PDA

Volledige versie bekijken : Jupiler Pro League 2012-2013 - Deel 2

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21

TheRedDevils
31 oktober 2012, 23:57
Tim Pot :D Ze zijn daar een s vergeten bij telenet.

SwagYolo
1 november 2012, 00:00
Weet iemand toevallig of de verslagen van de wedstrijden deze nacht nog op de site van stadion verschijnen?
edit: nvm, zie ze er nu één voor één op verschijnen :)

LaBuenaVida
1 november 2012, 00:11
Stront in pakskes van vijf.

pina
1 november 2012, 00:12
in alle objectiviteit: leekens heeft ook wel te maken met enorm veel blessures waardoor hij nooit 2 keer na elkaar dezelfde ploeg op het veld kon brengen. Neem daar dan nog eens factoren bij zoals onterecht afgekeurde doelpunten of buitenspelfases en gemiste kansen tegen OHL...

Als je op verplaatsing speelt op die kleinere velden en komt achter te staan, is het gewoon verschrikkelijk moeilijk om ten eerste al vrije ruimte te creeeren op zo een klein veld en word je ook nog geconfronteerd met een dubbele afweergordel en het thuispubliek...

rizla +
1 november 2012, 00:14
Van Veldhoven, slechte verliezer man.

Waarom? Ik heb maar een oog dat een beetje goed werkt dezer dagen maar dat doelpunt werd ten onrechte afgekeurd? Ze lieten kansen liggen? Sportman is beetje ontgoocheld? Nope, de scheids heeft een "héél moeilijke job" en daar moeten wij het mee doen tegenwoordig. :)

Carus
1 november 2012, 00:18
Van Veldhoven, slechte verliezer man.

Komaan, als er zo'n dingen gefloten worden mag je toch wel meer dan terecht kwaad zijn zeker?

Die lijnrechter moet echt met z'n gedachten ergens anders gezeten hebben.

The Dictator
1 november 2012, 00:28
Weet iemand toevallig of de verslagen van de wedstrijden deze nacht nog op de site van stadion verschijnen?
edit: nvm, zie ze er nu één voor één op verschijnen :)

Thorazer
1 november 2012, 00:55
Mechelen ook serieus bestolen vanavond match had altijd gelijk moeten eindigen wat een refs weer vandaag :)

TazzDeMazz
1 november 2012, 01:06
Hogli blijbaar ook een spierscheur...

puni
1 november 2012, 01:22
Waarom? Ik heb maar een oog dat een beetje goed werkt dezer dagen maar dat doelpunt werd ten onrechte afgekeurd? Ze lieten kansen liggen? Sportman is beetje ontgoocheld? Nope, de scheids heeft een "héél moeilijke job" en daar moeten wij het mee doen tegenwoordig. :)

Komaan, als er zo'n dingen gefloten worden mag je toch wel meer dan terecht kwaad zijn zeker?

Die lijnrechter moet echt met z'n gedachten ergens anders gezeten hebben.

Uiteraard mag hij kwaad zijn. Daar heb ik het ook niet op. Maar woorden zoals 'gepakt', en dan nog die twee (overigens terechte) strafschoppen erbij sleuren. De zege is over heel de wedstrijd gezien gewoon terecht. Als Leuven iet of wat deftig afwerkt staat het aan de rust 3-0 en dan is de wedstrijd gewoon gespeeld.

Mechelen ook serieus bestolen vanavond match had altijd gelijk moeten eindigen wat een refs weer vandaag :)

Bestolen is overdreven. Er waren op dat moment nog meer dan 25 minuten te spelen, dus dat de wedstrijd altijd op een gelijkspel had moeten eindigen is al helemaal bij de haren getrokken. :)

rizla +
1 november 2012, 01:32
Uiteraard mag hij kwaad zijn. Daar heb ik het ook niet op. Maar woorden zoals 'gepakt', en dan nog die twee (overigens terechte) strafschoppen erbij sleuren. Mechelen verdiend over heel de wedstrijd gezien gewoon terecht. Als Leuven iet of wat deftig afwerkt staat het aan de rust 3-0 en dan is de wedstrijd gewoon gespeeld.

Bestolen is overdreven. Er waren op dat moment nog meer dan 25 minuten te spelen, dus dat de wedstrijd altijd op een gelijkspel had moeten eindigen is al helemaal bij de haren getrokken. :)

Bwah ik vond het een leuke en aardige match om zien (de samenvatting doet het toch vermoeden). Een gelijkspel had zeker wel gekund maar Leuven wint zeker niet onvderdiend. Evengoed als Meneer Veldhoven verwijst naar een afgekeurd doelpunt mag hij zich 'gepakt' voelen na een spannende wedstrijd die net omwille gemiste kansen anders had kunnen draaien..? Ja toch? Hij mag ook een slecht verliezer zijn. Weet niet wat jij ermee bedoelde, nog steeds niet, maar ik ken geen goede verliezers als ik denk aan wat ik ermee bedoelen wil. :crazy: . Al zeker niet achter de gordijnen, daar bestaan geen goede verliezers.. Ach, het woord 'walloniseren" werd uiteraard ook verkeerd begrepen :D.

Kenneke10
1 november 2012, 01:47

Waarom die goal afgekeurd is blijf voor mij ook een raadsel

BleKKie
1 november 2012, 02:05
BOATEUUUH DERMEE!!
Heb de match niet gezien maar ik ben het kotsbeu hoor, jongens toch.

Als ik hoor dat het weer op niets trekt grrrrrrrrrrr :angry: - het gaat gewoon van kwaad naar erger :sad:

10 goals tegen tegen middenmoters uit België, zoiets kan je gewoon niet verbloemen. En met zijn belachelijk gezever altijd achteraf, zeg toch eens waar het op staat man, gedegouteerd ben ik van die man, en dit al sinds de minuut dat hij aangesteld was als trainer van Club.

Kenneke10
1 november 2012, 02:07
BOATEUUUH DERMEE!!
Heb de match niet gezien maar ik ben het kotsbeu hoor, jongens toch.

Als ik hoor dat het weer op niets trekt grrrrrrrrrrr :angry: - het gaat gewoon van kwaad naar erger :sad:

2 maar of een nieuwe t1 alles gaat oplossen ?

Cuth
1 november 2012, 07:37
Uiteraard mag hij kwaad zijn. Daar heb ik het ook niet op. Maar woorden zoals 'gepakt', en dan nog die twee (overigens terechte) strafschoppen erbij sleuren. Mechelen verdiend over heel de wedstrijd gezien gewoon terecht. Als Leuven iet of wat deftig afwerkt staat het aan de rust 3-0 en dan is de wedstrijd gewoon gespeeld.
eh???

is overdreven. Er waren op dat moment nog meer dan 25 minuten te spelen, dus dat de wedstrijd altijd op een gelijkspel had moeten eindigen is al helemaal bij de haren getrokken. :)
Dat zegt toch niemand? of zijt ge u twee ploegen door elkaar aan het halen?

Jonas89
1 november 2012, 09:20
Mijn verslagje van de wedstrijd van gisteren:

Eigenlijk had ik niet verwacht dat we z'on goede start gingen nemen, t'was direct de vlam in de pan tegen Charleroi. Je zag wel dat Charleroi géén bedoelingen had om hier te winnen. Lokeren was daarom een stuk anders.

Ferrera zei het zelf na de wedstrijd in de nabeschouwing dat ze te veel respect tonen voor hun tegenstander.

Anyway, echt een mooie avond gezien met combinatie-voetbal, Tiki Taki aan de Gaverbeek :p

Terug sterke wedstrijd van Delaplace, Hazard, Malanda en Berrier. Eigenlijk de ganse ploeg maar dat waren toch de opvallendste.

Lekkere goal voor Leye, na een lange blessure toch sterk terug gekomen. Natuurlijk kan deze omhaal ook een huis overvliegen, toch nice gedaan :niceone:

Ook onder de indruk van Verboom (gehuurd van RSCA, met aankoopoptie), doet me denken aan type Maréval. Jongen gaat het nog ver brengen als hij zijn "kopke" bijhoud.

Badibanga was wel een kleine gesel voor onze verdediging, niet dat ze er het er moeilijk mee hadden maar is toch "katterap".

Malanda, Berrier vroeger gewisseld met het oog voor zondag.

Natuurlijk iedereen weet dat dit niet kan blijven duren, en ik denk dat we tegen Club toch een afstraffing zullen krijgen...

Cerv.Be
1 november 2012, 09:22
Natuurlijk iedereen weet dat dit niet kan blijven duren, en ik denk dat we tegen Club toch een afstraffing zullen krijgen...
Een afstraffing? ALS Club al wint zal het maximum met 1 goal verschil zijn. Je moet zo niet nederig doen over Zulte btw, goeie ploeg + de beste trainer voor die club = win.

Jonas89
1 november 2012, 09:24
ik blijf bescheiden ;)

theelement
1 november 2012, 09:28
Ik hoop ook dat zulte wint zondag, met wat de topclubs presteren op dit moment verdienen ze het om eerste te staan.

Wij staan nu al in 2de kolom, vantweekend verliezen van Genk en we kunnen al 11de staan, dat stoort mij niet echt, tis gewoon die ingesteldheid pfff. Is precies of elke ploeg in JPL beter voetbalt dan ons

Proim
1 november 2012, 10:09

Ik vond nochtans dat een gelijkspel eerder aan de orde was, na het snelle doelpunt van OHL was het toch al Mechelen wat de klok sloeg tot de rust?

