PDA

Volledige versie bekijken : LoL Season 3 - IPL 5 Las Vegas (29 november - 2 december)

MinatO
23 oktober 2012, 21:33
Het grootste Amerikaanse toernooi komt eraan, welke tegelijk ook de eerst grote event is voor season 3:
THE IPL SEASON 5 CHAMPIONSHIPS

Het lijkt er alvast op, dat Season 3 groots zal starten want niet enkel heeft IGN het aantal deelnemers verdubbeld (8 naar 16!!!!) met kampioenen van elk continent, ook is het prijzengeld serieus naar omhoog gedreven (van 50K naar 100K) met een uniek toernooiformaat.

Formaat:
Groepsfase - 4 groepen waarvan de beste 2 van elke groep naar de winners bracket gaan en de slechtste 2 naar de losers bracket, allemaal best of one.
Knockoutstage - Dubbele eliminatie met best of 3 in elke ronde, de finale echter heeft een BEST OF SEVEN waarbij de winnaar van winners bracket al een 2-0 voordeel krijgt!

Prijs: $100 000 verdeeld onder 16 teams
Datum: 29 november t.e.m. 2 december

Groepen:

Groep A
1. Team Dynamic (NA)
2. Fnatic (Europe)
3. Team World Elite (China)
4. Azubu Blaze (Korea)

Groep B
1. Team Fear (NA)
2. CLG.eu (EU)
3. CLG Prime (NA)
4. Iceland (China)

Groep C
1. Meat Playground (NA)
2. Curse Gaming.eu (EU)
3. Singapore Sentinels (SEA)
4. Team Solomid (NA)

Groep D
1. Curse Gaming (NA)
2. Moscow 5 (Europe)
3. Taipei Assassins (SEA)
4. Blackbean (SEA)

SPEELSCHEMA!!! (source: Leaguepedia)
Donderdag 29 november:
19.00u Groep A: Azubu Blaze vs Team Dynamic
19.00u Groep A: World Elite vs Fnatic
20.00u Groep D: M5 vs Curse.na
20.00u Groep D: TPA vs Blackbean
21.00u Groep C: TSM vs Curse.eu
21.00u Groep B: CLG Prime vs Fear
22.00u Groep B: CLG.eu vs Iceland
23.00u Groep C: Meat playground vs Singapore Sentinels

De rest vd groepsmatches moeten nog gepost worden maar die zullen van vrijdag op zaterdag plaatsvinden van 23.00u tot 03.00u

Zeal
23 oktober 2012, 21:43
CLG.NA heeft qualifiers verloren tegen teams waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb? Oei, tgaat echt wel achteruit dan :/.

MinatO
23 oktober 2012, 21:45
Qualifiers voor de Koreaanse deelnemer zijn blijkbaar morgen.

Kennethdw
23 oktober 2012, 22:11
Staan zoveel namen tussen die daar echt niet thuis horen imo...

Wel blij dat clg.eu en m5 meedoen, altijd leuk om die matchen te zien alsook de s2 champions!

skykh
1 november 2012, 13:30
Het grootste Amerikaanse toernooi komt eraan, welke tegelijk ook de eerst grote event is voor season 3:
THE IPL SEASON 5 CHAMPIONSHIPS

Het lijkt er alvast op, dat Season 3 groots gaat starten want niet enkel heeft IGN het aantal deelnemers verdubbeld (8 naar 16!!!!) met kampioenen van elk continent, ook is het prijzengeld serieus naar omhoog gedreven (van 50K naar 100K) met een uniek toernooiformaat.

Formaat:
Groepsfase - 4 groepen waarvan de beste 2 van elke groep naar de winners bracket gaan en de slechtste 2 naar de losers bracket, allemaal best of one.
Knockoutstage - Dubbele eliminatie met best of 3 in elke ronde, de finale echter heeft een BEST OF SEVEN waarbij de winnaar van winners bracket al een 2-0 voordeel krijgt!

Prijs: $100 000 verdeeld onder 16 teams
Datum: 29 november t.e.m. 2 december

Deelnemers (2 moeten nog bekendgemaakt worden, waarvan eentje uit Korea en eentje via een open bracket qualifier):
Team Dynamic (North America)
Team Curse (North America)
Meat Playground (North America)
Monomaniac Ferus (North America)
Team SoloMid (North America)
CLG.EU (Europe)
Moscow 5 (Russia, Europe)
Team Alternate (Europe)
Team Curse EU (Europe)
Taipei Assassins (Taiwan)
Iceland (Hong Kong, China)
Team World Elite (China)
Singapore Sentinels (Singapore, Zuid-Oost Azië)
Black Bean (Zuid-Oost Azië)

Dit gaat imo het toernooi van het jaar worden, dit zou de season 2 championships moeten geweest zijn. De structuur/format ziet er 10x beter uit en vooral ook het feit dat er meer teams zijn.
Ik zou het persoonlijk nog beter vinden moest het 20 teams geweest zijn want uit China en Korea mag er bv. maar 1 team komen. Dit wil zeggen dat Invictus Gaming dus niet komt en ook uit Korea zal er maar 1 topper komen uit de reeks van Azubu Blaze, Azubu Frost, Najin Sword. Ook SK Gaming en CLG Prime ontbreken hier. Er zijn ook een paar nieuwkomers waar men voor mag uitkijken zoals o.a. het nieuwgevormde Team Alternate met de enige speler ter wereld die de 3000 elo heeft bereikt (ForellenLord) die M5 onlangs versloeg in een online comp, alsook de nieuwe opkomer Monomaniac Ferus die de NA scene aan het domineren is in de online tournaments.

