PDA

Volledige versie bekijken : UEFA Champions League 2012-2013 - Deel 2

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17

Jepjep
12 april 2013, 12:52
Mooie halve finales.

Bayern tegen Barca is iets om weken op voorhand naar uit te kijken. Zal erg spannend worden.

Sir.Killalot
12 april 2013, 12:54
Groepsronde en halve finale, heel ander verhaal he man.

Dat geldt voor beide ploegen he.

Ik schat Real ook wel sterker in als Dortmund, maar om te zeggen dat Dortmund maar weinig kans maakt? Enige van de vier ploegen die nog ongeslagen is en die boven Madrid eindigde in de groepsronde. Dat speelt toch mee hoor.

TrickY.
12 april 2013, 12:59
Tevreden met de loting. Uit beginnen bij Dortmund, kon niet beter!

Irriducibili
12 april 2013, 13:31
Toch eens moeten vloeken.
Had zo graag Bayern-Barca als finale gezien.

Geef mij dan maar Bayern-Real of Barca-Dortmund als finale.

servelli
12 april 2013, 13:38
Real Madrid heeft al twee maal op rij de makkelijkst mogelijke loting met Galatasaray en Dortmund en heeft bovendien Man Utd verslagen dankzij de scheidsrechter.

Toeval of complot?

Lilspanyol
12 april 2013, 13:41
Ik ga mij net zoals tegen PSG opgeven voor tickets. Hopelijk heb ik deze keer meer geluk!

Jepjep
12 april 2013, 13:42
Real Madrid heeft al twee maal op rij de makkelijkst mogelijke loting met Galatasaray en Dortmund en heeft bovendien Man Utd verslagen dankzij de scheidsrechter.

Toeval of complot?

Het is een complot, zet je aluminium hoedje maar op.

sanzo
12 april 2013, 13:45

Toeval of complot?
Serieus? Toeval of een zwak voor drama?

Als er toch met de loting gefoefeld wordt ten voordele van Real, was het niet makkelijker ze United te laten ontwijken dan de scheidsrechter het spel te laten bepalen? Als ik dan bedenk dat de eerste waardige tegenstander van Barca... PSG was. Zo teleurgesteld in de mensheid :(

servelli
12 april 2013, 13:58
Na alle Barça complot aantijgingen vond ik dat er ook wel één van Real Madrid mocht komen.

Overduidelijk niet serieus. Jammer dat de mensheid dit niet inziet. :sad:

camino
12 april 2013, 14:10

Toeval of complot?

Galata was op zich geen super moeilijke tegenstander maar man united is wel beter dan psg en milan + de rode kaart voor nani kon zeker gegeven worden, nani gaat nog duidelijk door met zijn voet, je moet het willen zien natuurlijk, het was niet alleen een kickbox trap maar vooral dat em nog effe doorging en daar kon de scheids weldegelijk rood voor geven al zou ik geel hebben gegeven, Real heeft geen scheids nodig om door te gaan, ze kwamen al fors opzetten, man u moest naar achteren gaan.

Het is toruwens voorspelbaar de barca fans nu niet reageren op zo'n reactie, moest ik dat posten haha, tkot zou alweer te klein zijn.

sanzo
12 april 2013, 14:16
Na alle Barça complot aantijgingen vond ik dat er ook wel één van Real Madrid mocht komen.

Overduidelijk niet serieus. Jammer dat de mensheid dit niet inziet. :sad:

Er zijn er genoeg die die zever wél menen en het zal wel aan mij liggen maar het 'overduidelijke' is me toch ontsnapt aan uw post.

Wilcao
12 april 2013, 14:17
Die complot theorieën zijn toch lachwekkend :rofl:.

Philharmoniker
12 april 2013, 14:56
Ik denk niet dat Dortmund een makkelijke loting is voor eender van de 3 andere ploegen, LOL verre van zelfs.
Loting was wel voorspelbaar, nu maar hopen op knallend voetbal!
Helaas zal ik door mijn werk wel geen enkel halve finale kunnen volgen, nuja soit dees jaar lijkt het me iets minder te boeien dan anders dus kan het me ook geen kloten schelen :D

puni
12 april 2013, 15:14
Het is toruwens voorspelbaar de barca fans nu niet reageren op zo'n reactie, moest ik dat posten haha, tkot zou alweer te klein zijn.

Ge hebt een pagina eerder net zo'n insinuaties gemaakt tov van dat herhaaldelijke thuisvoordeel van Barça. Ik heb daar pertang weinig reactie op gezien, just saying.

BeeLz
12 april 2013, 15:36
Persoonlijk geef ik Dortmund maar weinig kans tegen Real. Ofwel moeten ze plots dubbel zo goed gaan spelen dan tegen Malaga. Mourinho gaat geen moeite hebben met Klopp.

Barcelona-Bayern daarentegen vind ik wel enorm interessant! :D Al heb ik zo'n gevoel met Bayern dat die het de laatste jaren altijd net laten afweten wanneer het écht om de knikkers gaat. Dan niet alleen Bayern, maar ook Duitsland (aangezien die toch quasi hetzelfde zijn).

Real was ook niet echt overtuigend vond ik, Dortmund al 2x de betere dit jaar tegen Real en met Hummels erbij is Dortmund gewoon een pak sterker. Niet alleen verdedigend maar vooral opbouwend. Als Dortmund hun beste niveau haalt zie ik Real niet doorgaan.

TrickY.
12 april 2013, 15:58
Ik denk niet dat Dortmund een makkelijke loting is voor eender van de 3 andere ploegen, LOL verre van zelfs.
Loting was wel voorspelbaar, nu maar hopen op knallend voetbal!
Helaas zal ik door mijn werk wel geen enkel halve finale kunnen volgen, nuja soit dees jaar lijkt het me iets minder te boeien dan anders dus kan het me ook geen kloten schelen :D

:wtf:

Tuurlijk is het nog niet "makkelijk", maar wel de ploeg die je wil loten als je de andere twee bekijkt.

