PDA

Volledige versie bekijken : waarop moet ik letter bij het kopen van iphone

jixepo
17 oktober 2012, 18:00
oké ik ben al een tijdje op zoek naar een 2dehands iphone.
En ik heb er eindelijk 1 gevonden tegen een prijsje
iphone 4 32gb voor 250€.
Perfect in orde!
ik zou vanavond kunnen gaan kijken, maar ik vertrouw het niet helemaal aangezien de meeste mensen er 100€ meer voor vragen.
Waarop zou ik moeten letten?
Ik bedoel misschien schuift hij/zij mij een clone in de handen.
waar moet ik aandacht aan besteden?
mvg

chrysler
17 oktober 2012, 18:03
bij een echte iphone is het App store en een kloon is meestel android.
een kloon heeft meestal een kleiner scherm.

Neem je PC mee waar iTunes opstaat en sluit de iPhone aan op de PC en als de iPhone in het iTunes scherm komt,is het een echte iPhone en indien niet,is het een kloon.

Zeer simpel!

peutie
17 oktober 2012, 18:04
alles testen,geluid,wifi,oplader alles gewoon!:D
serienummer checken vooral!!!

chrysler
17 oktober 2012, 18:06
serienummer moet je niet kijken!

ik heb het voorgehad dat de serienummer op site van Apple wel komt maar het is een kloon...

jixepo
17 oktober 2012, 18:08
bedankt voor de tips! super snel! :p

peutie
17 oktober 2012, 18:23
moet je ook niet via apple zelf doen ik een veel betere site waar ge bijna tot 90 procent in detail ga :D

jixepo
17 oktober 2012, 18:39
ik heb gevraagd of ik uitgebreid mocht testen, maar dat mocht niet LOL

gStar
17 oktober 2012, 18:46
Niet doen dan. Dan weet je al genoeg :p

Nicolaz_
17 oktober 2012, 19:20
Ben ooit eens naar Antwerpen gereden voor hetzelfde... Toen ik de iPhone in mijn handen kreeg wist ik direct hoe laat het was. Als je een beetje iPhone of Apple kent zie je meteen of het al dan niet fake is.

kenstah
17 oktober 2012, 19:26
eerst en vooral sorry dat ik dit bericht effe in deze thread zet maar wou voor deze vlugge vraag geen nieuwe thread starten.
Iemand dat ik ken heeft een Iphone, ook 2dehands gekocht toen ik is bij hem thuis was zag ik op zijn Itunes dat er in plaats van iPhone, iPod stond. Betekend dit dan dat deze ook vals is of heb ik gewoon verkeerd gelezen of dat ik het mij verkeerd herriner?

Nicolaz_
17 oktober 2012, 19:32
eerst en vooral sorry dat ik dit bericht effe in deze thread zet maar wou voor deze vlugge vraag geen nieuwe thread starten.
Iemand dat ik ken heeft een Iphone, ook 2dehands gekocht toen ik is bij hem thuis was zag ik op zijn Itunes dat er in plaats van iPhone, iPod stond. Betekend dit dan dat deze ook vals is of heb ik gewoon verkeerd gelezen of dat ik het mij verkeerd herriner?Is te zien hoe die persoon zijn iPhone genoemd heeft, want dit krijg je links te zien in je iTunes als je een iDevice aansluit. Je moet deze aanklikken en dan kan je zien of het al dan niet een iPhone of iPod Touch is.

kenstah
17 oktober 2012, 19:54
ah okejj dan zal ik daar is een keertje naar kijken als ik daar nog is een keer ben :)

hey69
18 oktober 2012, 01:25
Als ge een extra batterij meekrijgt ...