PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 2

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

mtm
7 oktober 2012, 18:16
Man man. Buffel was zelfs alleen op doel af, geen fout. Genk wordt hier dubbel gekloot.

Wedstrijd kapot.

The Black Mamba
Rood :rofl:

warcraft3 playe
lol :rofl:

thijse
Jaaaa Brugge heeft de refs mee dit weekend! Het gemekker heeft geholpen.

wakel
Match gedaan na 13 minuten waarschijnlijk. Spijtig.

TheRedDevils
Buffel was alleen door. Rood voor Genk is mooi meegenomen :D
Amai zeg :')

Jack Wilshere
Jongens toch, stopt er gewoon mee want er zijn geen deftige arbiters in belgie. In het buitenland lachen ze ons gewoon vierkant uit.

Rubmifer
7 oktober 2012, 18:17
Man man. Buffel was zelfs alleen op doel af, geen fout. Genk wordt hier dubbel gekloot.

Wedstrijd kapot.

Bwa, ging er wel stevig in hoor. Vond het maximaal gewoon een overtreding.

starspike
7 oktober 2012, 18:17
Echt een schande...

Rikie
7 oktober 2012, 18:18
Lang leve de arbitrage dit weekend :lol:

kAstAr
De maffia is precies snel vanuit Luik naar Brugge geraakt :puke:

SgT_dEUS
Het grappigste van al is dat ge hier binne 2 dagen nix meer van hoort en volgende week is het weer hetzelfde ... ale kijk gwn weeral naar de gigantische fouten deze speeldag ..

warcraft3 playe
Triestig mrja niets aan te doen...

Lucian
7 oktober 2012, 18:19
echt mannen, stap gewoon van het veld af, de bus in en naar huis...

sharpshot
7 oktober 2012, 18:19
Kon je wel verwachten hé, de man had al een slecht rapport mee uit Nederland.

Silence
7 oktober 2012, 18:21
Schandalige arbitrage :puke:

Vorige week een match in Nederland waar ze hem uitspuwen en het een vreselijk slechte ref vonden en nu mag die hier gewoon een topper fluiten

Hoe kunt ge nu dat verkeerd beoordeeln :rofl:

wireke
7 oktober 2012, 18:22
Het moet er echt is van komen dat een ploeg gewoon inderdaad gezamelijk van het veld stapt en er de brui aan geeft, dan schieten ze misschien wakker.

Swagger
Ik zou als Anderlecht veel reclame gaan maken voor bacca int buitenland, die komen ze dan wel halen in de winter.

Wat een spits zeg!

Rubmifer
Hoefkens ging weer naar die bal zoals tegen Standard. :lol:

Dr. Sheldon Cooper
7 oktober 2012, 18:23
Hoefkens, klet. Precies de vallende ziekte op lage ballen :s

starspike
Ik ben echt WOEDEND. Man man man...

dacuba
Ik begin nu pas te kijken maar hoorde op de radio iets van de rode kaart. Onterecht?

Racing_Genk
7 oktober 2012, 18:24
Vorige week in Holland, nu dit. Waar halen ze die randdebielen toch altijd vandaan.

Merci

Trebby
Ik begin nu pas te kijken maar hoorde op de radio iets van de rode kaart. Onterecht?

niet eens geel waard

sharpshot

Beetje maar.

Rubmifer

Lichtjes. :unsure:

warcraft3 playe
Wtf wilt dat publiek van Brugge nog allemaal krijgen?

starspike
7 oktober 2012, 18:25

Onterecht is zelfs een understatement... In plaats van de meer dan verdiende 1-1 met Buffel alleen voor goal vliegt Anele eruit voor een fase die nog geen geel waard is. SCHANDALIG. Tweede keer op één week dat we bestolen worden.

kAstAr

De meest onterechte rode kaart ooit, serieus. Was nog niet eens fout + de actie daarop was hoogstwaarschijnlijk doelpunt van Buffel. Ook onterecht afgekeurd dus.

Silence
niet eens geel waard

Zelfs geen fout

Hij kan zich na die sliding niet weg toveren hé

NotoriousP
Jaaaa Brugge heeft de refs mee dit weekend! Het gemekker heeft geholpen.

Twerd tijd, al is het spijtig om zo te winnen (als we winnen).

Svartálfar
Belgische scheidsrechters, altijd feest.
Dat mag na dit weekend toch ook wel eens serieus aangekaart worden in de pers e zeg. Maak die scheidsrechters maar eens af.

Kenneke10
absoluut geen rood waard, we hebben bij Club ook nog zo een tijdje gehad dat we veel onterechte rode kaarten pakten.

sharpshot
7 oktober 2012, 18:26
Onterecht is zelfs een understatement... In plaats van de meer dan verdiende 1-1 met Buffel alleen voor goal vliegt Anele eruit voor een fase die nog geen geel waard is. SCHANDALIG. Tweede keer op één week dat we bestolen worden.