BleKKie
12 april 2013, 17:08
Dat zal Dortmund - Bayern worden denk ik.

Lospeed
12 april 2013, 17:27
Real en Bayern in de finale please :drool:

eurowarriors
12 april 2013, 18:24
Dat geldt voor beide ploegen he.

Ik schat Real ook wel sterker in als Dortmund, maar om te zeggen dat Dortmund maar weinig kans maakt? Enige van de vier ploegen die nog ongeslagen is en die boven Madrid eindigde in de groepsronde. Dat speelt toch mee hoor.
Na het tweeluik tegen Malaga gezien te hebben, durf ik zoiets te zeggen ja. Op papier heeft Dortmund een veel betere ploeg dan Malaga, maar tactisch werd Klopp toch helemaal overtroffen door Pellegrini (natuurlijk een heel straffe coach). Real heeft op papier een betere ploeg dan Dortmund en Mourinho is waarschijnlijk nog straffer dan Pellegrini. Zeker omdat dit het laatste jaar is van Mourinho bij Real, die is zó gebeten om die CL te pakken. Dus imo maken ze weinig kans.

Cpt. Kablammo
12 april 2013, 19:23
Byern - Real wordt de finale.

Maar pas op, als Barça terug in de schwung geraak heeft Bayern ook een dik probleem hoor.

camino
12 april 2013, 19:25
Na het tweeluik tegen Malaga gezien te hebben, durf ik zoiets te zeggen ja. Op papier heeft Dortmund een veel betere ploeg dan Malaga, maar tactisch werd Klopp toch helemaal overtroffen door Pellegrini (natuurlijk een heel straffe coach). Real heeft op papier een betere ploeg dan Dortmund en Mourinho is waarschijnlijk nog straffer dan Pellegrini. Zeker omdat dit het laatste jaar is van Mourinho bij Real, die is zó gebeten om die CL te pakken. Dus imo maken ze weinig kans.

Bayeren blijft voor mij de nr 1 van int begin al.
En den Mou zal na 2 matchen wel weten nu hoe em moet aanpassen aan dortmund dus ik deel uw mening maar in voetbal weet ge nooit natuurlijk, rode kaart? Scheids die terug blunderen? Stel Ronaldo nog eens geblesseerd zou raken bij Real ofzo?

DeepKick
12 april 2013, 19:39
Ge hebt een pagina eerder net zo'n insinuaties gemaakt tov van dat herhaaldelijke thuisvoordeel van Barça. Ik heb daar pertang weinig reactie op gezien, just saying.

Calimero-complex

Roald
12 april 2013, 19:56
Grappig dat Bayern altijd (ook in vriendenkring) hoog aangeschreven wordt, maar iedereen hun mindere matchen dan wel leuk vergeet (en die bij andere teams dan aanhalen als argument). Duits voetbal is terug populair? :)

Philharmoniker
12 april 2013, 20:00
Enerzijds wel jammer dat het geen 4 ploegen uit 4 verschillende landen zijn , hoeveel jaar is dat nog geleden eigenlijk?

Gavin
12 april 2013, 20:04
Grappig dat Bayern altijd (ook in vriendenkring) hoog aangeschreven wordt, maar iedereen hun mindere matchen dan wel leuk vergeet (en die bij andere teams dan aanhalen als argument). Duits voetbal is terug populair? :)
Is toch al sinds het WK in Zuid-Afrika zo. En zelfs daarvoor was het al niet meer zoals vroeger. Gaat Duitsland straks of volgend jaar Engeland inhalen op die coëfficiëntenlijst van de UEFA? Bij de start van volgend seizoen is het verschil (op dit moment dan natuurlijk) drie puntjes, terwijl dat tussen Spanje en Engeland bijvoorbeeld zes punten is.

Ik denk niet dat het veel verschil maakt voor kwalificatie etc (zelfs niets waarschijnlijk) maar toch tekenend. Vijf jaar geleden bedroeg dat verschil nog 27 punten. Hopelijk gaat daar bij de EPL toch eens een belletje rinkelen.

Kenneke10
12 april 2013, 20:15
Denk dat de finale gewoon Real- Barca gaat zijn toch ook niet mis :)

Cpt. Kablammo
12 april 2013, 21:16

Elke ploeg speelt mindere matchen. Maar de mindere matchen van Bayern in de competitie zijn op één hand te tellen. En Europees speelden ze op 4 (?) jaar tijd twee finales en mogelijk een derde finale in het vooruitzicht. Ik denk dat ze het lof wel verdienen. En na hun shopping spree zullen ze de nummer 1 contender zijn om de CL te pakken imo. Toch als ze hun fortuin gericht gebruiken. Het potentieel van Bayern is echt waanzinnig hoog.

Cuth
12 april 2013, 21:56
Barca - Real in de finale zou ik echt belachelijk vinden. Voor mij is het allemaal goed als dat maar niet de finale wordt. En Barca mag tout court de CL niet winnen. Niets tegen die club an sich maar anders worden al die Barca heaumeaus in en rond Antwerpen weer wakker en wil ik twee weken niet over de shot klappen.

