
We verdienen een 3-1 maar heb schrik dat we opeens droog de gelijkmaker gaan tegen krijgen.

Alcoholic Punk
9 december 2012, 18:38
En wat heb ik gezegd. 2-2

Mudi
9 december 2012, 18:39
We verdienen een 3-1 maar heb schrik dat we opeens droog de gelijkmaker gaan tegen krijgen.

Van Joe Cole nog wel ...

Ik denk dat er nog ene keer gescoord zal worden ...

Mudi
9 december 2012, 18:41
Van Joe Cole nog wel ...

Ik denk dat er nog ene keer gescoord zal worden ...

:unsure:

Alcoholic Punk
9 december 2012, 18:43
Man man man.

Mudi
9 december 2012, 18:47
"Still 1 point! May b at the end of the season. This point ll b importante for us! Stay positif!!!! LoL coys"

https://twitter.com/AssouEkotto/status/277818599392030720

:rofl: :rofl: :rofl:

mtm
9 december 2012, 19:03
Damn! Op een kwartier van het einde wou ik nog posten dat dit de triestigste wedstrijd van dit seizoen was. Geen aanvallende dreiging, geen inspiratie, geen duels... Knap van Cole dat ie in deze wedstrijd eindelijk eens een verschil kon maken, schitterend én belangrijk doelpunt. De nodige dosis geluk (ook eindelijk eens van dat) zorgden voor de overwinning.

Echt de belangrijkste overwinning dit seizoen. Nu zitten we in de eerste helft van de rangschikking, aanklampen tot januari en dan iets proberen aan te trekken. Wat een resultaat voor ons!!!

St0wned
9 december 2012, 19:05
Damn op het einde van de eerste helft moeten afsluiten om te koken :p blij met de overwinning.

Alcoholic Punk
9 december 2012, 19:10
De wissel van Diamé heeft ons deels de das omgedaan. Kerel draagt de ploeg enorm.
Vond dat we hier minimum een punt hadden verdiend maar helaas.

St0wned
9 december 2012, 19:19
De wissel van Diamé heeft ons deels de das omgedaan. Kerel draagt de ploeg enorm.
Vond dat we hier minimum een punt hadden verdiend maar helaas.

op basis van wat ik gezien heb vind ik dat ook

gamer5
9 december 2012, 19:27
Wat een gelukje toch dat Diame geblesseerd geraakte. Echt de slechtste prestatie van het seizoen, verschrikkelijk gewoon. Rodgers gewoon overal de verkeerde keuzes gemaakt behalve dan Henderson erop brengen.

Maar de eerste keer het geluk aan onze zijde (hoewel de ref weer verschrikkelijk was), so I'll take it. 2 thuismatchen nu, hopen op het beste!

Jack Wilshere
9 december 2012, 21:16
https://twitter.com/AssouEkotto/status/277818599392030720

:rofl: :rofl: :rofl:

Geniaal. :)

Jepjep
9 december 2012, 21:25
Wat een schrijftaal ook.

Die reacties :D

blimey you've been out of the game for too long... nil points for a defeat benny

You'd have thought @AssouEkotto would understand the rules of football..

we lost u mong! Hurry up and get fit so gallas can fuck off!

Mudi
9 december 2012, 22:00
Ik denk dat hem ook niet weet wat de afkorting lol betekent :D

Hekje#
9 december 2012, 22:49
Dat was me al langer duidelijk dat AE geen verstand had :D

Alcoholic Punk
10 december 2012, 08:17
Wat een gelukje toch dat Diame geblesseerd geraakte. Echt de slechtste prestatie van het seizoen, verschrikkelijk gewoon. Rodgers gewoon overal de verkeerde keuzes gemaakt behalve dan Henderson erop brengen.

Maar de eerste keer het geluk aan onze zijde (hoewel de ref weer verschrikkelijk was), so I'll take it. 2 thuismatchen nu, hopen op het beste!

Voor jullie wel.
Ik hoop voor ons dat het wel meevalt.
Belangrijke speler.

mtm
10 december 2012, 10:57
Voor jullie wel.
Belangrijke speler.

Heeft die geen goedkope buy-out clausule in zijn contract? Want dan gaat die niet lang meer bij jullie zitten. Eigenlijk straf dat geen enkele ploeg meer interesse toonde om hem gratis aan te trekken, want bij Wigan was dat ook al een sterkhouder.

Logos
10 december 2012, 11:11
Voor jullie wel.
Belangrijke speler.

Geen goed nieuws blijkbaar...

Jonas89
10 december 2012, 13:29
BBC News - Manchester derby: Nine charged by police (http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-manchester-20666940)

Was dit in beeld of was het na de match ? (wedstrijd niet gezien)

Jepjep
10 december 2012, 13:32
BBC News - Manchester derby: Nine charged by police (http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-manchester-20666940)

Was dit in beeld of was het na de match ? (wedstrijd niet gezien)

Ja was in beeld. Hij wou net zijn shirt uitdoen op het veld na de wedstrijd toen het gebeurde.

chomo
10 december 2012, 14:13
Ging diene eigenlijk zijn shirt uittrekken voor de home fans? of heb ik da verkeerd gezien

Alcoholic Punk
10 december 2012, 16:42
Heeft die geen goedkope buy-out clausule in zijn contract? Want dan gaat die niet lang meer bij jullie zitten. Eigenlijk straf dat geen enkele ploeg meer interesse toonde om hem gratis aan te trekken, want bij Wigan was dat ook al een sterkhouder.

Jup 3.5M blijkbaar.
Wordt moeilijk om die te houden zo, zelfde fout als met Demba Ba.

3 maanden uit blijkbaar.
We zullen wel een dip hebben nu.

Mudi
10 december 2012, 17:00
Jup 3.5M blijkbaar.
Wordt moeilijk om die te houden zo, zelfde fout als met Demba Ba.

3 maanden uit blijkbaar.
We zullen wel een dip hebben nu.

Arsenal zou al interesse hebben :unsure:

Jammer dat hem geblesseerd is geraakt. Een serieuze verlies voor West Ham.

Alcoholic Punk
10 december 2012, 21:22
Ja ook al gehoord.
En groot verlies. Was onze sterkhouder. En ook al ben ik fan van Noble en Nolan, ze doen niet wat Diamé doet.

Onze beste aankoop van dit seizoen. Typisch wel dat we dan weer zo'n clausule in dat contract stoppen.

Jepjep
10 december 2012, 21:42
Misschien wou hij niet tekenen zonder die clausule? Gebeurt toch vrij vaak tegenwoordig.

Alcoholic Punk
10 december 2012, 21:55
WH kennende zou ik er nog niet in verschieten dat ze zelf zo'n clausule erin plaatsen.
Met Demba Ba hadden ze er ook zelf ingeplaatst dat hij vrij mocht vertrekken bij degradatie omdat ze overtuigd waren dat we niet gingen zakken (we stonden laatste nochtans)

gamer5
10 december 2012, 22:06

Alles was geregeld voor hem om naar LFC te komen in de zomer. Kenny wou hem en alles was eigenlijk al in kannen en kruike. Toen is Kenny vertrokke en Rodgers binnengehaald en de transfer is afgesprongen.

Bubba
11 december 2012, 20:36
http://distilleryimage3.s3.amazonaws.com/cfe4ab5a439111e29d6522000a9f134c_7.jpg

.@j26terry | Signing my first CFC contract aged 14. 18 years on and still fighting! | Webstagram - the best Instagram viewer (http://web.stagram.com/p/344020248834088887_247694870)

Held! :love:

|steven|
11 december 2012, 21:32
Wat een dramatische 1ste helft van Arsenal tegen Bradford City.

Arsenal speelt min of meer met hun typeploeg en ze worden bij momenten gewoon weggespeeld. Vermaelen, Ramsey, Gervinho, Podolski, allemaal shit as usual.

Bradford City staat verdiend voor.

Bubba
11 december 2012, 22:09
Wat een dramatische 1ste helft van Arsenal tegen Bradford City.

Arsenal speelt min of meer met hun typeploeg en ze worden bij momenten gewoon weggespeeld. Vermaelen, Ramsey, Gervinho, Podolski, allemaal shit as usual.

Bradford City staat verdiend voor.

Zou ideaal zijn moest Arsenal hier verliezen, veel concurrentie is er dan niet meer om de beker te pakken! :woohoo:

jackie
11 december 2012, 22:13
Gervinho :rofl:

Stan_V
11 december 2012, 22:38
Assist en goal voor Benteke in Norwich - A Villa! :)

dacuba
11 december 2012, 22:41
Die doet het écht wel goed.

Maxwell
11 december 2012, 22:54
Vermaelen heeft ook gescoord voor Arsenal
Go Belgjes :woohoo:

BeeLz
11 december 2012, 22:57
Gervinho zou niet meer meekunnen met Beveren zoals die nu speelt :o

Jepjep
11 december 2012, 22:58
Die doet het écht wel goed.

Inderdaad, die is zijn behoorlijke transfersom aan het rechtvaardigen met zijn prestaties. En die houdt Darren Bent gewoon op de bank.

