PDA

Volledige versie bekijken : Samsung S6500 Galaxy Mini 2 - spiksplinternieuw

Zillybe
15 oktober 2012, 14:29
Ik heb een Samsung Galaxy Mini 2 ( GT-S6500D ) Black gekregen van Belgacom bij mijn internetabonnement.
Volledig nieuw in de ongeopende verpakking. (verleden week gekregen)
Heeft quadband, Android, wifi, ...

minimum afgehaald: 125 euro
meeneem afgehaald: 175 euro

Afhalen kan tijdens de kantooruren ih centrum van Brussel (Madou) of buiten de kantooruren in Evere (Belgacom Netcenter). Brengen of opsturen kan eventueel ook.

Ook te koop in de vriendenkring.

Bully007
15 oktober 2012, 22:44
Indien er garantie op zit, dan bied ik 125. Maar dan wel zekerheid hebben dat er garantie op is, onder de vorm van een kassaticket of dergelijke.

Zillybe
15 oktober 2012, 22:53
Ik heb een 'leveringsbon', met als telefoonnummer 0800 33700 om te bellen bij problemen. Misschien best zelf eens navragen bij Belgacom, dan ben je zeker he.
(laat je het resultaat weten?)

Bully007
16 oktober 2012, 08:17
En die leveringsbon bevat vermoedelijk de datum en een winkel vanwaar deze afkomstig is? Indien beide erop vermeld staan, dan ga ik ervan uit dat het wel in orde is. Bij deze dus een bod van 125.

Wanneer sluit je af?

Zillybe
16 oktober 2012, 09:30
Bod genoteerd.

Ja, het is een 'telesales bestelbon' met de logo's van H.Essers en Belgacom/Proximus erop. 03/10/2012 als besteldatum, serienummer en dergelijke staat er ook op.

Als je snel kan langskomen, dan wil ik ook wel snel (morgen of overmorgen) afsluiten.

Bully007
16 oktober 2012, 10:01
Het is vriendelijk dat je snel wil afsluiten, maar vandaag ga ik reeds naar de match Belgiƫ - Schotland zien. Dat is wel in de buurt natuurlijk, maar op voorhand ga ik al niet veel tijd hebben en nadien is het geen sinecure om daar weg te geraken, waardoor ik dus pas laat zou kunnen.

Morgenavond daarentegen zou ik wel kunnen normaal (vermoedelijk tussen 20 en 21 uur).

Daarna is het pas zondag dat ik kan. Maar als je het bieden liever laat openstaan tot aan het weekend in de hoop er zo meer voor te krijgen, dan begrijp ik dat wel hoor, jij bent de verkoper dus aan jou de keuze.

Zillybe
16 oktober 2012, 11:33
Ik sluit (morgen) woensdag af om 18h00.

Zillybe
17 oktober 2012, 09:17
Dus, vanavond sluit ik af !