Kiiilerke
12 april 2013, 22:06
Verlies liever nu tegen Bayern dan in de finale tegen Real ( natuurlijk liefst van al winnen :p)

Lilspanyol
13 april 2013, 12:10
Och, ik ben al lang blij dat we weer hier zijn geraakt. Voor hetzelfde geld lagen we twee rondes terug al eruit.
Uiteraard hoop ik dat we nog kampioen worden, maar dat is allesbehalve vanzelfsprekend voor mij. Ik ben content dat we al zeker tot zo goed als het einde hebben meegestreden, hopelijk met een goede afloop.

fiqm
13 april 2013, 13:19
Tickets in Madrid en Barcelona zijn meer dan dubbel zo duur als tickets in Dortmund en München :unsure:

Alcoholic Punk
13 april 2013, 13:30
Ik hoop op dortmund - bayern als finale.
Al is het op zich al gelijk zolang het maar niet terug een "classico" wordt, anders is het weer overal gegeil omdat de classico de finale is.

Als er nu 1 match is die echt tegensteekt is het de classico, snap niet wat er nog speciaal en mooi is aan een match die je 6 x op een jaar ziet.

camino
16 april 2013, 12:15
Fans Dortmund op de vuist voor kaartjes halve finale Champions League - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1307/Champions-League/article/detail/1615648/2013/04/16/Fans-Dortmund-op-de-vuist-voor-kaartjes-halve-finale-Champions-League.dhtml)

sanzo
16 april 2013, 15:18
Ik hoop op dortmund - bayern als finale.
Al is het op zich al gelijk zolang het maar niet terug een "classico" wordt, anders is het weer overal gegeil omdat de classico de finale is.

Als er nu 1 match is die echt tegensteekt is het de classico, snap niet wat er nog speciaal en mooi is aan een match die je 6 x op een jaar ziet.

Twee ploegen die meestal mooi voetbal brengen en extra gemotiveerd tegen elkaar spelen. Ik walg er ook van :puke:

Gavin
16 april 2013, 15:27
Een finale Bayern-Dortmund zou ook nog maar de vijfde ontmoeting tussen beide ploegen zijn dit seizoen. Het is geen zes, maar ja. :unsure:

Als ge op een "unieke" finale moet hopen, is het Barcelona-Dortmund. De rest heeft recent al tegen elkaar gespeeld.

ng
16 april 2013, 15:35
Twee ploegen die meestal mooi voetbal brengen en extra gemotiveerd tegen elkaar spelen. Ik walg er ook van :puke:

Extra gemotiveerd om te voetballen of elkaar zoveel mogelijk kaarten aansmeren? 'k Heb al veel classico's gezien, maar zelden dat het echt goed was om naar te kijken.

sanzo
16 april 2013, 15:40
Extra gemotiveerd om te voetballen of elkaar zoveel mogelijk kaarten aansmeren? 'k Heb al veel classico's gezien, maar zelden dat het echt goed was om naar te kijken.

Die van het voorbije jaar waren allemaal redelijk beschaafd en het voetbal mocht er zeker ook wezen. Ik kan me voorstellen dat je de classico beu gezien bent (zeker als geen van de ploegen je interesseren) maar de spanning en sfeer die er rond hangt kan je moeilijk ontkennen vind ik.

+ wat Gavin zegt, wie dat wilde had de Duitse ploegen ook al een paar keer tegen elkaar kunnen zien spelen.

camino
16 april 2013, 16:11
Droom finale is real-barca of real-bayeren.
Al zou ik liever Real-Bayeren zien, ik wil niet dat barca de beker behaald.

Wilcao
16 april 2013, 17:21

Dit dus, ik ben die classico's zo beu als koude pap.

Ik wou dat het een gemengde finale was, maar Bayern verdient het imo het meest om erin te staan en Real wil ik gewoon niet in de finale zien.

Logos
16 april 2013, 18:26
Op basis van wat precies verdient Bayern dit dan het meest?

Radbraker
16 april 2013, 18:49
Op basis van wat precies verdient Bayern dit dan het meest?

Hun fantastische match thuis tegen Arsenal, aja !

Roald
16 april 2013, 19:15
Bayern hoort in de finale omdat het een Duitse club is zonder schulden en Real hoort er niet omdat het club vol eikels is. Duh.

waffel
16 april 2013, 19:16
e club is zonder schulden .

Belgie met gemak door de CL :woohoo:

TheRedDevils
16 april 2013, 21:18
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HCNm5EPTFDo

Lilspanyol
17 april 2013, 12:56
Kom juist thuis en zie dat de tickets voor de match in München geloot zijn.
Vanaf het nummer 61 tot 1030 heb je tickets, en ik heb nummer 1011 :D

Volgende week dus een reisje maken, mijn dag is goed :woohoo:!

Vedeco
17 april 2013, 13:08
Zalig! Een match in de Allianz Arena staat nog op mijn lijstje.

Elosopardo
18 april 2013, 22:05
Kom juist thuis en zie dat de tickets voor de match in München geloot zijn.
Vanaf het nummer 61 tot 1030 heb je tickets, en ik heb nummer 1011 :D

Volgende week dus een reisje maken, mijn dag is goed :woohoo:!

Dikke gelukzak :D Dat gaat sowieso een super reisje worden ;)

Gavin
20 april 2013, 17:55
Bayern is echt te hard op dreef. Dan nog met die verdediging van Barcelona en Messi net terug, hai toch. :s

Gavin
22 april 2013, 14:50
Bayern-Barça min 45 max 150 euro.
Barça-Bayern min 91 max 359.
Borussia-Real min 45 max 170.
Real-Borussia min 70 max 325.

359 euro. :D

Général Zantas
22 april 2013, 16:32
Toch straf hoe goedkoop die Duitsers dat kunnen doen terwijl die Spanjaarden zoveel vragen.

Lilspanyol
22 april 2013, 16:49
Toch straf hoe goedkoop die Duitsers dat kunnen doen terwijl die Spanjaarden zoveel vragen.

