PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Kan laptop niet opstarten

sam95
6 november 2012, 21:47
Ik kan mijn laptop HP pavillion g7 i5 niet meer opstarten nadat ik hem had meegepakt naar school had juist een nieuwe driver voor mijn grafische kaart geinstalleerd en ik startte hem opnieuw op en hij werkte perfect tot ik hem thuis weer wou opzetten toen gaf hij aan dat hij niet meer kon opstarten. Ik liet hem een opstartherstel uitvoeren, hielp niets. Dan heb ik geprobeerd op te starten in veilige modus, werkte ook niet. Toen begon ik hem op te starten via een cd-rom (systeemherstelschijf) maar als mijn schijf volledig gecontroleerd was en ik klikte op systeem herstellen naar een vroegere datum gaf hij aan dat er geen vroegere gegevens waren over de computer (vreemd want ik heb hem al eens moeten repareren via systeemherstel) Nu ben ik weer bezig via die herstelschijf een back up aan het maken van alle gegevens om hem dan weer instellen naar de fabrieksinstellingen. Ik vroeg mij af of iemand nog een betere manier wist om dit te verhelpen of misschien een plan b heeft voor als het mislukt met hem te resetten.

Fraggie
7 november 2012, 20:18
Specificeer eens: niet opstarten?

sam95
15 november 2012, 22:14
Heb hem nu al gemaakt via de systeemherstelschijf dus alles is al in orde. Hij wou niet meer opstarten, hij gaf altijd aan dat hij een opstartherstel moest doen maar dan begon hij volledig te haperen en viel uiteindelijk uit. Back up is wel niet gelukt heb nu 25% van mijn bestanden terug door een recoverysoftware te laten draaien.