PDA

Volledige versie bekijken : Drivers driver grafische kaart

Europa
3 oktober 2012, 20:19
Hoi allemaal!

Ik heb mijn laptop geformat en windows 7 er terug op geïnstalleerd.

Nu heb ik de gepaste driver geïnstalleerd voor de grafische kaart ervan (via de officiële website van packard bell) maar die blokeert mijn scherm na enkele seconden/minuten. Voorlopig heb ik deze driver dus weggesmeten maar je ziet het aan het scherm dat het grafisch niet top is met de standaard driver.

Ik probeerde zelf via andere sites de gepaste driver te vinden (en die vond ik ook) maar telkens is het hetzelfde verhaal.

Zijn er hier mensen die dezelfde ervaring al meegemaakt hebben?

Het gaat om een Nvidea Geforce 320M, niets helpt, heb al op beide sites de gepaste driver gedownload (packard bell en geforce) maar het is hetzelfde verhaal, tscherm blokeert: nog steeds beeld maar als ik probeer met de muis of toetsenbord te bewegen nada!

Alvast bedankt.

Fraggie
3 oktober 2012, 20:25
Is de driver die je download van Packard Bell nieuwer, dan de vorige versie die op je laptop stond?

Ifso: kan je geen oudere versie van deze driver installeren rond de dag dat je Windows 7 voor het eerst gebruikt?

Europa
3 oktober 2012, 20:46
zal ik proberen, ik geloof dat er tijdens de installatie gevraagd was of ik de laatste updates wou ofzoiets...

Europa
3 oktober 2012, 21:19
Nope er is dus geen mogelijkheid om een bepaalde versie te kiezen :(.

kevinthekiller
3 oktober 2012, 21:52
Op laptops van vrienden zet ik gewoon meestal een tweaked driver van tweakforce. Ik heb je een pmtje gestuurt met de link ;-) en laat iets weten of dat beter werkt.

Europa
4 oktober 2012, 22:36
Op laptops van vrienden zet ik gewoon meestal een tweaked driver van tweakforce. Ik heb je een pmtje gestuurt met de link ;-) en laat iets weten of dat beter werkt.

Bedankt voor de reactie maar mijn scherm blokeerde hiermee ook. De link die je me gaf liet me klak hetzelfde bestand downloaden, ik kreeg een installatie menu van geforece dus eigenlijk is dat waarschijnlijk hetzelfde bestand van op de site van geforce zelf.

Zijn er andere ideën? Misschien bestaan er andere drivers of moet dat echt van de merk van je grafische kaart zelf zijn?

Alvast bedankt.