J.Brown
1 november 2012, 10:18
Bob Peeters nieuwe trainer AA Gent - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1526846/2012/11/01/Bob-Peeters-nieuwe-trainer-AA-Gent.dhtml)

Tuninboy
1 november 2012, 10:20
Alles nog in orde bij den Zors.

http://www.sporza.be/polopoly_fs/1.285370!image/1615737741.jpg_gen/derivatives/landscape670/1615737741.jpg

Vedeco
1 november 2012, 10:21
Boooobke Peeters!

sharpshot
1 november 2012, 10:22
Prachtig

Jepjep
1 november 2012, 10:23
Was te verwachten.

J.Brown
1 november 2012, 10:23
Was te verwachten.

Idd. Nu Sollied nog naar Brugge.

Tuninboy
1 november 2012, 10:24
Idd. Nu Sollied nog naar Brugge.

Das weeral falen he..

sharpshot
1 november 2012, 10:26
Sollied komt niet, die past totaal niet bij het huidige Club. In dat opzicht was Leekens zelfs een betere kandidaat.

Weebl
1 november 2012, 10:28
Toch gedurfd van Peeters om na zo'n crisis bij Cercle bij Gent te gaan coachen die ook wel in een mini-crisis verkeren.
Leekens nog steeds niet ontslagen, zal dus zondag nog steeds aan het roer staan.

sharpshot
1 november 2012, 10:31
Tis 10u30, nog veel tijd voor een ontslag.

Weebl
1 november 2012, 10:32
Was Koster ook niet ontslagen vlak na de match?

sharpshot
1 november 2012, 10:34
Dat weet ik niet meer, wil nog niets zeggen é wiebel, patience. Lang duurt het niet meer.

Of georges moest een tactiek uit zijn hoed toveren om iedereen kapot te spelen.

Tuninboy
1 november 2012, 10:37
Dat weet ik niet meer, wil nog niets zeggen é wiebel, patience. Lang duurt het niet meer.

Of georges moest een tactiek uit zijn hoed toveren om iedereen kapot te spelen.

Zoals hij bezig is..

BuZz.LiGhTYeAr
1 november 2012, 10:39
Leekens nog coach, amai

Phoo
1 november 2012, 10:42
heeft ook nog een dik contract he

Vedeco
1 november 2012, 10:43
Er zijn er idd voor minder op de keien gezet.

stormtrooper
1 november 2012, 10:43
Sollied komt niet, die past totaal niet bij het huidige Club. In dat opzicht was Leekens zelfs een betere kandidaat.

²

Sollied zou wel resultaten kunnen neerzetten want der is wel ne pak kwaliteit bij Club maar qua persoonlijkheden zou zoiets niet werken. Ge ziet dat de spelers bij Club nood hebben aan discipline (kijk maar naar Donk onder Daum). Iets wat bij Sollied niet van toepassing is.

Wel leuk dat den Bob naar Gent komt :love:

Slayer_Kev666
1 november 2012, 10:45
Bob Peeters naar Gent, ik ben benieuwd :)

LaBuenaVida
1 november 2012, 10:48
Bob zal dat goed doen.

En in focuswtv vroeg men aan Vergaeghe als ie een geduldig man is.
Hij zei dat hij een zeer geduldig man is als alles positief verloopt.

Ey joegne, tloopt ier niets positiefs! Geef em zijn 3mill en pakt Jorgensen mee.

Weebl
1 november 2012, 10:49
Ik kan daar echt niet bij hoe mensen "als" in zulke zinnen kunnen gebruiken. Ik word daar echt agressief van.

Slayer_Kev666
1 november 2012, 10:50
Jorgensen was een ramp in zijn de 1ste seizoenshelft voor Gent...Daarna ontbolsterd tot een vaste waarde.

theelement
1 november 2012, 10:52
yes, bobke! Zou mss zaterdag dan wel keer durven kijken, kan niet slechter niet in feite

sharpshot
1 november 2012, 10:54
Bob zal dat goed doen.

En in focuswtv vroeg men aan Vergaeghe als ie een geduldig man is.
Hij zei dat hij een zeer geduldig man is als alles positief verloopt.

Ey joegne, tloopt ier niets positiefs! Geef em zijn 3mill en pakt Jorgensen mee.

Misschien nog eens lezen en vijf minuten nadenken. Je kan het!

LaBuenaVida
1 november 2012, 10:54
Jorgensen was een ramp in zijn de 1ste seizoenshelft voor Gent...Daarna ontbolsterd tot een vaste waarde.

Pff...
Het enigste wat ie doet is de bal (slecht) passen naar achter.
Hij heeft niet veel creativiteit :(. Enkel die heerlijke knal richting doel was een lichtpuntje.

Hoog tijd dat Zimling terug komt, hoewel dat dat nog een paar weken zal duren

Swagger
1 november 2012, 10:57
Was te verwachten.

Dit had ik toch niet gedacht hoor. Wel goeie coach voor een Gent, timing verbaast mij vooral.

Bob zal nu de tijd krijgen om te bouwen aan een team? Overgangsseizoen? Want de kern is misschien net niet breed genoeg?

kay-gell
1 november 2012, 11:00
Man, wat een flutmatch heeft Genk gisteren gespeeld.
Ben achteraf mijn ogen moeten gaat uitwassen in het wc van al de stront die er in zat.

80% van de passes kwam terecht bij Standard, geen inzet. Stonden daar precies tegen hun goesting.

Vedeco
1 november 2012, 11:00
Contract tot einde seizoen met optie van 1 jaar.

De druk blijft op de ketel.

LaBuenaVida
1 november 2012, 11:11
Georges Leekens praat met bestuur Club Brugge - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121101_013?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding)

Koffietje hebben?

Slayer_Kev666
1 november 2012, 11:14
En een mooie loonsverhoging voor het goede werk :D

Zyklon
1 november 2012, 11:19
Had toch niet verwacht dat Bob naar Gent zou gaan, ik dacht dat de relatie tussen Louwagie en Peeters wat verziekt was na het afsnoepen van oa. Vetokele die zijn contract niet wou verlengen bij Aa Gent.

Benieuwd als Lorenzo Staelens bij Cercle nu coach wordt. Na de match van zaterdag weten we meer. Sommige bronnen spreken van Stephane Demol (ex-charleroi en brussels coach)

hipStar
1 november 2012, 11:23
Iemand die mee doet aan het potje van 3 miljoen euro?

Fella
1 november 2012, 11:23
Sorry mannen, ik ga nog eens een screenshotje posten :cool:.
http://i.imgur.com/baw4N.png?1

TeeJay
1 november 2012, 11:26

Sollied stelde hem gewoon op daar waar zijn kwaliteiten helemaal tot uiting kwamen. Leekens ziet enkel dat hij veel kan lopen en dat is er ook aan te zien. Jorgensen zijn rampzalige vorm is zuiver bij de coach te zoeken.

waffel
1 november 2012, 11:27

25/39 en eerstes? In welke lolcompetitie is me dat :lol:

Fella
1 november 2012, 11:32
25/39 en eerstes? In welke lolcompetitie is me dat :lol:

Al die club-supporters zouden beter voor SVZW supporteren de volgende wedstrijd. Als ze nogmaals verliezen vliegt jullie geliefde Leekens misschien buiten.

Ik vind het nog "lolliger" dat de grotere ploegen onder ons staan, zegt ook al veel daarover, nietwaar? :lol:

LaBuenaVida
1 november 2012, 11:32

Congratz ^^ benieuwd wat de zondagavond gaat brengen.

caoimhin
1 november 2012, 11:51
Tgaat er wel om dat er iemand in de plaats komt van Club, niet zomaar Biglia nu uit die ploeg laten. Hypothetisch dus.

En Vasquez in zijn plaats gaat beter zijn? Die moet hoger staan, en dan heb je niemand om Biglia zijn positie in te vullen. Dat wordt zeker falen.

Re@V0r
1 november 2012, 11:58
als Leekens blijft krijgen ze zondag hopelijk een pak voor de broek van Zulte...
als je het spel van beide ploegen momenteel bekijkt, dan zou het niet echt een probleem mogen zijn :p
Bacca uit de match houden en je bent er al bijna :D

thijse
1 november 2012, 12:01
Oooh, de schaamte om club supporter te zijn :$
Wel, we staan even ver als 6 jaar geleden zo blijkt

Leuven 15/15 :eek: , dat kan ik mij bij brugge zelfs niet meer herinneren :crazy:
Kmag al blij zijn dat ik op 300meter van het stadion woon, altijd feest hier. :woohoo:

Dr. Sheldon Cooper
1 november 2012, 12:05
En Vasquez in zijn plaats gaat beter zijn? Die moet hoger staan, en dan heb je niemand om Biglia zijn positie in te vullen. Dat wordt zeker falen.

Je moet natuurlijk iemand hebben die zijn verdedigend werk wat meer wil opkuisen. Ik denk gewoon dat Vazquez + Mbokani echt pure magic zou zijn ^^

Tuninboy
1 november 2012, 12:07
Sommige bronnen spreken van Stephane Demol (ex-charleroi en brussels coach)
Kat in een zak...

Trebby
1 november 2012, 12:08
Ik hoopte deze ochtend wakker te worden met het ontslag van Leekens.. Tot nu toe teleurgesteld. :p

Rikie
1 november 2012, 12:16
Ik denk dat het vandaag zal gebeuren hoor. Ik voel het.

GemaneDude
1 november 2012, 12:16
Raymaekers waarschijnlijk voor de rest van het seizoen out. :sad:

Vedeco
1 november 2012, 12:27
Ik denk dat het vandaag zal gebeuren hoor. Ik voel het.

