PDA

Volledige versie bekijken : Iphone 5 16gb

gamer1986
3 november 2012, 13:07
Ik heb een zwarte ihpone 5 16gb besteld bij mijn I king abbonement,deze word geleverd binnen een 2 a 3 tal weken aan mijn deur wist een telenet medewerker mij te vertellen
Deze gsm is nog niet in mijn bezit, (ik heb ondertussen al een andere gsm gekocht) alvast wens ik deze i phone 5 al te verkopen,(papier en factuur kunnen als bewijs al opgehaald of opgestuurd worden
Mag weg vanaf 600e bij intresse

Nicolaz_
3 november 2012, 13:20
Wanneer sluit je dan af?

gamer1986
3 november 2012, 13:37
Wanneer sluit je dan af?

Een afsluit datum is moeilijk te bepalen,aangezien ik hem nog niet heb
De ihpone zou vanaf 600e wegmogen,
Ik zou diegene die hem echt wilt overkopen,een voorschot dan vragen,dat ik zeker weet dat diegene hem dan overneemt

stijnd
4 november 2012, 09:59
Van waar ben je ?

gamer1986
4 november 2012, 11:52
Van waar ben je ?

Aarschot beste

Reborn
4 november 2012, 14:01
Ik heb een zwarte ihpone 5 16gb besteld bij mijn I king abbonement,deze word geleverd binnen een 2 a 3 tal weken aan mijn deur wist een telenet medewerker mij te vertellen
Deze gsm is nog niet in mijn bezit, (ik heb ondertussen al een andere gsm gekocht) alvast wens ik deze i phone 5 al te verkopen,(papier en factuur kunnen als bewijs al opgehaald of opgestuurd worden
Mag weg vanaf 600e bij intresse

Zever in pakjes :) telenet weet niet en kan ook niet zien wnr de iphones binnen komen. Die zei da wss enkel maar om u gerust te stellen. Ik heb mijn iphone al meer dan een maand geleden, bijna 2 maand zelfs besteld bij mijn I Kong abo en die verzekerde mij ja meneer u zult het volgende week wel krijgen. Lol :) week was gepasseerd niks nada noppes, ik bel terug ja meneer we kunnen da ni zien je moet naar dynalogic eens belle zij zijn de leveranciers en kunnen de bestelling opvolgen, ik bel naar daar ja meneer sorry helaas kunnen we dat niet zien, we weten niet wnr de volgende bestelling komt. Maw zever in pakjes als een telenet medewerker zegt van gij gaat uw iphone op die datum krijgen :) nee nee zo werkt dat niet.

Free up.

georgiodavid
4 november 2012, 14:25
Waarom doet je het weg eigelijk ? Annuleren kan je niet wss.
Wanneer hebben ze gezegd dat het nog paar weken duurt?

gamer1986
4 november 2012, 14:55
Zever in pakjes :) telenet weet niet en kan ook niet zien wnr de iphones binnen komen. Die zei da wss enkel maar om u gerust te stellen. Ik heb mijn iphone al meer dan een maand geleden, bijna 2 maand zelfs besteld bij mijn I Kong abo en die verzekerde mij ja meneer u zult het volgende week wel krijgen. Lol :) week was gepasseerd niks nada noppes, ik bel terug ja meneer we kunnen da ni zien je moet naar dynalogic eens belle zij zijn de leveranciers en kunnen de bestelling opvolgen, ik bel naar daar ja meneer sorry helaas kunnen we dat niet zien, we weten niet wnr de volgende bestelling komt. Maw zever in pakjes als een telenet medewerker zegt van gij gaat uw iphone op die datum krijgen :) nee nee zo werkt dat niet.

Free up.

Hoe weet ik daarvan hoe ze dat allemaal regelen?? ik heb ook geen exacte datum gekregen,Telenet heeft mij gezegd,wanneer ik hem ongeveer zou aankrijgen

gamer1986
4 november 2012, 14:57
Waarom doet je het weg eigelijk ? Annuleren kan je niet wss.
Wanneer hebben ze gezegd dat het nog paar weken duurt?