Het zal moeilijk te voorspellen wie er wint met zovéél goede teams die vastberaden zijn om hun stempel te drukken in season 3, mijn stem gaat alvast naar M5, ik ben tenslotte een fanboy.

De exacte speeluren + website zal ik nog posten wanneer die bekend zijn.

Lol, slechts 1 korean team en echt minder kwalitatieve teams. Meer teams doesnt mean anything. Na teams in season 2 finals zijn 1-7 en de win is nog tegen de zwakste team in het toernooi tegen sk(zelfs saigon jokers zijn nog better dan ocelote and his army). Single bracket elimination maakt het nog spannender voor mij.

MinatO
23 november 2012, 20:20
Update: Alle deelnemers en groepen zijn inmiddels bekend. Brackets & uren voeg ik toe in de komende week wanneer deze up zijn!

Voor de geinteresseerden: IPL5 is a must see. Dit zal waarschijnlijk tot nu toe, het grootste/interessante toernooi zijn in LoL. Niet qua prijzengeld, wel qua deelnemers en kwaliteit. Kan me die Best of 7 finale al imbeelden man, 7 lange uren? lol.

Ik verwacht in ieder geval niks van NA. Als er iemand gaat verrassen, dan zal het CLG Prime zijn volgens mij. Wel jammer dat er nog een paar toppers missen (Invictus Gaming, Najin Sword, Najin Shield, Azubu Frost, CJ Entus, Eclypsia, Fnatic, KT Rolster A & B).

Deze teams gaan uit de groepsfases komen in de winners bracket, volgens mij:
Groep A (#1 World Elite #2 Azubu Blaze)
Groep B (#1 CLG.EU #2 CLG Prime)
Groep C (#1 Singapore Sentinels 2# Curse EU)
Groep D (#1 M5 #2 TPA)

Mijn gok op top10 uitslagen vh toernooi:
1. World Elite (might seem as a surprise, maar deze gasten zijn dik vooruitgegaan sinds season 2 championships, bij mijn weten nog niks verloren sindsdien en nen hoop teams verslagen inclusief een stuk of 6-7 Koreaanse teams).
2. M5 (just cause i'm a fanboy and not really objective :p)
3. TPA
4. Azubu Blaze
5. CLG.eu
6. Singapore Sentinels
7. Curse EU
8. CLG Prime
9. Iceland
10. Team Solomid

mIrReN
25 november 2012, 20:41
Team Alternate (Europe)
word vervangen door fnatic normaal gezien jammer genoeg. Belachelijk veel NA teams ivm andere regios imho.

MinatO
25 november 2012, 23:12
Vind ik geweldig nieuws. Fnatic is sterk bezig laatste tijd, zo net ook CLG.eu verslagen @ Dreamhack. Kzie veel liever Fnatic dan ALT @ IPL5

AllianZ
26 november 2012, 18:13
Vind ik geweldig nieuws. Fnatic is sterk bezig laatste tijd, zo net ook CLG.eu verslagen @ Dreamhack. Kzie veel liever Fnatic dan ALT @ IPL5

Ik als diehard Fnatic fan kan alleen maar blij zijn :applause:

CuRv3
26 november 2012, 18:20
Team Alternate (Europe)
word vervangen door fnatic normaal gezien jammer genoeg. Belachelijk veel NA teams ivm andere regios imho.

snap niet dat je dit jammer vind. Fnatic veel leuker & beter team.

mIrReN
26 november 2012, 18:28
Uhu, maar had liever gewoon TD, Meat playgrond of Fear zien wegvallen. + idd sterk op dreamhack.

CuRv3
26 november 2012, 18:47
FearR is wel een leuk team buiten xmithie

mIrReN
26 november 2012, 19:14
Uhu, volg ze en zeer entertainend enzo, maar hun teamfights :/... Nog geen echte cohesie imho, meer Aphro fed = win

MinatO
26 november 2012, 19:28
Die Poule A is toch ook wel dodelijk. Kan vanalles gebeuren.
Die finales gaan toch ook wel wreed irritant worden om te volgen, best of 7...
Ik hoop dat ze rekening houden met EU en Azië kijkers en dat de finales op een deftig uur zullen zijn, maar ik vrees ervoor :(.

CuRv3
26 november 2012, 19:36
iets van 12/13u PST zou eerlijk zijn voor iedereen ja

mIrReN
26 november 2012, 20:28
Zoals de vorige keren in de USA :')

Dezona
27 november 2012, 19:31
Enig idee of de full quality stream betalend zal zijn?

CuRv3
27 november 2012, 19:41
IPL kost 5 dollar per maand en kan je ook meteen opzeggen.

mIrReN
27 november 2012, 19:49
timetable is al uit btw

Dezona
27 november 2012, 20:07
IPL kost 5 dollar per maand en kan je ook meteen opzeggen.

https://twitter.com/NickAllenIGN/status/273449805504729088

Net gelezen op reddit

CuRv3
27 november 2012, 20:31
ja idd wou het net ook posten :D

MinatO
27 november 2012, 21:31
Update: Speelschema toegevoegd.