Georges gaat echt thuiskomen in Cercle. Het is allemaal schitterend uitgetekend!

Klopgeest
1 november 2012, 12:28
KSC Lokeren - D'woasland-b (31/10/12'): Lokerse feesteuhn na het laatste fluitsignaal! - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=8k8DMiZlVSs)

Ik wist niet dat die hoofdtribune van Lokeren zo lelijk was.. :D

Trebby
1 november 2012, 12:30
KSC Lokeren - D'woasland-b (31/10/12'): Lokerse feesteuhn na het laatste fluitsignaal! - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=8k8DMiZlVSs)

Ik wist niet dat die hoofdtribune van Lokeren zo lelijk was.. :D

Ow lol.. Ik ook niet, ik dacht dat het stadion volledig dicht was behalve dan rechts achter het doel (in die video links).. Dit is echt verschieten. O_o

BleKKie
1 november 2012, 12:32
Peeters naar Gent, dat zou op termijn wel eens goed kunnen uitdraaien hé.

De vraag is idd wel, als ze Zors buiten gooien, wie gaan we dan halen? Er lijkt me niemand uit de gekende carrousel echt te passen bij Club momenteel (behalve Daum :p)

LaBuenaVida
1 november 2012, 12:32
Geef die 3mill maar in centjes en liefst in rostjes zoals Samsung dat deed met Apple.

pina
1 november 2012, 12:34
ZW nochtans al 4 keer verloren en toch bovenaan staan. Echt niet normaal

Jepjep
1 november 2012, 12:42
Geef die 3mill maar in centjes en liefst in rostjes zoals Samsung dat deed met Apple.

Wist niet dat samsung dat deed. Net gegoogled en wtf, 30 vrachtwagens gevuld met 5 centjes :D

J.Brown
1 november 2012, 12:43
Iedereen heeft al teveel punten laten liggen. Geen enkele ploeg zit in de flow momenteel. Die kleintjes zullen ook wel nog een dip kennen.

Onvoorstelbaar dat we op 6 punten van de leider staan, 3 voor de play offs.

sporza: Rednic: "De ziel van Standard is terug" (http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/121101_Rednic_na_Genk_Standard)

Rikie
1 november 2012, 12:46
Amaai een keer een match goed gespeeld en Standard is al gered.

Boukreev
1 november 2012, 12:50
Peeters naar Gent, dat zou op termijn wel eens goed kunnen uitdraaien hé.

De vraag is idd wel, als ze Zors buiten gooien, wie gaan we dan halen? Er lijkt me niemand uit de gekende carrousel echt te passen bij Club momenteel (behalve Daum :p)

Manaert zal wel voor Dury gaan zeker?

Re@V0r
1 november 2012, 12:52
kbetwijfel of die momenteel Zulte-Waregem gaat willen verlaten eerlijk gezegd

J.Brown
1 november 2012, 12:53
Amaai een keer een match goed gespeeld en Standard is al gered.
Ah wist niet dat we gered waren. Tof.

Het gaat om de mentaliteit, die al een heel seizoen afwezig was. Enkel tegen Anderlecht hebben ze gespeeld zoals het hoort. Met druk naarvoor, alles toelopen en iedereen die mee werkt. En dat heeft Rednic direct kunnen overbrengen in 3 dagen tijd. Genk heeft 2 kansen gehad gedurende 90min, dit als best voetballende en ongeslagen ploeg van België. Ja daar mogen we zeer blij en trots op zijn.

We komen van ver en het doet uitermate deugd om onze trainer zo te zien meeleven. Uiteraard moeten ze zondag tegen OHL bevestigen.

thijse
1 november 2012, 12:56
Uiteraard moeten ze zondag tegen OHL bevestigen.

Veel succes, maar dat zal niet zonder slag of stoot gebeuren!

Booka Shade
1 november 2012, 12:59
Als we nu van OHL verliezen, dan is de match van gisteren overbodig geweest. Normaal moet je gewoon in Sclessin winnen van OHL, dan mogen die nog 3de staan.

Trebby
1 november 2012, 13:07
Wist niet dat samsung dat deed. Net gegoogled en wtf, 30 vrachtwagens gevuld met 5 centjes :D

No, Samsung did not try to pay Apple its $1bn fine in nickels | Technology | guardian.co.uk (http://www.guardian.co.uk/technology/blog/2012/aug/29/apple-samsung-trucks-nickels-fake)

BleKKie
1 november 2012, 13:20
Manaert zal wel voor Dury gaan zeker?

Die zie ik nu toch ook niet vertrekken bij ZW. Ook niet vergeten dat Dury vorig jaar bijna op de trainersstoel zat bij Club, maar door het publiek eigenlijk "weggestemd" werd. Ik zeg niet dat je daar naar moet luisteren, maar veel vertrouwen tussen trainer en supporters zal er ook wel niet zijn en bij het minste zal het spel weer op de wagen zitten, dus dat lijkt me ook niet echt zo'n goed plan.

Ah wist niet dat we gered waren. Tof.

Het gaat om de mentaliteit, die al een heel seizoen afwezig was. Enkel tegen Anderlecht hebben ze gespeeld zoals het hoort. Met druk naarvoor, alles toelopen en iedereen die mee werkt. En dat heeft Rednic direct kunnen overbrengen in 3 dagen tijd. Genk heeft 2 kansen gehad gedurende 90min, dit als best voetballende en ongeslagen ploeg van België. Ja daar mogen we zeer blij en trots op zijn.

We komen van ver en het doet uitermate deugd om onze trainer zo te zien meeleven. Uiteraard moeten ze zondag tegen OHL bevestigen.

Eigenlijk is het maar een vrij normale reactie van de spelers, als er een nieuwe trainer is, dat iedereen (extra) gemotiveerd is om zich te tonen/in de ploeg te knokken. Dus het is toch echt wel nog afwachten de volgende weken denk ik, al hoop ik voor jullie dat ze vertrokken zijn.

|steven|
1 november 2012, 13:28
Nu Belgische ploegen toch vaak een Hollander halen, is Van Marwijk voor Club Brugge misschien wel een leuke optie, indien Leekens vertrekt/moet vertrekken.

Dillyracer
1 november 2012, 13:29
Leekens is een waardeloze trainer, ik vraag mij af waar ze hem nog moeten hebben na de RD en zijn prestaties bij Club.

J.Brown
1 november 2012, 13:31
Die zie ik nu toch ook niet vertrekken bij ZW. Ook niet vergeten dat Dury vorig jaar bijna op de trainersstoel zat bij Club, maar door het publiek eigenlijk "weggestemd" werd. Ik zeg niet dat je daar naar moet luisteren, maar veel vertrouwen tussen trainer en supporters zal er ook wel niet zijn en bij het minste zal het spel weer op de wagen zitten, dus dat lijkt me ook niet echt zo'n goed plan.

Eigenlijk is het maar een vrij normale reactie van de spelers, als er een nieuwe trainer is, dat iedereen (extra) gemotiveerd is om zich te tonen/in de ploeg te knokken. Dus het is toch echt wel nog afwachten de volgende weken denk ik, al hoop ik voor jullie dat ze vertrokken zijn.

Idd, klopt. Maar de passie, strijdlust en de grinta dropen er vanaf bij Rednic, en dat is van essentieel belang voor Standard. Daarom ben ik ook supporter van Standard geworden. Hij deed me aan MPH en Boloni denken... De spelers leken het te begrijpen. Zondag voor eigen publiek + ontvangst voor Rednic, moet dat lukken.

Wij hoeven geen trainers die neerzitten en notities nemen. En al zeker geen Hollanders meer, dat werkt hier niet.

Bon ik ga fifa spelen, fifa tornooi vnv tegen enkele Genkies. :cool:

Maxwell
1 november 2012, 13:33
Gewoon om het feit alleen al dat 4 andere ploegen mee op kop niet kan :cool:
En ik zie Brugge morgen niet winnen eigenlijk...

:cool:

Trebby
1 november 2012, 13:53
Nu Belgische ploegen toch vaak een Hollander halen, is Van Marwijk voor Club Brugge misschien wel een leuke optie, indien Leekens vertrekt/moet vertrekken.

Oh hell no.. Die narcistische man. Ik wil een aanvallende trainer zoals Koster, ik verlies liever evenveel als nu maar met veel beter en attractief voetbal.

warcraft3 playe
1 november 2012, 14:13
Bon. Gratz aan de standard boys. Genk was nergens gisteren :)

LaBuenaVida
1 november 2012, 14:21
Oe zit da ier?

bon_jovi
1 november 2012, 14:24
Oe zit da ier?

Ik verwacht geen ontslag van de georges momenteel

J.Brown
1 november 2012, 14:24
Bon. Gratz aan de standard boys. Genk was nergens gisteren :)

merci man

bon_jovi
1 november 2012, 14:26
Mss dat ik eens naar Aalter ga deze zaterdag; slechter als de A-kern kan het momenteel niet:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/598817_10151300630602125_888688137_n.jpg

BleKKie
1 november 2012, 14:38
Vrouwenvoetbal is ook niet echt om aan te zien, en meestal de vrouwen zelf ook niet tbh :)

LaBuenaVida
1 november 2012, 14:43
how vint, kgan algow zelf na dao gaan :p

Nee serieus.. Ik wil terug voetbal zien

Maxwell
1 november 2012, 14:47
Nee serieus.. Ik wil terug voetbal zien

a-mHGdoNVKo

LaBuenaVida
1 november 2012, 14:51
héhé :D
*Denkbeeldige rep*

Swagger
1 november 2012, 14:51
Leekens zal wel blijven, winnen tegen Zulte zie ik Brugge nog wel doen.
En dan tegen Anderlecht ook, en Georges is weer de held!