TheRedDevils
11 december 2012, 23:14
Penalty's :D
http://www.frombar.tv/v-4/8/150/v-495192.html

Duke pakt de penalty van Cazorla :p

Jepjep
11 december 2012, 23:20
Oei arsenal, eerste 2 penaltys gemist

TheRedDevils
11 december 2012, 23:24
Vermaelen verpest het en schiet op de paal :p
Arsenal eruit :lol:

Vedeco
11 december 2012, 23:27
Toch wel zalig voor die vierdeklasser :)

|steven|
11 december 2012, 23:27
De emmer der vernederingen zit vol ;)

Tja, als je van een ploeg uit League Two met min of meer uw typeploeg niet kunt winnen na 90 minuten zegt dat genoeg. We moeten de plaat blijven grijs draaien, te weinig kwaliteit, te veel brol, altijd dezelfde tactiek die niet rendeert, ...

Leuk voor Bradford City, al geruime tijd sympathie voor die ploeg. Als je dat stadion ook ziet.

dacuba
11 december 2012, 23:31
Hmm, mooie penaltyreeks zeg.

mtm
11 december 2012, 23:32
Chamakh, Gervinho en Ramsey zijn het niet waard om voor Arsenal te spelen. De rest acteert al weken niet meer op niveau. Wilshere wel goed, maar zegt misschien ook veel dat die de beste speler is op dit moment.

Dat zijn dus 4 ploegen die al stevig moeten investeren in januari: Arsenal, Liverpool, City en Chelsea. Ik ben eens benieuwd wat er van zal komen.

dacuba
11 december 2012, 23:37
mtm, waar moeten City en CFC volgens jou nog investeren? City een CV en CFC een DM en spits?

BeeLz
11 december 2012, 23:45
City in een deftige trainer en een winger, snap nog altijd niet waarom ze Johnson hebben laten gaan. Verdedigend hebben ze voor elke positie 2 spelers dus zie niet in waarom ze een CV zouden nodig hebben.

En Chelsea inderdaad een DM, spits en eventueel een extra CM die het spel meer kan sturen dan Ramires.

Voeg Tottenham ook maar toe aan dat lijstje mtm ;)

Ben eens benieuwd hoe lang Wenger hier nog mee gaat wegkomen, in 120mins niet met u typeploeg kunnen winnen tegen een ploeg uit League 2, geweldig toch.

dacuba
11 december 2012, 23:57
AJ vond ik altijd ne zalige speler met een heerlijke linker maar tis nu niet dat die de pannen van het dak speelt bij Sunderland. Ik vroeg me ook af waarom ze die hebben laten gaan, maar gelijk hij nu speelt? Heb wel niet elke match gezien. CV omdat Toure en Lescott mogen vertrekken en Kolarov / Clichy ook andere plaatsen hebben. Ik weet niet hoe fit Maicon is en als Nastasic een slechte periode gaat hebben.

Extra CM? Die zit in Bremen. :p

mtm
12 december 2012, 00:04
Vooral hun non-transfers herstellen.

Bij City duidelijk hun verdediging. Maicon is waardeloos, en Lescott is een dwaas. Speelde vorig seizoen eigenlijk supergoed naar zijn doen. Nastacic doet het aardig, maar ge gaat echt geen kampioen spelen met hem en Kompany. Kolo Touré moest al lang buiten gekegeld zijn. Op het middenveld is Rodwell (op dit moment) even middelmatig als Barry. Javi Garcia is gehaald voor die positie maar wordt vreemd genoeg amper gebruikt, mede door blessures. Ze kunnen ook wel een flank gebruiken want Nasri, Milner en Balotelli sucken in vergelijking met de wingers bij United. Dat zijn echte wingers daar, geen spelers die gewoon in de ploeg gedumpt moeten worden omwille van hun naam. Balotelli levert altijd een gevecht met zichzelf dus daar hebt ge al niets aan, bovendien is hij beter in de spits. Milner is een werker, maar heeft geen snelheid of actie voor de flank. Nasri sloft er maar wat bij als volgevreten vedette en lijkt me nuttiger centraal. Maar daar staat Silva en die is 3 keer zo goed.

Chelsea zegt ge zelf al. Zeker nu Romeu 6 maanden out is, hebben ze nood aan een defensieve middenvelder. Het verbaast me trouwens dat Benitez tot nu toe Malouda nog niet terug bij de groep heeft gebracht. Tenminste een flank die verdedigend ook zijn werk doet. Met die huppeltrienen voorin worden de backs veel te veel aan hun lot overgelaten.

Eigenlijk hebben beide ploegen gewoon oerdom geïnvesteerd. Arsenal wou niet investeren en Liverpool kon niet (of is niet slim genoeg/heeft een faalscouting).

BeeLz
12 december 2012, 00:05
Johnson speelde dit weekend heel sterk vond ik, het is vooral omdat hij City meer opties gaf. Nu moet Maicon als rechterwinger opdraaien als City in problemen zit. Dan toch liever Johnson.

Idd, De Bruyne is een goede optie, alleen weet ik niet op die de ervaring al heeft om op die plaats het spel te gaan verdelen

Mudi
12 december 2012, 00:15
Hahahaha wat een stelletje losers bij Arsenal!!!

Ze moesten zich schamen daar! Duurste tickets voor voetbal te gaan zien en voor wat?Zodat WIJ (de supporters) de lonen van Squillaci, Chamakh, Arshavin, Diaby, Santos, Bendtner, Gervinho, Walcott, ... mogen betalen!

Ik ben het beu om deze ploeg zo te zien spelen. Ook al wonnen we al jaren niks, we hadden tenminste onze "mooie" voetbal. Nu weet ik nog niet eens wat er te bezien is. Saai voetbal met overrated and overpaid voetballers. Bah!

BeeLz
12 december 2012, 00:31
Ondanks het leedvermaak dat ik momenteel heb leef ik wel mee met sommige Arsenal supporters.

Arsenal heeft alles om een topclub te zijn maar om een of andere reden scheelt er iets met de mentaliteit. Wenger heeft goed werk geleverd maar denk toch dat het dringend tijd is om een andere richting op te gaan. Elk jaar worden de beste spelers verkocht, met als toppunt RVP naar Manchester United, en "vervangen", maar er wordt eigenlijk niet getracht het team sterker te maken.
Als je als zo een grote club als ambitie top 4 hebt scheelt er toch iets, als je jaar in jaar uit je concurrenten met de prijzen ziet lopen en het bestuur en coach dan tevreden zijn met een plaats in de CL moet dat als fan ongelofelijk frustrerend zijn. Fans willen prijzen, het bestuur van Arsenal wil blijkbaar gewoon de portemonnee vullen. Die mentaliteit van het bestuur stroomt ook door naar de spelers, 4de plaats is blijkbaar toch goed genoeg want Wenger krijgt een schouderklopje van Gazidis, precies Belgisch voetbal waar het enkel draait om de centen in de CL. Al de rest boeit niet.

Als je dan de persconferentie na deze match hoort moet de maat toch vol zijn als fan. Op een gegeven moment moet je als manager toch kunnen zeggen van dit kan gewoon niet, overbetaalde vedetten die verliezen tegen een stelletje amateurs, maar nee, Wenger kan het niet steken op de inzet van zijn spelers. Bij de preminiemen kan je dat nog zeggen maar toch niet in een match als dit.

dacuba
12 december 2012, 00:40
Hahahaha wat een stelletje losers bij Arsenal!!!

Ze moesten zich schamen daar! Duurste tickets voor voetbal te gaan zien en voor wat?Zodat WIJ (de supporters) de lonen van Squillaci, Chamakh, Arshavin, Diaby, Santos, Bendtner, Gervinho, Walcott, ... mogen betalen!

Ik ben het beu om deze ploeg zo te zien spelen. Ook al wonnen we al jaren niks, we hadden tenminste onze "mooie" voetbal. Nu weet ik nog niet eens wat er te bezien is. Saai voetbal met overrated and overpaid voetballers. Bah!

Er ontbreekt eigenlijk maar 1 ding bij Arsenal:

http://1.bp.blogspot.com/-0njW_hEr_4Y/UETocAdlCjI/AAAAAAAACeI/G4PhLERipVk/s1600/Robin-van-Persie-Manchester-United-Shirt-Wallpapers-Murals-2012.jpg

Heb de match niet gezien, enkel de pingels.. was het zo slecht?

Jonas89
12 december 2012, 09:12
Chelsea zegt ge zelf al. Zeker nu Romeu 6 maanden out is, hebben ze nood aan een defensieve middenvelder. Het verbaast me trouwens dat Benitez tot nu toe Malouda nog niet terug bij de groep heeft gebracht. Tenminste een flank die verdedigend ook zijn werk doet. Met die huppeltrienen voorin worden de backs veel te veel aan hun lot overgelaten.

Laat die over-rated Fransman maar waar hij is, bij de reserven dus. Hopelijk is hij binnen paar weken weg...

Maar idd, een middenvelder zou er zeker mogen bijkomen. Type Fellaini zou goed zijn, al zie ik deze naar Man Utd trekken...