De 720p zal gratis zijn op de IGN site maar kvermoed dat er meerdere streams zullen zijn aangezien er telkens 2-3 matches tegelijk worden gespeeld.

Ben blij dat de tijden, nogal EU vriendelijk zijn. Alleen de finales gaan zuur zijn... 01u snachts op maandag en dat is dan een best of 7 dus kan maw tot 10 u op maandag doorgaan lol

BrNlicious
27 november 2012, 22:34

De 720p zal gratis zijn op de IGN site maar kvermoed dat er meerdere streams zullen zijn aangezien er telkens 2-3 matches tegelijk worden gespeeld.

Ben blij dat de tijden, nogal EU vriendelijk zijn. Alleen de finales gaan zuur zijn... 01u snachts op maandag en dat is dan een best of 7 dus kan maw tot 10 u op maandag doorgaan lol

pff BO7 da is toch veel te veel, BO3 is veel beter imo ook vor de spelers die kunne toch ni geconsentreerd blijve ;s

skykh
28 november 2012, 13:20

Als clg.eu in de finale geraakt kan het tot dinsdag duren.

blockkiller
28 november 2012, 14:01
Ik vraag mij af waarom ze da niet oplossen zoals in het snooker, over twee dagen indien nodig. BO7 is minimaal 5 games en maximaal 11, reken toch gemakkelijk gemiddeld een uur per game. Dan kan da dus 11-12 uur duren, dan gaat de vermoeidheid bepalender zijn dan de capaciteiten.

CuRv3
28 november 2012, 14:06
ehmm dude BO7 betekent "BEST OF 7" ;) Oftewel 7 games en het kan dus een 4 - 0 overwinning zijn en maximaal 4 - 3.

Videl Kastroo
29 november 2012, 14:20
Streams vind je hier: Main Stream (http://twitch.tv/IPLLoL) , Stream 2 (http://www.twitch.tv/IPLLoL2) , Stream 3 (http://www.twitch.tv/IPLLoL3)

MinatO
29 november 2012, 19:34
Fnatic tegen World Elite gaat verbazend goed! Niet verwacht van Fnatic.
GOOOO FNATIC

Open Mind
29 november 2012, 19:38
?? is toch redelijk eenzijdig ? :p iedereen had in lane schrik van corkie, en nu is hij compleet beast mode

MinatO
29 november 2012, 19:44
Mja khad ne harde stomp verwacht, dermee :p.

MinatO
29 november 2012, 19:47
voor diegenen die 720p stream willen (720p kan enkel als je de stream op IGN zelf volgt)

IPL - IGN Pro League (http://www.ign.com/ipl/league-of-legends)

MinatO
29 november 2012, 20:33
lol dafuqq TPA. Ezreal al direct penta kill :p

MinatO
29 november 2012, 20:34
edit wtf nog ne quadra dien ez lol, 1vs4 easymode voor hem

katsumoto
29 november 2012, 20:37
damn, 2 pentas zou toch prachtig geweest zijn :lol:

Open Mind
29 november 2012, 20:39
die mannen van BB zullen al naar huis willen

MrFlava-
29 november 2012, 20:46
die mannen van BB zullen al naar huis willen

TPA is gewoon te sterk.

MinatO
29 november 2012, 21:30
M5 <3

Die shoutcasters hebben toch ook duidelijk hun huiswerk niet gemaakt ze. "I've never seen diamondprox on amumu" en met die ashe pick waren ze ook verbaasd.

Terwijl m5 deze echte lineup heeft gebruikt tegen IG en World Elite vorig weekend in die showmatches van TGA Winter.

Rubisti-Ftw
29 november 2012, 21:44
K-Pop, nooooooooooooooooooooo

Kennethdw
29 november 2012, 22:42
Gast wa voor ne SCHIJT stream is da, om de 30sec "catching up" waardoor ge 5sec niks kunt zien nog horen??

Free 720 zeggen ze dan, men gat ja

Ciberth
29 november 2012, 22:50
Gast wa voor ne SCHIJT stream is da, om de 30sec "catching up" waardoor ge 5sec niks kunt zien nog horen??

no probs aja good browser ftw =D

MinatO
29 november 2012, 22:51
Damnnnn TSM zo zwaar kletsen gekregen van Curse.EU.
100% verwacht eerlijk gezegd en hun match tegen Singapore sentinels gaat nog moeilijker worden volgens mij.

Iceland gaat momenteel gelijk op tegen CLG.eu, wat me ook niet verbaast. (had verwacht dat Iceland een verrassende underdog ging zijn)

Kennethdw
29 november 2012, 23:15
no probs aja good browser ftw =D

tlag aan IGN site, op solomid.net zelfde stream 0,0 probs.

Japser
29 november 2012, 23:19
wickd zijn snipe moves ;-)

Open Mind
29 november 2012, 23:20
clg.eu vs iceland was wel spannend :D

MinatO
29 november 2012, 23:25
tlag aan IGN site, op solomid.net zelfde stream 0,0 probs.die zijn toch geen 720p op solomid site? Krijgde die 5 dollar shit.