EDIT: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121101_013

Hij blijft dus.

Jepjep
1 november 2012, 14:55
Vrouwenvoetbal is ook niet echt om aan te zien, en meestal de vrouwen zelf ook niet tbh :)

Idd, bende manwijven dat het zijn.

Trebby
1 november 2012, 15:03
Lekkere spelfout ook..

Scr1fle
1 november 2012, 15:09
Leekens zal wel blijven, winnen tegen Zulte zie ik Brugge nog wel doen.
En dan tegen Anderlecht ook, en Georges is weer de held!

EDIT: Stoel Georges Leekens bij Club Brugge wankelt - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121101_013)

Hij blijft dus.

:sad:

Jepjep
1 november 2012, 15:10
Rednic draagt Standard-das uit 1995 - Sportwereld (http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121031_052)

Leek me wel een sympathieke man in zijn interview gisteren, ben benieuwd naar welke plaats hij standard gaat loodsen.

Rubmifer
1 november 2012, 15:33
Ale hup, kunnen ze nog een keer verliezen tegen Zulte en kan de kermis weer opnieuw beginnen.

Jack Wilshere
1 november 2012, 15:35
*update*

Leekens zou momenteel in het kantoor van president / eigenaar Bart Verhaeghe ter audiëntie geroepen zijn.

Rubmifer
1 november 2012, 15:36
DH.be - Leekens reste en place. Mais jusque quand ? (http://www.dhnet.be/sports/fc-bruges/article/413355/leekens-reste-en-place-mais-jusque-quand.html)

Weebl
1 november 2012, 15:36
Ik zie Leekens nu toch echt niet meer vertrekken ze, dan zouden ze dat gisterenavond al hebben duidelijk gemaakt.

Jepjep
1 november 2012, 15:37
*update*

Leekens zou momenteel in het kantoor van president / eigenaar Bart Verhaeghe ter audiëntie geroepen zijn.

Oeh Sjorsj gaat onder zijn voeten krijgen!

NemesisBE
1 november 2012, 16:08
Ik vraag het me al 70 minuten af.

Waar is onze Nemesisseh nu met zn pro-Leekens betoog? :p

Ik was aan't cantussen en draag er nu nog steeds de gevolgen van :p

Kom zeg!
4 wedstrijden op rij verliezen op korte termijn. Tegen, met alle respect, leuven-lokeren-lierse. Wa wilde nog meer?

De letter L zit er voor iets tussen, al jaaaaaaaaaaaaaaaren.

Wel raar dat je Biglia boven Zimling verkiest. Biglia vind ik één van de zwakste spelers die RSCA lopen heeft.

Maar bon, LOS kampioen is nu wel veel gezegd maar zou toch tot op de laatste minuut spannend moeten zijn. Er moet een lijn in dat spel zitten en nu is dat zo wat van "doe maar iets".

Biglia 1 van de zwakste? gotta be kidding :D

Was Koster ook niet ontslagen vlak na de match?

Zondagochtend na de match op zaterdag. Ik was toen aan't 'werk' en Koster was toen trending op twitter :p

Jack Wilshere
1 november 2012, 16:26
Proto geef ik u gelijk. Hoefkens en Donk zijn imo gelijkwaardig aan Kouyaté en Gillet. Stenman boven deschacht. Zimling altijd boven Biglia, wtf :p

Vargas kunt ge imo weinig van zeggen welke vorm die gaat etaleren. Maar sowieso altijd Vazquez boven één van die twee. Blondel is enorm nuttig. Refaelov verkies ik toch boven Jova, die is nu enkel handig door zijn assists. Mbokani boven Tchité, Bacca boven Cyriac.

Trollolololol. Een mening puur uit het standpunt van een Club supporter uiteraard.
Gillet is mss gelijkaardig aan Hoefkens (al valt dat te betwisten) maar Kouyaté is toch wel een niveau hoger dan Ryanair Donk. Stenman boven Deschacht? Ja mogelijks wel maar eerst moet hij fit geraken, kan je nu niets over zeggen en ik denk niet dat je hem al volgde van toen hij nog in NL speelde.
Zimling boven Biglia? Op basis van wat? Biglia is één van de beste stofzuigers op de Belgische velden, mist enkel scorend vermogen. Maar kom nu is Zimling met zijn één goal in 37 matchen ook geen grote scoringsmachine.
Als je Biglia één van de zwakste schakels van RSCA noemt dan houdt het al op, dan weet je gewoon dat je geen enkele match van RSCA bekijkt want anders zou je zulke onzin niet uit kramen, akkoord dat hij niet op hetzelfde niveau speelt als 2 seizoenen terug maar is nog altijd ijzersterk in hetgeen hij moet doen, het spel breken vanuit het middenveld.
Mbokani steigt in alle opzichten (motivatie buiten beschouwing gelaten) uit boven alle spitse die in onze JPL rond lopen, Bacca is een zeer degelijke en nuttige spits en mogelijk is hij tot grotere dingen in staat dan Cyriac maar gezien zijn blessure kan je daar nu ook geen oordeel over vellen, tenzij je zegt dat hij fit is en de andere geblesseerd maar dan trek ik de lijn door en kan je onmogelijk zeggen dat Stenman beter is dan Deschacht.

Neutrale fan btw, geen voorkeur voor een welbepaalde ploeg in de JPL.

TazzDeMazz
1 november 2012, 16:30
Trollolololol. Een mening puur uit het standpunt van een Club supporter uiteraard.
Gillet is mss gelijkaardig aan Hoefkens (al valt dat te betwisten) maar Kouyaté is toch wel een niveau hoger dan Ryanair Donk. Stenman boven Deschacht? Ja mogelijks wel maar eerst moet hij fit geraken, kan je nu niets over zeggen en ik denk niet dat je hem al volgde van toen hij nog in NL speelde.
Zimling boven Biglia? Op basis van wat? Biglia is één van de beste stofzuigers op de Belgische velden, mist enkel scorend vermogen. Maar kom nu is Zimling met zijn één goal in 37 matchen ook geen grote scoringsmachine.
Als je Biglia één van de zwakste schakels van RSCA noemt dan houdt het al op, dan weet je gewoon dat je geen enkele match van RSCA bekijkt want anders zou je zulke onzin niet uit kramen, akkoord dat hij niet op hetzelfde niveau speelt als 2 seizoenen terug maar is nog altijd ijzersterk in hetgeen hij moet doen, het spel breken vanuit het middenveld.
Mbokani steigt in alle opzichten (motivatie buiten beschouwing gelaten) uit boven alle spitse die in onze JPL rond lopen, Bacca is een zeer degelijke en nuttige spits en mogelijk is hij tot grotere dingen in staat dan Cyriac maar gezien zijn blessure kan je daar nu ook geen oordeel over vellen, tenzij je zegt dat hij fit is en de andere geblesseerd maar dan trek ik de lijn door en kan je onmogelijk zeggen dat Stenman beter is dan Deschacht.

Neutraal grappig...

Tuninboy
1 november 2012, 16:37
Neutraal grappig...

Zit meer waarheid in dan de gequote post..

Gillet <<<<<<<<<<<< Hoefkens..

Grappig dat iedereen hier altijd op Hoefkens zit te kappen. Maar als we gaan vergelijken is Hoefkens de beste ? Trololo

Jepjep
1 november 2012, 16:40

Bacca is wel wat meer dan een zeer degelijke en nuttige spits. Dat is gewoon een fucking scoringsmachine.

Slayer_Kev666
1 november 2012, 17:00
Geef die man een contract voor het leven!

waffel
1 november 2012, 17:04
We kunnen hier tot morgen nog discussiëren natuurlijk. Alleen over Biglia denk ik dat je in de mist gaat. Die heeft al meer bewezen dan gelijk welke middenvelder bij Club en is verre van de slechtste van Anderlecht. Ik denk dat het omgekeerde eerder waar is.

Maxwell
1 november 2012, 17:09
Hoefkens en Donk zijn imo gelijkwaardig aan Kouyaté en Gillet.

Een schoontje den deze :lol:

Jack Wilshere
1 november 2012, 17:10
Bacca is wel wat meer dan een zeer degelijke en nuttige spits. Dat is gewoon een fucking scoringsmachine.

Dat is waar maar dat is op dit moment zo, als die tegen de play-offs nog steeds zo scoort dan is dat een beest uiteraard!

Rubmifer
1 november 2012, 17:15
Een schoontje den deze :lol:

Foefkens laat ik buiten beschouwing, maar de Donk onder Daum moest niet onderdoen voor Kouyaté. Die jongen heeft gewoon een strenge hand boven zich nodig, en dat was Koster niet, en Leekens al zeker niet.

Rikie
1 november 2012, 17:17
Leekens krijgt nog kans maar moet zondag winnen - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-11-01/leekens-krijgt-nog-kans-maar-moet-zondag-winnen)

Leekens zelf stapte breed glimlachend in zijn auto en vertrok.
Zie het al helemaal voor mij. :lol:

Rubmifer
1 november 2012, 17:19
Ale dan, als Brugge zondag moet verliezen van Zulte om van Leekens af te zijn, dan mag dat voor mij. Mensen zullen mij wel verketteren omdat ik zoiets zeg als Club fan, maar ik ben die beunhaas kotsbeu.

gimantalon
1 november 2012, 17:21
Leekens krijgt nog kans maar moet zondag winnen - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-11-01/leekens-krijgt-nog-kans-maar-moet-zondag-winnen)

Jammer, had hem graag tegen Anderlecht bezig gezien. Met z'n verdediging kan het ook forfaitcijfers worden!