En het stadion zit evenzeer vol dus uiteindelijk is het langs ene kant wel 'dom'. Al vind ik zo'n prijzen ook wel schandalig. En Rosell maar stoefen dat de abo's niet omhooggaan. Ze moeten dat ergens compenseren...

Betaal voor morgen 60€ dus dat is dik oké. Dat betaalt ge al voor een prutsmatch tegen Zaragoza thuis of zo bij Barça.

Lilspanyol
22 april 2013, 16:49

En het stadion zit evenzeer vol dus uiteindelijk is het langs ene kant wel 'dom'. Al vind ik zo'n prijzen ook wel schandalig. En Rosell maar stoefen dat de abo's niet omhooggaan. Ze moeten dat ergens compenseren...

Betaal voor morgen 60€ dus dat is dik oké. Dat betaalt ge al voor een prutsmatch tegen Zaragoza thuis of zo bij Barça.

BeeLz
23 april 2013, 02:20

Ik heb wel altijd de indruk dat er bij Barcelona en Real Madrid altijd heel veel "toeristen" op de tribune zitten, op zich niks mis mee maar als ik de sfeer vergelijk met Duitse matchen is die toch wel groot.

Maxwell
23 april 2013, 09:36
Go Bayern :cool:

Philharmoniker
23 april 2013, 09:50
Go Fc Barcelona :cool:

Wilcao
23 april 2013, 10:10

Ze moeten toch ergens hun schulden mee afbetalen he :unsure:.

Tuninboy
23 april 2013, 13:29
Bayern heeft mijn steun vanavond.

Philharmoniker
23 april 2013, 14:34
Niet lang, toen Inter de CL gewonnen heeft tegen Bayern in 2010 (en Barca & Lyon de andere halve finalisten waren)

Das idd niet zo lang :-)

Verstuurd van mijn Nexus S met Tapatalk

Hekje#
23 april 2013, 16:31
Barca voor vanavond & Dortmund voor morgen hoop ik. Zou ik het liefst zien, met Dortmund als winnaar

Alcoholic Punk
23 april 2013, 16:32
Ik heb wel altijd de indruk dat er bij Barcelona en Real Madrid altijd heel veel "toeristen" op de tribune zitten, op zich niks mis mee maar als ik de sfeer vergelijk met Duitse matchen is die toch wel groot.

Vandaar ook die prijzen, die betalen dat met plezier om te kunnen zeggen dat ze naar Barca of dergelijke gaan zien zijn.
Is in haast iedere competitie zo dat je voor de grote namen waar toeristen op komen en clubs die zich in de grootstad (bv London) bevinden meer betaald.

Ik betaal op WH algauw €40 voor een ticket (zeker niet de beste plekken) en dit tegen bv pakweg Wigan. Ga ik op verplaatsing naar Wigan betaal ik €25. Verplaatsing op Fulham: €70

puni
23 april 2013, 20:24
:cry:

Kiiilerke
23 april 2013, 20:24
gade al zagen voor de match begonnen is ofwa? best zwijgen deze match :) danku

Jepjep
23 april 2013, 20:26
Hier heb ik lang naar uitgekeken, razend benieuwd naar deze absolute topper.

Mudi
23 april 2013, 20:42
Hoop op een 5-0, denk dat het 3-1 wordt voor Bayern.

Tuninboy
23 april 2013, 20:42
Tot de nok vol. Mooi zo.

Gatsby
23 april 2013, 20:46
Bayern heeft mijn steun vanavond.

²

Maxwell
23 april 2013, 20:46
Daar waren ze al. Man man Robben, afgeven en het is 1-0

Tuninboy
23 april 2013, 20:47
Afleggen Robben.

puni
23 april 2013, 20:47
Dat duurde lang, kutverdediging.

Boterkoek
23 april 2013, 20:48
1ste flater van de commentator :')

Gavin
23 april 2013, 20:49
Wat een kutveld wel ...

Cpt. Kablammo
23 april 2013, 20:51
Kalm puni, ge staat tegenover Robben! Dat is zo wat de grootste mongool ter wereld op bijna elk beslissend moment in zijn carrière. Echt een topkneus.

puni
23 april 2013, 20:53
Piqué zijn kale bol. :')

jos den os
23 april 2013, 20:54
is de commentaar bij jullie ook net iets sneller dan de beelden?

vreselijk lastig !

Jepjep
23 april 2013, 20:54
Pique man, wat hebde met uw weelderige haardos gedaan.

De middenstrook van dat veld is wel erg slecht, wordt ploeteren daar.

Rubmifer
23 april 2013, 20:55
"CL halve finale wegsteken achter een decoder kan niet bij ons"

Ahja, wat is belgacom tv dan?

*ok, blijbaar zendt 2be morgen de andere halve finale ook uit? Maar het neemt niet weg dat het een idiote uitspraak is als de CL hier ook grotendeels achter de decoder zit.

Boterkoek
23 april 2013, 20:57
Neen, geen last van hier.

jos den os
23 april 2013, 20:59
is precies beter nu gelukkig

toch wat schrik voor de verdediging :/

camino
23 april 2013, 21:01
Zuiver penalty.

Bubba
23 april 2013, 21:01
Altijd penalty.

jos den os
23 april 2013, 21:02
zo voorspelbaar dat camino de eerste is om dat te komen posten :)

maar was inderdaad wel penalty

puni
23 april 2013, 21:02
Had gekund. Altijd penalty is overdreven, het was niet zoals Colpaert zondag.

Rubmifer
23 april 2013, 21:09
1-0!

Kiiilerke
Gaat hier niet goed aflopen jong

camino
Come on bayeren, verdiend.

Gatsby
MA JAAAAA :love:
Melkmuil!

Tuninboy
BAM.