Meer dan verdiende 1-1? Geen fout ok, grote kans is ook waar.

dacuba
7 oktober 2012, 18:26
Bedankt voor de reacties, seffes tijdens de pauze blijven kijken dan. :)

Kily_G
7 oktober 2012, 18:27
ref zal beelden zien tijdens de rust en zal daarna wel compenseren.

mtm
7 oktober 2012, 18:27
Buffel zijn overstapkes zijn toch zo grappig. Precies of er ligt een tractor aan zijn voet waar hij zijn been rond moet draaien.

Dr. Sheldon Cooper
7 oktober 2012, 18:28
Gaat de ref nu elke fout voor Club niet meer fluiten? :p

starspike
Meer dan verdiende 1-1? Geen fout ok, grote kans is ook waar.

De 0-1 was tegen de gang van het spel in. Werd ook bevestigd door de reporters...

NotoriousP
Nee hoor, ik hoorde op de radio dat Club dominant was in balbezit maar dat de kansen er niet waren terwijl Genk 2x kon uithalen.

Wrs 2de geel voor Blondel.

Dacht ik ook, toch duidelijke overtreding van Benji en iets later ook eentje op Vazquez.

Cinnead
7 oktober 2012, 18:29
Wat een rotslechte streams zijn me dit nu weer ... constant haperen, geluid wegvallen ...

kAstAr

Hopelijk, zo'n belachelijke kaart kan je niet genoeg compenseren.

Trebby
Wrs 2de geel voor Blondel.

hij had ookal donkergeel kunnen hebben hoor

TheRedDevils

Hij is al bezig aan het compenseren.

sharpshot
7 oktober 2012, 18:30
De 0-1 was tegen de gang van het spel in. Werd ook bevestigd door de reporters...

we waren ochotte ochere 5 min bezig, maar allez als je dat wil mag je deze wel hebben.

Dr. Sheldon Cooper
Haha Anele een interviewpaneel kapot geschopt :') Ocharme

starspike
Nee hoor, ik hoorde op de radio dat Club dominant was in balbezit maar dat de kansen er niet waren terwijl Genk 2x kon uithalen.

Dan zaten die zo te zien op de foute match.

Ach ja, wat zin heeft het. Ik vergeet altijd hoe Brugge supporters zijn...

Rubmifer
Lekkere actie Vadis en Bacca.

Trebby
lol zo droog dat die ene dat vertelt van Anele.. :D

sharpshot
Hopelijk, zo'n belachelijke kaart kan je niet genoeg compenseren.

leuke manier van werken!

Cinnead
7 oktober 2012, 18:32
Dom van Hoefkens .. had hij toch wel kunnen verwachten

Dr. Sheldon Cooper
7 oktober 2012, 18:33
Gaat sowieso nog 10 tegen 10 worden en Genk gaat een penalty krijgen

Svartálfar
7 oktober 2012, 18:34
Hoefkens is toch echt ne retard eh. Bah bah. Dat zoget kapitein is.

ng
7 oktober 2012, 18:34
Marginalen op brugge zijn precies ook daar.

enj0i^
7 oktober 2012, 18:36
Starspike zo verzuurd man...

Racing_Genk
Verzuurd? Ge zou voor minder na die scheids in Bazel en dan hier

Lucian
Doe niet belachelijk klein kind.

tis nogtans waar
die kerel is de verpersoonlijking van alle marginaliteit wat er rond die boerenploeg hangt

Kily_G
7 oktober 2012, 18:38
Dat publiek in Brugge is toch erover ze, bij elke fase springt er 10000 man recht met middenvingers in de lucht en stoer de speler uitschelden.

Cinnead
7 oktober 2012, 18:39
Uw woede uitwerken op de tegenspelers terwijl de scheidsrechter een foute beslissing heeft gemaakt. Rationaliteit win.

Trebby
7 oktober 2012, 18:39
Dat publiek in Brugge is toch erover ze, bij elke fase springt er 10000 man recht met middenvingers in de lucht en stoer de speler uitschelden.

Daarnet niet naar Standard gekeken dan zeker. :D

Alez, 't is blijkbaar weer allemaal kappen op Club terwijl de scheids hier de flagrante fout begaat. Snap niet waarom er altijd zo kritiek is op Club Brugge. Al 6 jaar geen prijs gepakt, echt gruwelijk slecht spelen met momenten, altijd teleurstellen en nog altijd de schietschijf van frustraties blijkbaar..?

dacuba
7 oktober 2012, 18:40
Uw woede uitwerken op de tegenspelers terwijl de scheidsrechter een foute beslissing heeft gemaakt. Rationaliteit win.

Op wie zou jij je woede dan uitwerken, mister rationaliteit?

stormtrooper
Het is hier wel sfeer :unsure:

TheRedDevils

Niet overdrijven, enkele supporters doen dat maar dat is overal zo.

enj0i^
En zelfs zonder rode kaar sta je nog altijd een goal achter he :D

Racing_Genk
7 oktober 2012, 18:41

Ah dus met 11 tegen 11 was de kans even groot als nu dat het nog 1-0 stond?