Mudi
12 december 2012, 11:48
Ondanks het leedvermaak dat ik momenteel heb leef ik wel mee met sommige Arsenal supporters.

Arsenal heeft alles om een topclub te zijn maar om een of andere reden scheelt er iets met de mentaliteit. Wenger heeft goed werk geleverd maar denk toch dat het dringend tijd is om een andere richting op te gaan. Elk jaar worden de beste spelers verkocht, met als toppunt RVP naar Manchester United, en "vervangen", maar er wordt eigenlijk niet getracht het team sterker te maken.
Als je als zo een grote club als ambitie top 4 hebt scheelt er toch iets, als je jaar in jaar uit je concurrenten met de prijzen ziet lopen en het bestuur en coach dan tevreden zijn met een plaats in de CL moet dat als fan ongelofelijk frustrerend zijn. Fans willen prijzen, het bestuur van Arsenal wil blijkbaar gewoon de portemonnee vullen. Die mentaliteit van het bestuur stroomt ook door naar de spelers, 4de plaats is blijkbaar toch goed genoeg want Wenger krijgt een schouderklopje van Gazidis, precies Belgisch voetbal waar het enkel draait om de centen in de CL. Al de rest boeit niet.

Als je dan de persconferentie na deze match hoort moet de maat toch vol zijn als fan. Op een gegeven moment moet je als manager toch kunnen zeggen van dit kan gewoon niet, overbetaalde vedetten die verliezen tegen een stelletje amateurs, maar nee, Wenger kan het niet steken op de inzet van zijn spelers. Bij de preminiemen kan je dat nog zeggen maar toch niet in een match als dit.

Idd, onze eigenaar maakt Arsenal kapot. Voor hem interesseert het niet als Arsenal nu 15de zou eindigen, zolang Arsenal maar winst kan maken.

Sinds hij eigenaar is geworden van Arsenal, heeft hij 0 euro uit eigen zakken geïnvesteerd in de club! Hij vindt dat Arsenal perfect self-sustainable is, maar hiervoor hebben we elke jaar onze beste spelers moeten verkopen. Als hij elk jaar maar £30m had geïnvesteerd in ZIJN EIGEN BEDRIJF, dan zou Arsenal helemaal niet de behoefte gehad hebben om topspelers te verkopen en zou het nu een veel grotere merk geweest zijn.

Maar dankzij onze fucked up eigenaar, gaat Arsenal alleen maar bergaf i.p.v. zijn potentie te gebruiken.

Bubba
12 december 2012, 12:09
Idd, onze eigenaar maakt Arsenal kapot. Voor hem interesseert het niet als Arsenal nu 15de zou eindigen, zolang Arsenal maar winst kan maken.

Sinds hij eigenaar is geworden van Arsenal, heeft hij 0 euro uit eigen zakken geïnvesteerd in de club! Hij vindt dat Arsenal perfect self-sustainable is, maar hiervoor hebben we elke jaar onze beste spelers moeten verkopen. Als hij elk jaar maar £30m had geïnvesteerd in ZIJN EIGEN BEDRIJF, dan zou Arsenal helemaal niet de behoefte gehad hebben om topspelers te verkopen en zou het nu een veel grotere merk geweest zijn.

Maar dankzij onze fucked up eigenaar, gaat Arsenal alleen maar bergaf i.p.v. zijn potentie te gebruiken.

Dat zal hem dan toch vies tegenvallen als Arsenal niet meer in de top 4 geraakt en volgend jaar geen CL speelt en dus ook geen CL geld krijgt.

Gavin
12 december 2012, 12:46
City in een deftige trainer en een winger
http://api.ning.com/files/A1hYYdKg0IITYmnM1PZk2V9KQub1MJTUdWECnFClZ3wdHQ053L yrhlhtiN23zdhXXwy00kKXMAwLcjdNT350Bcb03sgbh-en/mourinho.jpg

http://media.melty.fr/article-1091599-ajust_440/50-millions-d-amis-pour-cristiano-ronaldo.jpg

BeeLz
12 december 2012, 13:24
Dat zal hem dan toch vies tegenvallen als Arsenal niet meer in de top 4 geraakt en volgend jaar geen CL speelt en dus ook geen CL geld krijgt.

4de plaats is nog open voor veel teams. Tussen de 4de plaats en 13de plaats zijn 6 punten verschil en geen enkel van de teams maakt voorlopig een geweldige indruk imo. Grootste kanshebbers lijken me Everton, Spurs en Arsenal maar zelfs Liverpool hoeft niet perse afgeschreven te zijn voor de 4de plaats. Veel zal afhangen van de Januari transfers.

Bubba
12 december 2012, 13:33
4de plaats is nog open voor veel teams. Tussen de 4de plaats en 13de plaats zijn 6 punten verschil en geen enkel van de teams maakt voorlopig een geweldige indruk imo. Grootste kanshebbers lijken me Everton, Spurs en Arsenal maar zelfs Liverpool hoeft niet perse afgeschreven te zijn voor de 4de plaats. Veel zal afhangen van de Januari transfers.

3de plaats is ook nog open hoor, enkel de eerste twee liggen al min of meer vast. Wat Everton betreft: als Fellaini vertrekt in januari, en die kans is toch redelijk, dan zie ik hun succes direct voorbij zijn. West Brom lijkt me ondertussen ook wel aan het einde van hun run te zijn.

Blijft volgens mij over: Chelsea, Spurs en Arsenal.

Logos
12 december 2012, 13:33

Geld is er nochtans, het willen uitgeven is iets anders. Wenger doet daar ook aan mee hoor, net zoals hij voor een habbekrats Franse talentjes wil kopen die op niks uitdraaien

*Springkonijn*
12 december 2012, 14:42

Van de mentaliteit dat de voorzitters maar geld moeten blijven stoppen in het voetbal moet toch ook eens worden afgestapt. Dat blijft niet duren, en al zeker niet als de financial fair play er zal door komen. Op dat moment zal Arsenal misschien de slimste van de BPL geweest zijn!? Volgens mij is er niets mis met self-sustainable zijn? Of zie ik dat verkeerd?
De vraag of het budget van Arsenal juist verdeeld wordt is een andere kwestie. En als hij het budget dat bij Arsenal overblijft in eigen zak stopt is het al helemaal verkeerd.

Hekje#
12 december 2012, 14:43
Ik zou liverpool btw nog niet afschrijven voor plaats 4 hoor. Ze hebben dan een mindere start gehad, maar ploegen als Spurs & Arsenal laten het duidelijk ook regelmatig afweten.

En owja: Parker is terug :love:

Jack Wilshere
12 december 2012, 14:58
Chamakh, Gervinho en Ramsey zijn het niet waard om voor Arsenal te spelen. De rest acteert al weken niet meer op niveau. Wilshere wel goed, maar zegt misschien ook veel dat die de beste speler is op dit moment.

Dat zijn dus 4 ploegen die al stevig moeten investeren in januari: Arsenal, Liverpool, City en Chelsea. Ik ben eens benieuwd wat er van zal komen.

Een Podolski overtuigd mij toch ook allesbehalve hoor.

Er ontbreekt eigenlijk maar 1 ding bij Arsenal:

http://1.bp.blogspot.com/-0njW_hEr_4Y/UETocAdlCjI/AAAAAAAACeI/G4PhLERipVk/s1600/Robin-van-Persie-Manchester-United-Shirt-Wallpapers-Murals-2012.jpg

Heb de match niet gezien, enkel de pingels.. was het zo slecht?

Er ontbreekt meer dan Robin Van Persie, vorig seizoen speelden we ook dramatische matchen maar scoorde RvP één goal of net die goal meer dan onze tegenstander, hoeveel punten we vorig seizoen zo geraapt hebben... Nu hij weg is merk je pas echt waar er wat mankeert. En een RvP vervang je niet door Giroud (was infeite al gekocht voor zijn transfer), dat kan een leuke sub zijn maar niet meer dan dat.

St0wned
12 december 2012, 14:59
het is bijna een half wonder dat we maar 6 punten van plek 4 staan :p een paar goeie transfers straks en we maken een deftige kans imo. en in het beste geval begint chelsea nog meer te zwalpen en is de 3de plek nog haalbaar.

BeeLz
12 december 2012, 15:44
Van de mentaliteit dat de voorzitters maar geld moeten blijven stoppen in het voetbal moet toch ook eens worden afgestapt. Dat blijft niet duren, en al zeker niet als de financial fair play er zal door komen. Op dat moment zal Arsenal misschien de slimste van de BPL geweest zijn!? Volgens mij is er niets mis met self-sustainable zijn? Of zie ik dat verkeerd?
De vraag of het budget van Arsenal juist verdeeld wordt is een andere kwestie. En als hij het budget dat bij Arsenal overblijft in eigen zak stopt is het al helemaal verkeerd.