Maxwell
Jaaaaaaaaa :woohoo:

puni
23 april 2013, 21:10
Zat er wel aan te komen, lullig verdedigd weer.

Bubba
23 april 2013, 21:10
Hoppaaa, we zijn vertrokken.

Hekje#
23 april 2013, 21:11
Bayern, da is een machine

Axdratic
23 april 2013, 21:11
Bartra verzuipt wel een beetje

Boterkoek
23 april 2013, 21:12
We zijn vertrokke

Maxwell
23 april 2013, 21:14
Heerlijk verdedigd

attimos
23 april 2013, 21:14
Niemand die vond dat er gerust mocht gefloten worden voor de duwfout va' Dante op dani alves? Net zoals die penalty ook gefloten mocht worden overigens.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Jepjep
23 april 2013, 21:15
Dante man, wie had gedacht dat die het zo ver ging schoppen in zijn standard tijd.

Maxwell
23 april 2013, 21:17
Man man weer zuiver hands

camino
Alweer penalty zeg.

Bubba
2de keer, man man

puni
23 april 2013, 21:18
Deze toch niet? Die vorige, tot daar. Maar deze is gewoon aangeschoten.

EDIT: De antisupporterscrew is weer op post, zie ik!

Boterkoek
23 april 2013, 21:18
2de keer, man man

3de keer.:p

puni
23 april 2013, 21:19
Martinez gaat daar toch gewoon aan Iniesta hangen? :lol:

Rbn13
Als neutrale flapdrol vond ik dat toch ook tweemaal penalty hoor.

J.Brown
Dante man, wie had gedacht dat die het zo ver ging schoppen in zijn standard tijd.

Ik alleszins niet. Deed het uitstekend bij ons. Maar het niveau van Bayern zag ik hem nu ook niet halen. Schitterende speler.

jos den os
23 april 2013, 21:20
sanchez pfft..

shumi-
Mja deze zou ik ook nie fluiten,de vorige van pique is altijd pinalty,en de scheids op de achterlijn of vlaggeman moet dat zeker gezien hebben

Maxwell
Actieradius, dat woord is de laatsten tijd ook wel in precies

Bubba
23 april 2013, 21:21
Deze toch niet? Die vorige, tot daar. Maar deze is gewoon aangeschoten.

EDIT: De antisupporterscrew is weer op post, zie ik!

De vorige zeker, deze discutabel imo.

puni
23 april 2013, 21:22
Passing vandaag is wel ronduit slecht. :/

Jepjep
23 april 2013, 21:30
Heynckens ziet er echt nog jong uit voor zijn leeftijd :unsure:

Gavin
23 april 2013, 21:31
Goede ruststand.

ng
23 april 2013, 21:33
Oh boy zenne.
bayern all the way, barcelona no way.

Dank u ref om de match wel al naar de kloten te helpen. 3 handsballen onbestraft. Is het nzolo in disguise ofzo?

Elosopardo
23 april 2013, 21:34
Barça inspiratieloos zo lijkt het... Tweede helft moet echt beter, maar ik voel dat ze het kunnen !! We hebben dan nog chance gehad, want ik denk ook dat het 2x hands was.
Komaan Barça, op naar een goede tweede helft :D

CuRv3
23 april 2013, 21:34
3 maal hands met 2 maal in het strafschopgebied. Er moest toch minimaal 1 van de 2 een penalty zijn. Eerlijk gezegd vond ik ze allebei een uitgestoken arm hebben en blokkeerde ze de bal in een pad naar het doel. De armen waren never nooit langs het lichaam dus 2x een penalty...

Barcelona is ronduit zwak. Zonder een messi die 3 man bezig houdt is er gewoon geen ruimte die ze blijkbaar nodig hebben bij barcelona om te voetballen.

Gavin
23 april 2013, 21:36
Martinez is Pepe maar met voetbaltalent. De Mos en Robben wil ik in hun bek schijten.

CuRv3
23 april 2013, 21:42
http://i.minus.com/i1X8Ty0CuU2iv.gif

http://i.minus.com/iSLmkr9gZkVEo.gif

= 2 penalties

/discussie

Bubba
23 april 2013, 21:44
2 penalties imo.

1ste is duidelijk => maakt duidelijk een beweging naar de bal toe.

2de is voor mij ook penalty => arm hoog en uitgestoken

sharpshot
23 april 2013, 21:47
Jup duidelijke penalties

Maxwell
23 april 2013, 21:49
Gomez :love:

camino
2-0 ;)

Kiiilerke
tzal wel echt gedaan zijn voor barca nu :(

Gatsby
Hoho Gomez!

Rubmifer
2-0!

Thorazer
2-0

puni
Twee keer op een stilstaande fase, komaan.

Hekje#
Wa deed Valdez daar?

Jepjep
23 april 2013, 21:50
Gomez! Zal hem goed doen

stormtrooper
23 april 2013, 21:51
GOMEZ BUTTON (http://www.gomezbutton.de/)

:music:

Jepjep
23 april 2013, 21:52

Best aanstekelijk :p

camino
Denk de goal buitenspel is van bayeren.

puni
Nul bezieling, nul creativiteit, en Messi die precies liever ergens anders is. Hebben we eigenlijk al een kans bijeengevoetbald?

Gomez stond trouwens buitenspel denk ik.

Sportinggboy
23 april 2013, 21:53
Mij leek de 2-0 wel buitenspel. Bayern speelt zeer goed. Barca inspiratieloos

TrickY.
23 april 2013, 21:53
Denk de goal buitenspel is van bayeren.

Zelfde lijn imo alsje nu herhaling ziet (met alves)

Gavin
23 april 2013, 21:54
en Messi die precies liever ergens anders is.
Of gewoon niet fit, beetje triestig om te zien als ge hem aan 100% gewoon zijt.

