PDA

Volledige versie bekijken : Werkzoekende topic?

chiki_bangbang
30 november 2012, 23:18
ik vroeg me af of er een 'topic' is waar werkzoekenden (waaronder mezelf) hun CV + mogelijke jobs waar ze opzoek naar zijn kunnen plaatsen.

Zodat werkgevers die opzoek zijn interessante kandidaten die ook terug kunnen vinden ? Of gewoonweg om jezelf beschikbaar te stellen voor alle soorten van aanbiedingen..

groetjes ^^

Kandul
30 november 2012, 23:24
Je mag gewoon de titel veranderen naar "Het CV-topic" hoor, dan wordt dit het topic waar zulke zaken thuishoren.

Soekie
2 december 2012, 15:07
Lijkt me een goed initiatief!!

Muscleduck
2 december 2012, 18:36
Raar initatief imo... 't zou al enorm moeten lukken dat iemand hier op een cv botst dat hij/zij zoekt.

kil911ler
2 december 2012, 20:28
Als het een algemene CV-topic is, kunnen mensen die bv advies zoeken rond het opstellen van een cv hun vragen hier stellen. Misschien dat de drempel hier laag ligt bij sommigen en hier sneller hun vragen gaan stellen en wie weet, wel een constructief antwoord terugkrijgen :p
Ervaringen en dergelijken kunnen dan ook uitgewisseld worden rond het voorstellen/opstellen van cv ofzo.

Soekie
2 december 2012, 21:47
Volledig CV posten lijkt me niet nodig (dat mag natuurlijk maar ivm privacy). Maar je kan min of meer zeggen welke opleiding je hebt en naar wat voor iets je zoekt.

Hoeveel mensen zitten hier op dit forum? Iedereen zal wel netwerken hebben en hier en daar wel iemand kennen die misschien x of y werknemers zoekt. Veel vacatures worden nooit openbaar bekend gemaakt hé... en zelfs als ze bekend gemaakt worden zijn ze misschien al zo lang open dat je ze niet meer terugvindt op vacatures-sites e.d.

Je weet nooit of daar iets mooi uit kan voortkomen. :)
Ik denk dat netwerken nog altijd één van de beste methoden is om aan het werk te geraken.
Besides zijn er misschien mensen die even mee willen zoeken (online, of irl) of die dingen die ze toevallig tegenkwamen in hun buurt/leven melden etc.

Lijkt me alvast constructiever dan tegen elkaar klagen hoe moeilijk/hopeloos het wel niet is. ;)