Investering kunnen ook geld opbrengen, maar er wordt gewoon niet geïnvesteerd en er wordt slecht omgegaan met de middelen die aanwezig zijn. Mannen als Chamakh en Gervinho die dubbel zoveel verdienen als het volledige team van Bradford terwijl die op hun huidig niveau zelfs daar geen meerwaarde zouden zijn.

Op zich is het idd goed om self-sustainable te zijn maar dat kan evengoed anders, Arsenal is een topclub, met een groot stadion en een grote fanbase die al 20j champions league spelen. Dan is het toch niet aanvaardbaar dat je elk jaar je beste spelers moet verkopen en dan nog aan rechstreekse concurrenten. Er is gewoon een duidelijk gebrek aan ambitie bij het bestuur en Wenger en dat vertaalt zich naar de spelers toe

s.i.m.o.n
12 december 2012, 15:47
Wat een teleurstelling. Ganse match bijna niets weggeven. Hun goal valt dan ook na een discutabele overtreding van Vermaelen. Jammer dat we onze kansen niet zelf konden afmaken + die keeper van Bradford speelt een erg degelijk partij.
Het is toch écht wel al lang duidelijk dat Gervinho en Ramsey gewoon NOOIT meer hoeven te spelen... Vooral voor Ramsey vind ik dat erg dat ik zoiets moet zeggen, want dat was echt een zalige speler vroeger (voor zijn zware blessure). Ik snap echt niet dat Wenger hun nog kansen blijft geven. Toen Rosicky erop kwam, draaide het plots weer beter.

@Mensen die hier zitten te zagen over het spel van Arsenal. Hebben jullie de match gezien? Ok, goed was het niet. Maar Arsenal heeft dit jaar al veel slechtere wedstrijden gespeeld. Ik heb het gevoel dat hier wordt geoverdramatiseerd (ofzoiets...), en dan vooral door niet Arsenal sups.
Volgende match wil ik Rosicky in de basis zien. Heeft enkel nog maar goede dingen laten zien als hij speelde dit seizoen.

BeeLz
12 december 2012, 15:58
@Mensen die hier zitten te zagen over het spel van Arsenal. Hebben jullie de match gezien? Ok, goed was het niet. Maar Arsenal heeft dit jaar al veel slechtere wedstrijden gespeeld..

Het was tegen een 4de klasse ploeg die best nog probeerde aan te vallen indien het mogelijk was, er was ruimte genoeg om je spel te spelen. Sorry, met alle respect voor Bradford, maar dat is gewoon schaamtelijk voor Arsenal. Dat je tegen een ploeg als Stoke moeilijk tot voetballen komt is begrijpelijk maar tegen Bradford is er geen excuus. Dit is echt wel erger dan 8-2 verliezen tegen Man Utd. Er zat niks bezieling in het team, enkel Cazorla en Wilshere speelden aanvaardbaar en Ox probeerde wel maar kon het niet. De rest stond er gewoon bij als een bende luie primadonnas.

Er zitten gewoon geen mensen met karakter meer bij Arsenal, moesten jullie nog spelers als Ljungberg, Adams, Seaman, Dixon, Bould hebben zou het niet waar geweest zijn. Misschien niet de beste voetballers die Arsenal ooit heeft gehad maar die gooiden wel elke keer hun kop ervoor.

s.i.m.o.n
12 december 2012, 17:35
Het was tegen een 4de klasse ploeg die best nog probeerde aan te vallen indien het mogelijk was, er was ruimte genoeg om je spel te spelen. Sorry, met alle respect voor Bradford, maar dat is gewoon schaamtelijk voor Arsenal. Dat je tegen een ploeg als Stoke moeilijk tot voetballen komt is begrijpelijk maar tegen Bradford is er geen excuus. Dit is echt wel erger dan 8-2 verliezen tegen Man Utd. Er zat niks bezieling in het team, enkel Cazorla en Wilshere speelden aanvaardbaar en Ox probeerde wel maar kon het niet. De rest stond er gewoon bij als een bende luie primadonnas.

:wtf: ik zag net wel inzet, net zoals ik vorig weekend ook veel inzet zag.

Ik ga grotendeels met je akkoord hoor. Het is zeker schandelijk om te verliezen tegen een 4e klasser. Maar speel deze match nog 10 keer en ik ben er zeker van dat ze telkens winnen. Gewoon ook een dosis pech gehad, no need to dramatise.

Jonas89
12 december 2012, 17:50
Héhé :D

http://pbs.twimg.com/media/A964JpMCQAAsAMe.jpg

|steven|
12 december 2012, 17:50
Ik heb de match gezien, en het trok echt op niks hoor, wat Arsenal toonde. Wat er gisteren gebeurde was geen uitschuiver of accident de parcours, neen, gewoon het bewijs, de bevestiging dat het de laatste tijd gewoon slecht gaat.
Vermaelen werd ook weer een paar keer echt weggespeeld door Wells.
Bradford heeft daar verdiend gewoon, tot minuut 70 waren zij feitelijk baas, met de beste kansen.

We moeten niets minimaliseren, het is gewoon een schande om met min of meer uw typeploeg niet te kunnen winnen tegen een vierdeklasser (die zijn trouwens geen amateurs, de meesten (iedereen?) heeft daar een profcontract, dacht ik).
Als we daar gaan verliezen met een belofteploeg, dan is dat niet erg. Maar nu, je pakt het serieus aan door dat elftal op de mat te brengen, en dan dat.

Het spel lijkt al maanden op geen zak, ook vorig seizoen was het pover, maar door het falen van de rest werden we nog vierde. Het erge is dat er ook niets veranderd in tactiek, spelers, ... we blijven gewoon spelen met klooiers als Gervinho. En dan ziet ge soms ook nog eens Arshavin opdraven.
We hebben vaak veel balbezit, maar er is o zo weinig dreiging, kansen, ..

We hebben geen puntenpakker in doel, de achterlijn staat op flanellen benen, Sagna levert ook amper goede centers, Oxlade-Chamerlain is een talent maar het komt er ook nog niet uit, ... enz enz, iedereen weet dat er kwaliteit tekort is.

Bubba
12 december 2012, 18:43
Héhé :D

http://pbs.twimg.com/media/A964JpMCQAAsAMe.jpg

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/563661_173157202808554_11243657_n.jpg

:p

Sir.Killalot
12 december 2012, 20:37
TEVEZ TEACHES BALOTELLI | Advent Calendar | December 9 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SkPTAfYn1mM#)!

Balotelli zijn paniekerig gezicht wanneer Tevez hem zegt dat hij zelf zijn cadeau moet inpakken :')

Jack Wilshere
12 december 2012, 20:46
Als dat niet gespeeld is moet die echt wel ongeloofelijk dom zijn die Balotelli, laat zich trouwens beledigen waar hij bij staat en hij zegt er amper iets op, of het was nog niet tot hem doorgedrongen.

mojojojo
12 december 2012, 21:19
http://u.goal.com/238600/238668hp2.jpg

Dat met die bib was zoveel erger dan dat trouwens, 'k denk dat Balotelli gewoon nogal verwend werd door z'n adoptieouders en thuis mocht voetballen en rondklooien zoveel hij wou :p Zou 'm z'n eigen veters kunnen strikken?

Maxwell
13 december 2012, 09:51
Guardiola tells Arsenal: You're my top choice in England

The Spaniard, who has also been targeted by number of clubs on the continent, has made clear that he would prefer a move to the north London outfit over Chelsea and Manchester City

FWIW: Guardiola tells Arsenal: You're my top choice in England - Goal.com (http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/12/12/3597296/guardiola-tells-arsenal-youre-my-top-choice-in-england)

kwistenbiebel
13 december 2012, 09:59
Straf! Maar zou het wel graag zien.. Als het artikel echt klopt is het wel dik in het gezicht van Chelsea omdat door hun onstabiele werkomgeving voor trainers ze waarschijnlijk hun nummer 1 keuze niet zien komen..

Bubba
13 december 2012, 10:03
Goal.com...

En ofwel is het allemaal media onzin ofwel heeft Guardiola elke week een andere "eerste keuze". ;)

Zou het wel niet erg vinden moest het waar zijn, wil hem liever niet bij Chelsea zien.

Maxwell
13 december 2012, 10:11
Vandaar de FWIW :p

Twas hier zo stil :unsure:

Jonas89
13 december 2012, 11:02
Team v Monterrey: Cech (c); Azpili, Ivan, Cahill, Cole; D Luiz, Mik; Mata, Oscar, Hazard; Torres. #CFCJapan

David Luiz als VMC :)

Bubba
13 december 2012, 11:23
Team v Monterrey: Cech (c); Azpili, Ivan, Cahill, Cole; D Luiz, Mik; Mata, Oscar, Hazard; Torres. #CFCJapan

David Luiz als VMC :)

Eindelijk. :p

Runkle
13 december 2012, 11:36
Voor de geïntresseerden; sopcast channel 138416.

Bubba
13 december 2012, 11:49
Inderdaad, lekkere opbouw en finish.

En Luiz hoort gewoon thuis op dat middenveld. :love:

dacuba
13 december 2012, 12:03
Voor de geïntresseerden; sopcast channel 138416.