Allé Zulte, ga ervoor!

LaBuenaVida
1 november 2012, 17:22
Mo dwoas, mo dwaos!!!

Dillyracer
1 november 2012, 17:23
Gogo Zulte. :unsure:

Jepjep
1 november 2012, 17:25

Haha en onderweg nog een paar high fives aan het uitdelen :rofl:

Weebl
1 november 2012, 17:31
Nog eventjes volhouden mannen.

LaBuenaVida
1 november 2012, 17:33
Nog eventjes volhouden mannen.

Speeldag teveel.

makila
1 november 2012, 17:33
No offense .. Leekens is in mijn ogen géén goede trainer .. maar de Belgische politiek ivm trainers is gewoon niet goed.

Aan een ploeg moet je bouwen. Dat geldt eveneens voor een trainer. Maar in België, als een ploeg 3x op rij verliest, dan smijten ze de trainer al buiten wegens 'onvoldoende'.

Die ingesteldheid is gewoon fout. Zie je Arsenal, Arsène Wenger al ontslaan als hij 4x achtereen verliest? Neen hoor ..

Weebl
1 november 2012, 17:34
Speeldag teveel.

Vijf maand te veel?

LaBuenaVida
1 november 2012, 17:37
Vijf maand te veel?

Badum...tss xD
De beerput loopt over..

Fella
1 november 2012, 17:41
Ale dan, als Brugge zondag moet verliezen van Zulte om van Leekens af te zijn, dan mag dat voor mij. Mensen zullen mij wel verketteren omdat ik zoiets zeg als Club fan, maar ik ben die beunhaas kotsbeu.

Dat komt in orde.

BleKKie
1 november 2012, 17:45
We zullen dan eens zien hoe hard de spelers achter Leekens staan hé. Als hij ze nu wel kan doen voetballen (met enig overleg liefst), dan betekent dat wel dat hij ze niet genoeg kan motiveren blijkbaar in andere wedstrijden.

Manager Vincent Mannaert had een dag na de nederlaag op Lierse een gesprek met alle spelers en met Leekens zelf. Na een evaluatie van die gesprekken besliste Club om door te gaan met Leekens als coach.

Hopelijk een donderpreekje en dat ze maar eens goed in hun koppeke prenten dat ze der verdomme moeten voor gaan ipv als makke lammetjes naar de slachtbank te laten leiden.

Dillyracer
1 november 2012, 17:51
Het zijn ook alleen voetballers die ze eraan moeten herinneren dat ze best winnen tijdens een wedstrijd.

warcraft3 playe
1 november 2012, 18:06
Zeer grote fout van het bestuur van Brugge, vind ik. Als ze nu winnen in het weekend is dan alles opgelost? Ik snap het echt niet.

Essit
1 november 2012, 18:21
Leekens moet blijven he, ze hebben gewoon geen zin om zijn vette ontslagpremie te betalen...

Moest Leekens nu eens zo slim zijn in voetbal als in geldzaken... Zucht.

theelement
1 november 2012, 18:26
Die kerel moet toch vrij goed zijn in lucht verkopen, hoe komt die eigenlijk aan een job bij Rode duivels/Brugge als hij nog zo goed als niets bewezen heeft. Die ene titel lijkt meer geluk dan kunde.

Maxwell
1 november 2012, 18:29
Waarom wordt die post van Tuninboy naar de Peutertuin verplaatst ? Is toch niks mis mee ?

Rikie
1 november 2012, 18:36
Die kerel moet toch vrij goed zijn in lucht verkopen, hoe komt die eigenlijk aan een job bij Rode duivels/Brugge als hij nog zo goed als niets bewezen heeft. Die ene titel lijkt meer geluk dan kunde.

George is niet iemand die de bloemen plukt, maar de funderingen zet. Althans dat zijn Georgeke zijn woorden.

The Black Mamba
1 november 2012, 18:52
Foefkens laat ik buiten beschouwing, maar de Donk onder Daum moest niet onderdoen voor Kouyaté. Die jongen heeft gewoon een strenge hand boven zich nodig, en dat was Koster niet, en Leekens al zeker niet.

De vraag is nu of die paar goeie maanden onder Daum zijn normale niveau zijn of zijn niveau van al die andere maanden dat is? Het is té gemakkelijk om naar de trainer te wijzen, een verdediger van zijn niveau heeft geen enkele reden om zo slap te verdedigen zoals Donk dat regelmatig eens durft.

Weebl
1 november 2012, 18:56
Waarom wordt die post van Tuninboy naar de Peutertuin verplaatst ? Is toch niks mis mee ?

Die dingen worden hier zowat dagelijks gepost. Op den duur is het ook afgezaagd hoor.

Kiiilerke
1 november 2012, 19:03
Kljestan is de vriendelijkste amerikaan ooit:cool:

Jepjep
1 november 2012, 19:24
Die dingen worden hier zowat dagelijks gepost. Op den duur is het ook afgezaagd hoor.

Dan vind ik dat je ook de post die hij had gequote moet verplaatsen naar de peutertuin. Kwestie van eerlijkheid.

Swagger
1 november 2012, 19:36
Zondag wint club gewoon, dan nog wat verder kwakkelen.

Rubmifer
1 november 2012, 19:49
Zondag wint club gewoon, dan nog wat verder kwakkelen.

Jammer genoeg zie ik het nog gebeuren zo. Winnen tegen Zulte, alles weer koek en ei, en dan massaal den boot in tegen Paars Wit.

Swagger
1 november 2012, 19:52
Jammer genoeg zie ik het nog gebeuren zo. Winnen tegen Zulte, alles weer koek en ei, en dan massaal den boot in tegen Paars Wit.

Ja, ma het is gemeend hoor. Zondag winnen ze.

Tegen Anderlecht een gelijkspel, en dan verder wisselvallig.

Muismat
1 november 2012, 20:21
Achterlijk wel om Leekens zo'n zwaar contract te geven van Bartje, maakt veel dingen ingewikkeld.

Fella
1 november 2012, 20:21
Ja, ma het is gemeend hoor. Zondag winnen ze.

Tegen Anderlecht een gelijkspel, en dan verder wisselvallig.

Heb jij een glazen bol?

Compact93
1 november 2012, 20:29
Leekens is, zoals al vaak aangehaald, zeer slim in het opstellen van zijn contract.. Als hij zo geen contract had met die opzegpremie, had Club hem vandaag met zijn klikken en klakken aan de deur gezet. Nu denken ze na, want het is een bom geld hé ..

Ach ja, denk als ze tegen Zulte verliezen (wat op zich geen ramp zou zijn, toch niet als tegen Lierse (qua ranking)) dan kunnen ze niet anders, hoop ik dan..

Soit, als dit seizoen zo verdergaat, zie ik enkel Genk in staat een mooi seizoen neer te zetten..

djemz
1 november 2012, 20:50
zwaar contract zal ook wel nodig geweest zijn om de bondscoach weg te kunnen halen.. die 3 000 000 dat brugge hem zal moeten betalen heeft wel onze nationale ploeg gered.

TheRedDevils
1 november 2012, 20:51
Alé, Georges mag blijven :lol:

Laten we met zijn allen hopen dat Club zondag zwaar verliest, dat hij eindelijk buitenvliegt.
Dit jaar is het DE kans om kampioen te spelen, maar met Leekens zal dat nooit lukken.

caoimhin
1 november 2012, 20:51
Sowieso als je een trainer ontslaat moet je toch zijn contract uitbetalen?

TheRedDevils
1 november 2012, 20:54
Sowieso als je een trainer ontslaat moet je toch zijn contract uitbetalen?

Ja, dat noemen ze de ontslagpremie.

NemesisBE
1 november 2012, 21:18
Vreemd toch he dat ge als trainer altijd nog uw loon meekrijgt als ge ontslagen wordt. Iedere werknemer die zo slecht zou presteren op z'n job, vliegt buiten zonder enige premie.

Swagger
1 november 2012, 21:31
Heb jij een glazen bol?

Ik wist dat die vraag gingen komen, dus wss wel :)

BleKKie
1 november 2012, 21:40
Vreemd toch he dat ge als trainer altijd nog uw loon meekrijgt als ge ontslagen wordt. Iedere werknemer die zo slecht zou presteren op z'n job, vliegt buiten zonder enige premie.

Tenzij je een ontslagpremie in je contract hebt laten zetten natuurlijk. Als gewone werknemer kan je dat natuurlijk niet maken, maar als je hoger aangeschreven staat als dat is dat niet zo ongewoon waarschijnlijk (zie topmanagers enzo).

Ook al hoef ik Leekens niet meer, toch hoop ik nog altijd dat ze zondag winnen, want anders zitten we toch ook in iets slechtere papieren moet ik zeggen, punten zijn punten hé.
En als ze winnen (met goed spel) wil dat wel zeggen dat ze (spelers en trainer wrs) er de laatste weken met hun klak naar aan het smijten zijn, wat ook wel niet echt geen goed uitgangspunt is :(
Ik weet niet wat ik er moet van denken :sop:

Trebby
1 november 2012, 21:42
Leuk filmpje gevonden van het nieuwe Arteveldestadion:

https://vimeo.com/52111977

le mastre
1 november 2012, 21:49
ik blijf bescheiden ;)

Hoe kunnen we ook anders dan bescheiden blijven na zo een erbarmelijk seizoen. We durven amper juichen. :) We hebben ook echt al slechte wedstrijden gespeeld, zoals tegen Lokeren, maar voorlopig loopt het als een trein.

