PDA

Volledige versie bekijken : Forum iTrader: kan geen feedback geven

Time
27 november 2012, 19:40
Thread van deal:
http://www.9lives.be/forum/b-s-media/888709-250-dvds.html

Of ik nu via het profiel van Aquila probeer, of via mijn eigen iTrader dat 'submit rating'-kopje, het lukt me niet om hem een positieve iTrader te geven.

Ik kom op dat scherm waar je commentaar, threadurl en koper/verkoper moet aangeven en daar krijg ik steeds dezelfde foutmelding: "There was an error in your deal details!"

Ik laat additional comments leeg, snap niet wat ik verkeerd doe.

Oh en toen ik via de faq zocht, zag ik dit zinnetje: "Voor meer informatie over iTrader, alsook over het geven van ratings verwijzen we door naar deze gids." Gids zou moeten doorlinken, maar die link is dood. Dus geen RTM-replies voor mij. :p

StanTem
27 november 2012, 19:43
Additional comments mag je niet leeg laten.

Cyberkef
28 november 2012, 22:28
Tstaat zelfs onder het kotje op hetzelfde formulier: Additional comments require more than 8 characters...

Tonerider
28 november 2012, 22:52
Tstaat zelfs onder het kotje op hetzelfde formulier: Additional comments require more than 8 characters...
meh, kan ook gewoon betekenen dat als je iets schrijft het minstens 8 karakters moet zijn. Snap trouwens zelf ook niet goed waarom je nog extra commentaar moet geven.

KO
28 november 2012, 23:12
Dat is echt debiel tbh. Zeker als je weet dat niemand die extra commentaar kan lezen, behalve de mods, de koper/verkoper en jezelf.

Time
28 november 2012, 23:39
meh, kan ook gewoon betekenen dat als je iets schrijft het minstens 8 karakters moet zijn. Snap trouwens zelf ook niet goed waarom je nog extra commentaar moet geven.
Ik had het ook zo geïnterpreteerd. Áls je een extra comment geeft, moet het minstens 8 tekens halen.

In de software op mijn werk is dat een regel die vaak van toepassing is.

En ja idd, ik zou niet weten wat daar extra nog te zetten, heb gewoon de korte commentaar gekopieerd...

glashelder
29 november 2012, 01:14
Het is ook onduidelijk hoor. Eerste keer heb ik echt 10 minuten zitten prutsen en doen, en maar proberen uit te vogelen waarom het niet lukte. Ik geloof dat ik het zelfs nog heb moeten vragen aan diegene aan wie ik een iTrader wou geven :')

Tonerider
29 november 2012, 09:23
De zin betekent dan ook niet dat extra comment verplicht is. Het is nochtans gemakkelijk op te lossen. Additional comment is requered! Use at least 8 characters.

Of gebruik gewoon Nederlands. We zitten ten slotte op een Vlaams forum. Ik heb hier nog niet veel Engelsmannen gezien.