Ook op ST :)

Bubba
13 december 2012, 12:11
0-1 en ze stoppen weer met voetballen...

mtm
13 december 2012, 12:13
En Luiz hoort gewoon thuis op dat middenveld. :love:

Haha, speel hem daar maar. Ge zult veel op uw appel krijgen.

Die heeft totaal geen intelligentie om op die positie te spelen. Zonet zag ik hem doordekken tot halverwege de helft van Monterrey, waardoor er een gigantisch gat kwam tussen middenveld en verdediging. Tegen betere tegenstanders zijt ge direct gezien in dat geval.

Zijn rushes kunnen misschien wel fijn zijn, maar tactisch is dat gewoon een domme speler.

Jonas89
13 december 2012, 12:38
Goeie match van Hazard

Bubba
13 december 2012, 12:40
Haha, speel hem daar maar. Ge zult veel op uw appel krijgen.

Die heeft totaal geen intelligentie om op die positie te spelen. Zonet zag ik hem doordekken tot halverwege de helft van Monterrey, waardoor er een gigantisch gat kwam tussen middenveld en verdediging. Tegen betere tegenstanders zijt ge direct gezien in dat geval.

Zijn rushes kunnen misschien wel fijn zijn, maar tactisch is dat gewoon een domme speler.

Dat moet ik dan gemist hebben. Doet goed zijn werk, vooral aanvallend. Inderdaad iets minder verdedigend, maar geen grote fouten en uiteindelijk is het zijn eerste keer op die positie. Als het de bedoeling is dat hij daar een rol gaat spelen zal daar wel aan gewerkt worden.

Jack Wilshere
13 december 2012, 14:35
Op welke positie heeft hij gespeeld, DM? Want als hij dan verdedigend minder is ben je wel om problemen aan het vragen.

@Guardiola’s 1st choice

Van mij mag hij komen op voorwaarde dat hij aan een project mag werken en men niet verwacht dat hij Arsenal naar 1-2 jaar op zijn Catalaans kan laten voetballen. Bovendien was het voetbal dat Barcelona bracht onder Guardiola ook niet enkel zijn verdienste maar ook van die Txiki (of hoe noemt hem daar) die naar City is gegaan en de rest vd technische staf, Gavin of Lilspanyol zullen daar wel meer duidelijkheid over kunnen verschaffen.

Maar kom, de kans dat er enige waarheid in een artikel van goal.com zit is ook niet al te groot en laat het dan nog zijn eerste keuze zijn... Als het om de flappen gaat zal Arsenal altijd achterwege blijven zolang the boys at the top enkel maar naar de winst kijken.

Runkle
13 december 2012, 14:46
Op welke positie heeft hij gespeeld, DM? Want als hij dan verdedigend minder is ben je wel om problemen aan het vragen.

Niet als pure DM, eerder Box-to-Box. Mikel was de echte DM.

Bubba
13 december 2012, 14:46

Nee, Mikel was DM met Luiz erlangs eerder als CM.

Edit: Damn you Runkle! :angry:

s.i.m.o.n
13 december 2012, 17:58
sporza: "Wenger mag shoppen met 61 miljoen euro" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Engeland/121213_Wenger_budget)

Nu ben ik eens écht benieuwd wat daar van gaat komen!

Kiiilerke
13 december 2012, 17:59
buy all the french ligue 1 players!

NemesisBE
13 december 2012, 18:02
Gourcuff en Gouffran kopen, ik zie het em nog doen. Of Gomis :D

Jack Wilshere
13 december 2012, 19:39
Ik wil het effectief nog wel eens zien of hij dat geld ter beschikking gaat krijgen, elk jaar enkele weken voor de transferperiode komt dat bericht naar boven. Vorig seizoen was het voor 100 miljoen!

mtm
13 december 2012, 22:53
Omdat Arsenal ook effectief de sollen heeft.

BeeLz
14 december 2012, 00:31
Over Spurs werd dat ook gezegd vorig seizoen dat ze £40mil mochten spenderen + de transfersom van Modric.

Eerst zien en dan geloven, bovendien zou ik toch niet graag hebben dat een manager als Wenger zoveel geld te spenderen heeft als fan, zeker niet op deze moment. Wenger zou het eigenlijk al afgetrapt moeten zijn, dan zou ik als fan liever hebben dat er een grote trainer met een nieuw project komt en dat ze die dan alle kansen geven en een schoon bedrag om te investeren. Als hij dat geld nu investeert in wat jongens die floppen kan dat nefast zijn voor de komende jaren.

Sir.Killalot
14 december 2012, 11:04
sporza: "Wenger mag shoppen met 61 miljoen euro" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/Engeland/121213_Wenger_budget)

Nu ben ik eens écht benieuwd wat daar van gaat komen!

Op VoetbalBelgië hebben ze er al 111 miljoen van gemaakt :')

kwistenbiebel
14 december 2012, 11:14
't Is ergens te hopen dat Wenger is wat gevestigde waardes koopt in plaats van steeds beloftevolle spelers die dan vaak floppen. Natuurlijk heb je de kans dat er een parel bij zit maar dat is niet wat Arsenal nu nodig heeft, ze hebben sterkhouders nodig.

Pilatus
14 december 2012, 13:41
ale wenger, koopt u cavani en uw spitsenprobleem is opgelost
gooi gervinho en co weg en ruil walcot met nani

mojojojo
14 december 2012, 14:04
ale wenger, koopt u cavani en uw spitsenprobleem is opgelost
gooi gervinho en co weg en ruil walcot met nani

Sinds wanneer zijn ze achterlijk bij man u?

NemesisBE
14 december 2012, 14:11
United wil Walcott wel dacht ik. Kweni of ze Nani wegdoen, maar anders zitten ze met wat, 5 wingers>?

Pilatus
14 december 2012, 14:30
Premier League - Paper Round: Arsenal's £20m move for Nani - Yahoo! Eurosport UK (http://uk.eurosport.yahoo.com/news/football-paper-round-arsenals-20m-move-nani-085021417.html)

zou idd niet slim zijn van man u, maar zou goed uitkomen voor arsenal, kunnen ze zeker gebruiken!

Kiiilerke
14 december 2012, 15:10
precies of arsenal zijn loon gaat willen betalen :s als united zelf al niet wil

Philharmoniker
14 december 2012, 16:56
Premier League - Paper Round: Arsenal's £20m move for Nani - Yahoo! Eurosport UK (http://uk.eurosport.yahoo.com/news/football-paper-round-arsenals-20m-move-nani-085021417.html)

zou idd niet slim zijn van man u, maar zou goed uitkomen voor arsenal, kunnen ze zeker gebruiken!

had dit in de week op dacubas profiel nog gezet in een reactie op wie arsenal zou halen..

https://lh6.googleusercontent.com/-uryp_KT8gWM/UMcww6psCAI/AAAAAAAAAQQ/Br2wybDiAQY/s513/Screen+Shot+2012-12-11+at+3.08.53+PM.png

-Steve-
14 december 2012, 17:22
Ik zou dat toch jammer vinden. Ik geloof nog altijd dat Nani het kan maken bij United.

Pilatus
14 december 2012, 17:24
komt niet veel meer aan spelen toe laatste tijd, bij arsenal zal hij zeker zijn vaste plaats hebben

Jepjep
14 december 2012, 17:24
Arsenal zou Llorente of Lewandowski moeten proberen halen.

Philharmoniker
14 december 2012, 17:27
Arsenal zou Llorente of Lewandowski moeten proberen halen.

Ik denk niet dat arsenal dat soort bedragen gaat geven aan die laatste...en als ge toch dan bezig zet haalt dan Hummels en Gotze ook :unsure:

-Steve-
14 december 2012, 17:27
komt niet veel meer aan spelen toe laatste tijd, bij arsenal zal hij zeker zijn vaste plaats hebben

En dat is jammer, ik zie hem sowieso liever bezig dan Valencia of Young eigenlijk.

mtm
14 december 2012, 17:36
Liever dan Valencia???

Nani brengt gewoon geen constante in zijn spel. De ene week geeft ie fantastische assists, de andere week lukt geen enkele actie en lijdt hij keer op keer balverlies. Totaal niet wat Arsenal kan gebruiken eigenlijk.

-Steve-
14 december 2012, 17:38
Liever dan Valencia???

Nani brengt gewoon geen constante in zijn spel. De ene week geeft ie fantastische assists, de andere week lukt geen enkele actie en leidt hij keer op keer balverlies. Totaal niet wat Arsenal kan gebruiken eigenlijk.

Ik ben nooit echt fan geweest van Valencia, waarmee ik niet wil zeggen dat dat een slechte speler is. Er is gewoon iets aan die gast zijn speelstijl dat ik niet graag zie.

Jepjep
14 december 2012, 17:42
Als ik aan Nani denk, schiet dit me altijd als eerste te binnen.

j5gDJfFvObg

Mudi
14 december 2012, 17:54
Liever dan Valencia???

Nani brengt gewoon geen constante in zijn spel. De ene week geeft ie fantastische assists, de andere week lukt geen enkele actie en leidt hij keer op keer balverlies. Totaal niet wat Arsenal kan gebruiken eigenlijk.