Thorazer
23 april 2013, 21:55
Barca zwak zeg ni te doen...

Cartek
Had gekund. Altijd penalty is overdreven, het was niet zoals Colpaert zondag.

Bij Colpaert werd de bal van dicht aangeschoten en had de armen tegen zijn lijf. Penalty was dus niet aan de orde.
Hier werd de bal van verder op de vooruitstekende arm geschoten. Zuiver penalty voor Bayern afgenomen dus.

Passing van barca is ook gewoon zwak vandaag door de sterkte van Bayern. Barca is echt een maatje te klein.

puni
Ah, ik dacht dat-ie 100% was. Dat verklaart wel veel natuurlijk.

Arcturus
23 april 2013, 21:57
ben benieuwd naar volgend seizoen.
Bayern gaat nog zoveel meer heerlijker zijn.
gotze + pep +......

Cartek
23 april 2013, 21:58
http://en.jabetarea.com/image.php?src=http://klimg.com/dewibola.com/library/paging/0000103455_1.jpg

puni
23 april 2013, 22:01
Haal Alexis van dat veld af, please.

Hekje#
23 april 2013, 22:06
Gary Lineker ‏@GaryLineker
Doesn't matter how good you are, you can't play this game, at this level if you're unfit! #messi

Die man zit vaak juist

Gavin
23 april 2013, 22:07
Ah, ik dacht dat-ie 100% was. Dat verklaart wel veel natuurlijk.
Mocht dit weekend nog niet spelen, en ge ziet het er nu ook nog aan. Geen versnelling of klassiek sprintje terwijl Bayern er drie/vier man opzet.

Hekje#
23 april 2013, 22:08

Blijft wel steken :D

Cpt. Kablammo
23 april 2013, 22:11
Niet de moment om te gokken op een onfitte Messi imo... In eigen huis misschien wel maar nu kan het meer kwaad dan goed doen. Doet ook voelen alsof Barça niet kan zonder Messi, terwijl dat toch eigenlijk niet het geval is of toch niet zou mogen zijn.

KO
23 april 2013, 22:12
Wow, Robben!

Kiiilerke
23 april 2013, 22:12
lap nu scoort die lelijke aap ook nog :(:(:(:(:(

Maxwell
23 april 2013, 22:13
Lol das toch altijd fout zeker ?

camino
Robben held 3-0 jawadde haha

Bubba
Heeerlijk

Rubmifer
3-0... Leek me toch fout?

puni
Das toch gewoon obstructie?

Thorazer
3-0 rofl hoe goed is Bayern ni te doen.

Gatsby
Hola!
't Is gedaan voor Barcelona vandaag.

edit:

Doet ook voelen alsof Barça niet kan zonder Messi, terwijl dat toch eigenlijk niet het geval is of toch niet zou mogen zijn.

Ja, ze laten hun kansen precies teveel afhangen van hoe goed of hoe in vorm Messi is.

TrickY.
Jaman Robben...

Al was diene block wel een fout?

Hekje#
Dat block is toch fout?

Rubmifer
Echte NFL block van Muller. :D

Jepjep
Jaja kapitein, het is uwe lieveling die het afmaakt.

Bosvos
Die block ziet er zwaarder uit dan het is hoor

Sportinggboy
23 april 2013, 22:14
:lol: hoe duidelijk kan een fout zijn

caoimhin
23 april 2013, 22:14
Bayern verdient het wel, maar dat je dit als ref geen fout vindt is er toch lichtjes over.

sharpshot
23 april 2013, 22:15
Prachtig die block, nog eentje aub.

Kiiilerke
Bayern gaat die Cl winnen

puni
Schrijnend. En nog niet willen wisselen, echt ridicuul.

camino
Feit is wel alba was volledig gezien, zou hetzelfde gebleven zijn.
Denk als je int achterhoofd houd bayeren 2 penaltys nie gekregen heeft er niet veel over te zegge valt denk ik over diene block?

caoimhin
Bij Colpaert werd de bal van dicht aangeschoten en had de armen tegen zijn lijf. Penalty was dus niet aan de orde.

Lol, Colpaert klemt gewoon die bal. Was penalty hoor. En deze kon je zeker ook fluiten.

TrickY.
Die block ziet er zwaarder uit dan het is hoor

Maakt niet uit hoe "licht" het is. Das geen tactiek in voetbal en is gewoon altijd fout. Muller mag dat niet doen.

Thorazer
23 april 2013, 22:16
Dit trekt Barca niet meer recht ook niet thuis Bayern is gewoon superieur dit jaar een echte machine :)

Kiiilerke
jup :) kzie echt niemand winnen tegen dit bayern

fiqm
Allez, heb de tweede helft niet gezien tot nu toe, maar ik lees dat de tweede buitenspel was en de derde moest afgekeurd worden voor duwfout? :unsure:

Goe bezig refs! :p

Hekje#
23 april 2013, 22:17
Bayern had minstens 1 penalty moeten krijgen, en is gewoon de absolute betere. Maar dat block is gewoon fout en die mocht niet tellen. Maar dit Bayern is het beste in Europa dit seizoen, maar stiekem hoop ik toch nog op Dortmund

Bubba
23 april 2013, 22:17
Allez, heb de tweede helft niet gezien tot nu toe, maar ik lees dat de tweede buitenspel was en de derde moest afgekeurd worden voor duwfout? :unsure:

Sja, 2 duidelijke penalty's niet gefloten, die moet je dan ook meetellen...

Pieter3770
23 april 2013, 22:18
Was wel fout, maar ze kunnen niet echt klagen lijkt me gezien die handsballen.

Bayern, wat een ploeg zeg!

TrickY.