Lucian
Fighting the rain - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=ic57NfsV9Zc)
als ik aan brugge supporters denk denk ik altijd aan deze

sharpshot
Ah dus met 11 tegen 11 was de kans even groot als nu dat het nog 1-0 stond?

Dat weet je nooit hé, of je moet een soort van gave hebben ervoor.

Rikie
7 oktober 2012, 18:42
Vadis naar Liverpool zegtem :lol:

starspike

Maar die tegentreffer zou wel vallen. Daar zijn we goed genoeg voor... Maar nu?

Dr. Sheldon Cooper
Wel triestig wat Club maar op de mat legt tegen 10 man

Cinnead

Scheidsrechter ? T'is niet alsof de spelers van Brugge die rode kaart gegeven hebben eh...

Trebby

Niet..? Suck it up en be the bigger man. 't Is maar een spelleke, als je hiervoor al woede moet bekoelen dan moet ge een psycholoog opzoeken denk ik. Ge kunt teleurgesteld zijn zeker en vast maar uiteindelijk zijn er veel ergere dingen dan dit.

Romelus
7 oktober 2012, 18:43
Ma echt, Vleminckx. Het mag gaan ophouden met je gefaal.

Racing_Genk
7 oktober 2012, 18:43
Niet..? Suck it up en be the bigger man. 't Is maar een spelleke, als je hiervoor al woede moet bekoelen dan moet ge een psycholoog opzoeken denk ik. Ge kunt teleurgesteld zijn zeker en vast maar uiteindelijk zijn er veel ergere dingen dan dit.

:lol:?

dacuba
7 oktober 2012, 18:44

Naar Everton. ;)

Voor u achter uw PC zal het maar een spelleke zijn. Als topsporter die er elke dag voor leeft en dan zo bestolen wordt, is dat anders.

Rubmifer
7 oktober 2012, 18:44
En vanaf nu gaan we ons weer gedragen als volwassenen.

Drew
7 oktober 2012, 18:45
Vlemme :lol:

TheRedDevils
Vleminckx :D

Cinnead
Mooie counters van Club, goed geprobeerd van Lestienne

sharpshot
7 oktober 2012, 18:46
waarom die corners altijd zover naar buiten?

Rubmifer
Vlemme :lol:

Doet nochtans wel zijn ding hoor. Heeft elke hoekschop volgens mij al weg gekopt. Doet het niet slecht.

Trebby
Naar Everton. ;)

Voor u achter uw PC zal het maar een spelleke zijn. Als topsporter die er elke dag voor leeft en dan zo bestolen wordt, is dat anders.

Van topsport moet ge mij niks wijsmaken. Zelf ook op een deftig niveau gespeeld (tennis dan) en ik was ook nooit tevreden als ik verloor. Maar dat is nog altijd anders dan een supporter die zijn woede moet bekoelen omdat jij niet wint. Of zijn het hier allemaal spelers uit de a-kern van RC Genk die hier commnetaar geven op een spelletjesforum?

Heb ik het gedrag van Anele afgekeurd op zijn rode kaart? Neen, ik kan dat begrijpen. Maar die opgekropte frustratie van supporters omdat hun club negatief beoordeeld wordt vind ik niet kunnen. Gedraag u deftig. Meer moet niet.

Er is nog altijd een héél groot verschil tussen beiden.

Kenneke10
7 oktober 2012, 18:47
Vergeten hoe barda in den tijd perisic rood aansmeerde, die ging ook liggen bij een zuchtje

Rubmifer
7 oktober 2012, 18:47
Oeee, bijna de 2-0 van Bacca.

Cinnead
7 oktober 2012, 18:48
Miljaar he, Carlos. Da's al de 2de keer dat die zoiets mist. 2 - 0 zou nochtans een mooie score geweest zijn voor te gaan rusten.

warcraft3 playe
7 oktober 2012, 18:49
Lol het rood voor genk heeft er misschien ook wel mee te maken dat Brugge 1-0 voorstaat.

Maxwell
Terecht rood zeitem :lol:

Cinnead
Lol het rood voor genk heeft er misschien ook wel mee te maken dat Brugge 1-0 voorstaat.

Doelpunt was toch al gemaakt voordat de rode kaart werd gegeven ?

Dr. Sheldon Cooper
Vergeten hoe barda in den tijd perisic rood aansmeerde, die ging ook liggen bij een zuchtje

Ugh, was zo pissed toen op die eikel van een Barda :p

Trebby
7 oktober 2012, 18:50
Stel voor dat alle Genk sups nu even 15min alles afzetten en eens een wandeling zetten zodat ze in de 2de helft weer redelijk genoeg zijn om mee te praten.. Kan begrijpen dat ge gefrustreerd zijt, rode kaart was totaal onterecht en in Basel zat het ookal niet mee.

