PDA

Volledige versie bekijken : Internet Facebook: alles weergeven in nieuwsoverzicht

oXia
16 oktober 2012, 09:19
Beste 9livers!

Sinds de laatste grote update erger ik mij enorm aan de newsfeed van facebook. Google maakte mij niets wijzer en facebook helpdesk al helemaal niet!

Ik wil namelijk dat ALLE pagina-updates steeds weergegeven worden in mijn nieuwsfeed. Per facebookvriend kan je instellen hoeveel/hoe weinig je van die persoon wil te zien krijgen. Maar bij een pagina (vb 9lives, bmw, ...) kan je enkel aanvinken "weergeven in nieuwsoverzicht".

Ik merk namelijk dat verschillende updates van pagina's die ik leuk vind, helemaal niet verschijnen tussen mijn overzicht (wel in de newsticker maar die kan je mobiel niet raadplegen en gaat zo weer weg als je niet live volgt). Zo mis ik verschillende updates.

Een oplossing is om alle pagina's afzonderlijk toe te voegen in een "interesselijst", maar dan moet ik steeds 2 lijsten gaan raadplegen en alles apart toe voegen.

Ik hoop dat iemand weet hoe ELKE UPDATE van een pagina wordt weergegeven in het nieuwsoverzicht wanneer "recente berichten" (rechtsboven) is geactiveerd.

Bedankt voor de tips! :woohoo:

Eld0
16 oktober 2012, 10:55
hmmz ik zie wel alle updates van een pagina die ik leuk vind en heb niks speciaal moeten doen behalve "vind ik leuk" aankruisen. Zeker dat je niet teveel pagina's hebt om in de newsfeed te tonen? Ik kuis die wel regelmatig op in wat ik niet meer geïnteresseerd ben.
Ook heb ik maar een handvol vrienden die te zien zijn in mijn newsfeed, zo mis ik zeker niks

oXia
16 oktober 2012, 11:01
Bedankt voor je bericht Eldo

ik volg wel redelijk veel pagina's (+/- 200, waarvan er maar 1 extreem veel update nl. "politiecontrole?"), maar verder amper 100 vrienden.

Is dit te veel? Kan je dit ergens instellen? Ik weet dat het vroeger kon bij de instellingen van het nieuwsoverzicht, maar nu kan ik enkel nog zien welke pagina's ik heb geblokkeerd