PDA

Volledige versie bekijken : TR: Sony Xperia S 32GB tegen iPhone 4/4S

Kimme
18 oktober 2012, 11:26
Ik heb hier momenteel een Sony Xperia S 32Gb Zwart in gebruik in afwachting tot mijn iPhone 5 die ik besteld heb maar ik ben iets te iPhone-minded waardoor ik niet echt vlot met die Xperia werk.

De Xperia is ongeveer een half jaartje oud maar is nu pas een 2-tal weken in gebruik. De rest van de tijd heeft die hier nieuw in de doos gelegen. Hierdoor is die dus in perfecte staat. Er zit vanaf dag 1 een screenprotector op. Uiteraard is de doos met alle accessoires en het factuur aanwezig.

Ik dacht deze als reservetoestel te blijven gebruiken maar het is echt men ding niet waardoor ik liever een 4S als reserve heb.

Kleur van de iPhone maakt me niet uit, hij moet echter wel in perfecte staat zijn. Heb een vurige hekel aan krassen op mijn gsm's. Indien er geen reacties komen op een 4S mag het ook eventueel een 4 zijn maar dan wel met 32Gb geheugen.

Aangezien ik zelf van Kampenhout ben had ik ook liefst de ruil in deze regio zien doorgaan.

Liefst zo snel mogelijk af te ronden!

Ik hoor het hier wel.

Kimme
20 oktober 2012, 09:43
*UP1*
Zoals reeds ge-edit mag het ook een 4 32Gb zijn.

D!NKSK3N
20 oktober 2012, 20:55
*UP1*
Zoals reeds ge-edit mag het ook een 4 32Gb zijn.

Xperia S, ge mocht content zijn als ge daar nog 285 euro voor krijgt..
Outdated specs, teveel geld voor wat het is. Stonden trouwens tekoop bij vandenborre 2 maand geleden aan 399 + 50 cashback.

Kimme
20 oktober 2012, 21:30
Ik vraag geen geld ik vraag een trade. En naar specs toe is die gelijkaardig aan de 4s en tov de xperia is de 4 outdated.
Ik stel in deze thread trouwens de vraag of iemand wil ruilen niet of iemand zijn mening wil geven die hier eigenlijk compleet nutteloos is.
Toch bedankt voor de free up.

jakko
20 oktober 2012, 22:48
Ik vraag geen geld ik vraag een trade. En naar specs toe is die gelijkaardig aan de 4s en tov de xperia is de 4 outdated.
Ik stel in deze thread trouwens de vraag of iemand wil ruilen niet of iemand zijn mening wil geven die hier eigenlijk compleet nutteloos is.

Je hebt in ieder geval meer aan een xperia S.

In elke test doet de xperia s het beter dan de iphone 4s. In onderstaande link wordt hij zelfs vergeleken met de iphone 4s 64 gb om de schade enigszins te beperken. Lijkt me een meer dan faire ruil en als de xperia dan al outdated is, behoort de iphone 4s wellicht tot de prehistorie?

Sony Xperia S vs Apple iPhone 4S - Our Analysis (http://geekaphone.com/compare/Sony-Xperia-S-vs-Apple-iPhone-4S)

Kimme
20 oktober 2012, 22:54
Je hebt in ieder geval meer aan een xperia S.

In elke test doet de xperia s het beter dan de iphone 4s. In onderstaande link wordt hij zelfs vergeleken met de iphone 4s 64 gb om de schade enigszins te beperken. Lijkt me een meer dan faire ruil en als de xperia dan al outdated is, behoort de iphone 4s wellicht tot de prehistorie?

Sony Xperia S vs Apple iPhone 4S - Our Analysis (http://geekaphone.com/compare/Sony-Xperia-S-vs-Apple-iPhone-4S)

Danku.

Ik wil hier nu zeker geen gezever tussen iOS- en Android-fans uitlokken. (Ben trouwens Apple-Fanboy tot en met. Daarom ook het ruilvoorstel.)
Ik snap gewoon niet dat mensen zich hier altijd moeten komen moeien in threads waar hun mening niet gevraagd wordt.
Is het nu echt zo moeilijk om gewoon te reageren in topics waar je effectief iets nuttig in bij te brengen hebt?

oufti
21 oktober 2012, 00:53
interesse in een galaxy s2????

Kimme
21 oktober 2012, 10:55
Neen danku. Ik heb anderhalf jaar geleden al eens een S2 gehad en was daar niet echt tevreden van. Op de een of andere manier ben ik niet compatible met eender wat op android draait :) Enkel interesse in een iPhone dus.

tinbie
21 oktober 2012, 12:37

Hij heeft hier wel een punt. Naar 2dehands waarde is er toch een verschil van zeker 100euro te bespeuren.

Kimme
21 oktober 2012, 12:46
Hangt allemaal af van de staat ook. Wil trouwens bijleggen indien interessant genoeg.

Kimme
22 oktober 2012, 11:42
*UP2*

kevinbog
23 oktober 2012, 09:22
Geen verkoop?
250 afgehaald.

Kimme
23 oktober 2012, 10:53
Geen verkoop?
250 afgehaald.

Neen want dan zit ik zonder gsm aangezien mijn iphone 5 nog altijd niet binnen is. En ik dacht een 4/4s als reserve te houden. Toch bedankt.

kevinbog
24 oktober 2012, 19:28
Als je toch wil verkopen heb ik misschien interesse, PM me maar dan.