Drew
7 oktober 2012, 18:50
Doet nochtans wel zijn ding hoor. Heeft elke hoekschop volgens mij al weg gekopt. Doet het niet slecht.
Gewoon de manier waarop hij over die bal sprong. :p

kAstAr
7 oktober 2012, 18:51

Wie zei dat?

Rikie
huh? wrm wordt mijn laatste reactie nu verplaatst naar de peutertuin? :s

Rubmifer

Ik vind dat altijd zo belachelijk dat die vragen worden gesteld zonder dat die spelers het eigenlijk nauwelijks of niet hebben gezien. Er zijn maar weinig mensen die zouden zeggen dat het onterecht is.

GaMe®
Ik zou beschaamd zijn als supporter moest Blondel in mijn team spelen.

Trebby

Ik ben dat ook. ;)

Kily_G
7 oktober 2012, 18:52
Wel grappig dat ze de fase van Blondel niet laten zien..

Lucian

vergeten hoe de bruyne vorig jaar of het jaar dervoor eenzelfde totaal belachelijke rode kaart kreeg?

Silence
Buyse :ironic: Als ge het niet gezien heb kunt ge beter uw mond houden ipv zo'n onzin uit te kramen

Kenneke10
7 oktober 2012, 18:53
En ik ben trots dat we zo iemand hebben als blondel

Trebby
7 oktober 2012, 18:53
vergeten hoe de bruyne vorig jaar of het jaar dervoor eenzelfde totaal belachelijke rode kaart kreeg?

Zo kunnen we 100 jaar terug in de tijd gaan hoor. Neem mijn raad van hierboven is ten harte, ge zult u beter voelen.

Rubmifer
7 oktober 2012, 18:54

Gaan we nu echt beginnen zagen over zaken die in eerdere matchen zijn gebeurt? Mijn God wat is dit hier allemaal vandaag.

dacuba
7 oktober 2012, 18:55
Gaan we nu echt beginnen zagen over zaken die in eerdere matchen zijn gebeurt? Mijn God wat is dit hier allemaal vandaag.

Dit is een discussieforum.

Lucian

quote anders de post waar ik op reageer?

starspike
Als FCB dit jaar geen kampioen wordt, worden ze het echt NOOIT.
Maar dan moeten ze wel misschien eens gaan voetballen. Counteren tegen 10 man in eigen huis. Winnen is uiteraard alles dat telt, maar ik zou me dan toch vragen stellen.

NotoriousP
7 oktober 2012, 18:56

En Genk hun titel gepakt hebben door ne speler van Standard in het ziekenhuis te trappen? Kom laten we alles bovenhalen. :)

Ook weer een volledig ongefundeerde opmerking...

Dr. Sheldon Cooper
7 oktober 2012, 18:56
Djeez Genkies, wij hebben die rode kaart niet getrokken, maar de scheidsrechter. Een beetje minder frustratie mag ook wel...

Kenneke10
7 oktober 2012, 18:57

Klopt weet ik ook nog, je weet gewoon als uitploeg als je naar brugge, anderlecht, standard of genk moet dat ge al eens sneller een rode kaart krijgt.

Is jammer genoeg zo

warcraft3 playe
7 oktober 2012, 18:57
Het is inderdaad echt triestig, maar ook niets aan te doen. Het spijtige is dat we er wel een punt hadden kunnen gaan halen maar de scheidsrechter beslist er anders over.

Hopelijk een mooiere tweede helft om naar te kijken. En lol het voetbal dat Brugge brengt zou mij niet echt blij maken als supporter, maar gelukkig ben ik dat dus niet :p

kRa
7 oktober 2012, 18:58

Everton Football Club is an English Premier League football club based in Liverpool.

NotoriousP
7 oktober 2012, 18:59
Het is inderdaad echt triestig, maar ook niets aan te doen. Het spijtige is dat we er wel een punt hadden kunnen gaan halen maar de scheidsrechter beslist er anders voor.

Hopelijk een mooiere tweede helft om naar te kijken. En lol het voetbal dat Brugge brengt zou mij niet echt blij maken als supporter, maar gelukkig ben ik dat dus niet :p

Voetbal tegen 10 man is zelden mooi...

Maxwell
Ik vind dat altijd zo belachelijk dat die vragen worden gesteld zonder dat die spelers het eigenlijk nauwelijks of niet hebben gezien. Er zijn maar weinig mensen die zouden zeggen dat het onterecht is.

Dan kan je nog altijd zeggen dat je de fase niet goed gezien hebt. Hij was er echt steevast van overtuigd dat het rood was.

Lucian
Djeez Genkies, wij hebben die rode kaart niet getrokken, maar de scheidsrechter. Een beetje minder frustratie mag ook wel...

Als je aan de goede kant staat is het makkelijk om tot kalmte aan te manen, maar o wee als brugge tegen rsca eens een terechte rode kaart moest krijgen, dan lopen ze hier zo te schuimbekken dat ze de civiele bescherming moeten oproepen om zandzakjes te komen leggen...

