PDA

Volledige versie bekijken : Veranderen van unief

delaize
26 september 2012, 15:09
Ey mensen,

Ik ben rechten student aan de Universiteit Antwerpen en zit nu iets meer dan een weekje op kot desondanks het een super kamer is kan ik maar niet gewoon raken aan het kotleven.

Ik heb in augustus getwijfeld tussen VUB en UA de keuze is toen gevallen op UA maar ik vroeg me af of het nog mogelijk zou zijn te veranderen naar VUB aangezien dat met pendelen goed doenbaar is vanaf men woonplaats.

Iemand een idee

Grtz
L

[deleted]
26 september 2012, 15:10
[deleted]

lantaarnpaal
26 september 2012, 15:12
Doenbaar ja

leuk nee

kingjulie
26 september 2012, 15:14
geef het toch meer dan 1 week. Dat duurt even eer je aangepast bent. Iedereen is die eerste 2-3 weken wat eenzaam.
Don't be a quitter! Only quitters quit!

Flawless
27 september 2012, 11:48
Geef het wat tijd, op kot zitten in Antwerpen >>>>>> pendelen naar Brussel :)

Ties
27 september 2012, 15:47
kotleven went wel :) zeker als je wat mensen kent.

je kan (afhankelijk van je lessenrooster) ook is een dagje op en af naar huis ;)

OxYg3N
27 september 2012, 19:04
Ey mensen,

Ik ben rechten student aan de Universiteit Antwerpen en zit nu iets meer dan een weekje op kot desondanks het een super kamer is kan ik maar niet gewoon raken aan het kotleven.

Ik heb in augustus getwijfeld tussen VUB en UA de keuze is toen gevallen op UA maar ik vroeg me af of het nog mogelijk zou zijn te veranderen naar VUB aangezien dat met pendelen goed doenbaar is vanaf men woonplaats.

Iemand een idee

Grtz
L

Ik zou voorlopig het nog blijven proberen ;) Dan heb je achteraf ook geen spijt... Ik spreek uit ervaring!

lectroluv
27 september 2012, 19:23
Wat bedoel je met 'niet gewoon raken aan op kot'? Mist ge uw oude omgeving? Uw familie/vrienden? Geen shame om dit toe te geven btw.