Btw nu M5 vs TPA. Ik hoop dat M5 wraak neemt maar ik vrees ervoor :(

mIrReN
29 november 2012, 23:25
M5 TPA

!!!!!!!

MinatO
29 november 2012, 23:31
man man dien diamondprox toch zo'n heerlijke jungler, daar kan theoddone toch een puntje aan zuigen

Nen amumu dat efkes 2 buffs ga pikken :D

kdenk dat de stanley - darien lineup ga bepalen wie er wint tbh, rengar al zoveel voordeel door die late lvl 1 invade :/

EDIT* 3 buffs stolen by amumu

Kennethdw
29 november 2012, 23:49
die zijn toch geen 720p op solomid site? Krijgde die 5 dollar shit.

Btw nu M5 vs TPA. Ik hoop dat M5 wraak neemt maar ik vrees ervoor :(

IPL5 - Day 1 Live Stream - SoloMid.NET - League of Legends Competitive Gaming Community (http://www.solomid.net/livestream.php?s=1426)

Problem?

Zeal
29 november 2012, 23:52
wat een baas die amumu

MrFlava-
30 november 2012, 00:04

Streams op Twitch zijn nu ook 720p+ en daar geen problemen..

mIrReN
30 november 2012, 01:18
WE wow!!!

enrengar still OP

Open Mind
30 november 2012, 02:48
fnatic wint met gemak van azubu blaze... verbaast mij wel
nu mogen ze het es proberen tegen TPA :p

Sinuxx
30 november 2012, 03:28
m5 gaat ffe yi in locke, 'kben benieuwd..

Sinuxx
30 november 2012, 03:55
Master yi, penta kill, gg

Japser
30 november 2012, 10:10
IGN ProLeague Season 5 (IPL5) : LoLeventVoDs (http://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/comments/13zoh1/ign_proleague_season_5_ipl5/)

Rubisti-Ftw
30 november 2012, 12:53
IGN ProLeague Season 5 (IPL5) : LoLeventVoDs (http://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/comments/13zoh1/ign_proleague_season_5_ipl5/)

Awesome thanks!

MinatO
1 december 2012, 01:07
Holy jesus, whats going on Fnatic?

Eerst Azubu Blaze gestomped en nu nog dik winnen van TPA ook? Hun teamplay doet me weer denken aan season 1 toen Shushei er nog bij was...
Khoop dat Fnatic wint, dan is TPA eindelijk eens verslagen in een toernooi (ookal hebben ze nog loserbracket kans dan).

Xpeke wilt duidelijk zijn beste AP carry status terug en hijs goed op weg!

ZackWhite
1 december 2012, 01:07
dem nRated grabs so bad :D

Dezona
1 december 2012, 02:04
dem nRated grabs so bad :D

2e game eeft ij wel wa zieke grabs gedaan

Open Mind
1 december 2012, 02:06
dik gespeel van fnatic, zo plots, uit het niks :D

MinatO
1 december 2012, 02:08
Wa is dit man trololol. Huge underdog Fnatic. Eerste team dat TPA heeft kunnen verslagen in tournament play, 2-0 dan nog wel.

Toch wel ironisch gezien de volgende 2 feiten:
1. Fnatic was oorspronkelijk niet gekwalificeerd voor dit toernooi maar verving Alternate.
2. Shekkles is nen invaller die nog maar 2 weken ofzo bij Fnatic speelt.

Open Mind
1 december 2012, 02:10
nu ist te hopen dat tsm dik op under kloten krijgt

hashtag
1 december 2012, 02:13
TSM tegen azubu blaze nu zeker? ben benieuwd :)

MinatO
1 december 2012, 02:14
Toch wel EU dominance op IPL. 2 vd 4 EU teams zijn al naar de halve finales, enkel curse eu moet nog spelen tegen clg na.

Open Mind
1 december 2012, 02:17
zijn de streams off? want ik zie niks meer op twitch.tv

MrFlava-
1 december 2012, 02:19
Europese finale zou geweldig zijn.
CLG.EU VS Fnatic

Open Mind
1 december 2012, 02:27
volgende keer meer seeds voor EU teams please, 6 NA teams is echt belachelijk

Dezona
1 december 2012, 02:42
dik gespeel van fnatic, zo plots, uit het niks :D

idd, die rekkles is echt wel goed. Zeker voor zijn leeftijd

MinatO
1 december 2012, 03:21
doublelift pentakilll

dat zijn al 4 pentakills in dit toernooi :p

Sinuxx
1 december 2012, 04:18
bijna 2de penta kill voor alex ich met yi maar scumbag genja..

CuRv3
1 december 2012, 10:12
Team Alternate (Europe)
word vervangen door fnatic normaal gezien jammer genoeg.

quoted for the lulz :p

MinatO
1 december 2012, 10:14
Hah! TSM eruit, ze hebben geen enkele game kunnen winnen in de brackets, ook niet in de losers bracket :D.

Imba vlogs met excuses morgen op solomid.net

CuRv3
1 december 2012, 10:16
Dyrus:
I made a vlog to myself, kind of like a diary to review what happened in games, my mstakes and thought processes. I also made a pillow fort.

nog geen belachelijke excuses iig zoals na dat ander toernooi (mlg dacht ik).

actix
1 december 2012, 10:24
Dyrus:
I made a vlog to myself, kind of like a diary to review what happened in games, my mstakes and thought processes. I also made a pillow fort.

nog geen belachelijke excuses iig zoals na dat ander toernooi (mlg dacht ik).

