PDA

Volledige versie bekijken : Drivers amd display driver stopped responding and has recovered

Philiiii_
3 oktober 2012, 13:31
Zou iemand me hiermee kunnen helpen want ik ben echt radeloos!
Ik krijg dus volgend melding als ik CS:GO speel "amd display driver stopped responding and has recovered"
Ik kan dus CS:GO niet spelen daardoor. Ik krijg dezelfde melding als ik een serie kijk online, of zelf maar een facebook game zou spelen. Maar dan als ik Guild Wars 2 op ultra high speel heb ik niets van problemen?
Heb overal al zitten zoeken aan wat het zou kunnen liggen, al zoveel dingen geprobeerd maar niets helpt.
Iemand die hier raad mee weet?

Mvg,

Aap
3 oktober 2012, 13:53
Je grafische kaart eens ontstoffen. Probeer het laatste stuurpogramma. Hoe warm wordt je grafische kaart?

Wat zijn de specificaties van je systeem?

sw1ss
3 oktober 2012, 14:06
Heb je al eens geprobeerd om ze eenvoudig weg te verwijderen en opnieuw te installeren?

Philiiii_
3 oktober 2012, 17:15
Ja heb al m'n drivers al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd, mijn pc is nog maar gloednieuw, net gekeken en zit niets van stof op

Aap
3 oktober 2012, 18:31
Hoe warm wordt je grafische kaart? Tweede keer dat ik het vraag.

Philiiii_
3 oktober 2012, 20:47
Als ik gewoon wat surf rond de 40, en als ik cs go probeer te spelen gaat die naar 55 graden en bij guild wars 2 tot 70. Maar guild wars 2 draait wel perfect. Is ook het enige spel dat ik kan spelen op m'n pc.

Philiiii_
5 oktober 2012, 22:18
Is dit teveel van hitte?