PDA

Volledige versie bekijken : Software Magix Music Maker

kenstah
20 november 2012, 21:45
Toen ik nog Windows 7 op mijn laptop had staan had ik er Magix Music Maker opstaan, nu heb ik er Windows 8 opgezet en telkens als ik het programma wil openen krijg ik de foutcode -6 met de tekst erbij dat misschien de installatie-directory beschadigt is en dat het kan verhelpen worden met het opnieuw installeren van het programma. Als ik het programma opnieuw wil installeren met de installatiedisc krijg ik na een tijdje de foutmelding 1305, waarbij dan staat dat ze een toepassing niet kunnen vinden en dat ik moet zien of ik het handmatig kan vinden en het kan openen. De toepassing kan ik vinden en openen. Als ik dan terug op retry klik komt na een tijdje weer dezelfde foutmelding.
Is er hier op het forum iemand die hiervoor een mogelijke oplossing weet ?
Op het forum van Magix heb ik al een keer rondgekeken maar daar vond ik echter geen oplossing, zelfs niemand met hetzelfde probleem.

Aap
21 november 2012, 00:32
Probeer de installatie uit te voeren als administrator. Rechtermuisknop installatiebestand, uitvoeren als administrator. + compatibiliteit modi proberen.

Iets ingewikkelder is de installatiemap(pen) zelf aanmaken en jezelf alle rechten toe te kennen en daarna opnieuw te proberen.

kenstah
21 november 2012, 12:47
Probeer de installatie uit te voeren als administrator. Rechtermuisknop installatiebestand, uitvoeren als administrator. + compatibiliteit modi proberen.

Iets ingewikkelder is de installatiemap(pen) zelf aanmaken en jezelf alle rechten toe te kennen en daarna opnieuw te proberen.

Met zelf de installatiemappen aan te maken kreeg ik dezelfde foutmelding,
installatie uitvoeren als admin. is gelukt.
Bedankt voor de hulp.