Hoe dan ook denk ik dat we een deel van de ploeg verliezen tijdens de transferperiode. Dat is nu eenmaal het lot van de kleine ploeg...

le mastre
1 november 2012, 21:53

Dat is een hoax! Niet geloven. Het Internet maakt je alles wijs. :)

Trebby
1 november 2012, 23:04
Peeters: "Gent voelt aan als thuiskomen"

Vrij frequent gebruikte slogan in het Belgisch voetbal de laatste tijd.

|nfected
2 november 2012, 00:20

Die hebben contracten voor bepaalde duur hè... Ook gewone mensen hebben dit en als die ontslag nemen of,krijgen moet ook het volledig contract uitbetaald worden.

NemesisBE
2 november 2012, 07:43
Kunt toch gewoon buitengesmeten worden als ge slecht of niet presteert? Of ben ik nu zo naïef en heb ik een te romantisch beeld van de werkelijkheid?

Cerv.Be
2 november 2012, 08:01
Nu stelt ge me teleur Nemesis. :p

NemesisBE
2 november 2012, 08:28
Ik ben te goed voor deze wereld :sad:

Maxwell
2 november 2012, 09:45
Kunt toch gewoon buitengesmeten worden als ge slecht of niet presteert?

Dat gaat dan over mensen met contracten van onbepaalde duur. Trainers hebben er meestal een met bepaalde duur en dat moet altijd uitbetaald worden, dacht ik.

LaBuenaVida
2 november 2012, 11:13
Drie spelers Club wilden Leekens buiten - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-11-02/drie-spelers-club-wilden-leekens-buiten)
Dafuq?

Dr. Sheldon Cooper
2 november 2012, 11:19
Lijkt mij wel vrij onwaarschijnlijk. Denk niet dat Donk zoiets zou doen.

Weebl
2 november 2012, 11:28
Lijkt mij wel vrij onwaarschijnlijk. Denk niet dat Donk zoiets zou doen.

Alé, hoe kunt gij nu zoiets weten :D

Dr. Sheldon Cooper
2 november 2012, 11:30
Alé, hoe kunt gij nu zoiets weten :D

Omdat die wel vrij professioneel bezig is in mijn ogen. Nuja, bon, niet dat ik hem persoonlijk ken ofzo.

Weebl
2 november 2012, 11:39
Tegen Lierse vond ik hem toch niet professioneel verdedigen ze..

Fella
2 november 2012, 11:42

Mooie avatar, vriend.:niceone:

Jack Wilshere
2 november 2012, 11:50
It’s a conspiracy!

NotoriousP
2 november 2012, 11:55

Tijdje out geweest ook, gun hem een match of 2 om er terug in te komen.

enj0i^
2 november 2012, 12:05
Ik las dit toevallig toen ik naast chef sport stond van HLN... Kan het moeilijk geloven maar hij was overtuigd dat het bericht klopt...

Zou wel schandalig zijn :s

BleKKie
2 november 2012, 12:06
Drie spelers Club wilden Leekens buiten - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-11-02/drie-spelers-club-wilden-leekens-buiten)
Dafuq?

Keygnaert wil zichzelf weer interessant maken zeker, persoonlijk geloof ik er ook niet veel van, mss ben ik naïef, maar elke (top)sporter speelt toch altijd om te winnen.

Weebl
2 november 2012, 12:11
Tijdje out geweest ook, gun hem een match of 2 om er terug in te komen.

Niet in duel gaan != niet fit zijn.
I'm just saying. Dit is dezelfde manier waarop Donk speelde in zijn periode onder Koster.

NemesisBE
2 november 2012, 12:11
Als ge Donk zag verdedigen tegen Lokeren, is het mss nog niet zo ver gezocht. Jordi zou ik wel vreemd vinden, omdat hij het hoogste aantal minuten van iedereen gespeeld heeft. Jorgensen zou ik ook straf vinden, want Leekens heeft hem gehaald.
Ik zou eerder aan Vadis denken, als ge die de laatste tijd ziet spelen. Ook die kopbalgoal van Bourabia, dat leek me Vadis z'n man.

Racing_Genk
2 november 2012, 12:31
Keygnaert wil zichzelf weer interessant maken zeker, persoonlijk geloof ik er ook niet veel van, mss ben ik naïef, maar elke (top)sporter speelt toch altijd om te winnen.
:lol: Heel naief ja ;)

sharpshot
2 november 2012, 12:34
Keygnaert :D Wat een mopjas.

JanVH
2 november 2012, 12:46
Persboycot HLN incoming

BleKKie
2 november 2012, 12:55
:lol: Heel naief ja ;)

Khad wel zo'n reactie verwacht :p
Dat komt mss vanuit mijn persoonlijke opvattingen dat ik dat verwacht. Ik kan geen enkel spel (het mag het domste uit zijn) starten met de intentie van "ik ga niet om te winnen" en ik erger met dood aan mensen die dat dan wel doen :angry:

Oja, en Blondel mag spelen zondag, ze kunnen het mss nog een weekske rekken dan? :unsure:
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-11-02/blondel-kan-spelen-tegen-zulte-waregem

Cerv.Be
2 november 2012, 12:58
De laatste in de rij is Victor Vazquez. Die is een maand out met een sleutelbeenbreuk. Thibaut Van Acker heeft de bof en is ook enkele weken uit roulatie.

Zimling, Larsen, Stenman, Meunier, Refaelov en Almebäck zijn de andere spelers in de lappenmand. Bovendien is Blondel geschorst. Dat is zo goed als een tweede Club-ploeg buiten strijd.
Blijft toch nog steeds fenomenaal die blessurelast..

Rikie
2 november 2012, 13:44
Man, man, man. Het Belgische voetbal wordt meer en meer een tragikomedie. :lol:

Weebl
2 november 2012, 13:48
Smijt gewoon Sas buiten en haal een kinesist die er tenminste genoeg jaren voor heeft gestudeerd. Dit is echt een straatje zonder einde.

NemesisBE
2 november 2012, 14:15
Alsof Sas iets aan een sleutelbeenbreuk kan doen? :p

Rikie
2 november 2012, 14:19
En maar lachen met de valtraining die Anderlecht kreeg van die judoka op pensioen!!! :tongue:
edit: Gella Vandecaveye dus :unsure:

Weebl
2 november 2012, 14:33
Alsof Sas iets aan een sleutelbeenbreuk kan doen? :p

Wat is dit nu voor een belachelijk antwoord?
Die sleutelbeenbreuk misschien niet, maar hoe zit het met Zimling, Donk, Almeback, Stenman, Larsen, ....?
Ik zeg het, Sas is gewoonweg niet in staat om te bepalen of een speler fit is of niet. Hij heeft daar de opleiding niet voor. Dat is dus ne gewone huisdokter he!!!
En dat in combinatie met Leekens: iemand die zijn spelers telkens voluit laat gaan op trainingen, zodat de zwakke eruit vallen, en hij geen problemen heeft om bepaalde basisspelers op de bank te moeten zetten?
Dus denkt ge dat Sas iets kan doen aan het uitvallen van 90% van onze basisploeg?
Waarschijnlijk wel, ja.
Moet Sas buiten? Ja.
Moet Leekens buiten? Ja.

Dillyracer
2 november 2012, 14:39
Wat is dit nu voor een belachelijk antwoord?
Die sleutelbeenbreuk misschien niet, maar hoe zit het met Zimling, Donk, Almeback, Stenman, Larsen, ....?
Ik zeg het, Sas is gewoonweg niet in staat om te bepalen of een speler fit is of niet. Hij heeft daar de opleiding niet voor. Dat is dus ne gewone huisdokter he!!!
En dat in combinatie met Leekens: iemand die zijn spelers telkens voluit laat gaan op trainingen, zodat de zwakke eruit vallen, en hij geen problemen heeft om bepaalde basisspelers op de bank te moeten zetten?
Dus denkt ge dat Sas iets kan doen aan het uitvallen van 90% van onze basisploeg?
Waarschijnlijk wel, ja.
Moet Sas buiten? Ja.
Moet Leekens buiten? Ja.

Het zijn toch donkere dagen voor u, Weebl. :unsure:

Weebl
2 november 2012, 14:41
Ze mogen mij hier allemaal bestempelen als de meest negatieve Brugge-supporter en alles wat ze willen. Maar ik heb dit al lang zien aankomen, en ik heb telkens mijn mening eerlijk gepost, dus je kan het zelf nagaan.
Het maakt me echt niet meer uit wat er met Club gebeurt dit seizoen, met de huidige opvulling van medische staf en deze trainer, kunt ge niks aanvangen als topclub.

Dillyracer
2 november 2012, 14:42
Ze mogen mij hier allemaal bestempelen als de meest negatieve Brugge-supporter en alles wat ze willen. Maar ik heb dit al lang zien aankomen, en ik heb telkens mijn mening eerlijk gepost, dus je kan het zelf nagaan.
Het maakt me echt niet meer uit wat er met Club gebeurt dit seizoen, met de huidige opvulling van medische staf en deze trainer, kunt ge niks aanvangen als topclub.

Nee, want ik denk er hetzelfde van.

ChasingRabbits
2 november 2012, 14:47
Brugge hun voetbal trekt op niets. Bacca is het enige lichtpuntje. Vasquez dikke afgang door zich te blesseren bij een idiote duik. George is een schijt trainer, maar het zal hem een worst geven. Als hij zijn job kwijt is dan krijgt hij toch even 3M euro voor het seizoen van club te verneuken. Als ze voortaan bij het bestuur daar eens in het contract zetten dat er geen ontslag premie is als hij zen job verliest voor de winterstop, dan zou de volgende misschien er een zak om geven als de ploeg shit speelt in plaats van na elke match dikke bullshit te verkopen van "het was goed, blablalbal".