Gewoon geen intresse in de iphone 5,Kwam gewoon heel voordelig uit bij een i kong abbonement
Hij wist me dit woensdag tezeggen deze week

georgiodavid
4 november 2012, 15:17
Ik wil 2/3 weken wachten maar 2/3 maanden is beetje veel ;)

DAVID@2
4 november 2012, 15:25
Hoeveel vraag je als voorschot ?
Met de papieren zonder de iphone ben je toch niets als ze op uw naam staan?
Zou je hem niet beter verkopen als hij aangekomen is , als je start vanaf 600 ben je hem direct kwijt.
Ik wel gerust van u overkopen voor 600€ , maar zonder voorschot.

georgiodavid
4 november 2012, 15:32
Wil je mijne 4 met opleg van mijn kant.

gamer1986
4 november 2012, 16:34
Hoeveel vraag je als voorschot ?
Met de papieren zonder de iphone ben je toch niets als ze op uw naam staan?
Zou je hem niet beter verkopen als hij aangekomen is , als je start vanaf 600 ben je hem direct kwijt.
Ik wel gerust van u overkopen voor 600€ , maar zonder voorschot.

Ben momenteel aan het onderhandelen met nog één persoon,
Hoe bedoel je zonder papieren en zonder naam?
Ik wil hem gerust wel aan u verkopen dan, als het niets word met de andere geintresseerde

gamer1986
4 november 2012, 16:36
Wil je mijne 4 met opleg van mijn kant.

Dat is goed voor mij, wel met 200e opleg langst uw kan, dan koop ik uw ihpone zogezegd voor 400e over,bij afhaling de resterende 200e dan, check pm bij akkoord

Nicolaz_
4 november 2012, 16:41
4S met 100 euro opleg? Officiele Apple Garantie tot 23/10/2013.

gamer1986
4 november 2012, 16:54
4S met 100 euro opleg? Officiele Apple Garantie tot 23/10/2013.
Ben momenteel met iemand anders op het forum op een akkoord,ik wacht op bevestiging nog,deze persoon geeft mij wel 200euro opleg, en ook een 4g 32gb

[deleted]
4 november 2012, 17:03
[deleted]

LouGarou
4 november 2012, 17:10
Hoe kan da nu voordelig uitkomen :s
Als je als zelfstandig kosten moet maken.

[deleted]
4 november 2012, 17:11
[deleted]

rscaboy
4 november 2012, 17:17
Hoe kan da nu voordelig uitkomen :s

Kortzichtigheid meestal. Een maat van mij had ook zo een abbo afgesloten met een iKing abbo, iPhone verkocht voor €500 wat hij als pure winst ziet maar wel vergeten dat hij gedurende 2 jaar €75 mag betalen voor een abbo terwijl hij toekomt met €15 in de maand.:doh:

georgiodavid
4 november 2012, 17:38
Dat is goed voor mij, wel met 200e opleg langst uw kan, dan koop ik uw ihpone zogezegd voor 400e over,bij afhaling de resterende 200e dan, check pm bij akkoord

Deal. Check PM.

Nicolaz_
4 november 2012, 17:47
Ben momenteel met iemand anders op het forum op een akkoord,ik wacht op bevestiging nog,deze persoon geeft mij wel 200euro opleg, en ook een 4g 32gb

Ja ok maar een 4G is geen 4S en mijn toestel is pas vorige maandag geopend en geactiveerd bij Apple dus nog zo goed als een jaar garantie. Voor en achterzijde voorzien van protector en geen krasjes aan boven en zijkanten.

Nuja mijn post was later dus moest deal niet doorgaan...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

stijnd
4 november 2012, 17:54
Ik heb ook een iPhone 4, 16GB. 300 euro opleg ? Of is de deal al rond?

Nicolaz_
4 november 2012, 17:59
Kortzichtigheid meestal. Een maat van mij had ook zo een abbo afgesloten met een iKing abbo, iPhone verkocht voor €500 wat hij als pure winst ziet maar wel vergeten dat hij gedurende 2 jaar €75 mag betalen voor een abbo terwijl hij toekomt met €15 in de maand.:doh:

45 euro per maand.