Nah die tweede was volgens mij net onside. Derde moest wel afgekeurd zijn ja. Los daarvan is het gewoon verdiend.

puni
Nu ziet ge wat Barca zonder een fitte Messi voorstelt. En iedereen maar zagen dat de aanvoer zo goed is.

fiqm
23 april 2013, 22:19
Sja, 2 duidelijke penalty's niet gefloten, die moet je dan ook meetellen...
...

Dat maakt het toch nog erger? :)

Axdratic
23 april 2013, 22:19
Zoals Bayern speelt gaan ze idd gewoon CL winnen hoor

Thorazer
23 april 2013, 22:20
Bijna 4-0

puni
23 april 2013, 22:20
Smerige fout.

Tuninboy
23 april 2013, 22:21
Maakt niet uit hoe "licht" het is. Das geen tactiek in voetbal en is gewoon altijd fout. Muller mag dat niet doen.

Ge kijkt teveel naar Leye. :unsure:

Men pruise vrienden winnen. :love:

Wat een klasse.

Bayern is echt wel veel beter dan Barca dit jaar. Beste ploeg op de aarde. :unsure:

JTR90
Wat een verschil vandaag zeg..

Kiiilerke
jammer :( toch vernedering nu

bayern gaat zo hard die cl winnen

Hekje#
Barca is dood

JTR90
Knal.. Koekoek! :p

Philharmoniker
naaien die spanjolen!!!!:lol:

Gatsby
23 april 2013, 22:22
Jupla!
Pijnlijk voor Barça, had eerlijk gezegd meer vechtlust verwacht.

puni
Jezus. :lol:

Rubmifer
4-0 :lol:

Thorazer
4-0 WTF Barca gewoon afgemaakt!

Axdratic
36% balbezit en 4-0 tegen Barça, wtf

KO
Bijna forfaitcijfers :s

Jepjep
W
T
F

Maxwell
Rape, pure rape :cool:

Scr1fle
4-0 ...

Lode16
Wat een ploeg bayern! jizz in my pants!

sharpshot
23 april 2013, 22:23
Prachtig

puni
Hopen dat Real morgen ook met de billen bloot gaat.

Sportinggboy
Oververdiend dit. Wat een sterke ploeg is Bayern

Hekje#
23 april 2013, 22:24
Hopen dat Real morgen ook met de billen bloot gaat.

Ik vrees ervoor

JTR90
Bijna forfaitcijfers :s

Kan nog altijd hé..

shumi-
Man wat sfeer betreft is dat toch prachtig daar

Hekje#
23 april 2013, 22:25
Dit Barca is zielig zonder Messi

puni
Anderen van anti-supporteren betichten en dan het mooitjes zelf doen.

Ik had gehoopt dat het sarcasme in mijn post wel duidelijk was, aangezien ze twee posts na camino zijn belachelijke opmerking kwam.

Kiiilerke
Tegen dortmund zie ik real wel winnen maar in de finale zat het niks zijn voor real zoals bayern nu bezig is

Hekje#
23 april 2013, 22:26
Anderen van anti-supporteren betichten en dan het mooitjes zelf doen.

Hij reageert op die debiele post van iets boven hem.

attimos
Verdiende overwinning, schandalig slechte arbitrage (langs 2 kanten)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Jepjep
Ik had gehoopt dat het sarcasme in mijn post wel duidelijk was, aangezien ze twee posts na camino zijn belachelijke opmerking kwam.

Mi scusi dan, niet opgemerkt.

KO
23 april 2013, 22:27
Robben als volleerde zwaluw.

Kiiilerke
robben hahaha wat een duik:lol:

puni
Hij reageert op die debiele post van iets boven hem.

Toch iemand met een ons verstand. :)

Racing_Genk
Robben blijft toch een zeik speler

Powernap
Heeft Alves 2 verschillende soorten schoenen aan? Had er overlaatst nog aan zitten denken, je ziet de gekste kleuren van schoenen maar nooit 2 verschillende.. Tot nu dan blijkbaar :-)

Thorazer
Robben :)

rafiki
23 april 2013, 22:28
Fysiek & Efficiëntie > Techniek & Balbezit (vandaag toch)

Kenneke10
23 april 2013, 22:29
Dit bayern is gewoon een machine niks aan te doen.

Maxwell
Alba :lol: altijd rood

TrickY.
Geel maar??

Jepjep
Alba, wat een absolute zeikspeler zeg.

Thorazer
Haha die bal in Robben zijn gezicht geniaal :)
Waarschijnlijk voor zijn duik hehe

Rubmifer
Alba, zielig...

de boom
Dat verdiende robben wel ffkes. :')

puni
Alba, schlemiel. Weer een verdediger minder.

Bubba
23 april 2013, 22:30
Man man, Alba wat een janet

Racing_Genk
23 april 2013, 22:31
Eerlijk gezegd kan ik begrijpen dat je dat bij Robben wel eens wilt doen.

Gavin
Te zielig. Maar het was tegen Robben, die verdient dat eigenlijk wel een beetje.

waffel
Had wel verwacht dat Bayern ging winnen, niet met zo'n cijfers :D

Clouds&Cereals
23 april 2013, 22:32
Moet je denken wat een bank die nog hebben: Götze, Kroos, Shaqiri,...

fiqm
23 april 2013, 22:32
Eerlijk gezegd kan ik begrijpen dat je dat bij Robben wel eens wilt doen.
Agreed :D

Had natuurlijk wel rood kunnen zijn, maar goed, zou wel licht geweest zijn.

Maxwell
23 april 2013, 22:34
Absolute klasse match van Bayern. Zelden Barca zo op een hoopje zien gespeeld worden.

Jepjep
23 april 2013, 22:35
Real-bayern it is.