Rikie
Everton Football Club is an English Premier League football club based in Liverpool.

Maar hij zei FC Liverpool. :unsure:

Svartálfar
Maar dan moeten ze wel misschien eens gaan voetballen. Counteren tegen 10 man in eigen huis. Winnen is uiteraard alles dat telt, maar ik zou me dan toch vragen stellen.

Ge zou u frustratie mss eens kunnen richten tegen de juiste personen. Nl. de scheidsrechters.
Altijd dat gezeik op Club ben dat meer dan beu. Alles is goed blijkbaar om wat te kunnen kakken op Club.

GaMe®
En Genk hun titel gepakt hebben door ne speler van Standard in het ziekenhuis te trappen? Kom laten we alles bovenhalen. :)

En dat was nog niet eens een fout. Klein ventje tegen grote verdediger die gewoon de bal wou wegtrappen maar perongeluk zijn gezicht raakte. :)

Rubmifer
7 oktober 2012, 19:00
Dit is een discussieforum.

Dit zijn discussies die er totaal niet toe doen en zorgen alleen meer voor onnodig geruzie.

starspike

Ze hebben er veel geld tegenaan gesmeten. Ze hebben eindelijk eens een ECHTE topspits. Ze hebben in matchen als nu het nodige geluk.

Daar hebt ge mijn "fundering". En zelfs al staat die u niet aan, is het nog altijd 5000% gefundeerder dan uw troll-opmerking in het eerste deel van uw post. Maar eih, zolang het niet van Genkies komt, eindigt het niet in de peutertuin.

NotoriousP
Compleet waardeloos dus, je gebruikt het woord "nooit". Alsof je met eender welke kennis ooit iets kan voorspellen over 20 of 100 jaar.

Het nodige geluk? We hebben vorige week weer een goal niet gekregen tegen Gent. 2 punten kwijt daar en nu zijn de 3 punten nog niet binnen hé, die we overigens anders ook hadden kunnen halen.

Nochtans op dit moment 1 van de betere middenvelders in de competitie...

Proim
7 oktober 2012, 19:01
Wat is dat hier weer allemaal :lol:

Dr. Sheldon Cooper
7 oktober 2012, 19:02
Als je aan de goede kant staat is het makkelijk om tot kalmte aan te manen, maar o wee als brugge tegen rsca eens een terechte rode kaart moest krijgen, dan lopen ze hier zo te schuimbekken dat ze de civiele bescherming moeten oproepen om zandzakjes te komen leggen...

Ik zou mijn woede toch niet richten op RSCA maar eerder op de ref dan...

Maxwell
Super Sunday op 9Lives :cool:

Trebby
Nochtans op dit moment 1 van de betere middenvelders in de competitie...

Qua inzet en werkkracht akkoord, maar die tackles vind ik toch afschuwelijk hoor van die gast.

ng

Funny. Na deze post hoort ge de brugge Supps niet. Als er commentaar op komt wel.

Lucian
Ik zou mijn woede toch niet richten op RSCA maar eerder op de ref dan...
twas maar een voorbeeldje om de hypocrisie van de fcb sups aan te tonen hoor, kzal er volgende keer een handleiding bij doen

Radbraker
7 oktober 2012, 19:03
Wat is dat hier weer allemaal :lol:9lives, waar internethelden thuis zijn. *haalt nog wat extra popcorn*

Rikie
Super Sunday op 9Lives :cool:

Veel Super is er niet aan.

Svartálfar
Qua inzet en werkkracht akkoord, maar die tackles vind ik toch afschuwelijk hoor van die gast.

Spijtig dat we Leekens als trainer hebben en Zimling geblesseerd is, anders zou Blondel der niet in staan.

sharpshot
7 oktober 2012, 19:04
Allez tis weer feestje, de scheids doet een foute beslissing, iedereen hier ook club sups geven dat toe maar opeens is heel Brugge slecht en zitten er enkel marginalen en valsspelers en moeten we kampioen worden.

Het is een beetje zielig jongens, ik weet dat het niet leuk is maar stop er eens over. Vooral starspike en lucian, het is te erg jongens...

Kenneke10
7 oktober 2012, 19:04
Trouwens hoe is genk kampioen geworden? ook puur counter voetbal.
Hoe of wat doet er toch niet toe vorig jaar de match dat rsca kampioen maakte was ook op een manier om trots op te zijn. maar eens afgefloten denkt daar niemand nog aan.

Binnen 10 jaar gaat niemand da nog weten maar op het palmares staat gewoon dat rsca kampioen geweest is dat jaar.

starspike
7 oktober 2012, 19:06
Allez tis weer feestje, de scheids doet een foute beslissing, iedereen hier ook club sups geven dat toe maar opeens is heel Brugge slecht en zitten er enkel marginalen en valsspelers en moeten we kampioen worden.