Dat die gast nog maar denkt dat hij iets betekende voor de Rode Duivels is ook een lachtertje, hij kan amper losers als vadis, figueras en welk ander vuilbak voetballertjes begeleiden, laat staan echte pros. Die vent heeft 0,0 uitstraling van een trainer, alleen maar van een dikke nek. Wilmots daarentegen heeft de uitstraling van een vechter en zegt ook waar het op staat. Ook de manier waarop hij voetbalde zegt veel over wilmots. Maar dit is voor de RD thread.

NemesisBE
2 november 2012, 15:11
Den Jordi kan wel goed Engels!

https://twitter.com/jfigueras21/status/264367620793462785

Weebl
2 november 2012, 15:14
Update blessurenieuws - Nieuws - Club Brugge (http://clubbrugge.be/nl/nieuws/12631/update-blessurenieuws)

Kom op zeg, belachelijk.

Fredrik Stenman heeft een lichte looptraining hervat. Ook Thomas Meunier, Niki Zimling en Jim Larsen zetten hun revalidatie verder.

LaBuenaVida
2 november 2012, 15:18
MO WUK!?

Update blessures:

*De blessure van Vazquez lijkt mee te vallen. Ondanks een sleutelbeenbreuk zal hij er binnen een 5-tal weken terug staan.
*Vadis is twijfelachtig voor Waregem.
*Of Almebäck,Hogli en Hoefkens zondag kunnen spelen valt ook nog af te wachten.
*Refaelov is er al zeker niet bij.
*Van Acker zit met de bof en is 2 weken out.
*Stenman, Zimling, Meunier en Larsen revalideren verder

Lachwekkend jong! Hoe kan dit nu?

Arcturus
2 november 2012, 15:28
Wordt toch tijd dat ze leekens ontslaan, ongeacht zijn ontslagpremie.
Supporters worden rumoerig, voetbal lijdt eronder, spelers zijn blijkbaar zelf ook niet meer tevreden.
Al die dingen kosten de club ook geld. mindere verkoop merchandise, minder bezoekers.
Dan moet je gewoon de knoop doorhakken.
En ik denk dat die drie miljoen wel vlug terugverdiend is.
Mss wel dubbel met verkoop vadis in transferperiode.

Feit dat er zoveel geblesseeerd zijn en leekens niet over zijn topploeg kan beschikken is bullshit imo.
Als topclub zijnde heb je ook een goeie bank. En iedere speler die je aangetrokken hebt leeft dan die bepaalde ambitie na.
Feit dat leekens met minder goeie ploegen vroeger toch iets op de mat kon leggen
is toch een bewijs dat probleem niet aan de kern ligt.

zijn systeen en mentaliteit werken gewoon niet.

Cerv.Be
2 november 2012, 15:30
Al die dingen kosten de club ook geld. mindere verkoop merchandise, minder bezoekers.
Dan moet je gewoon de knoop doorhakken.
En ik denk dat die drie miljoen wel vlug terugverdiend is.
Klopt.
Over onze mogelijke eindpositie dit jaar nog niet gesproken.

LaBuenaVida
2 november 2012, 15:31
Jordi, Jesper en Donk zeggen meermaals toe op hun twitter dat het artikel niet klopt.
Denk toch wel dat HLN, Club iets probeert te flikken (imo)

Arcturus
2 november 2012, 15:34
Klopt.
Over onze mogelijke eindpositie dit jaar nog niet gesproken.

en met zo'n voetbal zullen de spelers ook minder waard zijn op transfermarkt.
dus daar snijdt club ook in hun vel.

Kiiilerke
2 november 2012, 15:38
dan nog ..het draait niet bij club dat is wel duidelijk

pepepepe
2 november 2012, 15:40
Tuurlijk zeggen ze dat het niet klopt, zo dom zijn ze nu ook weer niet om het zomaar toe te geven.

Waarmee ik niet wil zeggen dat het per sé waar is, want HLN is nu niet direct de meest betrouwbare bron. :D

BleKKie
2 november 2012, 15:58
Idd, dat zou nog ne goeien zijn, dat ze hier op twitter ook nog eens dat verhaaltje komen bevestigen :lol:

Allé, Vadis en Hoefkens ook al onzeker :sop: - wat een klucht is dit aan het worden, daar moeten toch al lang conclusies uit getrokken worden, onbegrijpelijk is dit.

Booster
2 november 2012, 16:11
Ik zie het morgen somber in. Anderlecht komt op een uitstekend moment naar ons.

9 spelers (waarvan 6 basisspelers) kunnen wegens blessureleed/schorsingen niet meespelen.

Hopelijk kan KVM morgen verrassen, maar ik vrees ervoor :p

Zyklon
2 november 2012, 16:17
JPL MF W42 SupporterDanse - YouTube (http://youtu.be/GtZme1Q31JE)

Weebl
2 november 2012, 16:30
Hahahah, schoontje Zyklon :rofl:

LaBuenaVida
2 november 2012, 17:16
http://3.bp.blogspot.com/-uEm1lUaXuQ4/UIbNsNOI9II/AAAAAAAABcI/aFb1_JqfV5Y/s400/oh+god+why+meme.png

Irriducibili
2 november 2012, 17:16
JPL MF W42 SupporterDanse - YouTube (http://youtu.be/GtZme1Q31JE)

Wat heeft die gast ook gepakt heeft... ik wil ook wat :evil:
----
Die chef-sport van hln is toch nen zeveraar ze..
Heeft het toch ook al aan de stok met Wilmots?

Sportinggboy
2 november 2012, 17:25
Ik zie het morgen somber in. Anderlecht komt op een uitstekend moment naar ons.

9 spelers (waarvan 6 basisspelers) kunnen wegens blessureleed/schorsingen niet meespelen.

Hopelijk kan KVM morgen verrassen, maar ik vrees ervoor :p

Anderlecht op verplaatsing is toch maar plattekes hoor. We kunnen niet winnen in OHL en Lierse en krijgen voetballes in Charleroi. Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik u was. Anderlecht zie ik daar nooit winnen. :)

LaBuenaVida
2 november 2012, 17:28
Ligt het aan mij of kan ik dat artikel van HLN niet meer vinden?

Sportinggboy
2 november 2012, 17:30
Smijt gewoon Sas buiten en haal een kinesist die er tenminste genoeg jaren voor heeft gestudeerd. Dit is echt een straatje zonder einde.

En Brugge maar lachen dat ze onze dokter zijn komen weghalen :D

Het valt toch op. Vorige jaren zaten wij ook bijna constant elke week met meerdere geblesseerden. Sinds die weg is hebben we buiten langdurige gevallen ( Cyriac, Vargas, Biglia met zijn schouder vorig jaar, Molins ) eigelijk nog amper blessures gehad.

Dillyracer
2 november 2012, 17:31
Ik kan mij ook niet herinneren dat het vroeger bij Brugge zo erg was.

Weebl
2 november 2012, 17:33
Ik zuig dat niet uit mijnen duim he gasten dat Sas gewoon onbekwaam is..
't Is gewoon belachelijk dat Club zo iemand een contract geeft.

Sportinggboy
2 november 2012, 17:35
Ik zuig dat niet uit mijnen duim he gasten dat Sas gewoon onbekwaam is..
't Is gewoon belachelijk dat Club zo iemand een contract geeft.

Ja ik begreep ook de heisa niet die RSCA voerde nadat Brugge die is komen weghalen. Ik was eigelijk meteen content. Achja ik zie die dit jaar daar wel vertrekken samen met Zjors.

Gelukkig dat Coenen niet in gegaan is op het bod van Club. Die doet zijn werk echt wel enorm goed.

Rubmifer
2 november 2012, 17:43
En Brugge maar lachen dat ze onze dokter zijn komen weghalen :D

.

Ik heb er alleszins niet om gelachen. Ik zag dit ook meteen aankomen, en kijk waar we staan. De enige die mochten lachen toen we Sas kwamen halen was RSCA en de sups zelf.

BleKKie
2 november 2012, 17:57
Idd, ik denk dat er maar weinig waren die aan het lachen waren (hier althans toch niet).

Oja: Blondel kan ook spelen tegen Anderlecht | Blue Army | FC Bruges fans (http://blue-army.com/nieuws/2012/11/blondel-kan-ook-spelen-tegen-anderlecht)
Blondel dus sowieso ook tegen Anderlecht :cool:

waffel
2 november 2012, 17:58
Da's toch goe voor Anderlecht? Hij gaat weer heel opgenaaid worden en (on)terecht rood krijgen.

Sportinggboy
2 november 2012, 18:02
Da's toch goe voor Anderlecht? Hij gaat weer heel opgenaaid worden en (on)terecht rood krijgen.

Idd,ik vind dat nu ook niet echt een probleem dat die er bij loopt. In de eerste 10 minuten loopt die gegarandeerd tegen een gele kaart en dan zie je hem niet meer, of hij vliegt eraf :D

BleKKie
2 november 2012, 18:11
Is voor ons wel de enige die iet of wat deftig uitricht op het middenveld, ik bekijk het in dat opzicht :)

NemesisBE
2 november 2012, 18:11
Hij houdt Praet heel de match aan de euh ... praat, net zoals hij vorig seizoen De Bruyne uit de match hield tegen Genk :cool:

waffel
2 november 2012, 18:15
wtf op de site van Club

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/s480x480/182525_4437871061522_1719475931_n.jpg

http://clubbrugge.be/nl/nieuws/12633/beker-van-belgi-zondag-start-ticketverkoop

Kily_G
2 november 2012, 18:15
Idd, ik denk dat er maar weinig waren die aan het lachen waren (hier althans toch niet).