Is gewoon fucking sad hoe die mannen presteren de laatste tijd. Ik weet nog dat in het begin dat ik tornooien begon te volgen ik dik fan was van TSM...

CuRv3
1 december 2012, 10:54
yep idem hoor. Kijk het is allemaal goed om cocky te zijn en je fanbase exploiten voor geld, maar daar hangen wel resultaten tegenover. Ze zijn gewoon superslecht bezig de laatste maanden en als je ziet dat fnatic gewoon wint van zo'n teams dan vind ik dat hun die support 100x meer verdienen.

mIrReN
1 december 2012, 11:54
quoted for the lulz :p

? Heb je mijn antwoord niet gelezen? Veranderd er niets aan hoor :hug:

nt

MinatO
1 december 2012, 12:26
Is gewoon fucking sad hoe die mannen presteren de laatste tijd. Ik weet nog dat in het begin dat ik tornooien begon te volgen ik dik fan was van TSM...Laatste tijd? Heeft TSM ooit wat voorgesteld buiten NA? Dacht het niet.

actix
1 december 2012, 12:55
Laatste tijd? Heeft TSM ooit wat voorgesteld buiten NA? Dacht het niet.

Zullen wss NA tornooien geweest zijn waar ik naar keek dan zeker slimmen?

Open Mind
1 december 2012, 13:07
CLG NA wordt elke match echt 100% gedragen door doublelift
als ze die gast gewoon doodcampen, moette toch kunnen winnen want hotshot en bigfatlp kunnen niet carryen

MinatO
1 december 2012, 15:00
Alex ich is toch echt beest op master yi.
Alle games waar hij yi krijgt, haalt hij ne quadra of pentakill :D.
IPL5 M5 vs Meat Playground [Game 1] - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_L_lIRmhIrs)
Dat was vannacht tegen MP.
Ben benieuwd naar hun match tegen azubu blaze

hashtag
1 december 2012, 22:36
CurseNA en EU gingen gelijk op, maar in de derde game deed EU toch wel wat stomme moves, wanneer is WE vs CLG.eu? 23u?

MinatO
1 december 2012, 22:43
Die doublelift is toch ook ne zieke carry. Hopla pentakill op fountain. Die gast was superfed man lol, ie + pd + lw op nog geen 25 minuten, dan wete al genoeg.
Dit toernooi is echt het toernooi vd ad carries. In bijna al die games zijn het de ad carries die alles beslissen.

nu overschakelen naar CLG.eu vs WE, dat gaat beloven

LiteC
1 december 2012, 22:43
Doublelift, fucking beast.

hashtag
1 december 2012, 22:45
Snoopeh stare was er weer. :p Net wel enkele vids ontdekt op youtube, quadrastare: World Championship Finals - Casters booth stare ft. Snoopeh - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=KqNPEzVHFTA) :D

Japser
1 december 2012, 22:47
Froggen weer lekker 420 no scopes ? De laatste voor ik ga slapen ;-)

Open Mind
1 december 2012, 22:53
Die doublelift is toch ook ne zieke carry. Hopla pentakill op fountain. Die gast was superfed man lol, ie + pd + lw op nog geen 25 minuten, dan wete al genoeg.
Dit toernooi is echt het toernooi vd ad carries. In bijna al die games zijn het de ad carries die alles beslissen.

nu overschakelen naar CLG.eu vs WE, dat gaat beloven

doublelift is idd 1 vd beste ad carrys maar die vent in echt onuitstaanbaar. Vandaag opnieuw: "rekkles is trash - he's overhyped"

ik hoop dat ze dik op under doos krijgen en er zo snel mogelijk uit liggen, ftm moet ik van geen enkel Amerikaans team weten

hashtag
1 december 2012, 23:17
clg krijgt lappen :(

MinatO
1 december 2012, 23:18
Oh my god man. What the fuck was dat. Kheb nog nooit zo'ne hard stomp gezien sinds M5 vs TSM op IEM Kiev.

CLG.eu is het beste team ter wereld in turtelen tot lategame, WE wist gewoon 100% hoe ze dat moesten aanpakken en heeft gewoon 0,0 kans voor farm weggegeven.

20-1 tegen CLG.eu en bijna 20K gold voorsprong op 28 minuten gametijd....
WE heeft nog geen enkele game verloren, heeft Azubu Blaze, M5 en nu ook CLG.eu gewoon gestomped.

Ik zie niemand dit WE stoppen eerlijk gezegd.

BrNlicious
1 december 2012, 23:52
Oh my god man. What the fuck was dat. Kheb nog nooit zo'ne hard stomp gezien sinds M5 vs TSM op IEM Kiev.

CLG.eu is het beste team ter wereld in turtelen tot lategame, WE wist gewoon 100% hoe ze dat moesten aanpakken en heeft gewoon 0,0 kans voor farm weggegeven.

20-1 tegen CLG.eu en bijna 20K gold voorsprong op 28 minuten gametijd....
WE heeft nog geen enkele game verloren, heeft Azubu Blaze, M5 en nu ook CLG.eu gewoon gestomped.