Het is een beetje zielig jongens, ik weet dat het niet leuk is maar stop er eens over. Vooral starspike en lucian, het is te erg jongens...

Ge moogt me alleszins volledig quoten. Zever zoals gij hier boven neerzet, heb ik nergens verkondigd. Mijn "ergste" was dat ik snap dat een Hoefkens net in Brugge zo verheerlijkt wordt.
En van dat "kampioen moeten worden", heb ik ook uitgelegd. En het mag duidelijk zijn dat daar niets getrolld wordt. Maar dat lezen ze zeker toevallig niet.

NotoriousP
7 oktober 2012, 19:06

True, vroeger wou ik hem uit de ploeg omwille van die reden. Maar op dit moment hebben we hem zwaar nodig en hij doet het goed.

Cinnead
7 oktober 2012, 19:07
Ah, daar is Refa toch nog eens :)
Hopelijk staat die rap terug op het veld

sharpshot
7 oktober 2012, 19:07
Ge moogt me alleszins volledig quoten. Zever zoals gij hier boven neerzet, heb ik nergens verkondigd. Mijn "ergste" was dat ik snap dat een Hoefkens net in Brugge zo verheerlijkt wordt.
En van dat "kampioen moeten worden", heb ik ook uitgelegd. En het mag duidelijk zijn dat daar niets getrolld wordt. Maar dat lezen ze zeker toevallig niet.

of je het nu verbloemd zegt of gewoon recht in de avatar maakt dat niets uit. Niet overdrijven gewoon.

Als je boos wil zijn is er maar één man waar je boos op kan zijn.

Rubmifer
7 oktober 2012, 19:08
Zou bijna fit zijn volgens zijn Twitter, maar ik hoop dat ze hem bij Israël niet gaan gebruiken.

Weebl
7 oktober 2012, 19:08
Jongens aub, hou het eens beschaafd. Als je er niet in slaagt om een discussie te voeren op een degelijke manier zonder mekaar uit te schelden, dan word je er vanaf nu gewoon uitgegooid.
U weze gewaarschuwd.

Romelus
7 oktober 2012, 19:09

Lol. Beste speler van Club in het seizoensbegin met Bacca. Trots is een meer passend woord.

Rubmifer
Daar komt de 1-1.

NotoriousP
Mooi laten vallen van Buffel, zien wat ze eruit halen!

dacuba
7 oktober 2012, 19:10
Lichte vrije trap. Deze match kan nog goed aflopen maar kan ook hard gaan ontsporen.

sharpshot
7 oktober 2012, 19:11
moesten die van Genk nu onze corners geven scoort vlemme altijd, maar wij geven ze liever zo ver mogelijk van de goal!

Svartálfar
Buysse laat de bal van zijn voet springen en begaat vervolgens net buiten de zestien de overtreding op Blondel.

Sterk bezig weer bij sporza

Rubmifer
Godverdomme zeg, hoe vaak gaat Hoefkens nog een strafschop moeten tegenkrijgen eer hij beseft dat hij niet aan die spelers mag gaan hangen.

Maxwell
7 oktober 2012, 19:12
Lekker doelpunt

Proim
Heerlijke goal.

sharpshot
Dikke pot van benji

stevenV1
Terecht!

Rikie
Mooi van Benji.

Dr. Sheldon Cooper
Lekkere goal. We vroegen er gewoon om... Zo slap spelen

Rubmifer
Godverdomme zeg, hoe kan dit nu toch zeg.

dacuba
Waarom schreeuwt Vleminckx in hemelsnaam zo op Vossen, idioot. :s

warcraft3 playe
yes ye sye syeyeyeyyeyey :bow:

ng
En terechte goal.

Dr. Sheldon Cooper
was wel een fout op Jordi vond ik :p

NotoriousP
Man man die verdediging is toch bijlange niet klaar hoor. :p

starspike
7 oktober 2012, 19:13
Daar hebt ge de compensatie. Is eenzelfde fase als de goal van Basel.
Wel een super goal weer...

Romelus
Tegen tien man, sterk van Club!

waffel
:applause: Minstens gelijkspel aub! Ik wil niet 5 punten achterstaan.

Proim
Tjah als je niet springt in zo'n duel... Absoluut geen fout van Coulibaly.

puni
Wat een doelpunt.

kAstAr
Yes, wereldgoal :D

Wat gaat Leekens nu zwanzen? Was niks aan.

Cerv.Be
7 oktober 2012, 19:14
Hoe ist in godsnaam mogelijk.

dacuba
Wat een goal. :)

Rikie
Yes, wereldgoal :D

Wat gaat Leekens nu zwanzen? Was niks aan.

Dat ze bestolen zijn door de ref. :unsure:

Weebl
Lekker afgewerkt van Benji!
Moest hij daar een foutje gefloten hebben, zou het ook niet zo oneerlijk geweest zijn he vriendjes.