Oja: Blondel kan ook spelen tegen Anderlecht | Blue Army | FC Bruges fans (http://blue-army.com/nieuws/2012/11/blondel-kan-ook-spelen-tegen-anderlecht)
Blondel dus sowieso ook tegen Anderlecht :cool:

Mbokani lijkt mij de ideale persoon om hem beetje te irriteren :D

Maxwell
2 november 2012, 18:17
Maged Samy voert oorlog op Facebook - Nieuws | Voetbalkrant.com (http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2012-11-02/maged-samy-voert-oorlog-op-facebook)

:^)

Romelus
2 november 2012, 18:17

Lol waffel, heb je al 1 wedstrijd van Club meegepikt? Blondel is zowat de enige (jaja naast Bacca) Clubspeler die het ganse seizoen al op een aanvaardbaar niveau speelt. Sterkhouder op het middenveld, zonder hem is het een zeef. Dus goed voor Anderlecht? Verre van, integendeel. :)

waffel
2 november 2012, 18:22
Lol waffel, heb je al 1 wedstrijd van Club meegepikt? Blondel is zowat de enige (jaja naast Bacca) Clubspeler die het ganse seizoen al op een aanvaardbaar niveau speelt. Sterkhouder op het middenveld, zonder hem is het een zeef. Dus goed voor Anderlecht? Verre van, integendeel. :)

Ah bon. Alé, succes aan hem gewenst dan :p

LaBuenaVida
2 november 2012, 18:26
wtf op de site van Club

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/s480x480/182525_4437871061522_1719475931_n.jpg

http://clubbrugge.be/nl/nieuws/12633/beker-van-belgi-zondag-start-ticketverkoop

Je bent de "e" van belgie vergeten in de link :p

Wel een funny foto :p

waffel
2 november 2012, 18:28
Je bent de "e" van belgie vergeten in de link :p

Wel een funny foto :p

Aaah lol :p Kdacht dat een hint(mopje) van de programmeur was.

LaBuenaVida
2 november 2012, 18:52
:p

stormtrooper
2 november 2012, 19:52
Van den Brom mag Colombiaans supertalent Alvarez niet selecteren - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/1527633/2012/11/02/Van-den-Brom-mag-Colombiaans-supertalent-Alvarez-niet-selecteren.dhtml)

Gerechtigheid :cool:

Rikie
2 november 2012, 20:25
Van den Brom mag Colombiaans supertalent Alvarez niet selecteren - HLN.be (http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/1527633/2012/11/02/Van-den-Brom-mag-Colombiaans-supertalent-Alvarez-niet-selecteren.dhtml)

Gerechtigheid :cool:

Waarom gerechtigheid? Bij Gent ging die toch ook nog niet mogen spelen?

stormtrooper
2 november 2012, 20:29
Waarom gerechtigheid? Bij Gent ging die toch ook nog niet mogen spelen?

Natuurlijk niet. Dat is juist het punt. Het zou nogal onfair geweest zijn mocht hij via RSCA wel mogen spelen.

Rubmifer
2 november 2012, 20:39
Verdorie, de digibox waar ik altijd voetbal kijk moet gereactiveerd worden. Zouden normaal vandaag langskomen, maar natuurlijk hebben ze daar weer hun voeten aan geveegd. Morgen kan sowieso al niet aangezien ik moet werken en er voor de rest niemand thuis is, en op zondag al zeker niet logischerwijs. Kans zit er dik in dat ik deze week niets van voetbal ga zien. :angry:

J.Brown
2 november 2012, 20:46
Verdorie, de digibox waar ik altijd voetbal kijk moet gereactiveerd worden. Zouden normaal vandaag langskomen, maar natuurlijk hebben ze daar weer hun voeten aan geveegd. Morgen kan sowieso al niet aangezien ik moet werken en er voor de rest niemand thuis is, en op zondag al zeker niet logischerwijs. Kans zit er dik in dat ik deze week niets van voetbal ga zien. :angry:

yelo vriendschap

Cpt. Kablammo
2 november 2012, 20:54
streamen!

TheRedDevils
2 november 2012, 20:57
Idd, dat zou nog ne goeien zijn, dat ze hier op twitter ook nog eens dat verhaaltje komen bevestigen :lol:

Allé, Vadis en Hoefkens ook al onzeker :sop: - wat een klucht is dit aan het worden, daar moeten toch al lang conclusies uit getrokken worden, onbegrijpelijk is dit.

Er moet daar op een slechte manier worden getraind. Dit kan niet enkel de schuld van sas zijn!

Kiiilerke
2 november 2012, 20:58

never fear :unsure:

Rubmifer
2 november 2012, 21:09
yelo vriendschap

Heb je ook telenet internet voor nodig, hebben we niet. :)

Swagger
2 november 2012, 21:56
Heb je ook telenet internet voor nodig, hebben we niet. :)

Geen homespot in de buurt? Yelo werkt daarop goed.

Vedeco
2 november 2012, 22:03
Yelo is da shit man.

Die Telenet Homespots schieten als paddenstoelen uit de lucht, een goeie zaak.

Rubmifer
2 november 2012, 22:17
Als ik mijn wifi lijst op de iPad bekijk zie ik alleszins alleen maar mij eigen thuisnetwerk, geen Telenet homespots. :(

TheRedDevils
2 november 2012, 22:20
Zowel hier thuis als in Gent heb ik een telenet homespot beschikbaar, echt handig :cool:

Rubmifer
2 november 2012, 22:22
Zowel hier thuis als in Gent heb ik een telenet homespot beschikbaar, echt handig :cool:

Stop met mij jaloers te maken. :(

BleKKie
3 november 2012, 10:31
Digitale tv, wie heeft dat nu nog :unsure:

Clouds&Cereals
3 november 2012, 10:43
Yelo is niks minder dan geniaal

Klopgeest
3 november 2012, 11:08
Yelo is niks minder dan geniaal

Streamen dan jongens!

Ik kan hier op Yelo wel geen VTM, Discovery enz (live) bekijken wat wel jammer is.

Clouds&Cereals
3 november 2012, 11:28
Ja maar telenet begint begin 2013 met Yelo Tv en daar zouden wel alle kanalen op beschikbaar zijn + je zou op je iPhone/mac/pc je opgenomen programma's kunnen kijken en ook programmeren.

sharpshot
3 november 2012, 11:31
Allez Rub pak uw laptop mee en rijdt rond tot ge een telenethomespot vind, zet daar uw stoeleke neer en geniet van de voetbal. Simpel.

Jack Wilshere
3 november 2012, 12:11
:rofl:

Rubmifer
3 november 2012, 13:02
Allez Rub pak uw laptop mee en rijdt rond tot ge een telenethomespot vind, zet daar uw stoeleke neer en geniet van de voetbal. Simpel.

Kzie mij daar al zitten in een tuinstoel in den hof van een nietsvermoedende bewoner met mijn ipad. Hij zal ook zijn ogen eens goed uitwrijven. :lol:

J.Brown
3 november 2012, 13:06
"Standard titelfavoriet, dan Anderlecht, Genk niet en Club Brugge mist kwaliteit" - Voetbalnieuws.be (http://www.voetbalnieuws.be/news/41935/Standard_titelfavoriet,_dan_Anderlecht,_Genk_niet_ en_Club_Brugge_mist_kwaliteit)

die vent is gek

Jack Wilshere
3 november 2012, 13:08
Sjah Aad De Mos... Niemand die dan ook nog serieus neemt.

StNd
3 november 2012, 13:26
Geen café's in de buurt waar ze iets uitzenden, Rubmifer? Of zie je dat niet zitten?
Kweet het zelf niet zenne, nochtans van dezelfde coté...

sharpshot
3 november 2012, 13:51
Van het groot licht die bracht dat Tom de Sutter een topspits was. Negeer die man toch.

Rikie
3 november 2012, 13:53
Aadje toch :lol:

"Dennis kan fantastisch voetballen. Naar mijn mening heeft hij te lang op de bank gezeten. Hij was de dupe van het systeem met twee spitsen", aldus Van den Brom. "Maar als hij zoals op Gent goed de ruimtes bespeelt, hebben we geen tweede spits nodig. Voor mij is het systeem niet heilig hé."
oléééééé

Foose
3 november 2012, 13:56
Aad (ik ben) De Klos gaat het ook weer eens zeggen :lol:

Klopgeest
3 november 2012, 14:22
Ja maar telenet begint begin 2013 met Yelo Tv en daar zouden wel alle kanalen op beschikbaar zijn + je zou op je iPhone/mac/pc je opgenomen programma's kunnen kijken en ook programmeren.

Dat is nu toch ook al beschikbaar of in welk opzicht bedoel je dit?

Clouds&Cereals
3 november 2012, 14:25
Nu is het Yelo maar telenet gaat het concept verbeteren. Hoe en wat weet ik niet precies maar was een tijdje terug reclame over op hun site.

Edit http://www.zdnet.be/news/144302/yelo-en-digitale-televisie-versmelten-in-2013/

Klopgeest
3 november 2012, 14:39
Nu is het Yelo maar telenet gaat het concept verbeteren. Hoe en wat weet ik niet precies maar was een tijdje terug reclame over op hun site.

Edit Yelo en digitale televisie versmelten in 2013 - news - ZDNet.be (http://www.zdnet.be/news/144302/yelo-en-digitale-televisie-versmelten-in-2013/)

Dank voor de info! Virtuele rep!