Ik zie niemand dit WE stoppen eerlijk gezegd.

mdd fnatic nog, er was ook niemand die dacht dat die van azubu en tpa zouden winne:p of mss nog clg.na die zijn ook sterk dit tournament.

hashtag
2 december 2012, 00:39
clg comebacks wtf match vant jaar

Open Mind
2 december 2012, 00:41
man man, da's nu pas es nagelbijten

edit: +500 cs voor yellowpete :p

MrFlava-
2 december 2012, 00:58
Spijtig geen 2 EU teams in de Winners bracket final..Zou mooi zijn geweest.
Maar een EU big finale is zeker nog mogelijk.

Ben blij dat Fnatic terug mee speelt in de toptop

katsumoto
2 december 2012, 01:19
http://i.imgur.com/UM3qn.jpg

:D

Open Mind
2 december 2012, 01:22
apply cold water to the burn area (en tis wel waar) :p

actix
2 december 2012, 01:27
Mogen voor mijn part wat prijzengeld afhouden hierdoor, grow up pls serieus

GaaRa-
2 december 2012, 01:50
^

:')

actix
2 december 2012, 02:15
ALEX ICH PLS

MinatO
2 december 2012, 09:49
Verdorie kben int slaap gevallen rond 5 minuten vor 01.00 en dus de match van M5 gemist :(.
Godverdekke, en ze hebben blijkbaar Azubu Blaze en CLG.na kletsen gegeven :(
Kben al blij dat er sowieso 2 EU teams in de top4 zijn geeindigd en 0 NA teams :D.

Vanavond:
19.00u - WE vs Fnatic (ze hebben in groupsfase ook al tegen elkaar gespeeld)
19.00u M5 vs TPA (ook zij hebben al tegen elkaar gespeeld)

Ik blijf rooten voor M5 maar uiteindelijk zal WE wel winnen.

Op reddit zegt iedereen dat WE vs CLG.eu game 2, game of the year is, (game van meer dan 70 minuten!) dus die zalk sebiet maar eens hedrbekijken dan :p

enj0i^
2 december 2012, 09:50
Wnr zijn de finales vandaag?

edit: vnv blijkbaar, damned had vanmiddag wel zin in wat lekker lui lol te streamen

Videl Kastroo
2 december 2012, 10:19
Ja, game 2 van WE vs CLG.EU was wicked sick. Als ge kijkt vanaf 38min komt het mega spannend, Yellowpete carry of the game!

MinatO
2 december 2012, 11:26
Wnr zijn de finales vandaag?

edit: vnv blijkbaar, damned had vanmiddag wel zin in wat lekker lui lol te streamenFinales kunt ge vergeten als ge student/werknemer zijt.

Die beginnen om 01.00 snachts en tis nen best of 7, dus maw, het kan goe zijn dat ge toch tot 7u smorges aant kijken bent :p

CuRv3
2 december 2012, 11:58
kan goed zijn dat het om 3u al gedaan is. WB start met 2 - 0 voorsprong dus heeft genoeg aan 4 - 0.

DarkKhen
2 december 2012, 12:23
Finales kunt ge vergeten als ge student/werknemer zijt.

Die beginnen om 01.00 snachts en tis nen best of 7, dus maw, het kan goe zijn dat ge toch tot 7u smorges aant kijken bent :p

Dagske congé he pakke dUUd

MinatO
2 december 2012, 12:37
Dagske congé he pakke dUUdkheb geen recup meer staan en verlof pas vanaf januari :(

CuRv3
2 december 2012, 12:41
LOLWORK

AllianZ
2 december 2012, 12:56
clg is een bende dikke nekke

MinatO
2 december 2012, 13:03
Dien doublelift had in 1 vd interviews gezegd "Rekkles is trash with Vayne, hes overhyped, a bubble with little skill when everyone makes the bubble bigger, I will break that bubble". :lol:

Uiteindelijk verloren ze tegen Fnatic.

CuRv3
2 december 2012, 13:05
tja doublelift speelt ook weer is een goed toernooi.

Yusifer
2 december 2012, 13:36
clg is een bende dikke nekke

NA team dan, EU team zijn toffe gasten imo. Snoopeh's stare turns me gay every time...

Open Mind
2 december 2012, 15:05
er scheelt toch iets met het formaat van het tornooi imo, CLG NA komt samen met CLG EU op de 5e/6e plaats terwijl CLG NA 3 wedstrijden verloren hebben en CLG EU maar 2

MinatO
2 december 2012, 15:36
CLG.eu staat volgens leaguepedia op 5e plaats.
IGN ProLeague Season 5 - Leaguepedia - Competitive League of Legends Wiki (http://leaguepedia.com/wiki/IGN_ProLeague_Season_5)

Open Mind
2 december 2012, 16:55
5e/6e plaats zijn dezelfde, ook qua prijzengeld, net zoals er geen onderscheid is tussen 7/8, 9/12 en 13-16

MinatO
2 december 2012, 17:05
Staat toch gewoon 5e plaats. Kweet wel wat ge bedoelt maar dat maakt toch gene zak uit, ze zijn er allebei in de losersbracket indezelfde ronde met 1-2 uitgegaan.