Cerv.Be

En ik ben dat ook. :)

kAstAr
Dat ze bestolen zijn door de ref. :unsure:

In welke match dan?

mtm
7 oktober 2012, 19:15
Benji is te cool bij Genk.

Silence
7 oktober 2012, 19:16
Knappe goal!

Zag er nu ook niet meteen een fout in, zeker geen fout in het springen.. Bij het terug neerkomen hangt hij idd in de nek van Jordi mja als ge van hoger komt is dat logisch :)

Brugge komt er ook alleen maar uit op de counter en dat tegen 10 man

sharpshot
7 oktober 2012, 19:17
huppe in een muurke met genk spelers lopen, slim!

NotoriousP
7 oktober 2012, 19:17
:applause: Minstens gelijkspel aub! Ik wil niet 5 punten achterstaan.

Je bedoelt 2,5 ;)

edit: geen kaart voor Benji daar? Puur natrappen...

warcraft3 playe
7 oktober 2012, 19:18
Blondel en Hoefkens :puke:

Rubmifer
Irritant om zien dat Club weer een tegengoal nodig heeft om wat naar voor te denken.

dacuba
Hoefkens.. echt gast. Ok fout maar om zó van uwe zak te maken als ge al ne rode kaart gratis en voor niets mee gekregen hebt. (en zelf ook nog es fouten maakt)

Weebl
7 oktober 2012, 19:20
Ik vind Vleminckx zijn inzet toch altijd weer uitstekend.

Cinnead
Ik vind Vleminckx zijn inzet toch altijd weer uitstekend.

Inderdaad, de weinige keren dat hij opstaat geeft hij zich helemaal.

Dr. Sheldon Cooper
Vleminckx is heel nuttig. Verliest echt NOOIT een kopduel :s

sharpshot
7 oktober 2012, 19:21
past spijtig genoeg niet in het huidig systeem.

starspike
7 oktober 2012, 19:22
Dit houden we overigens nooit.

sharpshot
7 oktober 2012, 19:23
zie fouten langs beide kanten!

Rubmifer
Dit houden we overigens nooit.

Ik zie Genk nog dodelijk counteren en de 1-2 scoren. Heb er nog altijd geen goed gevoel bij.
Ofwel op een stilstaande fase.

TheRedDevils
Compensatie. Leuk leuk.

Cinnead
Jammer dat het (onterecht) offside was, kon een goeie kans uitgehaald worden.

Weebl
Zelfs Vleminckx is al te snel voor onze lijnrechters.
Zegt genoeg me dunkt.

ng
7 oktober 2012, 19:24
Jaja refkes. Sterk bezig. Te dom voor woorden.

sharpshot
7 oktober 2012, 19:24
bacca toch, moet veel beter. Ongelofelijk wel hoe snel Lestienne is.

Svartálfar
7 oktober 2012, 19:25
Na GBA - Gent, Standard - Anderlecht en nog een paar andere flaters in andere matchen en nu dit kan het toch nie anders dan dat er eens deftige kritiek komt op de scheidsrechters vanuit de pers e? Zo'n klungels verpesten alles.

puni
Ha, de Raoul. Die zijn kleinzoon voetbalt bij ons, ook fameus veel talent.

TheRedDevils
bacca toch, moet veel beter. Ongelofelijk wel hoe snel Lestienne is.

Bal botste net, was niet gemakkelijk.
Club zal wel nog scoren zeker...

sharpshot
7 oktober 2012, 19:26
Buffel :D

Rikie
7 oktober 2012, 19:27
Buffel aka Pipo de clown

Dr. Sheldon Cooper
7 oktober 2012, 19:28
Wat een kutmatch

Kenneke10
7 oktober 2012, 19:28
buffel ging nu een rode kaart aan vadis proberen aansmeren, belachelijke kerel

Rubmifer
7 oktober 2012, 19:30
Vleminckx wint alle duels in de eigen 16, maar in de 16 waar het moet verliest ie ze. :p

stevenV1
7 oktober 2012, 19:33
Hubert :(

puni
7 oktober 2012, 19:34
Heeft Hubert al een bal goed geraakt?

Efflorescence
7 oktober 2012, 19:34
Vandaag mij echt niet veilig gevoeld op Sclessin en de manier waarop we gewonnen hebben...

starspike
7 oktober 2012, 19:35
Hubert is inderdaad rampzalig bezig...

stevenV1
7 oktober 2012, 19:37
Rood, komaan!

Maxwell
Buysse mag daar toch ook een kaart krijgen hoor.
En dan Vleminckx daar weer opvliegen, dat maakt die gast dus echt zo hatelijk.

Cinnead
Gevaarlijke tackle, maar wel op de bal

kAstAr
7 oktober 2012, 19:38
Dat was toch twee keer zuiver geel? Zeker voor dat blond biertonneke.