Lol

Onze 4 vleugelspelers zijn juist hetzelfde. Ene week schitteren ze, de volgende 5 wedstrijden zie je hun niet.

Eerlijk gezegd denk ik dat Nani meer kan brengen aan dees Arsenal dan al onze vleugelspelers. En de voorbije 2 jaar heeft hij elk jaar 10+ doelpunten en assiten geleverd (alle wedstrijden). Toch niet slecht voor een vleugelaanvaller.

Ik zeg wel niet dat we een kans hebben om Nani te halen. Ferguson is nooit zo stom om de concurrent (alhoewel Arsenal duidelijk geen concurrent meer is) te versterken. Hij verkoopt liever Nani voor £10m minder dan naar een Engelse ploeg.

-Steve-
14 december 2012, 18:11
Als ik aan Nani denk, schiet dit me altijd als eerste te binnen.

j5gDJfFvObg

Nani stond daar niet eens offside.

Philharmoniker
14 december 2012, 18:15
Nani stond daar niet eens offside.

Hij niet neen, toch wel dom om het te doen .

-Steve-
14 december 2012, 18:20
Hij niet neen, toch wel dom om het te doen .

Dat wel, maar als er niet gevlagd wordt is die titel van dat filmpje volledig anders. :p

dacuba
14 december 2012, 23:56
M'n Braziliaanse vrienden supporteren voor Corinthians en ik heb daar zelfs ne handdoek voor. Ma hopelijk schittert Hazard. :D

mojojojo
15 december 2012, 00:58
M'n Braziliaanse vrienden supporteren voor Corinthians en ik heb daar zelfs ne handdoek voor. Ma hopelijk schittert Hazard. :D

Er spelen daar precies niet meer al te veel spraakmakende namen tgv andere Braziliaanse ploegen. Herinner me nog dat Ronaldo en Roberto Carlos daar zijn komen uitbollen paar jaar geleden, maar deze generatie valt precies wat tegen.

dacuba
15 december 2012, 00:59
Er spelen daar precies niet meer al te veel spraakmakende namen tgv andere Braziliaanse ploegen. Herinner me nog dat Ronaldo en Roberto Carlos daar zijn komen uitbollen paar jaar geleden, maar deze generatie valt precies wat tegen.

Maar ze hebben weldegelijk kwaliteit.. naja ben echt benieuwd naar de match. :)

Maxwell
15 december 2012, 14:37
Manchester City maakte vorig seizoen 120 miljoen euro verlies - Gva.be (http://www.gva.be/sport/voetbal/voetbal-buitenland/aid1297583/manchester-city-maakte-vorig-seizoen-120-miljoen-euro-verlies.aspx)

Pilatus
15 december 2012, 15:38
Manchester City maakte vorig seizoen 120 miljoen euro verlies - Gva.be (http://www.gva.be/sport/voetbal/voetbal-buitenland/aid1297583/manchester-city-maakte-vorig-seizoen-120-miljoen-euro-verlies.aspx)

bedankt voor die informatie

Maxwell
15 december 2012, 15:43
bedankt voor die informatie

Np

Hekje#
15 december 2012, 16:16
O'shea, se eikel

Pilatus
15 december 2012, 16:19
amai man u indrukwekkend

Tah_b00nz0r
15 december 2012, 16:21
Idd manu is goe bezig :)

Rivfader
15 december 2012, 16:30
0-1 voor Aston Villa.

Hekje#
15 december 2012, 16:31
Benteke alweer

Rivfader
15 december 2012, 16:41
0-2... :sad:

ShRule
15 december 2012, 16:44
Goed zo benteke

TheRedDevils
15 december 2012, 16:57
Benteke = held.

Mudi
15 december 2012, 17:00
Wow, de belgen zijn wel erg belangrijk voor hun ploeg! Er zijn er maar 12 aanwezig en 8 ervan zijn zeer belangrijk voor hun team.

Er staat bijna een elftal dat de top 4 in de EPL zou halen:

Mignolet
???-Kompany-Vermaelen-Vertonghen
-Dembele-Fellaini-
Mirralas------Hazard
--Lukaku-Benteke--

TrickY.
15 december 2012, 17:08
0-3 Benteke :)

Kiiilerke
15 december 2012, 17:11
in 3 jaar tijd van "duts" in belgie naar held bij aston villa :crazy:

eurowarriors
15 december 2012, 17:15
Zou zelfs twee jaar durven zeggen. Van man in de tribune bij Standard naar Genk met het vertrouwen van Been. En nu Liverpool zitten nekken met twee goals en een assist. Zot.

ShRule
15 december 2012, 17:16
Benteke 2 goals 1 assist. Damn

Rivfader
15 december 2012, 17:19
Het spel weer domineren maar de afwerking die het weer totaal weer laat afweten...

ShRule
15 december 2012, 17:20
Het spel weer domineren maar de afwerking die het weer totaal weer laat afweten...

Heb je het over liverpool? Lol

Newboy
15 december 2012, 17:22
Zou mij niet verbazen moest Benteke na amper één seizoen weggaan bij Villa.

ShRule
15 december 2012, 17:25
Zou mij niet verbazen moest Benteke na amper één seizoen weggaan bij Villa.

Terug naar genk..hahaa grapje. Naar een Arsenal zou te gek zijn!

Newboy
15 december 2012, 17:27
Terug naar genk..hahaa grapje. Naar een Arsenal zou te gek zijn!

Nee. Liverpool :p. En dan Fellaini bij United dan hebben we een Belg spelen bij de gehele engelse top :applause:

Cpt. Kablammo
15 december 2012, 17:28
Zou zelfs twee jaar durven zeggen. Van man in de tribune bij Standard naar Genk met het vertrouwen van Been. En nu Liverpool zitten nekken met twee goals en een assist. Zot.

Mjah Standard heeft daar toch zwaar de bal misgeslagen, hij liet het inderdaad vaak afweten in de afwerking op dat moment en hij zat niet zonder reden op de bank/in de tribune. Maar die kerel was toen 19 jaar en was gewoon nog leergeld aan't betalen. :p

eurowarriors
15 december 2012, 17:30
Mjah Standard heeft daar toch zwaar de bal misgeslagen, hij liet het inderdaad vaak afweten in de afwerking op dat moment en hij zat niet zonder reden op de bank/in de tribune. Maar die kerel was toen 19 jaar en was gewoon nog leergeld aan't betalen. :p

Benteke heeft gewoon een zwaar vertrouwensprobleem. Vanaf het moment dat het wat tegensteekt, valt die in elkaar qua prestaties. Maar laat die veel spelen, spreek op hem in, dan laat hij zien wat hij echt kan (en hij kan veel!). Vind het verrassend dat hij zich zo snel aanpast bij Villa, maar des te beter natuurlijk! :applause:

Newboy
15 december 2012, 17:31
En United weer een goal tegen. Ze scoren wel vaker dan hungenstander maar de laatste wedstrijden hebben ze nog nooit de nul kunnen houden.

Cpt. Kablammo
15 december 2012, 17:43
Benteke heeft gewoon een zwaar vertrouwensprobleem. Vanaf het moment dat het wat tegensteekt, valt die in elkaar qua prestaties. Maar laat die veel spelen, spreek op hem in, dan laat hij zien wat hij echt kan (en hij kan veel!). Vind het verrassend dat hij zich zo snel aanpast bij Villa, maar des te beter natuurlijk! :applause:

Bwa neuh, hij was gewoon jong, onervaren en zijn afwerking was ondoordacht en zwak. Hij heeft gewoon veel bijgestoken en in combinatie met zijn fysieke capaciteiten heeft dat flink wat opgeleverd.

|nfected
15 december 2012, 17:48
Hij stond op de flank rechts bij Standard ook dusja

eurowarriors
15 december 2012, 17:51
Bwa neuh, hij was gewoon jong, onervaren en zijn afwerking was ondoordacht en zwak. Hij heeft gewoon veel bijgestoken en in combinatie met zijn fysieke capaciteiten heeft dat flink wat opgeleverd.

Nee, mij maak ge nie wijs dat Benteke op een halfjaartje bij Genk heeft leren voetballen en scoren. Trouwens, toen hij van Genk naar Standard had hij al bakken talent. Hij kreeg gewoon geen vertrouwen bij Standard, stond niet altijd op zijn beste positie en zo kon hij nooit tonen wat hij in zijn mars had. In het begin was hij trouwens ook geen uitblinker bij Been en werd hij soms zelfs uitgefloten in Genk omdat hij zo moeilijk scoorde. Maar Been hield zijn been stijf en liet hem staan, en zo is hij beginnen te renderen.

Cpt. Kablammo
15 december 2012, 17:52
Nee, mij maak ge nie wijs dat Benteke op een halfjaartje bij Genk heeft leren voetballen en scoren. Trouwens, toen hij van Genk naar Standard had hij al bakken talent. Hij kreeg gewoon geen vertrouwen bij Standard, stond niet altijd op zijn beste positie en zo kon hij nooit tonen wat hij in zijn mars had. In het begin was hij trouwens ook geen uitblinker bij Been en werd hij soms zelfs uitgefloten in Genk omdat hij zo moeilijk scoorde. Maar Been hield zijn been stijf en liet hem staan, en zo is hij beginnen te renderen.

