PDA

Volledige versie bekijken : iPhone 4 (16GB) met schade

Chickenlal
5 oktober 2012, 22:50
Edit: Toestel is verkocht in de vriendenkring!

Hey,

Na mijn post op prijsschatting heb ik besloten hem hier toch te plaatsen voor verkoop. Ik bericht gehad van een 4-tal mensen. Waar voorlopig de prijs op ongeveer 200 euro staat.

Deze heeft achteraan de gebruikelijke gebruikerssporten achteraan.
Vooraan in het glas zit een barst (niet in het scherm, enkel in het glas) in de hoek, het valt eigenlijk niet zo hard op en stoort zeker niet om er mee te werken. Alle touch is nog in orde, de homeknop durft soms eens niet te reageren als je te zacht duwt. Voor de rest is hij perfect in orde.

Toestel komt inclusief:
- Doos
- Factuur
- USB-stekker + kabel
- Oortjes

Beginprijs: 190 euro
Meeneemprijs: 250 euro

Heb zo goed mogelijk foto's proberen te nemen van de barst:
http://www.kennylouagie.be/DSCF1648.JPG
http://www.kennylouagie.be/DSCF1649.JPG
http://www.kennylouagie.be/DSCF1650.JPG
http://www.kennylouagie.be/DSCF1651.JPG

chrysler
5 oktober 2012, 23:49
bod van 190 EUR

Lieveng
5 oktober 2012, 23:56
200 euro

chrysler
5 oktober 2012, 23:57
205

Chickenlal
6 oktober 2012, 00:57
genoteerd

Toestel kan opgestuurd of afgehaald worden.

chrysler
6 oktober 2012, 01:07
Wanneer sluit je af?
Gelieve zo snel mogelijk afsluiten als het kan

Chickenlal
6 oktober 2012, 01:22
Als je mij aan een iphone 5 kan helpen 16GB (waarvoor ik niet extra hoef te betalen), dan kan ik vrij snel afsluiten :p

Of anders, de meeneemprijs bieden is ook een optie.

In het andere geval laat ik hem hier toch nog zeker morgen de hele dag staan. Maar aangezien ik nog geen vervang toestel heb is dit wat lastig.

edit: ik had 4 mensen in pm die interesse hadden in de iphone en ik had gezegd dat ik het ging laten weten als ik een topic had gemaakt. Dus ik moet deze mensen ook nog een kans geven om te bieden uiteraard.

Chickenlal
6 oktober 2012, 02:27
Morgen moet ik de hele dag een vriend helpen verhuizen, dus ik zal waarschijnlijk pas 's avonds kunnen checken. Misschien kom ik eens langs op mijn iPhone.

Lieveng
6 oktober 2012, 08:51
210

chrysler
6 oktober 2012, 09:23
215

Chickenlal
6 oktober 2012, 10:01
Genoteerd! Nu helpen verhuizen. Zal af en toe wel eens komen checken!

Sent from my iPhone using Tapatalk

CallOfDuty
6 oktober 2012, 12:33
220

Chickenlal
6 oktober 2012, 15:14
Genoteerd! Ik zal zondagmiddag om 17u afsluiten! Dan kan alles eventueel nog afgehandeld worden en kan ik he maandag al versturen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Chickenlal
6 oktober 2012, 16:06
Iemand die mij aan een iPhone 5 kan helpen (zonder té veel meer te betalen) krijgt een pluspuntje :D

Quintin47
6 oktober 2012, 16:11
IK kan u normaal aan een witte iPhone 5 16 gig helpen tegen aankoopprijs als ik je iphone kan overnemen voor 150 euro. Uiteraard is de iphone nog in gesloten verpakking en met factuur. (eventueel zelfs op uw naam). Als je interesse hebt dan laat je maar iets weten.

Chickenlal
6 oktober 2012, 16:26
Hmja, dat is natuurlijk niet eerlijk tegenover de mensen die hier gaan bieden als ik hem dan aan u verkoop voor véél minder :P Jammer dat het een witte is ook.

Chickenlal
6 oktober 2012, 17:45
Sorry iedereen, maar mijn iphone is zopas verkocht binnen de familie.

Mijn peter koopt hem over en ik kan hem nog blijven gebruiken tot ik een iPhone 5 heb, dusja dat komt allemaal perfect uit.

Topic mag gesloten worden.

chrysler
6 oktober 2012, 17:50
Dat staat niet vermeld in uw beginpost dus je kan een negatieve of een neutrale itrader krijgen.
Ik wou net nog hoger bieden

Chickenlal
6 oktober 2012, 18:09
Mja, ik kom het op tijd vermelden. Het is niet alsof de biedingen reeds afgesloten waren en ik dus niet echt iemand oplicht ofzo.

Ik heb het op tijd vermeld. Als ik hiervoor een negatieve iTrader krijg, de eerste in al de jaren dat ik op dit forum zit, welja, so be it dan I guess. Zou het vrij jammer vinden als je hier over moeilijk zou doen.

Ik heb tot zo ver een perfecte iTrader en zou het ook graag zo houden. Ik heb in al mijn topics altijd al vermeld dat het ook op andere plaatsen kan verkocht worden of dergelijke, maar hier ben ik het gewoon vergeten.

Mijn excuses.