Kily_G
Als ge eerste helft rood geeft moogt ge Vleminckx zkr rood geven.. en dan nog belachelijk gaan roepen en doen tegen speler op de grond

TooChé
efkes 2 voeten vooruit der volledig in vliegen :wtf:

sharpshot
7 oktober 2012, 19:39
Juj tijdrekken!

ng
7 oktober 2012, 19:39
Echt sterk ze ref. Trieste plant.

_DKsissor_
7 oktober 2012, 19:40
wat een grap :rofl:

kAstAr
1 woord: KUTSCHEIDS

stevenV1
Vuil, vuil vuil!

Silence
Manman wat een tackle van Vleminckx

& dit van Blondel, afschuwelijk!!

Maxwell
Wat is me dat zeg, Blondel is zo'n kansloos mannetje

starspike
Ongelooflijk gewoon... ON GE LOOF LIJK. Wat een schande....

Rikie
Blondel :lol:

Cinnead
wat een grap :rofl:

Auch :wtf: was wel niet de bedoeling maar toch ...

sharpshot
Lang gelden dat Joe er nog eens zo over ging. Mag wel opletten nu.

puni
Blondel, triestig. Echt triestig.

Dr. Sheldon Cooper
allebei donkerrood :s

ng
Blondel :puke: end nogmaals Trieste ref.

TooChé
jawadde ... weer een topweekend voor de refs!

Proim
Buffel en Blondel mogen toch beide rood hebben?

Romelus
Vleminckx wint alle duels in de eigen 16, maar in de 16 waar het moet verliest ie ze. :p

Bjorn is een omgekeerde Van Buyten.

Maxwell
7 oktober 2012, 19:41
OMG !!!

Kily_G
En dan zeggen er sommige hier dat ze trots zijn op Blondel, schande gewoon

Rubmifer
Blondel... Net wanneer je denkt dat hij verbetert is...

warcraft3 playe
ma ma

Rikie
Wat een chance zeg

Silence
7 oktober 2012, 19:42
Op basis van tv beelden mag dat toch echt een paar weken zijn hé :puke: Hoe kan die dat nu gewoon niet zien

Maxwell
Mooie actie van Buffel hoor

Romelus
levenslang schorsen die vuiligheid

Lol, Blondel doet dat duidelijk zonder negatieve bijbedoelingen.

Cinnead
7 oktober 2012, 19:43
Blondel... Net wanneer je denkt dat hij verbetert is...

Hoezo ? Ik heb enkel de herhaling gezien..
Hij doet een sliding om de bal te spelen en Buffel trapt (onbedoeld) op hem

Proim
Dit kan je niet menen?

stormtrooper
Serieus schorsingske voor Blondel aub. Week of zes ofzo aangezien het sportcomité tegenwoordig toch streng wil straffen.

Trebby
Blondel bah :/

kAstAr

Not sure if serious...

caoimhin
Genk verdient echt wel de overwinning.

Maxwell
7 oktober 2012, 19:44

Al zat ?

sharpshot
gvd dat ze een stoppen met zo'n schoten die niets opleveren, wat meer voetballen aub.

Romelus
Dit kan je niet menen?

Jawel, hij komt recht op Buffel (?) maar dat was bijlange niet opzettelijk.

Trebby
7 oktober 2012, 19:45
gelooft ge het zelf idioot?

Wees nu eens slim. Je moet op zoiets niet reageren..

kAstAr
7 oktober 2012, 19:45

WTF? Welke sterkte van bril heb gij? Duidelijk nog te weinig.

Proim
7 oktober 2012, 19:46
Kom zeg, dat is toch duidelijk opzettelijk natrappen :s

warcraft3 playe
alle 11-9 mss kunnen ze nu een doelpunt maken. Dikke schijtploeg

Silence

Allé gast, zijt gij nu serieus?!

Die benen die omhoog gaan in zo'n zwaai en op Buffel zijn gezicht neerkomen is onopzettelijk ? Waarom dan die beweging ?

sharpshot
Met wie van de modjes had ik overlaatst een discussie over Blondel? Hij zou zich zogezegd veel beter gedragen. Waart gij dat, Rubmifer? Hier hebt ge mijn punt.

Eerste keer in lange tijd dat hij zo'n match speelt.

Rikie
Stel nu dat Buffel met zijn schoen in zijn handen de bal zou binnenslaan, zou die goal dan tellen?

puni
Als journalist zou ge toch iets objectiever mogen zijn als ge zo'n uitspraken doet, Volderke.

Trebby
Stel nu dat Buffel met zijn schoen in zijn handen de bal zou binnenslaan, zou die goal dan tellen?

lol :D

fraaanche
7 oktober 2012, 19:47
Ik supporter zelden zo hard voor Genk als nu.

Kily_G
die ref mag paar weken naar 2de klasse ze, als het u al lukt om zowel in België als in Nederland het te verkloten..

Blondel had al 2x rood mogen hebben, zou nu wat zijn moest hij de 2-1 maken

sharpshot
bijna Bacca, toeme.