Gewoon ervaring opdoen noem ik dat. :p

eurowarriors
15 december 2012, 17:54
Gewoon ervaring opdoen noem ik dat. :p

Zo kunt ge het ook zien natuurlijk :p Anyways, maakt nu ook niet veel uit, heel positief dat hij is beginnen scoren en dat hij zich zo snel heeft aangepast bij Villa. Kan heel belangrijk zijn voor de Duivels!

jackie
15 december 2012, 17:55
fellaini een kopstoot gegeven hoor ik?

RonnoR
15 december 2012, 17:58
fellaini een kopstoot gegeven hoor ik?

yep http://i.imgur.com/mXrp2.gif

Dillyracer
15 december 2012, 17:58
Toch wel ongelooflijk snel gegaan bij Benteke, ik vond het 2 jaar geleden het gerucht dat Brugge Benteke wou kopen nog hilarisch. :unsure:

mtm
15 december 2012, 17:59
Vorige week nog gezegd: Rodgers heeft de ballen niet om Gerrard of Allen op de bank te zetten. Beide spelers zijn hopeloos uit vorm.

Sir.Killalot
15 december 2012, 18:01
Ik vrees dat Fellaini een paar matchen gaat moeten uitzitten..

TheRedDevils
15 december 2012, 18:02

wtf :D
Efkes Shawcross tegen de grond werken. Komt zeer goed weg.

United lijkt de goeie vorm te pakken te hebben. Enkel jammer dat ze weer veel te gemakkelijk een tegendoelpunt slikken. Net toen Vidic erop stond :unsure:

Vorige week nog gezegd: Rodgers heeft de ballen niet om Gerrard of Allen op de bank te zetten. Beide spelers zijn hopeloos uit vorm.

Jose Enrique ook gemist veronderstel ik?

jackie
15 december 2012, 18:03
Kerstvakantie voor Fellaini hé

Philharmoniker
15 december 2012, 18:07
lol HEAD stahp what ru doing :D
schorsing imho en zware prolly..

Maxwell
15 december 2012, 18:12

Wtf :/ Nooit van Fellaini verwacht.

ShRule
15 december 2012, 18:16

Kan gebeuren. In the heat of the game, en wss al heel de wedstrijd getreitert geweest..

Maxwell
15 december 2012, 18:18
Kan gebeuren. In the heat of the game, en wss al heel de wedstrijd getreitert geweest..

So ? Ik zie helemaal geen reden tot zo'n trieste actie.

Philharmoniker
15 december 2012, 18:24
die assist van benteke is wel nice, hopen dat ie zo blijft doorpompen- groeien!

ShRule
15 december 2012, 18:25
So ? Ik zie helemaal geen reden tot zo'n trieste actie.

Is geen excuus dat zeg ik niet.

Jonas89
15 december 2012, 18:30

Lol, de eerste wat ik van hem verwacht....

ShRule
15 december 2012, 18:32
Lol, de eerste wat ik van hem verwacht....

Ja, als Kompany dat ooit zou doen zouk wel geshokt zijn!

Jonas89
15 december 2012, 18:36
Benteke is echt aan het ontbolsteren... Vreemd dat niemand op Fantasy PL hem kiest. Zal wel nu veranderen

Mudi
15 december 2012, 18:49
Norwich staat 7de met 2 punten verwijderd van de top 4 terwijl ze aan het begin nog voorlaatste stonden :eek:

Stan_V
15 december 2012, 18:55
Benteke is echt aan het ontbolsteren... Vreemd dat niemand op Fantasy PL hem kiest. Zal wel nu veranderen

Kapitein, y0

Mijn seizoen is toch naar de zak, maar dit is wel leuk :D

Kenneke10
15 december 2012, 18:58
Net zen kopstoot gezien..hoe dom

Kiiilerke
15 december 2012, 19:01
Dat zit in hun bloed ! dat krijg je er nooit uit :unsure:

Proim
15 december 2012, 19:03
Net zijn doelpunten en assist gezien, echt ongelooflijke wat die allemaal uitsteekt daar :)

ShRule
15 december 2012, 19:05
Kzal wachten tot MOTD en daar Benteke zijn goals zien en commentaar erop :D

ShRule
15 december 2012, 19:06
Dat zit in hun bloed ! dat krijg je er nooit uit :unsure:

Noord afrikanen e

Proim
15 december 2012, 19:11
FA Cup Final 1923 Bolton 2 West Ham 0 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lSoBcnFk1Os)

Jepjep
15 december 2012, 19:26
Benteke :bow: Wie had dit verwacht. Hij doet wat iedereen van Lukaku verwachtte en nog een stuk beter.

Cpt. Kablammo
15 december 2012, 20:31

Toch altijd al ne smeerlap geweest? :p

Maxwell
15 december 2012, 20:32

Mja maar dit is toch buiten categorie imo.

Jepjep
15 december 2012, 20:42
Die Shawcross is een smeerlap van het ergste soort, actie valt niet goed te praten maar Fellaini zal sowieso geprovoceerd zijn.

Hekje#
15 december 2012, 21:46
Jup, Shawcross is ne smeerlap. Maar de camera legt enkel Fellaini vast.
En doe nu nie alsof Fellaini heilig is en dit zijn eerste keer was. Er zijn er al genoeg zijn elleboogske tegengekomen...

Kenneke10
15 december 2012, 22:38

Heb toch ook nooit iets moeten hebben van hem, van in zen periode bij standard al veel ellebogen etc

NemesisBE
15 december 2012, 23:35
in 3 jaar tijd van "duts" in belgie naar held bij aston villa :crazy:
Football Manager is always right!

Ik heb Benteke nu toch al een speeldag of 10 in m'n Fantasy. Zeer tevreden over :)

Die 'kopstoot' van Fellaini is trouwens lekker zacht denk ik, met zo'n kapsel :D

ShRule
15 december 2012, 23:55
Benteke WOW
Shearer: I think this is the best centre forward performance I've seen all season.

WOW

Stan_V
16 december 2012, 00:00
Benteke WOW

Shearer: "One of the best centre-forward performances I have seen all season."

Kan wel tellen als compliment.

ShRule
16 december 2012, 00:02
Shearer: "One of the best centre-forward performances I have seen all season."

Kan wel tellen als compliment.

Haha te laat mijn post geedit :p

Pieter3770
16 december 2012, 00:03
Natuurlijk maar een samenvatting, maar wat een match van Benteke. Het gaat snel voor hem, maar blijkbaar niet te snel. Hopelijk kan hij dit volhouden.

Jepjep
16 december 2012, 00:05
Ben benieuwd of Bent deze winterperiode weg mag, die is toch ook niet al te blij met zijn bankzitterstatuut en is toch best een goede spits.

TheRedDevils
16 december 2012, 00:09
2 mooie doelpunten en een prachtige assist. :niceone:
Liverpool had wel weer pech, duidelijke penalty niet gefloten.

Stan_V
16 december 2012, 00:14
Ben benieuwd of Bent deze winterperiode weg mag, die is toch ook niet al te blij met zijn bankzitterstatuut en is toch best een goede spits.

Hij is nu wel geblesseerd (weet wel niet hoelang, enkel dat hij in de eerste helft in de League Cup al direct van het veld moest), dus voorlopig zal die 'storm' wel wat gaan liggen zijn. Anderzijds is een werkbeest als Benteke gewoon noodzakelijk voor zo'n team als Villa. Je hebt echt een spits nodig die ook ballen komt halen en mee de middenvelders bedient.

TheRedDevils
16 december 2012, 00:45
Een kopstoot, een elleboog en op het einde nog een slag naar Shawcross :lol:
Fellaini zal heel lang aan de kant mogen staan denk ik.
Wel knap dat Shawcross niet reageerde en rustig bleef.

Jonas89
16 december 2012, 09:14
Net zijn doelpunten en assist gezien, echt ongelooflijke wat die allemaal uitsteekt daar :)

Idd, ook het volledige team van Villa maakt indruk... :niceone: Zoals in MOTD aangegeven allemaal jonge spelers

Slayer_Kev666
16 december 2012, 10:30
Benteke :love:
EINDELIJK een deftige spits!

Wilcao
16 december 2012, 10:38
Super Benteke :bow:. Die assist is misschien nog het mooiste.

Ik ga eerlijk bekennen, dat ik het niet goed zag komen. Ik dacht dat hij veel te vroeg weg ging bij Genk en dan nog eens naar het zinkend schip dat Aston Villa heet, maar niets is minder waar. Wat een progressie heeft hij al gemaakt en lijkt Villa in zijn eentje van die degradatie te behoeden.

"Shearer is impressed"

Wilcao
16 december 2012, 10:46
Trouwens wat speelde City eindelijk weer eens geweldig tot de 1-2. Vooral veel mooie combinaties.