DeAdRiDeR
4 november 2012, 18:01
Moest de deal niet doorgaan heb ook nog wel interesse zelfde deal dan iPhone 4 16gb + €200 opleg of Galaxy nexus + opleg is ook mogelijk.

rscaboy
4 november 2012, 18:01
45 euro per maand.

iKong dan, blijft weggesmeten geld.

Nicolaz_
4 november 2012, 18:07
iKong dan, blijft weggesmeten geld.
No it is... Maar niet juiste plaats om over te discussiëren.

p@p@
4 november 2012, 19:28

en ik moet zeggen dat die 4 s die ik gekocht heb, zalig zen werk doet
laat je vriend hem maar verder afbetalen ;) zodat ik niet in de problemen kom ;)

stijnd
27 november 2012, 08:18
Deal met deze persoon gemaakt, 150€ voorschot betaald en laat nu al een week niets meer van zich horen..

Sreppy
27 november 2012, 12:54
Je bent opgelicht...
Dit is al het 3de account ofzo waarmee deze persoon iemand oplicht en dan komt hij niet meer online zie:
http://www.9lives.be/forum/algemene-info-discussies/846859-probleem-met-verkoper-2.html
http://www.9lives.be/forum/members/242317/kozmi.html?langid=1

Misschien heeft hij ook nog andere accounts, geen idee.

Nicolaz_
27 november 2012, 13:53
Je bent opgelicht...
Dit is al het 3de account ofzo waarmee deze persoon iemand oplicht en dan komt hij niet meer online zie:
http://www.9lives.be/forum/algemene-info-discussies/846859-probleem-met-verkoper-2.html
9lives - Games Forum - View Profile: kozmi (http://www.9lives.be/forum/members/242317/kozmi.html?langid=1)

Misschien heeft hij ook nog andere accounts, geen idee.
Hoe kan jij nu weten dat het over dezelfde persoon gaat? (Ok er staat in beide Nicknames 1986 maar kan ook toeval zijn)

Njula
27 november 2012, 16:08
Heb je zijn gegevens adres enzo?
Kan mij niet inbeelden dat je een voorschot hebt gegeven van 150 euro zonder zijn gegevens te vragen ?

djFexx
27 november 2012, 16:12
Negatieve itrader en nog een voorschot geven.. Ik had hier nog maar 2 posts gelezen en wist al dat dit niet te betrouwen was..

aSSrides
27 november 2012, 16:26
Deal met deze persoon gemaakt, 150€ voorschot betaald en laat nu al een week niets meer van zich horen..

"Last Activity: 16-11-2012 17:54"

Als je hem enkel via dit forum hebt gecontacteerd kan dat wel de reden zijn waarom je geen antwoord hebt gekregen :)

Best eens naar zijn gsm ofzo bellen (als je die hebt) :)

Sreppy
27 november 2012, 16:54
Hoe kan jij nu weten dat het over dezelfde persoon gaat? (Ok er staat in beide Nicknames 1986 maar kan ook toeval zijn)

Omdat hij dezelfde gamertag op Xbox Live heeft ;)

Hungry®
27 november 2012, 17:54
waarna georgiodavid zijn akkoord gaf.

Hoe is dit verder afgehandeld dan?

stijnd
30 november 2012, 11:49
@djFexx, toen ik de deal maakte had hij nog geen iTrader..

Ik had van hem de bevestigingsmail van telenet gekregen, hier staan zijn gegevens op. Zojuist naar telenet gebeld, zij vinden de persoon terug in hun systeem (geen fake naam dus, of iemand anders erbij gelapt..) maar geen bestelling van een iPhone 5.
Heb hem nu tot maandag gegeven om het geld terug te storten, indien ga ik klacht indienen . Als er nog mensen zijn opgelicht door deze persoon, pm me maar dan geef ik zijn gegevens door.