Kiiilerke
Real-bayern it is.

en Bayern als winnaar !

Sportinggboy
Proficiat aan Bayern. Mooie prestatie

Thorazer
Barca was gewoon nergens vanavond.

Jepjep
23 april 2013, 22:37
en Bayern als winnaar !

Nee, het is tijd voor de 10de van Real Madrid.

Elosopardo
23 april 2013, 22:38
Wat een afstraffing hier :( mijn Barça-hart huilt :cry:

Gavin
23 april 2013, 22:38
Meer dan terechte zege, 4-0 is zwaar maar ja, weinig tegen in te brengen. Messi niet fit, verdediging half in de lappenmand en het zat ook echt niet mee qua rebounds etc. Om eerlijk te zijn was ik niet onder de indruk van Bayern hun aanvallers, wel gewoon sterk als een team. Enorme werkkracht ook, niks op aan te merken.

Buiten die 3-0 dan, wat een flagrante scheidsrechtersfout. Over handsballen kunt ge altijd wel lullen en dat buitenspel is gewoon millimeterwerk, maar zo een fout is echt vreselijk. En die vijfde kadee staat er dan gewoon met zijn neus op. Maar goed, wat boeit dat als ge zo op uw bek krijgt.

camino
23 april 2013, 22:40
Nee, het is tijd voor de 10de van Real Madrid.

Opletten ze van den Dortmund en met een Duitse ploeg ben je nooit klaar :). Ik ben er morgen ook niet gerust in ze.
Maar als we de finale behalen; bayeren is echt wel de favoriet maar Real heeft 2 wapens, Mourinho en Ronaldo maar dan nog, als ik zie hoe bayeren vandaag speelt, ik vrees er toch wat voor iemand dit bayeren zal kunnen kloppen al is toch Real de enige die het mss wel kan nu. Zullen wel zien.

Clouds&Cereals
Niet onder de indruk :lol: naar de vernieling gespeeld, Messi die al vermist is opgegeven ondertussen, maar niet onder de indruk.

ng
Men pruise vrienden winnen. :love:

:offtopic:

Pruisen? Denk niet dat Beieren daarvan deel uitmaakte.

Tuninboy
23 april 2013, 22:42
:offtopic:

Pruisen? Denk niet dat Beieren daarvan deel uitmaakte.

Hier is pruis een algemeen begrip voor duitsers. :unsure:

CuRv3
23 april 2013, 22:42
Enigste wat mij nu irriteert is het feit dat Guardiola WEEEEER een geprepareerd team gaat krijgen. Toen hij bij Barcelona kwam had Rijkaard het team klaargestoomd met Messi. Nu heeft Heynckens echt een topteam over de hele lijn gemaakt en komt guardiola dat weer efkes overnemen. Hoeveel chance je eigenlijk kan hebben als trainer.

F e r o x
23 april 2013, 22:44
Kijk al uit naar Bayern-Real!

fiqm
23 april 2013, 22:45
Enigste wat mij nu irriteert is het feit dat Guardiola WEEEEER een geprepareerd team gaat krijgen. Toen hij bij Barcelona kwam had Rijkaard het team klaargestoomd met Messi. Nu heeft Heynckens echt een topteam over de hele lijn gemaakt en komt guardiola dat weer efkes overnemen. Hoeveel chance je eigenlijk kan hebben als trainer.
Het laatste seizoen van Rijkaard trok ook op niet veel, Guardiola heeft daar toch wel veel veranderd hoor.

Philharmoniker
23 april 2013, 22:45
Opletten ze van den Dortmund en met een Duitse ploeg ben je nooit klaar :). Ik ben er morgen ook niet gerust in ze.
Maar als we de finale behalen; bayeren is echt wel de favoriet maar Real heeft 2 wapens, Mourinho en Ronaldo maar dan nog, als ik zie hoe bayeren vandaag speelt, ik vrees er toch wat voor iemand dit bayeren zal kunnen kloppen al is toch Real de enige die het mss wel kan nu. Zullen wel zien.

Bayern

Maxwell
23 april 2013, 22:46

Langs de andere kant... Als Bayern dit jaar de treble pakt, en die kans zit er dik in, staat er Pep toch een serieuze uitdaging te wachten.

camino
23 april 2013, 22:49

Hebk ook al gezegd. Deel uw mening.

MmoRpgGuy
23 april 2013, 22:50
ik denk dat we ons mogen binnenkort verwachten aan een stormloop nieuwe supporters van bayern(successupporters)

Kenneke10
Beter zal hij wellicht niet kunnen doen.

Elosopardo
Barcelona onder Rijkaard was op het einde ook gene vette meer hoor, die mens werd de laatste matchen op witte zakdoekjes getrakteerd.
Niet dat het iets zou afdoen aan de winst van Bayern, maar Barça moet godverdomme eens echte centrale verdedigers kopen ipv verdedigende mids om te vormen.

Gavin
23 april 2013, 22:52
Niet onder de indruk :lol: naar de vernieling gespeeld, Messi die al vermist is opgegeven ondertussen, maar niet onder de indruk.Ik spreek over hun aanval op zich en gij komt aandraven met Messi ... wat moet ik daar dan op zeggen?

Het laatste seizoen van Rijkaard trok ook op niet veel, Guardiola heeft daar toch wel veel veranderd hoor.Hetzelfde als de Heynckes bij Bayern dus. Twee seizoenen voor dat Jupp het overnam stonden die nog in de finale met kans op de treble. Maar Jupp is een toptrainer en Pep gewoon chancehoertje. Moet kunnen.

camino
23 april 2013, 22:53
Bayern

Ja? Wat bedoel je nu? Ze maken idd de grootste kans tegen eender welke ploeg om de cl te winnen.