MinatO
2 december 2012, 19:03
Iemand een idee hoe die 4 tracks noemen die ze al 20x op die stream hebben laten zien?
-Track 1: Wanneer er nog geen beeld is
-Track 2: Wanneer dien advert met die headsets afspeelt
-Track 3: Die ze gebruiken in die video met de plays/games van voorbije matches?
-Track 4: Laten ze ne shooter zien

enj0i^
2 december 2012, 19:07
Waar is de stream te vinden?

Open Mind
2 december 2012, 19:10
stream 1: IPLLoL (http://en.twitch.tv/ipllol)
stream 2: IPLLoL2 (http://en.twitch.tv/ipllol2)

MinatO
2 december 2012, 19:36
Man man, fnatic looking strong again. Beating WE.

M5 vs TPA gaat gelijk atm

MinatO
2 december 2012, 19:39
M5 vs Fnatic FINALS, MAKE IT HAPPEN

tension
2 december 2012, 19:42
Is Bo5 zeker? fnatic ziet er idd sterk uit, het onverslagen WE ff te kakken zetten :clap: go eu

MinatO
2 december 2012, 19:48
tis best of 7 in de finale maar kdenk dat de winner van upper bracket, min of meer sowieso wint. Tis nogal moeilijk om nen 2-0 achterstand in te halen imo als ge vd losers bracket komt. Dan moet ge min of meer alles winnen.

tension
2 december 2012, 19:51
tis best of 7 in de finale maar kdenk dat de winner van upper bracket, min of meer sowieso wint. Tis nogal moeilijk om nen 2-0 achterstand in te halen imo als ge vd losers bracket komt. Dan moet ge min of meer alles winnen.

nene kbedoel WE vs fnatic is Bo5?

MinatO
2 december 2012, 19:53
nene kbedoel WE vs fnatic is Bo5?bo3

MrFlava-
2 december 2012, 19:54

score wordt gereset dus alles is mogelijk..
Zoals ze in elke finale van SC doen.

Denk dat ze het ook zo gaan doen,maar vraag me niet precies hoe dat weer in elkaar zit..

actix
2 december 2012, 20:02
Hoe kom je in godsnaam aan 500cs in 45min. Alex Ich STAHP

Videl Kastroo
2 december 2012, 20:18
Iemand een idee hoe die 4 tracks noemen die ze al 20x op die stream hebben laten zien?
-Track 1: Wanneer er nog geen beeld is
-Track 2: Wanneer dien advert met die headsets afspeelt
-Track 3: Die ze gebruiken in die video met de plays/games van voorbije matches?
-Track 4: Laten ze ne shooter zien

Dezen is van tussen de commercials

HYUNA - 'Ice Cream' (Official Music Video) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=QlWZluzBNxM) :D:D:D

edit: of gebruik gewoon shazam als het afspeelt :)

MinatO
2 december 2012, 20:33
score wordt gereset dus alles is mogelijk..
Zoals ze in elke finale van SC doen.

Denk dat ze het ook zo gaan doen,maar vraag me niet precies hoe dat weer in elkaar zit..Huh reset? Ksnap niet waar gij het over hebt. De winner van de winners heeft een 2-0 voordeel in de grand finals tov de loser vd losers bracket. Niks reset, wat is anders het nut van de winners bracket te winnen in een double elimination.

Anyways kvrees voor M5... Enemy AP en AD carry, hun beste heroes laten spelen (Orianna & Ez) snap ik toch niet. Toyz heeft nog geen enkele game goed gespeeld op TF en Diana dus die bans snap ik toch niet. Zal wel zijn omdat Alex Ich zelf geen counter heeft voor Diana.

hashtag
2 december 2012, 20:56
wanneer spelen ze nu, onze tijd?

MinatO
2 december 2012, 21:15
m5 eruit :(

TPA verdiend gewonnen in beide games.
Game 1: Genja & Darien throwing
Game 2: Genja throw en M5 die gewoon zo dom heeft gebanned (Diana and TF voor een Orianna/Ezreal, really?)

Ik root nu nog voor Fnatic, EU's last hope.

Zeal
2 december 2012, 21:46
+1, gogo fnatic

MrFlava-
2 december 2012, 22:06
DJ's in america...ooh dear endan draaitem nog skrillex..

da gaat er nu echt wel over. Dat guy is killing eSports

MinatO
2 december 2012, 23:25
Dat Fnatic.

Tis toch grappig, precies of TPA kan gewoon niet winnen van Fnatic, en M5 kan gewoon niet winnen van TPA :p.

Triestige aan de zaak is dat dit maar van korte duur gaat zijn voor Fnatic. Rekkles mag blijkbaar niet voor Fnatic spelen in season 3 tournaments (18 jaar limiet ofzoiets).

pinoken
2 december 2012, 23:26
Fnatic, what are you doing? Fnatic... STAHP. :lol:

Someone tell those guys TPA won season finals. :p

Dat Fnatic.

Tis toch grappig, precies of TPA kan gewoon niet winnen van Fnatic, en M5 kan gewoon niet winnen van TPA :p.

Triestige aan de zaak is dat dit maar van korte duur gaat zijn voor Fnatic. Rekkles mag blijkbaar niet voor Fnatic spelen in season 3 tournaments (18 jaar limiet ofzoiets).

Voor midden Februari moet je 17 jaar zijn om nog mee te doen met season 3 competitive play.

MrFlava-
2 december 2012, 23:38
Dat Fnatic.