En wat een zonde van Fellaini. In een seizoen waar alles zo goed gaat, zonde!

Runkle
16 december 2012, 11:10
Line up voor de finale;

Petr Čech, Ivanovic, Cahill, David Luiz, Cole; Ramires, Lampard (c); Victor Moses, Juan Mata, Hazard; Fernando Torres.

Luiz weer als CB :s.

Gavin
16 december 2012, 11:16
Jaja, dat is geen Engels voetbal. Maakt een apart threadje voor dat WK of gebruik overige competities-thread.

En is Shearer hier opeens een referentie buiten het veld dan? Want er gaat geen aflevering voorbij of die wordt uitgelachen.

Philharmoniker
16 december 2012, 11:17
sopcast?

Runkle
16 december 2012, 11:19
Jaja, dat is geen Engels voetbal. Maakt een apart threadje voor dat WK of gebruik overige competities-thread.

En is Shearer hier opeens een referentie buiten het veld dan? Want er gaat geen aflevering voorbij of die wordt uitgelachen.

Ik weet dat het geen engels voetbal is :(. Maar aangezien de line-up hier vorige keer ook is neergezet heb ik het deze keer ook maar gedaan.

En een aparte thread voor 1 match waar misschien 3 man in post...

Jepjep
16 december 2012, 11:21
Allez, ben benieuwd, ook naar het niveau van zo'n Braziliaanse ploeg.

Gavin
16 december 2012, 11:27
En een aparte thread voor 1 match waar misschien 3 man in post...Daarom hebben we toch een apart voetbalforum gekregen? :D

Jepjep
16 december 2012, 11:31
Een sopcast met zalig beeld gevonden, alleen is het in Arabrisch :(. Ik mag die niet delen zeker?

Lilspanyol
16 december 2012, 11:48
Een sopcast met zalig beeld gevonden, alleen is het in Arabrisch :(. Ik mag die niet delen zeker?

Kijk gewoon op BBC? :unsure:

Philharmoniker
16 december 2012, 11:49

sporting telenet ook blijkbaar :)

Jepjep
16 december 2012, 11:52

Haha bedankt. Ik had daarnet nog gekeken op tv gids maar zag er match of the day staan, ik dacht dat dat een herhaling was van motd van gisteren:p

Nogmaals bedankt!

Kiiilerke
16 december 2012, 11:52
hahaah wat een vrije trap :')

Newboy
16 december 2012, 12:01
Moses is slecht bezig. Geen wonder dat hij nooit een vaste basisplaats heeft.

Tuninboy
16 december 2012, 12:03
Mooie bal van Hazard.

Jepjep
16 december 2012, 12:08
Lampard is het niet verleerd, wat een ballen die heeft gegeven deze wedstrijd.

Newboy
16 december 2012, 12:10
Mata ook minder aan de bal dan gewoonlijk.

mtm
16 december 2012, 12:11
Domme Braziliaan. Even die bal vangen, de duts.

Philharmoniker
16 december 2012, 12:12
Lampard is het niet verleerd, wat een ballen die heeft gegeven deze wedstrijd.

wel vaak traag...

asmo
16 december 2012, 12:15
Heeft Chelsea niemand beter dan Moses voor op de flank?

Runkle
16 december 2012, 12:25
Heeft Chelsea niemand beter dan Moses voor op de flank?

Normaal is het Mata/Hazard op de flanken en Oscar centraal.

@Philharmoniker, no shit dat hij traag is, hij is er 34.

Kiiilerke
16 december 2012, 12:33

er zijn kerels die ouder zijn en nog sneller zijn

Philharmoniker
16 december 2012, 12:34

Dat bedoel ik niet, ik bedoel de snelheid van uitvoering wanneer hij de bal heeft, dat getreuzel van doorspelen, al paar maal onnodig balverlies.

Runkle
16 december 2012, 12:36
er zijn kerels die ouder zijn en nog sneller zijn

En die waren waarschijnlijk ook sneller toen Lampard jonger was. Lampard is nooit snel geweest.

Dat bedoel ik niet, ik bedoel de snelheid van uitvoering wanneer hij de bal heeft, dat getreuzel van doorspelen, al paar maal onnodig balverlies.

Hij is inderdaad niet altijd de snelste in de uitvoering, maar hij komt dan ook net terug uit blessure (kampt al het hele seizoen met blessures).

BeeLz
16 december 2012, 12:39

Als pundit is Shearer idd redelijk zwak maar het blijft een mooi compliment voor Benteke, over spits zijn weet Shearer natuurlijk wel het een en ander.
En uiteindelijk was het gewoon heel terecht, Benteke heeft daar heel de match elk duel tegen Agger en Skrtel gewonnen, scoort 2 mooie goals en geeft een heel mooie assist.
Is een heel complete spits aan het worden.

Philharmoniker
16 december 2012, 12:52
slappe pot voetbal wel :)

Vedeco
16 december 2012, 12:53
Finale van de world cup noemen ze dat. :sleep:

Kiiilerke
16 december 2012, 12:56
lekker:evil:eindelijk een goal

Runkle
16 december 2012, 12:57
3 man op de doellijn en geen 1 die probeert die bal weg te koppen :rofl:

Vedeco
16 december 2012, 12:57
Benitez gaat toch niet naast de makkelijkste prijs van het seizoen grijpen? :p

Jonas89
16 december 2012, 12:58
Zwak, zwak zwak, zoals onder RDM. Torres terug de zwakste van al, direct verpatsen die handel. Ze mogen hem ginder laten in Japan!

NightFlyer
16 december 2012, 12:59
Ale Emerson, maar 6 rollen erbij deze keer. Ik had beter verwacht.

Arne
16 december 2012, 13:02

Waarom Luiz daar niet springt is mij toch ook een raadsel. Torres weer ongelofelijk zwak.

Vedeco
16 december 2012, 13:07
Nu is die match echt helemaal om zeep.

Philharmoniker
16 december 2012, 13:08

3 man dat meeloopt met die speler en enkel oog heeft voor de actie/bal is nog erger..en dat in de 16..sigh.

Jonas89
16 december 2012, 13:11
Corintihias heeft zoch goed herpakt, tegen Al-Ahly waren ze zeer zwak, zoals CFC nu

Vedeco
16 december 2012, 13:12
Luiz vertraagt het spel keer op keer, totaal incompetent op het middenveld.

Jonas89
Fuck you Torres ! (Sorry voor mijn taal :p)

Kiiilerke
whahaah TORRES WAT NE DUTS

Philharmoniker
16 december 2012, 13:13
ma lol :D

Flawless
Hahahaha, wat een misser.

Arne
Torres, held

Runkle
WTF VENT

$uB^
Wat een misser van Torres .. Ongelofelijk ...

Vedeco
16 december 2012, 13:14
Marin :love:

Arne
16 december 2012, 13:15
Keeper staat daar wel match van zijn leven te spelen :)

Vedeco
16 december 2012, 13:16
Keeper staat daar wel match van zijn leven te spelen :)

Geen idee, heb hem nog nooit aan het werk gezien. :unsure:

Philharmoniker
16 december 2012, 13:17
eerst nik fluiten(kaarten wel te verstaan) en dan alles, consequent die man :lol:

Jonas89
16 december 2012, 13:18
Kan het niet meer aanzien, kga mij klaarmaken voor Essevee :p

Kiiilerke
16 december 2012, 13:19
haha:lol: zalig

Joramovic
16 december 2012, 13:21
waarom kreeg cahill eigenlijk rood?

kAstAr
16 december 2012, 13:22
Wat een slappe vertoning alweer.

Wtf? Corner moet niet meer ofwa?

Kiiilerke
16 december 2012, 13:22
:') chelsea toch

Vedeco
16 december 2012, 13:24
Ik kijk zelden naar Chelsea, maar het niveau van Luiz was toch echt wel beneden alle peil. Zet daar een Thijs en het spel draait beter :')

Bubba
16 december 2012, 13:32
Sja, gewoon zwakke match. Geen bezieling, geen goesting, ...

Hebben 2 of 3 kansen gehad voor de 1-0, nog 2 kansen voor de 1-1 maar dat was het dan ook. Er zat 0,0 vechtlust in.

Ik kijk zelden naar Chelsea, maar het niveau van Luiz was toch echt wel beneden alle peil. Zet daar een Thijs en het spel draait beter :')

Wat? Luiz was veruit één van de beste spelers op het veld, heeft verdedigend geen enkele steek laten vallen.

mtm
16 december 2012, 13:33
Haha Chelsea. Gaan ze bij die goal met 3 op de lijn staan, terwijl Guerrero komt aangelopen en vrij kan koppen. Bij Chelsea spelen toch echt te veel spelers die geen voetbalintelligentie hebben.

Vedeco
16 december 2012, 13:36
Wat? Luiz was veruit één van de beste spelers op het veld, heeft verdedigend geen enkele steek laten vallen.

Maar opbouwend trok het nergens op, serieus blijven he. Steek wat tempo in dat spel en die Brazilianen worden op een hoopje gespeeld.