17 jaar limiet maar Fnatic is aan het onderhandelen met Riot.
Denk dat hij dan wel 17 jaar is,maar nog niet bij de Qualify dus mag hij daar niet meedoen.

Verschiet er zelfs van dat zijn school hem laat vrijaf nemen.

MinatO
2 december 2012, 23:47
Vrijaf van school lijkt me niet zo onmogelijk, is er niet een topsport statuut/wetgeving?

MrFlava-
2 december 2012, 23:53
Vrijaf van school lijkt me niet zo onmogelijk, is er niet een topsport statuut/wetgeving?

Ja maar eSports hoort daar niet toe hoor,alleen in Korea denkik.:D

hashtag
2 december 2012, 23:53

Ik zie de gemiddelde Amerikaan een gamer niet echt een topsportstatuut geven gelijk de betere american football-speler.. :p

MrFlava-
2 december 2012, 23:56
Denk dat velen in zweden wel Dreamhack kennen dus zullen ze het rapper krijgen dan wij hier.
Maar ik denk als je de organisatie de school laat contacteren dat het wel mogelijk is.
Maar langer dan 2 weken weet ik niet hoor

MinatO
3 december 2012, 00:12
Fnatic making TPA look like low elo scrubs

Die kha zix + diana combo doet me denken aan Fnatic vorig jaar op IEM New york wanneer ze 3 assassins speelden (akali + talon + nog iets) en alles roflstompten.

BrNlicious
3 december 2012, 00:20
haha TPA ragequit opt einde xD stomme no life koreans kunne ni tege hun verlies lol

katsumoto
3 december 2012, 00:22
haha TPA ragequit opt einde xD stomme no life koreans kunne ni tege hun verlies lol

:rofl::rofl:

Darkseid
3 december 2012, 00:22
koreans?

MinatO
3 december 2012, 00:23
gg Fnatic

Nu naar bed, ne best of 7 die pas over 40 minuten begint, zienek ni echt zitten alsk over 5 uur moet opstaan :d

MrFlava-
Zelfs een niet ranked speler zoals mezelf ziet dat khartus de domste pick ever was...

BrNlicious
gg Fnatic

Nu naar bed, ne best of 7 die pas over 40 minuten begint, zienek ni echt zitten alsk over 5 uur moet opstaan :d

tis BO5

MinatO
3 december 2012, 00:24
btw Brain dat zijn geen koreanen :p. Die gasten zijn van Taiwan (ligt over China).

MinatO
3 december 2012, 00:25
tis BO5EDIT: nvm, blijkbaar bo5 zie ik op leaguepedia, is dat gisteren veranderd ofzo?

CuRv3
3 december 2012, 01:12
Tis een BO5 met WE 1 - 0 Fnatic als beginscore.

hashtag
3 december 2012, 01:24
iemand die het gaat volgen mag na elke game ff de score hier bijhouden. :p

Deghinsea
3 december 2012, 01:51
Wat een stompage

ZackWhite
3 december 2012, 01:52
Game 1: Dat soaz :drool:

Game 2: Soaz throws :unsure:

Zeal
3 december 2012, 03:34
Lol zit rustig te kijken naar de stream, ineens komt er een trollface op. Gelukkig hebben ze da insta kunnen fixen.

enj0i^
3 december 2012, 12:59
En wie heeft er nu gewonnen? :)

St3vain
3 december 2012, 13:00
Winner:

World Elite met 3-1 gewonnen

Videl Kastroo
3 december 2012, 14:32
enig idee waar je een replay van de finale kan vinden? IPL site zelf geeft gewoon rebroadcast waarin je niet kan kiezen welke match je wil volgen :(

Darkseid
3 december 2012, 14:35
LoL Event VoDs (http://www.reddit.com/r/LoLeventVoDs/)

Crosserke
3 december 2012, 14:44
IPL 5 Brolaf Cosplay - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=OEe5p87cw9s&feature=g-hist)

BrNlicious
3 december 2012, 16:59
btw Brain dat zijn geen koreanen :p. Die gasten zijn van Taiwan (ligt over China).

Gast da boeit ni xD die zien der toch allemaal tzelfde uit:p

Philipvdp
3 december 2012, 23:29

Eigenlijk is Taiwan een deel van China hoewel Taiwan zijn eigen democratische president en grondwet heeft. Sinds hun lidmaatschap voor de VN is verworpen, kunt ge in feite stellen dat ze bij China horen.

Ontopic: Soaz doet mij terug neigen om wa meer Lee Sin te spelen. Moeilijke champ om te leren, maar lijkt me awesome als ge die goe kunt.

BrNlicious
3 december 2012, 23:40
Eigenlijk is Taiwan een deel van China hoewel Taiwan zijn eigen democratische president en grondwet heeft. Sinds hun lidmaatschap voor de VN is verworpen, kunt ge in feite stellen dat ze bij China horen.

Ontopic: Soaz doet mij terug neigen om wa meer Lee Sin te spelen. Moeilijke champ om te leren, maar lijkt me awesome als ge die goe kunt.

Lee sin is zeker de moeite, die is echt zo fijn om te spelen en wrs een van de makkelijkste champs voor soloQ games te winnen. ik denk wel dat die binnekort generfed gaat worde (mag ook wel imo:p)